abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82578201
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:14 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ik heb ongeveer hetzelfde gehad met mijn bril. En ik maar zoeken in de badkamer, kijk ik opeens in de spiegel
Ik dus ook he.
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:12:34 #153
296468 Neurodrive
Trust me, I'm a doctor.
pi_82583987
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:53 schreef heiden6 het volgende:
Okee, het is niet helemaal 'in je eentje' wat deze persoon allemaal uithaalt en meemaakt, maar het is een dusdanig epische faal dat ik het toch ga posten. Link ernaar ooit in een ander topic aangetroffen.

Worst possible "date" ever...I don't even... FML (serios)

Bazentopic trouwens, hier en daar wel wat herkenbare dingen.
HOLY FUCKING SHIT ik moet gewoon janken van het lachen om dat verhaal in die link.
Random fact #7281: Cool guys don't look at explosions.
pi_82601109
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 18:02 schreef Marissaatje het volgende:
Ooit jaren geleden een keer met fietsen gehad dat de veters van m'n beide schoenen tegelijk zo om/tussen m'n trappers/kettingkast draaiden, maar ook echt héél strak en heel erg in de knoop. Toen ik het doorkreeg, probeerde ik m'n veters nog los te krijgen maar dat lukte niet en ze zaten inmiddels zó ver om de trappers heen dat ik ze niet meer los kon krijgen noch verder kon trappen en er niets anders opzat dan naar één kant te hellen en mezelf zo met fiets en al om te gooien in de berm. En daar lag ik dan aan m'n fiets vastzittend in het gras om vervolgens wel even bezig te zijn om met veel gedoe en getrek mn veters los te krijgen.. Toen was ik wel blij dat niemand dat zag..
Hahaha! De meesten hier brachten een lichte glimlach op m'n gezicht maar hier moest ik zeer zeker wel om lachen .

Zelf ben ik maar liefst twee keer tegen een geparkeerde auto aangefietst
Verwijder het achterwiel niet.
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:38:08 #155
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_82603668
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:24 schreef Lady_1989 het volgende:
Wat ik zelf altijd een hilarisch verhaal blijf vinden is toen mijn vriendin en ik op vakantie gingen en we naar een waterpark gingen. Ze haat water, omdat ze (vind dat) ze niet goed kan zwemmen.
Wij het zwembad in, en toen kwam de golven, zij lichtelijk in paniek, ik zeg kom we zwemmen naar achter en houden daar de stang vast, en kan je zo leuk mee omgoog gaan als een golf komt. Nu was dat geen succes want de golven gingen megahard Ik verzoop zelf bijna. De kracht was best hard en je moest je heel goed aan die stang vasthouden. Dus ik liet los en zwom een stukje terug om gewoon in de golven te zwemmen, dat was beter. Ik zeg tegen mijn vriendin, kom hier is het beter. Zij laat los, schrikt en begint al half te verdrinken, ik lag zelf in een deuk, heel erg , want ze zag er heel grappig uit, ze zwemt naar het trapje, waar nog iemand was, maar ze wilde zo graag uit het zwembad dat ze dacht dat ze al ver genoeg naar het trapje reek, maar greep mis, ik nog harder lachen toen nog een poging: trok ze aan iemand zijn zwembroek die jongen reageerde gelukkig snel, en trok hem snel omhoog, maar mijn vriendin zou en moest dat trapje beklimmen, dus had nog steeds die broek gewoon vast en haar andere hand op het trapje en die gast keek haar echt zo aan van wtf doe jij

Hahahaha de tranen over mijn wangen
Rayen 2½ jaar!
pi_82604664
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:24 schreef Lady_1989 het volgende:
Wat ik zelf altijd een hilarisch verhaal blijf vinden is toen mijn vriendin en ik op vakantie gingen en we naar een waterpark gingen. Ze haat water, omdat ze (vind dat) ze niet goed kan zwemmen.
Wij het zwembad in, en toen kwam de golven, zij lichtelijk in paniek, ik zeg kom we zwemmen naar achter en houden daar de stang vast, en kan je zo leuk mee omgoog gaan als een golf komt. Nu was dat geen succes want de golven gingen megahard Ik verzoop zelf bijna. De kracht was best hard en je moest je heel goed aan die stang vasthouden. Dus ik liet los en zwom een stukje terug om gewoon in de golven te zwemmen, dat was beter. Ik zeg tegen mijn vriendin, kom hier is het beter. Zij laat los, schrikt en begint al half te verdrinken, ik lag zelf in een deuk, heel erg , want ze zag er heel grappig uit, ze zwemt naar het trapje, waar nog iemand was, maar ze wilde zo graag uit het zwembad dat ze dacht dat ze al ver genoeg naar het trapje reek, maar greep mis, ik nog harder lachen toen nog een poging: trok ze aan iemand zijn zwembroek die jongen reageerde gelukkig snel, en trok hem snel omhoog, maar mijn vriendin zou en moest dat trapje beklimmen, dus had nog steeds die broek gewoon vast en haar andere hand op het trapje en die gast keek haar echt zo aan van wtf doe jij
Hahaha
pi_82614175
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:07 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Hahaha
jouw naam in combinatie met die post
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:42:00 #158
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_82614398
Nog een mooie
Fietste langs een schooltje, maar op zo'n manier dat je 'staand' fietst, dus niet met mijn reet op het zadel, maar staand trappen, zodat je sneller gaat ofzo
En vliegt me dus ineens de ketting eraf, dus ik ga echt loeihard onderuit.
Komt er zo'n klein ventje die op dat schoolplein aan het spelen was naar me toe: 'gaat het goed mevrouw?´
Ik ging er zelf helemaal stuk om

Nog een dat ik viel.
Was bij me vriend, stond in zijn kamer op een vierkant 'poefje' om iets van de kast te pakken. Hij stond in de keuken met 2 vrienden.
En ik ga echt zowat in slowmotion naar achteren en val zo plat op de grond
Hun hoorde de klap en kwamen eraan, stonden hun in de deuropening en lag ik daar op de grond

En nog een dat ik viel
Was spekglad en ik fietste, komt er links een politieauto aan en omdat het zo glad was wou ik niet het risico lopen dat hij misschien doorreed en ik dan volop moest remmen. Dus ik stopte, maar hij stopte dus ook omdat ik voorrang had. Dus ik fiets alsnog door, maak de bocht naar links, en ga zo vol onderuit echt één meter voor die politie auto Zat er ook nog een jonge politieman in van in de 20

[ Bericht 23% gewijzigd door VeerEli op 10-06-2010 13:47:16 ]
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:45:24 #159
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_82614545
Oh en deze was ook droog.
's Nachts wakker geworden, en kon me kussen ineens nergens meer vinden.
Liep ik naar me vaders slaapkamer om te melden dat ik mijn kussen kwijt was.
Liep hij mee naar mijn kamer, lag me kussen gewoon op me bed
  donderdag 10 juni 2010 @ 14:44:50 #160
292681 User_Tinus
Kijk rechts -->
pi_82617394
Net nog op stage:
Ik loop de gang op om even een kleine boodschap te doen. De deur naar de WC's is echter naast een deur die naar de volgende gang leidt. Op het moment dat ik bij de WC kwam, liep er dus net iemand door die deur naar de andere gang en houdt deze, heel galant, voor mij open. Ik kwam zo snel niet op het idee om te zeggen dat ik daar niet heen moest, dus ben maar doorgelopen alsof ik daar zijn moest. Vervolgens gewacht tot de betreffende persoon verdwenen was, en toen snel weer terug de goede gang in.
pi_82663831
Op vakantie in Spanje, in een heel oud pension, hadden ze echt hele hoge bedden, zonder bedrand. Ook zakte het matras een beetje in.
Met als gevolg dat ik midden in de nacht, omrol, die rand van het matras inzakt, en ik zo op de grond val mijn zus lag in het andere bed en onderdrukte haar lach, en vroeg of het wel ging. Ik zat met handen en knieën op de grond en zei, ja ik denk het... ik... ben.. uit bed gevallen En toen begon ze natuurlijk heel hard te lachen om vervolgens dit verhaal tegen iedereen te vertellen die het maar horen wil, hoe ik als 16 jarige nog uit bed viel
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_82664315
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:48:31 #163
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_82722464
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Lady_1989 het volgende:
Denken dat er nog een klein slokje drinken in mijn glas zit en mijn glas al helemaal schuin tegen mijn mond zetten, waardoor mijn drinken op mijn trui, wangen en kin zit
Herkenbaar (+2)
Extra leuk met drank dat vlekt, zoals chocolademelk of koffie
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:53:55 #164
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_82722723
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:56 schreef Lady_1989 het volgende:
Op vakantie in Spanje, in een heel oud pension, hadden ze echt hele hoge bedden, zonder bedrand. Ook zakte het matras een beetje in.
Met als gevolg dat ik midden in de nacht, omrol, die rand van het matras inzakt, en ik zo op de grond val mijn zus lag in het andere bed en onderdrukte haar lach, en vroeg of het wel ging. Ik zat met handen en knieën op de grond en zei, ja ik denk het... ik... ben.. uit bed gevallen En toen begon ze natuurlijk heel hard te lachen om vervolgens dit verhaal tegen iedereen te vertellen die het maar horen wil, hoe ik als 16 jarige nog uit bed viel
geil verhaaltje.

meer van dit soort spul graag
Jonge, ik bin op de weaze
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:37:43 #165
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_82724740
Ik moest pasgeleden de haren tussen de voetkussentjes van mn hond wegknippen(anders glijdt ie uit) maar hij is nogal bang van de schaar en trok dus elke keer zn pootje weg. Ik wilde hem niet per ongeluk pijn doen dus was heel geconcentreerd bezig, knip ik echt vól in mn vinger Dus ik slaak een kreet en de hond zat me echt zo aan te kijken met een kop van Wat the fuck doe jij nou
Mijn moeder waarschuwt me nu elke keer als ik een schaar pak dat ik maar 10 vingers heb en dus voorzichtig moet knippen
1 Minuut stilte voor de storm
pi_82725780
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:44 schreef User_Tinus het volgende:
Net nog op stage:
Ik loop de gang op om even een kleine boodschap te doen. De deur naar de WC's is echter naast een deur die naar de volgende gang leidt. Op het moment dat ik bij de WC kwam, liep er dus net iemand door die deur naar de andere gang en houdt deze, heel galant, voor mij open. Ik kwam zo snel niet op het idee om te zeggen dat ik daar niet heen moest, dus ben maar doorgelopen alsof ik daar zijn moest. Vervolgens gewacht tot de betreffende persoon verdwenen was, en toen snel weer terug de goede gang in.
pi_82726918
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:44 schreef User_Tinus het volgende:
Net nog op stage:
Oh ja, zoiets zou ik ook doen
Don't you love her madly?
  zondag 13 juni 2010 @ 02:08:30 #168
303309 CooleVoorwerpNaam
Waarom lees je dit?
pi_82730791
Tegen het einde van een uitgaansavond met een paar vrienden kom ik erachter dat ik mijn OV kwijt ben.
Natuurlijk is dit HEEL erg kut, maar op dat moment besef ik het nog niet geheel (dronken).

Ik wil terug naar binnen om mijn OV kaart te zoeken, maar 2 aardig gespierde kerels houden mij tegen.
Ik was volgens hen te dronken om naar binnen te gaan. Ik probeer dus duidelijk te praten en vertel ze: "Mijn OV kaart is kwijt en ik vind dit discriminatie omdat ik alleen maar even wil zoeken!".
Dit was niet zo'n succes omdat ik het eerder zo zei: "Mag ik ov kaaaaaaaaaaaart zoeken, die is kwijt... ligt zeker hier ergéééns. Dit is discrimííínatieeee hoor."
De 2 aardige mannen vinden dat ik gelijk heb, maar ze wilden mij niet binnen laten . Na 5min te overlegd te hebben met deze kerels mocht ik toch even naar binnen om te zoeken!

Mijn kaart was jammer genoeg niet te vinden, dus ik was weer terug naar buiten gelopen en vertelde mijn stappartners dat we toch maar naar huis gingen (bleef slapen bij een vriend).

De volgende ochtend word ik wakker en warempel ben ik OOK mijn bankpas nog kwijt...

Nu dus lekker 1 week wachten op een papieren formulier in de huidige digitale samenleving om daarna NOG EENS 3 weken te wachten op een nieuwe kaart.

PS: Ik ga deze week dus een goede portemonnee kopen, verdomme.
  zondag 13 juni 2010 @ 02:38:27 #169
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_82731290
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:47 schreef VeerEli het volgende:
Ik had laatst een mooie.
Het was zo spekgelad en ik fietste naar huis. Ik moest een bocht naar links maken, en van links kwam er een politie auto aan. Ik remde voorzichtig af want wist niet zeker of hij ging remmen, wat hij dus wel deed. Dus ik weer trappen en de bocht maken, maar doordat ik dus afgeleid raakte door die politie auto, lette ik niet op en maakte ik de bocht wat te snel ofzo, want ik gleed zo uit en ik ging net-niet helemaal onderuit, maar wel zo goed als Had een laptoptas plus gewoon tasje aan me linkerschouder hangen die dus ook afdonderde. Stond zo knullig want het gebeurde echt een halve meter van die politieauto Keek ik dus naar binnen, was het ook nog eens een jonge politie agent die ik wel van gezicht kende
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:42 schreef VeerEli het volgende:
En nog een dat ik viel
Was spekglad en ik fietste, komt er links een politieauto aan en omdat het zo glad was wou ik niet het risico lopen dat hij misschien doorreed en ik dan volop moest remmen. Dus ik stopte, maar hij stopte dus ook omdat ik voorrang had. Dus ik fiets alsnog door, maak de bocht naar links, en ga zo vol onderuit echt één meter voor die politie auto Zat er ook nog een jonge politieman in van in de 20
Was je nou wel of niet gevallen?
  zondag 13 juni 2010 @ 13:33:34 #170
297136 Dreamyheadz
.....zen.....
pi_82738971
nog 'n mooie fietsblunder van toen ik klein was: ik fietste door de straat, en het leek me wel leuk om mijn benen op het stuur van de fiets te leggen. Ik dat dus doen, en kom vervolgens tot de ontdekking dat ik ze er niet meer af kreeg.... daar ga je dan steeds langzamer, wetend dat je keihard op je bek gaat...
  zondag 13 juni 2010 @ 16:17:51 #171
301731 t0sti
met ketchup
pi_82745936
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik fiets met heel gare muziek en ik denk dat ik m'n oortjes in heb.... niet dus
heel herkenbaar zit ik in de bus, oortjes in, mobiel in broekzak. die muziek is alleen zo zacht, dus ik dat ding op zn hardst gezet, denkend dat mn oortjes rot zijn ofzo. stap ik uit de bus, zie ik dat het stekkertje er niet in zit en mijn mobiel dus keihard muziek afspeeld door de speakers
The only things that start on time are those that you're late for.
  maandag 14 juni 2010 @ 03:53:19 #172
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_82773481
Gisteren, met m'n zatte harses heel de douche gesloopt, ik heb zo'n schuifdeur in m'n douche.

Ik ging daar dus naar binnen, donderstraalt zo heel die deur uit de rails, welke meteen de douchekop meepakt en het water overal rondspuit, en ik zelf met m'n poot door het glas heen stamp(geen wond gelukkig).

Gaf vast een hels kabaal, kost me iig weer genoeg dit.
'sup.
  maandag 14 juni 2010 @ 09:58:30 #173
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_82776640
Een paar weken geleden had ik een gesprekje met de kleuterjuf van mijn zoontje.
Op de een of andere manier vinden kleuterjuffen het leuk om die gesprekjes te doen terwijl je op van die kleuterstoeltjes zit.

Ik was een beetje nerveus, zoontje schijnt namelijk zijn eigen zin door te drijven.
Zo kreeg ik te horen dat hij gewoon van zijn stoeltje was opgestaan, met vingers in zijn oren, onder het zingen in de kring. Hij had gezegd: 'nah, dit vind ik echt niet mooi hoor' . En liep vervolgens naar de LEGO-doos om daar een mooie auto in elkaar te knutselen. (verder vind ze hem trouwens een leuk en slim ventje, met een knap koppie )

Maar anyway...ergens dacht ik dat het gesprek klaar was dus stond ik op. Ik weet nog steeds niet hoe ik daar bijkwam maar de juf bleef gewoon zitten op haar ukkiestoeltje. Waardoor ik de laatste 5 minuten staand heb doorgekletst met een steeds rooier wordende kop Intussen probeerde ik nog 'ongezien' weer te gaan zitten. Want ze moest haar hoofd bijna in haar nek leggen om met mij te kunnen spreken . Ik maakte net een beweging met een been naar voren en toen stond de juf op waardoor we 10 cm van elkaar afstonden..hierdoor schoot ik naar achter en kon me met vreemde moves nog net redden van een val over het stoeltje achter mij ..
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
  maandag 14 juni 2010 @ 10:27:32 #174
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_82777406
quote:
Op maandag 14 juni 2010 03:53 schreef De_Groentenboer het volgende:
Gisteren, met m'n zatte harses heel de douche gesloopt, ik heb zo'n schuifdeur in m'n douche.

Ik ging daar dus naar binnen, donderstraalt zo heel die deur uit de rails, welke meteen de douchekop meepakt en het water overal rondspuit, en ik zelf met m'n poot door het glas heen stamp(geen wond gelukkig).

Gaf vast een hels kabaal, kost me iig weer genoeg dit.
kut, mijn inlevingsvermogen
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_82777421
quote:
Op maandag 14 juni 2010 09:58 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Een paar weken geleden had ik een gesprekje met de kleuterjuf van mijn zoontje.
Op de een of andere manier vinden kleuterjuffen het leuk om die gesprekjes te doen terwijl je op van die kleuterstoeltjes zit.

Ik was een beetje nerveus, zoontje schijnt namelijk zijn eigen zin door te drijven.
Zo kreeg ik te horen dat hij gewoon van zijn stoeltje was opgestaan, met vingers in zijn oren, onder het zingen in de kring. Hij had gezegd: 'nah, dit vind ik echt niet mooi hoor' . En liep vervolgens naar de LEGO-doos om daar een mooie auto in elkaar te knutselen. (verder vind ze hem trouwens een leuk en slim ventje, met een knap koppie )

Maar anyway...ergens dacht ik dat het gesprek klaar was dus stond ik op. Ik weet nog steeds niet hoe ik daar bijkwam maar de juf bleef gewoon zitten op haar ukkiestoeltje. Waardoor ik de laatste 5 minuten staand heb doorgekletst met een steeds rooier wordende kop Intussen probeerde ik nog 'ongezien' weer te gaan zitten. Want ze moest haar hoofd bijna in haar nek leggen om met mij te kunnen spreken . Ik maakte net een beweging met een been naar voren en toen stond de juf op waardoor we 10 cm van elkaar afstonden..hierdoor schoot ik naar achter en kon me met vreemde moves nog net redden van een val over het stoeltje achter mij ..
Haha, je zoontje heeft dat (voortijdig) opstaan dan blijkbaar niet van een vreemde...!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_82778117
een heel weekend fastfood gegeten en bier gezopen en maandags de hele dag druk terwijl ik flink moest schijtten.
aangezien ik de bui al zag hangen durfde ik niet op het werk te gaan en eenmaal thuis d8 ik slim te zijn en te wachten totdat al mijn huisgenoten sliepen/danwel op hun kamer waren terug getrokken.

dus ik sneak naar de wc, mobiel mee en muziekje erop.
en daar kwam het, 20 minuten lang onder luid trompet geluid zitten en de hele pot vol.

trots en voldaan spoel ik door....twee keer omdat het in 1 keer niet lukte.

ik loop de wc uit en wil mijn handen wassen en zie dat opeens alle huisgenoten bezig waren met tanden poetsen en zo.

een geweldige putlucht achtervolgde mij en liet mijn huisgenoten kokhalzen.

de bovenwc is een dag niet door de anderen gebruikt
  maandag 14 juni 2010 @ 10:55:21 #177
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_82778353
Ovenschaal met nog rauwe zalmtaart in de koelkast zetten, en het kartonnen doosje met de resten spinazie in de oven doen
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  maandag 14 juni 2010 @ 11:41:26 #178
..with a ninja mind
pi_82780148
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:28 schreef Scootmobiel het volgende:

[..]

Haha, je zoontje heeft dat (voortijdig) opstaan dan blijkbaar niet van een vreemde...!
hah ja idd ..
jammer dat ik niet meer met mijn vingers in mijn oor uit een vervelende vergadering durf te lopen...'nah, dit vind ik niet leuk hoor. '
  maandag 14 juni 2010 @ 11:44:30 #179
..with a ninja mind
pi_82780247
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:33 schreef Dreamyheadz het volgende:
nog 'n mooie fietsblunder van toen ik klein was: ik fietste door de straat, en het leek me wel leuk om mijn benen op het stuur van de fiets te leggen. Ik dat dus doen, en kom vervolgens tot de ontdekking dat ik ze er niet meer af kreeg.... daar ga je dan steeds langzamer, wetend dat je keihard op je bek gaat...
Haha herkenbaar...
of blijven hangen met je jas aan het zadel op een nog te grote fiets,terwijl je weet dat je moet stoppen. Om dan vervolgens heel droog wanneer de fiets stilstaat op een megadruk kruispunt om te kieperen in de prikkelbosjes .

[ Bericht 5% gewijzigd door VictoriaIntegrity7 op 14-06-2010 11:45:25 (zpelvaut) ]
  maandag 14 juni 2010 @ 11:50:44 #180
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_82780477
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:44 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:

[..]

Haha herkenbaar...
of blijven hangen met je jas aan het zadel op een nog te grote fiets,terwijl je weet dat je moet stoppen. Om dan vervolgens heel droog wanneer de fiets stilstaat op een megadruk kruispunt om te kieperen in de prikkelbosjes .
Lang geleden, met korte beentjes en een klein fietsje:

Enthousiast naar links wijzend en kijkend: 'Kijk mama! Koeien!'
En rechts was een sloot. Metertje of twee de diepte in. Droge sloot, maar vol brandnetels...

Ik was ff heel zielig

[ Bericht 0% gewijzigd door Turbomuis op 14-06-2010 12:00:48 ]
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_82780716
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:47 schreef Giertje het volgende:
stomdronken douchen en dan tegen de douchedeur aanleunen en vervolgens de douche uitvallen
Die komt mij redelijk bekend voor Of toen we thuis nog een douchegordijn hadden Ook proberen tegenaan te leunen.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_82781093
Moe zijn, weinig gegeten en dan helemaal kapot zijn van 2 biertjes.
pi_82781365
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:06 schreef -Datdus- het volgende:
Ook herkenbaar Meestal ben ik wel een stevige drinker. Maar een tijd geleden ging ik direct uit werk mee een kroeg in. Ik was na 2 of 3 bier echt helemaal weg.
pi_82781970
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:14 schreef internal het volgende:

[..]

Ook herkenbaar Meestal ben ik wel een stevige drinker. Maar een tijd geleden ging ik direct uit werk mee een kroeg in. Ik was na 2 of 3 bier echt helemaal weg.
Moet je dan proberen een drank wedstrijd te houden. Na 2 uur stomdronken weggelopen en bijna de gracht ingeflikkerd, heb wel mijn wijze les geleerd, altijd eten voor het drinken
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_82782576
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:29 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Moet je dan proberen een drank wedstrijd te houden. Na 2 uur stomdronken weggelopen en bijna de gracht ingeflikkerd, heb wel mijn wijze les geleerd, altijd eten voor het drinken
Ik ga nu ook altijd even wat te eten halen voor het uitgaan. Die avond is mij toen niet heel erg goed bevallen
  maandag 14 juni 2010 @ 13:02:24 #186
294859 Beat1987
Omdat het kan.
pi_82783152
Ik heb ook nog wel een erg dom moment: Toen ik een jaar of zes/zeven was stond er in onze keuken een soort van hangbar, met bijbehorende barkrukken met tussen de poten van die spijlen. M'n moeder stond te koken en ik verveelde me, dus ging erbij staan en bij die krukken te kloten. Ik was kleiner dan de kruk, en kon erg mooi mn been achter zo'n spijl. Toen dacht ik, slim als ik toen al was, als er 1 been achter past, past die ander er vast ook achter. Tegelijkertijd zette ik mn armen ook vast tussen de krukpoten zodat ik met vrijwel alles behalve mn hoofd in de kruk zat.. En toen kwam ik erachter dat ik zwaarder was dan de kruk en hoe zwaartekracht werkt ik viel vol op mn bek en heb een jaar rondgelopen met mn voortanden (gelukkig melk) die compleet naar achteren waren geslagen.
  maandag 14 juni 2010 @ 14:30:58 #187
303309 CooleVoorwerpNaam
Waarom lees je dit?
pi_82786707
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:06 schreef -Datdus- het volgende:
herkenbaar.... had ik vorige week ook (niet na 2 biertjes dan, maar was al wel fucking moe )
  maandag 14 juni 2010 @ 14:44:19 #188
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_82787485
quote:
Op maandag 14 juni 2010 13:02 schreef Beat1987 het volgende:
Auch! Nog een geluk dat het je melktanden waren.
Zo heeft mn zus weleens klem gezeten onder/tussen een stoel, ze schaamde zich zo dat ze niks durfde te zeggen totdat de visite weg was. Ze heeft ruim een uur klem gezeten
1 Minuut stilte voor de storm
  maandag 14 juni 2010 @ 15:34:54 #189
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_82789952
Een kameraad van mij heeft ooit eens een zuignap zo'n zonnescherm voor in de auto op z'n voorhoofd gezet. Het beschamende moment duurde voor hem zeker een week
  maandag 14 juni 2010 @ 17:41:17 #190
241739 Koopsie
Very nice
pi_82795383
In een vliegtuig zitten naar Roemenie heel erg nodig naar de wc moeten..
Huh.. wc klemt beetje, nog harder aan schuifdeurtje trekken. bam deur open vrouw op wc boos
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  maandag 14 juni 2010 @ 18:29:34 #191
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_82797094
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:38 schreef Beavis het volgende:

[..]

[..]

Was je nou wel of niet gevallen?
Ja, met vol onderuit gaan bedoel ik vallen ja
  maandag 14 juni 2010 @ 18:39:30 #192
8760 Beavis
pi_82797496
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:29 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja, met vol onderuit gaan bedoel ik vallen ja
Ok, dat bleek niet uit je eerste vertelling waarin je zei "en ik ging net-niet helemaal onderuit"
Of heb je twee ervaringen met een gladde linkerbocht, een politie auto en een jong agentje? Dat kan ook.
  maandag 14 juni 2010 @ 19:18:21 #193
273652 JendaB
Beter laat, dan nooit!
pi_82799384
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:12 schreef Neurodrive het volgende:

[..]

HOLY FUCKING SHIT ik moet gewoon janken van het lachen om dat verhaal in die link.
Heb me echt dood gelachen om die link! En dan die paints erbij...!
Ken ik jou niet ergens van?
  maandag 14 juni 2010 @ 20:04:17 #194
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_82802032
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:18 schreef JendaB het volgende:

[..]

Same here. Veel dingen klinken reuze bekend hier, er komen nog wel eens wat verhalen van mij. Het zijn er alleen wat veel... Ik heb zo vaak een moment dat ik denk: huh? deed ik dat echt?
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_82816265
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:18 schreef JendaB het volgende:

[..]

Oud als de wereld, maar:

pi_82818223
Ik was een paar jaar geleden aan het werk in een supermarkt, en daar hadden wij een vulploegleider. Hij was nogal een klootzak, dus toen we hoorden dat hij weg zou gaan was iedereen blij. Een paar weken later was hij er niet, en ik en een college gingen boven pauze houden. Ik vroeg aan de desbetreffende college waar de leider die avond was, en of die klootzak al weg was. Mijn collega antwoordde daarop dat die eikel waarschijnlijk de week ervoor voor het laatst gewerkt had en dat hij hem niet zou missen. Er zaten nog twee andere vrouwen, waarvan er eentje een beetje begon te giechelen. Ik vroeg vervolgens of zij de leider ook zo'n klootzak vonden. Daarop antwoordde giechelende vrouw dat de vrouw die naast haar zat de echtgenote was van de leider.
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat de pauze was afgelopen:)
Fantasie is belangrijker dan kennis, want kennis is begrensd.
pi_82819929
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Lady_1989 het volgende:
Denken dat er nog een klein slokje drinken in mijn glas zit en mijn glas al helemaal schuin tegen mijn mond zetten, waardoor mijn drinken op mijn trui, wangen en kin zit
. Ik heb dat eens gehad met Vifit. Op het middelbare schoolplein .
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:32:38 #198
165861 Ronados
simply add the hash
pi_82826838
- Heel veel jaartjes vroegaaaah kwam ik bij een schoolvriendje weg, ik moest naar huis voor het eten. Al fietsend zie ik een uitdagend leeg blikje cola op de straat liggen en ik kwam op het geniale idee deze eens te pletten met mijn voorband.Dit had helaas tot gevolg dat het ijzeren blik om mijn voorwiel heen mepte en het wiel instant geblokkeerd was. Na flink wat zand happen in de berm (gelukkig geen stoep), had ik verder niets. Beschamend om mij heen gekeken of er geen getuigen waren...

- Jaar of wat terug, toen had je nog die "geniale" foptelefoons. Kon je heen bellen en iemand flink in de maling nemen met een bandje dat werd afgespeeld. Weer zo'n geniaal idee om mijn nicht eens flink te laten schrikken. Ze had namelijk net haar rijbewijs en er was dus een fopgesprek dat ging over dat het rijbewijs ongeldig was etc. Ik bellen, haar telefoonnummer opgeven, bandje selecteren en meeluisteren maar
Tijdens het gesprek werd dus verteld dat het rijbewijs ongeldig werd verklaard en toen barstte de bom. Tot huilens toe smeekte ze het niet te doen en dat ze al opgelicht was door die rij-instructeur
Ik wist echt niet wat te doen en heb maar opgehangen uit schrik. Steeds als ik haar spreek voel ik me echt zo kut
pi_82826855
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 02:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

. Ik heb dat eens gehad met Vifit op het middelbare schoolplein .
Idd beschamende situatie.

- Een paar jaar terug reed ik 's nachts naar huis op de fiets met een paar biertjes op. Omdat ik precies op de middellijn reed van het fietspad, viel het me op dat ik de dikke stippellijn prima kon voelen aan mijn stuur....hobbel hobbel hobbel hobbel....na een tijdje kwam ik zo op het 'briljante' idee dat ik ook wel met mijn ogen dicht zou moeten kunnen fietsen, zolang ik op de lijn bleef fietsen. Ik dus proberen....hobbel hobbel hobbel hobbel....dat ging best even goed tot ik geen gehobbel meer voelde en ik het gevoel had dat ik iets teveel naar rechts had gestuurt. Toen besloot ik dus naar links bij te sturen tot ik weer de stippellijn zou voelen, maar ik voelde daarna de middellijn nog steeds niet, dus stuurde ik nog wat verder bij, maar voelde weer niks. Eindresultaat: Ik rij vol de berm in en zie nog net een lantaarnpaal op 10cm van mijn hoofd voorbij scheren. Daarna snel weer opgestapt , om me heen gekeken en doorgereden of er niks was gebeurd. Ik zag het helemaal voor me dat ze me daar bewusteloos tegen een lantaarnpaal zouden vinden en geen flauw hadden gehad hoe ik in godsnaam vol tegen die paal had kunnen rijden.

[ Bericht 27% gewijzigd door Westsidee op 15-06-2010 12:13:00 ]
pi_82845697
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:24 schreef Henno het volgende:
Keihard met half open bek kwijlen in de bus omdat ik er niks van merk door de nog niet uitgewerkte kaakchirurgverdoving, iedereen naar me staren en ik maar denken "heb ik iets van ze aan ofzo?"

Andere keer in een pretpark met zo een glazen doolhof attractie bij de tweede keer denken dat je de route wel kent en erdoorheen proberen te rennen ----> vol tegen een glazen wand onder toezicht van iedereen... best stevig spul trouwens
Tiens, ben jij mij? heb die alle twee ook al voor gehad. Ben toen zwaar tegen de vloer aangeknald omdat die glazen wanden idd erg hard zijn
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_82853133
Toen ik klein was en het sneeuwde, was ik met een paar mensen in de speeltuin achter mijn huis. We kregen het geniale idee om van de glijbaan af te sleeën, en al snel kregen we daar skill in. Toen dacht ik dat ik het ook staand kon, glijbaan af oke, vervolgens geen controle en met een aardig vaartje kopte ik een lantaarnpaal waarna ik knock out ging.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:20:56 #202
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_82853602
Ik in de winter wakker worden om eens effe lekker te douchen en daarna snel naar stage te gaan! Ik dus lekker mijn hele ganz geile body gereinigd en vervolgens mijn lenzen in doen. Broek aan doen en een lekker geurtje op! Vervolgens zet ik een blik op de klok en was het 03:00 uur
pi_82854022
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:20 schreef RickoKun het volgende:
Ik in de winter wakker worden om eens effe lekker te douchen en daarna snel naar stage te gaan! Ik dus lekker mijn hele ganz geile body gereinigd en vervolgens mijn lenzen in doen. Broek aan doen en een lekker geurtje op! Vervolgens zet ik een blik op de klok en was het 03:00 uur
Erg fijn is dat idd, had het nog mooier toen ik nog thuis woonde. Ging lekker douchen en me aankleden voor school. Merk ik ineens dat mn ouders nog niet wakker zijn, dus ik naar boven rennen, overal licht aanzetten en hen wakker schreeuw dat we ons moeten haasten. Erg blij waren ze niet toen ik doorkreeg dat het nog maar 4.30u was
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_82856499
Mijn meest beschamende moment is toen ik nog in groep 5 zat.

Ik fietste samen met mijn vader terug van go. (bordspel). Ik was een beetje aan het nadenken over het potje wat ik net gespeeld had. Ik zal dus totaal niet op te letten op de weg. Op een begeven moment wordt mijn aandacht getrokken door een groepje 50 jarige mensen in een school gebouw 15 meter verder op waar mensen, waarschijnlijk leraren, ritmisch aan het klappen waren Ik was volledig afgeleid en had niet door dat we een fietspad opgingen. Op het moment dat zij stoppen met klappen rijdt ik vol tegen een paaltje aan, dit ook nog eens op ritme. Het eerste wat ik opmerk is dat al die mensen/ leraren naar buiten kijken met een brede glimlach en mijn vader zich kapot lacht. . Heel de weg naar huis en de weken daarna nog aangehoord.

Ik schiet nu nog in de lach als ik er aan denk.
  Redactie Frontpage / Spellchecker dinsdag 15 juni 2010 @ 22:11:56 #205
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_82857232
Wakker worden, opstaan, douchen, aankleden...

En dan gaat de wekker en blijkt dat je gedroomd hebt en het dus allemaal nóg een keer moet doen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  dinsdag 15 juni 2010 @ 22:38:33 #206
303309 CooleVoorwerpNaam
Waarom lees je dit?
pi_82859521
Nog een slaapfaal:

Ik was in slaap gevallen op bed, word ik wakker om 8 uur (ik keek op mn klok).
Ik schrik me kapot, ik moest namelijk de bus van 6:30 hebben om een tentamen te halen....

Ik ren naar beneden en zie daar mn ouders en broertje op de bank zitten... het was nog avond...
  dinsdag 15 juni 2010 @ 23:06:06 #207
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_82861102
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 22:38 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
Nog een slaapfaal:

Ik schrik me kapot, ik moest namelijk de bus van 6:30 hebben om een tentamen te halen....

Ik ren naar beneden en zie daar mn ouders en broertje op de bank zitten... het was nog avond...
Haha!
pi_82863670
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:50 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Lang geleden, met korte beentjes en een klein fietsje:

Enthousiast naar links wijzend en kijkend: 'Kijk mama! Koeien!'
En rechts was een sloot. Metertje of twee de diepte in. Droge sloot, maar vol brandnetels...

Ik was ff heel zielig
bekend verhaal

Hetzelde meegemaakt met een diepslootje en pogingen tot zonder handen fietsen
pi_82864510
quote:
Nog een slaapfaal:

Haha herkenbaar

Heb ook een keer gehad dat ik niet door had dat het avond was, en ik gewoon een bord muesli aan het klaarmaken.. tot mijn ouders mij wat raar aankeken en ik door had dat het avond was
  woensdag 16 juni 2010 @ 00:28:43 #210
125915 Dribbel_
Who Needs Guitars Anyway?
pi_82864599
Dat had ik pas, ik moest kwart over 7 de tein halen voor een tentamen. Ik word wakker kijk op de klok en denk
KUTTTTT 6 uur verslapen, dan heb ik nog maar een kwartier om de trien te halen

Ik vlieg met een noodvaart de douche maar onder om een trein later dan te halen. Sta ik daar onder de douche.

wacht ff..... 6 uur.... ik moest kwart over 7 pas de trein hebben

Maar toen durfde ik niet rustig aan te doen omdat ik neit zeker wist of het nou 6 uur of 7 uur al was
  woensdag 16 juni 2010 @ 01:25:42 #211
19242 yavanna
Results may vary.
pi_82866098
(Te)veel herkenbare dingen.

Ik had mijn dochter ergens opgehaald en samen fietsten we naar huis, tot ik onderweg plots stil stond. Mijn wijde broekspijp had zich in de kettingskast van mijn fiets gewurmd. Nadat het nodige wring en trek werk, voor zo goed en kwaad als dat scheef staande op het fietspad ging, maar al wankelend naar een nabij gelegen wandelpad gelopen om het daar verder te proberen. Tig tijd later zat de broekspijp nog net zo vast als in het begin, fietsen ging niet, lopen lukte ook niet.

Er zat nog maar 1 ding op, mijn broek half uit doen. Beetje verder gehopt om wat beschutting te zoeken achter een garage en toen mijn broek uitgedaan bij het been dat vast zat, tot groot vermaak van mijn dochter die graag de boel wat opstookte door af en toe even net te doen of er iemand aan kwam.

Half zittend op het wandelpad in mijn behoorlijk blote kont uiteindelijk de broekspijp los gekregen, broek snel aangedaan en met de broekspijp in mijn laars naar huis gefietst.

Geloof dat niemand het heeft gezien, op mijn dochter na, dus redelijk beschamend in mijn eentje.
~Cheer up, the worst is yet to come.~
  woensdag 16 juni 2010 @ 19:28:14 #212
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_82898010
Ik lag eens te slapen. Toen werd ik wakker, want ik moest iets zoeken in mijn kamer. Er was namelijk een gang in mijn kamer waar ik echt door heen moest, want ik moest aan de andere kant van die gang zijn. Maar het was heel donker, dus ik zag geen klap. Ik dus met m'n armen vooruit voelen waar ik heen ging. Ik vond het op zich wel een beetje vreemd dat er helemaal geen licht meer in mijn kamer was, maargoed, ik verder zoeken naar die oh zo belangrijke gang.

Toen werd ik midden in mijn kamer wakker, omdat ik vol tegen een kast aangeknald was. Snel maar weer gaan slapen en vreselijk uitgelachen de volgende dag toen ik uit moest leggen aan mijn moeder waarom ik toch om 3 uur 's nachts in mijn kamer aan het rondstommelen was.
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_82911430
Afgelopen winter gingen mijn man en ik shoppen in Breda. Auto geparkeerd en van daar uit zijn we naar het centrum gaan wandelen. Was ongeveer 5 minuten lopen. Geen enkel probleem normaal gesproken maar het was toen al dagen ijskoud en sneeuw en dus spekglad. Fijn... ging de hele tijd zo bijna/net niet onderuit. Op een gegeven moment was het weer zo'n moment van "help ik val!" en uit een reflex grijp ik heel hard een vrouw bij haar arm om ondersteuning te zoeken en viel daardoor dus net niet Schaamde me kapot! Heb sorry gezegd en toen snel verder gelopen...
pi_82921889
quote:
Nog een slaapfaal:

Ja zoiets heb ik ook een keer gehad.
Was inderdaad wakker geworden en had op de wekker gezien dat het veel later was. Ik me ook als een speer aangekleed, kom ik een verdieping lager (sliep op zolder) kwamen daar mijn ouders door de deur die naar boven kwamen. Voor mijn vader niet vreemd op dat tijdstip, want die ging dan altijd zijn tanden poetsen voordat hij naar zijn werk vertrok maar dat mijn moeder er ook was én ook al aangekleed, dát was wel bijzonder.
Bleek dus dat zij naar bed gingen en het 23:30 uur was ipv de 'half nog wat' die ik op mijn wekker had gezien. Terug in mijn kamer ontdekte ik bij het uitkleden dat ik mijn nachthemd nog onder mijn kleren aanhad
pi_82921940
quote:
Op woensdag 16 juni 2010 23:28 schreef Ekfar het volgende:
Afgelopen winter gingen mijn man en ik shoppen in Breda. Auto geparkeerd en van daar uit zijn we naar het centrum gaan wandelen. Was ongeveer 5 minuten lopen. Geen enkel probleem normaal gesproken maar het was toen al dagen ijskoud en sneeuw en dus spekglad. Fijn... ging de hele tijd zo bijna/net niet onderuit. Op een gegeven moment was het weer zo'n moment van "help ik val!" en uit een reflex grijp ik heel hard een vrouw bij haar arm om ondersteuning te zoeken en viel daardoor dus net niet Schaamde me kapot! Heb sorry gezegd en toen snel verder gelopen...
Kan me voorstellen dat je je lullig voelde, maar ik vind het een vrij logisch gebeuren. T zou rotter zijn wanneer je wel viel en die mevrouw meegeleept had of als die mevrouw viel door jou
pi_82923333
Nog een giga-blunder...toen wenste ik dat ik alleen was

Ik zat met mijn zus in de trein maar het was behoorlijk druk dus we zaten bij zo'n eeuuh...nou ja tussenruimte (?) bij de deur waar je van die klapstoeltjes hebt. Zelfs die ruimte zat tjokvol. Mijn zus was aan het lezen in een tijdschrift maar had die op een gegeven moment uit dus vroeg aan mij of ik wou lezen. Ja prima dus ik sta op en neem het tijdschrift aan en loop weer naar achteren om te gaan zitten maar stond met mijn rug naar het stoeltje dus niet in de gaten dat ik eerst nog dat stoeltje naar beneden moest klappen. Val ik zo met mijn kont op de grond zeg. Mijn zus helemaal in een scheur van het lachen en ik
pi_82971021
Gisteren bij het ophalen van de cijfers stond ik bij een groepje over rare vakken te praten.
Een nichtje van een vriendin van me heeft het vak verzorging. Ze vertelde aan mij dat je daar leert koken, en aangezien bijna iedereen van dat groepje het profiel N&T/N&G heeft/had en verheven is boven zaken als leren koken vond ik het toepasselijk om "DAT IS ECHT GAY!" te brullen.

Baaaaaaad choice of words: Die vriendin van mij is lesbisch (butch-type) en haar vriendin (semi-butch) stond er ook nog eens bij. T_C rende gierend van het lachen weg en heeft ze ontweken voor de rest van de avond.

Edit: volgens mij is het niet heel erg "in je eentje", maar ik was de enige die zich schaamde (tenzij plaatsvervangend)

[ Bericht 9% gewijzigd door Terrorizing_Cookie op 18-06-2010 11:51:06 ]
pi_87383986
Meer dan 3 maanden is hier niet gepost, dus ik vond het wel tijd voor een post, want dit topic is briljant :')

Gisteren had ik een verjaardag van m'n vriendin, ik zat op de bank, en er kwam een meisje binnen die ik ook goed kende van school. Ik zat al een beetje te kijken, drinkend aan m'n thee, wijst ze richting mij en dat meisje zwaait. Maar ik zag niet dat ze wees naar haar oma naast me, dus ik stak mn arm omhoog om te zwaaien, en toen ik het door had stak ik snel mn hand door m'n haar :') niemand zag me gelukkig haha
Daarna wil ik een slok nemen van m'n thee om het moment te vergeten :P hup, slok over m'n kin. Snel weggeveegd en m'n kleren gecheckt :') gelukkig zag niemand het weer, en toen zat ik maar zachtjes te lachen om mezelf, al met al leuke avond dus :) :')
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
pi_87386176
Eerste dag bij nieuw baantje, zitten te praten in de pauze met wat anderen die ook nieuw zijn. Op de radio is iets over Desi Bouterse, waardoor we ons collectief afvragen wat mensen in Suriname bezielt en proberen te verklaren waarom ze op zo'n kerel stemmen. Ik zeg dat ze in heel Latijns-Amerika een handje hebben van foute figuren aan de macht te helpen, en ik zeg 'op de Antillen een paar jaar terug ook zo'n foute criminele gast hadden verkozen, die Anthony Godett, echt een mongool eerste klas, maar dat lijkt niet uit te maken ofzo'. Nieuwe collega (half-Antilliaans): dude, dat is mijn oom, en mijn hele familie heeft hem nog geholpen met zijn campagne. :{ :') :') :')
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_87387185
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:57 schreef heiden6 het volgende:
Eerste dag bij nieuw baantje, zitten te praten in de pauze met wat anderen die ook nieuw zijn. Op de radio is iets over Desi Bouterse, waardoor we ons collectief afvragen wat mensen in Suriname bezielt en proberen te verklaren waarom ze op zo'n kerel stemmen. Ik zeg dat ze in heel Latijns-Amerika een handje hebben van foute figuren aan de macht te helpen, en ik zeg 'op de Antillen een paar jaar terug ook zo'n foute criminele gast hadden verkozen, die Anthony Godett, echt een mongool eerste klas, maar dat lijkt niet uit te maken ofzo'. Nieuwe collega (half-Antilliaans): dude, dat is mijn oom, en mijn hele familie heeft hem nog geholpen met zijn campagne. :{ :') :') :')
Oepsssss :')
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_87389721
quote:
:D Je bent je leven niet meer zeker, dus?
  zondag 10 oktober 2010 @ 18:11:50 #222
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_87390174
Laatst op het werk. Collega waar ik een oogje op had ging naar huis, ik moest nog een tijdje werken. Ze loopt weg, zegt tegen me "werkse nog he!" Ik: "dankje jij ook....... uh wacht"
pi_87390272
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 17:57 schreef TC_Artemis het volgende:

[..]

:D Je bent je leven niet meer zeker, dus?
Mwah, ik was niet zo hypocriet om op mijn standpunt terug te komen en volgens mij kon hij dat wel waarderen, en anders heeft hij pech. :D
pi_87391171
Het begon allemaal op een mooie donderdag middag, we hadden een excursie met school. Ik zit 5minuten in de bus en ik moet al schijten, meestal kan ik dat met gemak inhouden, maar had te veel chocomelk die ochtend gedronken. 2uur later stoppen we, ik sprint de bus uit ren naar de dichtstbijzijnde toilet. Stormt in de WC laat een potje winden zeg. Dus na een paar minuten klaar, kan ik niet doortrekken... zijn er 2dingen misgegaan ik zat in het meisjes toilet en op de wc deur stond er een briefje waarop stond: Niet Gebruiken!. dus ik denk er snel vandoor te gaan. Komt er zo'n gozer die wc maken, hij zag me eruit lopen gaf me een vieze blik. Ik hoor hem nog zeggen: Godver de godver heb ik weer het zit helemaal onder!!! nog 1 probleem ik miste een deel van de pot, dus zat er waarschijnlijk een stuk stront naast de wc. Die gozer was boos joh!
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
pi_87391432
3 jaar terug zou ik een x mee doen met een spooktocht..
Dus voor het opmaken etc moest ik bij een boerderij zijn, dus iemand laat mij de ingang zien ..
Ik moest dus door een paardenstal en dan kwam ik bij de achterdeur.. maar daar lag ook een hond :p
Maar met me stomme gedrag toch heel zachtjes die deur open proberen te krijgen..word dat enge beest ineens wakker..liet zen tanden zien :| dus ik als een klein meisje al gillend weggerend :p
Kom ik later via de andere kant de boerderij binnen.. iedereen lachen.. :(
Till Lindemann.. <3
pi_87391733
Ik was met zusje aan het spelen, ik 8 en zij was 5. Op een bepaald moment waren wij aan het overschuiven met de kap van mijn moeders dure lamp (van glas). Mijn zusje schoof dat ding weer terug naar mij en ik dacht om mijn zusje te laten schrikken de lampenkap omhoog te gooien, net te doen alsof ik het niet kan vangen en haar uit te lachen als ik het ding had gevangen. Ik gooi dat ding omhoog maar had niet bedacht dat het ding ook kon breken. Ik ving de lampenkap te laat en het valt in 19 stukken. Ik heen onhandig lamp aan elkaar geplakt met plakband en de kat de schuld gegeven. Mijn zusje kocht ik om met een zak drop. En nog weet niemand dat ik dat geweest was, haha. :D
Twiddel
pi_87391759
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 18:44 schreef feesbeeest het volgende:
Het begon allemaal op een mooie donderdag middag, we hadden een excursie met school. Ik zit 5minuten in de bus en ik moet al schijten, meestal kan ik dat met gemak inhouden, maar had te veel chocomelk die ochtend gedronken. 2uur later stoppen we, ik sprint de bus uit ren naar de dichtstbijzijnde toilet. Stormt in de WC laat een potje winden zeg. Dus na een paar minuten klaar, kan ik niet doortrekken... zijn er 2dingen misgegaan ik zat in het meisjes toilet en op de wc deur stond er een briefje waarop stond: Niet Gebruiken!. dus ik denk er snel vandoor te gaan. Komt er zo'n gozer die wc maken, hij zag me eruit lopen gaf me een vieze blik. Ik hoor hem nog zeggen: Godver de godver heb ik weer het zit helemaal onder!!! nog 1 probleem ik miste een deel van de pot, dus zat er waarschijnlijk een stuk stront naast de wc. Die gozer was boos joh!
Hoe kan je nou per ongeluk naast de wc poepen? :')
What Would Goku Do
pi_87391805
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:04 schreef viagraap het volgende:

[..]

Hoe kan je nou per ongeluk naast de wc poepen? :')
Als je 2uur lang met diarree zit poep je overal!
Jah Rastafari Pride
pi_87392008
Nog een:

Ik was op vakantie aan het kaarten, er was chips dus ik pak een chipje. Had dus in mijn ene hand het chipje en in andere hand nog een kaart.

Dus ik stop zonder na te denken die kaart in mijn mond. :s)
Twiddel
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:17:18 #230
286730 Ace-of-Spades
Money for nothing
pi_87392203
Afgelopen week na 't stappen bij n meid beland. 's morgen net na 't pissen kreeg ik een soort dronken blackout. Ik hoor een hoop kabaal en voor ik t wist lag ik op de grond en kreeg ik weer bij bewustzijn. Benen nog in de gang de rest alweer in haar kamer. Ze hadden n houten vloer dus dat denderde lekker door. Ik hoorde haar er de volgende morgen niet over, dus ik hou t maar op een beschamend momentje in mn eentje. :{
Chicks for free.
''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Explore. Dream. Discover.'' Mark Twain
  zondag 10 oktober 2010 @ 19:18:37 #231
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_87392250
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 19:17 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Afgelopen week na 't stappen bij n meid beland. 's morgen net na 't pissen kreeg ik een soort dronken blackout. Ik hoor een hoop kabaal en voor ik t wist lag ik op de grond en kreeg ik weer bij bewustzijn. Benen nog in de gang de rest alweer in haar kamer. Ze hadden n houten vloer dus dat denderde lekker door. Ik hoorde haar er de volgende morgen niet over, dus ik hou t maar op een beschamend momentje in mn eentje. :{
_O-
pi_87394559
Afgelopen vrijdag een afspraak bij de tandarts. Ik kom binnen en meld me bij de balie waarna ik doorverwezen word naar de wachtkamer. Ik pak een tijdschrift en begin te lezen. Ondertussen zijn de 2 dames bij de balie met elkaar in gesprek en tijdens dat gesprek denk ik mijn naam te horen, het teken dat ik aan de beurt ben. Ik leg het tijdschrift weg, pak mijn spullen en sta op. Om er daarna achter te komen dat mijn naam helemaal niet genoemd is. Intussen sta ik al halverwege de wachtkamer en onder de verbaasde blikken van andere wachtenden keer ik maar weer terug naar mijn stoel. :@
  zondag 10 oktober 2010 @ 20:44:18 #233
281416 Tsunade
cutest of cupcakes
pi_87395846
Een heel verhaal afsteken tegen een etalagepop in de winkel, denkende dat het de vriendin was met wie ik aan het winkelen was. Vriendin had t niet door denk ik. :') hoop ik.
  zondag 10 oktober 2010 @ 21:33:26 #234
268749 Qaox
Aardappel
pi_87398477
Lekker aan het fietsen met, willen stoppen voor het stoplicht. Vervolgens proberen je voet weg te zetten op de stoeprand maar er af schuiven. Gevolg: in slow motion omvallen. Midden in de spits op een vol kruispunt.
Ik heb toen maar gedaan of ik nokkie was gegaan:') door te blijven liggen met mijn ogen dicht zonder te bewegen. 2 Auto's gestopt en iemand die al 112 belde omdat ik ''niet meer bij kwam'' Na de mensen bedankt te hebben doorgefietst met een knalrooie kop.
pi_87399230
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:44 schreef Tsunade het volgende:
Een heel verhaal afsteken tegen een etalagepop in de winkel, denkende dat het de vriendin was met wie ik aan het winkelen was. Vriendin had t niet door denk ik. :') hoop ik.
Zoiets had ik, maar dan andersom.
Ik liep nietsvermoedend langs een etalagepop en die bleek ineens te bewegen!
Was het gewoon een man, die stilstond en daarna weer wegliep, maar dat zag ik weer eens niet.
Ik schrok me dood en natuurlijk zag die man dat. :')
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_87403629
zittend op een steen wachten op de bus. totdat er een (knap) meisje roept : " HEEY HOE IS HET MET JOU :D "
waarna je links en rechts kijkt en toch maar even opstaat: :D ze op je afrent en dan net voor je neus om je heen rent en iemand anders knuffelt die kennelijk achter je staat :(
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
pi_87404243
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 20:44 schreef Tsunade het volgende:
Zoiets vertel je toch juist, zodat je er samen om kunt lachen?

On topic: ik heb wel eens erg veel stoom in het badkamertje van mijn eerste appartementje laten ontstaan, zo veel dat ik het steeds benauwder kreeg terwijl ik shampoo in mijn haar smeerde. Ik spoelde zo snel mogelijk alles uit, deed de kraan dicht, en stapte de badkamer uit (waarbij ik tegelijk de schone handdoek oppakte die klaarlag), maar dit was blijkbaar niet snel genoeg... Ik herinner me dat ik de badkamer uitstapte en daarna is er een gat in mijn geheugen van drie kwartier ofzo. Opeens werd ik wakker, ik lag een paar meter van de badkamer vandaan half op mijn bed, met mijn voeten op de vloer, nog helemaal nat van het douchen, en met mijn handdoek in mijn hand. Ik was gewoon out gegaan, ik denk door zuurstoftekort. FAIL. :')
pi_87404384
Ik heb er twee... :@

Moment 1:
Ik zat in buslijn 12 op weg van werk naar huis.
Bus was bijna bij de halte en zoals altijd wou ik even een sjekkie draaien.
Het is namelijk 5 minuten lopen van de halte naar huis, dus mooi moment voor een peuk.
Haal mijn shag uit mijn binnenzak, valt mijn aansteker tussen het pakje vandaan en schuift onder de stoel
van de persoon voor mij.

Dus ik probeer met mijn voet die aansteker te zoeken en ja! Hebbes!
Zet mijn voet er op, schuif die aansteker terug en pak hem met mijn hand op.
Steek de aansteker in mijn binnenzak en ik rook ineens een vieze lucht!
Had ik dus in de hondenpoep getrapt en net met die bewuste voet mijn aansteker naar me
toe geschoven... :{
Via die aansteker mijn handen onder de stront, mijn jas zat onder, mijn shag, alles! :r

Moment 2:
Het was een volle kroeg, muziek stond aan maar echt gewoon abnormaal hard.
Er stond een meid naast me waarmee ik een gesprek probeerde te hebben maar je moest echt in elkaars
oren schreeuwen om elkaar te kunnen verstaan.
Nou stonden we dus recht onder zo'n luidsprekerbox en ik kreeg ineens een geniale ingeving:
"Trek die kabel uit die speaker, één meer of minder, merken ze toch niet!".
Dus ik trek die kabel er uit, bleken ze zo'n henkiepenkie versterker te gebruiken die volledig op stil gaat
als er één speaker "mist" zeg maar. (Beveiliging tegen opblazen/overbelasting).

Dus ineens die hele kroeg zonder muziek, ik denk: NEEE! Dus ik probeer op gevoel die kabel er weer in
te proppen in de hoop dat het hele spul weer zou gaan spelen.
Staan er ineens drie uitsmijters voor mijn neus.
En toen lag ik buiten... :{
Neeeee! Sinterklaas wil bier!
pi_87404729
Ik was met vrienden op citytrip in het buitenland en we stonden in de metro. Naast ons stond een man met een krakershond of zo, in ieder geval die hond had aan zijn poten allerlei wonden. Dus ik in het Nederlands roepen hoe ranzig die hond er wel niet uit zag bla bla. Bleek die man opeens Nederlands te praten. :o
  maandag 11 oktober 2010 @ 00:02:01 #240
171605 henkde_j
BAM BAM BAM
pi_87405015
Ik wilde zojuist even een buitenlandse parkeerbon strijken om in te plakken. Bleek het van dat papier te zijn met temperatuurgevoelige inkt. Resultaat, Een helemaal zwarte parkeerbon :(

(ja je leest het goed, een parkeerbon strijken :') )
Op donderdag 7 februari 2013 22:30 schreef wolfrolf het volgende:
Godsamme _O_ wat een baas ben je toch
Op dinsdag 26 februari 2013 15:53 schreef SilentChaos het volgende:
Jij begrijpt _O_
pi_87405653
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 00:02 schreef henkde_j het volgende:
Ik wilde zojuist even een buitenlandse parkeerbon strijken om in te plakken. Bleek het van dat papier te zijn met temperatuurgevoelige inkt. Resultaat, Een helemaal zwarte parkeerbon :(

(ja je leest het goed, een parkeerbon strijken :') )
:') Hahaha!
Nou ja, het was maar een parkeerbon. Die heb je niet meer nodig.
Erger is het wanneer je een bonnetje uit de winkel van één of ander duur apparaat zwart strijkt en dat apparaat
gaat ineens kapot! :(
Neeeee! Sinterklaas wil bier!
  maandag 11 oktober 2010 @ 01:41:22 #242
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_87406966
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

On topic: ik heb wel eens erg veel stoom in het badkamertje van mijn eerste appartementje laten ontstaan, zo veel dat ik het steeds benauwder kreeg terwijl ik shampoo in mijn haar smeerde. Ik spoelde zo snel mogelijk alles uit, deed de kraan dicht, en stapte de badkamer uit (waarbij ik tegelijk de schone handdoek oppakte die klaarlag), maar dit was blijkbaar niet snel genoeg... Ik herinner me dat ik de badkamer uitstapte en daarna is er een gat in mijn geheugen van drie kwartier ofzo. Opeens werd ik wakker, ik lag een paar meter van de badkamer vandaan half op mijn bed, met mijn voeten op de vloer, nog helemaal nat van het douchen, en met mijn handdoek in mijn hand. Ik was gewoon out gegaan, ik denk door zuurstoftekort. FAIL. :')
Wtf, jij blijft gewoon drie kwartier lang nat na het douchen? Ik ben vaak als ik me niet afdroog binnen 5 of 10 minuten zo goed als droog :')

Mijn beschamende momentje vorige week:
Ik ging in de trein zitten en ging op een rij zitten aan de rechterkant van de trein met 2 stoelen naast elkaar. En schuin tegenover mij, waar je dus met twee mensen tegenover twee andere mensen zit, zaten die mensen (waren pubers) mij de hele tijd aan te loeren. Vooral zo'n meisje, die keek gewoon de hele tijd om. Dus ik dacht al van nou, kan je het zien joh?
Maar een half uur later ofzo, begon ik ineens iets vaags te ruiken, dus ik dacht dat het iemand achter me was ofzo met een snack of weet ik wat.
Maar ik had een jurkje aan met een zwarte legging, en ik voelde aan mijn legging net onder mijn billen zeg maar, voelde ik iets 'ruws'. Bleek dus dat ik in fucking paté ofzo was gaan zitten, want het zat ook op de stoel dus en aan mijn legging dus, en het was inmiddels half opgedroogd dus zo'n gore bedorven kleur had het :')
Maar er zat ook iemand aan de linkerkant, dus ik durfde ook niet goed te staan en om te kijken naar die vlek en waar het allemaal zat zeg maar :')
Zat ik dus heel sneaky die gore shit van mijn legging te vegen en gooide wat water in mijn hand om er mee over die vlek te gaan. Hele reis verder ongemakkelijk gevoelt en elke keer jurkje zo ver mogelijk naar beneden getrokken :P
  maandag 11 oktober 2010 @ 01:45:42 #243
8760 Beavis
pi_87407003
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 01:41 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Wtf, jij blijft gewoon drie kwartier lang nat na het douchen?
Dat heet overdrijven zodat je verhaal erg interessant lijkt :)
pi_87407289
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 01:45 schreef Beavis het volgende:

[..]

Dat heet overdrijven zodat je verhaal erg interessant lijkt :)
Wat een slap gelul. Dat het überhaupt bij je opkomt dat mensen daar mee bezig zouden zijn. :')

Een enorme behoefte om interessant gevonden te worden is sowieso al een prima reden om in dit topic te posten. Ik zal wel eens laten zien hoe stoer mijn beschamende moment was. En als het nodig is om de boel wat op te kloppen dan draai ik daar mijn hand niet voor om. Wat is er nu stoerder dan veel langzamer dan andere mensen vanzelf opdrogen na het douchen? Mensen liegen daar altijd over. Ik ben zó cool, dat water niet kan verdampen bij mij in de buurt.

quote:

[..]

Wtf, jij blijft gewoon drie kwartier lang nat na het douchen? Ik ben vaak als ik me niet afdroog binnen 5 of 10 minuten zo goed als droog :')

Mijn haar was natuurlijk nog wel nat, verder was ik niet meer zo zeer nat als wel ietwat vochtig. Maar ja, zo'n vies klinkend woord vermijd ik, en zeker als het over mijn eigen goddelijk lichaam gaat.

Als je het woord vochtig met Google opzoekt krijg je op de eerste pagina tien resultaten, waarbij het woord vochtig wordt gebruikt om onder andere het volgende te omschrijven:

-klimaat/weersomstandigheden (3x) die soms mogelijk aanleiding geven tot het dragen van een strak, kort fietsbroekje;
-vernieuwd toiletpapier van Edet (1x);
-graan (1x);
-woningen die de kans op diverse gezondheidsproblemen significant vergroten (1x);
-een vagina die onvoldoende stimulans lijkt te bieden (1x);
-een vrouwelijk (vaginaal) orgasme waarbij sprake is van het zogenoemde squirting (1x).

[ Bericht 15% gewijzigd door heiden6 op 11-10-2010 03:17:37 ]
pi_87407332
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 02:20 schreef heiden6 het volgende:

-vernieuwd toiletpapier van Edet (1x);

:') wtf.
pi_87407538
quote:

[..]
Ik ging in de trein zitten en ging op een rij zitten aan de rechterkant van de trein met 2 stoelen naast elkaar. En schuin tegenover mij, waar je dus met twee mensen tegenover twee andere mensen zit, zaten die mensen (waren pubers) mij de hele tijd aan te loeren. Vooral zo'n meisje, die keek gewoon de hele tijd om. Dus ik dacht al van nou, kan je het zien joh?
Maar een half uur later ofzo, begon ik ineens iets vaags te ruiken, dus ik dacht dat het iemand achter me was ofzo met een snack of weet ik wat.
Maar ik had een jurkje aan met een zwarte legging, en ik voelde aan mijn legging net onder mijn billen zeg maar, voelde ik iets 'ruws'. Bleek dus dat ik in fucking paté ofzo was gaan zitten, want het zat ook op de stoel dus en aan mijn legging dus, en het was inmiddels half opgedroogd dus zo'n gore bedorven kleur had het :')
Maar er zat ook iemand aan de linkerkant, dus ik durfde ook niet goed te staan en om te kijken naar die vlek en waar het allemaal zat zeg maar :')
Zat ik dus heel sneaky die gore shit van mijn legging te vegen en gooide wat water in mijn hand om er mee over die vlek te gaan. Hele reis verder ongemakkelijk gevoelt en elke keer jurkje zo ver mogelijk naar beneden getrokken :P
Tijdens het WK toen Nederland had gewonnen (ik geloof de halve finale) ging ik ook nietsvermoedend in de bus zitten. Die stoel bleek zeiknat te zijn dus mijn eerste gedachte was om op te staan en een andere plek te gaan zoeken. Toen kwam de gedachte om "lekker" te blijven zitten aangezien ik anders door de bus moest lopen terwijl er waarschijnlijk een grote vlek op m`n kont zat. Het was geen fijne reis maar het was buiten gelukkig donker en onderweg was ik niemand tegen gekomen. Ik vraag me nog steeds af wat het nou was maar zo te ruiken was het gelukkig geen pis dus dat scheelde weer.

Gisterenavond trouwens ook wel een licht beschamend moment gehad. Ik liep in het donker over straat lekker in gedachten verzonken. Komt er een halve gare op de fiets langs die een keiharde boer laat, ik schrok me echt het laplazerus. Die gast zag dat en keek me aan waarop ik met een kwade blik terugkeek, toen kon er gelukkig wel een "sorry" uit. :')
Tok.
  maandag 11 oktober 2010 @ 03:38:51 #247
236839 TimKuik
Illegaal downloaden mag niet!
pi_87407702
quote:
Op maandag 8 februari 2010 15:55 schreef DJ_Ryow het volgende:
Fietste een keertje samen met een vriend naar het winkelcentrum. Onderweg was ik in een blije bui en kwam ik op het idee om met m'n armen gekruist te gaan fietsen. Ik ging direct op m'n bek en nam hem mee in m'n val. Ik had niks maar zijn hand lag open en hij moest huilen. Kon wel door de grond zakken ;(
Herkenbaar _O-
This crypto stuff is all hype anyway, nothing will ever replace Windows 10.
pi_87409628
Ik had laatst een bord boerenkool gemaakt. Dus ik met dat bord op de bank zitten, normaal doe ik dan eerst een kussen op mijn schoot en daarop het bord. Deze keer deed ik het precies andersom. Mijn moeder was niet erg blij met het kussen vol boerenkool. 8)7
Twiddel
pi_87410232
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 09:38 schreef summer2bird het volgende:
Ik had laatst een bord boerenkool gemaakt. Dus ik met dat bord op de bank zitten, normaal doe ik dan eerst een kussen op mijn schoot en daarop het bord. Deze keer deed ik het precies andersom. Mijn moeder was niet erg blij met het kussen vol boerenkool. 8)7
Gezellig met z'n allen op de bank voor de tv eten! ^O^
Fingerspitzgefühl
  maandag 11 oktober 2010 @ 10:43:20 #250
286730 Ace-of-Spades
Money for nothing
pi_87411002
quote:

[..]

Ik voel je pijn ;) Ik kreeg ooit eens voor ik in de spits de trein in stapte een fijne kwak duivenstront op mn schouder (niet mn hoofd gelukkig) en dat spul stinkt, believe you me. Je gaat het wel ruiken op gegeven moment en dan zit je dus meurend in een overvolle trein wanhopig met een spits krantje duivenstront van je schouder te vegen. Openbaar voor lul lopen is kind of my thing :7
Chicks for free.
''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Explore. Dream. Discover.'' Mark Twain
pi_87411297
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:33 schreef Qaox het volgende:
Lekker aan het fietsen met, willen stoppen voor het stoplicht. Vervolgens proberen je voet weg te zetten op de stoeprand maar er af schuiven. Gevolg: in slow motion omvallen. Midden in de spits op een vol kruispunt.
Ik heb toen maar gedaan of ik nokkie was gegaan:') door te blijven liggen met mijn ogen dicht zonder te bewegen. 2 Auto's gestopt en iemand die al 112 belde omdat ik ''niet meer bij kwam'' Na de mensen bedankt te hebben doorgefietst met een knalrooie kop.
_O- _O-
pi_87415385
Liep een keer door de gang op werk, met in een hand mn telefoon en in de andere een maatbeker koffie. Gaat mn telefoon over, doe ik zo die maatbeker tegen mn oor: "Hallo?" Halve maatbeker koffie stroomde over mn rug, had het pas na een paar seconden door. :')
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:13:49 #253
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87415452
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:33 schreef Jimbo het volgende:
na 2 dagen die hard shadow complex te spelen heb ik een 2d view van deze wereld ;( :')
Shadow Complex _O_
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:18:19 #254
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87415583
Een keer een vriendin willen laten schrikken op straat door haar met twee armen vast te pakken en "WHAAAH!" te schreeuwen. Ik lachen natuurlijk, draait dat mens zich om en bleek het die vriendin helemaal niet te zijn. :@ :@

Die vrouw wel helemaal in paniek even. _O-
pi_87416190
een keer op de noordzee aan het zeilen.
windkracht 6, flinke golven en ik moest heel nodig naar de wc.
dus ik naar binnen en met moeite krijg ik het allemaal in die wc.
op dat moment roept er iemand iets buiten en ik dacht dat ik buiten moest komen
dus ik ga naar buiten en vergeet die wc leeg te pompen daarna helemaal niet meer aan gedacht.
eind van de dag erachter gekomen dat alles eruit was geklotst en alles onder mijn pis zat
daar was de rest niet echt blij mee.

ik moet het nog vaak horen dat ik niet moet vergeten het weg te pompen
  maandag 11 oktober 2010 @ 14:16:26 #256
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_87417568
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:43 schreef Ace-of-Spades het volgende:

[..]

Ik voel je pijn ;) Ik kreeg ooit eens voor ik in de spits de trein in stapte een fijne kwak duivenstront op mn schouder (niet mn hoofd gelukkig) en dat spul stinkt, believe you me. Je gaat het wel ruiken op gegeven moment en dan zit je dus meurend in een overvolle trein wanhopig met een spits krantje duivenstront van je schouder te vegen. Openbaar voor lul lopen is kind of my thing :7

Hehehehe die is ook kut.
Ik had soortgelijk iets laatst ook nog op de verjaardag van de neef van mijn vriend.
Stonden slagroom soesjes op tafel en ik had er twee gepakt. Ik had een beetje gemorst over mijn hand, maar meer niet. (Dacht ik :') )
Rook op een gegeven moment de hele tijd al zo'n rare slagroomgeur, maar het lampje begon nog niet te branden helaas :')
Toen gingen we later op de avond naar 2 vrienden van ons, en ook daar rook ik die geur nog en begon er misserlijk van te worden (kan niet goed tegen zo'n zurige slagroomgeur :') )
Dus ik keek, zat er dus op mijn truitje bij mijn schouder een vet grote witte vlek, en mijn haren die daar hingen waren hard geworden :')
Dus had de hele avond met fucking slagroom op mijn truitje gelopen, plus in me haren :')
  maandag 11 oktober 2010 @ 14:17:32 #257
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87417617
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:16 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hehehehe die is ook kut.
Ik had soortgelijk iets laatst ook nog op de verjaardag van de neef van mijn vriend.
Stonden slagroom soesjes op tafel en ik had er twee gepakt. Ik had een beetje gemorst over mijn hand, maar meer niet. (Dacht ik :') )
Rook op een gegeven moment de hele tijd al zo'n rare slagroomgeur, maar het lampje begon nog niet te branden helaas :')
Toen gingen we later op de avond naar 2 vrienden van ons, en ook daar rook ik die geur nog en begon er misserlijk van te worden (kan niet goed tegen zo'n zurige slagroomgeur :') )
Dus ik keek, zat er dus op mijn truitje bij mijn schouder een vet grote witte vlek, en mijn haren die daar hingen waren hard geworden :')
Dus had de hele avond met fucking slagroom op mijn truitje gelopen, plus in me haren :')
_O- _O-
pi_87560930
KICK :<
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:00:50 #259
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_87570065
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:50 schreef dekilo het volgende:
Lang geleden biij een schoolles technisch tekenen was ik een bepaald potlood kwijt waar ik er maar 1 van bij me had.
10 minuten aan het zoeken geweest.
Bleek ik het achter mijn oor gestopt te hebben :'(
Zo heb ik veel te veel tijd besteed met zoeken naar mijn bril...
En vervolgens tot de ontdekking komen dat ik wel erg scherp zie en hem al op mijn neus heb :@
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:18:23 #260
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_87570782
Toen ik 10 was zat ik in m'n eentje met een bus aanstekervloeistof te kloten. Had een hele wolk van dat spul in de lucht gespoten en ik hield er een aansteker bij. Ik zat er met m'n hoofd boven en m'n wenkbrauwen waren bijna volledig weggebrand. Ook een deel van m'n haar.

Faal
wat is dit
pi_87570952
OV-chipkaart in hand en dan nog vergeten uit te checken. (x3)
life goes by...
pi_87571229
Ik weet er nog een, ik heb echt vaak van dit soort dingen maar dit was wel een van de toppunten..

Wij waren met school op skireis in Oostenrijk, en waren die dag net klaar met skien. Wij moesten met zon skibus naar een dorpje beneden, en daar nog even wachten op de bus.
Ik had zo'n grote helm op natuurlijk dus deze doe ik af, en houd ik vast in mijn handen..
Na een bepaald moment komt er een volle bus langs en iedereen gaat er naast staan. Het bleek dus dat het onze bus helemaal niet was. Dus iedereen draait zich om en gaat weer zitten.
Ik ook, maar die helm glipt dus uit mijn handen. Ik hoorde de motor van de bus opeens heel hard draaien. Ik draai om, mijn helm ligt voor de achterband van die bus...
Die bus start en geeft gas en ja hoor, mijn helm rolt mee... Iedereen die van onze school mee was stond hard te lachen. (de leraren stonden verderop te roken :') )
En ik ren achter die bus aan, hij neemt een afslag en mijn helm rolt de andere kant op. Ik pak die helm op en ja hoor helemaal vol met krassen en deuken :')
Dus ik neem die helm mee en gooide hem toen we weer in het pension waren in die helmenbak.
Paar dagen later heeft iemand anders serieus die helm op :') Ik moest toen wel lachen.. :D
Nooit meer iets gehoord van die helm gelukkig.
404 - Not Found
pi_87571296
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:30 schreef Zwappel het volgende:
Ik weet er nog een, ik heb echt vaak van dit soort dingen maar dit was wel een van de toppunten..

Wij waren met school op skireis in Oostenrijk, en waren die dag net klaar met skien. Wij moesten met zon skibus naar een dorpje beneden, en daar nog even wachten op de bus.
Ik had zo'n grote helm op natuurlijk dus deze doe ik af, en houd ik vast in mijn handen..
Na een bepaald moment komt er een volle bus langs en iedereen gaat er naast staan. Het bleek dus dat het onze bus helemaal niet was. Dus iedereen draait zich om en gaat weer zitten.
Ik ook, maar die helm glipt dus uit mijn handen. Ik hoorde de motor van de bus opeens heel hard draaien. Ik draai om, mijn helm ligt voor de achterband van die bus...
Die bus start en geeft gas en ja hoor, mijn helm rolt mee... Iedereen die van onze school mee was stond hard te lachen. (de leraren stonden verderop te roken :') )
En ik ren achter die bus aan, hij neemt een afslag en mijn helm rolt de andere kant op. Ik pak die helm op en ja hoor helemaal vol met krassen en deuken :')
Dus ik neem die helm mee en gooide hem toen we weer in het pension waren in die helmenbak.
Paar dagen later heeft iemand anders serieus die helm op :') Ik moest toen wel lachen.. :D
Nooit meer iets gehoord van die helm gelukkig.
En van die persoon die het helm op had? :')
life goes by...
pi_87572168
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:31 schreef Wing het volgende:

[..]

En van die persoon die het helm op had? :')
Die had hem expres opgezet :')
404 - Not Found
pi_87572563
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:53 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Die had hem expres opgezet :')
Ja, maar leeft hij nog?
life goes by...
pi_87572950
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:02 schreef Wing het volgende:

[..]

Ja, maar leeft hij nog?
Ja.
404 - Not Found
pi_87573273
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:30 schreef Lastpost het volgende:
Gisteren ook wel beschamend, eerste dag als postbezorger bij de TNT.
Geloof het tiende huis dat ik moest bezorgen, letterlijk 40 kaarten en er staat een man in de deuropening.
Ik dus al die brieven bij elkaar pakken en zeg "Zo, populair iemand in huis" en krijg als reactie terug "Ze is zondag overleden ..." ... dát is pas beschamend, zeker als je dan ineens alle zwarte randen om die enveloppen ziet. :')
_O_
pi_87573529
quote:
Wat zei je, "ik dacht al wat trekjes van Down bij je te zien" ?
pi_87620029
Jaren geleden was ik met mn vader naar duitsland geweest, op de terugweg sliep ik en toen ik wakker werd moest ik pissen. Dus mijn pa vond een wc langs de snelweg en gaf me wat geld zodat ik een eventuele betaling kon maken. Dus toen ik terug kwam vroeg hij:"heb je betaald?" en ik zei:"betaald? ik heb al het geld gepakt, er stond niemand." dus toen moest ik het geld terugzetten en mijn vader was teleurgesteld in me maar moest wel hard lachen later. Er hing overigens wel een camera dacht ik.
En de tijdelijke buit was rond de 25 eu.
  zondag 17 oktober 2010 @ 00:40:01 #270
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_87621798
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:21 schreef Insane- het volgende:
Jaren geleden was ik met mn vader naar duitsland geweest, op de terugweg sliep ik en toen ik wakker werd moest ik pissen. Dus mijn pa vond een wc langs de snelweg en gaf me wat geld zodat ik een eventuele betaling kon maken. Dus toen ik terug kwam vroeg hij:"heb je betaald?" en ik zei:"betaald? ik heb al het geld gepakt, er stond niemand." dus toen moest ik het geld terugzetten en mijn vader was teleurgesteld in me maar moest wel hard lachen later. Er hing overigens wel een camera dacht ik.
En de tijdelijke buit was rond de 25 eu.
Dat is niet beschamend. Je had het gewoon niet aan je pa moeten vertellen.
wat is dit
pi_87623834
laatst een natte scheet gelaten in bed.
dacht dat het nog niet zo erg was en toen was ie toch wel erg nat. :{ :r
gelijk mn bed kunnen verschonen
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:53:19 #272
286730 Ace-of-Spades
Money for nothing
pi_87626220
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:06 schreef Ellatjuh het volgende:
Dude :{
Chicks for free.
pi_87626936
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 00:40 schreef Dhaha het volgende:

[..]

Dat is niet beschamend. Je had het gewoon niet aan je pa moeten vertellen.
Dude ik was 7 ofzo. :p
  zondag 17 oktober 2010 @ 11:57:07 #274
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_87627508
Ik weet iets waarbij ik allesbehalve in mijn eentje was... ;(

Voor de beeldvorming, we waren in Openluchttheater Caprera te Bloemendaal:
.
Zoals jullie zien, is er vóór de eerste rij een vijver.

Anyway. Wij waren dus bij een voorstelling van de Lama's. Alles plaatsen waren zo goed al bezet, dus wij gingen vóór de eerste rij zitten, daar zit een soort stoeprand. Aan het einde van de voorstelling waren er een paar mensen die door het water naar het podium liepen (water is wel ondiep, onder de knie). Lama's vonden het niet erg, beveiliging greep daarom ook niet in, dus mijn nichtje en ik zagen onze kans schoon. Wij gingen ook.
Wij zetten 1 stap in het water en glijden vervolgens synchroon uit. :{w. We schijnen echt exact dezelfde beweging gemaakt te hebben. Wij zaten dus tot ons nek in het water. :'( . Ik was vergeten mijn tas af te doen, ik heb mijn elleboog open gehaald (moest een tetanusprik halen), en IE-DE-REEN hoorde je uitroepen: "OOOooooooo....... :o ". Telefoon verzopen, tas kapot, enz enz...
Daarentegen ben ik wel uit het water gevist door Jeroen van Koningsbruggen 8-)

Er is zelfs een filmpje op Youtube waarop het gebeurt. Gelukkig is er niks te zien, omdat het te donker is op die plek, maar je hoort het wel, en de camera schiet naar rechts naar de plek waar wij dus onderuit gingen
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_87628289
Toen ik nog klein was (jaar of 7) had ik een grote hond waarmee ik en mijn moeder gingen wandelen.
Leuk dus maar die hond reageert als een debiel als het iets ziet lopen wat op een kat lijkt. Ik heel trots met de riem wandelen en ziet de hond ineens een konijn op het grasveld waar we waren.

Dat beest schiet naar voren, de hond erachteraan en ik werd meegesleurd want ik hield die riem vast.

Ik werd zo`n 30 meter meegesleurd voordat ik eindelijk losliet.

Mijn moeder _O-
ik :@
Twiddel
pi_87629613
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:06 schreef Ellatjuh het volgende:
gast :r
Jah Rastafari Pride
pi_87636229
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:08 schreef feesbeeest het volgende:

[..]

gast :r
Nog erger: vrouw :r
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
pi_87636710
Ik heb er nog een paar van afgelopen week.

- Ik stond op het station te wachten op m'n trein, begint ineens de jongen die naast me staat heel vrolijk tegen me te praten. Dus ik vroeg aan hem: ken ik jou? Net op dat moment loopt er een meisje langs me af, naar die jongen toe. Had hij het helemaal niet tegen mij en hij stond me echt raar aan te kijken. Ik ben maar met m'n telefoon gaan spelen toen.

- Ook op het station, er zat een jongen op een bankje waarvan ik zeker wist dat het een vriend van me was. Dus ik heel uitbundig zwaaien en die jongen keek me maar raar aan. Toen ik dichterbij kwam, zag ik dat het een totale vreemde was. Heb maar gedaan alsof ik zwaaide naar iemand die achter hem stond, maar daar was helemaal niemand. ;(

- Ik fietste gisteren naar een vriendinnetje van me toe, normaal is dat 20 minuten fietsen. M'n broertje wist wel een kortere weg zei hij. Dus ik ben gefietst zoals hij het gezegd heeft. Ik ben een uur onderweg geweest, heb door allemaal enge bospaadjes gefietst, ben 3x op dezelfde plek teruggekomen en ik heb echt delen van de stad gezien waar ik nog nooit geweest was.

- Ik werk in een bakkerij en was de broden aan het snijden, maar ik pakte het gesneden brood iets te enthousiast op. HOPPAA alles lag door de bakkerij heen.

- Op school hebben we van die draaideuren bij de hoofdingang, die vanzelf stilstaan als er teveel mensen in lopen. Ik liep vooraan, wil vrolijk die draaideur uitlopen, stopt ie ineens. Ik liep echt vol tegen dat glas aan.

En dit is alleen van afgelopen week, zo gaat het ongeveer altijd bij mij.
Zwaar leven. ;(

[ Bericht 7% gewijzigd door fairytalessuck op 17-10-2010 17:00:53 ]
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:07:56 #279
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_87637509
_O- Je broertje heeft zich dus wel vermaakt :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_87637938
Ik was een keer op een housewarming van kennissen van ons. Ik was een jaartje of zeven geloof ik, we gingen daar met z'n allen eten enzo. Op gegeven moment loop ik naar de keuken om een hapje te halen en ik dacht goh laat ik even een lekkere tomaat nemen. Dus ik sta in de deuropening van hun spiksplinternieuwe keuken met prachtige wit gesausde muren, neem een hap van die tomaat....flatsch, de hele inhoud van de tomaat tegen de muur aan. Ik kijk om me heen, zie niemand die mij ziet en ben naar boven geglipt om daar braaf een stripboek te gaan zitten lezen...
Dat zou jij wel willen weten.
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:40:45 #281
8760 Beavis
pi_87638525
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:43 schreef fairytalessuck het volgende:
- Ook op het station, er zat een jongen op een bankje waarvan ik zeker wist dat het een vriend van me was. Dus ik heel uitbundig zwaaien en die jongen keek me maar raar aan. Toen ik dichterbij kwam, zag ik dat het een totale vreemde was. Heb maar gedaan alsof ik zwaaide naar iemand die achter hem stond, maar daar was helemaal niemand. ;(
Wist je wel 100% zeker dat het bankje een vriend van je was?
pi_87638589
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:22 schreef Roguee het volgende:
Ik was een keer op een housewarming van kennissen van ons. Ik was een jaartje of zeven geloof ik, we gingen daar met z'n allen eten enzo. Op gegeven moment loop ik naar de keuken om een hapje te halen en ik dacht goh laat ik even een lekkere tomaat nemen. Dus ik sta in de deuropening van hun spiksplinternieuwe keuken met prachtige wit gesausde muren, neem een hap van die tomaat....flatsch, de hele inhoud van de tomaat tegen de muur aan. Ik kijk om me heen, zie niemand die mij ziet en ben naar boven geglipt om daar braaf een stripboek te gaan zitten lezen...
Zoiets dergelijks heb ik met een stripboek gehad, ik knoeide er wat cola over.
Stripboek dichtgedaan en toen het redelijk opgedroogd was, terug in de kast.
Zoooo, niets gebeurd. :@
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 17 oktober 2010 @ 17:51:06 #283
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_87638863
Blikje openmaken, eerste gaatje met de blikopener laat meteen de inhoud eruit spuiten.

Dat werd raam wassen :(
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_87639281
Toen ik nog jong was, was ik een keer op een soort van kinderdisco. Toen ik even naar de wc's wou zag ik dat 1 van de (glazen) tussenschotten van de pisbakken niet helemaal goed in de houder stond. Ik tilde hem iets op enja, kadeng.. Daar lag het glas in duizend stukjes op de grond. Even later stond ongeveer de hele disco bij de herenwc's te kijken. Dat was echt :@

Mja, ik was (gelukkig) nog zoooo jong. Kan me niet meer herrinderen hoe het is afgelopen. Mijn ouders hebben een paar dagen daarna een brief gekregen volgens mij.
pi_87640236
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:07 schreef Catkiller het volgende:
_O- Je broertje heeft zich dus wel vermaakt :')
Ja hij zat me keihard uit te lachen. :(
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_87640594
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:42 schreef Lady_1989 het volgende:
nog een van mijn vriendin :')
In de stad hebben we een winkelcentrum in de vorm van een arena. Boven winkels en beneden winkels. Beneden heb je ook een terrasje en van die roosters in de grond, waar dan water omhoog komt, fonteintjes dus. Kinderen rennen in de zomer daar telkens over heen/doorheen.
Ik zat daar met mijn vriendin, mijn vriendin besloot er ook doorheen te rennen. Mijn vriendin staat op, trekt een blij gezicht en rent er doorheen. Gaat ze vol onderuit :') _O-
Laat me raden, de Arena in Den Bosch? :P Heb er al zo vaak kinderen onderuit zien gaan idd, of mensen die niet opletten met waar ze lopen en perongeluk in zo'n straal lopen :')

Zelf trouwens ooit meegemaakt, nog zo'n leuk kots verhaal.

We waren aan het verhuizen, jaartje of 4 geleden, dus de overloop stond vol met kartonnen dozen en plastic bakken.
Ik was die dag al ontzettend ziek, inc. het kotsen, schijten, het gebruikelijke problemenpakket.
Nu wil het, dat ik midden in de nacht wakker werd, en meteen voelde dat ik moest kotsen. Ik stond dus op van mijn bed, om er vervolgens achter te komen dat ik zo duizelig was als maar kon.
Ik liep met moeite naar mijn deur, om op de overloop te komen en al wat dozen omver liep. Ik haalde gelukkig de badkamerdeur, om er achter te komen dat deze niet open wilde!
Ik deed nog moeite om de deur open te krijgen, maar tevergeefs, en de kots vloog over de deur, de muur, en zelfs over de lichtschakelaar, en in het stopcontact. :')
MAAR daar houdt het niet op, want toen ik terug wilde lopen naar mijn kamer, werd de duizeligheid mij te veel, en viel ik flauw, midden tussen alle dozen en de kots :'(
De volgende ochtend werd ik gevonden door mijn ouders, met mijn hoofd in een plastic bak, helemaal onder de kots, en overal dozen met spullen over me heen ( gelukkig waren een aantal nog niet gevuld, maar zaten er alleen van die schuimdingetjes in om op te vullen ).
Dat was echt de ergste verhuizing allertijden :')
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:39:04 #287
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_87642203
Eentje van een aantal jaren geleden.

Ik had een tentamen maar had me verslapen. Snel naar het station gefietst en naar perron 6 gelopen. Daar ging de trein naar Amsterdam. Ik rennen want ik zag dat de trein er nog stond. Spring de trein in en ga zitten. Poeh, opluchting trein gehaald.

Toen gingen de deuren dicht en ging de trein rijden. "He, Amsterdam is toch de andere kant op?"
Bleek ik nog ruim op tijd op het station te zijn en in de trein te zijn gesprongen die naar Uitgeest ging :') Tentamen niet meer gehaald :')
pi_87646255
Ik werkte bij AH achter de servicebalie en een jongen van een jaar of 15 wilde batterijen hebben. Vraag ik: Varta of Durex?

En laatst zat ik in de trein en wilde wat drinken uit een flesje, maar ik kantelde het flesje nog voor het aan mijn mond zat: alles over mijn eigen schoot gegoten..

|:(
pi_87664279
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:00 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik werkte bij AH achter de servicebalie en een jongen van een jaar of 15 wilde batterijen hebben. Vraag ik: Varta of Durex?
_O-

veel herkenbare dingen zoals bril en afval e.d.
pi_87664439
Hartje zomer, even een biertje in de vriezer gelegd met het idee, ik haal 'm er na 10 minuten wel weer uit.
2 uur later: "oh, fuck!". Biertje er uit gehaald, zag er nog vloeibaar uit, niks aan de hand. Dus ik plof op de bank neer, zet de flesopener op de dop. *PLOF* Hele gezicht én woonkamer onder het bevroren bier.
Ohja, iets met hoge druk en niet bevriezen...
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:05:28 #291
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87664490
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:03 schreef Intrepidity het volgende:
Hartje zomer, even een biertje in de vriezer gelegd met het idee, ik haal 'm er na 10 minuten wel weer uit.
2 uur later: "oh, fuck!". Biertje er uit gehaald, zag er nog vloeibaar uit, niks aan de hand. Dus ik plof op de bank neer, zet de flesopener op de dop. *PLOF* Hele gezicht én woonkamer onder het bevroren bier.
Ohja, iets met hoge druk en niet bevriezen...
Had ik met een bierflesje die ik open wilde maken door de dop om een hoek van een baksteenmuur te zetten en te duwen. Handgranaat-effect :X
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:06:48 #292
58560 Oksel
Gezellig.
pi_87664534
Godverdomme goed topic dit.. _O_
pi_87682956
Met mobiel in de hand tegen glazen deur lopen. ;(
Twiddel
pi_87683706
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Jij bent na 3 kwartier nog niet droog? Wat ben jij voor een fossiel :D
edit: Is al gepost zie ik :')
pi_99269255
Gekke / rare bekken trekken in de weerspiegeling van de treinruit en er dan achter komen dat je toch niet alleen in de coupe zit.
pi_99270640
Een paar weken terug kon ik mijn riem niet vinden, dus ik tien minuten zoeken, om er vervolgens achter te komen dat ik hem al om had... :')

[ Bericht 1% gewijzigd door FreakyStyley op 10-07-2011 11:33:07 ]
Op zondag 25 september 2011 16:29 schreef Dimens het volgende:
Je bent een voorbeeld voor de meeste onder ons.
Op dinsdag 4 oktober 2011 01:23 schreef Zenato het volgende:
Jij bent 1 van de FOK!kers die aanbeden moet worden
pi_99278983
Ik kwam gisteren op de fiets iemand tegen die ik ken, dus even zwaaien en vriendelijk lachen.. Lette niet echt meer op de weg en viel ik half over de drempel met mijn fiets :') gelukkig keek ze niet meer maar wel beschamend :')
  Moderator zondag 10 juli 2011 @ 15:19:56 #298
9859 crew  Karina
Woman
pi_99279365
Teruggezwaaid naar iemand die helemaal niet naar mij zwaaide :@
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 10 juli 2011 @ 15:30:46 #299
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_99279939
zwembroek thuis aandoen naar waterplolo. schone onderbroek vergeten wat een faal was dat.
BAM dit is 3KB
pi_99280611
Ooit toen ik 8 of 9 was en we net terugkwamen van een maand vakantie werd ik 's nachts wakker omdat ik naar de wc moest. Maar was dus de eerste nacht dat ik weer thuis was dus ik was volkomen gedesorienteerd. Na 5 minuten zoeken naar het licht in de broek gepist... En het is een oud huis met houten vloeren dus het liep naar beneden waarop mijn zus, die onder mij slaapt, vroeg waarom het regende. Geen best moment dus
  zondag 10 juli 2011 @ 15:51:44 #301
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_99281011
ha ha das best wel een schaam moment ja
BAM dit is 3KB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')