Daar komen ook alleen maar uitgezakte huisvrouwtjes, of vrouwen die net moeder zijn geworden. Valt weinig aan te beleven op zo'n feestje voor onze 'rotturdaam hoeliegunnzz" ...quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:03 schreef Marjan1985 het volgende:
1 augustus was er op dezelfde plek RTL viert de zomer concert met 30.000 bezoekers en daar waren (naar wat ik heb gehoord) totaal geen problemen e.d.
Ja Adidah jongequote:Op zondag 23 augustus 2009 13:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vind dit zo bekrompen gepraat. De hele wereld is gewoon een rotzooitje.
Ik denk dat die jongen gewoon dronken oid is.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:03 schreef Marjan1985 het volgende:
Vind het erg bizar dat ze die foto publiceren terwijl misschien familie nog niet is ingelicht.
Ben je ongerust over je zoon of broer/broertje zit je de foto's te kijken...zie je hem liggen.
Anyway, was er gelukkig niet bij....mijn schoonzusje is in shock omdat zij uit paniek de andere kant op rende als de rest van de groep waardoor zij tussen de groep kwam die juist de politie aan het opfokken was en ze kon geen kant op. Gelukkig door haar oom + omstanders geholpen doordat zij het hek waar ze stond op hebben getild een stukje en zij er onderdoor kon kruipen.
Lijkt me niet fijn om mee te maken.
1 augustus was er op dezelfde plek RTL viert de zomer concert met 30.000 bezoekers en daar waren (naar wat ik heb gehoord) totaal geen problemen e.d.
wat een bullshitquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:40 schreef Breaker.Faker het volgende:
Je kan tegenwoordige niets meer houden in de randstad. Waarom leven op de wereld van die domme mensen.
Ik heb net al gezegd, er zijn verschillende gradaties van beveiliging. De meeste beveiligers die in een beveiligerspakje staan, staan daar voor spek en bonen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja Adidah jonge![]()
Vind het trouwens opvallend, dat er geen beveiliging was die de idioten weerden die die hekken aan het mollen waren.
Ja het zijn nog best vaak vrouwen ook, en wat willen ze eigenlijk doen zonder wapens?quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb net al gezegd, er zijn verschillende gradaties van beveiliging. De meeste beveiligers die in een beveiligerspakje staan, staan daar voor spek en bonen.
Die lui van de dure beveiliging hebben wel echte skills en kunnen zo een groep hooligans uit een slaan, alleen die gasten kosten heel veel geld en lopen dus niet rond op een gratis feest.
Flyers uitdelen tegen zinloos geweld of iets in die richting.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja het zijn nog best vaak vrouwen ook, en wat willen ze eigenlijk doen zonder wapens?
Vrouwen in de beveiliging is inderdaad 1 grote grap.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja het zijn nog best vaak vrouwen ook, en wat willen ze eigenlijk doen zonder wapens?
Ja dat zal werkenquote:Op zondag 23 augustus 2009 13:12 schreef jimjim1983 het volgende:
volgende keer gewoon fouilleren bij de ingang, lijkt mij t makkelijkst
Of het moet zo een dik manwijf zijn maar voor de rest kunnen ze vrij weinig uithalen denk ik.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Vrouwen in de beveiliging is inderdaad 1 grote grap.
Hadden ze te weinig personeel voor. Als ze dat hadden willen doen hadden ze meer toegangspoortjes moeten hebben en meer personeel.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:12 schreef jimjim1983 het volgende:
Zoals deze?quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Flyers uitdelen tegen zinloos geweld of iets in die richting.
Volgende keer helemaal geen politie erbij, dan lost het probleem zichzelf op.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:12 schreef jimjim1983 het volgende:
Tekst is beter dan een link.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:42 schreef RobbieRivera het volgende:
Pff, moeten die lappen tekst nou telkens gekopieerd en hier geplakt worden?Doe gewoon een link. Ik hoef die lappen met tekst hier niet te zien.... Kan mij het schelen dat pietje of klaasje erbij was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |