abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72508366
De kunst van het loslaten van je ex.. deeltje 82
En weer een nieuwe....

Gaat erg hard zo. LP:
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:13 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zo dan!
Aut viam inveniam, aut faciam
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 7 september 2009 @ 00:17:18 #2
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72508406
Ja toch, kom op zeg. En ik heb geleerd wat hij denkt. Ach die Tux zit toch maar alleen dus die reageert wel weer, nou mooi niet dus.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
  maandag 7 september 2009 @ 00:18:30 #3
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72508439
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ja toch, kom op zeg. En ik heb geleerd wat hij denkt. Ach die Tux zit toch maar alleen dus die reageert wel weer, nou mooi niet dus.
Strakke aktie Tux
Op donderdag 22 november 2012 00:14 schreef ondeugend het volgende:
liefdevolle gevoelens voor de duisternis
pi_72508441
Lekker links laten liggen. Is je energie niet waard.
There he goes. One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
  maandag 7 september 2009 @ 00:20:00 #5
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72508481
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:18 schreef Barbusse het volgende:
Lekker links laten liggen. Is je energie niet waard.
Nee daarom.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
  maandag 7 september 2009 @ 00:20:56 #6
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72508519
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:18 schreef Bravebart het volgende:

[..]

Strakke aktie Tux
Thnx!
pi_72508655
En nu ga ik proberen te slapen met een volle maag. Eens zien of dat werkt. Of ik blijf nog even hangen hier. Keuzes, keuzes, keuzes....

En Tuxxx, jij krijgt in ieder geval nog contact dat je af kunt kappen. Ik hoor helemaal niks van d'r. En dat vind ik aan de ene kant niet erg, maar aan de andere kant steekt het wel.
  maandag 7 september 2009 @ 00:28:09 #8
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72508700
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:26 schreef Barbusse het volgende:
En nu ga ik proberen te slapen met een volle maag. Eens zien of dat werkt. Of ik blijf nog even hangen hier. Keuzes, keuzes, keuzes....

En Tuxxx, jij krijgt in ieder geval nog contact dat je af kunt kappen. Ik hoor helemaal niks van d'r. En dat vind ik aan de ene kant niet erg, maar aan de andere kant steekt het wel.
Het is hier toch gezellig? Maarja kijk maar.

Ja da's ook weer zo, maarja alles heeft z'n voor- en nadelen denk ik maar.
pi_72508724
tvp ofzo
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72508743
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:28 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Het is hier toch gezellig? Maarja kijk maar.

Ja da's ook weer zo, maarja alles heeft z'n voor- en nadelen denk ik maar.
Ja, maar m'n bier is op.

Je hebt gelijk. Ik ga me eerst maar even focussen op belangrijkere en leukere dingen dan haar.
  maandag 7 september 2009 @ 00:31:56 #11
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72508785
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:30 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, maar m'n bier is op.

Je hebt gelijk. Ik ga me eerst maar even focussen op belangrijkere en leukere dingen dan haar.
Ja mijn bier is ook op. Alhoewel ik wel moe ben, heb ik nog geen zin om naar bed te gaan.
  maandag 7 september 2009 @ 00:34:53 #12
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72508838
Moeten jullie niet werken/studeren morgen?
pi_72508870
Ik denk dat ik toch zo maar ga proberen te slapen. En dan echt slapen, niet om de paar uur weer klaarwakker in bed zitten te wachten totdat je weer in slaap valt. Mijn hele ritme is al zwaar genoeg naar de klote.
pi_72508881
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:34 schreef Bravebart het volgende:
Moeten jullie niet werken/studeren morgen?
Was het maar waar.
  maandag 7 september 2009 @ 00:39:40 #15
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72508934
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:36 schreef Barbusse het volgende:
Ik denk dat ik toch zo maar ga proberen te slapen. En dan echt slapen, niet om de paar uur weer klaarwakker in bed zitten te wachten totdat je weer in slaap valt. Mijn hele ritme is al zwaar genoeg naar de klote.
Hopelijk lukt het.

Ja misschien moet ik dat toch ook maar eens doen. Sinds er geen contact meer is slaap ik wel een stuk beter. Ik slaap heel diep, moet blijkbaar echt bijkomen van de verspilde energie en de stress.
  maandag 7 september 2009 @ 00:39:59 #16
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72508944
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:36 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Was het maar waar.
Idd.
pi_72509070
Lieve mensen, ik ga dan nu toch echt naar bed!
  maandag 7 september 2009 @ 00:47:41 #18
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72509091
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:46 schreef Barbusse het volgende:
Lieve mensen, ik ga dan nu toch echt naar bed!
Truste.
pi_72509489
@Tuxx, zoals barbusse zei, jij hebt de kans om het contact af te breken. Prijs je gelukkig, het is zwaar frustrerend om pogingen om contact op te pakken worden geblokkeerd. Het steekt en vreet aan je. Gelukkig vind ik het nu steeds minder erg omdat ik het zo ontzettend druk heb nu en de komende weken

Vanavond Inglorious Bastards gezien, wat een film. Het meisje waar ik mee was heeft wel laten zien dat ze niks meer wilt, maar toch was het leuk om weer eens wat te doen. Nu even vlug wat eten en dan maar slapen, morgen weer vroeg college
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_72510531
Ik hier?
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
pi_72520697
morgen komt ie al zn spullen ophalen om te verhuizen, hij gaat alleen naar het huis wat "ons" huis zou worden... of tenminste alleen... hij heeft al vanaf dat het uit was een nieuw meisje waarmee ie ongetwijfeld in "ons" huis gaat wonen.

Het ging de afgelopen twee weken best ok met me, maar nu voel ik me weer zo klote... zometeen kom ik thuis en is mn halve huis leeg.. al "onze" dingen zijn dan definitief weg, lijkt me heel erg naar
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
  maandag 7 september 2009 @ 15:51:57 #22
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72520746
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:
morgen komt ie al zn spullen ophalen om te verhuizen, hij gaat alleen naar het huis wat "ons" huis zou worden... of tenminste alleen... hij heeft al vanaf dat het uit was een nieuw meisje waarmee ie ongetwijfeld in "ons" huis gaat wonen.

Het ging de afgelopen twee weken best ok met me, maar nu voel ik me weer zo klote... zometeen kom ik thuis en is mn halve huis leeg.. al "onze" dingen zijn dan definitief weg, lijkt me heel erg naar
Jee dat lijkt me ook niks om dan in een half leeg huis te komen. Sterkte.
pi_72521758
quote:
Op maandag 7 september 2009 15:49 schreef littledrummergirl het volgende:

Sterkte meid. Het is zwaar, maar zie het maar zo: nu is hij echt "weg", en kun jij je verder richten op je eigen leven.
pi_72521816
thnx guys

het is vast ook beter.. maar toch, het voelt zo stom
pi_72521929
Dat het stom voelt nu is normaal. Hij neemt spullen mee die van jullie waren, en jij zit zo in een huis dat half leeg is, behalve de herinneringen zijn er nog. Maar dat gevoel zal afnemen hoor. En dat zal alleen maar sneller gaan nu hij die spullen heeft meegenomen. Echt, het zal snel beter worden.
Ik kan persoonlijk niet wachten totdat ik uit dit rothol weg ben, alles doet me aan haar denken.
pi_72522681
quote:
Op maandag 7 september 2009 16:29 schreef littledrummergirl het volgende:
thnx guys

het is vast ook beter.. maar toch, het voelt zo stom
Oei, lijkt me heel erg pijnlijk.. Heel veel sterkte.
Soms zit het mee, voor de rest zit het tegen. Dat is geen pessimisme, dat is realisme.
  maandag 7 september 2009 @ 19:22:09 #27
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_72527720
*I'm not perfect but parts of me are incredible*
guess that's what happens when a tornado meets a vulcano
  maandag 7 september 2009 @ 20:46:38 #28
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72531042
Maandag dipdag mensen?
.: It is better to burn out, then fade away :.
.: Sometimes tears say al there is to say :.
  maandag 7 september 2009 @ 20:52:45 #29
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_72531302
Maandag tot en met zondag ja
  maandag 7 september 2009 @ 20:54:29 #30
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72531363
quote:
Op maandag 7 september 2009 20:46 schreef usrfobiwan het volgende:
Maandag dipdag mensen?
Ja, en zondag
  maandag 7 september 2009 @ 21:23:05 #31
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_72532505
Mn afleiding van vanaaf had ook nog afgezegd
pi_72538188
quote:
Op maandag 7 september 2009 21:23 schreef zwartedoos het volgende:
Mn afleiding van vanaaf had ook nog afgezegd
Bij deze wat afleiding

I killed. But I didn't just kill fifty, I didn't kill a hundred. I killed TEN thousand! And I was good at it. It wasn't for vengeance, it wasn't for greed. It was because...I liked it
Let us leave, no trace of tears upon our dead faces
pi_72538370
Voor mij geen dipdag vandaag. Heerlijk gesprek gehad met een oude en zeer goede vriendin. Deed me wonderbaarlijk veel goed. Nu klaar om lekker te gaan slapen. Geen zin meer in pijn om die doos die dacht dat het verstandig was om bij me weg te gaan.
  maandag 7 september 2009 @ 23:27:14 #34
108759 zwartedoos
Mijn doos is niet zwart.
pi_72538555
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:23 schreef Barbusse het volgende:
Voor mij geen dipdag vandaag. Heerlijk gesprek gehad met een oude en zeer goede vriendin. Deed me wonderbaarlijk veel goed. Nu klaar om lekker te gaan slapen. Geen zin meer in pijn om die doos die dacht dat het verstandig was om bij me weg te gaan.
goed zo net ook een heel fijn gesprek gehad, misschien slaap ik nu wat beter
  maandag 7 september 2009 @ 23:28:15 #35
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72538594
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:23 schreef Barbusse het volgende:
pi_72538705
vrienden
ik ben nog nooit zo blij met ze geweest als de afgelopen 3 weken. Nu merk ik pas echt wat het doet als je normaal gesproken ook je best doet voor anderen, als jij het nodig hebt geven ze het tien keer terug
pi_72538888
Het leven zit vol met verrassingen. De meeste ervan zijn goed. Geniet ervan. En ja, ik voel me momenteel ERG goed. Zoveel is er niet voor nodig. Een vlinder die rond aan 't fladderen is, een goed gesprek, een mooie zonsondergang. Het leven is goed, hoe zwaar het ook is!
pi_72539143
Slaap is ook een benodigd iets om de gebeurtenissen van de dag te verwerken, af te vallen, je lichaam in balans te brengen en je emoties te kalmeren.

Dus ga lekker slapen mensen.
Welterusten
Wetenschappelijk is domweg bekend dat verliefdheid je gezonde oordeelsvermogen weg neemt.
Liefde: Hans Teeuwen || Youp ||Theo Maassen
Mannen over vrouwen _O-
Altijd blijven lachen
pi_72539160
quote:
Op maandag 7 september 2009 23:35 schreef Barbusse het volgende:
Het leven zit vol met verrassingen. De meeste ervan zijn goed. Geniet ervan. En ja, ik voel me momenteel ERG goed. Zoveel is er niet voor nodig. Een vlinder die rond aan 't fladderen is, een goed gesprek, een mooie zonsondergang. Het leven is goed, hoe zwaar het ook is!
thats the spirit!
pi_72539353
Ah mooi om te horen dat het met iedereen goed gaat, Met mij ook Vandaag drukke dag gehad en zo nog eventjes uurtje de stad in, en dan slapen. Zelfs een date geregeld voor vrijdag als ik een date diner heb, dus het komt allemaal helemaal goed met mij

Slaap lekker iedereen!
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72542720
Goedemorgen allemaal

Misschien dat jullie je mening eens kunnen geven wat betreft mijn laatste post hier: Relatieproblemen (door matig seksleven)
pi_72543522
quote:
Op maandag 7 september 2009 00:26 schreef Barbusse het volgende:
..jij krijgt in ieder geval nog contact dat je af kunt kappen. Ik hoor helemaal niks van d'r. En dat vind ik aan de ene kant niet erg, maar aan de andere kant steekt het wel.
Dat herken ik helaas ook heel erg. Maar heb de laatste dagen een sterk gevoel dat er binnenkort een smsje van hem gaat komen op de één of andere manier.
  dinsdag 8 september 2009 @ 09:39:22 #43
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72543665
Nou coenW je hebt er wel alles aan gedaan om je relatie te redden. Alleen als die vrouwen éénmaal hun 'gevoel' kwijt zijn (wat dat dan ook moge zijn) dan is het voorbij. En dat is echt niet op het moment dat ze het het jouw vertelt, maar loopt daar al maanden mee rond hoor. En die beslissing is dan allang genomen alleen om het de man de vertellen is zo lastig. En je merkt het onbewust want het gaat al een aantal maanden niet helemaal zoals je zou willen. Je probeert het maar ze is al maanden zo afstandelijk. Je hebt alleen nog niet door dat ze er al klaar mee is. Of dat ze verliefd is geworden op een ander en daar al maanden mee rondloopt. En dat is het erge aan de vrouwen met hun 'gevoel is weg' denkwijze. Als ze nou gewoon zeggen dat ze niet meer van je houdt of verliefd zijn geworden op een ander, ok. Nee het gevoel is weg, en daar moet je het maar mee doen...

Sorry voor de rant..
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:15:17 #44
98259 mstr
Een jonge God!
pi_72544375
Ik lees ook weer even mee, blijft toch leuk/boeiend.

Ik heb gisteravond een afspraakje geregeld om volgende week wat met een dame te gaan drinken in de stad.
pi_72544426
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:39 schreef usrfobiwan het volgende:
Nou coenW je hebt er wel alles aan gedaan om je relatie te redden. Alleen als die vrouwen éénmaal hun 'gevoel' kwijt zijn (wat dat dan ook moge zijn) dan is het voorbij. En dat is echt niet op het moment dat ze het het jouw vertelt, maar loopt daar al maanden mee rond hoor. En die beslissing is dan allang genomen alleen om het de man de vertellen is zo lastig. En je merkt het onbewust want het gaat al een aantal maanden niet helemaal zoals je zou willen. Je probeert het maar ze is al maanden zo afstandelijk. Je hebt alleen nog niet door dat ze er al klaar mee is. Of dat ze verliefd is geworden op een ander en daar al maanden mee rondloopt. En dat is het erge aan de vrouwen met hun 'gevoel is weg' denkwijze. Als ze nou gewoon zeggen dat ze niet meer van je houdt of verliefd zijn geworden op een ander, ok. Nee het gevoel is weg, en daar moet je het maar mee doen...

Sorry voor de rant..
Nee, niet je excuus aanbieden. Die rant was goed en bovendien zeer herkenbaar. Zulk soort vrouwen die niet aan kunnen of durven geven waarom het "gevoel" weg is...

@Coen: Volgens mij heb je gedaan wat je kon doen. Het is en blijft haar keuze, en ik denk niet dat je die nog verder kunt beinvloeden. Probeer verder te gaan en haar los te laten. Probeer verder in eventueel noodzakelijk contact zo zakelijk mogelijk te blijven. Sterkte verder kerel.

Ik voel me nog steeds erg lekker, alleen ben ik zo gaar als het maar kan. Geen idee waarom eigenlijk.
pi_72544860
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:39 schreef usrfobiwan het volgende:

Sorry voor de rant..
Klopt wel dat ze inderdaad erg afstandelijk was de laatste maanden en dat ze zich aan alles wat ik ook probeerde alleen maar kon irriteren.... Ze had er in principe in mei/juni al een punt achter gezet maar omdat het zo moeilijk was mee blijven lopen tot twee weken geleden.
Maar als ik haar dan weer zoveel zie huilen en hoe ze dan bij me in mn armen komt liggen en steeds om een knuffel vraagt en een kusje, dan voelt het zo enorm tegenstrijdig....
Dan vraag ik me weer af van, meisje wat wil je nu eigenlijk, weet je het allemaal toch wel zeker.... ?
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:18 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Nee, niet je excuus aanbieden. Die rant was goed en bovendien zeer herkenbaar. Zulk soort vrouwen die niet aan kunnen of durven geven waarom het "gevoel" weg is...

@Coen: Volgens mij heb je gedaan wat je kon doen. Het is en blijft haar keuze, en ik denk niet dat je die nog verder kunt beinvloeden. Probeer verder te gaan en haar los te laten. Probeer verder in eventueel noodzakelijk contact zo zakelijk mogelijk te blijven. Sterkte verder kerel.

Ik voel me nog steeds erg lekker, alleen ben ik zo gaar als het maar kan. Geen idee waarom eigenlijk.
Denk ook zeker niet dat ik haar nu kan beinvloeden, en dat zou op dit moment niet goed zijn ook....
Mijn psycholoog zei dat het beste wat ik kan doen is, haar loslaten en haar de wereld laten zien zonder mij.... mocht ze gelukkig worden in die wereld dan moet ik dat accepteren. Mocht ze niet gelukkig worden dan bestaat er misschien nog een kans voor ons... een hele kleine maar niet uitgesloten kans....
Mn verstand is het ook wel eens met die gedachte maar mn gevoel wil nog niet....
  dinsdag 8 september 2009 @ 10:41:42 #47
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72544873
Nou ik ben ook gaar, want ik ben geestelijk een beetje opgebrand...

Vanmiddag vrij genomen om even met de hond (van moeders) het bos in te gaan om ff te wandelen en de mind the clearen...

Staat het in een vrouwen handleiding (noem die bladen maar op die ze lezen) dat "mijn gevoel is weg" zeggen de beste oplossing is om je vriend te dumpen. Lijkt bijna wel de standaardzin van de 21ste eeuw. Het begint mij namelijk wel heel erg op te vallen. Wat is er mis met voor je relatie te gaan in goede en slechte tijden. Ik zag ook wel eens een andere leuke vrouw waar ik blij van werd. Maar ik ben trouw en heb gekozen voor mijn vriendin in wat voor omstandigheden dan ook.

Als je ook leest waar een man allemaal aan moet voldoen als een vrouw een man zoekt, hele waslijsten komen voorbij met eisen. Uitzonderingen daargelaten die gewoon een eerlijke, trouwe en lieve man zoeken waar ze lekker tegenaan kunnen kruipen. Want dat wil iedere vrouw toch eigenlijk echt.

Vrouwen zijn niet eerlijk en ook niet trouw, ik moet de eerste nog tegenkomen...

[ Bericht 69% gewijzigd door usrfobiwan op 08-09-2009 10:53:14 ]
pi_72544912
Lange wandeling, goed idee!
pi_72545021
Ik ben inmiddels een jaar verder, en voel nog steeds alsof het niet klopt, maar het contact is nu wel sinds een paar maanden helemaal en volledig verbroken. En dat helpt wel echt moet ik zeggen. Had ik eerder moeten doen, dan was ik veel eerder begonnen met m'n eigen doorstart in plaats van te zitten wachten op hem.
pi_72545599
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 09:39 schreef usrfobiwan het volgende:En dat is het erge aan de vrouwen met hun 'gevoel is weg' denkwijze. Als ze nou gewoon zeggen dat ze niet meer van je houdt of verliefd zijn geworden op een ander, ok. Nee het gevoel is weg, en daar moet je het maar mee doen...
Hoezo herkenbaar .
Na enkele maanden (ongemerkt) langs elkaar heen geleefd te hebben vond ik dat het tijd werd om erover te praten. Mijn insteek was daarbij om aan de relatie te gaan werken en het weer zo te krijgen zoals het 6 jaar lang geweest is. Voor haar bleek het een verlossing van iets waar ze na schatting al een half jaar mee rond liep maar niet over durfde te praten.
In een tijdsbestek van twee weken was ze er plotseling helemaal klaar mee en geeft ze als argumenten dat haar gevoel weg is en zich even niet meer gebonden wil voelen . Weg prachtige vriendin, weg relatie van zes jaar, weg prachtig gerenoveerde woning dat eigendom van haar ouders is, weg alle banden met familie en vrienden etc. .

Zo heb je alle bovengenoemde dingen puik voor elkaar en zo ineens is het over en zit je (tijdelijk) weer bij je pa en ma op de bank en beleef je de slechtse periode uit je tot noch toe gelukkige leventje .

Nu een week of tien verder en begint het al wel lichtjes te slijten maar nog wel regelmatig last van een 'terugval' . Met name de goede verstandhouding met haar doet me bij contact op dat moment goed maar naderhand wordt je er weer erg verdrietig en teleurgesteld van.
pi_72546859
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 10:41 schreef usrfobiwan het volgende:
Nou ik ben ook gaar, want ik ben geestelijk een beetje opgebrand...

Vanmiddag vrij genomen om even met de hond (van moeders) het bos in te gaan om ff te wandelen en de mind the clearen...

Staat het in een vrouwen handleiding (noem die bladen maar op die ze lezen) dat "mijn gevoel is weg" zeggen de beste oplossing is om je vriend te dumpen. Lijkt bijna wel de standaardzin van de 21ste eeuw. Het begint mij namelijk wel heel erg op te vallen. Wat is er mis met voor je relatie te gaan in goede en slechte tijden. Ik zag ook wel eens een andere leuke vrouw waar ik blij van werd. Maar ik ben trouw en heb gekozen voor mijn vriendin in wat voor omstandigheden dan ook.

Als je ook leest waar een man allemaal aan moet voldoen als een vrouw een man zoekt, hele waslijsten komen voorbij met eisen. Uitzonderingen daargelaten die gewoon een eerlijke, trouwe en lieve man zoeken waar ze lekker tegenaan kunnen kruipen. Want dat wil iedere vrouw toch eigenlijk echt.

Vrouwen zijn niet eerlijk en ook niet trouw, ik moet de eerste nog tegenkomen...

Zo te lezen wordt iedereen nu gedumpt met de zwakke zin dat "het gevoel weg is". Ikzelf val daar ook onder. Ik had wel door dat het niet echt lekker liep tussen ons, afstandelijk, ik moest al het initiatief nemen enz. Anyway, het is het meest onbevredigende antwoord dat je wil horen als het uitgaat. De redenatie van haar kan val alles zijn en als man zijnde vreet dat je helemaal op, of bij mij deed dat het (nog steeds wel een beetje).

En in al die vrouwenblaadjes word alleen de perfecte man beschreven. Het schept een ideaal beeld waar bijna geen enkele man aan kan tippen (behalve ik mischien ). De vrouwen worden gebrainwashed en als je zelf in eens zo een blaadje doorbladert, zal je zien dat de man helemaal de grond in wordt geboord. Alles is fout en niks bedoelen we goed, allemaal honden zijn we die achter hun pik aanlopen. Gelukkig bestaan er ook nog vrouwen die voor zichzelf kunnen nadenken en beseffen dat het allemaal overdreven bullshit is. Die moet je als vriendin krijgen want dan hebben ze genoeg aan het eerlijke, trouwe lieve man concept. Als wij zouden doen zoals de vrouwen doen, door alles te geloven in blaadjes, dan kan je overal zieke sex hebben met je beste vriend zijn vriendin (verhalen in de FHM, maken me altijd aan het lachen ), zouden alle vrouwen cup D hebben, slank en een prachtig gaaf gezicht. Dat is niet zo, dus streven we ook niet naar zo een vrouw.

Wou ook even mn zegje doen...
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_72547043
Perfecte vrouw - perfecte man
Debiele utopische gedachte dat die bestaan. Het zijn juist ook die kleine, wat mindere trekjes die mensen zo uniek maakt.

En vwb dat "het gevoel is weg"-idee, het is een lamme smoes. En dat ze dat zeggen om de klap minder hard aan te laten komen is nog lammer. Feitelijk komt het er op neer dat zij al een aantal weken of maanden geleden de relatie heeft beëindigd, maar dat nog niet heeft durven zeggen. De bange doos. En alles wat jij doet om de relatie te verbeteren helpt dan toch niet meer, en dat weet zij ook heel goed.

[ Bericht 0% gewijzigd door Barbusse op 08-09-2009 12:48:54 ]
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:16:06 #53
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72547162
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:02 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Gelukkig bestaan er ook nog vrouwen die voor zichzelf kunnen nadenken en beseffen dat het allemaal overdreven bullshit is. Die moet je als vriendin krijgen want dan hebben ze genoeg aan het eerlijke, trouwe lieve man concept.
Dat is ook het enige wat ik wilde en toch ben ik gedumpt, toch gek.
pi_72547957
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:16 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Dat is ook het enige wat ik wilde en toch ben ik gedumpt, toch gek.
Ja, maar jouw eikelige ex is dus zo'n FHM-loser die verwacht dat de perfecte vrouw bestaat en tolereert daardoor geen fouten. Hij gaat er vast en zeker ook nog eens vanuit dat, als ze daadwerkelijk zou bestaan, ze ook nog voor hem zou vallen.
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:50:32 #55
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72548001
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:48 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Ja, maar jouw eikelige ex is dus zo'n FHM-loser die verwacht dat de perfecte vrouw bestaat en tolereert daardoor geen fouten. Hij gaat er vast en zeker ook nog eens vanuit dat, als ze daadwerkelijk zou bestaan, ze ook nog voor hem zou vallen.
*PROEST"
  dinsdag 8 september 2009 @ 12:51:00 #56
58075 usrfobiwan
Hey! how are you doing?
pi_72548017
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:11 schreef Barbusse het volgende:
En alles wat jij doet om de relatie te verbeteren helpt dan toch niet meer, en dat weet zij ook heel goed.
En dat is nog het ergste van dat alles. Je probeert "samen" uit het gat te komen maar ze heeft allang besloten. Niks niet praten, of aangeven dat ze zich niet zo happy voelt etc" nee besluit staat al vast zo pats. En altijd maar zeggen dat ze niet begrepen worden en ze graag willen praten. Maar dan moet je wel je bek opendoen want Ik kan niet in je hoofd kijken om te zien wat je gedachten zijn. Nee lekker blijven malen in je hoofd en jezelf zo gek maken net zolang tot er helemaal geen gevoel meer is. Ik weet 100% zeker dat ik als man veel opener en eerlijker ben dan een vrouw dat ooit zou kunnen zijn.
pi_72548119
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:51 schreef usrfobiwan het volgende:......
Amen
pi_72548199
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:55 schreef Flugel83 het volgende:

[..]

Amen
X 2!
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:01:32 #59
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72548270
En ik zit hier dan gezellig tussen mannen die alle vrouwen kutwijven vinden, althans daar komt het dan op neer.
pi_72548326
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 12:50 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

*PROEST"
Zou hij Megan Fox al hebben toegevoegd op msn?
pi_72548344
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
En ik zit hier dan gezellig tussen mannen die alle vrouwen kutwijven vinden, althans daar komt het dan op neer.
Nee, ik vind niet alle vrouwen kutwijven. Alleen de mijne.
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:03:53 #62
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72548347
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:02 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Zou hij Megan Fox al hebben toegevoegd op msn?
Ik heb geen idee.
pi_72548373
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:06:16 #64
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72548407
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:04 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Ah, de versterking is gearriveerd.
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:09:46 #65
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72548499
Pffff, alweer een dipdag Ik dacht net dat ik er voorgoed van af was een paar weken terug, maar ik val weer 4 stappen terug
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:10:20 #66
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_72548516
Vrouwen zijn geweldig!
tvp dus.
pi_72548531
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:06 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ah, de versterking is gearriveerd.
quote:
En hier zittten jullie dan gezellig tussen mannen die alle vrouwen kutwijven vinden, althans daar komt het dan op neer.
pi_72548553
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:09 schreef Bravebart het volgende:
Pffff, alweer een dipdag Ik dacht net dat ik er voorgoed van af was een paar weken terug, maar ik val weer 4 stappen terug
Lees de laatste paar posts maar. Is humor. Zal je goed doen.
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:13:46 #69
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72548601
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:10 schreef Barbusse het volgende:

[..]

[..]
Noujaaa zeg.
pi_72548606
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:09 schreef Bravebart het volgende:
Voorgoed is ook wel een béétje voorbarig, maar af en toe nog eens een sippe dag/baaldag is toch niet zo erg? Ik zie het zelf zo; de vervelende dagen worden langzaam aan steeds minder en daarvoor in de plaats komen dagen die best oké zijn.
pi_72548657
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:13 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Noujaaa zeg.
Hij was tè makkelijk. Sorry. Zal het nóóóóóít meer doen.
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:14 schreef maartjeh het volgende:

[..]

Voorgoed is ook wel een béétje voorbarig, maar af en toe nog eens een sippe dag/baaldag is toch niet zo erg? Ik zie het zelf zo; de vervelende dagen worden langzaam aan steeds minder en daarvoor in de plaats komen dagen die best oké zijn.
Kijk, dat is de instelling! Top Maartjeh!
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:16:45 #72
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72548686
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:15 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Hij was tè makkelijk. Sorry. Zal het nóóóóóít meer doen.
Ok.
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:17:47 #73
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_72548721
quote:

[..]

Da's waar.
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:18:57 #74
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72548759
quote:
Op dinsdag 8 september 2009 13:11 schreef Barbusse het volgende:

[..]

Lees de laatste paar posts maar. Is humor. Zal je goed doen.
Ik haat humor
  dinsdag 8 september 2009 @ 13:19:44 #75
122648 Bravebart
København er på plads ja
pi_72548790
quote:

[..]

Jaaaa, weet ik ook wel, maar na 2 weken is het nu opeens 3 dagen dat is wel ff wennen weer Ik wen snel aan iets
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')