Ow okay, ik dacht dat je die dode bedoelde.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:24 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Wat? Van het schieten? Stond in de op:
Agenten voelden zich dusdanig bedreigd, dat ze waarschuwingsschoten hebben gelost en een bezoeker gericht hebben neergeschoten. Zijn toestand is niet levensbedreigend, aldus de woordvoerder.
Je kon wel weg, alleen er niet meer naartoe omdat het te druk was. Er mocht niemand meer bij. De snelweg was ook afgesloten.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:25 schreef Stephan1237 het volgende:
Ook gisteren
Rotterdam Centraal-Delft/Hoek van Holland Strand
Zaterdag 22 Augustus 23:02
Oorzaak Tussen Rotterdam Centraal en Hoek van Holland Strand rijden geen treinen in opdracht van de politie.
Verwachting Het is nog niet bekend hoe lang dit duurt.
bron: ns.nl
Je zat dus echt vast, je kon nergens weg,
Dat weet ik niet. Hij blijft natuurlijk verantwoordelijk.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:24 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Wel het feit dat hij ervan afwist, er naar handelde. Maar dat de politie er vervolgens een rommeltje van maakt, dat zegt niets over het handelen van Aboutaleb, toch?
Je kan gewoon praten terwijl je aan het matten bent toch.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:25 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Dat zijn gewoon 18 tot 20 jarige kneusjes die denken tof te zijn met hun "ROTTERDAM HOOLIGANS "
Echte hooligans hebben daar geen tijd voor, die staan immers te matten.
En dan zeker een vlaggetje erbij zetten om de plaats te markeren?quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:25 schreef liesje1979 het volgende:
Wat erg![]()
Ik weet niet of zoiets tegen te gaan is, als ze echt willen, kunnen ze zelfs van te voren al dingen verstoppen op het strand.
Da's waar.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:28 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Hij blijft natuurlijk verantwoordelijk.
Maar goed, ik denk niet dat Aboutaleb persoonlijk direct iets valt aan te rekenen. Maar zo werkt het in de praktijk niet: hij is verantwoordelijk en dus wordt hij er op afgerekend.
Nope, de 'hoogopgeleide' Turken en Marokkanen waren al voor het feest het land uit.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:32 schreef Chadi het volgende:
Konden die tokkies dit jaar geen vakantie boeken naar Costa Brava om daar de boel te slopen
Nee een bordje met [HIER LIGGEN DE WAPENS! ALLEEN VOOR {naam adres etc}]quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:30 schreef JohnDope het volgende:
[..]
En dan zeker een vlaggetje erbij zetten om de plaats te markeren?
Tis crisis.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:32 schreef Chadi het volgende:
Konden die tokkies dit jaar geen vakantie boeken naar Costa Brava om daar de boel te slopen
Telegraafquote:Op zondag 23 augustus 2009 11:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
- Doodstraf instellen.
- Lijfstraffen waarbij doormartelen de mogelijkheid mag zijn instellen.
- Grote strafkampen creëren.
- iedereen die met een wapen op zak rondloopt, minimaal een half jaar de gevangenis in.
Het moet afgelopen zijn met al die kneuzen in dit godverlaten kutland. Want NEE ik zal NOOIT meer trots zijn op Nederland, aangezien Nederland dieper en dieper afdaalt in de grote gaten die de hel rijk is.
Feest? Perfecte locaties voor rellen toch? DAT is Nederland.
Hooliganisme is net zo'n grote ziekte als racisme, en terrorisme. Ik zeg, afmaken dat ongedierte. Tot het bot van de samenleving weer zuiver is als een glaasje multi culti melk.
(sodeju waar haal ik het vandaan)
Kijk maar eventjes hierquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:33 schreef JodyBernal het volgende:
Toch... het kan aan mij liggen, maar op alle filmpjes zie ik maar bitter weinig gebeuren, zelfs geen vechtpartijen. Natuurlijk heb ik de schoten op één van die filmpjes wel gehoord. Maar voor de rest is er volgens mij vooral sprake van massahysterie.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:33 schreef JodyBernal het volgende:
Toch... het kan aan mij liggen, maar op alle filmpjes zie ik maar bitter weinig gebeuren, zelfs geen vechtpartijen. Natuurlijk heb ik de schoten op één van die filmpjes wel gehoord. Maar voor de rest is er volgens mij vooral sprake van massahysterie.
Oh ja . Jij kan het natuurlijk wetenquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:34 schreef RobbieRivera het volgende:
[..]
Nope, de 'hoogopgeleide' Turken en Marokkanen waren al voor het feest het land uit.Somebody must do this dirty job. Terwijl de relberbers op vakantie zijn nemen de tokkies het even over...
QFT, en dan stond ik totaal aan de andere kant.. kan je nagaan hoe het geweest moet zijn in de buurt van de schietpartij.quote:Op zondag 23 augustus 2009 12:42 schreef _Tjabbe_ het volgende:
[..]
![]()
Gast serieus, heb je er tussen gestaan of niet?
Binnen het terrein was echt massale paniek en erg angstaanjagend (hier niet te zien op de filmpjes). Filmpjes die je hier ziet is nadat het terrein massaal is leeggestroomd na de schietpartij. Toen ging een hele grote groep zich met de politie bemoeien.
Oorlogsgebiedquote:Op zondag 23 augustus 2009 12:41 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Kijk maar eventjes hier![]()
http://www.ad.nl/binnenla(...)l_oorlogsgebied.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |