Leuke pta blundersquote:edit - antwoord op Alex hieronder: Omdat ik dar te lui voor ben
[ Bericht 27% gewijzigd door PeuRac op 06-09-2009 00:38 ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
Halloquote:Op maandag 7 september 2009 11:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, Sjoem, DAT was een leuke PTA-SCer![]()
He'k ook gehad! Let wel op dat de versnellingsbak goed is. Die van mij gaf bij 150k de geest, schijnt vaker voor te komen...quote:Op maandag 7 september 2009 16:13 schreef Dingest het volgende:
Woensdag of donderdag een nieuw autootje ophalenIk heb bij 7 verschillende 121s gekeken (tot helemaal in Purmerend toe) en deze staat nu gewoon 10 km hier vandaan
Het is een 121 Yooh, dus eindelijk met centrale deurvergrendeling en elektrisch ramen, 120k gelopen met NAP en boekjes (die zijn bijgehouden tot 60k), nieuwe APK met nieuwe remmen voor - en vooral; geen roest
![]()
Hopelijk kan ik hier weer even mee vooruit
dan hoop ik dat jouw deurklinken verstevigd zijn...quote:Op maandag 7 september 2009 16:21 schreef PeuRac het volgende:
Feli Dingest.
Ik heb net mn 156 opgehaald, staat nu iets verderop in de straat. Was geen plek meer voor de deurnu kan ik mn auto niet zien
Ik heb al drie jaar een 121 gehad, een LX (basis-uitvoering)quote:Op maandag 7 september 2009 16:27 schreef zentuin het volgende:
[..]
He'k ook gehad! Let wel op dat de versnellingsbak goed is. Die van mij gaf bij 150k de geest, schijnt vaker voor te komen...
Verder geweldige auto's - heb je de cabrio-top? Of de dichte?
Edit - die van mij was paars, dicht, met van die sport-streepjes erop...
En er schijnt zelfs een teddybeer-uitvoering van te zijn, met speciale wieldoppen in de vorm van beren!
Hoezo? Ik woon in een slecht buurt, maar als er niks in de auto ligt, is er niks aan de hand.quote:Op maandag 7 september 2009 16:33 schreef lipje het volgende:
[..]
dan hoop ik dat jouw deurklinken verstevigd zijn...
de 156 is erg snel openquote:Op maandag 7 september 2009 17:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo? Ik woon in een slecht buurt, maar als er niks in de auto ligt, is er niks aan de hand.
Niet zo zeuren, ik heb al een week de Scirocco van de buurman voor de deur staan omdat er een Duitser bij hem voor de deur staatquote:Op maandag 7 september 2009 16:21 schreef PeuRac het volgende:
Feli Dingest.
Ik heb net mn 156 opgehaald, staat nu iets verderop in de straat. Was geen plek meer voor de deurnu kan ik mn auto niet zien
Een 155 en 146 niet wil je zeggen? Overigens tikken ze hier gewoon de ruit in. De meeste auto's zijn t niet waard om gestolen te worden. Op een paar lease hokken na, is mijn 156 wel zo'n beetje de duurste autoquote:
Ik woon in een flat, ik kan nooit voor mn deur parkerenquote:Op maandag 7 september 2009 20:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, ik heb al een week de Scirocco van de buurman voor de deur staan omdat er een Duitser bij hem voor de deur staatEr staan nu 4 auto's bij een ander voor de deur door die actie...
Ik open em altijd van binnenuit, anders vergeet ik altijd het logo terug te draaien (en dat staat best lullig). En er komen nogal snel krassen rond t slot door de sleutel hanger oid.quote:Op maandag 7 september 2009 20:30 schreef Paladijn het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de kofferbak altijd van buiten opent? Ik heb in al mijn auto's de schakelaar om de boel van binnen te openen juist op slot gezet, zodat mijn raampje in Peu's buurt niet ingeslagen wordt om spul uit de kofferbak te halen
De 156 gaat nog iets snellerquote:Op maandag 7 september 2009 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een 155 en 146 niet wil je zeggen?
Ik ben ook niet anders gewend hoorquote:Op maandag 7 september 2009 20:30 schreef Paladijn het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de kofferbak altijd van buiten opent? Ik heb in al mijn auto's de schakelaar om de boel van binnen te openen juist op slot gezet, zodat mijn raampje in Peu's buurt niet ingeslagen wordt om spul uit de kofferbak te halen
quote:Op maandag 7 september 2009 20:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, ik heb al een week de Scirocco van de buurman voor de deur staan omdat er een Duitser bij hem voor de deur staatEr staan nu 4 auto's bij een ander voor de deur door die actie...
Dan vind ik t niet erg, er ligt toch niks in wat ik niet kan missen. Of waarde heeft. Dan heb ik liever dat ze em open maken zonder schade. Want ik ben nu al 2 weken bezig om alles te regelen met de verzekering.quote:Op maandag 7 september 2009 21:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
De 156 gaat nog iets snellerZonder verdere schade heb je hem zo open.
enne de beste tip voor Peu:quote:Op maandag 7 september 2009 21:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
De 156 gaat nog iets snellerZonder verdere schade heb je hem zo open.
't is wel een nieuwe (Buurman is AAG/VAG verkoper)quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:59 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
een Scirocco mag altijd bij mij voor de deur staan...
Mooie saab!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:13 schreef Dingest het volgende:
Ik heb misschien toch niet zo'n briljante aankoop gedaan... Allemaal enge bonk-, piep- en roffel-geluiden en boven de tachtig trilt de auto alle kanten op. Na enkele tientalle kilometers kwam ik er ook achter dat een achterlicht het niet deed, het reservoir van de ruitensproeier is leeg en volgens mij zijn de wisserbladen versleten - die auto kan nooit door de APK zijn gekomen op deze manier![]()
Maar een afspraak maken met een garage die ik wel vertrouw voor een controlebeurt. Als het echt de spuigaten uitloopt ga ik wel terug, maar anders laat ik dat gezeur wil zitten. Ging er toch al van uit dat er extra onderhoud bij zou komen, beter dat gelijk maar gehad
Even wat fotootjes van mijn nieuwe en oude voertuigen (en de schitterende Excel van m'n broertje op de achtergrond), samen met een veel te grote vouwwagen die ik gratis verkregen heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot slot nog een paar kleine (esthetische) dingetjes die gedaan moeten worden: derde remlicht overzetten, boxen achter overzetten, C-stijl rechtsachter is de blanke lak vanaf dus daar gaat een nieuw laagje overheen, randje om het dakje even opnieuw verven en wat steenslag met een lakstift wegwerken. Voor een auto van 16 jaar valt het nog redelijk mee, maar echt vlekkeloos is-ie ook niet meerMaar ja, duur was hij ook niet.
vreemde eendquote:
pauperquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:59 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
een Scirocco mag altijd bij mij voor de deur staan...
Wat is er mis mee dan?quote:Op maandag 14 september 2009 01:32 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dank jeVan dichtbij raak je al een stuk minder enthousiast hoor
Dat ging over de 121, m'n nieuwste aanwinst. Die Saab heb ik nu bijna een jaar, maar wat er aan de 121 mankeert is nog niets in vergelijking met de waslijst aan problemen bij de Saabquote:Op maandag 14 september 2009 23:42 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan?
Ik had alleen plaatjes gekeken en niet je verhaal gelezen![]()
wat heb jij toch met die VW troep ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dan maar een pauper....![]()
Scirocco
Tja, smaken verschillen zeggen ze dan.... ik vind het gewoon mooie bakken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wat heb jij toch met die VW troep ?
Ah wat jammer van zo'n mooi ding.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:19 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat ging over de 121, m'n nieuwste aanwinst. Die Saab heb ik nu bijna een jaar, maar wat er aan de 121 mankeert is nog niets in vergelijking met de waslijst aan problemen bij de Saab![]()
Maar ik bedoelde meer: vanaf een afstandje ziet het er nog redelijk uit, maar van dichtbij is het gewoon een vrij verlepte bak. Mijn vader heeft, toen ik er niet was, van de zomer een poging gedaan om de roest weg te werken en nu zit-ie onder de slecht geplamuurde stukken die in een hele andere tint groen zijn gespoten dan de rest van de autoMaar ach, het is beter dan de roest en ik betwijfel of mijn eerste poging veel beter zou zijn geweest.
Waarschijnlijk zo'n 2k en aan noodzakelijk laswerk en onderdelen alleen al, manuren en de buitenkant laat ik dan nog even buiten beschouwing. Op zich is de auto het laatste jaar er niet heel erg hard op achteruit gegaan, maar het was ook nooit de bedoeling er veel geld in te steken. Hij rijdt ook wel, je moet alleen even weten hoequote:Op dinsdag 15 september 2009 12:09 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ah wat jammer van zo'n mooi ding.
Zal wel een flink kostenplaatje zijn als je hem helemaal in orde zou laten maken?
Dat is wel balen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:25 schreef Dingest het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo'n 2k en aan noodzakelijk laswerk en onderdelen alleen al, manuren en de buitenkant laat ik dan nog even buiten beschouwing. Op zich is de auto het laatste jaar er niet heel erg hard op achteruit gegaan, maar het was ook nooit de bedoeling er veel geld in te steken. Hij rijdt ook wel, je moet alleen even weten hoe![]()
Rempedaal bij de 121 voelde wat wazig aan omdat er nieuwe remblokken op zitten, ophanging piept omdat die wat is uitgedroogd (is ingespoten maar zal nog wel blijven piepen). Schudden, trillen en roffelen ligt allemaal aan de banden, die waren gewoon verlept. Vanmiddag alle banden van de oude 121 op de nieuwe gezet en dat scheelde al behoorlijk, hij moet alleen nog even worden uitgelijnd. Niets gehoord over waarom deze motor ruwer klinkt dan van de andere.
Tegenvaller is wel dat er alsnog roest is, en na wat prikken heb er nog een fraai gat van een centimeter of 10 in kunnen makenBinnenkort een afspraak met de lasser om een schade- en prijsopgave te maken.
zeker nog nooit een peugeot gezien?quote:
Geef toe, deze MX-5 maakt het wel heel bontquote:Op woensdag 16 september 2009 22:37 schreef lipje het volgende:
[..]
zeker nog nooit een peugeot gezien?
elke week een 207, daar lest mn vrie sidns kort ex inquote:Op woensdag 16 september 2009 22:37 schreef lipje het volgende:
[..]
zeker nog nooit een peugeot gezien?
yupquote:Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef Paladijn het volgende:
weer single lexxx? what happen?
En Dingest, gooi die 121 de deur uit en haal een mx5 van je slooppremie
Ik heb geen slooppremiequote:Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef Paladijn het volgende:weer single lexxx? what happen?
En Dingest, gooi die 121 de deur uit en haal een mx5 van je slooppremie
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:50 schreef Paladijn het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gaaf... alleen de luchthapper is te grooten't is maar een 1.8 - 126pk ipv de 2.0 - 160 pk, terwijl mijn NA nog lichter is ook
Laat ze er gewoon de 2.3 uit de MPS in gooien en je hebt een heerlijke circuitbak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom rijd jij eigenlijk altijd Opel als je VW zo super vind ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dan maar een pauper....![]()
Scirocco
quote:
Ja, netquote:Op donderdag 17 september 2009 23:40 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx, boodschappenautootje voor bejaarden. Komt het ding wel boven de 50 km/u uit?
Hoe laat ben je trouwens hier zondagochtend? Ik wilde eigenlijk niet te laat weg
Die Lada staat meer stil als dat die rijdt of niet?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Lada kapot, Opel Agila als leenauto
ik neem altijd even een stapje terug om VW meer te waarderen.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:12 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
Waarom rijd jij eigenlijk altijd Opel als je VW zo super vind ?
Mya, Agila's vallen me altijd in negatieve zin opquote:Op donderdag 17 september 2009 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, netrothok... Soento van mn ouders was beter, maar die hebben m morgen nodig
en vroeg
ja kudt he dorpels lassenquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:26 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik neem altijd even een stapje terug om VW meer te waarderen.
Ik rijd nu trouwens weer VW en ben rustig op zoek naar een golf 1.
roest was idd de reden dat ik ze weg heb gedaan....quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:55 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
ja kudt he dorpels lassen
plaatbewerken / lassen is een heel aparte tak van sport.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
roest was idd de reden dat ik ze weg heb gedaan....
idd, ik had nog graag verder willen rijden met de Ascona. Maar plaat en laswerken is idd een vak appart. Daarom heb ik hem weg gedaan. Ik zoek dus nu een Golf 1 GTi die qua carrosserie al helemaal strak is. Motorisch mag hij kapot zijn, dat is juist het leuke werk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:31 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
plaatbewerken / lassen is een heel aparte tak van sport.
motortje zelf reviseren gaat nog maar echt goed lassen, in goede vorm kloppen e.d. is echt vakwerk.
tjsa nieuwe oudgediendenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
beetje wel ;-)
Alles goed hier?
en je vriendin maar laten wachten met die kapotte kop...ttssssk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:36 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
idd, ik had nog graag verder willen rijden met de Ascona. Maar plaat en laswerken is idd een vak appart. Daarom heb ik hem weg gedaan. Ik zoek dus nu een Golf 1 GTi die qua carrosserie al helemaal strak is. Motorisch mag hij kapot zijn, dat is juist het leuke werk.
Die is al lang weer heel...quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:36 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
en je vriendin maar laten wachten met die kapotte kop...ttssssk.
"..."quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Kan iemand mij even updaten wat er de laatste tijd zoal gebeurt is, hier in de PTA SC?
Jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 04:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die Lada staat meer stil als dat die rijdt of niet?
Sgoedquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mya, Agila's vallen me altijd in negatieve zin op
Uurtje of 7 vertrekken vanaf hier? Zijn we er rond 10:30-11:00, afhankelijk van file en tussenstopjes
wat voor gezicht trekken mensen als je met je Lada lang rijdt?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee. En hij rijdt kut. En hij is lelijk. En iedereen op straat trekt een "" gezicht alsje voorbij rijdt. En hijis lelijk. En er past precies een rollator achter de achterbank. En hij is lelijk.
Als de uitlaat lek is:quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat voor gezicht trekken mensen als je met je Lada lang rijdt?
Duidelijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als de uitlaat lek is:
Als men geen verstand van auto's heeft en denkt dat het een gewone grijze stationwagon is:
Als men zelf ook in een Lada rijd:![]()
Als men wel verstand van autos heeft en ineens iets ziet wat men nog nooit heeft gezien:
kachelradiator, schokdempers, uitlaat en (printplaat van het) achterlicht dit keerquote:
Valt nog best meequote:Op vrijdag 18 september 2009 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kachelradiator, schokdempers, uitlaat en (printplaat van het) achterlicht dit keer![]()
Was natuurlijk ook alweer 2 maanden geleden dat ik bij de dealer was![]()
Oh, en er zit een rammeltje achter het hitteschilden een rammeltje onder de achterbank. Maar datis niet erg, volgens de dealer
Ik spaar nu voor een Nivaquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:01 schreef Sounddragon het volgende:
Spaar anders FF door en koop een échte auto![]()
Alexxxxx ouwe autoplaatjes fappert ! ! !
Is het overwegen waard inderdaad.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
En zelf importeren ?? is dat niks ??
Onze Lincoln komt vers uit de states, en die is gewoon in nieuwstaat![]()
Zou er niet ergens een dwaas zijn die zo'n ding ergens netjes in een schuur bewaard heeft voor het nageslacht ??
Gekken zat op de wereld
Gaafquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:50 schreef 68Chevelle het volgende:
Dit niet wat voor je?
http://link.marktplaats.nl/272735935
gelijk 1 van voor 1959 dus vrijstelling APK, dat moet je met die dozen ook niet hebben joh
Oostblokbarrelsquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
Wartburg ???? ik vat de connectie met een Lada Niva niet helemaal![]()
Wel een lache ding voor dat geld.
Dude.... gegarandeerd dat het oostblok ook al een slotnummering had, geef het nummer door et voila, nieuwe sleutelsquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is het overwegen waard inderdaad.
[..]
Gaafalleen geen sleutels en 20 jaar stil gestaan
![]()
[..]
Oostblokbarrels
Geen sleutels, wat zie ik hier dan:quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is het overwegen waard inderdaad.
[..]
Gaafalleen geen sleutels en 20 jaar stil gestaan
![]()
[..]
Oostblokbarrels
20jr stilstaan is gegarandeerd alle lagers, keringen, rubbers, etc vervangen. Wat spuitwerk erbij en je hebt een complete restauratie.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:52 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Dude.... gegarandeerd dat het oostblok ook al een slotnummering had, geef het nummer door et voila, nieuwe sleutels
En voor 20 jaar stilstaan moet je niet bang zijn, dat is een zegen, stel je voor dat hij de laatste 20 jaar ook nog eens gereden had, was er helemaal niks meer van over.
jij bent echt heeel slimquote:Op maandag 21 september 2009 11:50 schreef PeuRac het volgende:
toch welzondag om 3u was t 24u, vanochtend om 3u was t 48u
Sciroccoquote:Op maandag 21 september 2009 20:11 schreef Paladijn het volgende:
Pics van gister, ff met Lexxx naar de ring geweest
hop!
nu de auto nogquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Die is al lang weer heel...
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Alex in een sportieve Toyota Starslet iets betrouwbaars?![]()
we krijgen hem wel in een toyota, nick!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Alex in een sportieve Toyota Starslet?![]()
kennen wij elkaar? ;-)quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:56 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
we krijgen hem wel in een toyota, nick!
volgens mij niet, ik lurkte hier af en toe.quote:
ik ben er vrij zeker van dat we elkaar nog nooit ontmoet hebben.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ah..
Fan is een groot woord.
maar je gebruikt een andere naam dan mijn nickname, vandaar dat ik even dacht dat je mij kent
incl 99,9% van de andere fokkers.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:22 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
ik ben er vrij zeker van dat we elkaar nog nooit ontmoet hebben.
daarom misschien?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:27 schreef ForcedInduction het volgende:
veel gelul, nog meer bullshit en daar bovenop een zooi paupers die het altijd beter weten ook al hebben ze zelf nog nooit iets gepresteerd.
Je gaat nu wel erg ver...quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Of omdat iedereen ineens een leven kreeg? Geen idee eigenlijk
ach opdoeken is ook al zo watquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:54 schreef Dingest het volgende:
Het is helaas niet voldoende om de SC in leven te houden
ik nietquote:Op woensdag 23 september 2009 09:00 schreef Fugie het volgende:
vroeger was iedereen student, nu niet meer. Simpel as that.
hey coño! Hoe is het met jou?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:42 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb wéér schade, t is mijn maand niet![]()
![]()
Iemand heeft geprobeerd in te breken in mijn auto, t is em niet eens gelukt, de kneusT slot was wel open, maar toen kon de deur niet meer van buiten worden open gemaakt
ik heb niets gezien....quote:Op woensdag 23 september 2009 16:52 schreef PeuRac het volgende:
wacht ff, zal de foto's even uploaden. Foto's van mn nieuwe bolide wel al gezien? (3wkn terug mn oude totalled door een Flog rijder).
Ah das kut!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:55 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
ff kijken of ik kan linken vanaf facebook
Wat is er gebeurd dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:27 schreef PeuRac het volgende:
Ik had (heb em nog steeds eigenlijk) een 146, maar die is dus 14cm korter
Foto's van de schade heb ik niet, ding staat bij de garage, wordt morgen opgehaald door de nieuwe eigenaar.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan?![]()
en pic's?![]()
en je vergeet de gratis inbraakpogingenquote:Op woensdag 23 september 2009 17:18 schreef PeuRac het volgende:
Meer informatie over de auto:
Type: 156
Motor: 1.8 TWIN SPARK
Brandstof: LPG-G3
Kleur: Grigio Africa
Kms: 239.000 (precies toen ik em ophaalde)
Opties:
- metallic lak
- Sportpakket 2, bestaande uit;
_ - elec ramen voor standaard
_ - elec spiegels standaard
_ - half automatische airco WTF is dat? Of je hebt handmatige airco, achteraf ingebouwd, of je hebt climate control. T is geen 155![]()
_ - CV + afstandsbediening
_ - 16" LM velgen
Eej, je vergeet het anti inbraak systeem wat in de deuren zit ingebouwd; als je er een schroevendraaier tussen frot, slaat hij op slot, zodat hij nooit meer opengaat.. state of the art mênquote:Op woensdag 23 september 2009 21:43 schreef lipje het volgende:
[..]
en je vergeet de gratis inbraakpogingen
Dan moet ik die over laten vliegen vanaf de andere kant van het land, hier ken ik niemand die er kijk op heeftquote:Op woensdag 23 september 2009 20:22 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Volgende keer iemand meevragen die verstand van auto's heeft?
Ik heb de auto nu twee weken, en heb ik er 300 km mee gereden, dus aan mij zal het denk ik niet liggen. Het is dus best mogelijk dat het het eerste is, ook omdat het nu meer naar voren lijkt te komen.quote:Op woensdag 23 september 2009 21:44 schreef Sounddragon het volgende:
Kapot druklager is lastig te spotten op voorhand, meestal hoor je het als je de koppeling intrapt, maar de slimme verkopert geeft dat ding FF een likkie olie; dan houdt hij weer een weekie zijn kop, en zien kun je het kreng niet.. daarbij zie je er niks aan...
Ik denk dat het inderdaad gewoon een talent is![]()
Of... een 121 heef gewoon een standaard druklager, ófff.... je moet het probleem bij je linkervoet zoeken...
waar is "hier in het land"?quote:Op woensdag 23 september 2009 21:51 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dan moet ik die over laten vliegen vanaf de andere kant van het land, hier ken ik niemand die er kijk op heeft![]()
Tijdens de proefrit viel weinig op, en direct na de aanschaf viel ineens alles op. Dus de proefritten moet ik voortaan maar aan anderen overlaten![]()
Ik had wel op specifiek op het geluid van die lagers gelet omdat ik dat geluid wel kende. Maar bij de vorige 121 waren die lagers er al veel erger aan toe en hier valt het amper op; vorige week was er nog niet eens verschil hoorbaar.
Edit:/
[..]
Ik heb de auto nu twee weken, en heb ik er 300 km mee gereden, dus aan mij zal het denk ik niet liggen. Het is dus best mogelijk dat het het eerste is, ook omdat het nu meer naar voren lijkt te komen.
Neemt niet weg dat ik de motor gelijk al ruw vond klinken, maar wellicht is daar een andere reden voor. Mij kennende zal er wel meer dan 1 ding aan mankeren![]()
Ik ga geen houten stuur erin zettenquote:Op woensdag 23 september 2009 21:43 schreef lipje het volgende:
[..]
en je vergeet de gratis inbraakpogingen
PS Houten stuurtje kopen?![]()
Was er inderdaad voor gewaarschuwd, maar die kneuzen hebben t wel verneukt, want ze hebben de deur/auto niet open kunnen krijgenquote:Op woensdag 23 september 2009 20:17 schreef Dingest het volgende:
Was je niet al gewaarschuwd voor inbraakpogingen, Peu?![]()
Ik heb het talent om 121s met verlepte druklagers te kopen, deze dus ook al waarschijnlijk... zaterdag hoop ik te weten wat er allemaal aan mankeert en hoeveel het kost (inclusief wat laswerk).
Ze zijn misschien 12 jaar en aan het oefenenquote:Op donderdag 24 september 2009 00:30 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Was er inderdaad voor gewaarschuwd, maar die kneuzen hebben t wel verneukt, want ze hebben de deur/auto niet open kunnen krijgen
Ow my gawd gast....die foto's staan net onder de OP.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:18 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Meer informatie over de auto:
Type: 156 Sport
Motor: 1.8 16v
Brandstof: LPG-G3
Kleur: Grigio Africa
Kms: 239.000 (precies toen ik em ophaalde)
Opties:
- metallic lak
- Sportpakket 2, bestaande uit;
_ - elec ramen voor
_ - elec spiegels
_ - half automatische airco
_ - CV + afstandsbediening
_ - 16" LM velgen
Het zou best heldhaftig zijn om met een 121 in de VS rond te rijden, ze weten dan niet wat ze overkomtquote:Op woensdag 23 september 2009 23:02 schreef Sounddragon het volgende:![]()
Ik was de weg al kwijt; in laten vliegen ?![]()
Je had in de States kunnen zitten natuurlijk, maar wat de fok doe je dan in een 121 ??![]()
![]()
Waarom laat je dan niet standaard een aankoop keuring doen ??
Overigens ga ik zelf altijd met iemand naar een auto kijken die het ding niet mooi vindt, die zijn namelijk ipv smoorverliefd, gewoon lekker kritisch en altijd bereid om de negatieve dingen FF af te zeiken![]()
Het is en blijft wel een 121 hoorquote:Op woensdag 23 september 2009 23:02 schreef Sounddragon het volgende:
Zelf ben je meestal bloedgeil en smoorverliefd...
Valt stiekem best wel mee eigenlijk. Er rijden zat kleine (rare) auto's rond. Alleen een invalide geval of een Smart, dat vinden ze wel raar!quote:Op donderdag 24 september 2009 15:46 schreef Dingest het volgende:
Het zou best heldhaftig zijn om met een 121 in de VS rond te rijden, ze weten dan niet wat ze overkomt![]()
das meestal een onbalans in je wielen -> balanceren en/of uitlijnen. Naar de bandenboer dusquote:Op donderdag 24 september 2009 15:46 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het zou best heldhaftig zijn om met een 121 in de VS rond te rijden, ze weten dan niet wat ze overkomt![]()
Ik was best kritisch; ik heb al 7 andere kandidaten afgekeurd en dacht er nu eentje gevonden te hebben die acceptabel was, maar helaas...
[..]
Het is en blijft wel een 121 hoor![]()
Maar goed: trillen bij 100/110 km/u ligt aan de aandrijving of de schijven,
maak je niet gek, sommige auto's maken iets meer lawaai dan anderenquote:druklager is flauw hoorbaar maar nog niet de moeite waard om te vervangen en er is (weer?, is mij niet duidelijk)
altijd verstandig bij een nieuwe auto. Hou ook een beetje je brandstofverbruik bij. Je kan ook je luchtfilter en uitlaat nakijken vanwege een rauwer/harder geluid.quote:olie bijgevuld om te kijken of dat helpt tegen het ruw klinken. Advies is afwachten en oliepeil in de gaten houden.
Lada kopen?quote:Dat vervult mij met vertrouwen, dus ik ga maar weer rondkijken of ik iets anders tegenkom
Dat de SC halfdood is wil niet zeggen dat je het niet hoeft door te lezenquote:Op donderdag 24 september 2009 18:14 schreef lipje het volgende:
[..]
das meestal een onbalans in je wielen -> balanceren en/of uitlijnen. Naar de bandenboer dus
[..]
maak je niet gek, sommige auto's maken iets meer lawaai dan anderen
[..]
altijd verstandig bij een nieuwe auto. Hou ook een beetje je brandstofverbruik bij. Je kan ook je luchtfilter en uitlaat nakijken vanwege een rauwer/harder geluid.
[..]
Lada kopen?
Je hebt nog steeds trillingen, terug naar de bandenboer dusquote:Op donderdag 24 september 2009 18:55 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat de SC halfdood is wil niet zeggen dat je het niet hoeft door te lezen
Banden zijn vervangen, velgen zijn gecheckt, de boel is uitgelijnd én gebalanceerd. Het zit daar niet in. Druklager maakt gewoon een flauw waarneembaar geluid, bovenop het al ruw klinken van de motor.
Brandstofverbruik lijkt vooralsnog vrij normaal. Eigenlijk kan ik dat goed testen als ik eens een lang stuk zou gaan rijden, maar normaal matig ik mijn snelheid tot 100 km/u (ook op de paar stukken waar dat niet hoeft). De snelheid waarop hij dus begint te trillen, waardoor ik daar niet zoveel zin in heb.
Volgens mij wordt het gewoon teveel gekloot voor een auto waarbij dat niet zou hoeven.
Het is ook verspilde moeite, al neem ik een team van experts mee. Ik koop steevast iets wat niet werktquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:04 schreef Sounddragon het volgende:
Dan ben je op de goede weg![]()
Neem gewoon iemand mee die er wél kaas van heeft gegeten, met zijn 2en zie en hoor je veel meer..
you pay peanuts, you get monkeys.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:32 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het is ook verspilde moeite, al neem ik een team van experts mee. Ik koop steevast iets wat niet werkt![]()
Of het gaat binnen no-time op onverklaarbare en vaak zeldzame wijze kapot
Wat rij je nu dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:24 schreef Sounddragon het volgende:
Ikke nie.. dramatische aan- en afvoerroutes altijd bij dat kutcircuit.. daarbij ga je met een Yank geen rondjes doen op een circuit, en aan het eind van de dag ligt je auto en kofferbak vol metbkertjes, ijslolliepapiertjes en stokkies van die kutjong allemaal..
En dan heb ik het nog niet over alle gore pootafdrukken op je auto van mensen die niet kunnen kijken met hun ogen
Was dat maar waar... Of ik er nu veel of weinig voor neerleg, kapot gaat hetquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
you pay peanuts, you get monkeys.
Leuke collectie, jij had toch die rode station?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
Een '77 Chevy Caprice als daily, en een '84 Lincoln TownCar als poetsbak.![]()
De Astra heb ik ook nog, maar die staat met een acculader in zijn neus te wachten op zijn maandelijkse rondje om de kerk om het spul gangbaar te houden, en die is ook niet bepaald welkom op een klassieker festival..
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
you pay peanuts, you get monkeys.
tis een lincoln, en tis vierkant.... muil houe nouquote:Op zondag 27 september 2009 01:14 schreef Sounddragon het volgende:
suck ma' balls Bitch !!![]()
en het is een TownCar![]()
Ach....pleurt toch op, met je grote smoel, ik mot niet weer iemand zien wegrennen als ik langskom.quote:Op zondag 27 september 2009 01:31 schreef Sounddragon het volgende:
anders kommie effe langs, dan kejje ut effe voordoen joh lambal ! !! !! 11!1 !! !
Je pist hier al hard genoeg...... tyft lekker op je nest in....homo!quote:Op zondag 27 september 2009 01:38 schreef Sounddragon het volgende:
Ja.. ik mot toch erregus pisse joh..jankbek
Pffff...... ik was er al eerder........ sodemieter lekker zelf opquote:Op zondag 27 september 2009 01:51 schreef Sounddragon het volgende:
Rot van me MSN af dan joh klapnicht
Waar heb je het over vriend? Het klinkt alsof je de Indy500 gaat rijden?quote:Op zondag 27 september 2009 09:03 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat vandaag proberen in de top 5 van het klassement te komen en zijn rookie of the year positie veiligstellen
Ik gok een of andere puzzelrit ofzo?quote:Op zondag 27 september 2009 11:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waar heb je het over vriend? Het klinkt alsof je de Indy500 gaat rijden?
Dat meen je niet?quote:Op zondag 27 september 2009 11:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik gok een of andere puzzelrit ofzo?
Mwah, ligt heel erg aan de km stand en de staat van onderhoud en originaliteit, en dat zit bij deze wel goed, daarbij is hij full options met leer..quote:Op zondag 27 september 2009 11:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor het geld wat je terug krijgt voor zo'n ding hoef je het ook niet te doen zie ik al wel
Nope.quote:Op zondag 27 september 2009 13:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Niks mis met een leuke puzzelrit op zn tijd.
De puzzelrit competitie wordt erg serieus genomen, er doen ruim 130 mensen aan mee. Dus om dan in m'n 1e jaar op de 6e plek algemeen te staan is niet slecht. Vandaag helaas niet zo hoog gescoord, dus ik blijf 6e. Gelukkig heb ik nu wel mn rookie positie vast gesteld. De volgende rit moet ik alleen nog rijden om 6e te blijven, 5e kan ik niet meer worden.quote:Op zondag 27 september 2009 15:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nope.
Daar ging het niet over, ging mij meer om de omschrijving, typisch Peu
ben ook benieuwd eigenlijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:05 schreef 68Chevelle het volgende:
Kan iemand me vertrellen hoe de fuck zoiets in zijn werk gaat?, moet je soms gaan racen met een sudokupuzzel op je schoot ofzo?
jij snapt het allemaal niet echt ehquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:45 schreef PeuRac het volgende:
Brak, kut bouwvakkers begonnen al om half 8, lag er pas om 6u in
quote:
Mooiquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
Toffe Repo, en idd behoorlijk Png style, maar toch net niet![]()
Denk dat 'ie het druk heeft, ik zie hem ook zelden of nooit op MSN
Dat is juist leuk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
klopt, maar die fotoreportages van 8gb groot en 800 foto's is minder
Hij is idd zo'n vliegtuig spottertquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:21 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien zit 'ie wel opgesloten in een of ander bananenland wegens spionage, zou niet de eerste keer zijn
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee man, PNG is koning.
Leuke repo!
Heb zelf dit weeknd weer eens een rondje Rotterdam Rijnmond Westalnd Pijnacker gedaan, maar niet zo veel fotos gemaakt
Die zijn alleen vervelend als er niemand doorpost en ze bovenaan een pagina staanquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
klopt, maar die fotoreportages van 8gb groot en 800 foto's is minder
De cola staat klaarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom vast nog wel vaker in de buurt
Ik ben druk met werken wat erg goed gaat. Net vast contract gehad. In de buurt van bergschenhoek, vandaar de vraagquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:34 schreef PeuRac het volgende:
ik gok wonen Mark
Lang niet meer gezien hiero, wat ben jij aan t doen?
Maakt niks uit waar ik werkquote:
binnenkort verhuizenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:11 schreef Sounddragon het volgende:
Volgens zijn profiel is het Delft trouwens, wel in de buurt, maar toch anders...![]()
Rijnmond rules
is het adres op industrieterrein Weg en Land?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maakt niks uit waar ik werk
Maar in de buurt van Bergschenhoek
als je er eenmaal in zit kan je wel post-fap doenquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Euj. We zijn nog geeneens een jaar bezig. Het is geen prefab!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |