abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_72098144
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:31 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Je...............
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:40:01 #52
207353 Wheelgunner
Met de Noorderzon...
pi_72098146
Ontzettende paupers
pi_72098165
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
- Doodstraf instellen.
- Lijfstraffen waarbij doormartelen de mogelijkheid mag zijn instellen.
- Grote strafkampen creëren.
- iedereen die met een wapen op zak rondloopt, minimaal een half jaar de gevangenis in.

Het moet afgelopen zijn met al die kneuzen in dit godverlaten kutland. Want NEE ik zal NOOIT meer trots zijn op Nederland, aangezien Nederland dieper en dieper afdaalt in de grote gaten die de hel rijk is.
Feest? Perfecte locaties voor rellen toch? DAT is Nederland.
Hooliganisme is net zo'n grote ziekte als racisme, en terrorisme. Ik zeg, afmaken dat ongedierte. Tot het bot van de samenleving weer zuiver is als een glaasje multi culti melk.

(sodeju waar haal ik het vandaan)

Dit soort taferelen komt door de stadion verboden, die lieden kunnen niet meer naar het stadion en moeten ergens anders afspreken.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:40:48 #54
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72098166
quote:
Na de voor derde keer weg te zijn gelopen voor een vechtpartij zijn we weg gegaan de sfeer was heel grimmig wij hadden het idee dat als je tegen iemand aan stootte dat je al klappen zou krijgen.
Dit voel je ook gewoon aan, als je tenminste niet helemaal laveloos en doorgesnoven als een zombie mee staat te loeren.

Vorig jaar in Bloemendaal was het ook een keer raak. Ik was daar toen ook, maar toen ik merkte dat de sfeer snel verslechterde ben ik weggegaan. Je ziet dat gewoon aan die lui. De volgende dag las ik in de krant dat de politie de boel was komen platleggen.
pi_72098167
Tvp voor de èchte verhalen en niet de geruststellende media berichten van: "Niks aan de hand mensen, allemaal doorlopen!"

Filmpjes en ooggetuigen verslagen geven toch een heel ander beeld weer!
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_72098222
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:34 schreef starla het volgende:

[..]

'I have a rare bonedisease which impedes my ability to pronounce the T in Plane..arium.'

Zoiets heb jij ook of niet? Ja, er zijn feestgangers met wapens naar het feest gegaan, maar die reactie slaat nergens op. Eerst zegt iemand (bericht1) dat naar een feest gaan met een wapen voor sukkels is (in iets plastischere omschrijvingen maar goed), daarna antwoord jij met 'dus de politie ook?', waarna ik zeg dat hij feestgangers bedoelt (bericht2) en niet de politie, waarop jij komt met: 'maar er waren toch feestgangers met wapens?' Als je ook maar iets van logica snapt zie je dat bericht 2 als reactie op bericht 1 maar één ding kan betekenen: 'feestgangers met wapens'. Tijd voor een dubbele koffie zeg
Jesus fuckin christ, lezen is ook een vak zeg. Je bent inderdaad toe aan koffie.
Kwaliteitspost | Kwaliteitspost

Op maandag 8 december 2008 00:48 schreef Juup© het volgende:
Jij bent gewoon een hypocriete klootzak (althans dat vind ik).
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:43:41 #57
3542 Gia
User under construction
pi_72098233
Ik hoop dat organisatoren van dit soort feestjes hun lesje geleerd hebben. 't Is meer dan erg dat een jongen van 19 jaar dit met zijn leven heeft moeten bekopen.

In heel Nederland zijn feesten, concerts enz. die gratis toegankelijk zijn, waar duizenden mensen bij elkaar staan en waar nooit gecontroleerd wordt. Hoe fout moet het gaan voordat hier verandering in komt?

En wordt bij controle een (vuur)wapen gevonden, dan direct enkele maanden de bak in. Alleen het meenemen van een wapen naar een evenement moet al streng bestraft worden.
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:43:45 #58
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72098235
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:40 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Dit soort taferelen komt door de stadion verboden, die jongens kunnen niet meer naar het stadion en moeten ergens anders afspreken.
Je doet net of het de normaalste zaak van de wereld is dat ze dan maar zo'n groot evenement uitkiezen om te verzieken, maar dat is het natuurlijk niet. Ze hadden ook met z'n allen een verlaten strand uit kunnen kiezen, daar zijn er genoeg van. Of een veldje bij Beverwijk.

Ik geloof ook helemaal niet dat dit 'echte' hooligans waren. Gewoon doorgesnoven domme rukkers uit Rotterdam.
pi_72098248
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:39 schreef HL_Dog43 het volgende:
- Doodstraf instellen.
- Lijfstraffen waarbij doormartelen de mogelijkheid mag zijn instellen.
- Grote strafkampen creëren.
- iedereen die met een wapen op zak rondloopt, minimaal een half jaar de gevangenis in.

Het moet afgelopen zijn met al die kneuzen in dit godverlaten kutland. Want NEE ik zal NOOIT meer trots zijn op Nederland, aangezien Nederland dieper en dieper afdaalt in de grote gaten die de hel rijk is.
Feest? Perfecte locaties voor rellen toch? DAT is Nederland.
Hooliganisme is net zo'n grote ziekte als racisme, en terrorisme. Ik zeg, afmaken dat ongedierte. Tot het bot van de samenleving weer zuiver is als een glaasje multi culti melk.

(sodeju waar haal ik het vandaan)
Uit de PVV ideologie?!

Wat Wilders Wil
‘Het PVV-verkiezingspamflet’ (2006), ‘Plan voor een nieuwe gouden eeuw’(2006), ‘Klare wijn’ (2006) en ‘Onafhankelijkheidsverklaring’ (2005).

4. Er komt een immigratiestop voor Marokkanen en Turken voor de komende vijf jaar.
5. Inzet van het leger bij grote en/of risicovolle evenementen.
8. Uitbreiding van het preventief fouilleren naar heel Nederland.
12. Geen verblijfsvergunning voor immigranten die in de tien jaar voor aanvraag van hun vergunning waar ook ter wereld zijn veroordeeld voor een misdrijf.
13. Introductie van jury rechtspraak
14. Na drie zware geweldsmisdrijven volgt een levenslange gevangenisstraf.
15. Denaturalisatie en uitzetting van recidiverende (Marokkaanse) staatsterroristen met een dubbele nationaliteit.
16. Vijf gevangen op één cel.
17. Introductie van heropvoedingskampen.
25. Onmiddellijke sluiting van radicale moskeeën.
26. In gebedshuizen wordt uitsluitend Nederlands gesproken.
27. Boerkaverbod in de openbare ruimte.
Never regret anything, beacuse one time it was exaclty what you wanted.
Op donderdag 29 mei 2014 01:52 schreef Tamashii het volgende:
Aan Ado vraagt iedereen toestemmming
pi_72098255
Een groot en gratis feest met drugsgebruikende proleten. Dat is vragen om problemen want men komt dan helemaal niet voor de muziek.

De organisatie lijkt me nogal laakbaar dat het zo uit de hand heeft gelopen als ik de berichtgeving mag geloven.
pi_72098265
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:43 schreef JodyBernal het volgende:

[..]

Je doet net of het de normaalste zaak van de wereld is dat ze dan maar zo'n groot evenement uitkiezen om te verzieken, maar dat is het natuurlijk niet. Ze hadden ook met z'n allen een verlaten strand uit kunnen kiezen, daar zijn er genoeg van. Of een veldje bij Beverwijk.

Ik geloof ook helemaal niet dat dit 'echte' hooligans waren. Gewoon doorgesnoven domme rukkers uit Rotterdam.
Met alle respect, maar "normaal" is nog al relatief, want je hoeft de televisie maar aan te zetten en je wordt met dit soort zaken geconfronteerd.
"Mensen die tegen Israël zijn, zijn in werkelijkheid antisemieten." Doctor Martin Luther King - 1967
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:46:59 #62
239646 Cmonv
Headbanger
pi_72098324
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:40 schreef Adolecens het volgende:
Tvp voor de èchte verhalen en niet de geruststellende media berichten van: "Niks aan de hand mensen, allemaal doorlopen!"

Filmpjes en ooggetuigen verslagen geven toch een heel ander beeld weer!
Het wás ook een grote teringzooi. De politie kon er ook niet bijkomen wegens overvolle wegen, maar echt georganiseerd bezig waren ze ook niet. Er reden minstens net zoveel volle politiewagens naar het strand toe als ervanaf.. Kunnen ze niet afspreken wie waar is?

Overigens heeft de politie wel heel goed opgetreden op het station. Er werden maar een bepaalde hoeveelheid mensen per trein doorgelaten zodat het niet onmenselijk vol was. (zoals de heenweg )
pi_72098336
Een bekende van mij was ook naar het feest gegaan maar gelukkig veilig teruggekomen toen het erger begon te worden
pi_72098351
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:44 schreef MrX1982 het volgende:
Een groot en gratis feest met drugsgebruikende proleten. Dat is vragen om problemen want men komt dan helemaal niet voor de muziek.

De organisatie lijkt me nogal laakbaar dat het zo uit de hand heeft gelopen als ik de berichtgeving mag geloven.
Als ze goede muziek hadden gedraaid was het zeker een stuk minder uit de hand gelopen.
pi_72098353
Een gratis feest in de regio Rotterdam... wat wil je.

Je bent ook een pauper als je daarheen gaat.
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:48:05 #66
265324 JodyBernal
Que si, que no
pi_72098361
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:44 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Met alle respect, maar "normaal" is nog al relatief, want je hoeft de televisie maar aan te zetten en je wordt met dit soort zaken geconfronteerd.
Dat weet ik, maar jouw redenatie van "komt door al die stadionverboden" klopt gewoon niet. Als die lui willen vechten dan kan dat toch wel, elk moment van de dag. Daar hoeven ze echt niet speciaal zo'n drukbezocht dancfeest voor uit te kiezen, omdat het stadion nu eenmaal dicht is.
pi_72098363
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:47 schreef 16meter het volgende:
Een gratis feest in de regio Rotterdam... wat wil je.
Het waren Nederlanders die de boel #&$$&#$&#$
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:48:41 #68
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_72098377
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:44 schreef Adolecens het volgende:

[..]

Uit de PVV ideologie?!

Wat Wilders Wil
‘Het PVV-verkiezingspamflet’ (2006), ‘Plan voor een nieuwe gouden eeuw’(2006), ‘Klare wijn’ (2006) en ‘Onafhankelijkheidsverklaring’ (2005).

4. Er komt een immigratiestop voor Marokkanen en Turken voor de komende vijf jaar.
5. Inzet van het leger bij grote en/of risicovolle evenementen.
8. Uitbreiding van het preventief fouilleren naar heel Nederland.
12. Geen verblijfsvergunning voor immigranten die in de tien jaar voor aanvraag van hun vergunning waar ook ter wereld zijn veroordeeld voor een misdrijf.
13. Introductie van jury rechtspraak
14. Na drie zware geweldsmisdrijven volgt een levenslange gevangenisstraf.
15. Denaturalisatie en uitzetting van recidiverende (Marokkaanse) staatsterroristen met een dubbele nationaliteit.
16. Vijf gevangen op één cel.
17. Introductie van heropvoedingskampen.
25. Onmiddellijke sluiting van radicale moskeeën.
26. In gebedshuizen wordt uitsluitend Nederlands gesproken.
27. Boerkaverbod in de openbare ruimte.
Ik ben links dus kom niet aan met het ongedierte dat Wilders heet.
Hij heeft enkele goede puntjes, maar voor de rest kan ie de ring met de T krijgen.
Mijn plan is veel extremer dan hem en de rest van die mietjes die zich politici noemen.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_72098380
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:28 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Een bas is ok maar deze muziek is gewoon veel te glad en hip, dat is vragen om problemen.
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_72098385
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:48 schreef Stephan1237 het volgende:

[..]

Het waren Nederlanders die de boel #&$$&#$&#$
Paupers.
pi_72098409
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:48 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Ik ben op legio van dat soort feesten geweest, maar als de plaatjesdraaiers er een potje van ging maken, brak altijd de pleuris uit.
pi_72098464
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:47 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Als ze goede muziek hadden gedraaid was het zeker een stuk minder uit de hand gelopen.
Nogal speculatief. Betere organisatie en kleinschaliger en het was misschien anders gelopen.
pi_72098472
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
Mijn plan is veel extremer dan hem en de rest van die mietjes die zich politici noemen.
En wanneer mag jij op proefverlof??
  zondag 23 augustus 2009 @ 11:56:35 #74
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_72098610
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:52 schreef henkway het volgende:

[..]

En wanneer mag jij op proefverlof??
lol, er zijn idioten die echt levenslang in een (martel)cel mogen belanden.
Not me.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_72098645
quote:
Op zondag 23 augustus 2009 11:49 schreef JohnDope het volgende:

[..]

Ik ben op legio van dat soort feesten geweest, maar als de plaatjesdraaiers er een potje van ging maken, brak altijd de pleuris uit.

House/dance/terror/hardcore en weet ik wat de fuck nog meer, trekt ook een bepaalde categorie mensen aan waar je niet blij van wordt. Of de plaatjesdraaier schuld heeft, weet ik niet. Dat zal toch wel niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')