Strakke aktie Tuxquote:Op maandag 7 september 2009 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja toch, kom op zeg.En ik heb geleerd wat hij denkt. Ach die Tux zit toch maar alleen dus die reageert wel weer, nou mooi niet dus.
Nee daarom.quote:Op maandag 7 september 2009 00:18 schreef Barbusse het volgende:
Lekker links laten liggen. Is je energie niet waard.
Thnx!quote:
Het is hier toch gezellig?quote:Op maandag 7 september 2009 00:26 schreef Barbusse het volgende:
En nu ga ik proberen te slapen met een volle maag. Eens zien of dat werkt. Of ik blijf nog even hangen hier. Keuzes, keuzes, keuzes....![]()
En Tuxxx, jij krijgt in ieder geval nog contact dat je af kunt kappen. Ik hoor helemaal niks van d'r. En dat vind ik aan de ene kant niet erg, maar aan de andere kant steekt het wel.
Ja, maar m'n bier is op.quote:Op maandag 7 september 2009 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is hier toch gezellig?Maarja kijk maar.
Ja da's ook weer zo, maarja alles heeft z'n voor- en nadelen denk ik maar.
Ja mijn bier is ook op.quote:Op maandag 7 september 2009 00:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar m'n bier is op.![]()
![]()
Je hebt gelijk. Ik ga me eerst maar even focussen op belangrijkere en leukere dingen dan haar.
Was het maar waar.quote:Op maandag 7 september 2009 00:34 schreef Bravebart het volgende:
Moeten jullie niet werken/studeren morgen?
Hopelijk lukt het.quote:Op maandag 7 september 2009 00:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik denk dat ik toch zo maar ga proberen te slapen. En dan echt slapen, niet om de paar uur weer klaarwakker in bed zitten te wachten totdat je weer in slaap valt. Mijn hele ritme is al zwaar genoeg naar de klote.
Idd.quote:
Truste.quote:Op maandag 7 september 2009 00:46 schreef Barbusse het volgende:
Lieve mensen, ik ga dan nu toch echt naar bed!![]()
Jee dat lijkt me ook niks om dan in een half leeg huis te komen. Sterkte.quote:Op maandag 7 september 2009 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
morgen komt ie al zn spullen ophalen om te verhuizen, hij gaat alleen naar het huis wat "ons" huis zou worden...of tenminste alleen... hij heeft al vanaf dat het uit was een nieuw meisje waarmee ie ongetwijfeld in "ons" huis gaat wonen.
Het ging de afgelopen twee weken best ok met me, maar nu voel ik me weer zo klote... zometeen kom ik thuis en is mn halve huis leeg.. al "onze" dingen zijn dan definitief weg, lijkt me heel erg naar
Sterkte meid.quote:Op maandag 7 september 2009 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
morgen komt ie al zn spullen ophalen om te verhuizen, hij gaat alleen naar het huis wat "ons" huis zou worden...of tenminste alleen... hij heeft al vanaf dat het uit was een nieuw meisje waarmee ie ongetwijfeld in "ons" huis gaat wonen.
Het ging de afgelopen twee weken best ok met me, maar nu voel ik me weer zo klote... zometeen kom ik thuis en is mn halve huis leeg.. al "onze" dingen zijn dan definitief weg, lijkt me heel erg naar
Oei, lijkt me heel erg pijnlijk.. Heel veel sterkte.quote:Op maandag 7 september 2009 16:29 schreef littledrummergirl het volgende:
thnx guys
het is vast ook beter.. maar toch, het voelt zo stom
Ja, en zondagquote:
Bij deze wat afleidingquote:Op maandag 7 september 2009 21:23 schreef zwartedoos het volgende:
Mn afleiding van vanaaf had ook nog afgezegd
goed zoquote:Op maandag 7 september 2009 23:23 schreef Barbusse het volgende:
Voor mij geen dipdag vandaag. Heerlijk gesprek gehad met een oude en zeer goede vriendin. Deed me wonderbaarlijk veel goed. Nu klaar om lekker te gaan slapen. Geen zin meer in pijn om die doos die dacht dat het verstandig was om bij me weg te gaan.
quote:Op maandag 7 september 2009 23:23 schreef Barbusse het volgende:
Voor mij geen dipdag vandaag. Heerlijk gesprek gehad met een oude en zeer goede vriendin. Deed me wonderbaarlijk veel goed. Nu klaar om lekker te gaan slapen. Geen zin meer in pijn om die doos die dacht dat het verstandig was om bij me weg te gaan.
quote:Op maandag 7 september 2009 23:35 schreef Barbusse het volgende:
Het leven zit vol met verrassingen. De meeste ervan zijn goed. Geniet ervan. En ja, ik voel me momenteel ERG goed.Zoveel is er niet voor nodig. Een vlinder die rond aan 't fladderen is, een goed gesprek, een mooie zonsondergang. Het leven is goed, hoe zwaar het ook is!
Dat herken ik helaas ook heel erg. Maar heb de laatste dagen een sterk gevoel dat er binnenkort een smsje van hem gaat komen op de één of andere manier.quote:Op maandag 7 september 2009 00:26 schreef Barbusse het volgende:
..jij krijgt in ieder geval nog contact dat je af kunt kappen. Ik hoor helemaal niks van d'r. En dat vind ik aan de ene kant niet erg, maar aan de andere kant steekt het wel.
Nee, niet je excuus aanbieden. Die rant was goed en bovendien zeer herkenbaar.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:39 schreef usrfobiwan het volgende:
Nou coenW je hebt er wel alles aan gedaan om je relatie te redden. Alleen als die vrouwen éénmaal hun 'gevoel' kwijt zijn (wat dat dan ook moge zijn) dan is het voorbij. En dat is echt niet op het moment dat ze het het jouw vertelt, maar loopt daar al maanden mee rond hoor. En die beslissing is dan allang genomen alleen om het de man de vertellen is zo lastig. En je merkt het onbewust want het gaat al een aantal maanden niet helemaal zoals je zou willen. Je probeert het maar ze is al maanden zo afstandelijk. Je hebt alleen nog niet door dat ze er al klaar mee is. Of dat ze verliefd is geworden op een ander en daar al maanden mee rondloopt. En dat is het erge aan de vrouwen met hun 'gevoel is weg' denkwijze. Als ze nou gewoon zeggen dat ze niet meer van je houdt of verliefd zijn geworden op een ander, ok. Nee het gevoel is weg, en daar moet je het maar mee doen...
Sorry voor de rant..
Klopt wel dat ze inderdaad erg afstandelijk was de laatste maanden en dat ze zich aan alles wat ik ook probeerde alleen maar kon irriteren.... Ze had er in principe in mei/juni al een punt achter gezet maar omdat het zo moeilijk was mee blijven lopen tot twee weken geleden.quote:Op dinsdag 8 september 2009 09:39 schreef usrfobiwan het volgende:
Nou coenW je hebt er wel alles aan gedaan om je relatie te redden. Alleen als die vrouwen éénmaal hun 'gevoel' kwijt zijn (wat dat dan ook moge zijn) dan is het voorbij. En dat is echt niet op het moment dat ze het het jouw vertelt, maar loopt daar al maanden mee rond hoor. En die beslissing is dan allang genomen alleen om het de man de vertellen is zo lastig. En je merkt het onbewust want het gaat al een aantal maanden niet helemaal zoals je zou willen. Je probeert het maar ze is al maanden zo afstandelijk. Je hebt alleen nog niet door dat ze er al klaar mee is. Of dat ze verliefd is geworden op een ander en daar al maanden mee rondloopt. En dat is het erge aan de vrouwen met hun 'gevoel is weg' denkwijze. Als ze nou gewoon zeggen dat ze niet meer van je houdt of verliefd zijn geworden op een ander, ok. Nee het gevoel is weg, en daar moet je het maar mee doen...
Sorry voor de rant..
Denk ook zeker niet dat ik haar nu kan beinvloeden, en dat zou op dit moment niet goed zijn ook....quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:18 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nee, niet je excuus aanbieden. Die rant was goed en bovendien zeer herkenbaar.Zulk soort vrouwen die niet aan kunnen of durven geven waarom het "gevoel" weg is...
![]()
@Coen: Volgens mij heb je gedaan wat je kon doen. Het is en blijft haar keuze, en ik denk niet dat je die nog verder kunt beinvloeden. Probeer verder te gaan en haar los te laten. Probeer verder in eventueel noodzakelijk contact zo zakelijk mogelijk te blijven. Sterkte verder kerel.
Ik voel me nog steeds erg lekker, alleen ben ik zo gaar als het maar kan. Geen idee waarom eigenlijk.![]()
![]()
Hoezo herkenbaarquote:Op dinsdag 8 september 2009 09:39 schreef usrfobiwan het volgende:En dat is het erge aan de vrouwen met hun 'gevoel is weg' denkwijze. Als ze nou gewoon zeggen dat ze niet meer van je houdt of verliefd zijn geworden op een ander, ok. Nee het gevoel is weg, en daar moet je het maar mee doen...
Zo te lezen wordt iedereen nu gedumpt met de zwakke zin dat "het gevoel weg is". Ikzelf val daar ook onder. Ik had wel door dat het niet echt lekker liep tussen ons, afstandelijk, ik moest al het initiatief nemen enz. Anyway, het is het meest onbevredigende antwoord dat je wil horen als het uitgaat. De redenatie van haar kan val alles zijn en als man zijnde vreet dat je helemaal op, of bij mij deed dat het (nog steeds wel een beetje).quote:Op dinsdag 8 september 2009 10:41 schreef usrfobiwan het volgende:
Nou ik ben ook gaar, want ik ben geestelijk een beetje opgebrand...
Vanmiddag vrij genomen om even met de hond (van moeders) het bos in te gaan om ff te wandelen en de mind the clearen...
Staat het in een vrouwen handleiding (noem die bladen maar op die ze lezen) dat "mijn gevoel is weg" zeggen de beste oplossing is om je vriend te dumpen. Lijkt bijna wel de standaardzin van de 21ste eeuw. Het begint mij namelijk wel heel erg op te vallen. Wat is er mis met voor je relatie te gaan in goede en slechte tijden. Ik zag ook wel eens een andere leuke vrouw waar ik blij van werd. Maar ik ben trouw en heb gekozen voor mijn vriendin in wat voor omstandigheden dan ook.
Als je ook leest waar een man allemaal aan moet voldoen als een vrouw een man zoekt, hele waslijsten komen voorbij met eisen. Uitzonderingen daargelaten die gewoon een eerlijke, trouwe en lieve man zoeken waar ze lekker tegenaan kunnen kruipen. Want dat wil iedere vrouw toch eigenlijk echt.
Vrouwen zijn niet eerlijk en ook niet trouw, ik moet de eerste nog tegenkomen...
Dat is ook het enige wat ik wilde en toch ben ik gedumpt, toch gek.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:02 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Gelukkig bestaan er ook nog vrouwen die voor zichzelf kunnen nadenken en beseffen dat het allemaal overdreven bullshit is. Die moet je als vriendin krijgen want dan hebben ze genoeg aan het eerlijke, trouwe lieve man concept.
Ja, maar jouw eikelige ex is dus zo'n FHM-loser die verwacht dat de perfecte vrouw bestaat en tolereert daardoor geen fouten.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat is ook het enige wat ik wilde en toch ben ik gedumpt, toch gek.
*PROEST"quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:48 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar jouw eikelige ex is dus zo'n FHM-loser die verwacht dat de perfecte vrouw bestaat en tolereert daardoor geen fouten.Hij gaat er vast en zeker ook nog eens vanuit dat, als ze daadwerkelijk zou bestaan, ze ook nog voor hem zou vallen.
En dat is nog het ergste van dat alles. Je probeert "samen" uit het gat te komen maar ze heeft allang besloten. Niks niet praten, of aangeven dat ze zich niet zo happy voelt etc" nee besluit staat al vast zo pats. En altijd maar zeggen dat ze niet begrepen worden en ze graag willen praten. Maar dan moet je wel je bek opendoen want Ik kan niet in je hoofd kijken om te zien wat je gedachten zijn. Nee lekker blijven malen in je hoofd en jezelf zo gek maken net zolang tot er helemaal geen gevoel meer is. Ik weet 100% zeker dat ik als man veel opener en eerlijker ben dan een vrouw dat ooit zou kunnen zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:11 schreef Barbusse het volgende:
En alles wat jij doet om de relatie te verbeteren helpt dan toch niet meer, en dat weet zij ook heel goed.
X 2!quote:
Zou hij Megan Fox al hebben toegevoegd op msn?quote:
Nee, ik vind niet alle vrouwen kutwijven. Alleen de mijne.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En ik zit hier dan gezellig tussen mannen die alle vrouwen kutwijven vinden, althans daar komt het dan op neer.
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:02 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zou hij Megan Fox al hebben toegevoegd op msn?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En ik zit hier dan gezellig tussen mannen die alle vrouwen kutwijven vinden, althans daar komt het dan op neer.
Ah, de versterking is gearriveerd.quote:
quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ah, de versterking is gearriveerd.![]()
quote:En hier zittten jullie dan gezellig tussen mannen die alle vrouwen kutwijven vinden, althans daar komt het dan op neer.![]()
Lees de laatste paar posts maar. Is humor. Zal je goed doen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:09 schreef Bravebart het volgende:
Pffff, alweer een dipdagIk dacht net dat ik er voorgoed van af was een paar weken terug, maar ik val weer 4 stappen terug
Noujaaa zeg.quote:
Voorgoed is ook wel een béétje voorbarig, maar af en toe nog eens een sippe dag/baaldag is toch niet zo erg? Ik zie het zelf zo; de vervelende dagen worden langzaam aan steeds minder en daarvoor in de plaats komen dagen die best oké zijn.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:09 schreef Bravebart het volgende:
Pffff, alweer een dipdagIk dacht net dat ik er voorgoed van af was een paar weken terug, maar ik val weer 4 stappen terug
quote:
Kijk, dat is de instelling! Top Maartjeh!quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:14 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Voorgoed is ook wel een béétje voorbarig, maar af en toe nog eens een sippe dag/baaldag is toch niet zo erg? Ik zie het zelf zo; de vervelende dagen worden langzaam aan steeds minder en daarvoor in de plaats komen dagen die best oké zijn.
Ok.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Hij was tè makkelijk. Sorry. Zal het nóóóóóít meer doen.
![]()
![]()
Da's waar.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:14 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Voorgoed is ook wel een béétje voorbarig, maar af en toe nog eens een sippe dag/baaldag is toch niet zo erg? Ik zie het zelf zo; de vervelende dagen worden langzaam aan steeds minder en daarvoor in de plaats komen dagen die best oké zijn.
Ik haat humorquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Lees de laatste paar posts maar. Is humor. Zal je goed doen.
Jaaaa, weet ik ook wel, maar na 2 wekenquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:14 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Dat vind ik dus absoluut niet, zelfs de mijne nietquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Je komt die dagen wel door! Ga even iets doen ofzo.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:19 schreef Bravebart het volgende:
[..]
Jaaaa, weet ik ook wel, maar na 2 wekenis het nu opeens 3 dagen
dat is wel ff wennen weer
Ik wen snel aan iets
Probleem is dat ik deze week ff totaal geen college heb en het huis heb ik vorige week al helemaal aan kant gemaaktquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:24 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Je komt die dagen wel door! Ga even iets doen ofzo.![]()
Ik mag morgen weer werken!![]()
Maar straks zie ik m'n ex weer. En ik heb zo, zo, ZO de neiging om te vragen of hij nog wel eens aan 'ons' denkt.
Maar
ik
doe
het
niet.
Waarom zou je in godsnaam je ex ontmoeten?quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:24 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Je komt die dagen wel door! Ga even iets doen ofzo.![]()
Ik mag morgen weer werken!![]()
Maar straks zie ik m'n ex weer. En ik heb zo, zo, ZO de neiging om te vragen of hij nog wel eens aan 'ons' denkt.
Maar
ik
doe
het
niet.
Dude...quote:
Zie PIquote:
quote:
Ah eindelijk humor in het topic, doet goed dat we ook nog kunnen lachen met elkaarquote:Op dinsdag 8 september 2009 13:20 schreef usrfobiwan het volgende:
Ben jij gedumt door je vent op die manier dan?
"ja schat het gevoel is weg"
Zullen we dat maar invoeren als man zijnde:
Eerst 6 maanden lang afstand nemen, geen zin in sex meer, niet meer knuffelen, ontwijken, strak tv blijven kijken, vragen wat er is beantwoorden met "nee niks laat me maar ff". wel leuke dingen doen met vrienden, mijn troep niet meer opruimen, af en toe lief naar haar kijken en een aai geven om haar gerust te stellen, af en toe uitdagend blijven doen om te pesten, naakt in bed stappen en lekker kriebelen en als ze opgegeild is, nou ik ga slapen hoor ...
En dan uiteindelijk denken na 6 maanden...hmm ze snapt het niet laat ik maar ff tranen kweken en zeggen "het gevoel is weg". Tranen drogen, mijn vriendin met ongeloof en bek vol tanden zien staren. En dan zeggen "ik wil het nog wel proberen om het gevoel terug te krijgen" en dan haar lekker laten werken aan onze relatie. Maar ja ik hebt het al 6 maanden geleden uitgemaakt in mijn hoofd, dus laat er maar even in de waan. Want ja woon hier ook nog wel relax, kan ik ondertussen even met die leuke meid van bakker msn'n. hahaha... kijkt af en toe naar vriendin die zielig doet. Nou zeg wat ben jij zielig... etc..
Wil je dat dan meemaken als vrouw?
Zeg het maar...
Omdat, zoals ik al vaker gezegd heb hier, ik niet om hem heen kan.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Waarom zou je in godsnaam je ex ontmoeten?![]()
[..]
Oh, sorry, niet meegekregen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 13:57 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Omdat, zoals ik al vaker gezegd heb hier, ik niet om hem heen kan.
Ehm ja, zoiets. Hij werkt voor mijn ouders..quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Oh, sorry, niet meegekregen.Komt dat door werk of zo?
Da's wel zuur.quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:14 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ehm ja, zoiets. Hij werkt voor mijn ouders..
Don't get mad, get even!quote:Op dinsdag 8 september 2009 14:14 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ehm ja, zoiets. Hij werkt voor mijn ouders..
Ik vind dat je alles wel echt heel mooi verwoord ja. Zo typisch he die vrouwen.quote:Op dinsdag 8 september 2009 12:51 schreef usrfobiwan het volgende:
[..]
En dat is nog het ergste van dat alles. Je probeert "samen" uit het gat te komen maar ze heeft allang besloten. Niks niet praten, of aangeven dat ze zich niet zo happy voelt etc" nee besluit staat al vast zo pats. En altijd maar zeggen dat ze niet begrepen worden en ze graag willen praten. Maar dan moet je wel je bek opendoen want Ik kan niet in je hoofd kijken om te zien wat je gedachten zijn. Nee lekker blijven malen in je hoofd en jezelf zo gek maken net zolang tot er helemaal geen gevoel meer is. Ik weet 100% zeker dat ik als man veel opener en eerlijker ben dan een vrouw dat ooit zou kunnen zijn.
Nógal. Hij is een goede werknemer, dus ja.quote:
Geprobeerd. Mislukt. Hij heeft 't er gewoon super naar z'n zin (ja, nu iets minder omdat een deel van zijn collega's vrienden van me zijn en dus op de hoogte zijn van het hele verhaalquote:Op dinsdag 8 september 2009 14:27 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Don't get mad, get even!Kun je hem niet duidelijk maken dat het verstandiger is een andere baan te zoeken?
Omdat hij verloofd is en ik niet samen wil zijn met hem op de manier waarop hij me behandelde. Maar zelfs dat laatste mis ik.quote:Op dinsdag 8 september 2009 18:35 schreef Forevah het volgende:
Volhouden, waarom weet je zelf het best.
Mijn ex kwam gister 'toevallig' nog even vlak voor me langs lopen. Ze durft nog steeds geen gesprek te beginnen en ik ben er nog steeds klaar mee om het te proberen. Kan die muts niet gewoon recht over het plein lopen ipv omlopen om zo nog even mij proberen te sarren?
quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:15 schreef Viperke het volgende:
Nou ik ga me ook maar eens melden hier. Het is nu al een tijdje uit tussen mij en me ex. Echt loslaten kan ik het echter niet aangezien we nog steeds contact hebben zo af en toe, dit mede omdat het een directe collega van mij is. Gesprekken blijven wel redelijk op de vlakte wat het wat makkelijker maakt allemaal. Nu is dit verhaal niet zo heel speciaal, het wil echter dat haar nieuwe vriend ook een collega van mij is en ik mag aanzien hoe hun daar rond dartelen. Het is letterlijk zelfpijniging. Wordt er dan ook letterlijk misselijk van soms :s.
Lekker egoïstisch van me, want ze is wel gelukkig samen met hem. Zit er nu aan te denken om maar mijn ontslag in te dienen want dit gaat niet langer goed zo.
Jij bent verder dan ik. M'n ex wil het graag met een scheidingsbemiddelaar "in goed overleg" afronden, maar ze komt met direct een ononderhandelbaar pakket eisen (waar ze juridisch geeneens recht op heeft) en verder wil ze het er niet over hebben.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:29 schreef JoeBravo het volgende:
zo, eerste gesprek met scheidingsbemiddelaar overleefd, maar pffff wat heeft me dat een energie gekost de afgelopen dagen.
En ja, ook ik ben een "het gevoel is weg" slachtoffer
Tja dat doet ze ook wel. Ze negeert me voor de rest waar het kan. Maargoed in mijn hoofd blijft het toch goed kut. Is alsof je in een spiegel aan het kijken bent. Ik zie mezelf in hem een maandje of wat geleden zat ik nog in zijn positie. lekker verliefd.quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tering, dan zit je er inderdaad lekker tussen zo...heb je dat niet kunnen bespreken met haar? Ik bedoel, dat een relatie voorbij is kan gebeuren. Maar ze kan met de omgang haar nieuwe lief toch wel een beetje rekening houden met jou? Sterkte gast.
[..]
Jij bent verder dan ik. M'n ex wil het graag met een scheidingsbemiddelaar "in goed overleg" afronden, maar ze komt met direct een ononderhandelbaar pakket eisen (waar ze juridisch geeneens recht op heeft) en verder wil ze het er niet over hebben.Scheidingsbemiddelaar zat ook een beetje met d'r ogen te rollen...
de mijne is dusdanig lief dat ze zelf met de vraag kwam of ze van partneralimentatie af kon zien, en wat de mogelijke gevolgen daarvan waren...quote:Op dinsdag 8 september 2009 20:47 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Tering, dan zit je er inderdaad lekker tussen zo...heb je dat niet kunnen bespreken met haar? Ik bedoel, dat een relatie voorbij is kan gebeuren. Maar ze kan met de omgang haar nieuwe lief toch wel een beetje rekening houden met jou? Sterkte gast.
[..]
Jij bent verder dan ik. M'n ex wil het graag met een scheidingsbemiddelaar "in goed overleg" afronden, maar ze komt met direct een ononderhandelbaar pakket eisen (waar ze juridisch geeneens recht op heeft) en verder wil ze het er niet over hebben.Scheidingsbemiddelaar zat ook een beetje met d'r ogen te rollen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |