Het is ook verspilde moeite, al neem ik een team van experts mee. Ik koop steevast iets wat niet werktquote:Op vrijdag 25 september 2009 00:04 schreef Sounddragon het volgende:
Dan ben je op de goede weg![]()
Neem gewoon iemand mee die er wél kaas van heeft gegeten, met zijn 2en zie en hoor je veel meer..
you pay peanuts, you get monkeys.quote:Op vrijdag 25 september 2009 00:32 schreef Dingest het volgende:
[..]
Het is ook verspilde moeite, al neem ik een team van experts mee. Ik koop steevast iets wat niet werkt![]()
Of het gaat binnen no-time op onverklaarbare en vaak zeldzame wijze kapot
Wat rij je nu dan?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:24 schreef Sounddragon het volgende:
Ikke nie.. dramatische aan- en afvoerroutes altijd bij dat kutcircuit.. daarbij ga je met een Yank geen rondjes doen op een circuit, en aan het eind van de dag ligt je auto en kofferbak vol metbkertjes, ijslolliepapiertjes en stokkies van die kutjong allemaal..
En dan heb ik het nog niet over alle gore pootafdrukken op je auto van mensen die niet kunnen kijken met hun ogen
Was dat maar waar... Of ik er nu veel of weinig voor neerleg, kapot gaat hetquote:Op vrijdag 25 september 2009 09:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
you pay peanuts, you get monkeys.
Leuke collectie, jij had toch die rode station?quote:Op vrijdag 25 september 2009 12:46 schreef Sounddragon het volgende:
Een '77 Chevy Caprice als daily, en een '84 Lincoln TownCar als poetsbak.![]()
De Astra heb ik ook nog, maar die staat met een acculader in zijn neus te wachten op zijn maandelijkse rondje om de kerk om het spul gangbaar te houden, en die is ook niet bepaald welkom op een klassieker festival..
quote:Op vrijdag 25 september 2009 09:55 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
you pay peanuts, you get monkeys.
tis een lincoln, en tis vierkant.... muil houe nouquote:Op zondag 27 september 2009 01:14 schreef Sounddragon het volgende:
suck ma' balls Bitch !!![]()
en het is een TownCar![]()
Ach....pleurt toch op, met je grote smoel, ik mot niet weer iemand zien wegrennen als ik langskom.quote:Op zondag 27 september 2009 01:31 schreef Sounddragon het volgende:
anders kommie effe langs, dan kejje ut effe voordoen joh lambal ! !! !! 11!1 !! !
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |