Het is ook verspilde moeite, al neem ik een team van experts mee. Ik koop steevast iets wat niet werktquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:04 schreef Sounddragon het volgende:
Dan ben je op de goede weg![]()
Neem gewoon iemand mee die er wél kaas van heeft gegeten, met zijn 2en zie en hoor je veel meer..
you pay peanuts, you get monkeys.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:32 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het is ook verspilde moeite, al neem ik een team van experts mee. Ik koop steevast iets wat niet werkt![]()
Of het gaat binnen no-time op onverklaarbare en vaak zeldzame wijze kapot
Wat rij je nu dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:24 schreef Sounddragon het volgende:
Ikke nie.. dramatische aan- en afvoerroutes altijd bij dat kutcircuit.. daarbij ga je met een Yank geen rondjes doen op een circuit, en aan het eind van de dag ligt je auto en kofferbak vol metbkertjes, ijslolliepapiertjes en stokkies van die kutjong allemaal..
En dan heb ik het nog niet over alle gore pootafdrukken op je auto van mensen die niet kunnen kijken met hun ogen
Was dat maar waar... Of ik er nu veel of weinig voor neerleg, kapot gaat hetquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
you pay peanuts, you get monkeys.
Leuke collectie, jij had toch die rode station?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
Een '77 Chevy Caprice als daily, en een '84 Lincoln TownCar als poetsbak.![]()
De Astra heb ik ook nog, maar die staat met een acculader in zijn neus te wachten op zijn maandelijkse rondje om de kerk om het spul gangbaar te houden, en die is ook niet bepaald welkom op een klassieker festival..
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
you pay peanuts, you get monkeys.
tis een lincoln, en tis vierkant.... muil houe nouquote:Op zondag 27 september 2009 01:14 schreef Sounddragon het volgende:
suck ma' balls Bitch !!![]()
en het is een TownCar![]()
Ach....pleurt toch op, met je grote smoel, ik mot niet weer iemand zien wegrennen als ik langskom.quote:Op zondag 27 september 2009 01:31 schreef Sounddragon het volgende:
anders kommie effe langs, dan kejje ut effe voordoen joh lambal ! !! !! 11!1 !! !
Je pist hier al hard genoeg...... tyft lekker op je nest in....homo!quote:Op zondag 27 september 2009 01:38 schreef Sounddragon het volgende:
Ja.. ik mot toch erregus pisse joh..jankbek
Pffff...... ik was er al eerder........ sodemieter lekker zelf opquote:Op zondag 27 september 2009 01:51 schreef Sounddragon het volgende:
Rot van me MSN af dan joh klapnicht
Waar heb je het over vriend? Het klinkt alsof je de Indy500 gaat rijden?quote:Op zondag 27 september 2009 09:03 schreef PeuRac het volgende:
* PeuRac gaat vandaag proberen in de top 5 van het klassement te komen en zijn rookie of the year positie veiligstellen
Ik gok een of andere puzzelrit ofzo?quote:Op zondag 27 september 2009 11:40 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Waar heb je het over vriend? Het klinkt alsof je de Indy500 gaat rijden?
Dat meen je niet?quote:Op zondag 27 september 2009 11:43 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Ik gok een of andere puzzelrit ofzo?
Mwah, ligt heel erg aan de km stand en de staat van onderhoud en originaliteit, en dat zit bij deze wel goed, daarbij is hij full options met leer..quote:Op zondag 27 september 2009 11:38 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
Voor het geld wat je terug krijgt voor zo'n ding hoef je het ook niet te doen zie ik al wel
Nope.quote:Op zondag 27 september 2009 13:42 schreef Alexxxxx het volgende:
Niks mis met een leuke puzzelrit op zn tijd.
De puzzelrit competitie wordt erg serieus genomen, er doen ruim 130 mensen aan mee. Dus om dan in m'n 1e jaar op de 6e plek algemeen te staan is niet slecht. Vandaag helaas niet zo hoog gescoord, dus ik blijf 6e. Gelukkig heb ik nu wel mn rookie positie vast gesteld. De volgende rit moet ik alleen nog rijden om 6e te blijven, 5e kan ik niet meer worden.quote:Op zondag 27 september 2009 15:10 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Nope.
Daar ging het niet over, ging mij meer om de omschrijving, typisch Peu
ben ook benieuwd eigenlijk.quote:Op woensdag 30 september 2009 13:05 schreef 68Chevelle het volgende:
Kan iemand me vertrellen hoe de fuck zoiets in zijn werk gaat?, moet je soms gaan racen met een sudokupuzzel op je schoot ofzo?
jij snapt het allemaal niet echt ehquote:Op vrijdag 2 oktober 2009 10:45 schreef PeuRac het volgende:
Brak, kut bouwvakkers begonnen al om half 8, lag er pas om 6u in
quote:
Mooiquote:Op zondag 11 oktober 2009 21:48 schreef Sounddragon het volgende:
Toffe Repo, en idd behoorlijk Png style, maar toch net niet![]()
Denk dat 'ie het druk heeft, ik zie hem ook zelden of nooit op MSN
Dat is juist leuk.quote:Op maandag 12 oktober 2009 17:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
klopt, maar die fotoreportages van 8gb groot en 800 foto's is minder
Hij is idd zo'n vliegtuig spottertquote:Op maandag 12 oktober 2009 19:21 schreef Sounddragon het volgende:
Misschien zit 'ie wel opgesloten in een of ander bananenland wegens spionage, zou niet de eerste keer zijn
quote:Op maandag 12 oktober 2009 18:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee man, PNG is koning.
Leuke repo!
Heb zelf dit weeknd weer eens een rondje Rotterdam Rijnmond Westalnd Pijnacker gedaan, maar niet zo veel fotos gemaakt
Die zijn alleen vervelend als er niemand doorpost en ze bovenaan een pagina staanquote:Op maandag 12 oktober 2009 17:40 schreef BaraCuda het volgende:
[..]
klopt, maar die fotoreportages van 8gb groot en 800 foto's is minder
De cola staat klaarquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Kom vast nog wel vaker in de buurt
Ik ben druk met werken wat erg goed gaat. Net vast contract gehad. In de buurt van bergschenhoek, vandaar de vraagquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 13:34 schreef PeuRac het volgende:
ik gok wonen Mark
Lang niet meer gezien hiero, wat ben jij aan t doen?
Maakt niks uit waar ik werkquote:
binnenkort verhuizenquote:Op vrijdag 16 oktober 2009 17:11 schreef Sounddragon het volgende:
Volgens zijn profiel is het Delft trouwens, wel in de buurt, maar toch anders...![]()
Rijnmond rules
is het adres op industrieterrein Weg en Land?quote:Op vrijdag 16 oktober 2009 20:41 schreef ook_gek het volgende:
[..]
Maakt niks uit waar ik werk
Maar in de buurt van Bergschenhoek
als je er eenmaal in zit kan je wel post-fap doenquote:Op zondag 18 oktober 2009 10:12 schreef Anne het volgende:
[..]
Euj. We zijn nog geeneens een jaar bezig. Het is geen prefab!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |