abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72546859
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:41 schreef usrfobiwan het volgende:
Nou ik ben ook gaar, want ik ben geestelijk een beetje opgebrand...

Vanmiddag vrij genomen om even met de hond (van moeders) het bos in te gaan om ff te wandelen en de mind the clearen...

Staat het in een vrouwen handleiding (noem die bladen maar op die ze lezen) dat "mijn gevoel is weg" zeggen de beste oplossing is om je vriend te dumpen. Lijkt bijna wel de standaardzin van de 21ste eeuw. Het begint mij namelijk wel heel erg op te vallen. Wat is er mis met voor je relatie te gaan in goede en slechte tijden. Ik zag ook wel eens een andere leuke vrouw waar ik blij van werd. Maar ik ben trouw en heb gekozen voor mijn vriendin in wat voor omstandigheden dan ook.

Als je ook leest waar een man allemaal aan moet voldoen als een vrouw een man zoekt, hele waslijsten komen voorbij met eisen. Uitzonderingen daargelaten die gewoon een eerlijke, trouwe en lieve man zoeken waar ze lekker tegenaan kunnen kruipen. Want dat wil iedere vrouw toch eigenlijk echt.

Vrouwen zijn niet eerlijk en ook niet trouw, ik moet de eerste nog tegenkomen...

Zo te lezen wordt iedereen nu gedumpt met de zwakke zin dat "het gevoel weg is". Ikzelf val daar ook onder. Ik had wel door dat het niet echt lekker liep tussen ons, afstandelijk, ik moest al het initiatief nemen enz. Anyway, het is het meest onbevredigende antwoord dat je wil horen als het uitgaat. De redenatie van haar kan val alles zijn en als man zijnde vreet dat je helemaal op, of bij mij deed dat het (nog steeds wel een beetje).

En in al die vrouwenblaadjes word alleen de perfecte man beschreven. Het schept een ideaal beeld waar bijna geen enkele man aan kan tippen (behalve ik mischien ). De vrouwen worden gebrainwashed en als je zelf in eens zo een blaadje doorbladert, zal je zien dat de man helemaal de grond in wordt geboord. Alles is fout en niks bedoelen we goed, allemaal honden zijn we die achter hun pik aanlopen. Gelukkig bestaan er ook nog vrouwen die voor zichzelf kunnen nadenken en beseffen dat het allemaal overdreven bullshit is. Die moet je als vriendin krijgen want dan hebben ze genoeg aan het eerlijke, trouwe lieve man concept. Als wij zouden doen zoals de vrouwen doen, door alles te geloven in blaadjes, dan kan je overal zieke sex hebben met je beste vriend zijn vriendin (verhalen in de FHM, maken me altijd aan het lachen ), zouden alle vrouwen cup D hebben, slank en een prachtig gaaf gezicht. Dat is niet zo, dus streven we ook niet naar zo een vrouw.

Wou ook even mn zegje doen...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72547043
Perfecte vrouw - perfecte man
Debiele utopische gedachte dat die bestaan. Het zijn juist ook die kleine, wat mindere trekjes die mensen zo uniek maakt.

En vwb dat "het gevoel is weg"-idee, het is een lamme smoes. En dat ze dat zeggen om de klap minder hard aan te laten komen is nog lammer. Feitelijk komt het er op neer dat zij al een aantal weken of maanden geleden de relatie heeft beëindigd, maar dat nog niet heeft durven zeggen. De bange doos. En alles wat jij doet om de relatie te verbeteren helpt dan toch niet meer, en dat weet zij ook heel goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Barbusse op 08-09-2009 12:48:54 ]
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:16:06 #53
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72547162
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:02 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Gelukkig bestaan er ook nog vrouwen die voor zichzelf kunnen nadenken en beseffen dat het allemaal overdreven bullshit is. Die moet je als vriendin krijgen want dan hebben ze genoeg aan het eerlijke, trouwe lieve man concept.
Dat is ook het enige wat ik wilde en toch ben ik gedumpt, toch gek.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_72547957
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat is ook het enige wat ik wilde en toch ben ik gedumpt, toch gek.
Ja, maar jouw eikelige ex is dus zo'n FHM-loser die verwacht dat de perfecte vrouw bestaat en tolereert daardoor geen fouten. Hij gaat er vast en zeker ook nog eens vanuit dat, als ze daadwerkelijk zou bestaan, ze ook nog voor hem zou vallen.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:50:32 #55
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72548001
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, maar jouw eikelige ex is dus zo'n FHM-loser die verwacht dat de perfecte vrouw bestaat en tolereert daardoor geen fouten. Hij gaat er vast en zeker ook nog eens vanuit dat, als ze daadwerkelijk zou bestaan, ze ook nog voor hem zou vallen.
*PROEST"
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:51:00 #56
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72548017
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:11 schreef Barbusse het volgende:
En alles wat jij doet om de relatie te verbeteren helpt dan toch niet meer, en dat weet zij ook heel goed.
En dat is nog het ergste van dat alles. Je probeert "samen" uit het gat te komen maar ze heeft allang besloten. Niks niet praten, of aangeven dat ze zich niet zo happy voelt etc" nee besluit staat al vast zo pats. En altijd maar zeggen dat ze niet begrepen worden en ze graag willen praten. Maar dan moet je wel je bek opendoen want Ik kan niet in je hoofd kijken om te zien wat je gedachten zijn. Nee lekker blijven malen in je hoofd en jezelf zo gek maken net zolang tot er helemaal geen gevoel meer is. Ik weet 100% zeker dat ik als man veel opener en eerlijker ben dan een vrouw dat ooit zou kunnen zijn.
.: It is better to burn out, then fade away :.
.: Sometimes tears say al there is to say :.
pi_72548119
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:51 schreef usrfobiwan het volgende:......
Amen
pi_72548199
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:55 schreef Flugel83 het volgende:

[..]

Amen
X 2!
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:01:32 #59
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72548270
En ik zit hier dan gezellig tussen mannen die alle vrouwen kutwijven vinden, althans daar komt het dan op neer.
pi_72548326
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

*PROEST"
Zou hij Megan Fox al hebben toegevoegd op msn?
pi_72548344
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En ik zit hier dan gezellig tussen mannen die alle vrouwen kutwijven vinden, althans daar komt het dan op neer.
Nee, ik vind niet alle vrouwen kutwijven. Alleen de mijne.
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:03:53 #62
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72548347
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zou hij Megan Fox al hebben toegevoegd op msn?
Ik heb geen idee.
pi_72548373
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:06:16 #64
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72548407
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:04 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ah, de versterking is gearriveerd.
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:09:46 #65
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72548499
Pffff, alweer een dipdag Ik dacht net dat ik er voorgoed van af was een paar weken terug, maar ik val weer 4 stappen terug
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:10:20 #66
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72548516
Vrouwen zijn geweldig!
tvp dus.
pi_72548531
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ah, de versterking is gearriveerd.
quote:
En hier zittten jullie dan gezellig tussen mannen die alle vrouwen kutwijven vinden, althans daar komt het dan op neer.
pi_72548553
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:09 schreef Bravebart het volgende:
Pffff, alweer een dipdag Ik dacht net dat ik er voorgoed van af was een paar weken terug, maar ik val weer 4 stappen terug
Lees de laatste paar posts maar. Is humor. Zal je goed doen.
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:13:46 #69
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72548601
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[..]
Noujaaa zeg.
pi_72548606
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:09 schreef Bravebart het volgende:
Voorgoed is ook wel een béétje voorbarig, maar af en toe nog eens een sippe dag/baaldag is toch niet zo erg? Ik zie het zelf zo; de vervelende dagen worden langzaam aan steeds minder en daarvoor in de plaats komen dagen die best oké zijn.
pi_72548657
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Noujaaa zeg.
Hij was tè makkelijk. Sorry. Zal het nóóóóóít meer doen.
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:14 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Voorgoed is ook wel een béétje voorbarig, maar af en toe nog eens een sippe dag/baaldag is toch niet zo erg? Ik zie het zelf zo; de vervelende dagen worden langzaam aan steeds minder en daarvoor in de plaats komen dagen die best oké zijn.
Kijk, dat is de instelling! Top Maartjeh!
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:16:45 #72
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72548686
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hij was tè makkelijk. Sorry. Zal het nóóóóóít meer doen.
Ok.
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:17:47 #73
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72548721
quote:

[..]

Da's waar.
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:18:57 #74
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72548759
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Lees de laatste paar posts maar. Is humor. Zal je goed doen.
Ik haat humor
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:19:44 #75
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72548790
quote:

[..]

Jaaaa, weet ik ook wel, maar na 2 weken is het nu opeens 3 dagen dat is wel ff wennen weer Ik wen snel aan iets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')