abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72569018
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:21 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Hij was de afgelopen weken ff 1080p maar is de afgelopen dagen terug gegaan naar 720p
Maar ik heb besloten morgen niet meer te gaan dippen
Whehehe...is altijd jammer als dat gebeurt hè?
Maar kan jij zo makkelijk beslissen "niet meer te dippen"? Ik zeg het ook tegen mezelf hoor. En ik moet zeggen dat het de afgelopen twee weken veel beter gaat dan daarvoor. Maar soms val ik wel eens hard terug. Het enige pluspuntje is dat ik ook weer redelijk snel weer uit die dip ben. Zaterdag viel ik hard, maar diezelfde nacht was ik er al weer uit. Het verbaasde mezelf zelfs.
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72569032
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:24 schreef mstr het volgende:

[..]

Donderdag is nog vrij bij mij.
Vanaf nu niet meer?
Bier?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:25:39 #128
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72569054
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Bier?
Of een andere alcoholische versnapering.
pi_72569081
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef mstr het volgende:

[..]

Of een andere alcoholische versnapering.
Klinkt goed, geniet ervan donderdag!
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:26:38 #130
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72569095
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:24 schreef mstr het volgende:

[..]

Donderdag is nog vrij bij mij.
Vanaf nu niet meer?
Klopt. Donderdag, bier, Utrecht, komt allen
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:27:41 #131
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72569130
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:24 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Whehehe...is altijd jammer als dat gebeurt hè?
Maar kan jij zo makkelijk beslissen "niet meer te dippen"? Ik zeg het ook tegen mezelf hoor. En ik moet zeggen dat het de afgelopen twee weken veel beter gaat dan daarvoor. Maar soms val ik wel eens hard terug. Het enige pluspuntje is dat ik ook weer redelijk snel weer uit die dip ben. Zaterdag viel ik hard, maar diezelfde nacht was ik er al weer uit. Het verbaasde mezelf zelfs.
Dat weet ik nog niet, maar dat ga ik morgen zien Als ik gewoon minder aan dr denk en mn gedachten verzet moet het wel te regelen zijn denk ik
pi_72569181
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:26 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Oh, das vlakbij...
pi_72569192
quote:

[..]

op het bier na klinkt het interessant
I bet I'm helium, I never get chemistry with anyone...
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
"Unicorns don't whinny, they just open their mouths and Enya falls out" GWS
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:30:07 #134
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72569223
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh, das vlakbij...
Dat is bekend ja.
Heeeel veel uit omgeving Utrecht hier in het topic
pi_72569231
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:27 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Dat weet ik nog niet, maar dat ga ik morgen zien Als ik gewoon minder aan dr denk en mn gedachten verzet moet het wel te regelen zijn denk ik
Daar heb je gelijk in. Gewoon doorgaan en proberen niet zo bij je ex stil te staan helpt het beste.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:30:52 #136
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72569253
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:28 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Oh, das vlakbij...
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:29 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

op het bier na klinkt het interessant
Mag ook wat anders zijn hoor Maar het bekt wel lekker (dat klinkt fout )
pi_72569273
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:30 schreef mstr het volgende:

[..]

Dat is bekend ja.
Heeeel veel uit omgeving Utrecht hier in het topic
Hoezo is dat bekend? En misschien komt het omdat iedereen uit de regio Utrecht massaal gedumpt wordt bij aanvang van het nieuwe academische jaar?
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:31:48 #138
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72569282
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Daar heb je gelijk in. Gewoon doorgaan en proberen niet zo bij je ex stil te staan helpt het beste.
Jeps Mja, ik snap mezelf ook niet; het ging weken goed, terwijl ik haar gewoon zag enzo en opeens had ik na zondag een enorme dip Geen ideeeee waarom.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:32:16 #139
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72569296
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Misschien komt het omdat iedereen uit de regio Utrecht massaal gedumpt wordt bij aanvang van het nieuwe academische jaar?
Bij mij is het alweer een half jaar geleden.
Ik zit nu nog 1 meter bij het einde van de tunnel vandaan
pi_72569329
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:30 schreef Bravebart het volgende:

[..]

[..]

Mag ook wat anders zijn hoor Maar het bekt wel lekker (dat klinkt fout )
nou ja, als je een geen bier lustende achterhoeker kunt verdragen, vind ik het mss wel leuk die kant op te komen
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72569345
maar nu eerst: SLAPEN!
(╯°□°)╯︵ ┻━┻
pi_72569375
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hoezo is dat bekend? En misschien komt het omdat iedereen uit de regio Utrecht massaal gedumpt wordt bij aanvang van het nieuwe academische jaar?
Ik kom uit regio Den Haag maar m'n Ex werkt in Utrecht.. dus tja hmm eerste keer dat ik er automatisch ex noem.. voelt vreemd
Ik denk altijd eerst goed na,... voordat ik iets stoms zeg. - Loesje
pi_72569458
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Jeps Mja, ik snap mezelf ook niet; het ging weken goed, terwijl ik haar gewoon zag enzo en opeens had ik na zondag een enorme dip Geen ideeeee waarom.
Dat weet je echt wel. Je voelt gewoon nog erg veel voor haar. En eerlijk gezegd vind ik dat niet meer dan normaal. Dat je niet zomaar goeiendag kunt zeggen tegen een relatie betekent alleen maar dat je de relatie als een verrijking van jouw en haar leven zag. Sterker nog, mijn ex gaat verder met haar leven alsof de afgelopen 10 jaar niet zijn gebeurd. En dat vind ik dus absoluut niet normaal.
pi_72569517
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:33 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

nou ja, als je een geen bier lustende achterhoeker kunt verdragen, vind ik het mss wel leuk die kant op te komen
Een Achterhoeker die geen bier lust? Ik ben daar opgegroeid, en in al die jaren nog nooit iemand tegen gekomen die geen bier lustte. Mag ik je handtekening?
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:38:17 #145
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72569533
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat weet je echt wel. Je voelt gewoon nog erg veel voor haar. En eerlijk gezegd vind ik dat niet meer dan normaal. Dat je niet zomaar goeiendag kunt zeggen tegen een relatie betekent alleen maar dat je de relatie als een verrijking van jouw en haar leven zag. Sterker nog, mijn ex gaat verder met haar leven alsof de afgelopen 10 jaar niet zijn gebeurd. En dat vind ik dus absoluut niet normaal.
Ja maar, ik heb in die weken dat het goed ging, haar even vaak gezien dan toen het opeens weer een dip was Vandaar, de omstandigheden waren niet veranderd, maar de uitwerking op mij wel.
Hoewel ze er wel enorm leuk uit zag
Daar ga ik weer
pi_72569571
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:34 schreef Johan_81 het volgende:

[..]

Ik kom uit regio Den Haag maar m'n Ex werkt in Utrecht.. dus tja hmm eerste keer dat ik er automatisch ex noem.. voelt vreemd
Oh, ik begreep je "dat is bekend" verkeerd. En de volgende keer schrijf je ex niet meer met een hoofdletter oké?
pi_72569614
quote:

[..]

Gezellig, was al van plan om donderdag avond wat te gaan drinken. Zeg maar en hoe laat en ik ben erbij

Vandaag met mn ex heel even op msn gepraat. Vroeg haar waarom ze me negeerde, antwoorde ze domweg dat ze me niet negeert. Alleen ze neemt nooit haar telefoon op, reageert niet op smsjes. En ik maar denken dat ik haar echt kende... Gelukkig productieve dag gehad, kamer opgeruimd, colleges gevolgd, college voor morgen voorbereid en nu met wat toastjes tv kijken
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72569660
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:38 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ja maar, ik heb in die weken dat het goed ging, haar even vaak gezien dan toen het opeens weer een dip was Vandaar, de omstandigheden waren niet veranderd, maar de uitwerking op mij wel.
Hoewel ze er wel enorm leuk uit zag
Daar ga ik weer
Niet doen! Nu zit je jezelf weer in de put te praten! En waarom, als ik vragen mag, zie je haar nog? Zelfs met gezamelijke vrienden zijn er ontloopmogelijkheden.
pi_72569716
Het gaat bijna een complete meet worden zo.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:44:55 #150
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72569775
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Niet doen! Nu zit je jezelf weer in de put te praten! En waarom, als ik vragen mag, zie je haar nog? Zelfs met gezamelijke vrienden zijn er ontloopmogelijkheden.
Uuuh nou, omdat we eigenlijk nog gewoon vrienden zijn We begonnen als bios-maatjes en zijn nu ook weer op dat punt; bios-maatjes En dat ging/gaat eigenlijk best prima Op een dipje nu na dan, maar daar kom ik ook wel weer overheen

En ik praat mezelf niet de put in hoor, ik heb het alleen ff totaal rustig qua studie, dus dan heb ik weer te veel tijd om te denken en dat moet ik niet te veel doen

Maar nu eerst maar eens slapen Over die meet posten we morgen nog wel wat heen en weer
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')