quote:Op maandag 14 juni 2010 10:28 schreef Scootmobiel het volgende:
[..]
Haha, je zoontje heeft dat (voortijdig) opstaan dan blijkbaar niet van een vreemde...!
Haha herkenbaar...quote:Op zondag 13 juni 2010 13:33 schreef Dreamyheadz het volgende:
nog 'n mooie fietsblunder van toen ik klein was: ik fietste door de straat, en het leek me wel leuk om mijn benen op het stuur van de fiets te leggen. Ik dat dus doen, en kom vervolgens tot de ontdekking dat ik ze er niet meer af kreeg....daar ga je dan steeds langzamer, wetend dat je keihard op je bek gaat...
Lang geleden, met korte beentjes en een klein fietsje:quote:Op maandag 14 juni 2010 11:44 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
[..]
Haha herkenbaar...
of blijven hangen met je jas aan het zadel op een nog te grote fiets,terwijl je weet dat je moet stoppen. Om dan vervolgens heel droog wanneer de fiets stilstaat op een megadruk kruispunt om te kieperen in de prikkelbosjes.
Die komt mij redelijk bekend voorquote:Op woensdag 9 juni 2010 16:47 schreef Giertje het volgende:
stomdronken douchen en dan tegen de douchedeur aanleunen en vervolgens de douche uitvallen
Ook herkenbaarquote:Op maandag 14 juni 2010 12:06 schreef -Datdus- het volgende:
Moe zijn, weinig gegeten en dan helemaal kapot zijn van 2 biertjes.
Moet je dan proberen een drank wedstrijd te houden. Na 2 uur stomdronken weggelopen en bijna de gracht ingeflikkerd, heb wel mijn wijze les geleerd, altijd eten voor het drinkenquote:Op maandag 14 juni 2010 12:14 schreef internal het volgende:
[..]
Ook herkenbaarMeestal ben ik wel een stevige drinker. Maar een tijd geleden ging ik direct uit werk mee een kroeg in. Ik was na 2 of 3 bier echt helemaal weg.
Ik ga nu ook altijd even wat te eten halen voor het uitgaan. Die avond is mij toen niet heel erg goed bevallenquote:Op maandag 14 juni 2010 12:29 schreef dreamzk het volgende:
[..]
Moet je dan proberen een drank wedstrijd te houden. Na 2 uur stomdronken weggelopen en bijna de gracht ingeflikkerd, heb wel mijn wijze les geleerd, altijd eten voor het drinken
herkenbaar.... had ik vorige week ook (niet na 2 biertjes dan, maar was al wel fucking moequote:Op maandag 14 juni 2010 12:06 schreef -Datdus- het volgende:
Moe zijn, weinig gegeten en dan helemaal kapot zijn van 2 biertjes.
Auch! Nog een geluk dat het je melktanden waren.quote:Op maandag 14 juni 2010 13:02 schreef Beat1987 het volgende:
Ok, dat bleek niet uit je eerste vertelling waarin je zei "en ik ging net-niet helemaal onderuit"quote:Op maandag 14 juni 2010 18:29 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Ja, met vol onderuit gaan bedoel ik vallen ja
Heb me echt dood gelachen om die link! En dan die paints erbij...!quote:Op woensdag 9 juni 2010 23:12 schreef Neurodrive het volgende:
[..]
HOLY FUCKING SHIT ik moet gewoon janken van het lachen om dat verhaal in die link.![]()
![]()
Same here. Veel dingen klinken reuze bekend hier, er komen nog wel eens wat verhalen van mij. Het zijn er alleen wat veel... Ik heb zo vaak een moment dat ik denk: huh? deed ik dat echt?quote:Op maandag 14 juni 2010 19:18 schreef JendaB het volgende:
[..]
Heb me echt dood gelachen om die link! En dan die paints erbij...!
Oud als de wereld, maar:quote:Op maandag 14 juni 2010 19:18 schreef JendaB het volgende:
[..]
Heb me echt dood gelachen om die link! En dan die paints erbij...!
quote:Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Lady_1989 het volgende:
Denken dat er nog een klein slokje drinken in mijn glas zit en mijn glas al helemaal schuin tegen mijn mond zetten, waardoor mijn drinken op mijn trui, wangen en kin zit
Idd beschamende situatie.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 02:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]. Ik heb dat eens gehad met Vifit op het middelbare schoolplein
.
Tiens, ben jij mij?quote:Op woensdag 9 juni 2010 17:24 schreef Henno het volgende:
Keihard met half open bek kwijlen in de bus omdat ik er niks van merk door de nog niet uitgewerkte kaakchirurgverdoving, iedereen naar me staren en ik maar denken "heb ik iets van ze aan ofzo?"
Andere keer in een pretpark met zo een glazen doolhof attractie bij de tweede keer denken dat je de route wel kent en erdoorheen proberen te rennen ----> vol tegen een glazen wand onder toezicht van iedereen... best stevig spul trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |