Erg fijn is dat idd, had het nog mooier toen ik nog thuis woonde. Ging lekker douchen en me aankleden voor school. Merk ik ineens dat mn ouders nog niet wakker zijn, dus ik naar boven rennen, overal licht aanzetten en hen wakker schreeuw dat we ons moeten haasten. Erg blij waren ze niet toen ik doorkreeg dat het nog maar 4.30u wasquote:Op dinsdag 15 juni 2010 21:20 schreef RickoKun het volgende:
Ik in de winter wakker worden om eens effe lekker te douchen en daarna snel naar stage te gaan! Ik dus lekker mijn hele ganz geile body gereinigd en vervolgens mijn lenzen in doen. Broek aan doen en een lekker geurtje op! Vervolgens zet ik een blik op de klok en was het 03:00 uur
Haha!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:38 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
Nog een slaapfaal:
Ik was in slaap gevallen op bed, word ik wakker om 8 uur (ik keek op mn klok).
Ik schrik me kapot, ik moest namelijk de bus van 6:30 hebben om een tentamen te halen....
Ik ren naar beneden en zie daar mn ouders en broertje op de bank zitten... het was nog avond...
bekend verhaalquote:Op maandag 14 juni 2010 11:50 schreef Turbomuis het volgende:
[..]
Lang geleden, met korte beentjes en een klein fietsje:
Enthousiast naar links wijzend en kijkend: 'Kijk mama! Koeien!'
En rechts was een sloot. Metertje of twee de diepte in. Droge sloot, maar vol brandnetels...
Ik was ff heel zielig
Haha herkenbaarquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:38 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
Nog een slaapfaal:
Ik schrik me kapot, ik moest namelijk de bus van 6:30 hebben om een tentamen te halen....
Ik ren naar beneden en zie daar mn ouders en broertje op de bank zitten... het was nog avond...
Ja zoiets heb ik ook een keer gehad.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:38 schreef CooleVoorwerpNaam het volgende:
Nog een slaapfaal:
Kan me voorstellen dat je je lullig voelde, maar ik vind het een vrij logisch gebeuren. T zou rotter zijn wanneer je wel viel en die mevrouw meegeleept had of als die mevrouw viel door jouquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:28 schreef Ekfar het volgende:
Afgelopen winter gingen mijn man en ik shoppen in Breda. Auto geparkeerd en van daar uit zijn we naar het centrum gaan wandelen. Was ongeveer 5 minuten lopen. Geen enkel probleem normaal gesproken maar het was toen al dagen ijskoud en sneeuw en dus spekglad. Fijn... ging de hele tijd zo bijna/net niet onderuit. Op een gegeven moment was het weer zo'n moment van "help ik val!" en uit een reflex grijp ik heel hard een vrouw bij haar arm om ondersteuning te zoeken en viel daardoor dus net nietSchaamde me kapot! Heb sorry gezegd en toen snel verder gelopen...
Oepsssssquote:Op zondag 10 oktober 2010 15:57 schreef heiden6 het volgende:
Eerste dag bij nieuw baantje, zitten te praten in de pauze met wat anderen die ook nieuw zijn. Op de radio is iets over Desi Bouterse, waardoor we ons collectief afvragen wat mensen in Suriname bezielt en proberen te verklaren waarom ze op zo'n kerel stemmen. Ik zeg dat ze in heel Latijns-Amerika een handje hebben van foute figuren aan de macht te helpen, en ik zeg 'op de Antillen een paar jaar terug ook zo'n foute criminele gast hadden verkozen, die Anthony Godett, echt een mongool eerste klas, maar dat lijkt niet uit te maken ofzo'. Nieuwe collega (half-Antilliaans): dude, dat is mijn oom, en mijn hele familie heeft hem nog geholpen met zijn campagne.![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:57 schreef heiden6 het volgende:
Eerste dag bij nieuw baantje, zitten te praten in de pauze met wat anderen die ook nieuw zijn. Op de radio is iets over Desi Bouterse, waardoor we ons collectief afvragen wat mensen in Suriname bezielt en proberen te verklaren waarom ze op zo'n kerel stemmen. Ik zeg dat ze in heel Latijns-Amerika een handje hebben van foute figuren aan de macht te helpen, en ik zeg 'op de Antillen een paar jaar terug ook zo'n foute criminele gast hadden verkozen, die Anthony Godett, echt een mongool eerste klas, maar dat lijkt niet uit te maken ofzo'. Nieuwe collega (half-Antilliaans): dude, dat is mijn oom, en mijn hele familie heeft hem nog geholpen met zijn campagne.![]()
![]()
![]()
Mwah, ik was niet zo hypocriet om op mijn standpunt terug te komen en volgens mij kon hij dat wel waarderen, en anders heeft hij pech.quote:Op zondag 10 oktober 2010 17:57 schreef TC_Artemis het volgende:
[..]
Je bent je leven niet meer zeker, dus?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |