wat heb jij toch met die VW troep ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dan maar een pauper....![]()
Scirocco
Tja, smaken verschillen zeggen ze dan.... ik vind het gewoon mooie bakken.quote:Op dinsdag 15 september 2009 10:35 schreef Tjabbo het volgende:
[..]
wat heb jij toch met die VW troep ?
Ah wat jammer van zo'n mooi ding.quote:Op dinsdag 15 september 2009 00:19 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dat ging over de 121, m'n nieuwste aanwinst. Die Saab heb ik nu bijna een jaar, maar wat er aan de 121 mankeert is nog niets in vergelijking met de waslijst aan problemen bij de Saab![]()
Maar ik bedoelde meer: vanaf een afstandje ziet het er nog redelijk uit, maar van dichtbij is het gewoon een vrij verlepte bak. Mijn vader heeft, toen ik er niet was, van de zomer een poging gedaan om de roest weg te werken en nu zit-ie onder de slecht geplamuurde stukken die in een hele andere tint groen zijn gespoten dan de rest van de autoMaar ach, het is beter dan de roest en ik betwijfel of mijn eerste poging veel beter zou zijn geweest.
Waarschijnlijk zo'n 2k en aan noodzakelijk laswerk en onderdelen alleen al, manuren en de buitenkant laat ik dan nog even buiten beschouwing. Op zich is de auto het laatste jaar er niet heel erg hard op achteruit gegaan, maar het was ook nooit de bedoeling er veel geld in te steken. Hij rijdt ook wel, je moet alleen even weten hoequote:Op dinsdag 15 september 2009 12:09 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Ah wat jammer van zo'n mooi ding.
Zal wel een flink kostenplaatje zijn als je hem helemaal in orde zou laten maken?
Dat is wel balen.quote:Op dinsdag 15 september 2009 17:25 schreef Dingest het volgende:
[..]
Waarschijnlijk zo'n 2k en aan noodzakelijk laswerk en onderdelen alleen al, manuren en de buitenkant laat ik dan nog even buiten beschouwing. Op zich is de auto het laatste jaar er niet heel erg hard op achteruit gegaan, maar het was ook nooit de bedoeling er veel geld in te steken. Hij rijdt ook wel, je moet alleen even weten hoe![]()
Rempedaal bij de 121 voelde wat wazig aan omdat er nieuwe remblokken op zitten, ophanging piept omdat die wat is uitgedroogd (is ingespoten maar zal nog wel blijven piepen). Schudden, trillen en roffelen ligt allemaal aan de banden, die waren gewoon verlept. Vanmiddag alle banden van de oude 121 op de nieuwe gezet en dat scheelde al behoorlijk, hij moet alleen nog even worden uitgelijnd. Niets gehoord over waarom deze motor ruwer klinkt dan van de andere.
Tegenvaller is wel dat er alsnog roest is, en na wat prikken heb er nog een fraai gat van een centimeter of 10 in kunnen makenBinnenkort een afspraak met de lasser om een schade- en prijsopgave te maken.
zeker nog nooit een peugeot gezien?quote:
Geef toe, deze MX-5 maakt het wel heel bontquote:Op woensdag 16 september 2009 22:37 schreef lipje het volgende:
[..]
zeker nog nooit een peugeot gezien?
elke week een 207, daar lest mn vrie sidns kort ex inquote:Op woensdag 16 september 2009 22:37 schreef lipje het volgende:
[..]
zeker nog nooit een peugeot gezien?
yupquote:Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef Paladijn het volgende:
weer single lexxx? what happen?
En Dingest, gooi die 121 de deur uit en haal een mx5 van je slooppremie
Ik heb geen slooppremiequote:Op woensdag 16 september 2009 22:50 schreef Paladijn het volgende:weer single lexxx? what happen?
En Dingest, gooi die 121 de deur uit en haal een mx5 van je slooppremie
quote:Op woensdag 16 september 2009 16:50 schreef Paladijn het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gaaf... alleen de luchthapper is te grooten't is maar een 1.8 - 126pk ipv de 2.0 - 160 pk, terwijl mijn NA nog lichter is ook
Laat ze er gewoon de 2.3 uit de MPS in gooien en je hebt een heerlijke circuitbak.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Waarom rijd jij eigenlijk altijd Opel als je VW zo super vind ?quote:Op dinsdag 15 september 2009 09:09 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
dan maar een pauper....![]()
Scirocco
quote:
Ja, netquote:Op donderdag 17 september 2009 23:40 schreef Paladijn het volgende:
Lexxx, boodschappenautootje voor bejaarden. Komt het ding wel boven de 50 km/u uit?
Hoe laat ben je trouwens hier zondagochtend? Ik wilde eigenlijk niet te laat weg
Die Lada staat meer stil als dat die rijdt of niet?quote:Op donderdag 17 september 2009 23:01 schreef Alexxxxx het volgende:
Lada kapot, Opel Agila als leenauto
ik neem altijd even een stapje terug om VW meer te waarderen.quote:Op donderdag 17 september 2009 16:12 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
Waarom rijd jij eigenlijk altijd Opel als je VW zo super vind ?
Mya, Agila's vallen me altijd in negatieve zin opquote:Op donderdag 17 september 2009 23:49 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja, netrothok... Soento van mn ouders was beter, maar die hebben m morgen nodig
en vroeg
ja kudt he dorpels lassenquote:Op vrijdag 18 september 2009 09:26 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
ik neem altijd even een stapje terug om VW meer te waarderen.
Ik rijd nu trouwens weer VW en ben rustig op zoek naar een golf 1.
roest was idd de reden dat ik ze weg heb gedaan....quote:Op vrijdag 18 september 2009 10:55 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
ja kudt he dorpels lassen
plaatbewerken / lassen is een heel aparte tak van sport.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:10 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
roest was idd de reden dat ik ze weg heb gedaan....
idd, ik had nog graag verder willen rijden met de Ascona. Maar plaat en laswerken is idd een vak appart. Daarom heb ik hem weg gedaan. Ik zoek dus nu een Golf 1 GTi die qua carrosserie al helemaal strak is. Motorisch mag hij kapot zijn, dat is juist het leuke werk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:31 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
plaatbewerken / lassen is een heel aparte tak van sport.
motortje zelf reviseren gaat nog maar echt goed lassen, in goede vorm kloppen e.d. is echt vakwerk.
tjsa nieuwe oudgediendenquote:Op dinsdag 15 september 2009 12:05 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
beetje wel ;-)
Alles goed hier?
en je vriendin maar laten wachten met die kapotte kop...ttssssk.quote:Op vrijdag 18 september 2009 11:36 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
idd, ik had nog graag verder willen rijden met de Ascona. Maar plaat en laswerken is idd een vak appart. Daarom heb ik hem weg gedaan. Ik zoek dus nu een Golf 1 GTi die qua carrosserie al helemaal strak is. Motorisch mag hij kapot zijn, dat is juist het leuke werk.
Die is al lang weer heel...quote:Op vrijdag 18 september 2009 13:36 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
en je vriendin maar laten wachten met die kapotte kop...ttssssk.
"..."quote:Op vrijdag 18 september 2009 17:36 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Kan iemand mij even updaten wat er de laatste tijd zoal gebeurt is, hier in de PTA SC?
Jaquote:Op vrijdag 18 september 2009 04:54 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Die Lada staat meer stil als dat die rijdt of niet?
Sgoedquote:Op vrijdag 18 september 2009 10:53 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Mya, Agila's vallen me altijd in negatieve zin op
Uurtje of 7 vertrekken vanaf hier? Zijn we er rond 10:30-11:00, afhankelijk van file en tussenstopjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |