Het zal je kind maar zijn.quote:Een 19-jarige jongen is omgekomen op het strand van Hoek van Holland, toen daar tijdens een dance-evenement een grote vechtpartij uitbrak.
Dit is geen normale gang van zaken hoor.quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:57 schreef aloa het volgende:
[..]
Het zal je kind maar zijn.![]()
Triest dat dit tegenwoordig een normale gang van zaken is.
Dus de politie moet zonder wapen daarheen gaan?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:02 schreef borisbanaan het volgende:
Een ieder die met wat voor wapen dan ook van plan is naar een feest te gaan, moet men ouderwetsch gegen die mauer parkeren en in een ondiepe kuil laten vallen.
Wijsneus. Die politie zou uberhaupt geen wapens moeten hoeven trekken op een FEEST.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus de politie moet zonder wapen daarheen gaan?
Sjonge zeg, dat bedoellt hij toch helemaal niet? Een persoon, niet agent, die met een wapen naar een feest gaat is een randdebiel. Terzijde, in dat filmpje wordt echt no way met scherp gschoten, dikke kankersukkel op die video.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:05 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Dus de politie moet zonder wapen daarheen gaan?
Alles is beter dan die kudt muziek die ze daar draaide.quote:
Staat niet in het bericht dat er ook feestgangers met wapens waren.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:09 schreef starla het volgende:
[..]
Sjonge zeg, dat bedoellt hij toch helemaal niet? Een persoon, niet agent, die met een wapen naar een feest gaat is een randdebiel. Terzijde, in dat filmpje wordt echt no way met scherp gschoten, dikke kankersukkel op die video.
Waar gaat het toch heen met de wereld.quote:
Dat was wel zo. De politie kwam het terrein op direct nadat er schoten waren gelost door een bezoeker.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Staat niet in het bericht dat er ook feestgangers met wapens waren.
quote:(Novum) - Bij een uit de hand gelopen strandfeest in Hoek van Holland is zaterdagavond een 19-jarige man doodgeschoten. Acht andere mensen raakten gewond. Toen de politie en ME ingrepen nadat de schoten waren gehoord keerde een 'behoorlijk aantal' festivalbezoekers zich tegen de politie, zegt een woordvoerder van de politie.
Waar blijft je standaard huilie-opmerking?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Vroeg me al af waarom ik gister zo lang in de file stond. Verder altijd leuk die gratis feestjes.![]()
Zeker in de omgeving van Rotterdam.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:20 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
Vroeg me al af waarom ik gister zo lang in de file stond. Verder altijd leuk die gratis feestjes.![]()
Hoe had je dat dan voor je gezien?quote:Op zondag 23 augustus 2009 10:59 schreef Toempf het volgende:
En volgens de media zijn er maar DRIE mensen gearresteerd. Lekker bezig weer.
Nee, het zullen de rubber kogels zijn die onze agenten standaard bij zich hebben.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:09 schreef starla het volgende:
[..]
Sjonge zeg, dat bedoellt hij toch helemaal niet? Een persoon, niet agent, die met een wapen naar een feest gaat is een randdebiel. Terzijde, in dat filmpje wordt echt no way met scherp gschoten, dikke kankersukkel op die video.
Ik geef toe, de Hoek ligt me erg na aan het hart en dus ben ik bevooroordeeld maar kom op zeg. Dit is Hoek van Holland, waar de meeste feesten gewoon normaal en gezellig verlopen. Dat een paar van die randdebielen gaan lopen 'kankeren' (om maar even in hun eigen bewoordingen te blijven) wil nog niet zeggen dat dit schering en inslag is.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:21 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Zeker in de omgeving van Rotterdam.
Ik las op diezelfde site dat het om knokken tussen Ajacieden en Feijenoorders ging.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:22 schreef JodyBernal het volgende:
Ik las ergens dat het zou gaan om een groep hooligans die ruzie zochten met Antillianen en Marokkanen. Ik weet niet of het waar is, maar het zou me niks verbazen.
En ja, dan vraag je er ook om. Kom jij aanzetten met je doorgesnoven koppie en je sneue "Rotterdam Hooligans", trekt er vroeg of laat gewoon zo'n neger een gun.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:13 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Alles is beter dan die kudt muziek die ze daar draaide.
Heb ook niets tegen Hoek van Holland en in principe ook niet tegen Rotterdam maar mijn ervaring is dat het bij feesten in Rotterdam en omgeving veel eerder uit de hand loopt dan bij welke andere stad dan ook.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:24 schreef Miracle_Drug het volgende:
[..]
Ik geef toe, de Hoek ligt me erg na aan het hart en dus ben ik bevooroordeeld maar kom op zeg. Dit is Hoek van Holland, waar de meeste feesten gewoon normaal en gezellig verlopen. Dat een paar van die randdebielen gaan lopen 'kankeren' (om maar even in hun eigen bewoordingen te blijven) wil nog niet zeggen dat dit schering en inslag is.
Een bas is ok maar deze muziek is gewoon veel te glad en hip, dat is vragen om problemen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:26 schreef kriele het volgende:
[..]
Dit soort dingen lijken inderdaad wel meer te horen bij dance evenementen, dan bijv. bij rock, alternative of metal evenementen.
Misschien waren die Feyenoorders wel negers en die 'joden' Marokkanen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Ik las op diezelfde site dat het om knokken tussen Ajacieden en Feijenoorders ging.
Wel aangepakt? Ik hoop toch wel iets harder dan dat. De tering, ze hebben hier in alle opzichten gefaalt.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:27 schreef Dzy het volgende:
What the fok, echt belachelijk. Organisatie mag ook wel aangepakt worden, mede hun schuld door veel te weinig security te regelen.
quote:'Strand leek wel oorlogsgebied'
HOEK VAN HOLLA ND - (UPDATE 10:47 uur) ‘Veel bezoekers van het feest in Hoek van Holland mailen hun ervaringen aan AD.nl ’Veel jongeren waren al vroeg straalbezopen en onder invloed van drugs’, schrijft een inwoner van Hoek van Holland die met zijn tienerdochtrer op het feest aanwezig was.
‘Al gauw gonsde het van de geruchten dat er Ajax- en Feyenoordhooligans onderweg waren om te knokken,.’
'Als je de eerst berichten leest zou je bijna denken dat het wel mee viel allemaal, maar in werkelijkheid was het net een groot oorlogsgebied, waar geen contact meer gemaakt kon worden met familie en vrienden om te kunnen vertellen dat je veilig was, waar mensen verdwaasd in het pikdonkere duin liepen, of op het strand, of langs de weg. Iedereen voelde zich als in een val terecht gekomen,' schrijft 'vollemaantje.'
'Wat me opviel is dat je het terrein kon oplopen zonder enige vorm van controle, je had alles mee kunnen nemen zoals drank en wapens, schrijft Alain uit Zwijndrecht.‘Bellen ging niet meer het netwerk lag er uit..
Chantal : 'Wij waren rond 9 uur binnen, controle was inderdaad minimaal. Je kon namelijk via de nooduitgangen gewoon naar binnen zonder dat je gecontroleerd werd. Tegen een uur of half 11 was er grote paniek. Wij stonden vrij achteraan op het strand en we zagen een grote menigte ineens heel hard rennen en op ons af komen. Mensen gilden en er was paniek. Tussen de rennende mensen kwamen er groepen agressieve jongens vooruit rennen. Die gingen anderen bewust achterna. Ze schopte en sloegen iedereend die op de grond lag. Ook onschuldige bezoekers die onder de voet werden gelopen. Wij wisten gelukkig te ontkomen ''
Ron meldt AD.nl 'Je kon gewoon zonder controle naar binnen. Er werd alleen bij de dames in de tas gekeken.Nadat er een vechtpartij was geweest ging een vriendin naar de security omdat er een jongen gewond lag op de grond maar die kwamen niet omdat ze onderbezet waren hetzelfde gold voor de politie. Na de voor derde keer weg te zijn gelopen voor een vechtpartij zijn we weg gegaan de sfeer was heel grimmig wij hadden het idee dat als je tegen iemand aan stootte dat je al klappen zou krijgen.'
‘Dat dit gebeurde voelde je aan komen.Sommige mensen zijn eerder naar huis gegaan omdat de sfeer grimmig was., schrijft bezoeker Peter.‘Het was een chaos op de weg, het leek wel een film
We hoorden de sirenes af en aan rijden en werden de verhalen steeds gekker , met als trieste eindresultaat dat alles afgelast werd , massale vechtpartijen , schieten en een dode en gewonden .
Gewoon te triest voor woorden hoe zo’n stel malloten zo’n heel feest kunnen verknallen.'
'I have a rare bonedisease which impedes my ability to pronounce the T in Plane..arium.'quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:14 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Staat niet in het bericht dat er ook feestgangers met wapens waren.
Dit is ook weer een only in the netherlands opmerking, want de beveiliging kan niet veel uitrichten, je hebt trouwens op evenementen verschillende gradaties van beveiliging. De meeste beveiligers die rondlopen heb je niet veel aan, die proberen veel indruk te maken met hun pakkie, maar skills hebben ze niet, vaak hebben ze alleen ehbo.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:27 schreef Dzy het volgende:
What the fok, echt belachelijk. Organisatie mag ook wel aangepakt worden, mede hun schuld door veel te weinig security te regelen.
Ze hadden op z'n minst kunnen fouilleren. Toen wij aankwamen werden er ook geen tasjes meer gecontroleerd.. Tsja, dan kan elke klapjosti een geweer mee naar binnen nemen, hoef je er niet eens moeite voor te doen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:35 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit is ook weer een only in the netherlands opmerking, want de beveiliging kan niet veel uitrichten, je hebt trouwens op evenementen verschillende gradaties van beveiliging. De meeste beveiligers die rondlopen heb je niet veel aan.
Tegen dit soort gasten kan je alleen de hoogste gradatie van beveiliging in zetten, dat is een grote club freefighters die voor niemand wegloopt, alleen die gasten zijn heel duur, dus die liepen daar niet en verder kunnen die ook geen kogels met de tanden stoppen.
Dit soort taferelen komt door de stadion verboden, die lieden kunnen niet meer naar het stadion en moeten ergens anders afspreken.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
- Doodstraf instellen.
- Lijfstraffen waarbij doormartelen de mogelijkheid mag zijn instellen.
- Grote strafkampen creëren.
- iedereen die met een wapen op zak rondloopt, minimaal een half jaar de gevangenis in.
Het moet afgelopen zijn met al die kneuzen in dit godverlaten kutland. Want NEE ik zal NOOIT meer trots zijn op Nederland, aangezien Nederland dieper en dieper afdaalt in de grote gaten die de hel rijk is.
Feest? Perfecte locaties voor rellen toch? DAT is Nederland.
Hooliganisme is net zo'n grote ziekte als racisme, en terrorisme. Ik zeg, afmaken dat ongedierte. Tot het bot van de samenleving weer zuiver is als een glaasje multi culti melk.
(sodeju waar haal ik het vandaan)
Dit voel je ook gewoon aan, als je tenminste niet helemaal laveloos en doorgesnoven als een zombie mee staat te loeren.quote:Na de voor derde keer weg te zijn gelopen voor een vechtpartij zijn we weg gegaan de sfeer was heel grimmig wij hadden het idee dat als je tegen iemand aan stootte dat je al klappen zou krijgen.
Jesus fuckin christ, lezen is ook een vak zeg. Je bent inderdaad toe aan koffie.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:34 schreef starla het volgende:
[..]
'I have a rare bonedisease which impedes my ability to pronounce the T in Plane..arium.'
Zoiets heb jij ook of niet? Ja, er zijn feestgangers met wapens naar het feest gegaan, maar die reactie slaat nergens op. Eerst zegt iemand (bericht1) dat naar een feest gaan met een wapen voor sukkels is (in iets plastischere omschrijvingen maar goed), daarna antwoord jij met 'dus de politie ook?', waarna ik zeg dat hij feestgangers bedoelt (bericht2) en niet de politie, waarop jij komt met: 'maar er waren toch feestgangers met wapens?' Als je ook maar iets van logica snapt zie je dat bericht 2 als reactie op bericht 1 maar één ding kan betekenen: 'feestgangers met wapens'. Tijd voor een dubbele koffie zeg
Je doet net of het de normaalste zaak van de wereld is dat ze dan maar zo'n groot evenement uitkiezen om te verzieken, maar dat is het natuurlijk niet. Ze hadden ook met z'n allen een verlaten strand uit kunnen kiezen, daar zijn er genoeg van. Of een veldje bij Beverwijk.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:40 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Dit soort taferelen komt door de stadion verboden, die jongens kunnen niet meer naar het stadion en moeten ergens anders afspreken.
Uit de PVV ideologie?!quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
- Doodstraf instellen.
- Lijfstraffen waarbij doormartelen de mogelijkheid mag zijn instellen.
- Grote strafkampen creëren.
- iedereen die met een wapen op zak rondloopt, minimaal een half jaar de gevangenis in.
Het moet afgelopen zijn met al die kneuzen in dit godverlaten kutland. Want NEE ik zal NOOIT meer trots zijn op Nederland, aangezien Nederland dieper en dieper afdaalt in de grote gaten die de hel rijk is.
Feest? Perfecte locaties voor rellen toch? DAT is Nederland.
Hooliganisme is net zo'n grote ziekte als racisme, en terrorisme. Ik zeg, afmaken dat ongedierte. Tot het bot van de samenleving weer zuiver is als een glaasje multi culti melk.
(sodeju waar haal ik het vandaan)
Met alle respect, maar "normaal" is nog al relatief, want je hoeft de televisie maar aan te zetten en je wordt met dit soort zaken geconfronteerd.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:43 schreef JodyBernal het volgende:
[..]
Je doet net of het de normaalste zaak van de wereld is dat ze dan maar zo'n groot evenement uitkiezen om te verzieken, maar dat is het natuurlijk niet. Ze hadden ook met z'n allen een verlaten strand uit kunnen kiezen, daar zijn er genoeg van. Of een veldje bij Beverwijk.
Ik geloof ook helemaal niet dat dit 'echte' hooligans waren. Gewoon doorgesnoven domme rukkers uit Rotterdam.
Het wás ook een grote teringzooi. De politie kon er ook niet bijkomen wegens overvolle wegen, maar echt georganiseerd bezig waren ze ook niet. Er reden minstens net zoveel volle politiewagens naar het strand toe als ervanaf.. Kunnen ze niet afspreken wie waar is?quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:40 schreef Adolecens het volgende:
Tvp voor de èchte verhalen en niet de geruststellende media berichten van: "Niks aan de hand mensen, allemaal doorlopen!"
Filmpjes en ooggetuigen verslagen geven toch een heel ander beeld weer!
Als ze goede muziek hadden gedraaid was het zeker een stuk minder uit de hand gelopen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:44 schreef MrX1982 het volgende:
Een groot en gratis feest met drugsgebruikende proleten. Dat is vragen om problemen want men komt dan helemaal niet voor de muziek.
De organisatie lijkt me nogal laakbaar dat het zo uit de hand heeft gelopen als ik de berichtgeving mag geloven.
Dat weet ik, maar jouw redenatie van "komt door al die stadionverboden" klopt gewoon niet. Als die lui willen vechten dan kan dat toch wel, elk moment van de dag. Daar hoeven ze echt niet speciaal zo'n drukbezocht dancfeest voor uit te kiezen, omdat het stadion nu eenmaal dicht is.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:44 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Met alle respect, maar "normaal" is nog al relatief, want je hoeft de televisie maar aan te zetten en je wordt met dit soort zaken geconfronteerd.
Het waren Nederlanders die de boel #&$$$$quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:47 schreef 16meter het volgende:
Een gratis feest in de regio Rotterdam... wat wil je.
Ik ben links dus kom niet aan met het ongedierte dat Wilders heet.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:44 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uit de PVV ideologie?!
Wat Wilders Wil
‘Het PVV-verkiezingspamflet’ (2006), ‘Plan voor een nieuwe gouden eeuw’(2006), ‘Klare wijn’ (2006) en ‘Onafhankelijkheidsverklaring’ (2005).
4. Er komt een immigratiestop voor Marokkanen en Turken voor de komende vijf jaar.
5. Inzet van het leger bij grote en/of risicovolle evenementen.
8. Uitbreiding van het preventief fouilleren naar heel Nederland.
12. Geen verblijfsvergunning voor immigranten die in de tien jaar voor aanvraag van hun vergunning waar ook ter wereld zijn veroordeeld voor een misdrijf.
13. Introductie van jury rechtspraak
14. Na drie zware geweldsmisdrijven volgt een levenslange gevangenisstraf.
15. Denaturalisatie en uitzetting van recidiverende (Marokkaanse) staatsterroristen met een dubbele nationaliteit.
16. Vijf gevangen op één cel.
17. Introductie van heropvoedingskampen.
25. Onmiddellijke sluiting van radicale moskeeën.
26. In gebedshuizen wordt uitsluitend Nederlands gesproken.
27. Boerkaverbod in de openbare ruimte.
quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:28 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Een bas is ok maar deze muziek is gewoon veel te glad en hip, dat is vragen om problemen.
Paupers.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:48 schreef Stephan1237 het volgende:
[..]
Het waren Nederlanders die de boel #&$$$$
Ik ben op legio van dat soort feesten geweest, maar als de plaatjesdraaiers er een potje van ging maken, brak altijd de pleuris uit.quote:
Nogal speculatief. Betere organisatie en kleinschaliger en het was misschien anders gelopen.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:47 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Als ze goede muziek hadden gedraaid was het zeker een stuk minder uit de hand gelopen.
En wanneer mag jij op proefverlof??quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mijn plan is veel extremer dan hem en de rest van die mietjes die zich politici noemen.
lol, er zijn idioten die echt levenslang in een (martel)cel mogen belanden.quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:52 schreef henkway het volgende:
[..]
En wanneer mag jij op proefverlof??
quote:Op zondag 23 augustus 2009 11:49 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Ik ben op legio van dat soort feesten geweest, maar als de plaatjesdraaiers er een potje van ging maken, brak altijd de pleuris uit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |