Strakke aktie Tuxquote:Op maandag 7 september 2009 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja toch, kom op zeg.En ik heb geleerd wat hij denkt. Ach die Tux zit toch maar alleen dus die reageert wel weer, nou mooi niet dus.
Nee daarom.quote:Op maandag 7 september 2009 00:18 schreef Barbusse het volgende:
Lekker links laten liggen. Is je energie niet waard.
Thnx!quote:
Het is hier toch gezellig?quote:Op maandag 7 september 2009 00:26 schreef Barbusse het volgende:
En nu ga ik proberen te slapen met een volle maag. Eens zien of dat werkt. Of ik blijf nog even hangen hier. Keuzes, keuzes, keuzes....![]()
En Tuxxx, jij krijgt in ieder geval nog contact dat je af kunt kappen. Ik hoor helemaal niks van d'r. En dat vind ik aan de ene kant niet erg, maar aan de andere kant steekt het wel.
Ja, maar m'n bier is op.quote:Op maandag 7 september 2009 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Het is hier toch gezellig?Maarja kijk maar.
Ja da's ook weer zo, maarja alles heeft z'n voor- en nadelen denk ik maar.
Ja mijn bier is ook op.quote:Op maandag 7 september 2009 00:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ja, maar m'n bier is op.![]()
![]()
Je hebt gelijk. Ik ga me eerst maar even focussen op belangrijkere en leukere dingen dan haar.
Was het maar waar.quote:Op maandag 7 september 2009 00:34 schreef Bravebart het volgende:
Moeten jullie niet werken/studeren morgen?
Hopelijk lukt het.quote:Op maandag 7 september 2009 00:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik denk dat ik toch zo maar ga proberen te slapen. En dan echt slapen, niet om de paar uur weer klaarwakker in bed zitten te wachten totdat je weer in slaap valt. Mijn hele ritme is al zwaar genoeg naar de klote.
Idd.quote:
Truste.quote:Op maandag 7 september 2009 00:46 schreef Barbusse het volgende:
Lieve mensen, ik ga dan nu toch echt naar bed!![]()
Jee dat lijkt me ook niks om dan in een half leeg huis te komen. Sterkte.quote:Op maandag 7 september 2009 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
morgen komt ie al zn spullen ophalen om te verhuizen, hij gaat alleen naar het huis wat "ons" huis zou worden...of tenminste alleen... hij heeft al vanaf dat het uit was een nieuw meisje waarmee ie ongetwijfeld in "ons" huis gaat wonen.
Het ging de afgelopen twee weken best ok met me, maar nu voel ik me weer zo klote... zometeen kom ik thuis en is mn halve huis leeg.. al "onze" dingen zijn dan definitief weg, lijkt me heel erg naar
Sterkte meid.quote:Op maandag 7 september 2009 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
morgen komt ie al zn spullen ophalen om te verhuizen, hij gaat alleen naar het huis wat "ons" huis zou worden...of tenminste alleen... hij heeft al vanaf dat het uit was een nieuw meisje waarmee ie ongetwijfeld in "ons" huis gaat wonen.
Het ging de afgelopen twee weken best ok met me, maar nu voel ik me weer zo klote... zometeen kom ik thuis en is mn halve huis leeg.. al "onze" dingen zijn dan definitief weg, lijkt me heel erg naar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |