wat voor gezicht trekken mensen als je met je Lada lang rijdt?quote:Op vrijdag 18 september 2009 18:58 schreef Alexxxxx het volgende:
Nee. En hij rijdt kut. En hij is lelijk. En iedereen op straat trekt een "" gezicht alsje voorbij rijdt. En hijis lelijk. En er past precies een rollator achter de achterbank. En hij is lelijk.
Als de uitlaat lek is:quote:Op vrijdag 18 september 2009 19:03 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
[..]
wat voor gezicht trekken mensen als je met je Lada lang rijdt?
Duidelijkquote:Op vrijdag 18 september 2009 19:07 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Als de uitlaat lek is:
Als men geen verstand van auto's heeft en denkt dat het een gewone grijze stationwagon is:
Als men zelf ook in een Lada rijd:![]()
Als men wel verstand van autos heeft en ineens iets ziet wat men nog nooit heeft gezien:
kachelradiator, schokdempers, uitlaat en (printplaat van het) achterlicht dit keerquote:
Valt nog best meequote:Op vrijdag 18 september 2009 19:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
kachelradiator, schokdempers, uitlaat en (printplaat van het) achterlicht dit keer![]()
Was natuurlijk ook alweer 2 maanden geleden dat ik bij de dealer was![]()
Oh, en er zit een rammeltje achter het hitteschilden een rammeltje onder de achterbank. Maar datis niet erg, volgens de dealer
Ik spaar nu voor een Nivaquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:01 schreef Sounddragon het volgende:
Spaar anders FF door en koop een échte auto![]()
Alexxxxx ouwe autoplaatjes fappert ! ! !
Is het overwegen waard inderdaad.quote:Op vrijdag 18 september 2009 20:50 schreef Sounddragon het volgende:
En zelf importeren ?? is dat niks ??
Onze Lincoln komt vers uit de states, en die is gewoon in nieuwstaat![]()
Zou er niet ergens een dwaas zijn die zo'n ding ergens netjes in een schuur bewaard heeft voor het nageslacht ??
Gekken zat op de wereld
Gaafquote:Op vrijdag 18 september 2009 20:50 schreef 68Chevelle het volgende:
Dit niet wat voor je?
http://link.marktplaats.nl/272735935
gelijk 1 van voor 1959 dus vrijstelling APK, dat moet je met die dozen ook niet hebben joh
Oostblokbarrelsquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:00 schreef Sounddragon het volgende:
Wartburg ???? ik vat de connectie met een Lada Niva niet helemaal![]()
Wel een lache ding voor dat geld.
Dude.... gegarandeerd dat het oostblok ook al een slotnummering had, geef het nummer door et voila, nieuwe sleutelsquote:Op vrijdag 18 september 2009 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is het overwegen waard inderdaad.
[..]
Gaafalleen geen sleutels en 20 jaar stil gestaan
![]()
[..]
Oostblokbarrels
Geen sleutels, wat zie ik hier dan:quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:19 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Is het overwegen waard inderdaad.
[..]
Gaafalleen geen sleutels en 20 jaar stil gestaan
![]()
[..]
Oostblokbarrels
20jr stilstaan is gegarandeerd alle lagers, keringen, rubbers, etc vervangen. Wat spuitwerk erbij en je hebt een complete restauratie.quote:Op vrijdag 18 september 2009 21:52 schreef 68Chevelle het volgende:
[..]
Dude.... gegarandeerd dat het oostblok ook al een slotnummering had, geef het nummer door et voila, nieuwe sleutels
En voor 20 jaar stilstaan moet je niet bang zijn, dat is een zegen, stel je voor dat hij de laatste 20 jaar ook nog eens gereden had, was er helemaal niks meer van over.
jij bent echt heeel slimquote:Op maandag 21 september 2009 11:50 schreef PeuRac het volgende:
toch welzondag om 3u was t 24u, vanochtend om 3u was t 48u
Sciroccoquote:Op maandag 21 september 2009 20:11 schreef Paladijn het volgende:
Pics van gister, ff met Lexxx naar de ring geweest
hop!
nu de auto nogquote:Op vrijdag 18 september 2009 14:27 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
Die is al lang weer heel...
quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Alex in een sportieve Toyota Starslet iets betrouwbaars?![]()
we krijgen hem wel in een toyota, nick!quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:29 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Alex in een sportieve Toyota Starslet?![]()
kennen wij elkaar? ;-)quote:Op dinsdag 22 september 2009 21:56 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
we krijgen hem wel in een toyota, nick!
volgens mij niet, ik lurkte hier af en toe.quote:
ik ben er vrij zeker van dat we elkaar nog nooit ontmoet hebben.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:14 schreef Tommy_Kuklinski het volgende:
Ah..
Fan is een groot woord.
maar je gebruikt een andere naam dan mijn nickname, vandaar dat ik even dacht dat je mij kent
incl 99,9% van de andere fokkers.quote:Op dinsdag 22 september 2009 22:22 schreef ForcedInduction het volgende:
[..]
ik ben er vrij zeker van dat we elkaar nog nooit ontmoet hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |