quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:17 schreef elcastel het volgende:
Het komt gewoon door dat kutzand, het gaat overal inzitten en dat gaat irriteren.
Valt me weer mee van Aboutaleb, al volg ik zijn handelen met argusogen. Het blijft een Marokkaan... Je moet altijd goed opletten waar eventueel dat spreekwoordelijke mes vandaan kan komen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:16 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
En nog een keer van het AD:
zondag 23 augustus 2009
Politie wist van komst hooligans
HOEK VAN HOLLAND - De politie heeft in de loop van zaterdag berichten ontvangen dat hooligans van plan waren om in de avond naar het dancefeest Sunset Grooves op het strand in Hoek van Holland te gaan.
afbeelding vergroten Politiewagens verzamelen zich bij het strandfeest in Hoek van Holland. FOTO ANP
Dat heeft de burgemeester van Rotterdam Ahmed Aboutaleb zondag tijdens een persconferentie gezegd.
Na de berichten heeft de politie het zogenoemde voetbalteam op de zaak gezet om de hooligans in de gaten te houden.(ANP)
Die Aboutaleb maakt hier als eindverantwoordelijke een goede beurt.
Dat zeg ik ook niet.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:16 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Zelfde geldt voor rockfestivals. Als je ziet wat voor spul daar rondloopt, en hoe die zich gedragen, pff ...
Het maakt niet uit, bij beide feesten wordt er gebruikt. Alleen wordt het bij een dancefestival nooit ontkend, rockfestivals daarentegen staat bol van de ontkenningen. Daar wordt echt geen stickie aangeraakt, echt niet! Laat staan een lijntje coke of een spuit. Nee hoor, rockfestivals zijn vredelievend, mensen denken daar de godgansedag aan bloemetjes, en er is daar vrede op aarde.....
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:17 schreef elcastel het volgende:
Het komt gewoon door dat kutzand, het gaat overal inzitten en dat gaat irriteren.
1 dode is best wel een aardige fail voor een burgemeester.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:16 schreef JodyBernal het volgende:
Die Aboutaleb maakt hier als eindverantwoordelijke een goede beurt.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:14 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Ja, want alle dancefeesten deugen niet, en op een rockfeest is er écht nóóit iets aan de hand!
En het soort volk wat er op rockfeestjes komt kan je ook niet over naar huis schrijven, misschien wel het ergste soort wat er bij zit. Van extreemlinks terrorist tot knuffelaars die elkaar vinden, in een kring rond een vuurtje gaan zitten blowen omdat ze in de waan zijn dat zij dé wereldverbeteraars zijn.
Er zijn nóóít knokpartijtjes op rockfeestjes, echt niet.....
Wie zegt dat?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:20 schreef Cheiron het volgende:
Ziet er ook uit als een gezelschap van normaal functionerende medemensen in die filmpjesGoed dat de politie ook gewoon gericht iemand neer hebben geschoten. Gewoon optyfen.
Ik had van tevoren wat biertjes op maar pas twee uur later zat ik op het strand en daar had ik geen zin om verder te drinken. Dus ik was gewoon nuchter.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:15 schreef kriele het volgende:
[..]
Als je de hele avond aan de cola zit, hoef je nog niet nuchter te zijn!
Hoezo valt het mee? Één dode en vele gewonden noem ik geen adequate handelwijze. Dat is gewoon een hele dikke faal voor Aboutaleb, ook al kan hij er misschien persoonlijk weinig aan doen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:18 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Valt me weer mee van Aboutaleb
Precies! Ik noem zo'n rockfestival eerder een holbewonersfeestje. Langharig tuig, rammelend op trommeltjes en ander rommel uit de prehistorie.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:20 schreef JodyBernal het volgende:
Vroeger gebeurde 'het' op rockfestivals. Tegenwoordig zijn rockfestivals voor bange mietjes en heroïnejunks.
Dat komt niet door de harddope, maar dat komt omdat mensen die naar festivals gaan, altijd met grote groepen gaan en dat dan weer incombinatie met die psychedelische dance muziek.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:21 schreef kriele het volgende:
[..]
House/dance etc etc trekt wel meer een ongewenste categorie mensen aan in vergelijk met veel andere muziekstromen. Dit komt waarschijnlijk doordat deze stroming, veel meer dan andere, geassocieerd wordt met harddope. Dit betekent niet dat niemand daar deugd. De meesten gelukkig wel.
Wel het feit dat hij ervan afwist, er naar handelde. Maar dat de politie er vervolgens een rommeltje van maakt, dat zegt niets over het handelen van Aboutaleb, toch?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:22 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Hoezo valt het mee? Één dode en vele gewonden noem ik geen adequate handelwijze. Dat is gewoon een hele dikke faal voor Aboutaleb, ook al kan hij er misschien persoonlijk weinig aan doen.
Wat? Van het schieten? Stond in de op:quote:
Dat is het erge.. er waren poortjes, maar geen controle aan die poortjes.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:24 schreef Stephan1237 het volgende:
Strandfeesten gewoon weer met een poortje(s)
Ja, precies. Het was sarcasme van mijn kant.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:21 schreef JohnDope het volgende:
[..]
1 dode is best wel een aardige fail voor een burgemeester.
Nee natuurlijk niet.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:43 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Ik geloof ook helemaal niet dat dit 'echte' hooligans waren. Gewoon doorgesnoven domme rukkers uit Rotterdam.
Wat een onzin. Ook andere festivals trekken bepaalde categorie mensen aan. Neem nou rock, subcategorie hardrock, deathmetal oid. Daar zie je hetzelfde, ook vaak wel skins e.d. Dus hoezo?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:21 schreef kriele het volgende:
[..]
House/dance etc etc trekt wel meer een ongewenste categorie mensen aan in vergelijk met veel andere muziekstromen. Dit komt waarschijnlijk doordat deze stroming, veel meer dan andere, geassocieerd wordt met harddope. Dit betekent niet dat niemand daar deugd. De meesten gelukkig wel.
Ow okay, ik dacht dat je die dode bedoelde.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:24 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat? Van het schieten? Stond in de op:
Agenten voelden zich dusdanig bedreigd, dat ze waarschuwingsschoten hebben gelost en een bezoeker gericht hebben neergeschoten. Zijn toestand is niet levensbedreigend, aldus de woordvoerder.
Je kon wel weg, alleen er niet meer naartoe omdat het te druk was. Er mocht niemand meer bij. De snelweg was ook afgesloten.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:25 schreef Stephan1237 het volgende:
Ook gisteren
Rotterdam Centraal-Delft/Hoek van Holland Strand
Zaterdag 22 Augustus 23:02
Oorzaak Tussen Rotterdam Centraal en Hoek van Holland Strand rijden geen treinen in opdracht van de politie.
Verwachting Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
bron: ns.nl
Je zat dus echt vast, je kon nergens weg,
Dat weet ik niet. Hij blijft natuurlijk verantwoordelijk.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:24 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Wel het feit dat hij ervan afwist, er naar handelde. Maar dat de politie er vervolgens een rommeltje van maakt, dat zegt niets over het handelen van Aboutaleb, toch?
Je kan gewoon praten terwijl je aan het matten bent toch.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Dat zijn gewoon 18 tot 20 jarige kneusjes die denken tof te zijn met hun "ROTTERDAM HOOLIGANS "
Echte hooligans hebben daar geen tijd voor, die staan immers te matten.
En dan zeker een vlaggetje erbij zetten om de plaats te markeren?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:25 schreef liesje1979 het volgende:
Wat erg![]()
Ik weet niet of zoiets tegen te gaan is, als ze echt willen, kunnen ze zelfs van te voren al dingen verstoppen op het strand.
Da's waar.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:28 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Hij blijft natuurlijk verantwoordelijk.
Maar goed, ik denk niet dat Aboutaleb persoonlijk direct iets valt aan te rekenen. Maar zo werkt het in de praktijk niet: hij is verantwoordelijk en dus wordt hij er op afgerekend.
Nope, de 'hoogopgeleide' Turken en Marokkanen waren al voor het feest het land uit.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:32 schreef Chadi het volgende:
Konden die tokkies dit jaar geen vakantie boeken naar Costa Brava om daar de boel te slopen
Nee een bordje met [HIER LIGGEN DE WAPENS! ALLEEN VOOR {naam adres etc}]quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En dan zeker een vlaggetje erbij zetten om de plaats te markeren?
Tis crisis.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:32 schreef Chadi het volgende:
Konden die tokkies dit jaar geen vakantie boeken naar Costa Brava om daar de boel te slopen
Telegraafquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
- Doodstraf instellen.
- Lijfstraffen waarbij doormartelen de mogelijkheid mag zijn instellen.
- Grote strafkampen creëren.
- iedereen die met een wapen op zak rondloopt, minimaal een half jaar de gevangenis in.
Het moet afgelopen zijn met al die kneuzen in dit godverlaten kutland. Want NEE ik zal NOOIT meer trots zijn op Nederland, aangezien Nederland dieper en dieper afdaalt in de grote gaten die de hel rijk is.
Feest? Perfecte locaties voor rellen toch? DAT is Nederland.
Hooliganisme is net zo'n grote ziekte als racisme, en terrorisme. Ik zeg, afmaken dat ongedierte. Tot het bot van de samenleving weer zuiver is als een glaasje multi culti melk.
(sodeju waar haal ik het vandaan)
Kijk maar eventjes hierquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:33 schreef JodyBernal het volgende:
Toch... het kan aan mij liggen, maar op alle filmpjes zie ik maar bitter weinig gebeuren, zelfs geen vechtpartijen. Natuurlijk heb ik de schoten op één van die filmpjes wel gehoord. Maar voor de rest is er volgens mij vooral sprake van massahysterie.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:33 schreef JodyBernal het volgende:
Toch... het kan aan mij liggen, maar op alle filmpjes zie ik maar bitter weinig gebeuren, zelfs geen vechtpartijen. Natuurlijk heb ik de schoten op één van die filmpjes wel gehoord. Maar voor de rest is er volgens mij vooral sprake van massahysterie.
Oh ja . Jij kan het natuurlijk wetenquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:34 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Nope, de 'hoogopgeleide' Turken en Marokkanen waren al voor het feest het land uit.Somebody must do this dirty job. Terwijl de relberbers op vakantie zijn nemen de tokkies het even over...
QFT, en dan stond ik totaal aan de andere kant.. kan je nagaan hoe het geweest moet zijn in de buurt van de schietpartij.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:42 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
![]()
Gast serieus, heb je er tussen gestaan of niet?
Binnen het terrein was echt massale paniek en erg angstaanjagend (hier niet te zien op de filmpjes). Filmpjes die je hier ziet is nadat het terrein massaal is leeggestroomd na de schietpartij. Toen ging een hele grote groep zich met de politie bemoeien.
Oorlogsgebiedquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Kijk maar eventjes hier![]()
http://www.ad.nl/binnenla(...)l_oorlogsgebied.html
http://www.hersenscheet.c(...)nica_sunset_grooves/quote:
En het hilarische van alles is nog, dat al die groene klimaat mensen het leven op aarde zo lang mogelijk proberen te rekken en daar dus ook al dat ongekende leed (dat de basis is van deze wereld), mee rekken.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:40 schreef Breaker.Faker het volgende:
Waarom moeten mensen dit weer verzieken voor mensen die plezier willen hebben.
Je kan tegenwoordige niets meer houden in de randstad. Waarom leven op de wereld van die domme mensen.
Ook meteen ophangen dit ongedierte.quote:Tussen de rennende mensen kwamen er groepen agressieve jongens vooruit rennen. Die gingen anderen bewust achterna. Ze schopte en sloegen iedereend die op de grond lag.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:45 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
http://www.hersenscheet.c(...)nica_sunset_grooves/
een groep vriendinnen stond naast de groep die de pistool trok
Het is Krediet Crisis hequote:Op zondag 23 augustus 2009 12:32 schreef Chadi het volgende:
Idd, het lijkt wel alsof alle feesten in de randstad gedoemd zijn om te ontsporen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:40 schreef Breaker.Faker het volgende:
Waarom moeten mensen dit weer verzieken voor mensen die plezier willen hebben.
Je kan tegenwoordige niets meer houden in de randstad. Waarom leven op de wereld van die domme mensen.
Die lui hebben een stadionverbod, kunnen het stadion dus niet meer in, dus gaan ze andere plaatsen zoeken om te rellen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:51 schreef Whiskey_Tango het volgende:
Ik heb dit nieuws blijkbaar gemist, maar jezus zeg hoe ergik snap ook werkelijk niet wat er in je hoofd moet omgaan om daar zo te gaan staan rellen, waarschijnlijk waren ze weer high van allemaal dubieuze producten. Maargoed RIP voor die jongen en zijn nabestaanden.
oh myquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
http://www.nufoto.nl/foto(...)oek-van-holland.html
OMGquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Dat is toch niet de dode neem ik aan?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:52 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Ze hebben z'n broek van z'n kont af getrokken.quote:
Nee denk het niet, gewoon zie de reactie boven je.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:56 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Dat is toch niet de dode neem ik aan?
Nee joh, zo kun je zien dat hij een vette Bjorn Borg aanheeft.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ze hebben z'n broek van z'n kont af getrokken.
Dat is de mode tegenwoordig, lees je in in de jeugdcultuur mon amis.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Net alsof Amsterdam zo heilig is.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:50 schreef Adidah het volgende:
Kunnen ze heel Zuid-Holland niet onder water laten lopen, kanker paupers.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:57 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ik vind dit zo bekrompen gepraat. De hele wereld is gewoon een rotzooitje.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:00 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Net alsof Amsterdam zo heilig is.
![]()
Als je ZH onderwater laat lopen, doe dan meteen heel de randstad, dan mogen de GOEDE inwoners ergens een nieuwe stad bouwen, de rest mag lekker vergaan in het zoute water.
Lexxxusquote:Op zondag 23 augustus 2009 13:02 schreef RobbieRivera het volgende:
"Ik ben de dader, je weet togggggg"
[ afbeelding ]
Die groene klimaat figuren moet je sowieso geen aandacht aan besteden, ik zie ze zelf ook niet allemaal in een Prius rijden of geen leren schoenen dragen. Hypocriete relnichten die niet willen werken, dat zijn 't.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vind dit zo bekrompen gepraat. De hele wereld is gewoon een rotzooitje.
En dan heb je nog van die groene klimaat figuren die bang zijn dat de aarde vergaat en er alles aan willen doen om dit verziekte leven op aarde zo lang mogelijk proberen te redden.
Daar komen ook alleen maar uitgezakte huisvrouwtjes, of vrouwen die net moeder zijn geworden. Valt weinig aan te beleven op zo'n feestje voor onze 'rotturdaam hoeliegunnzz" ...quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:03 schreef Marjan1985 het volgende:
1 augustus was er op dezelfde plek RTL viert de zomer concert met 30.000 bezoekers en daar waren (naar wat ik heb gehoord) totaal geen problemen e.d.
Ja Adidah jongequote:Op zondag 23 augustus 2009 13:02 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik vind dit zo bekrompen gepraat. De hele wereld is gewoon een rotzooitje.
Ik denk dat die jongen gewoon dronken oid is.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:03 schreef Marjan1985 het volgende:
Vind het erg bizar dat ze die foto publiceren terwijl misschien familie nog niet is ingelicht.
Ben je ongerust over je zoon of broer/broertje zit je de foto's te kijken...zie je hem liggen.
Anyway, was er gelukkig niet bij....mijn schoonzusje is in shock omdat zij uit paniek de andere kant op rende als de rest van de groep waardoor zij tussen de groep kwam die juist de politie aan het opfokken was en ze kon geen kant op. Gelukkig door haar oom + omstanders geholpen doordat zij het hek waar ze stond op hebben getild een stukje en zij er onderdoor kon kruipen.
Lijkt me niet fijn om mee te maken.
1 augustus was er op dezelfde plek RTL viert de zomer concert met 30.000 bezoekers en daar waren (naar wat ik heb gehoord) totaal geen problemen e.d.
wat een bullshitquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:40 schreef Breaker.Faker het volgende:
Ik heb net al gezegd, er zijn verschillende gradaties van beveiliging. De meeste beveiligers die in een beveiligerspakje staan, staan daar voor spek en bonen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:07 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja Adidah jonge![]()
Vind het trouwens opvallend, dat er geen beveiliging was die de idioten weerden die die hekken aan het mollen waren.
Ja het zijn nog best vaak vrouwen ook, en wat willen ze eigenlijk doen zonder wapens?quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:08 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik heb net al gezegd, er zijn verschillende gradaties van beveiliging. De meeste beveiligers die in een beveiligerspakje staan, staan daar voor spek en bonen.
Die lui van de dure beveiliging hebben wel echte skills en kunnen zo een groep hooligans uit een slaan, alleen die gasten kosten heel veel geld en lopen dus niet rond op een gratis feest.
Flyers uitdelen tegen zinloos geweld of iets in die richting.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja het zijn nog best vaak vrouwen ook, en wat willen ze eigenlijk doen zonder wapens?
Vrouwen in de beveiliging is inderdaad 1 grote grap.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:09 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja het zijn nog best vaak vrouwen ook, en wat willen ze eigenlijk doen zonder wapens?
Ja dat zal werkenquote:Op zondag 23 augustus 2009 13:12 schreef jimjim1983 het volgende:
volgende keer gewoon fouilleren bij de ingang, lijkt mij t makkelijkst
Of het moet zo een dik manwijf zijn maar voor de rest kunnen ze vrij weinig uithalen denk ik.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:12 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Vrouwen in de beveiliging is inderdaad 1 grote grap.
Hadden ze te weinig personeel voor. Als ze dat hadden willen doen hadden ze meer toegangspoortjes moeten hebben en meer personeel.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:12 schreef jimjim1983 het volgende:
Zoals deze?quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:10 schreef Whiskey_Tango het volgende:
[..]
Flyers uitdelen tegen zinloos geweld of iets in die richting.
Volgende keer helemaal geen politie erbij, dan lost het probleem zichzelf op.quote:Op zondag 23 augustus 2009 13:12 schreef jimjim1983 het volgende:
Tekst is beter dan een link.quote:Op zondag 23 augustus 2009 16:42 schreef RobbieRivera het volgende:
Pff, moeten die lappen tekst nou telkens gekopieerd en hier geplakt worden?Doe gewoon een link. Ik hoef die lappen met tekst hier niet te zien.... Kan mij het schelen dat pietje of klaasje erbij was.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |