Leuke pta blundersquote:edit - antwoord op Alex hieronder: Omdat ik dar te lui voor ben
[ Bericht 27% gewijzigd door PeuRac op 06-09-2009 00:38 ]
quote:Op vrijdag 4 mei 2007 18:13 schreef PeuRac het volgende:
oeh, k kwam een canadees meisje tegen vandaag, die werd helemaal gek toen ik vertelde dat ik een Alfa had en dr weer een ga kopen
quote:Op dinsdag 22 mei 2007 22:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Herm mag dan een domme mongool zijn, dit keer heeft ie wel gelijk
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 21:48 schreef Alexxxxx het volgende:
Te koop: Joegoslaaf, weinig gebruikt. Ogen onlangs nog gereviseerd, weinig onderhoud, goedkoop in de vaste lasten.
quote:
quote:Op dinsdag 19 februari 2008 20:49 schreef Sjoewe het volgende:
[..]
Ik woon al 3/4 jaar samen.![]()
Ik doe regelmatig de afwas.
En ik ben al 5 maanden van de Gaulies af.
Heb je zin om mee te gaan kijken naar een Vectra station?
vorige deeltjesquote:Op woensdag 27 mei 2009 10:58 schreef PeuRac het volgende:
Geen idee, ik denk nooit. Ik hoef die eigenlijk niet.
Ik koop liever een 2600 Berlina of een Giulia 1600 Spider, of allebei. Maar het bouwen van een Kever met getuned 1.7i 16v Alfa Boxer motor staat ook nog op mn lijstje. Een van die drie heb ik binnen 3-5 jaar wel.
Ohja, wil ook een keer een TR6 hebben, misschien die van mn vader, of dat ik er zelf een koop.
Halloquote:Op maandag 7 september 2009 11:10 schreef Alexxxxx het volgende:
Ja, Sjoem, DAT was een leuke PTA-SCer![]()
He'k ook gehad! Let wel op dat de versnellingsbak goed is. Die van mij gaf bij 150k de geest, schijnt vaker voor te komen...quote:Op maandag 7 september 2009 16:13 schreef Dingest het volgende:
Woensdag of donderdag een nieuw autootje ophalenIk heb bij 7 verschillende 121s gekeken (tot helemaal in Purmerend toe) en deze staat nu gewoon 10 km hier vandaan
Het is een 121 Yooh, dus eindelijk met centrale deurvergrendeling en elektrisch ramen, 120k gelopen met NAP en boekjes (die zijn bijgehouden tot 60k), nieuwe APK met nieuwe remmen voor - en vooral; geen roest
![]()
Hopelijk kan ik hier weer even mee vooruit
dan hoop ik dat jouw deurklinken verstevigd zijn...quote:Op maandag 7 september 2009 16:21 schreef PeuRac het volgende:
Feli Dingest.
Ik heb net mn 156 opgehaald, staat nu iets verderop in de straat. Was geen plek meer voor de deurnu kan ik mn auto niet zien
Ik heb al drie jaar een 121 gehad, een LX (basis-uitvoering)quote:Op maandag 7 september 2009 16:27 schreef zentuin het volgende:
[..]
He'k ook gehad! Let wel op dat de versnellingsbak goed is. Die van mij gaf bij 150k de geest, schijnt vaker voor te komen...
Verder geweldige auto's - heb je de cabrio-top? Of de dichte?
Edit - die van mij was paars, dicht, met van die sport-streepjes erop...
En er schijnt zelfs een teddybeer-uitvoering van te zijn, met speciale wieldoppen in de vorm van beren!
Hoezo? Ik woon in een slecht buurt, maar als er niks in de auto ligt, is er niks aan de hand.quote:Op maandag 7 september 2009 16:33 schreef lipje het volgende:
[..]
dan hoop ik dat jouw deurklinken verstevigd zijn...
de 156 is erg snel openquote:Op maandag 7 september 2009 17:31 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Hoezo? Ik woon in een slecht buurt, maar als er niks in de auto ligt, is er niks aan de hand.
Niet zo zeuren, ik heb al een week de Scirocco van de buurman voor de deur staan omdat er een Duitser bij hem voor de deur staatquote:Op maandag 7 september 2009 16:21 schreef PeuRac het volgende:
Feli Dingest.
Ik heb net mn 156 opgehaald, staat nu iets verderop in de straat. Was geen plek meer voor de deurnu kan ik mn auto niet zien
Een 155 en 146 niet wil je zeggen? Overigens tikken ze hier gewoon de ruit in. De meeste auto's zijn t niet waard om gestolen te worden. Op een paar lease hokken na, is mijn 156 wel zo'n beetje de duurste autoquote:
Ik woon in een flat, ik kan nooit voor mn deur parkerenquote:Op maandag 7 september 2009 20:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, ik heb al een week de Scirocco van de buurman voor de deur staan omdat er een Duitser bij hem voor de deur staatEr staan nu 4 auto's bij een ander voor de deur door die actie...
Ik open em altijd van binnenuit, anders vergeet ik altijd het logo terug te draaien (en dat staat best lullig). En er komen nogal snel krassen rond t slot door de sleutel hanger oid.quote:Op maandag 7 september 2009 20:30 schreef Paladijn het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de kofferbak altijd van buiten opent? Ik heb in al mijn auto's de schakelaar om de boel van binnen te openen juist op slot gezet, zodat mijn raampje in Peu's buurt niet ingeslagen wordt om spul uit de kofferbak te halen
De 156 gaat nog iets snellerquote:Op maandag 7 september 2009 20:36 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Een 155 en 146 niet wil je zeggen?
Ik ben ook niet anders gewend hoorquote:Op maandag 7 september 2009 20:30 schreef Paladijn het volgende:
Ben ik trouwens de enige die de kofferbak altijd van buiten opent? Ik heb in al mijn auto's de schakelaar om de boel van binnen te openen juist op slot gezet, zodat mijn raampje in Peu's buurt niet ingeslagen wordt om spul uit de kofferbak te halen
quote:Op maandag 7 september 2009 20:24 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, ik heb al een week de Scirocco van de buurman voor de deur staan omdat er een Duitser bij hem voor de deur staatEr staan nu 4 auto's bij een ander voor de deur door die actie...
Dan vind ik t niet erg, er ligt toch niks in wat ik niet kan missen. Of waarde heeft. Dan heb ik liever dat ze em open maken zonder schade. Want ik ben nu al 2 weken bezig om alles te regelen met de verzekering.quote:Op maandag 7 september 2009 21:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
De 156 gaat nog iets snellerZonder verdere schade heb je hem zo open.
enne de beste tip voor Peu:quote:Op maandag 7 september 2009 21:41 schreef Alfisti het volgende:
[..]
De 156 gaat nog iets snellerZonder verdere schade heb je hem zo open.
't is wel een nieuwe (Buurman is AAG/VAG verkoper)quote:Op dinsdag 8 september 2009 08:59 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
een Scirocco mag altijd bij mij voor de deur staan...
Mooie saab!quote:Op woensdag 9 september 2009 22:13 schreef Dingest het volgende:
Ik heb misschien toch niet zo'n briljante aankoop gedaan... Allemaal enge bonk-, piep- en roffel-geluiden en boven de tachtig trilt de auto alle kanten op. Na enkele tientalle kilometers kwam ik er ook achter dat een achterlicht het niet deed, het reservoir van de ruitensproeier is leeg en volgens mij zijn de wisserbladen versleten - die auto kan nooit door de APK zijn gekomen op deze manier![]()
Maar een afspraak maken met een garage die ik wel vertrouw voor een controlebeurt. Als het echt de spuigaten uitloopt ga ik wel terug, maar anders laat ik dat gezeur wil zitten. Ging er toch al van uit dat er extra onderhoud bij zou komen, beter dat gelijk maar gehad
Even wat fotootjes van mijn nieuwe en oude voertuigen (en de schitterende Excel van m'n broertje op de achtergrond), samen met een veel te grote vouwwagen die ik gratis verkregen heb:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tot slot nog een paar kleine (esthetische) dingetjes die gedaan moeten worden: derde remlicht overzetten, boxen achter overzetten, C-stijl rechtsachter is de blanke lak vanaf dus daar gaat een nieuw laagje overheen, randje om het dakje even opnieuw verven en wat steenslag met een lakstift wegwerken. Voor een auto van 16 jaar valt het nog redelijk mee, maar echt vlekkeloos is-ie ook niet meerMaar ja, duur was hij ook niet.
vreemde eendquote:
pauperquote:Op dinsdag 8 september 2009 08:59 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
een Scirocco mag altijd bij mij voor de deur staan...
Wat is er mis mee dan?quote:Op maandag 14 september 2009 01:32 schreef Dingest het volgende:
[..]
Dank jeVan dichtbij raak je al een stuk minder enthousiast hoor
Dat ging over de 121, m'n nieuwste aanwinst. Die Saab heb ik nu bijna een jaar, maar wat er aan de 121 mankeert is nog niets in vergelijking met de waslijst aan problemen bij de Saabquote:Op maandag 14 september 2009 23:42 schreef Big_Fat_Wombat het volgende:
[..]
Wat is er mis mee dan?
Ik had alleen plaatjes gekeken en niet je verhaal gelezen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |