wat heb jij toch met die VW troep ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dan maar een pauper....![]()
Scirocco
Tja, smaken verschillen zeggen ze dan.... ik vind het gewoon mooie bakken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wat heb jij toch met die VW troep ?
Ah wat jammer van zo'n mooi ding.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:19 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat ging over de 121, m'n nieuwste aanwinst. Die Saab heb ik nu bijna een jaar, maar wat er aan de 121 mankeert is nog niets in vergelijking met de waslijst aan problemen bij de Saab![]()
Maar ik bedoelde meer: vanaf een afstandje ziet het er nog redelijk uit, maar van dichtbij is het gewoon een vrij verlepte bak. Mijn vader heeft, toen ik er niet was, van de zomer een poging gedaan om de roest weg te werken en nu zit-ie onder de slecht geplamuurde stukken die in een hele andere tint groen zijn gespoten dan de rest van de autoMaar ach, het is beter dan de roest en ik betwijfel of mijn eerste poging veel beter zou zijn geweest.
Waarschijnlijk zo'n 2k en aan noodzakelijk laswerk en onderdelen alleen al, manuren en de buitenkant laat ik dan nog even buiten beschouwing. Op zich is de auto het laatste jaar er niet heel erg hard op achteruit gegaan, maar het was ook nooit de bedoeling er veel geld in te steken. Hij rijdt ook wel, je moet alleen even weten hoequote:Op dinsdag 15 september 2009 12:09 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ah wat jammer van zo'n mooi ding.
Zal wel een flink kostenplaatje zijn als je hem helemaal in orde zou laten maken?
Dat is wel balen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:25 schreef Dingest het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo'n 2k en aan noodzakelijk laswerk en onderdelen alleen al, manuren en de buitenkant laat ik dan nog even buiten beschouwing. Op zich is de auto het laatste jaar er niet heel erg hard op achteruit gegaan, maar het was ook nooit de bedoeling er veel geld in te steken. Hij rijdt ook wel, je moet alleen even weten hoe![]()
Rempedaal bij de 121 voelde wat wazig aan omdat er nieuwe remblokken op zitten, ophanging piept omdat die wat is uitgedroogd (is ingespoten maar zal nog wel blijven piepen). Schudden, trillen en roffelen ligt allemaal aan de banden, die waren gewoon verlept. Vanmiddag alle banden van de oude 121 op de nieuwe gezet en dat scheelde al behoorlijk, hij moet alleen nog even worden uitgelijnd. Niets gehoord over waarom deze motor ruwer klinkt dan van de andere.
Tegenvaller is wel dat er alsnog roest is, en na wat prikken heb er nog een fraai gat van een centimeter of 10 in kunnen makenBinnenkort een afspraak met de lasser om een schade- en prijsopgave te maken.
zeker nog nooit een peugeot gezien?quote:
Geef toe, deze MX-5 maakt het wel heel bontquote:Op woensdag 16 september 2009 22:37 schreef lipje het volgende:
[..]
zeker nog nooit een peugeot gezien?
elke week een 207, daar lest mn vrie sidns kort ex inquote:Op woensdag 16 september 2009 22:37 schreef lipje het volgende:
[..]
zeker nog nooit een peugeot gezien?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |