Whehehe...is altijd jammer als dat gebeurt hè?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:21 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Hij was de afgelopen weken ff 1080p maar is de afgelopen dagen terug gegaan naar 720p
Maar ik heb besloten morgen niet meer te gaan dippen
Bier?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Donderdag is nog vrij bij mij.
Vanaf nu niet meer?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:25 schreef mstr het volgende:
[..]
Of een andere alcoholische versnapering.
Klopt. Donderdag, bier, Utrecht, komt allenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:24 schreef mstr het volgende:
[..]
Donderdag is nog vrij bij mij.
Vanaf nu niet meer?
Dat weet ik nog niet, maar dat ga ik morgen zienquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:24 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Whehehe...is altijd jammer als dat gebeurt hè?
Maar kan jij zo makkelijk beslissen "niet meer te dippen"? Ik zeg het ook tegen mezelf hoor. En ik moet zeggen dat het de afgelopen twee weken veel beter gaat dan daarvoor. Maar soms val ik wel eens hard terug. Het enige pluspuntje is dat ik ook weer redelijk snel weer uit die dip ben. Zaterdag viel ik hard, maar diezelfde nacht was ik er al weer uit. Het verbaasde mezelf zelfs.
Oh, das vlakbij...quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Klopt. Donderdag, bier, Utrecht, komt allen
op het bier na klinkt het interessantquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Gewoon doorgaan en proberen niet zo bij je ex stil te staan helpt het beste.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:27 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Dat weet ik nog niet, maar dat ga ik morgen zienAls ik gewoon minder aan dr denk en mn gedachten verzet moet het wel te regelen zijn denk ik
quote:
Mag ook wat anders zijn hoorquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:29 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
op het bier na klinkt het interessant
Hoezo is dat bekend?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:30 schreef mstr het volgende:
[..]
Dat is bekend ja.
Heeeel veel uit omgeving Utrecht hier in het topic
Jepsquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in. Gewoon doorgaan en proberen niet zo bij je ex stil te staan helpt het beste.
Bij mij is het alweer een half jaar geleden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Misschien komt het omdat iedereen uit de regio Utrecht massaal gedumpt wordt bij aanvang van het nieuwe academische jaar?
nou ja, als je een geen bier lustende achterhoeker kunt verdragen, vind ik het mss wel leuk die kant op te komenquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:30 schreef Bravebart het volgende:
[..]
[..]
Mag ook wat anders zijn hoorMaar het bekt wel lekker (dat klinkt fout
)
Ik kom uit regio Den Haag maar m'n Ex werkt in Utrecht.. dus tjaquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hoezo is dat bekend?En misschien komt het omdat iedereen uit de regio Utrecht massaal gedumpt wordt bij aanvang van het nieuwe academische jaar?
Dat weet je echt wel. Je voelt gewoon nog erg veel voor haar. En eerlijk gezegd vind ik dat niet meer dan normaal. Dat je niet zomaar goeiendag kunt zeggen tegen een relatie betekent alleen maar dat je de relatie als een verrijking van jouw en haar leven zag. Sterker nog, mijn ex gaat verder met haar leven alsof de afgelopen 10 jaar niet zijn gebeurd. En dat vind ik dus absoluut niet normaal.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:31 schreef Bravebart het volgende:
[..]
JepsMja, ik snap mezelf ook niet; het ging weken goed, terwijl ik haar gewoon zag enzo en opeens had ik na zondag een enorme dip
Geen ideeeee waarom.
Een Achterhoeker die geen bier lust?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:33 schreef JoeBravo het volgende:
[..]
nou ja, als je een geen bier lustende achterhoeker kunt verdragen, vind ik het mss wel leuk die kant op te komen
Ja maar, ik heb in die weken dat het goed ging, haar even vaak gezien dan toen het opeens weer een dip wasquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dat weet je echt wel. Je voelt gewoon nog erg veel voor haar. En eerlijk gezegd vind ik dat niet meer dan normaal. Dat je niet zomaar goeiendag kunt zeggen tegen een relatie betekent alleen maar dat je de relatie als een verrijking van jouw en haar leven zag. Sterker nog, mijn ex gaat verder met haar leven alsof de afgelopen 10 jaar niet zijn gebeurd. En dat vind ik dus absoluut niet normaal.
Oh, ik begreep je "dat is bekend" verkeerd. En de volgende keer schrijf je ex niet meer met een hoofdletter oké?quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:34 schreef Johan_81 het volgende:
[..]
Ik kom uit regio Den Haag maar m'n Ex werkt in Utrecht.. dus tjahmm eerste keer dat ik er automatisch ex noem.. voelt vreemd
Gezellig, was al van plan om donderdag avond wat te gaan drinken. Zeg maar en hoe laat en ik ben erbijquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:26 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Niet doen! Nu zit je jezelf weer in de put te praten! En waarom, als ik vragen mag, zie je haar nog? Zelfs met gezamelijke vrienden zijn er ontloopmogelijkheden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 23:38 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Ja maar, ik heb in die weken dat het goed ging, haar even vaak gezien dan toen het opeens weer een dip wasVandaar, de omstandigheden waren niet veranderd, maar de uitwerking op mij wel.
Hoewel ze er wel enorm leuk uit zag
Daar ga ik weer
Uuuh nou, omdat we eigenlijk nog gewoon vrienden zijnquote:Op dinsdag 8 september 2009 23:41 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Niet doen! Nu zit je jezelf weer in de put te praten! En waarom, als ik vragen mag, zie je haar nog? Zelfs met gezamelijke vrienden zijn er ontloopmogelijkheden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |