abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72566494
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:51 schreef usrfobiwan het volgende:

[..]

En dat is nog het ergste van dat alles. Je probeert "samen" uit het gat te komen maar ze heeft allang besloten. Niks niet praten, of aangeven dat ze zich niet zo happy voelt etc" nee besluit staat al vast zo pats. En altijd maar zeggen dat ze niet begrepen worden en ze graag willen praten. Maar dan moet je wel je bek opendoen want Ik kan niet in je hoofd kijken om te zien wat je gedachten zijn. Nee lekker blijven malen in je hoofd en jezelf zo gek maken net zolang tot er helemaal geen gevoel meer is. Ik weet 100% zeker dat ik als man veel opener en eerlijker ben dan een vrouw dat ooit zou kunnen zijn.
QFE.. stomme doos
Ik denk altijd eerst goed na,... voordat ik iets stoms zeg. - Loesje
pi_72566724
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:28 schreef JoeBravo het volgende:

[..]

de mijne is dusdanig lief dat ze zelf met de vraag kwam of ze van partneralimentatie af kon zien, en wat de mogelijke gevolgen daarvan waren...
hoe kan ik in 's hemelsnaam een hekel aan haar hebben zo?!! AARRGGHH!!

Ik kan er alleen niet tegen hoe vrolijk ze is op het moment, ik word daar dus vreselijk chagerijnig van.
Begrijpelijk dat je chagerijnig wordt. Zou ik ook worden. Maar ook dat zal wel weer over gaan hoor.

Bij ons is het andersom. Ik heb haar studie betaald, waardoor zij nu een hele goede baan heeft met dito inkomen. Aantoonbaar ten koste van mijn doorstuderen. Ik heb haar al verteld dat als ze zo doorgaat met mij als een klein kind te behandelen ik ga reageren als een lid van the First Wives Club. Ook daarop, na 3 X, geen reactie gehad. Dussss, wat te doen, wat te doen, wat te doen?
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
pi_72566766
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:28 schreef Johan_81 het volgende:

[..]

QFE.. stomme doos
Je hoort het zo vaak, zou het mode zijn?
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:35:37 #104
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72566788
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:35 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Je hoort het zo vaak, zou het mode zijn?
Je zou bijna denken van wel.
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:37:27 #105
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72566880
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:34 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Begrijpelijk dat je chagerijnig wordt. Zou ik ook worden. Maar ook dat zal wel weer over gaan hoor.

Bij ons is het andersom. Ik heb haar studie betaald, waardoor zij nu een hele goede baan heeft met dito inkomen. Aantoonbaar ten koste van mijn doorstuderen. Ik heb haar al verteld dat als ze zo doorgaat met mij als een klein kind te behandelen ik ga reageren als een lid van the First Wives Club. Ook daarop, na 3 X, geen reactie gehad. Dussss, wat te doen, wat te doen, wat te doen?
Waarom heb je dat dan gedaan?
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72567055
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:37 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Waarom heb je dat dan gedaan?
Haar studie betalen? Omdat ik van haar hou, omdat ik dacht dat ze bij me zou blijven en omdat ik dacht dat we er uiteindelijk beiden beter van zouden worden. Is het zo dom om iets voor iemand te doen, iets voor iemand over te hebben, als je om haar geeft?

Achteraf was het misschien niet zo slim. Maar ik zet mezelf in dezelfde kinderachtige modus als waar zij nu in zit en claim gewoon waar ik recht op heb.
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:44:57 #107
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72567265
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:41 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Haar studie betalen? Omdat ik van haar hou, omdat ik dacht dat ze bij me zou blijven en omdat ik dacht dat we er uiteindelijk beiden beter van zouden worden. Is het zo dom om iets voor iemand te doen, iets voor iemand over te hebben, als je om haar geeft?

Achteraf was het misschien niet zo slim. Maar ik zet mezelf in dezelfde kinderachtige modus als waar zij nu in zit en claim gewoon waar ik recht op heb.
Nee da's niet dom, maar wel iets wat redelijk wat kost. Het zijn niet zomaar een paar tientjes. Ik weet niet of ik dat zou doen. Juist om die reden van stel dat het voor niks is.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_72567432
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:44 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Nee da's niet dom, maar wel iets wat redelijk wat kost. Het zijn niet zomaar een paar tientjes. Ik weet niet of ik dat zou doen. Juist om die reden van stel dat het voor niks is.
Ja, das echt mijn fout geweest. Had ik misschien wel kunnen voorzien, maar ja....
Ik heb vanwege de kosten dus ook niet verder kunnen studeren. Vandaar dat ik van plan ben om op materieel vlak nu niet lief voor haar te zijn. Studeren is immers nog steeds duur.
pi_72567487
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:35 schreef mstr het volgende:

[..]

Je zou bijna denken van wel.
Ik hoop voor diegenen die na ons volgen van niet.
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:51:12 #110
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72567587
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:49 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ik hoop voor diegenen die na ons volgen van niet.
Vrouwen zijn altijd heel duidelijk met wat ze willen.
Behalve als het te dicht bij hun komt, dan kan het ineens niet meer.
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:54:17 #111
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72567741
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, das echt mijn fout geweest. Had ik misschien wel kunnen voorzien, maar ja....
Ik heb vanwege de kosten dus ook niet verder kunnen studeren. Vandaar dat ik van plan ben om op materieel vlak nu niet lief voor haar te zijn. Studeren is immers nog steeds duur.
Go for it!
pi_72567800
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:51 schreef mstr het volgende:

[..]

Vrouwen zijn altijd heel duidelijk met wat ze willen.
Behalve als het te dicht bij hun komt, dan kan het ineens niet meer.
Nou, ik weiger te geloven dat alle vrouwen zo zijn. Veel misschien, maar niet allemaal. Sommige beslissingen zijn moeilijk, en dan is enige aarzeling en twijfel niet raar natuurlijk.
Ik zou het alleen wel fijn vinden als mijn ex haar beslissing met wat meer penàche zou volbrengen. Nu moet ik het doen. Terwijl ik dat eigenlijk helemaal niet wil.
  dinsdag 8 september 2009 @ 22:55:34 #113
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72567810
Ik ben wel tot de conclusie gekomen dat ik echt geen fuck van vrouwen snap, terwijl ik hiervoor altijd in de waan was dat dat wel zo was
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_72567975
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:54 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Go for it!
En dat was ik dus ook van plan. Ik heb ook toekomstverwachtingen. No way dat ik die mezelf af laat nemen door een of andere doos die denkt dat ze zelfstandigheid kan vinden door gewoon weg te gaan, mij als een hond te behandelen, haar eigen ding te doen, mijn vrienden op dubieuze wijze in te palmen en daarmee weg denkt te komen.
pi_72568053
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:55 schreef Bravebart het volgende:
Ik ben wel tot de conclusie gekomen dat ik echt geen fuck van vrouwen snap, terwijl ik hiervoor altijd in de waan was dat dat wel zo was
Dat is juist de reden waarom ze zo interessant zijn kerel. Als je ze wel begreep was je òf zelf vrouw, òf homo. No pun intended tegen de vrouwen natuurlijk.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:07:21 #116
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72568299
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 22:55 schreef Bravebart het volgende:
Dat kan ik ergens van ja.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:08:21 #117
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72568336
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Dat is juist de reden waarom ze zo interessant zijn kerel. Als je ze wel begreep was je òf zelf vrouw, òf homo. No pun intended tegen de vrouwen natuurlijk.
Dat is volgens hetzelfde principe als: The chase is better than the catch.
Gewoon de uitdaging om iets te halen of te begrijpen is soms beter dan als je daadwerkelijk datgene gehaald hebt of snapt.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:10:40 #118
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72568436
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:00 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ach joh

Ja, weet ik ook wel, het was waarschijnlijk ook compleet naïef en niet reëel om dat te denken, maar toch Ik dacht dat ik het wel ff allemaal wist Volgens mij maakt iedereen dat mee in zijn of haar leven; opeens er achter komen dat het leven toch niet zo simpel en helder is als hij/zij dacht
pi_72568575
Die smilie
Ach, ik beweeg graag in de mist die een helder oordeel onmogelijk maakt. De vraag is belangrijker dan het antwoord. Wat niet weg neemt dat een duidelijk antwoord van haar zou kunnen helpen nu...
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:15:57 #120
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72568653
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:14 schreef Barbusse het volgende:
Die smilie
Ach, ik beweeg graag in de mist die een helder oordeel onmogelijk maakt. De vraag is belangrijker dan het antwoord. Wat niet weg neemt dat een duidelijk antwoord van haar zou kunnen helpen nu...
Ja, ik waarde ook maanden graag in de mist rond, maar na een flinke botsing met de werkelijkheid ben ik toch maar weer het heldere deel van de wereld binnen gelopen
pi_72568746
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:15 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Ja, ik waarde ook maanden graag in de mist rond, maar na een flinke botsing met de werkelijkheid ben ik toch maar weer het heldere deel van de wereld binnen gelopen
En, is die HD-wereld beter, scherper en mooier?
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:21:03 #122
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72568874
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

En, is die HD-wereld beter, scherper en mooier?
Hij was de afgelopen weken ff 1080p maar is de afgelopen dagen terug gegaan naar 720p
Maar ik heb besloten morgen niet meer te gaan dippen
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:22:20 #123
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72568924
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:21 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Hij was de afgelopen weken ff 1080p maar is de afgelopen dagen terug gegaan naar 720p
Maar ik heb besloten morgen niet meer te gaan dippen
En anders kom je maar een biertje doen.
  dinsdag 8 september 2009 @ 23:23:31 #124
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72568974
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 23:22 schreef mstr het volgende:

[..]

En anders kom je maar een biertje doen.
Donderdag?