abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72097040
Uitgegeven: 23 augustus 2009 00:44
Laatst gewijzigd: 23 augustus 2009 09:48
HOEK VAN HOLLAND - Een 19-jarige jongen is omgekomen op het strand van Hoek van Holland, toen daar tijdens een dance-evenement een grote vechtpartij uitbrak. Zeven andere mensen raakten gewond.

Dat heeft de politie laten weten. De politie heeft na de vechtpartij drie mensen aangehouden. Wat de arrestanten ten laste wordt gelegd is nog onduidelijk.

Rond 23.30 uur klonken schoten op het terrein van het gratis toegankelijke Sunset Grooves, aldus een woordvoerder van de politie.

Tientallen agenten gingen het strand op en troffen daar mensen met schotwonden aan. De problemen op het strandfeest verergerden snel doordat een grote menigte zich tegen de politie keerde.

Waarschuwingsschoten

Agenten voelden zich dusdanig bedreigd, dat ze waarschuwingsschoten hebben gelost en een bezoeker gericht hebben neergeschoten. Zijn toestand is niet levensbedreigend, aldus de woordvoerder.

Volgens de politie waren te veel bezoekers op het strandfeest aanwezig. Er was een vergunning verleend voor 15.000 bezoekers, maar het waren er veel meer, aldus de politie.

''Verschrikkelijk'', noemt een woordvoerder van Tridee, de organisator van Sunset Grooves, het incident dat zich heeft afgespeeld op strand Hoek van Holland. Dat het op het evenemententerrein te druk was spreekt de woordvoerder tegen.

''Op het terrein waren niet te veel mensen. Er waren nog wel veel mensen onderweg. Maar die hebben we geadviseerd om niet meer te komen'', aldus de woordvoerder.

Filmpjes

Op internetsite YouTube verschenen zondag beelden van de schietpartij. In een filmpje roept een groep bezoekers ''hooligans, Rotterdam'', waarna een serie schoten klinkt.

bron : http://www.nu.nl/algemeen(...)tij-strandfeest.html

Van het AD met mensen die ernaar toe waren gegaan

Strand leek wel oorlogsgebied'
HOEK VAN HOLLA ND - (UPDATE 10:47 uur) ‘Veel bezoekers van het feest in Hoek van Holland mailen hun ervaringen aan AD.nl ’Veel jongeren waren al vroeg straalbezopen en onder invloed van drugs’, schrijft een inwoner van Hoek van Holland die met zijn tienerdochtrer op het feest aanwezig was.
afbeelding vergroten Chaos op het strand van Hoek van Holland. VIDEOSTILL
‘Al gauw gonsde het van de geruchten dat er Ajax- en Feyenoordhooligans onderweg waren om te knokken,.’

'Als je de eerst berichten leest zou je bijna denken dat het wel mee viel allemaal, maar in werkelijkheid was het net een groot oorlogsgebied, waar geen contact meer gemaakt kon worden met familie en vrienden om te kunnen vertellen dat je veilig was, waar mensen verdwaasd in het pikdonkere duin liepen, of op het strand, of langs de weg. Iedereen voelde zich als in een val terecht gekomen,' schrijft 'vollemaantje.'

'Wat me opviel is dat je het terrein kon oplopen zonder enige vorm van controle, je had alles mee kunnen nemen zoals drank en wapens, schrijft Alain uit Zwijndrecht.‘Bellen ging niet meer het netwerk lag er uit..
Chantal : 'Wij waren rond 9 uur binnen, controle was inderdaad minimaal. Je kon namelijk via de nooduitgangen gewoon naar binnen zonder dat je gecontroleerd werd. Tegen een uur of half 11 was er grote paniek. Wij stonden vrij achteraan op het strand en we zagen een grote menigte ineens heel hard rennen en op ons af komen. Mensen gilden en er was paniek. Tussen de rennende mensen kwamen er groepen agressieve jongens vooruit rennen. Die gingen anderen bewust achterna. Ze schopte en sloegen iedereend die op de grond lag. Ook onschuldige bezoekers die onder de voet werden gelopen. Wij wisten gelukkig te ontkomen ''
Ron meldt AD.nl 'Je kon gewoon zonder controle naar binnen. Er werd alleen bij de dames in de tas gekeken.Nadat er een vechtpartij was geweest ging een vriendin naar de security omdat er een jongen gewond lag op de grond maar die kwamen niet omdat ze onderbezet waren hetzelfde gold voor de politie. Na de voor derde keer weg te zijn gelopen voor een vechtpartij zijn we weg gegaan de sfeer was heel grimmig wij hadden het idee dat als je tegen iemand aan stootte dat je al klappen zou krijgen.'

‘Dat dit gebeurde voelde je aan komen.Sommige mensen zijn eerder naar huis gegaan omdat de sfeer grimmig was., schrijft bezoeker Peter.‘Het was een chaos op de weg, het leek wel een film
We hoorden de sirenes af en aan rijden en werden de verhalen steeds gekker , met als trieste eindresultaat dat alles afgelast werd , massale vechtpartijen , schieten en een dode en gewonden .
Gewoon te triest voor woorden hoe zo’n stel malloten zo’n heel feest kunnen verknallen.'

[ Bericht 37% gewijzigd door Stephan1237 op 23-08-2009 11:18:24 ]
pi_72097114
quote:
Een 19-jarige jongen is omgekomen op het strand van Hoek van Holland, toen daar tijdens een dance-evenement een grote vechtpartij uitbrak.
Het zal je kind maar zijn.
Triest dat dit tegenwoordig een normale gang van zaken is.
  zondag 23 augustus 2009 @ 10:58:11 #4
167856 Toempf
Internetheld
pi_72097131
Een groep vrienden en mijn zusje waren daar, ik had zelf niet zo'n zin om te gaan. Ik sprak mijn vrienden later op de avond nog, ze konden gelukkig redelijk snel wegkomen daar. Het schijnt een grote chaos geweest te zijn. Toen de eerste schoten klonken, begon er 20.000 man te rennen. Daarnaast zijn er veel vechtpartijen geweest tussen hooligans.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
  zondag 23 augustus 2009 @ 10:59:32 #5
167856 Toempf
Internetheld
pi_72097156
En volgens de media zijn er maar DRIE mensen gearresteerd. Lekker bezig weer.
Klaus die Gabelstaplerfahrer
Luier dan een pamper
pi_72097164
Rotterdam + feest = knokken
Als je geen kop hebt kan je niet uit het raam kijken.
pi_72097213
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 10:57 schreef aloa het volgende:

[..]

Het zal je kind maar zijn.
Triest dat dit tegenwoordig een normale gang van zaken is.
Dit is geen normale gang van zaken hoor.
We doen net of zoiets vroeger nooit gebeurde. Ik heb de indruk dat zoiets vroeger nog wel meer uit de hand liep.
pi_72097221
Ik ken ook iemand die daar naartoe is geweest , ik ben zelf er niet naar toe geweest, gelukkig nu te lezen
pi_72097224
Een ieder die met wat voor wapen dan ook van plan is naar een feest te gaan, moet men ouderwetsch gegen die mauer parkeren en in een ondiepe kuil laten vallen.
Hier stond een kutsig.
Hier staat nu wederom een kutsig.
pi_72097249
Die hele stad moet weer platgebombardeerd worden
Ook wel: rooOOOOOoOooOU)( *@)(P!I@ 1U ioTJHih genoemd.
pi_72097257
Dat krijg je als je van die kut muziek draait.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_72097309
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:02 schreef borisbanaan het volgende:
Een ieder die met wat voor wapen dan ook van plan is naar een feest te gaan, moet men ouderwetsch gegen die mauer parkeren en in een ondiepe kuil laten vallen.
Dus de politie moet zonder wapen daarheen gaan?
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:07:24 #13
239646 Cmonv
Headbanger
pi_72097361
Ik was er ook en ik vond het al raar dat er niet gefouilleerd werd bij de ingang. Normaal wordt je op een een bejaardenfestival al gecontroleerd, maar hier kon je zo doorlopen met een Kalasjnikov in je broekspijp..

Er was naar mijn mening erg weinig security te zien en het was ook veel te druk. Gelukkig stond ik aan de andere kant van het terrein, omdat iemand ons al gewaarschuwd had dat er ongure mensen (bleken achteraf dus hooligans) aan het kutten waren aan de linker kant. Er klonken schoten, maar die hoorde ik pas nadat de chaos was uitgebroken. Dat bleken dus achteraf waarschuwingsschoten van de politie te zijn. Daarvoor had een (naar zeggen) kale man al een geweer getrokken en gericht geschoten.

Gezellig feestje verpest, stelletje kansloze nichten.. ga lekker tegen elkaar knokken in een boxring

[ Bericht 6% gewijzigd door Cmonv op 23-08-2009 11:13:33 ]
pi_72097393
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:05 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Wijsneus. Die politie zou uberhaupt geen wapens moeten hoeven trekken op een FEEST.

Ook leuk dat ze het altijd gedaan hebben, trouwens. Nu grepen ze te laat in, de volgende keer zijn ze "provocerend aanwezig"...
Hier stond een kutsig.
pi_72097441
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:05 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Sjonge zeg, dat bedoellt hij toch helemaal niet? Een persoon, niet agent, die met een wapen naar een feest gaat is een randdebiel. Terzijde, in dat filmpje wordt echt no way met scherp gschoten, dikke kankersukkel op die video.
I feel kinda Locrian today
pi_72097449
Rotterdam hooligans.

Nou knul, veel plezier ermee. Godsklere, die mensen hebben toch ook gewoon echt een berg chromosomen minder !

Een beetje lopen bléren op het strand dat je een hooligan bent en dan lopen kankeren dat de politie wat schoten lost.

Paupervolk
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_72097488
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
pi_72097489
Stelletje kakkerlakken.
pi_72097537
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:11 schreef Cracka-ass het volgende:
Stelletje kakkerlakken.
Alles is beter dan die kudt muziek die ze daar draaide.
pi_72097559
Niet normaal.
pi_72097564
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:09 schreef starla het volgende:

[..]

Sjonge zeg, dat bedoellt hij toch helemaal niet? Een persoon, niet agent, die met een wapen naar een feest gaat is een randdebiel. Terzijde, in dat filmpje wordt echt no way met scherp gschoten, dikke kankersukkel op die video.
Staat niet in het bericht dat er ook feestgangers met wapens waren.

pi_72097611
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:14 schreef Scorpie het volgende:
Niet normaal.
Waar gaat het toch heen met de wereld.
pi_72097635
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:18:01 #24
239646 Cmonv
Headbanger
pi_72097661
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:14 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Dat was wel zo. De politie kwam het terrein op direct nadat er schoten waren gelost door een bezoeker.
quote:
(Novum) - Bij een uit de hand gelopen strandfeest in Hoek van Holland is zaterdagavond een 19-jarige man doodgeschoten. Acht andere mensen raakten gewond. Toen de politie en ME ingrepen nadat de schoten waren gehoord keerde een 'behoorlijk aantal' festivalbezoekers zich tegen de politie, zegt een woordvoerder van de politie.
pi_72097698
Dat filmpje ook zeg, dat er zo veel van dat soort mensen vrij rondloopt in Nederland
"When I get sad, I stop being sad and be awesome instead. True story."
pi_72097719
Vroeg me al af waarom ik gister zo lang in de file stond. Verder altijd leuk die gratis feestjes.
pi_72097744
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Vroeg me al af waarom ik gister zo lang in de file stond. Verder altijd leuk die gratis feestjes.
Waar blijft je standaard huilie-opmerking?
Allah Al Watan Al Malik
pi_72097756
Weet je hoe blij ik ben dat ik geen zin had gisterenavond in een strandfeest
pi_72097758
quote:
Zeker in de omgeving van Rotterdam.
pi_72097760
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 10:59 schreef Toempf het volgende:
En volgens de media zijn er maar DRIE mensen gearresteerd. Lekker bezig weer.
Hoe had je dat dan voor je gezien?

Altijd makkelijk brullen achter de PC
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:09 schreef starla het volgende:

[..]

Nee, het zullen de rubber kogels zijn die onze agenten standaard bij zich hebben.
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:22:58 #31
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72097782
Ik las ergens dat het zou gaan om een groep hooligans die ruzie zochten met Antillianen en Marokkanen. Ik weet niet of het waar is, maar het zou me niks verbazen.

En ja, dan vraag je er ook om. Kom jij aanzetten met je doorgesnoven koppie en je sneue "Rotterdam Hooligans", trekt er vroeg of laat gewoon zo'n neger een gun.
pi_72097800
Politie geeft negatief reisadvies Hoek van Holland

http://www.nu.nl/algemeen(...)oek-van-holland.html
pi_72097819
En wie er vandaag naar het strand wilt van Hoek van Holland

Politie geeft negatief reisadvies Hoek van Holland

Vorige was ietjes eerder
pi_72097825
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:21 schreef Pedroso het volgende:

[..]

Zeker in de omgeving van Rotterdam.
Ik geef toe, de Hoek ligt me erg na aan het hart en dus ben ik bevooroordeeld maar kom op zeg. Dit is Hoek van Holland, waar de meeste feesten gewoon normaal en gezellig verlopen. Dat een paar van die randdebielen gaan lopen 'kankeren' (om maar even in hun eigen bewoordingen te blijven) wil nog niet zeggen dat dit schering en inslag is.
pi_72097844
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:22 schreef JodyBernal het volgende:
Ik las ergens dat het zou gaan om een groep hooligans die ruzie zochten met Antillianen en Marokkanen. Ik weet niet of het waar is, maar het zou me niks verbazen.

En ja, dan vraag je er ook om. Kom jij aanzetten met je doorgesnoven koppie en je sneue "Rotterdam Hooligans", trekt er vroeg of laat gewoon zo'n neger een gun.
Ik las op diezelfde site dat het om knokken tussen Ajacieden en Feijenoorders ging.
Allah Al Watan Al Malik
pi_72097869
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:13 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Alles is beter dan die kudt muziek die ze daar draaide.

Dit soort dingen lijken inderdaad wel meer te horen bij dance evenementen, dan bijv. bij rock, alternative of metal evenementen.
pi_72097889
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:24 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik geef toe, de Hoek ligt me erg na aan het hart en dus ben ik bevooroordeeld maar kom op zeg. Dit is Hoek van Holland, waar de meeste feesten gewoon normaal en gezellig verlopen. Dat een paar van die randdebielen gaan lopen 'kankeren' (om maar even in hun eigen bewoordingen te blijven) wil nog niet zeggen dat dit schering en inslag is.
Heb ook niets tegen Hoek van Holland en in principe ook niet tegen Rotterdam maar mijn ervaring is dat het bij feesten in Rotterdam en omgeving veel eerder uit de hand loopt dan bij welke andere stad dan ook.
pi_72097900
What the fok, echt belachelijk. Organisatie mag ook wel aangepakt worden, mede hun schuld door veel te weinig security te regelen.
"Reality is an illusion created by a lack of alcohol."
pi_72097903
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:26 schreef kriele het volgende:

[..]

Dit soort dingen lijken inderdaad wel meer te horen bij dance evenementen, dan bijv. bij rock, alternative of metal evenementen.
Een bas is ok maar deze muziek is gewoon veel te glad en hip, dat is vragen om problemen.

[ Bericht 6% gewijzigd door JohnDope op 23-08-2009 11:33:14 ]
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:31:05 #41
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72097975
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Ik las op diezelfde site dat het om knokken tussen Ajacieden en Feijenoorders ging.
Misschien waren die Feyenoorders wel negers en die 'joden' Marokkanen.

Afijn, het maakt geen hol uit. Het stikt op dit soort feesten tegenwoordig van de idioten, alles door elkaar. Ik snap dan ook niet dat mensen hier nog naartoe gaan, tenzij ze hier zelf een kick van krijgen. Ik las zelfs dat er een zwanger vrouw rondliep, die verdrukt werd door de mensenmassa. Waar ben je dan in godsnaam mee bezig, kijkt zo'n vrouw niet naar het journaal ofzo?
pi_72097976
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:27 schreef Dzy het volgende:
What the fok, echt belachelijk. Organisatie mag ook wel aangepakt worden, mede hun schuld door veel te weinig security te regelen.
Wel aangepakt? Ik hoop toch wel iets harder dan dat. De tering, ze hebben hier in alle opzichten gefaalt.
Verdomde eigenwijs
Viva la afca
pi_72097978
quote:
'Strand leek wel oorlogsgebied'
HOEK VAN HOLLA ND - (UPDATE 10:47 uur) ‘Veel bezoekers van het feest in Hoek van Holland mailen hun ervaringen aan AD.nl ’Veel jongeren waren al vroeg straalbezopen en onder invloed van drugs’, schrijft een inwoner van Hoek van Holland die met zijn tienerdochtrer op het feest aanwezig was.

‘Al gauw gonsde het van de geruchten dat er Ajax- en Feyenoordhooligans onderweg waren om te knokken,.’

'Als je de eerst berichten leest zou je bijna denken dat het wel mee viel allemaal, maar in werkelijkheid was het net een groot oorlogsgebied, waar geen contact meer gemaakt kon worden met familie en vrienden om te kunnen vertellen dat je veilig was, waar mensen verdwaasd in het pikdonkere duin liepen, of op het strand, of langs de weg. Iedereen voelde zich als in een val terecht gekomen,' schrijft 'vollemaantje.'

'Wat me opviel is dat je het terrein kon oplopen zonder enige vorm van controle, je had alles mee kunnen nemen zoals drank en wapens, schrijft Alain uit Zwijndrecht.‘Bellen ging niet meer het netwerk lag er uit..
Chantal : 'Wij waren rond 9 uur binnen, controle was inderdaad minimaal. Je kon namelijk via de nooduitgangen gewoon naar binnen zonder dat je gecontroleerd werd. Tegen een uur of half 11 was er grote paniek. Wij stonden vrij achteraan op het strand en we zagen een grote menigte ineens heel hard rennen en op ons af komen. Mensen gilden en er was paniek. Tussen de rennende mensen kwamen er groepen agressieve jongens vooruit rennen. Die gingen anderen bewust achterna. Ze schopte en sloegen iedereend die op de grond lag. Ook onschuldige bezoekers die onder de voet werden gelopen. Wij wisten gelukkig te ontkomen ''
Ron meldt AD.nl 'Je kon gewoon zonder controle naar binnen. Er werd alleen bij de dames in de tas gekeken.Nadat er een vechtpartij was geweest ging een vriendin naar de security omdat er een jongen gewond lag op de grond maar die kwamen niet omdat ze onderbezet waren hetzelfde gold voor de politie. Na de voor derde keer weg te zijn gelopen voor een vechtpartij zijn we weg gegaan de sfeer was heel grimmig wij hadden het idee dat als je tegen iemand aan stootte dat je al klappen zou krijgen.'

‘Dat dit gebeurde voelde je aan komen.Sommige mensen zijn eerder naar huis gegaan omdat de sfeer grimmig was., schrijft bezoeker Peter.‘Het was een chaos op de weg, het leek wel een film
We hoorden de sirenes af en aan rijden en werden de verhalen steeds gekker , met als trieste eindresultaat dat alles afgelast werd , massale vechtpartijen , schieten en een dode en gewonden .
Gewoon te triest voor woorden hoe zo’n stel malloten zo’n heel feest kunnen verknallen.'
pi_72098038
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:14 schreef Sackboy het volgende:

[..]

'I have a rare bonedisease which impedes my ability to pronounce the T in Plane..arium.'

Zoiets heb jij ook of niet? Ja, er zijn feestgangers met wapens naar het feest gegaan, maar die reactie slaat nergens op. Eerst zegt iemand (bericht1) dat naar een feest gaan met een wapen voor sukkels is (in iets plastischere omschrijvingen maar goed), daarna antwoord jij met 'dus de politie ook?', waarna ik zeg dat hij feestgangers bedoelt (bericht2) en niet de politie, waarop jij komt met: 'maar er waren toch feestgangers met wapens?' Als je ook maar iets van logica snapt zie je dat bericht 2 als reactie op bericht 1 maar één ding kan betekenen: 'feestgangers met wapens'. Tijd voor een dubbele koffie zeg
pi_72098045
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:27 schreef Dzy het volgende:
Dit is ook weer een only in the netherlands opmerking, want de beveiliging kan niet veel uitrichten, je hebt trouwens op evenementen verschillende gradaties van beveiliging. De meeste beveiligers die rondlopen heb je niet veel aan, die proberen veel indruk te maken met hun pakkie, maar skills hebben ze niet, vaak hebben ze alleen ehbo.

Als je echt hooligans wil stoppen moet je klasse A beveiliging nemen en dat is heel duur.
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:35:53 #46
239646 Cmonv
Headbanger
pi_72098059
Het telefoonnetwerk was ook overbezet. Niemand had nog bereik, wat ook zorgde voor gestreste mensen die elkaar niet konden bereiken. Gelukkig zijn wij bij elkaar gebleven en waren we als een paar van de eersten van het terrein af toen het echt los ging.

zondag 23 augustus 2009 @ 11:37:55 #47
239646 Cmonv
Headbanger
pi_72098098
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:35 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dit is ook weer een only in the netherlands opmerking, want de beveiliging kan niet veel uitrichten, je hebt trouwens op evenementen verschillende gradaties van beveiliging. De meeste beveiligers die rondlopen heb je niet veel aan.

Tegen dit soort gasten kan je alleen de hoogste gradatie van beveiliging in zetten, dat is een grote club freefighters die voor niemand wegloopt, alleen die gasten zijn heel duur, dus die liepen daar niet en verder kunnen die ook geen kogels met de tanden stoppen.
Ze hadden op z'n minst kunnen fouilleren. Toen wij aankwamen werden er ook geen tasjes meer gecontroleerd.. Tsja, dan kan elke klapjosti een geweer mee naar binnen nemen, hoef je er niet eens moeite voor te doen.

Op het strand eromheen was ook geen enkele beveiliger te zien. Dus er kon over hekken heen geklommen worden zonder dat je tegengehouden werd. Waarschijnlijk hebben de beveiligers zich in groepjes geschaard en/of teruggetrokken toen er wat vechtpartijtjes losbraken, wat ik ook wel weer kan begrijpen.. Maar zoals ik al zei, bij een gemiddeld kinder/bejaardenfestival is betere beveiliging dan gister op Sunset Grooves.

Dus dit is geen "only in the Netherlands" opmerking, dit is gewoon waar. Ik vind dat als je mensen een omheind festival laat binnen gaan, dat het minste wat je kan doen, even in de tasjes kijken is.

[ Bericht 11% gewijzigd door Cmonv op 23-08-2009 11:43:32 ]
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:37:56 #48
110057 AgLarrr
Merck toch hoe sterck!
pi_72098099
Ik zal eens even bellen met een vriendje van me bij de Luftwaffe...
"Ill fares the land, to hastening ills a prey;
Where wealth accumulates, and men decay"

- Oliver Goldsmith, The Deserted Village
pi_72098132
Wat een achterlijke mensen flikken dit soort dingen ook weer .
Cool story, Hansel.
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:39:40 #50
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_72098140
- Doodstraf instellen.
- Lijfstraffen waarbij doormartelen de mogelijkheid mag zijn instellen.
- Grote strafkampen creëren.
- iedereen die met een wapen op zak rondloopt, minimaal een half jaar de gevangenis in.

Het moet afgelopen zijn met al die kneuzen in dit godverlaten kutland. Want NEE ik zal NOOIT meer trots zijn op Nederland, aangezien Nederland dieper en dieper afdaalt in de grote gaten die de hel rijk is.
Feest? Perfecte locaties voor rellen toch? DAT is Nederland.
Hooliganisme is net zo'n grote ziekte als racisme, en terrorisme. Ik zeg, afmaken dat ongedierte. Tot het bot van de samenleving weer zuiver is als een glaasje multi culti melk.

(sodeju waar haal ik het vandaan)
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_72098144
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:31 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Je...............
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:40:01 #52
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72098146
Ontzettende paupers
pi_72098165
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
- Doodstraf instellen.
- iedereen die met een wapen op zak rondloopt, minimaal een half jaar de gevangenis in.

Het moet afgelopen zijn met al die kneuzen in dit godverlaten kutland. Want NEE ik zal NOOIT meer trots zijn op Nederland, aangezien Nederland dieper en dieper afdaalt in de grote gaten die de hel rijk is.
Hooliganisme is net zo'n grote ziekte als racisme, en terrorisme. Ik zeg, afmaken dat ongedierte. Tot het bot van de samenleving weer zuiver is als een glaasje multi culti melk.

Dit soort taferelen komt door de stadion verboden, die lieden kunnen niet meer naar het stadion en moeten ergens anders afspreken.
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:40:48 #54
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72098166
quote:
Na de voor derde keer weg te zijn gelopen voor een vechtpartij zijn we weg gegaan de sfeer was heel grimmig wij hadden het idee dat als je tegen iemand aan stootte dat je al klappen zou krijgen.
Dit voel je ook gewoon aan, als je tenminste niet helemaal laveloos en doorgesnoven als een zombie mee staat te loeren.

Vorig jaar in Bloemendaal was het ook een keer raak. Ik was daar toen ook, maar toen ik merkte dat de sfeer snel verslechterde ben ik weggegaan. Je ziet dat gewoon aan die lui. De volgende dag las ik in de krant dat de politie de boel was komen platleggen.
pi_72098167
Tvp voor de èchte verhalen en niet de geruststellende media berichten van: "Niks aan de hand mensen, allemaal doorlopen!"

Filmpjes en ooggetuigen verslagen geven toch een heel ander beeld weer!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_72098222
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:34 schreef starla het volgende:

[..]

'I have a rare bonedisease which impedes my ability to pronounce the T in Plane..arium.'

Zoiets heb jij ook of niet? Ja, er zijn feestgangers met wapens naar het feest gegaan, maar die reactie slaat nergens op. Eerst zegt iemand (bericht1) dat naar een feest gaan met een wapen voor sukkels is (in iets plastischere omschrijvingen maar goed), daarna antwoord jij met 'dus de politie ook?', waarna ik zeg dat hij feestgangers bedoelt (bericht2) en niet de politie, waarop jij komt met: 'maar er waren toch feestgangers met wapens?' Als je ook maar iets van logica snapt zie je dat bericht 2 als reactie op bericht 1 maar één ding kan betekenen: 'feestgangers met wapens'. Tijd voor een dubbele koffie zeg
Jesus fuckin christ, lezen is ook een vak zeg. Je bent inderdaad toe aan koffie.

zondag 23 augustus 2009 @ 11:43:41 #57
3542 Gia
User under construction
pi_72098233
Ik hoop dat organisatoren van dit soort feestjes hun lesje geleerd hebben. 't Is meer dan erg dat een jongen van 19 jaar dit met zijn leven heeft moeten bekopen.

In heel Nederland zijn feesten, concerts enz. die gratis toegankelijk zijn, waar duizenden mensen bij elkaar staan en waar nooit gecontroleerd wordt. Hoe fout moet het gaan voordat hier verandering in komt?

En wordt bij controle een (vuur)wapen gevonden, dan direct enkele maanden de bak in. Alleen het meenemen van een wapen naar een evenement moet al streng bestraft worden.
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:43:45 #58
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72098235
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dit soort taferelen komt door de stadion verboden, die jongens kunnen niet meer naar het stadion en moeten ergens anders afspreken.
Je doet net of het de normaalste zaak van de wereld is dat ze dan maar zo'n groot evenement uitkiezen om te verzieken, maar dat is het natuurlijk niet. Ze hadden ook met z'n allen een verlaten strand uit kunnen kiezen, daar zijn er genoeg van. Of een veldje bij Beverwijk.

Ik geloof ook helemaal niet dat dit 'echte' hooligans waren. Gewoon doorgesnoven domme rukkers uit Rotterdam.
pi_72098248
quote:
- Doodstraf instellen.

Uit de PVV ideologie?!

Wat Wilders Wil
‘Het PVV-verkiezingspamflet’ (2006), ‘Plan voor een nieuwe gouden eeuw’(2006), ‘Klare wijn’ (2006) en ‘Onafhankelijkheidsverklaring’ (2005).

4. Er komt een immigratiestop voor Marokkanen en Turken voor de komende vijf jaar.
5. Inzet van het leger bij grote en/of risicovolle evenementen.
8. Uitbreiding van het preventief fouilleren naar heel Nederland.
12. Geen verblijfsvergunning voor immigranten die in de tien jaar voor aanvraag van hun vergunning waar ook ter wereld zijn veroordeeld voor een misdrijf.
13. Introductie van jury rechtspraak
14. Na drie zware geweldsmisdrijven volgt een levenslange gevangenisstraf.
15. Denaturalisatie en uitzetting van recidiverende (Marokkaanse) staatsterroristen met een dubbele nationaliteit.
16. Vijf gevangen op één cel.
17. Introductie van heropvoedingskampen.
25. Onmiddellijke sluiting van radicale moskeeën.
26. In gebedshuizen wordt uitsluitend Nederlands gesproken.
27. Boerkaverbod in de openbare ruimte.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_72098255
Een groot en gratis feest met drugsgebruikende proleten. Dat is vragen om problemen want men komt dan helemaal niet voor de muziek.

De organisatie lijkt me nogal laakbaar dat het zo uit de hand heeft gelopen als ik de berichtgeving mag geloven.
pi_72098265
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:43 schreef JodyBernal het volgende:

[..]

Je doet net of het de normaalste zaak van de wereld is dat ze dan maar zo'n groot evenement uitkiezen om te verzieken, maar dat is het natuurlijk niet. Ze hadden ook met z'n allen een verlaten strand uit kunnen kiezen, daar zijn er genoeg van. Of een veldje bij Beverwijk.

Ik geloof ook helemaal niet dat dit 'echte' hooligans waren. Gewoon doorgesnoven domme rukkers uit Rotterdam.
Met alle respect, maar "normaal" is nog al relatief, want je hoeft de televisie maar aan te zetten en je wordt met dit soort zaken geconfronteerd.
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:46:59 #62
239646 Cmonv
Headbanger
pi_72098324
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:40 schreef Adolecens het volgende:
Tvp voor de èchte verhalen en niet de geruststellende media berichten van: "Niks aan de hand mensen, allemaal doorlopen!"

Filmpjes en ooggetuigen verslagen geven toch een heel ander beeld weer!
Het wás ook een grote teringzooi. De politie kon er ook niet bijkomen wegens overvolle wegen, maar echt georganiseerd bezig waren ze ook niet. Er reden minstens net zoveel volle politiewagens naar het strand toe als ervanaf.. Kunnen ze niet afspreken wie waar is?

Overigens heeft de politie wel heel goed opgetreden op het station. Er werden maar een bepaalde hoeveelheid mensen per trein doorgelaten zodat het niet onmenselijk vol was. (zoals de heenweg )
pi_72098336
Een bekende van mij was ook naar het feest gegaan maar gelukkig veilig teruggekomen toen het erger begon te worden
pi_72098351
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:44 schreef MrX1982 het volgende:
Een groot en gratis feest met drugsgebruikende proleten. Dat is vragen om problemen want men komt dan helemaal niet voor de muziek.

De organisatie lijkt me nogal laakbaar dat het zo uit de hand heeft gelopen als ik de berichtgeving mag geloven.
Als ze goede muziek hadden gedraaid was het zeker een stuk minder uit de hand gelopen.
pi_72098353
Een gratis feest in de regio Rotterdam... wat wil je.

Je bent ook een pauper als je daarheen gaat.
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:48:05 #66
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72098361
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:44 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Met alle respect, maar "normaal" is nog al relatief, want je hoeft de televisie maar aan te zetten en je wordt met dit soort zaken geconfronteerd.
Dat weet ik, maar jouw redenatie van "komt door al die stadionverboden" klopt gewoon niet. Als die lui willen vechten dan kan dat toch wel, elk moment van de dag. Daar hoeven ze echt niet speciaal zo'n drukbezocht dancfeest voor uit te kiezen, omdat het stadion nu eenmaal dicht is.
pi_72098363
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:47 schreef 16meter het volgende:
Een gratis feest in de regio Rotterdam... wat wil je.
Het waren Nederlanders die de boel #&$$&#$&#$
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:48:41 #68
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_72098377
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:44 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Uit de PVV ideologie?!

Wat Wilders Wil
‘Het PVV-verkiezingspamflet’ (2006), ‘Plan voor een nieuwe gouden eeuw’(2006), ‘Klare wijn’ (2006) en ‘Onafhankelijkheidsverklaring’ (2005).

4. Er komt een immigratiestop voor Marokkanen en Turken voor de komende vijf jaar.
5. Inzet van het leger bij grote en/of risicovolle evenementen.
8. Uitbreiding van het preventief fouilleren naar heel Nederland.
12. Geen verblijfsvergunning voor immigranten die in de tien jaar voor aanvraag van hun vergunning waar ook ter wereld zijn veroordeeld voor een misdrijf.
13. Introductie van jury rechtspraak
14. Na drie zware geweldsmisdrijven volgt een levenslange gevangenisstraf.
15. Denaturalisatie en uitzetting van recidiverende (Marokkaanse) staatsterroristen met een dubbele nationaliteit.
16. Vijf gevangen op één cel.
17. Introductie van heropvoedingskampen.
25. Onmiddellijke sluiting van radicale moskeeën.
26. In gebedshuizen wordt uitsluitend Nederlands gesproken.
27. Boerkaverbod in de openbare ruimte.
Ik ben links dus kom niet aan met het ongedierte dat Wilders heet.
Hij heeft enkele goede puntjes, maar voor de rest kan ie de ring met de T krijgen.
Mijn plan is veel extremer dan hem en de rest van die mietjes die zich politici noemen.
pi_72098380
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Een bas is ok maar deze muziek is gewoon veel te glad en hip, dat is vragen om problemen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72098385
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:48 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Het waren Nederlanders die de boel #&$$&#$&#$
Paupers.
pi_72098409
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:48 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik ben op legio van dat soort feesten geweest, maar als de plaatjesdraaiers er een potje van ging maken, brak altijd de pleuris uit.
pi_72098464
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als ze goede muziek hadden gedraaid was het zeker een stuk minder uit de hand gelopen.
Nogal speculatief. Betere organisatie en kleinschaliger en het was misschien anders gelopen.
pi_72098472
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mijn plan is veel extremer dan hem en de rest van die mietjes die zich politici noemen.
En wanneer mag jij op proefverlof??
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:56:35 #74
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_72098610
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:52 schreef henkway het volgende:

[..]

En wanneer mag jij op proefverlof??
lol, er zijn idioten die echt levenslang in een (martel)cel mogen belanden.
Not me.
pi_72098645
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ben op legio van dat soort feesten geweest, maar als de plaatjesdraaiers er een potje van ging maken, brak altijd de pleuris uit.

House/dance/terror/hardcore en weet ik wat de fuck nog meer, trekt ook een bepaalde categorie mensen aan waar je niet blij van wordt. Of de plaatjesdraaier schuld heeft, weet ik niet. Dat zal toch wel niet.
pi_72098670
Die 19jarige gaat misschien voor de eerste keer naar een strandfeest met zijn vrienden
Ouders: Doe wel voorzichtig he, ik blijf op je wachten
19jarige : Ja mam, bedankt voor me laten gaan

Paar uur later:

Politie: U zoon is helaas overleden op een strandfeest
pi_72098740
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:58 schreef Stephan1237 het volgende:
Die 19jarige gaat misschien voor de eerste keer naar een strandfeest met zijn vrienden

Paar uur later:

pi_72098769
quote:
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:02:36 #79
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72098772
quote:

Paar uur later:

Lijkt me niet onwaarschijnlijk dat de jongen zelf betrokken was bij de onrusten. Sowieso, wat voor moederskindje was jij nog op je 19e zeg?
pi_72098781
quote:

Paar uur later:

Laten we er vooral vanuit gaan dat die 19-jarige jongeman de onschuld zelve was en zich ver van de onregeldheden ophield.

Wat een huilie-verhaaltje trouwens. Als 19-jarige aan je ouders moeten vragen of je ergens heen mag?
pi_72098784
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:51 schreef MrX1982 het volgende:

[..]

Nogal speculatief. Betere organisatie en kleinschaliger en het was misschien anders gelopen.
Muziek heeft ongekend veel invloed op de onbewuste geestelijke gesteldheid van een mensenmassa. En zeker wanneer die mensenmassa helemaal naar de klote is.
Want laten we eerlijk wezen al die mensen die op dat soort feesten komen zijn altijd helemaal naar de klote, geen land mee te bezeilen.

Als je een keertje gillend gek wil worden moet je een keertje nuchter naar zo'n festival gaan.
pi_72098789
quote:

Paar uur later:

19 jaar....

Misschien kreeg jij moedermelk tot je 20ste, maar de meesten niet. Verander 19 in 14 en je verhaal klopt.
pi_72098835
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:03 schreef starla het volgende:

[..]

19 jaar....

Misschien kreeg jij moedermelk tot je 20ste, maar de meesten niet. Verander 19 in 14 en je verhaal klopt.
Er was een 19 jarige persoon op het feest die waarschijnlijk gedood is door een waarschuwingsschot
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:06:46 #84
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72098882
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:05 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Er was een 19 jarige persoon op het feest die waarschijnlijk gedood is door een waarschuwingsschot
Waar baseer je dat op? En als je iemand raakt met een waarschuwingsschot, is het natuurlijk niet echt een waarschuwingsschot te noemen.
pi_72098896
Politie wist van komst hooligans

http://www.telegraaf.nl/b(...)mst_hooligans__.html
pi_72098909
quote:
Over oldskool gesproken

Zal ergens uit 1991 komen?

(tvp dus)
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_72098914
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Muziek heeft ongekend veel invloed op de onbewuste geestelijke gesteldheid van een mensenmassa. En zeker wanneer die mensenmassa helemaal naar de klote is.
Want laten we eerlijk wezen al die mensen die op dat soort feesten komen zijn altijd helemaal naar de klote, geen land mee te bezeilen.

Als je een keertje gillend gek wil worden moet je een keertje nuchter naar zo'n festival gaan.
Daarom, laten we vooral veel rock draaien, dan zijn al die hoolligans, turken, marokkanen, negers en tokkietuig elkaars broeders en vallen ze elkaar in de armen.....

pi_72098976
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:07 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Daarom, laten we vooral veel rock draaien, dan zijn al die hoolligans, turken, marokkanen, negers en tokkietuig elkaars broeders en vallen ze elkaar in de armen.....

Voor de rock wereld is het een zegen dat dit soort volk niet komt. Daarom blijft de sfeer daar wel goed, met een enkele uitzondering natuurlijk daargelaten.
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:10:38 #89
239646 Cmonv
Headbanger
pi_72098979
quote:

[..]

al die mensen?

99% van de bezoekers was gewoon normaal, gekomen om te dansen en vermaakte zich ook. Dat er dan een paar debielen bij zijn die het moeten verpesten, ligt aan die personen zelf, niet aan de muziek. Op de plek van de rellen was de muziek sowieso amper te horen en al helemaal niet als je "feyenoord hooligans" erdoorheen chanteert met 50 personen.

Daarnaast zat ik de hele avond aan de cola, dus ik heb geen verdraaid beeld
pi_72099017
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

Hmm...
pi_72099036
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:10 schreef Cmonv het volgende:

[..]

al die mensen?

99% van de bezoekers was gewoon normaal, gekomen om te dansen en vermaakte zich ook. Dat er dan een paar debielen bij zijn die het moeten bepalen, ligt aan die personen zelf, niet aan de muziek. Op de plek van de rellen was de muziek sowieso amper te horen en al helemaal niet als je "feyenoord hooligans" erdoorheen chanteert met 50 personen.
Ga maar eens een keertje nuchter op zo'n festival kijken, dan zal je het zelf zien.
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:13:44 #92
239646 Cmonv
Headbanger
pi_72099053
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ga maar eens een keertje nuchter op zo'n festival kijken, dan zal je het zelf zien.
zie m'n edit

Ik had geen behoefte me te bezuipen. maar dat kwam misschien ook doordat ik onbewust de wat grimmige sfeer al oppikte. Normaal lust ik wel een biertje.
pi_72099058
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:10 schreef kriele het volgende:

[..]

Voor de rock wereld is het een zegen dat dit soort volk niet komt. Daarom blijft de sfeer daar wel goed, met een enkele uitzondering natuurlijk daargelaten.
Ja, want alle dancefeesten deugen niet, en op een rockfeest is er écht nóóit iets aan de hand!

En het soort volk wat er op rockfeestjes komt kan je ook niet over naar huis schrijven, misschien wel het ergste soort wat er bij zit. Van extreemlinks terrorist tot knuffelaars die elkaar vinden, in een kring rond een vuurtje gaan zitten blowen omdat ze in de waan zijn dat zij dé wereldverbeteraars zijn.

Er zijn nóóít knokpartijtjes op rockfeestjes, echt niet.....
pi_72099067
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 10:59 schreef Pedroso het volgende:
Rotterdam + feest = knokken
..en "KANKAH KANKAH KANKAH".
pi_72099076
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:13 schreef Cmonv het volgende:

[..]

zie m'n edit
Dan ben jij zelf waarschijnlijk nuchter al een mafkees.
pi_72099089
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:10 schreef Cmonv het volgende:

[..]

al die mensen?

99% van de bezoekers was gewoon normaal, gekomen om te dansen en vermaakte zich ook. Dat er dan een paar debielen bij zijn die het moeten verpesten, ligt aan die personen zelf, niet aan de muziek. Op de plek van de rellen was de muziek sowieso amper te horen en al helemaal niet als je "feyenoord hooligans" erdoorheen chanteert met 50 personen.

Daarnaast zat ik de hele avond aan de cola, dus ik heb geen verdraaid beeld

Als je de hele avond aan de cola zit, hoef je nog niet nuchter te zijn!
pi_72099099
quote:

Houseliefhebbers komen voor de muziek en gaan niet vechten. Op dit soort feesten komen echter weinig tot geen muziekliefhebbers veel eerder een groep jongeren die het stoer vindt om dit soort feestjes te bezoeken en derhalve een hele andere mentaliteit hebben dan houseliefhebbers.
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:16:02 #98
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72099106
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:07 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

En nog een keer van het AD:

zondag 23 augustus 2009
HOEK VAN HOLLAND - De politie heeft in de loop van zaterdag berichten ontvangen dat hooligans van plan waren om in de avond naar het dancefeest Sunset Grooves op het strand in Hoek van Holland te gaan.
afbeelding vergroten Politiewagens verzamelen zich bij het strandfeest in Hoek van Holland. FOTO ANP
Dat heeft de burgemeester van Rotterdam Ahmed Aboutaleb zondag tijdens een persconferentie gezegd.

Na de berichten heeft de politie het zogenoemde voetbalteam op de zaak gezet om de hooligans in de gaten te houden.(ANP)

Die Aboutaleb maakt hier als eindverantwoordelijke een goede beurt.
pi_72099112
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Zelfde geldt voor rockfestivals. Als je ziet wat voor spul daar rondloopt, en hoe die zich gedragen, pff ...

Het maakt niet uit, bij beide feesten wordt er gebruikt. Alleen wordt het bij een dancefestival nooit ontkend, rockfestivals daarentegen staat bol van de ontkenningen. Daar wordt echt geen stickie aangeraakt, echt niet! Laat staan een lijntje coke of een spuit. Nee hoor, rockfestivals zijn vredelievend, mensen denken daar de godgansedag aan bloemetjes, en er is daar vrede op aarde.....
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:17:49 #100
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_72099158
Het komt gewoon door dat kutzand, het gaat overal inzitten en dat gaat irriteren.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:18:46 #101
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_72099190
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:17 schreef elcastel het volgende:
Het komt gewoon door dat kutzand, het gaat overal inzitten en dat gaat irriteren.
pi_72099192
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:16 schreef JodyBernal het volgende:

[..]

En nog een keer van het AD:

zondag 23 augustus 2009
HOEK VAN HOLLAND - De politie heeft in de loop van zaterdag berichten ontvangen dat hooligans van plan waren om in de avond naar het dancefeest Sunset Grooves op het strand in Hoek van Holland te gaan.
afbeelding vergroten Politiewagens verzamelen zich bij het strandfeest in Hoek van Holland. FOTO ANP
Dat heeft de burgemeester van Rotterdam Ahmed Aboutaleb zondag tijdens een persconferentie gezegd.

Na de berichten heeft de politie het zogenoemde voetbalteam op de zaak gezet om de hooligans in de gaten te houden.(ANP)

Valt me weer mee van Aboutaleb, al volg ik zijn handelen met argusogen. Het blijft een Marokkaan... Je moet altijd goed opletten waar eventueel dat spreekwoordelijke mes vandaan kan komen.

Maar goed, politie heeft dus geen goede beurt gemaakt, en heeft het dus blijkbaar niet goed in de gaten gehouden. Ze hebben het blijkbaar dus laten escaleren.
pi_72099219
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:16 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Zelfde geldt voor rockfestivals. Als je ziet wat voor spul daar rondloopt, en hoe die zich gedragen, pff ...

Het maakt niet uit, bij beide feesten wordt er gebruikt. Alleen wordt het bij een dancefestival nooit ontkend, rockfestivals daarentegen staat bol van de ontkenningen. Daar wordt echt geen stickie aangeraakt, echt niet! Laat staan een lijntje coke of een spuit. Nee hoor, rockfestivals zijn vredelievend, mensen denken daar de godgansedag aan bloemetjes, en er is daar vrede op aarde.....
Dat zeg ik ook niet.
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:20:21 #104
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_72099234
Ziet er ook uit als een gezelschap van normaal functionerende medemensen in die filmpjes Goed dat de politie ook gewoon gericht iemand neer hebben geschoten. Gewoon optyfen.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:20:21 #105
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72099235
Vroeger gebeurde 'het' op rockfestivals. Tegenwoordig zijn rockfestivals voor bange mietjes en heroïnejunks.
pi_72099247
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:17 schreef elcastel het volgende:
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72099253
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:16 schreef JodyBernal het volgende:

1 dode is best wel een aardige fail voor een burgemeester.
pi_72099265
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:14 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Ja, want alle dancefeesten deugen niet, en op een rockfeest is er écht nóóit iets aan de hand!

En het soort volk wat er op rockfeestjes komt kan je ook niet over naar huis schrijven, misschien wel het ergste soort wat er bij zit. Van extreemlinks terrorist tot knuffelaars die elkaar vinden, in een kring rond een vuurtje gaan zitten blowen omdat ze in de waan zijn dat zij dé wereldverbeteraars zijn.

Er zijn nóóít knokpartijtjes op rockfeestjes, echt niet.....

House/dance etc etc trekt wel meer een ongewenste categorie mensen aan in vergelijk met veel andere muziekstromen. Dit komt waarschijnlijk doordat deze stroming, veel meer dan andere, geassocieerd wordt met harddope. Dit betekent niet dat niemand daar deugd. De meesten gelukkig wel.
pi_72099266
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:20 schreef Cheiron het volgende:
Ziet er ook uit als een gezelschap van normaal functionerende medemensen in die filmpjes Goed dat de politie ook gewoon gericht iemand neer hebben geschoten. Gewoon optyfen.
Wie zegt dat?
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:22:19 #110
106791 _Tjabbe_
Impulsieve combo-knaller
pi_72099282
Knap dat er maar 1 dode is gevallen. En met name die 7 gewonden klopt geen reet van. Ja misschien 7 gewonden met schotwonden.

Het was een onvoorstelbare chaos en echt heel erg angstaanjagend.

Wat een debielen lopen er op deze aardkloot rond zeg...

edit: Daar wil ik nog aan toevoegen dat het belachelijk is dat sommige mensen weer de schuld bij de politie zoeken. Heb zeker 30-40 schoten gehoord. Helaas is er maar 1 van die relschoppers in zn poot geschoten. Volgende keer graag allemaal gericht afknallen.
Statistics are like mini skirts, they give you good ideas but hide the most important things....
  Moderator zondag 23 augustus 2009 @ 12:22:21 #111
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_72099283
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:14 schreef Disorder het volgende:

[..]

..en "KANKAH KANKAH KANKAH".
Dat valt toch wel mee?

Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:22:23 #112
239646 Cmonv
Headbanger
pi_72099285
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:15 schreef kriele het volgende:

[..]

Als je de hele avond aan de cola zit, hoef je nog niet nuchter te zijn!
Ik had van tevoren wat biertjes op maar pas twee uur later zat ik op het strand en daar had ik geen zin om verder te drinken. Dus ik was gewoon nuchter.

En ja, ik ben van nature al gestoord.

Maar ergens heeft JohnDope ook wel een punt. Er waren wel veel mensen té bezopen al voordat ze het terrein opkwamen, het had geen probleem geweest als die geweigerd werden.
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:22:55 #113
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72099297
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:18 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Valt me weer mee van Aboutaleb
Hoezo valt het mee? Één dode en vele gewonden noem ik geen adequate handelwijze. Dat is gewoon een hele dikke faal voor Aboutaleb, ook al kan hij er misschien persoonlijk weinig aan doen.
pi_72099309
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:20 schreef JodyBernal het volgende:
Vroeger gebeurde 'het' op rockfestivals. Tegenwoordig zijn rockfestivals voor bange mietjes en heroïnejunks.
Precies! Ik noem zo'n rockfestival eerder een holbewonersfeestje. Langharig tuig, rammelend op trommeltjes en ander rommel uit de prehistorie.
pi_72099318
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:21 schreef kriele het volgende:

[..]

House/dance etc etc trekt wel meer een ongewenste categorie mensen aan in vergelijk met veel andere muziekstromen. Dit komt waarschijnlijk doordat deze stroming, veel meer dan andere, geassocieerd wordt met harddope. Dit betekent niet dat niemand daar deugd. De meesten gelukkig wel.
Dat komt niet door de harddope, maar dat komt omdat mensen die naar festivals gaan, altijd met grote groepen gaan en dat dan weer incombinatie met die psychedelische dance muziek.
pi_72099334
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:22 schreef JodyBernal het volgende:

[..]

Hoezo valt het mee? Één dode en vele gewonden noem ik geen adequate handelwijze. Dat is gewoon een hele dikke faal voor Aboutaleb, ook al kan hij er misschien persoonlijk weinig aan doen.
Wel het feit dat hij ervan afwist, er naar handelde. Maar dat de politie er vervolgens een rommeltje van maakt, dat zegt niets over het handelen van Aboutaleb, toch?
pi_72099336
Strandfeesten gewoon weer met een poortje(s)
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:24:41 #118
17283 Cheiron
Ho ho ho...
pi_72099344
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:21 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Wie zegt dat?
Wat? Van het schieten? Stond in de op:
Agenten voelden zich dusdanig bedreigd, dat ze waarschuwingsschoten hebben gelost en een bezoeker gericht hebben neergeschoten. Zijn toestand is niet levensbedreigend, aldus de woordvoerder.
Too lazy to be an evil genius..
PSN ID: Cheironnl
pi_72099368
Ook gisteren

Rotterdam Centraal-Delft/Hoek van Holland Strand
Zaterdag 22 Augustus 23:02

Oorzaak Tussen Rotterdam Centraal en Hoek van Holland Strand rijden geen treinen in opdracht van de politie.
Verwachting Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.

bron: ns.nl

Je zat dus echt vast, je kon nergens weg,
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:25:38 #120
239646 Cmonv
Headbanger
pi_72099369
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:24 schreef Stephan1237 het volgende:
Strandfeesten gewoon weer met een poortje(s)
Dat is het erge.. er waren poortjes, maar geen controle aan die poortjes.
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:25:48 #121
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72099376
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:21 schreef JohnDope het volgende:

[..]

1 dode is best wel een aardige fail voor een burgemeester.
Ja, precies. Het was sarcasme van mijn kant.
  Moderator zondag 23 augustus 2009 @ 12:25:49 #122
56843 crew  onlogisch
Forumbeest
pi_72099378
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:43 schreef JodyBernal het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet.

Dat zijn gewoon 18 tot 20 jarige kneusjes die denken tof te zijn met hun "ROTTERDAM HOOLIGANS "

Echte hooligans hebben daar geen tijd voor, die staan immers te matten.
Recordhouder aantal posts op één dag.
4045
onlogisch
  One tough cookie zondag 23 augustus 2009 @ 12:25:55 #123
169210 liesje1979
pi_72099381
Wat erg
Ik weet niet of zoiets tegen te gaan is, als ze echt willen, kunnen ze zelfs van te voren al dingen verstoppen op het strand.
pi_72099383
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:21 schreef kriele het volgende:

[..]

Wat een onzin. Ook andere festivals trekken bepaalde categorie mensen aan. Neem nou rock, subcategorie hardrock, deathmetal oid. Daar zie je hetzelfde, ook vaak wel skins e.d. Dus hoezo?
pi_72099394
50.000 bezoekers en dat terwijl er maar voor 15.000 een vergunning was afgegeven.
pi_72099427
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:24 schreef Cheiron het volgende:

[..]

Wat? Van het schieten? Stond in de op:
Ow okay, ik dacht dat je die dode bedoelde.
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:28:47 #127
239646 Cmonv
Headbanger
pi_72099460
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:25 schreef Stephan1237 het volgende:
Ook gisteren

Rotterdam Centraal-Delft/Hoek van Holland Strand
Zaterdag 22 Augustus 23:02

Oorzaak Tussen Rotterdam Centraal en Hoek van Holland Strand rijden geen treinen in opdracht van de politie.
Verwachting Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.

bron: ns.nl

Je zat dus echt vast, je kon nergens weg,
Je kon wel weg, alleen er niet meer naartoe omdat het te druk was. Er mocht niemand meer bij. De snelweg was ook afgesloten.
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:28:58 #128
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72099463
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:24 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Wel het feit dat hij ervan afwist, er naar handelde. Maar dat de politie er vervolgens een rommeltje van maakt, dat zegt niets over het handelen van Aboutaleb, toch?
Dat weet ik niet. Hij blijft natuurlijk verantwoordelijk.

Maar goed, ik denk niet dat Aboutaleb persoonlijk direct iets valt aan te rekenen. Maar zo werkt het in de praktijk niet: hij is verantwoordelijk en dus wordt hij er op afgerekend.
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:29:25 #129
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_72099475
Kom maar op met die stille tocht.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
pi_72099477
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:25 schreef onlogisch het volgende:

[..]

Nee natuurlijk niet.

Dat zijn gewoon 18 tot 20 jarige kneusjes die denken tof te zijn met hun "ROTTERDAM HOOLIGANS "

Echte hooligans hebben daar geen tijd voor, die staan immers te matten.
Je kan gewoon praten terwijl je aan het matten bent toch.
pi_72099493
en de politie nu de schuld geven
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_72099500
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:25 schreef liesje1979 het volgende:
Wat erg
Ik weet niet of zoiets tegen te gaan is, als ze echt willen, kunnen ze zelfs van te voren al dingen verstoppen op het strand.
En dan zeker een vlaggetje erbij zetten om de plaats te markeren?
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:30:31 #134
102533 Gizmo112
Dat meen je niet
pi_72099506
Een vechtparty waar ook muziek gedraaid wordt
Tot zover de kwaliteitspost
pi_72099539
En de mensen die de hekken aan het slopen zijn

pi_72099555
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:28 schreef JodyBernal het volgende:

[..]

Dat weet ik niet. Hij blijft natuurlijk verantwoordelijk.

Maar goed, ik denk niet dat Aboutaleb persoonlijk direct iets valt aan te rekenen. Maar zo werkt het in de praktijk niet: hij is verantwoordelijk en dus wordt hij er op afgerekend.
Da's waar.
pi_72099562
Konden die tokkies dit jaar geen vakantie boeken naar Costa Brava om daar de boel te slopen
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:33:18 #138
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72099587
Toch... het kan aan mij liggen, maar op alle filmpjes zie ik maar bitter weinig gebeuren, zelfs geen vechtpartijen. Natuurlijk heb ik de schoten op één van die filmpjes wel gehoord. Maar voor de rest is er volgens mij vooral sprake van massahysterie.
pi_72099623
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:32 schreef Chadi het volgende:
Konden die tokkies dit jaar geen vakantie boeken naar Costa Brava om daar de boel te slopen
Nope, de 'hoogopgeleide' Turken en Marokkanen waren al voor het feest het land uit. Somebody must do this dirty job. Terwijl de relberbers op vakantie zijn nemen de tokkies het even over...
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:34:44 #140
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_72099624
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:30 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En dan zeker een vlaggetje erbij zetten om de plaats te markeren?
Nee een bordje met [HIER LIGGEN DE WAPENS! ALLEEN VOOR {naam adres etc}]
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:34:53 #141
108357 Xenomaniac
Radical outlet
pi_72099627
quote:
Tis crisis.
"Socialism only works in two places: Heaven, where they don't need it and Hell, where they already have it." - Ronald Reagan
  † In Memoriam † zondag 23 augustus 2009 @ 12:39:04 #142
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_72099736
quote:
- Doodstraf instellen.

Telegraaf
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:40:11 #143
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_72099758
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:39 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Telegraaf

Neeheee dat heb ik zelf verzonnen
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:40:17 #144
5740 Stroekie
rimpelsauriër
pi_72099762
tvp
penny wise, pound foolish
www.frisofeest.nl op 30 november 2012
Gezellig met een zachte gay
pi_72099767
Waarom moeten mensen dit weer verzieken voor mensen die plezier willen hebben.

Je kan tegenwoordige niets meer houden in de randstad. Waarom leven op de wereld van die domme mensen.
pi_72099803
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:33 schreef JodyBernal het volgende:
Toch... het kan aan mij liggen, maar op alle filmpjes zie ik maar bitter weinig gebeuren, zelfs geen vechtpartijen. Natuurlijk heb ik de schoten op één van die filmpjes wel gehoord. Maar voor de rest is er volgens mij vooral sprake van massahysterie.
Kijk maar eventjes hier

http://www.ad.nl/binnenla(...)l_oorlogsgebied.html
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:42:16 #147
106791 _Tjabbe_
Impulsieve combo-knaller
pi_72099822
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:33 schreef JodyBernal het volgende:

Gast serieus, heb je er tussen gestaan of niet?
Binnen het terrein was echt massale paniek en erg angstaanjagend (hier niet te zien op de filmpjes). Filmpjes die je hier ziet is nadat het terrein massaal is leeggestroomd na de schietpartij. Toen ging een hele grote groep zich met de politie bemoeien.
Statistics are like mini skirts, they give you good ideas but hide the most important things....
pi_72099836
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:34 schreef RobbieRivera het volgende:

[..]

Nope, de 'hoogopgeleide' Turken en Marokkanen waren al voor het feest het land uit. Somebody must do this dirty job. Terwijl de relberbers op vakantie zijn nemen de tokkies het even over...
Oh ja . Jij kan het natuurlijk weten
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:43:58 #149
239646 Cmonv
Headbanger
pi_72099872
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:42 schreef _Tjabbe_ het volgende:

[..]

Gast serieus, heb je er tussen gestaan of niet?
Binnen het terrein was echt massale paniek en erg angstaanjagend (hier niet te zien op de filmpjes). Filmpjes die je hier ziet is nadat het terrein massaal is leeggestroomd na de schietpartij. Toen ging een hele grote groep zich met de politie bemoeien.
QFT, en dan stond ik totaal aan de andere kant.. kan je nagaan hoe het geweest moet zijn in de buurt van de schietpartij.
pi_72099873
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:41 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Kijk maar eventjes hier

http://www.ad.nl/binnenla(...)l_oorlogsgebied.html
Oorlogsgebied WTF
pi_72099909
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:44 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Oorlogsgebied WTF
http://www.hersenscheet.c(...)nica_sunset_grooves/

een groep vriendinnen stond naast de groep die de pistool trok
pi_72099920
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:40 schreef Breaker.Faker het volgende:

Je kan tegenwoordige niets meer houden in de randstad. Waarom leven op de wereld van die domme mensen.
En het hilarische van alles is nog, dat al die groene klimaat mensen het leven op aarde zo lang mogelijk proberen te rekken en daar dus ook al dat ongekende leed (dat de basis is van deze wereld), mee rekken.

Als je het allemaal relativeert zijn die groene klimaat mensen eigenlijk gewoon een stelletje sadisten.
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:46:52 #153
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_72099938
quote:
Tussen de rennende mensen kwamen er groepen agressieve jongens vooruit rennen. Die gingen anderen bewust achterna. Ze schopte en sloegen iedereend die op de grond lag.
Ook meteen ophangen dit ongedierte.
pi_72099962
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:45 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

een groep vriendinnen stond naast de groep die de pistool trok

Die grote hoeveelheid burgers die in een oorlogssituatie leven, zouden willen dat er maar 1 blaffer in de regio was.
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:49:19 #155
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_72099990
quote:
Het is Krediet Crisis he
quote:

Idd, het lijkt wel alsof alle feesten in de randstad gedoemd zijn om te ontsporen.
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_72100028
Maar gelukkig zijn er nog goeie jongeren in de randstad, dat moeten we vooral niet vergeten
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:50:42 #157
144213 Adidah
Het was wraak
pi_72100029
Kunnen ze heel Zuid-Holland niet onder water laten lopen, kanker paupers.
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:51:26 #158
256436 Whiskey_Tango
Materialist tot in de kist
pi_72100049
Ik heb dit nieuws blijkbaar gemist, maar jezus zeg hoe erg ik snap ook werkelijk niet wat er in je hoofd moet omgaan om daar zo te gaan staan rellen, waarschijnlijk waren ze weer high van allemaal dubieuze producten. Maargoed RIP voor die jongen en zijn nabestaanden.
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
pi_72100064
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:51 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik heb dit nieuws blijkbaar gemist, maar jezus zeg hoe erg ik snap ook werkelijk niet wat er in je hoofd moet omgaan om daar zo te gaan staan rellen, waarschijnlijk waren ze weer high van allemaal dubieuze producten. Maargoed RIP voor die jongen en zijn nabestaanden.
Die lui hebben een stadionverbod, kunnen het stadion dus niet meer in, dus gaan ze andere plaatsen zoeken om te rellen.

[ Bericht 7% gewijzigd door JohnDope op 23-08-2009 12:58:59 ]
pi_72100104
quote:
oh my
pi_72100134
Is de dader al opgepakt?
  zondag 23 augustus 2009 @ 12:55:39 #163
43624 Martijn_77
It was a good year
pi_72100152
quote:
OMG
Experience is what you get when you don't get what you wanted
Take my advice ... I don't use it anyway...
Een goede Fok! Search
Een goede Fok! Search
pi_72100166

zondag 23 augustus 2009 @ 12:56:28 #165
256436 Whiskey_Tango
pi_72100169
quote:
Dat is toch niet de dode neem ik aan?
Socialism is the philosophy of failure, the creed of ignorance and the gospel of envy.
- W. Churchill
pi_72100185
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:56 schreef RobbieRivera het volgende:
[ afbeelding ]

Ze hebben z'n broek van z'n kont af getrokken.

pi_72100189
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:

[..]

Dat is toch niet de dode neem ik aan?
Nee denk het niet, gewoon zie de reactie boven je.
pi_72100232
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:57 schreef Sackboy het volgende:

[..]

Nee joh, zo kun je zien dat hij een vette Bjorn Borg aanheeft.
  zondag 23 augustus 2009 @ 13:00:31 #169
256436 Whiskey_Tango
pi_72100275
quote:

[..]

Dat is de mode tegenwoordig, lees je in in de jeugdcultuur mon amis.
- W. Churchill
  zondag 23 augustus 2009 @ 13:00:38 #170
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_72100277
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:50 schreef Adidah het volgende:
Kunnen ze heel Zuid-Holland niet onder water laten lopen, kanker paupers.
Net alsof Amsterdam zo heilig is.

Als je ZH onderwater laat lopen, doe dan meteen heel de randstad, dan mogen de GOEDE inwoners ergens een nieuwe stad bouwen, de rest mag lekker vergaan in het zoute water.
pi_72100298
quote:

[..]

pi_72100326
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 13:00 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Net alsof Amsterdam zo heilig is.

Als je ZH onderwater laat lopen, doe dan meteen heel de randstad, dan mogen de GOEDE inwoners ergens een nieuwe stad bouwen, de rest mag lekker vergaan in het zoute water.
Ik vind dit zo bekrompen gepraat. De hele wereld is gewoon een rotzooitje.

En dan heb je nog van die groene klimaat figuren die bang zijn dat de aarde vergaat en er alles aan willen doen om dit verziekte leven op aarde zo lang mogelijk te rekken.
pi_72100336
"Ik ben de dader, je weet togggggg"

[ Bericht 18% gewijzigd door RobbieRivera op 23-08-2009 13:10:32 ]
pi_72100352
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 13:02 schreef RobbieRivera het volgende:
"Ik ben de dader, je weet togggggg"

[ afbeelding ]
Lexxxus
  zondag 23 augustus 2009 @ 13:03:45 #175
256436 Whiskey_Tango
pi_72100366
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 13:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

En dan heb je nog van die groene klimaat figuren die bang zijn dat de aarde vergaat en er alles aan willen doen om dit verziekte leven op aarde zo lang mogelijk proberen te redden.
Die groene klimaat figuren moet je sowieso geen aandacht aan besteden, ik zie ze zelf ook niet allemaal in een Prius rijden of geen leren schoenen dragen. Hypocriete relnichten die niet willen werken, dat zijn 't.
- W. Churchill
  zondag 23 augustus 2009 @ 13:03:46 #176
36965 Marjan1985
Blablablablabla
pi_72100368
Vind het erg bizar dat ze die foto publiceren terwijl misschien familie nog niet is ingelicht.
Ben je ongerust over je zoon of broer/broertje zit je de foto's te kijken...zie je hem liggen.

Anyway, was er gelukkig niet bij....mijn schoonzusje is in shock omdat zij uit paniek de andere kant op rende als de rest van de groep waardoor zij tussen de groep kwam die juist de politie aan het opfokken was en ze kon geen kant op. Gelukkig door haar oom + omstanders geholpen doordat zij het hek waar ze stond op hebben getild een stukje en zij er onderdoor kon kruipen.

Lijkt me niet fijn om mee te maken.

1 augustus was er op dezelfde plek RTL viert de zomer concert met 30.000 bezoekers en daar waren (naar wat ik heb gehoord) totaal geen problemen e.d.
Your lips keep on moving... but all i hear is " Blah Blah Blah "
pi_72100401
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 13:03 schreef Marjan1985 het volgende:

1 augustus was er op dezelfde plek RTL viert de zomer concert met 30.000 bezoekers en daar waren (naar wat ik heb gehoord) totaal geen problemen e.d.
Daar komen ook alleen maar uitgezakte huisvrouwtjes, of vrouwen die net moeder zijn geworden. Valt weinig aan te beleven op zo'n feestje voor onze 'rotturdaam hoeliegunnzz" ...
  zondag 23 augustus 2009 @ 13:05:59 #178
97934 ASroma
Flamboyant
pi_72100427
wat een volk het is bijzonder dat wij geen derde wereld land zijn met dit soort volk onder ons
  zondag 23 augustus 2009 @ 13:06:47 #179
144213 Adidah
Het was wraak
pi_72100448
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 12:56 schreef RobbieRivera het volgende:
[ afbeelding ]

Dat krijg je dan. Loop je met je dronken kop tegen een lantarenpaal.
  zondag 23 augustus 2009 @ 13:07:04 #180
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_72100455
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 13:02 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ja Adidah jonge

Vind het trouwens opvallend, dat er geen beveiliging was die de idioten weerden die die hekken aan het mollen waren.
pi_72100457
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 13:03 schreef Marjan1985 het volgende:
Vind het erg bizar dat ze die foto publiceren terwijl misschien familie nog niet is ingelicht.
Ben je ongerust over je zoon of broer/broertje zit je de foto's te kijken...zie je hem liggen.

Anyway, was er gelukkig niet bij....mijn schoonzusje is in shock omdat zij uit paniek de andere kant op rende als de rest van de groep waardoor zij tussen de groep kwam die juist de politie aan het opfokken was en ze kon geen kant op. Gelukkig door haar oom + omstanders geholpen doordat zij het hek waar ze stond op hebben getild een stukje en zij er onderdoor kon kruipen.

Lijkt me niet fijn om mee te maken.

Ik denk dat die jongen gewoon dronken oid is.
pi_72100459
quote:
wat een bullshit en dit is juist op een te afgelegen plek gehouden denk ik, trekt veel mongolen.
pi_72100490
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 13:07 schreef HL_Dog43 het volgende:

[..]

Ja Adidah jonge

Vind het trouwens opvallend, dat er geen beveiliging was die de idioten weerden die die hekken aan het mollen waren.
Ik heb net al gezegd, er zijn verschillende gradaties van beveiliging. De meeste beveiligers die in een beveiligerspakje staan, staan daar voor spek en bonen.

Die lui van de dure beveiliging hebben wel echte skills en kunnen zo een groep hooligans uit een slaan, alleen die gasten kosten heel veel geld en lopen dus niet rond op een gratis feest.
pi_72100531
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 13:08 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik heb net al gezegd, er zijn verschillende gradaties van beveiliging. De meeste beveiligers die in een beveiligerspakje staan, staan daar voor spek en bonen.

Die lui van de dure beveiliging hebben wel echte skills en kunnen zo een groep hooligans uit een slaan, alleen die gasten kosten heel veel geld en lopen dus niet rond op een gratis feest.
Ja het zijn nog best vaak vrouwen ook, en wat willen ze eigenlijk doen zonder wapens?
  zondag 23 augustus 2009 @ 13:10:36 #185
256436 Whiskey_Tango
pi_72100550
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 13:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja het zijn nog best vaak vrouwen ook, en wat willen ze eigenlijk doen zonder wapens?
Flyers uitdelen tegen zinloos geweld of iets in die richting.
- W. Churchill
pi_72100583
volgende keer gewoon fouilleren bij de ingang, lijkt mij t makkelijkst
pi_72100597
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 13:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Vrouwen in de beveiliging is inderdaad 1 grote grap.
pi_72100619
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 13:12 schreef jimjim1983 het volgende:
Ja dat zal werken

[ Bericht 6% gewijzigd door JohnDope op 23-08-2009 13:22:12 ]
pi_72100633
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 13:12 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Vrouwen in de beveiliging is inderdaad 1 grote grap.
Of het moet zo een dik manwijf zijn maar voor de rest kunnen ze vrij weinig uithalen denk ik.
pi_72100652
quote:
Hadden ze te weinig personeel voor. Als ze dat hadden willen doen hadden ze meer toegangspoortjes moeten hebben en meer personeel.

Ik stond overigens op een meter afstand van de gasten die begonnen te schieten. Had niet echt door dat er werd geschoten, maar toen ik mijn slipper aan het zoeken was zag ik opeens die gasten staan met pistolen.

Voor mij was het in ieder geval niet duidelijk dat het politie was.
  zondag 23 augustus 2009 @ 13:17:06 #191
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_72100707
Stoer hoor, zo'n avondje dansen
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_72100730
Fok doet weer traag, komt dat door de grote belangstelling?
  zondag 23 augustus 2009 @ 13:30:39 #193
239646 Cmonv
Headbanger
pi_72100744
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 13:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:

[..]

Flyers uitdelen tegen zinloos geweld of iets in die richting.
Zoals deze?

pi_72100776
[

[ Bericht 100% gewijzigd door MevrouwHopjes83 op 23-08-2009 16:47:24 ]
pi_72101021
http://www.ad.nl/binnenla(...)ed__schotwonden.html

[ Bericht 98% gewijzigd door MevrouwHopjes83 op 23-08-2009 16:47:06 ]
pi_72101126
Pff, moeten die lappen tekst nou telkens gekopieerd en hier geplakt worden? Doe gewoon een link. Ik hoef die lappen met tekst hier niet te zien.... Kan mij het schelen dat pietje of klaasje erbij was.
  zondag 23 augustus 2009 @ 16:45:15 #198
164290 ouderejongere
jemig de pemig !
pi_72101193
quote:
Volgende keer helemaal geen politie erbij, dan lost het probleem zichzelf op.
Jezus redt
[-== Arch Linux ==-]
pi_72101266
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 16:42 schreef RobbieRivera het volgende:
Pff, moeten die lappen tekst nou telkens gekopieerd en hier geplakt worden? Doe gewoon een link. Ik hoef die lappen met tekst hier niet te zien.... Kan mij het schelen dat pietje of klaasje erbij was.
Tekst is beter dan een link.
pi_72101356
Bizar wat een beelden.

Maar goed, voor de volgende keer, lekker weer doen, alleen dan een muur eromheen en iedereen een wapen.
stupidity has become as common as common sense was before
  zondag 23 augustus 2009 @ 16:54:55 #201
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_72101430
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 16:42 schreef RobbieRivera het volgende:
an vraag ik mij af wat je in hemelsnaam in dit topic doet, behalve beetje de stoere lexxx uithangen en pproberen grappig te zijn met kutplaatjes... dan liever die lappen tekst om wel een beeld te krijgen van wat er is gebeurd.
put
your
clothes
on!
pi_72101432
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 16:45 schreef ouderejongere het volgende:

[..]

Volgende keer helemaal geen politie erbij, dan lost het probleem zichzelf op.
Ja, fijn voor Jan & Jolanda die daar net hun 1-jarige verkeringsjubileum aan het vieren zijn...

Neemt niet weg dat men best met scherp mag schieten op mensen met wapens & mensen die dingen slopen. Op zich mag wat mij betreft de ME er wel uitzien als de Marechaussee op Schiphol. Automatische wapens, bevoegdheid, alles wat nodig is om respect af te dwingen en de menigte koest te houden.

Rellen als hobby moet echt genadeloos afgestraft worden. Wat is dat een kansloze bezigheid.

In de USA of vergelijkbare landen waagt men zich niet tegen de politie te keren voor de lol. Die zijn veel te hard als dat nodig blijkt. Ik denk dat we dat hier wat meer nodig hebben. Sommige mensen leren nou eenmaal alleen maar door een knuppel op hun eencellige harses...
Hier stond een kutsig.
pi_72101561
Kansloos, als je nu ook die berichten hoort over dat er amper beveiliging was, er niet werd gefouilleerd, en het 'feest' nog gewoon door mocht gaan terwijl er van alle kanten mensen toestroomden en eigenlijk de max al bereikt was

Vraag je je toch af waar het fout gaat. Snap ook niet dat je als politie niet eist dat er grondig word gefouileerd als je wéét dat er een zooi hooligans komen.
pi_72101568
quote:
In Amsterdam kan het wel, gaypride en uitmarkt zijn altijd gezellig.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_72101645
Het is wel weer duidelijk dat de media en hun klanten er weer van smullen.

Het is weer hetzelfde circeltje zoals altijd: iedereen wil het toch allemaal weer zien, waarna men weer massaal hun afschuw uitspreekt.
pi_72101657
Als ik zo links en rechts op diverse sites de verhalen lees, zijn er veel meer gewonden (o.a. schotwonden en steekwonden) gevallen dan de 8 waarover men repte.

Het mag een wonder heten dat er niet meer doden zijn gevallen in het geweld en in de chaos.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_72101868
Waar is Wilders met zn kamervragen? Typisch een aanwezige paupervolk dat zeker PVV stemt
pi_72102006
Zo te lezen waren er volgens verschillende bronnen veel te veel mensen op het festival.
Daarnaast ben ik van mening dat een betaald festijn beter is, aangezien er dan een drempel is en er vnl. mensen naar toe gaan die echt willen gaan voor het feest/de muziek, niet om rotzooi te trappen.
pi_72102022
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 17:04 schreef StateOfMind het volgende:
Als ik zo links en rechts op diverse sites de verhalen lees, zijn er veel meer gewonden (o.a. schotwonden en steekwonden) gevallen dan de 8 waarover men repte.

Het mag een wonder heten dat er niet meer doden zijn gevallen in het geweld en in de chaos.
Moet wel ja. Vrienden van mij, die de andere kant oprenden dan ik, hebben heel veel mensen zien vallen door de menigte die kwam aanrennen.
  maandag 24 augustus 2009 @ 01:46:03 #210
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_72102035
Heb wat filmpjes gezien van het 'feest'. Gewoon een hele dreigende sfeer, daar ga je toch niet voor je lol heen?

We 'leuk' dat dus zoiets niet meer kan zonder dat idioten het vergallen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_72102068

Deze al gepost hier?.. Volgens mij die zogenaamde eerste schietpartij waardoor t balletje is gaan rollen. 4 Stillen die geen stillen meer zijn en uiteindelijk de VIP in vluchten na een paar schoten te hebben gelost.
Where facts are few, experts are many.
pi_72102085
tot nu toe is de blauwe de enige die geschoten hebben, het begon hiermee, met undercovers.
pi_72102185
Hm dit lijkt heel veel op de gasten die achter mij stonden met pistolen, maar het ziet er veel rustiger uit dan op dat moment.
pi_72102387
quote:
Herkomst dodelijke kogel onduidelijk

Gepubliceerd op 23 augustus 2009 23:17, bijgewerkt op 23:26

AMSTERDAM - De 19-jarige bezoeker die zaterdagavond werd doodgeschoten bij een massale schietpartij op het Veronica-strandfeest Sunset Groove in Hoek van Holland, is mogelijk getroffen door een politiekogel.
pi_72102399
De politie heeft dus geschoten is te lezen op diverse nieuwssites. Maar was dat nou undercover politie of politie in uniform?
Er staat nl. ook dat de politie belaagd werd. Dan neem ik aan dat ze niet undercover waren, want hoe weet men anders dat het politie is?

En dit stukje:
quote:
Zaterdag kreeg de politie al aanwijzingen dat Rotterdamse hooligans het feest onveilig wilden maken, zei burgemeester Ahmed Aboutaleb zondag op een persconferentie. Daarop werd het zogeheten ‘voetbalteam’ ingezet.

bron
Het "voetbalteam" ? Speciale undercover unit? Wat is het? Hebben zij schoten gelost of waren het andere agenten?
pi_72102410
Deze is ook wel creepy; Ingeschakelde politie (mannetje of 30/40?) krijgt rellende jeugd niet in het gareel

Als je dat zo ziet moet het niemand verbazen dat de politie op een gegeven moment veel schoten heeft gelost. Alleen triest dat door de paniek ook een hoop onschuldigen de dupe zijn geworden. In die grote groep agenten lopen ze ook met getrokken pistolen zo te zien..
pi_72102463
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:07 schreef OldJeller het volgende:
Het "voetbalteam" ? Speciale undercover unit? Wat is het? Hebben zij schoten gelost of waren het andere agenten?
Het "voetbalteam" schijnt idd te bestaan uit onopvallende agenten die zich mengen tussen hooligans om zo de boel in de gaten te houden. In dat filmpje van het begin is er grote kans dat dat precies die agenten zijn (geen twijfel toch dat t agenten zijn, zie een badge om ze hals hangen).
  maandag 24 augustus 2009 @ 02:13:13 #218
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_72102496
Dat tuig komt echt alleen maar om te rellen.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_72102506
quote:

Dat zijn de undercovers in het filmpje, die met zijn vieren in een cirkel staan,om elkaar rugdekking te geven,waarschijnlijk zijn ze herkend door de "hooligans" en daarna belaagd, zoals je ziet op het filmpje, deze zijn begonnen met schieten, dat is daarna overgenomen door de agenten in uniform.
Dat er maar 6 gewonden zijn is niet waar er is in het wilde weg geschoten!
pi_72102542
quote:
De politie heeft dus geschoten is te lezen op diverse nieuwssites. Maar was dat nou undercover politie of politie in uniform?
Er staat nl. ook dat de politie belaagd werd. Dan neem ik aan dat ze niet undercover waren, want hoe weet men anders dat het politie is?

En dit stukje:
[..]

Stillen zijn makkelijk te herkennen en hebben vaak ook nog oortjes.

Voetbalteam houdt in dat de 'stillen' bekend moeten zijn met de groep 'hooligans', houdt in dat het andersom ook zo is.

WAARSCHIJNLIJK waren zei het in dat filmpje die schoten losten en werden belaagd ja.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_72102543
@Atreidez & THEFXR, over welk filmpje hebben jullie het?
Tot nu toe heb ik in de paar filmpjes die ik heb gezien alleen maar zwarte beelden gezien, of onherkenbare hordes mensen, of (in het laatste filmpje die daarnet is gepost in dit topic) agenten met hesjes aan.
pi_72102568
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:16 schreef OldJeller het volgende:
Tot nu toe heb ik in de paar filmpjes die ik heb gezien alleen maar zwarte beelden gezien, of onherkenbare hordes mensen, of (in het laatste filmpje die daarnet is gepost in dit topic) agenten met hesjes aan.
die ik heb gepost, download hem eens naar je pc en speel hem eens af met hogere brithness.
pi_72102570
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:16 schreef Superheld het volgende:

[..]

Stillen zijn makkelijk te herkennen en hebben vaak ook nog oortjes.

Voetbalteam houdt in dat de 'stillen' bekend moeten zijn met de groep 'hooligans', houdt in dat het andersom ook zo is.

WAARSCHIJNLIJK waren zei het in dat filmpje die schoten losten en werden belaagd ja.
Als die "hooligans" weet wie undercover zijn, dan heeft het toch niet veel zin en kunnen die undercover agenten juist in gevaar komen? Hun enige bescherming is dat niemand het weet (naast een wapen).
pi_72102575
Al die overhaaste conclusies inderdaad
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_72102586
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:16 schreef OldJeller het volgende:
Daar net boven staat filmpje met titel "het begin er van". Daar zie je 4 gasten in een kruisje staan, 2 met getrokken pistool. Op gegeven moment beginnen ze richting vip te lopen, en op 0.40 wordt er eentje op ze gezicht geslagen, die daarna ook ze wapen nog pakt. Daarna sloopt die relgroep de halve VIP uit elkaar.
pi_72102603
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:18 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Daar net boven staat filmpje met titel "het begin er van". Daar zie je 4 gasten in een kruisje staan, 2 met getrokken pistool. Op gegeven moment beginnen ze richting vip te lopen, en op 0.40 wordt er eentje op ze gezicht geslagen, die daarna ook ze wapen nog pakt. Daarna sloopt die relgroep de halve VIP uit elkaar.
En "dus" waren dat agenten? Aparte conclusie imo.
Mr. Prolapse 2009
pi_72102611
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:18 schreef Dragorius het volgende:
Al die overhaaste conclusies inderdaad
hoe kom je daarbij? ik heb alle filmpjes gekeken en dan is het duidelijk, dat de media dat niet uitspreekt is omdat de politie niet in kwaad daglicht mag komen en om de orde te bewaren!
De kop had ook kunnen zijn "politie schiet jongen(hooligan) dood"
pi_72102620
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:20 schreef Dragorius het volgende:

[..]

nee geen conclusie, kennis van zaken
pi_72102644
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:20 schreef THEFXR het volgende:

[..]

De kop had ook kunnen zijn "politie schiet jongen(hooligan) dood"
Alleen als dat onomstotelijk vastgelegd zou zijn ja.
Mr. Prolapse 2009
pi_72102648
quote:
De badge doet dat vermoeden ja.
pi_72102657
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:21 schreef THEFXR het volgende:

[..]

nee geen conclusie, kennis van zaken
Op basis van wat kom je via dat filmpje dan daar op uit?
Mr. Prolapse 2009
pi_72102685
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:22 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Alleen als dat onomstotelijk vastgelegd zou zijn ja.
je ziet dus niet die badges om hun nek heenhangen?
  maandag 24 augustus 2009 @ 02:25:12 #233
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_72102690
quote:

[..]

Ze laten duidelijk hun politiepenning zien hoor (hangt om zn nek)
Schijt aan iedereen
pi_72102708
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:18 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Als die "hooligans" weet wie undercover zijn, dan heeft het toch niet veel zin en kunnen die undercover agenten juist in gevaar komen? Hun enige bescherming is dat niemand het weet (naast een wapen).
Het is opgezet om meer info over de groep te krijgen, en het zorgt er voor dat er minder snel iets gebeurt.

Je gaat minder snel (bij het voetbal) vechten of slopen als je weet dat er agenten in de buurt zijn want dan weet je dat je een bezoek kan verwachten met misschien een stadionverbod erbij.

Ze waren er omdat ze die jongens kennen, misschien dat dit op dit moment een nadeel was.
Chris van Nijnatten: "Het gevoel dat NAC iets onmetelijks was, iets Bredaas en iets ongelooflijk moois en warms, zelfs zo mooi en warm dat je er letterlijk voor ten strijde wilde trekken"
pi_72102710
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:23 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Op basis van wat kom je via dat filmpje dan daar op uit?
op basis van alle verklaringen/post op het internet en alle filmpjes bekeken.
als ik je de links geef, ben je morgen nog niet klaar met lezen
pi_72102718
Ik bedoel > Je ziet toch niet dat ze iemand door zijn kop knallen of wat dan ook? Alsof alleen politie wapens heeft.

Wat mij betreft een terecht handelen bij zo'n dreiging. Straks mag de politie mensen alleen nog maar mensen vermanend aankijken.
Mr. Prolapse 2009
pi_72102729
@Atreidez & THEFXR,

Op dat filmpje kan je inderdaad zien dat er een paar (vier?) mensen met de rug naar elkaar staan (wat m.i. niet slim is, want daardoor trekken ze aandacht naar zich toe en krijgen meer mensen door dat het politie is) met badges(?) om hun nek hangen en je ziet inderdaad dat die man in de witte trui wordt neergeslagen.

Dat was denk ik dan toch een deel van "het voetbalteam" (politie) ?
En zijn daar nou schoten gelost in dat stukje film? Nee, toch.. in andere filmpjes hoor je namelijk heel veel schoten achter elkaar.
En wie waren dat? Waren dat ook agenten (undercover of niet) die schoten aflosten, of ging dat om "gewone" bezoekers?
  maandag 24 augustus 2009 @ 02:29:15 #238
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_72102757
nm

[ Bericht 98% gewijzigd door popolon op 24-08-2009 02:29:42 ]
pi_72102761
Achteraf gezien is het blijven draaien van de muziek voor de recherche een voordeel, omdat ze zo alle filmpjes op de goeie volgorde kunnen krijgen..
pi_72102764
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:26 schreef Dragorius het volgende:
Ik bedoel > Je ziet toch niet dat ze iemand door zijn kop knallen of wat dan ook? Alsof alleen politie wapens heeft.

Wat mij betreft een terecht handelen bij zo'n dreiging. Straks mag de politie mensen alleen nog maar mensen vermanend aankijken.
Dus als je belaagd wordt door een ongewapende menigte, mag je als (undercover)agent gericht schieten?
De politie had alleen wapens,ja of zie jij nog andere mensen met wapens op alle filmpjes?
eerst wil je bewijzen en daarna ga je aaname's lopen te doen!
  maandag 24 augustus 2009 @ 02:29:32 #241
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_72102765
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:26 schreef Dragorius het volgende:

Volgens bronnen is het mogelijk dat de dode jongen getroffen is door een politiekogel, wat heb jij hierop te vertellen? Dus het geeft hen het recht op alles wat beweegt maar neer te schieten en of te doden?
Schijt aan iedereen
pi_72102768
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:26 schreef Superheld het volgende:

[..]

Het is opgezet om meer info over de groep te krijgen, en het zorgt er voor dat er minder snel iets gebeurt.

Je gaat minder snel (bij het voetbal) vechten of slopen als je weet dat er agenten in de buurt zijn want dan weet je dat je een bezoek kan verwachten met misschien een stadionverbod erbij.

Ze waren er omdat ze die jongens kennen, misschien dat dit op dit moment een nadeel was.
oké.
Maar hoe dit helemaal zo is begonnen en uit de hand is gelopen, is toch niet duidelijk?
In het filmpje "het begin" zie je die vier agenten bij elkaar staan met de rug naar elkaar en men weet vervolgens dat het agenten zijn. Maar hoe komt dat? Hoe zijn ze in die positie geraakt dat ze zichzelf moesten onthullen, of heeft iemand anders dat gedaan?
pi_72102795
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:27 schreef OldJeller het volgende:
@Atreidez & THEFXR,

En wie waren dat? Waren dat ook agenten (undercover of niet) die schoten aflosten, of ging dat om "gewone" bezoekers?
die vele schoten achter elkaar kwamen van de ME/speciale eenheid, die schoten in het wilde weg, er zijn ook verklaringen dat er veel meer gewonden waren, wat ook logisch is, gezien de vele ambulances.
hier hoor je het beter:
  maandag 24 augustus 2009 @ 02:32:01 #244
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_72102821
Op de vele films is het vrij duidelijk dat er nogal wat hersenloze patjakkers op zoek waren naar problemen.
  maandag 24 augustus 2009 @ 02:32:34 #245
13684 Deadre
Schijt aan jou
pi_72102834
Kortom, er waren geen rellen totdat agenten (de stillen) werden onthuld?
Schijt aan iedereen
pi_72102837
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:27 schreef OldJeller het volgende:
En zijn daar nou schoten gelost in dat stukje film? Nee, toch.. in andere filmpjes hoor je namelijk heel veel schoten achter elkaar.
Daar ben ik dus ook benieuwd naar... Ik gok dat t die grote groep agenten is, die na dat die hekken waar ze zich achter terugtrokken omver zijn gegooid opnieuw in t nauw gedreven voelden In dat filmpje zelf hoor ik ook 2 of 3 keer iets wat op een schot lijkt.
pi_72102849
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:29 schreef Deadre het volgende:

[..]

Volgens bronnen is het mogelijk dat de dode jongen getroffen is door een politiekogel, wat heb jij hierop te vertellen? Dus het geeft hen het recht op alles wat beweegt maar neer te schieten en of te doden?
Het is mogelijk ja. En als dat zo is, wie weet was er wel een aanleiding voor. Jullie waren er even goed niet bij maar hebben al een verdere conclusie getrokken dan ik

Laten we het onderzoek dus maar afwachten.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 24 augustus 2009 @ 02:33:47 #248
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_72102864
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:32 schreef Deadre het volgende:
Kortom, er waren geen rellen totdat agenten (de stillen) werden onthuld?
Ja zo kun je het ook omdraaien.

Ik durf te stellen dat als je normaal doet er nooit een puinhoop uitbreekt.
pi_72102898
Het herkennen van agenten zien als een geldige reden tot rellen is inderdaad heel sneu als dat de verklaring zou zijn van die groep klojo's die daar bezig waren.
Mr. Prolapse 2009
pi_72102909
Die filmpjes richten zich natuurlijk allemaal op de actie, en dat zijn allemaal van die josti's die hooligan roepen. Neem aan dat t maar een paar procent is van totale bezoekers, maar als zo'n groep van een stuk of 100 zich tegen 20 agenten richten, dan doe je niet veel met je zogenaamde "autoriteit"..
pi_72102911
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:33 schreef Dragorius het volgende:

Laten we het onderzoek dus maar afwachten.
Het onderzoek wat gedaan wordt door de politie?, iets van "wij van wc eend komen tot de conclusie dat wc eend het beste is"
Ik heb de laatste tijd niet meer zoveel vertrouwen in die onderzoeken van politie, wordt wat vaker dingen in de doofpot gestopt.
pi_72102917
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:31 schreef THEFXR het volgende:

[..]

die vele schoten achter elkaar kwamen van de ME/speciale eenheid, die schoten in het wilde weg, er zijn ook verklaringen dat er veel meer gewonden waren, wat ook logisch is, gezien de vele ambulances.
hier hoor je het beter:

quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:32 schreef Atreidez het volgende:

[..]

Daar ben ik dus ook benieuwd naar... Ik gok dat t die grote groep agenten is, die na dat die hekken waar ze zich achter terugtrokken omver zijn gegooid opnieuw in t nauw gedreven voelden In dat filmpje zelf hoor ik ook 2 of 3 keer iets wat op een schot lijkt.
Zijn daar geen duidelijke(re) beelden van?
Want als de politie/ME zou schieten, zou het betekenen dat ze in het nauw waren gedreven. Op zo'n moment zullen er hordes mensen het hele gebeuren filmen, lijkt mij.

En je lost toch niet zoveel (20+ ?) kogels?
Dan rijst de vraag weer van: schoten ze die kogels dan in de lucht of allemaal gericht? Ik zou denken dat als één iemand (die in dat been) wordt neergeschoten, de rest afschrikt en afdruipt, aangezien het niet allemaal harde jongens zijn, maar gewoon pubers/jong volwassenen in een grote groep.
pi_72102932
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:36 schreef THEFXR het volgende:

[..]

Het onderzoek wat gedaan wordt door de politie?, iets van "wij van wc eend komen tot de conclusie dat wc eend het beste is"
Ik heb de laatste tijd niet meer zoveel vertrouwen in die onderzoeken van politie, wordt wat vaker dingen in de doofpot gestopt.
Ja jezus, zo kun je alles wel in twijfel gaan trekken zeg.

Buiten dat doet de Rijksrecherche altijd onderzoek bij zaken waar de politie heeft geschoten.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 24 augustus 2009 @ 02:38:20 #254
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_72102938
Ik hoorde ook 'Wilders' kreten. 't Blijft apart volk die Wilders jojo's.
pi_72102943
De rellers filmen niet zelf natuurlijk, dus je moet daar als onschuldige burger met je cameraatje wel tussen durven blijven staan
pi_72102955
Andere bronnen op het journaal zeiden weer dat ze juist veel schoten naar boven lostten, in de lucht als waarschuwing. Vaag verhaal dus ergo er is nog niks van te zeggen.
Mr. Prolapse 2009
pi_72103012
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:36 schreef OldJeller het volgende:

En je lost toch niet zoveel (20+ ?) kogels?
Dan rijst de vraag weer van: schoten ze die kogels dan in de lucht of allemaal gericht? Ik zou denken dat als één iemand (die in dat been) wordt neergeschoten, de rest afschrikt en afdruipt, aangezien het niet allemaal harde jongens zijn, maar gewoon pubers/jong volwassenen in een grote groep.
als de kogels waarschuwingsschoten waren geweest, dan vlogen ze niet om hun oren.
pi_72103035
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:37 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ja jezus, zo kun je alles wel in twijfel gaan trekken zeg.

Buiten dat doet de Rijksrecherche altijd onderzoek bij zaken waar de politie heeft geschoten.
ja, en als er naar buiten komt dat er gericht is geschoten en dat die jongen is omgekomen door politiekogels?
wat denk je wat dat voor rellen(aardbeving) geeft?
pi_72103064
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:44 schreef THEFXR het volgende:

[..]

ja, en als er naar buiten komt dat er gericht is geschoten en dat die jongen is omgekomen door politiekogels?
wat denk je wat dat voor rellen(aardbeving) geeft?
Ligt helemaal aan de context. Als hij volledig onschuldig is wordt de verantwoordelijke aangeklaagd. En anders horen we het wel. Je ziet een storm, ik zie een storm in een glas water.
Mr. Prolapse 2009
pi_72103075
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:45 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ligt helemaal aan de context. Als hij volledig onschuldig is wordt de verantwoordelijke aangeklaagd. En anders horen we het wel. Je ziet een storm, ik zie een storm in een glas water.
oke, we zullen afwachten
pi_72103088
Goed, ik ga een stukje vol aannames en speculaties plaatsen, maar wel gebaseerd op bepaalde dingen die ik zelf heb mee gemaakt en dingen uit getuigen verslagen.

Het festival is een gratis festival met house muziek, een populaire muziekstroming onder de jeugd en ook onder (jeugdige) hooligans uit Rotterdam. De gemeente heeft blijkbaar informatie dat ze er heen zouden gaan en stuurt de 'voetbal unit' mee om te situatie te bekijken en te beoordelen. Deze unit zal vooral toekijken en proberen te signaleren.

De jongeren komen aan, er gaan geruchten dat 'de joden' oftewel Ajacieden zouden komen over het terrein. Terrein vol jongeren met muziek, drank en vaak ook drugs. Veel jonge meelopers die rellen interessant vinden raken opgefokt. Hoe langer de avond vordert hoe agressiever de mensen worden onder drank en drugs. Een aantal vechtpartijen volgt met andere groepen bezoekers, Antillianen of een groep uit Vlaardingen worden genoemd.

De (of een) groep(je) hooligans krijgt mot met de 'stille voetbal unit', in de regio Rotterdam worden agenten ook nog wel eens joden genoemd. Er zijn vechtpartijen en het nieuws gaat al snel over 'joden' over het terrein, de sensatie zoekers/meelopers gaan op zoek naar waar het gebeurt en zien een of meerdere knokpartijen.

De stillen worden belaagd (zoals op het filmpje) waarna ze een aantal schoten moeten lossen om daarna te vluchten naar de vip lounge, chaos ontstaat op het terrein en er gebeurt van alles met vluchtende mensen. De stillen zijn achterna gezeten verder en slopen van alles ook de VIP room.
Ook hier kunnen nog een aantal schoten zijn gelost om ze op een afstand te houden.

De +/- 30 agenten verschijnen op het terrein, en opnieuw keert zich een groep tegen deze agenten en ook deze worden belaagd en het zou me niet verbazen als ook hier schoten worden gelost. Meer en meer agenten verschijnen op het toneel en de mensen die ze belagen verdwijnen en proberen te ontkomen.

Edit: de dode jongen zou in dit geval door een kogel van de politie geraakt kunnen zijn, misschien niet gericht of wel.
pi_72103102
En buiten dat. Als daarom rellen zouden ontstaan, dat zegt dan meer over de rellers n.a.v. zo'n onderzoek. Mee eens? Of ga je voor iedere menselijke fout de straat op om te slopen? Nee toch?
Mr. Prolapse 2009
pi_72103137
Die "voetbalteam" agenten moeten natuurlijk makkelijk te identificeren zijn voor de politie zelf, en het verhaal wat daar uit komt ben ik nog het meest benieuwd naar.. Maar ik gok dat de burger die versie nooit gaat horen.
pi_72103153
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:51 schreef Atreidez het volgende:
Die "voetbalteam" agenten moeten natuurlijk makkelijk te identificeren zijn voor de politie zelf, en het verhaal wat daar uit komt ben ik nog het meest benieuwd naar.. Maar ik gok dat de burger die versie nooit gaat horen.
dat denk ik dus ook
pi_72103183
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:51 schreef Atreidez het volgende:
Als zei diegene waren die de schoten hebben gelost zal er inderdaad een intern onderzoek gehouden worden, de uitkomst zal vermoedelijk wel uitkomen maar het gehele rapport natuurlijk niet.

Mijn gok (aansluitend op het eerdere stuk): Ze werden belaagd uit een grote groep, hebben waarschuwingsschoten gelost en hebben daarna uit noodweer geschoten. Ze zullen vrij uit gaan maar waarschijnlijk worden ze wel uit het voetbalteam gehaald omdat ze de sfeer tussen de politie en de harde kern weinig goeds doen (lees het zal ze 'kwalijk' genomen worden en zijn dus niet echt meer geschikt voor het team!).

Maar ze gaan sowieso een rapport of verhaal schrijven over wie ze van de bekenden 'hooligans' hebben gezien en wat er gebeurt is, mochten die er wat mee te maken hebben zullen ze zover mogelijk een bezoek thuis krijgen en mogelijk voor de rechter verschijnen.
pi_72103264
als je die wazige beelden ziet, dan moeten die agenten echt doodsbang geweest zijn. Zo ver ik het heb kunnen volgen, was heel de boel schandalig slecht georganiseerd
pi_72103286
Hier wat verklaringen:

zoals ik het heb vernomen was de organisatie echt slecht en te weinig beveiliging die ook nog eens niks deed aan de vechtpartijen!

Sunset Grooves HvH

[ Bericht 19% gewijzigd door THEFXR op 24-08-2009 03:17:24 ]
  maandag 24 augustus 2009 @ 07:27:28 #268
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72103864
Sowieso heerste er een lekker sfeertje op dat "feest":
quote:
zondag 23 augustus 2009
'Het was een ordinair slagveld'
LEZERSREACTIES - Acht gewonden dat kun je op je buik schrijven, aldus Remco. Wij hebben er alleen al een stuk of 15 in de duinen naast elkaar zien liggen met schotwonden en/of steekwonden of bebloede gezichten.

Chaos op het strand van Hoek van Holland. VIDEOSTILL

Thiemo: “Op het moment dat de ongeregeldheden begonnen ging ik iets te drinken halen. Er was een groep jongeren die de politie in burger aan het uitdagen was. Ineens trokken de 4 agenten in burger hun wapen schoten in de lucht en gingen met de ruggen tegen elkaar staan. Mensen riepen dit is een aanslag, maar er was grote paniek. De 4 mannen vluchten naar de vip tribune. De opgeroepen politie kwam met 40 man het strand op met wapenstokken maar gauw gingen de jongeren de paniek afregeren op de politie.

Deze groep politie werd ook in het nauw gedreven en al snel klonk er de kogel regen het leek wel een afweer systeem uit Irak. deze avond zijn er echt een honderd kogels afgevuurd door de politie. Ze stonden gericht op de mensen met hun dienstwapen en twee meter voor me werd een jongen in ze knie geraakt en bij de strandtent zag je mensen met schotwonden. In mijn beleving hebben de politie en de hulpdiensten gefaald Want er lagen mensen met schotwonden op het strand en de ambulance was er pas na een 1,5 uur."

Remco: “8 gewonden kun je op je buik schrijven. Wij hebben er alleen al een stuk of 15 in de duinen naast elkaar zien liggen met schotwonden en/of steekwonden of bebloede gezichten etc.... een grote chaos was het. Dus die berichtgeving is wel wat mild, want het was gewoon een ordinair slagveld...”

Maria-Lotte "Je werd echt omver gelopen door de mensen als je niet oplette. Toen ik eindelijk mijn tas te pakken had was er een grote cirkel gemaakt om vier personen en ik stond opeens aan de rand van die cirkel. Toen zag ik wat er echt was gebeurde. Ze hadden alle vier een pistool in hun hand en een soort van badge. Dus eerst dacht ik dat het politie was of zoiets wat achteraf niet zo bleek te zijn."

Boze moeder uit Barendrecht: "Mijn 19-jarige dochter wilde met twee vriendinnen een gezellige avond. Toen zij niet waren gediend van de opdringerige avances van enkele buitenlandse jongeren werden zij uitgescholden. Het verzoek aan de jongens om weg te gaan werd door hun beantwoord met pepperspray in het gezicht van mijn dochter. Geen van de omstanders greep in!"
http://www.ad.nl/binnenla(...)dinair_slagveld.html

Die moeder uit Barendrecht vind ik wel heel erg naïef. Die heeft natuurlijk 30 jaar lang op de PvdA gestemd en komt er nu pas achter dat de samenleving door de linksen compleet is verziekt, met hun praatjes over "individualisme" en "multiculturalisme".
pi_72104183
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 03:08 schreef THEFXR het volgende:
Hier wat verklaringen:

zoals ik het heb vernomen was de organisatie echt slecht en te weinig beveiliging die ook nog eens niks deed aan de vechtpartijen!

Sunset Grooves HvH
quote:
De nieuwsdiensten verklaren op grond van politieberichten onzin, misschien om de rust te bewaren. Maar hier zitten vier ooggetuigen: er stond een man te schieten en dat was geen politie.
Poortjes dus, maar geen controle? De link is dus erg interessant, want de meiden die dit verhaal vertellen stonden dus naast de man die schoot en dat was geen politieagent.

Alhoewel het natuurlijk belachelijk is dat er controle nodig is. Kan me geen enkel feest herinneren waar men verder ging dan een knokpartij In je bovenste link spreekt men juist van complete chaos waar weinig tegen te doen was. Van grote groepen (dus niet alleen hooligans) die gingen rellen en dit ook al hadden gedaan op een ander festival. Mensen die later over de hekken geklommen waren etc.
quote:
Telegraaf bericht dat de politie maar liefst drie mensen heeft kunnen arresteren. Niet gelijk boos worden op de politie, het was namelijk complete chaos en de hulpdiensten werden volledig overspoeld door de lawine van geweld en rennende mensen
En bewaking kan niet veel meer doen dan politie bellen. Een gewone beveiliger heeft volgens mij geen wapen? Die moeten de politie inschakelen. Dus wat moeten die paar man doen tegen een grote groep idioten, waarvan je niet weet wie erbij hoort en wie niet?

[ Bericht 4% gewijzigd door paddy op 24-08-2009 08:37:01 ]
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
User van NWS zei: Maak van internet een schoner riool! YES WE CAN!
pi_72104516
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 02:42 schreef THEFXR het volgende:

[..]

als de kogels waarschuwingsschoten waren geweest, dan vlogen ze niet om hun oren.
WTF! Hamaskreten roepen?

Dus deze link bevestigde de beelden Allemaal verschillende groepen die liever haat zaaien, dan genieten van een strandfeest.

Wat een walgelijke sujetten.

Ga liggen, ga liggen. Die gast probeerde zijn vrienden te zeggen dat het echt leek.

Zal je niet gauw vergeten denk ik. Sneu, voor de jeugd die wel wilde genieten van het feest dus
I Ask for so Little. Just Fear Me, Love Me, Do as I Say, and I Will Be Your Slave.
pi_72104531
Mijn verjaardagsfeestje
pi_72104603
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 03:06 schreef opgebaarde het volgende:
als je die wazige beelden ziet, dan moeten die agenten echt doodsbang geweest zijn. Zo ver ik het heb kunnen volgen, was heel de boel schandalig slecht georganiseerd
Vind ik niet gek. Met een kleine groep zoveel losgeslagen idioten in bedwang moeten houden. En ze hebben geen idee wie bij de rellers hoort, en wie er niet bij hoort.
pi_72104610
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 08:46 schreef SCH het volgende:
Mijn verjaardagsfeestje
Was je er ook bij?
pi_72104614
Pay peanuts.....get monkeys.

Nu weten jullie dus met zijn allen waar onder andere een entreeprijs word geheven, een beveiliger kost pak hem beet 200/400 euro per avond, dat kan Veronica moeilijk even uit eigen zak halen om er vervolgens ook nog eens een nettowinst uit te halen.

De schuldigen?... niet meer dan de aanwezige relschoppers..... het klinkt alsof de minimale bezetting van de politie die tijdens het feest aanwezig was adequaat heef gereageerd op een mogelijk levensbedreigende situatie.

Conclusie.... ik schaam me er ook voor als Rotterdammer zijnde, maar festiviteiten met de jeugd als doelgroep in omgeving Rotterdam kun je beter al jaren mijden wegens altijd weer aanwezige relschoppers van welk allooi dan ook.
Dit account is permanent uitgeschakeld.
pi_72104682
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 08:52 schreef paddy het volgende:

[..]

Vind ik niet gek. Met een kleine groep zoveel losgeslagen idioten in bedwang moeten houden. En ze hebben geen idee wie bij de rellers hoort, en wie er niet bij hoort.
Toch wordt het omgedraaid alsof de politie hier fout is.
Als ik agent was geweest, daar aanwezig en er kwam zo'n horde bloedhonden nog steeds op me af nadat ik een aantal waarschuwingsschoten heb gelost, zou ik ook gericht schieten. Wat moet je dan doen? Jezelf laten aftuigen of erger?

Maar nee, nu is het meteen politiestaat en zijn het "stillen" die dit expres gedaan hebben. Gaan jullie dat ook even uitleggen aan de familie van het slachtoffer?

Triest dat dit uberhaupt zo is geescaleerd. Leuk joh, zo'n feestje....
Mr. Prolapse 2009
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:03:05 #277
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72104725
Op zich vind ik dat rellen nog wel grappig. Als ik 18 was geweest had ik er waarschijnlijk ook tussen gestaan. Is gewoon leuk op die leeftijd, een beetje rellen tegen de politie, zeker met een slok en een snuif als stimulans.

Het doet me ook een beetje denken aan de "studentendemonstraties" waar ik destijds aan mee heb gedaan. Lekker met een biertje en een blowtje in de hand ME'tje pesten door pakken met rotte melk over ze heen te gooien. God wat hebben we toen klapjes gehad, daar was zelfs nog een Kamerrel over.

Dit staat imho volledig los van de schietpartij. Die schietpartij waren waarschijnlijk gewoon een paar gettonegertjes van Zuid die zich bedreigd voelden door een paar agressieve kazen. Ik geloof absoluut niet dat de relletjes door de zogenaamde "hooligans" direct verband houden daarmee.

Waarschijnlijk waren de meeste relschoppers al zo dronken, dat ze niet eens wisten dat er mensen overhoop waren geschoten/neergestoken. Ze zagen gewoon "joden", realiseerden zich dat ze in de meerderheid waren en de politie dus eens flink op hun lazer konden geven. Het past ook helemaal in de maatschappij van nu, waarin de politie allang je beste vriend niet meer is, maar degene die je het hardste naait.
pi_72104794
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 08:59 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Toch wordt het omgedraaid alsof de politie hier fout is.
Als ik agent was geweest, daar aanwezig en er kwam zo'n horde bloedhonden nog steeds op me af nadat ik een aantal waarschuwingsschoten heb gelost, zou ik ook gericht schieten. Wat moet je dan doen? Jezelf laten aftuigen of erger?

Maar nee, nu is het meteen politiestaat en zijn het "stillen" die dit expres gedaan hebben. Gaan jullie dat ook even uitleggen aan de familie van het slachtoffer?

Triest dat dit uberhaupt zo is geescaleerd. Leuk joh, zo'n feestje....
Ik ben vroeger ook wel eens naar een strandfeest geweest, maar nooit...echt nooit....kwam het verder dan wat gescheld wanneer iemand op je tenen trapte ofzo. Dit leek mij meer een groep...meerdere groepen dus, die kwamen om hun haat te profileren.
quote:
Het geklak begint weer. Harder, sneller.
Ja, dat ken ik niet, waarom klakken die mensen? Wat zegt dat klakken?

En ja, die paar politieagenten tegenover zo'n grote groep? Is natuurlijk belachelijk om die wat te gaan verwijten.

Lijkt me onmogelijk om te kunnen zien wie er bij die groepen idioten hoort en wie niet.

Weer een ongedwongen feest weg. Etterbakken ook
pi_72104903
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:03 schreef JodyBernal het volgende:
Op zich vind ik dat rellen nog wel grappig. Als ik 18 was geweest had ik er waarschijnlijk ook tussen gestaan. Is gewoon leuk op die leeftijd, een beetje rellen tegen de politie, zeker met een slok en een snuif als stimulans.

Het doet me ook een beetje denken aan de "studentendemonstraties" waar ik destijds aan mee heb gedaan. Lekker met een biertje en een blowtje in de hand ME'tje pesten door pakken met rotte melk over ze heen te gooien. God wat hebben we toen klapjes gehad, daar was zelfs nog een Kamerrel over.

Dit staat imho volledig los van de schietpartij. Die schietpartij waren waarschijnlijk gewoon een paar gettonegertjes van Zuid die zich bedreigd voelden door een paar agressieve kazen. Ik geloof absoluut niet dat de relletjes door de zogenaamde "hooligans" direct verband houden daarmee.

Waarschijnlijk waren de meeste relschoppers al zo dronken, dat ze niet eens wisten dat er mensen overhoop waren geschoten/neergestoken. Ze zagen gewoon "joden", realiseerden zich dat ze in de meerderheid waren en de politie dus eens flink op hun lazer konden geven. Het past ook helemaal in de maatschappij van nu, waarin de politie allang je beste vriend niet meer is, maar degene die je het hardste naait.
Dat doet de politie juist niet. Dat doet de wet.
Of bedoel je dat je stoer bent om de politie te naaien?

Bovendien in een link zag ik ook een blanke kaalkop die geschoten zou hebben, dus niet alleen (om in jouw woorden te blijven) gettonegers. De linkjes die deze user gaf maar eens lezen?
Dode en gewonden door vechtpartij strandfeest
Wat getuigenverslagen.
Wat hebben joden er trouwens mee te maken? Die kan ik nog steeds niet plaatsen in het geheel.
pi_72104930
Als het dodelijke slachtoffer inderdaad door een politiekogel is geraakt, is dat echt niet zo maar lijkt me toch.
-je UI was te groot en daarom verwijderd-
pi_72104958
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:08 schreef paddy het volgende:

[..]

Ik ben vroeger ook wel eens naar een strandfeest geweest, maar nooit...echt nooit....kwam het verder dan wat gescheld wanneer iemand op je tenen trapte ofzo. Dit leek mij meer een groep...meerdere groepen dus, die kwamen om hun haat te profileren.
[..]

Ja, dat ken ik niet, waarom klakken die mensen? Wat zegt dat klakken?

En ja, die paar politieagenten tegenover zo'n grote groep? Is natuurlijk belachelijk om die wat te gaan verwijten.

Lijkt me onmogelijk om te kunnen zien wie er bij die groepen idioten hoort en wie niet.

Weer een ongedwongen feest weg. Etterbakken ook
Het zgn. "klakken" is het doffe geluid van pistoolschoten
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:21:41 #282
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72105001
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:15 schreef paddy het volgende:

[..]

Dat doet de politie juist niet. Dat doet de wet.
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. De politie is de uitvoerende instantie. Zoals de SS ook de uitvoerende instantie was in het Duitsland van Hitler en die kunnen zich gelukkig ook niet achter de wet verschuilen.
quote:
Bovendien in een link zag ik ook een blanke kaalkop die geschoten zou hebben,
Die twee kaalkoppen die geschoten hebben waren juist de politieagenten en die zijn daarna het vip-dek opgevlucht. E.e.a. is na te lezen op http://www.hersenscheet.c(...)nica_sunset_grooves/
quote:
Wat hebben joden er trouwens mee te maken? Die kan ik nog steeds niet plaatsen in het geheel.
schattig

"Joden" betekent "politie". In Rotterdam e.o. is iedereen die je niet aanstaat een "jood", met name ajacieden en politie.
pi_72105074
quote:
Ja, zo lust ik er nog wel een paar. De politie is de uitvoerende instantie. Zoals de SS ook de uitvoerende instantie was in het Duitsland van Hitler en die kunnen zich gelukkig ook niet achter de wet verschuilen.
De politie in Nederland zet mensen inderdaad masaal op de trein.
Lekker denigrerend doen maar weer over de mensen die nog enige ordehandhaving in ons land proberen te bewerkstelligen.
Mr. Prolapse 2009
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:29:47 #284
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72105130
Zou me ook niks verbazen als die dode en al die gewonden door politiekogels zijn gevallen. De politie heeft erg veel schoten gelost in de lucht. Ik heb weleens ergens gelezen dat als zo'n kogel weer neerkomt door de zwaartekracht, deze alsnog iemand flink kan verwonden. En kogels kunnen ook afgeketst zijn op de stellages die er omheen stonden.

In dat geval zou het echt een hele grote schande zijn. Dan is het gewoon een hele grote fuckup van de politie, zoals overigens zo vaak.
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:31:27 #285
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72105148
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:26 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Lekker denigrerend doen maar weer over de mensen die nog enige ordehandhaving in ons land proberen te bewerkstelligen.
Tsja, ik heb nu eenmaal erg veel minder goede ervaringen met de politie. En dan heb ik het niet over bekeuringen. Die lui hebben er nogal een handje van om partij te trekken voor diegenen waar ze het meeste last mee zouden krijgen als ze dat niet zouden doen.
pi_72105166
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:26 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Ik kan het me ergens wel voorstellen....alleen moet je dit niet op de persoon gaan pareren, maar op de doelstellingen van de desbetreffende handhavers.

Ik heb het ook niet zo op de politie als ordehandhaving, maar het zijn de mensen die de doelstellingen voor de politie verzinnen die debet zijn aan het hele verval van gezagsrespect.
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:33:20 #287
102757 EdvandeBerg
LETS GO BRANDON!
pi_72105178
Was het dodelijke slachtoffer een van de relschopperts? Of was ie op het verkeerde moment op de verkeerde plek?
Scratch a liberal and you will find a fascist
pi_72105253
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:21 schreef JodyBernal het volgende:

[..]

Wat heeft de SS hier nu weer mee te maken Het gaat hier om politieagenten die de wet gewoon moeten volgen, anders wacht hun een schorsing. Dus wanneer ze zich bedreigd zouden voelen en de bedreiging redelijk aanwezig was eerst in de knietjes schieten na waarschuwingsschoten.
[..]
quote:
Die twee kaalkoppen die geschoten hebben waren juist de politieagenten en die zijn daarna het vip-dek opgevlucht. E.e.a. is na te lezen op http://www.hersenscheet.c(...)nica_sunset_grooves/
Ik zie staan
quote:
Maar hier zitten vier ooggetuigen: er stond een man te schieten en dat was geen politie.
Ook in de reacties lees ik dus juist dat het geen politie was.(heb ik het dus over de getuigenverslagen van die meisjes en de reacties. Zou het trouwens redelijk normaal vinden wanneer jij aangevallen gaat worden door een menigte idioten je gericht gaat schieten om te verwonden, alhoewel je veel jeugd tegenwoordig toch geen respect meer kent, en die schoten ook weer averechts kunnen werken, maar wat had de politie dan moeten doen?.

Er waren ook veel slachtoffers met steekwonden las ik?
[..]
quote:
schattig

"Joden" betekent "politie". In Rotterdam e.o. is iedereen die je niet aanstaat een "jood", met name ajacieden en politie.
Ja, weet ik veel

Weet wel dat Ajax (wat eigenlijk idioot is, want volgens mij zit er geen jood in dat elftal) als joden betiteld werden. (maar ik ben dan ook geen echt voetbalfan)

Ik vind het trouwens nog steeds niet normaal om die Hamas liedjes te roepen, maar zal wel aan opvoeding liggen

Volgende keer idd geen politie inzetten maar het leger.

Triest, maar ze willen het zelf graag.

[ Bericht 3% gewijzigd door paddy op 24-08-2009 09:49:24 ]
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:53:35 #289
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72105555
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:38 schreef paddy het volgende:

[..]

Wat heeft de SS hier nu weer mee te maken Het gaat hier om politieagenten die de wet gewoon moeten volgen, anders wacht hun een schorsing. Dus wanneer ze zich bedreigd zouden voelen en de bedreiging redelijk aanwezig was eerst in de knietjes schieten na waarschuwingsschoten.
De SS volgde ook de wet. Dat pleit hen niet vrij.
quote:
Ik zie staan
[..]

Ook in de reacties lees ik dus juist dat het geen polite was.
Maar het was wel politie, alleen was dat niet voor iedereen duidelijk. Er is zelfs een filmpje van op youtube waarop die gasten met de rug tegen elkaar staan met hun badge in de hand en getrokken pistool, waarop je hen op een gegeven moment ook weg ziet vluchten. En ik meen ook al op diverse plekken gelezen te hebben dat de politie de situatie niet meer aankon en het vip-deck op was gevlucht. Dat moeten gewoon deze gasten zijn.

Ik snap best dat het vanuit politiek correct oogpunt aantrekkelijk voor je is om kaalkoppen met pistolen af te schilderen als de grote boosdoeners, maar het is gewoon onjuist. Denk eens na: niemand is zo stom om open en bloot met een getrokken pistool tussen die mensen te gaan staan. Als een crimineel een pistool trekt, dan doet hij dat om iemand neer te schieten en daarna zo snel mogelijk en ongezien weg te wezen.
quote:
Ja, weet ik veel

Weet wel dat Ajax (wat eigenlijk idioot is, want volgens mij zit er geen jood in dat elftal) als joden betiteld werden. (maar ik ben dan ook geen echt voetbalfan)
Ajacieden zijn trots op hun geuzennaam "joden". Ze gebruiken het zelf ook.
quote:
Ik vind het trouwens nog steeds niet normaal om die Hamas liedjes te roepen, maar zal wel aan opvoeding liggen
Je bent gewoon weinig gewend, vermoed ik. Ben je eigenlijk zelf wel eens op zo'n massaal feest geweest in de omgeving van Rotterdam? Daar gebeuren altijd dit soort dingen, dat hoort er gewoon een beetje bij. Meestal is er uiteindelijk weinig aan de hand en loopt het met een sisser af.
pi_72105583
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 08:53 schreef paddy het volgende:

[..]

Was je er ook bij?
Mijn vrienden zijn soms een beetje ruig maar ze bedoelen het niet zo.
pi_72105584
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:29 schreef JodyBernal het volgende:
Zou me ook niks verbazen als die dode en al die gewonden door politiekogels zijn gevallen. De politie heeft erg veel schoten gelost in de lucht. Ik heb weleens ergens gelezen dat als zo'n kogel weer neerkomt door de zwaartekracht, deze alsnog iemand flink kan verwonden. En kogels kunnen ook afgeketst zijn op de stellages die er omheen stonden.

In dat geval zou het echt een hele grote schande zijn. Dan is het gewoon een hele grote fuckup van de politie, zoals overigens zo vaak.
De politie kan ik het niet eens meer kwalijk nemen met de huidige wet. Tuig staat vaak nog eerder buiten dan dat een agent zijn procesverbaal aan het uittypen is.

Waarom je leven wagen, terwijl de wet niet achter je staat?

Ja, ook ik heb negatieve ervaringen met politie. Mijn tijd verdoen terwijl men niets tegen de daders kan beginnen, maar zoek maar eerst uit wat een agent daadwerkelijk kan doen. Dat is echt heel weinig.
pi_72105601
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:55 schreef SCH het volgende:

[..]

Mijn vrienden zijn soms een beetje ruig maar ze bedoelen het niet zo.
Ben je nu een beetje aan het onzin verkopen?
pi_72105608
Uiteindelijk zal het er wel op uitdraaien dat de politie alle schuld krijgt en de laffe eencelligen vrij uitgaan.
Ben benieuwd hoe Wilders reageert, hij pleit voor dit soort acties van de politie maar nu is het tegen zijn eigen stemmers gebeurd.
  maandag 24 augustus 2009 @ 09:58:26 #294
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72105650
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:55 schreef paddy het volgende:

[..]

De politie kan ik het niet eens meer kwalijk nemen met de huidige wet. Tuig staat vaak nog eerder buiten dan dat een agent zijn procesverbaal aan het uittypen is.

Waarom je leven wagen, terwijl de wet niet achter je staat?

Ja, ook ik heb negatieve ervaringen met politie. Mijn tijd verdoen terwijl men niets tegen de daders kan beginnen, maar zoek maar eerst uit wat een agent daadwerkelijk kan doen. Dat is echt heel weinig.
Ik weet ook wel dat het uiteindelijk niet de schuld van de politie is en dat die lui ook onder een enorme druk staan om genoeg bonnen uit te schrijven e.d.. Maar zij zijn als uitvoerende instantie wel degenen waar de agressie zich als eerste op richt. En dat vind ik niet gek.

Pas als mensen het echt zat zijn zullen de machthebbers worden aangepakt. Zoals toen na de moord op Fortuyn. Maar dan is het echt mis.
pi_72105662
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:56 schreef Pedroso het volgende:
Uiteindelijk zal het er wel op uitdraaien dat de politie alle schuld krijgt en de laffe eencelligen vrij uitgaan.
Ben benieuwd hoe Wilders reageert, hij pleit voor dit soort acties van de politie maar nu is het tegen zijn eigen stemmers gebeurd.
Iedereen gaat er dus al vanuit dat dit de politie was die voor de slachtoffers heeft gezorgd.

Buiten dat, in situaties waarin het nodig blijkt keur ik dit gedrag, tegen wie dan ook, echt niet af. Moet maar eens afgelopen zijn met dat softe gedoe waarbij politieagenten nog niet eens iemand mogen aanpakken bij verzet zonder een aanklacht tegen zich te krijgen.
Mr. Prolapse 2009
pi_72105666
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:56 schreef paddy het volgende:

[..]

Ben je nu een beetje aan het onzin verkopen?
Ik was zaterdag jarig, dat klopt wel
  FOK!fotograaf maandag 24 augustus 2009 @ 10:05:08 #297
13368 NiGeLaToR
pi_72105791
Wel typisch dat er honderden betaalde feestjes zijn geweest waar dit niet plaats vond en nu is er een keer een 'gratis' dance feest en de pleuris breekt uit.

Overigens is de politie altijd de pineut: Zelfs als ze hun wapen gebruiken om zelf niet afgetuigd te worden en ze worden gedwongen gericht te schieten, is de kans heel groot dat een willekeurige omstander geraakt wordt. Check hoe donker het is en hoeveel mensen er bij elkaar staan. En dan met een pistool over een afstand van > 10 meter in deze omstandigheden precies raak schieten, dat is voor de beste schutter nog een uitdaging, laat staan de gemiddelde agent.

Overigens lijkt het er wel op dat er geen andere schutters waren, nu duidelijk lijkt dat de drie heren die als eerste hun wapen trokken agenten in burger waren. Verder nog nergens iets over andere schutters gelezen, of wel?
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:58 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Iedereen gaat er dus al vanuit dat dit de politie was die voor de slachtoffers heeft gezorgd.

Buiten dat, in situaties waarin het nodig blijkt keur ik dit gedrag, tegen wie dan ook, echt niet af. Moet maar eens afgelopen zijn met dat softe gedoe waarbij politieagenten nog niet eens iemand mogen aanpakken bij verzet zonder een aanklacht tegen zich te krijgen.
Ondanks dat ik het met je eens ben, gaat dit niet op als blijkt dat het slachtoffer niets met de hooligans te maken hadden en dus - zoals ik net al schets - per abuis door een gemiste gerichte kogel is geraakt. Dan krijg je juist de eeuwig durende discussie of de politie wel had mogen schieten om mee te beginnen.

In de situatie waarin alleen de veroorzakers geraakt zouden zijn door politiegeweld is het een makkelijker verhaal natuurlijk.
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:07:39 #298
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72105840
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:58 schreef Dragorius het volgende:

[..]

Hoe kom je erbij dat iedereen daar vanuit gaat?

Maar ik vind het geen onlogische verklaring. De politie in burger wordt aangevallen door een menigte, raakt in paniek en begint als een stel idioten in het rond te schieten.

Ik vermoed dat de agenten ergens een vechtpartij zagen waarbij messen werden getrokken of waarbij al geschoten werd. Toen ze in wilden grijpen verloren ze hun 'cover' en keerde de opgefokte massa, onder invloed van drank en drugs, zich tegen hen. Toen losten ze enkele schoten en moesten ze vluchten het vipdeck op, en toen ging het los. Later zijn er weer schoten gelost.
quote:
Sorry, ik ben voor een harde aanpak, maar gaan lopen schieten op zo'n massaal feest is gewoon niet handig. Dan weet je dat de pleuris uitbreekt.

Maar het echte punt is, dat de politie zich natuurlijk nooit in een situatie had moeten kunnen bevinden waarin dit nodig is. Het is al veel eerder misgegaan. Veel te veel mensen, te veel drank en drugs, teveel verschillende groepen die elkaar te lijf gaan. Een feest als dit kan gewoon niet meer anno 2009. De maatschappelijke ontwikkelingen maken het onmogelijk.
  maandag 24 augustus 2009 @ 10:13:07 #299
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72105961
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:05 schreef NiGeLaToR het volgende:
Wel typisch dat er honderden betaalde feestjes zijn geweest waar dit niet plaats vond en nu is er een keer een 'gratis' dance feest en de pleuris breekt uit.

Overigens is de politie altijd de pineut: Zelfs als ze hun wapen gebruiken om zelf niet afgetuigd te worden en ze worden gedwongen gericht te schieten, is de kans heel groot dat een willekeurige omstander geraakt wordt. Check hoe donker het is en hoeveel mensen er bij elkaar staan. En dan met een pistool over een afstand van > 10 meter in deze omstandigheden precies raak schieten, dat is voor de beste schutter nog een uitdaging, laat staan de gemiddelde agent.

Overigens lijkt het er wel op dat er geen andere schutters waren, nu duidelijk lijkt dat de drie heren die als eerste hun wapen trokken agenten in burger waren. Verder nog nergens iets over andere schutters gelezen, of wel?
[..]

Ondanks dat ik het met je eens ben, gaat dit niet op als blijkt dat het slachtoffer niets met de hooligans te maken hadden en dus - zoals ik net al schets - per abuis door een gemiste gerichte kogel is geraakt. Dan krijg je juist de eeuwig durende discussie of de politie wel had mogen schieten om mee te beginnen.

In de situatie waarin alleen de veroorzakers geraakt zouden zijn door politiegeweld is het een makkelijker verhaal natuurlijk.

Het is gewoon kut om tegenwoordig politieagent te zijn. Je kunt weinig meer goed doen bij de mensen. Voor een deel hebben ze dat ook wel aan zichzelf te danken, door laks optreden in het verleden, maar grotendeels komt dit door alle bezuinigingen en doordat men de politie als veredelde belastinginner laat fungeren. Voeg daar nog eens aan toe de verziekte mentaliteit van de zogenaamd 'mondige' burger tegenwoordig, die nergens respect meer voor heeft (met dank aan de PvdA) en het is wachten op dit soort ellende.
pi_72105992
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 10:05 schreef NiGeLaToR het volgende:

Volgens mij waren er een aantal ooggetuigen die het hadden over een blanke man die plotseling een wapen trok en om zich heen begon te schieten. Daarnaast waren er toch ook een aantal steekpartijen?
pi_72106019
quote:
Op maandag 24 augustus 2009 09:53 schreef JodyBernal het volgende:

[..]

De SS volgde ook de wet. Dat pleit hen niet vrij.
Vind je het erg wanneer ik nu even moet grinniken? Denk even na. De situatie, de tijd en het aantal agenten op een hysterische hatelijke menigte etc. M.A.W ultime Godwin wat je nu doet.
[..]
quote:
Maar het was wel politie, alleen was dat niet voor iedereen duidelijk. Er is zelfs een filmpje van op youtube waarop die gasten met de rug tegen elkaar staan met hun badge in de hand en getrokken pistool, waarop je hen op een gegeven moment ook weg ziet vluchten. En ik meen ook al op diverse plekken gelezen te hebben dat de politie de situatie niet meer aankon en het vip-deck op was gevlucht. Dat moeten gewoon deze gasten zijn.
Waar je die weg hebt weet ik niet, maar in ieder geval stond wat jij hier schrijft niet in die link.
quote:
Ik snap best dat het vanuit politiek correct oogpunt aantrekkelijk voor je is om kaalkoppen met pistolen af te schilderen als de grote boosdoeners
Jij snapt blijkbaar helemaal niets van wat ik schrijf Want het waren meerdere groepen die aan het rellen waren. Niet alleen hooligans dus. ,
quote:
maar het is gewoon onjuist. Denk eens na: niemand is zo stom om open en bloot met een getrokken pistool tussen die mensen te gaan staan. Als een crimineel een pistool trekt, dan doet hij dat om iemand neer te schieten en daarna zo snel mogelijk en ongezien weg te wezen.
Niet om het één of ander, maar het lijkt me na die ooggetuigen verslagen meer op een ordinaire groepen rellen tegen elkaar. Heb ik het nog niet eens over de messteken.

Ik geef dus niet op één groep af, maar op al die groepen....oftewel elke idioot die er aan mee deed.
[..]
quote:
Ajacieden zijn trots op hun geuzennaam "joden". Ze gebruiken het zelf ook.
Ja, klopt....alleen lees ik deze ook [urlhttp://ajax.netwerk.to/nieuws/artikel/12677_Ajax%20tegen%20%27joods%20imago%27.php]Ajax wil af van 'joods imago'[/url]
[..]
quote:
Je bent gewoon weinig gewend, vermoed ik. Ben je eigenlijk zelf wel eens op zo'n massaal feest geweest in de omgeving van Rotterdam? Daar gebeuren altijd dit soort dingen, dat hoort er gewoon een beetje bij. Meestal is er uiteindelijk weinig aan de hand en loopt het met een sisser af.
Heel lang geleden wel daar in de buurt naar strandfeesten geweest, maar die werden toen geloof ik niet bezocht door 40.000 mensen.

Schieten en messteken normaal daar?

Ik vind dat in ieder geval niet normaal. Denk ook niet dat mensen dit als normaal moeten ervaren

[ Bericht 1% gewijzigd door paddy op 24-08-2009 10:21:42 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')