Je pist hier al hard genoeg...... tyft lekker op je nest in....homo!quote:Op zondag 27 september 2009 01:38 schreef Sounddragon het volgende:
Ja.. ik mot toch erregus pisse joh..jankbek
Pffff...... ik was er al eerder........ sodemieter lekker zelf opquote:Op zondag 27 september 2009 01:51 schreef Sounddragon het volgende:
Rot van me MSN af dan joh klapnicht
Waar heb je het over vriend? Het klinkt alsof je de Indy500 gaat rijden?quote:Op zondag 27 september 2009 09:03 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat vandaag proberen in de top 5 van het klassement te komen en zijn rookie of the year positie veiligstellen
Ik gok een of andere puzzelrit ofzo?quote:Op zondag 27 september 2009 11:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waar heb je het over vriend? Het klinkt alsof je de Indy500 gaat rijden?
Dat meen je niet?quote:Op zondag 27 september 2009 11:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik gok een of andere puzzelrit ofzo?
Mwah, ligt heel erg aan de km stand en de staat van onderhoud en originaliteit, en dat zit bij deze wel goed, daarbij is hij full options met leer..quote:Op zondag 27 september 2009 11:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor het geld wat je terug krijgt voor zo'n ding hoef je het ook niet te doen zie ik al wel
Nope.quote:Op zondag 27 september 2009 13:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Niks mis met een leuke puzzelrit op zn tijd.
De puzzelrit competitie wordt erg serieus genomen, er doen ruim 130 mensen aan mee. Dus om dan in m'n 1e jaar op de 6e plek algemeen te staan is niet slecht. Vandaag helaas niet zo hoog gescoord, dus ik blijf 6e. Gelukkig heb ik nu wel mn rookie positie vast gesteld. De volgende rit moet ik alleen nog rijden om 6e te blijven, 5e kan ik niet meer worden.quote:Op zondag 27 september 2009 15:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nope.
Daar ging het niet over, ging mij meer om de omschrijving, typisch Peu
ben ook benieuwd eigenlijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:05 schreef 68Chevelle het volgende:
Kan iemand me vertrellen hoe de fuck zoiets in zijn werk gaat?, moet je soms gaan racen met een sudokupuzzel op je schoot ofzo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |