daarom misschien?quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:27 schreef ForcedInduction het volgende:
veel gelul, nog meer bullshit en daar bovenop een zooi paupers die het altijd beter weten ook al hebben ze zelf nog nooit iets gepresteerd.
Je gaat nu wel erg ver...quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:39 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Of omdat iedereen ineens een leven kreeg? Geen idee eigenlijk
ach opdoeken is ook al zo watquote:Op dinsdag 22 september 2009 22:54 schreef Dingest het volgende:
Het is helaas niet voldoende om de SC in leven te houden
ik nietquote:Op woensdag 23 september 2009 09:00 schreef Fugie het volgende:
vroeger was iedereen student, nu niet meer. Simpel as that.
hey coño! Hoe is het met jou?quote:Op woensdag 23 september 2009 16:42 schreef PeuRac het volgende:
Ik heb wéér schade, t is mijn maand niet![]()
![]()
Iemand heeft geprobeerd in te breken in mijn auto, t is em niet eens gelukt, de kneusT slot was wel open, maar toen kon de deur niet meer van buiten worden open gemaakt
ik heb niets gezien....quote:Op woensdag 23 september 2009 16:52 schreef PeuRac het volgende:
wacht ff, zal de foto's even uploaden. Foto's van mn nieuwe bolide wel al gezien? (3wkn terug mn oude totalled door een Flog rijder).
Ah das kut!quote:Op woensdag 23 september 2009 16:55 schreef PeuRac het volgende:
[ afbeelding ]
ff kijken of ik kan linken vanaf facebook
Wat is er gebeurd dan?quote:Op woensdag 23 september 2009 17:27 schreef PeuRac het volgende:
Ik had (heb em nog steeds eigenlijk) een 146, maar die is dus 14cm korter
Foto's van de schade heb ik niet, ding staat bij de garage, wordt morgen opgehaald door de nieuwe eigenaar.quote:Op woensdag 23 september 2009 17:28 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
Wat is er gebeurd dan?![]()
en pic's?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |