abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82569333
Ik fiets met heel gare muziek en ik denk dat ik m'n oortjes in heb.... niet dus
Ik ben een pure Turk.
pi_82578201
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:14 schreef Arn0 het volgende:

[..]

Ik heb ongeveer hetzelfde gehad met mijn bril. En ik maar zoeken in de badkamer, kijk ik opeens in de spiegel
Ik dus ook he.
  woensdag 9 juni 2010 @ 23:12:34 #153
296468 Neurodrive
Trust me, I'm a doctor.
pi_82583987
quote:
Op maandag 7 juni 2010 15:53 schreef heiden6 het volgende:
Okee, het is niet helemaal 'in je eentje' wat deze persoon allemaal uithaalt en meemaakt, maar het is een dusdanig epische faal dat ik het toch ga posten. Link ernaar ooit in een ander topic aangetroffen.

Worst possible "date" ever...I don't even... FML (serios)

Bazentopic trouwens, hier en daar wel wat herkenbare dingen.
HOLY FUCKING SHIT ik moet gewoon janken van het lachen om dat verhaal in die link.
Random fact #7281: Cool guys don't look at explosions.
pi_82601109
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 18:02 schreef Marissaatje het volgende:
Ooit jaren geleden een keer met fietsen gehad dat de veters van m'n beide schoenen tegelijk zo om/tussen m'n trappers/kettingkast draaiden, maar ook echt héél strak en heel erg in de knoop. Toen ik het doorkreeg, probeerde ik m'n veters nog los te krijgen maar dat lukte niet en ze zaten inmiddels zó ver om de trappers heen dat ik ze niet meer los kon krijgen noch verder kon trappen en er niets anders opzat dan naar één kant te hellen en mezelf zo met fiets en al om te gooien in de berm. En daar lag ik dan aan m'n fiets vastzittend in het gras om vervolgens wel even bezig te zijn om met veel gedoe en getrek mn veters los te krijgen.. Toen was ik wel blij dat niemand dat zag..
Hahaha! De meesten hier brachten een lichte glimlach op m'n gezicht maar hier moest ik zeer zeker wel om lachen .

Zelf ben ik maar liefst twee keer tegen een geparkeerde auto aangefietst
Verwijder het achterwiel niet.
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:38:08 #155
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_82603668
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:24 schreef Lady_1989 het volgende:
Wat ik zelf altijd een hilarisch verhaal blijf vinden is toen mijn vriendin en ik op vakantie gingen en we naar een waterpark gingen. Ze haat water, omdat ze (vind dat) ze niet goed kan zwemmen.
Wij het zwembad in, en toen kwam de golven, zij lichtelijk in paniek, ik zeg kom we zwemmen naar achter en houden daar de stang vast, en kan je zo leuk mee omgoog gaan als een golf komt. Nu was dat geen succes want de golven gingen megahard Ik verzoop zelf bijna. De kracht was best hard en je moest je heel goed aan die stang vasthouden. Dus ik liet los en zwom een stukje terug om gewoon in de golven te zwemmen, dat was beter. Ik zeg tegen mijn vriendin, kom hier is het beter. Zij laat los, schrikt en begint al half te verdrinken, ik lag zelf in een deuk, heel erg , want ze zag er heel grappig uit, ze zwemt naar het trapje, waar nog iemand was, maar ze wilde zo graag uit het zwembad dat ze dacht dat ze al ver genoeg naar het trapje reek, maar greep mis, ik nog harder lachen toen nog een poging: trok ze aan iemand zijn zwembroek die jongen reageerde gelukkig snel, en trok hem snel omhoog, maar mijn vriendin zou en moest dat trapje beklimmen, dus had nog steeds die broek gewoon vast en haar andere hand op het trapje en die gast keek haar echt zo aan van wtf doe jij

Hahahaha de tranen over mijn wangen
Rayen 2½ jaar!
pi_82604664
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:24 schreef Lady_1989 het volgende:
Wat ik zelf altijd een hilarisch verhaal blijf vinden is toen mijn vriendin en ik op vakantie gingen en we naar een waterpark gingen. Ze haat water, omdat ze (vind dat) ze niet goed kan zwemmen.
Wij het zwembad in, en toen kwam de golven, zij lichtelijk in paniek, ik zeg kom we zwemmen naar achter en houden daar de stang vast, en kan je zo leuk mee omgoog gaan als een golf komt. Nu was dat geen succes want de golven gingen megahard Ik verzoop zelf bijna. De kracht was best hard en je moest je heel goed aan die stang vasthouden. Dus ik liet los en zwom een stukje terug om gewoon in de golven te zwemmen, dat was beter. Ik zeg tegen mijn vriendin, kom hier is het beter. Zij laat los, schrikt en begint al half te verdrinken, ik lag zelf in een deuk, heel erg , want ze zag er heel grappig uit, ze zwemt naar het trapje, waar nog iemand was, maar ze wilde zo graag uit het zwembad dat ze dacht dat ze al ver genoeg naar het trapje reek, maar greep mis, ik nog harder lachen toen nog een poging: trok ze aan iemand zijn zwembroek die jongen reageerde gelukkig snel, en trok hem snel omhoog, maar mijn vriendin zou en moest dat trapje beklimmen, dus had nog steeds die broek gewoon vast en haar andere hand op het trapje en die gast keek haar echt zo aan van wtf doe jij
Hahaha
pi_82614175
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:07 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Hahaha
jouw naam in combinatie met die post
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:42:00 #158
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_82614398
Nog een mooie
Fietste langs een schooltje, maar op zo'n manier dat je 'staand' fietst, dus niet met mijn reet op het zadel, maar staand trappen, zodat je sneller gaat ofzo
En vliegt me dus ineens de ketting eraf, dus ik ga echt loeihard onderuit.
Komt er zo'n klein ventje die op dat schoolplein aan het spelen was naar me toe: 'gaat het goed mevrouw?´
Ik ging er zelf helemaal stuk om

Nog een dat ik viel.
Was bij me vriend, stond in zijn kamer op een vierkant 'poefje' om iets van de kast te pakken. Hij stond in de keuken met 2 vrienden.
En ik ga echt zowat in slowmotion naar achteren en val zo plat op de grond
Hun hoorde de klap en kwamen eraan, stonden hun in de deuropening en lag ik daar op de grond

En nog een dat ik viel
Was spekglad en ik fietste, komt er links een politieauto aan en omdat het zo glad was wou ik niet het risico lopen dat hij misschien doorreed en ik dan volop moest remmen. Dus ik stopte, maar hij stopte dus ook omdat ik voorrang had. Dus ik fiets alsnog door, maak de bocht naar links, en ga zo vol onderuit echt één meter voor die politie auto Zat er ook nog een jonge politieman in van in de 20

[ Bericht 23% gewijzigd door VeerEli op 10-06-2010 13:47:16 ]
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:45:24 #159
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_82614545
Oh en deze was ook droog.
's Nachts wakker geworden, en kon me kussen ineens nergens meer vinden.
Liep ik naar me vaders slaapkamer om te melden dat ik mijn kussen kwijt was.
Liep hij mee naar mijn kamer, lag me kussen gewoon op me bed
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 10 juni 2010 @ 14:44:50 #160
292681 User_Tinus
Kijk rechts -->
pi_82617394
Net nog op stage:
Ik loop de gang op om even een kleine boodschap te doen. De deur naar de WC's is echter naast een deur die naar de volgende gang leidt. Op het moment dat ik bij de WC kwam, liep er dus net iemand door die deur naar de andere gang en houdt deze, heel galant, voor mij open. Ik kwam zo snel niet op het idee om te zeggen dat ik daar niet heen moest, dus ben maar doorgelopen alsof ik daar zijn moest. Vervolgens gewacht tot de betreffende persoon verdwenen was, en toen snel weer terug de goede gang in.
pi_82663831
Op vakantie in Spanje, in een heel oud pension, hadden ze echt hele hoge bedden, zonder bedrand. Ook zakte het matras een beetje in.
Met als gevolg dat ik midden in de nacht, omrol, die rand van het matras inzakt, en ik zo op de grond val mijn zus lag in het andere bed en onderdrukte haar lach, en vroeg of het wel ging. Ik zat met handen en knieën op de grond en zei, ja ik denk het... ik... ben.. uit bed gevallen En toen begon ze natuurlijk heel hard te lachen om vervolgens dit verhaal tegen iedereen te vertellen die het maar horen wil, hoe ik als 16 jarige nog uit bed viel
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_82664315
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:48:31 #163
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_82722464
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Lady_1989 het volgende:
Denken dat er nog een klein slokje drinken in mijn glas zit en mijn glas al helemaal schuin tegen mijn mond zetten, waardoor mijn drinken op mijn trui, wangen en kin zit
Herkenbaar (+2)
Extra leuk met drank dat vlekt, zoals chocolademelk of koffie
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:53:55 #164
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_82722723
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:56 schreef Lady_1989 het volgende:
Op vakantie in Spanje, in een heel oud pension, hadden ze echt hele hoge bedden, zonder bedrand. Ook zakte het matras een beetje in.
Met als gevolg dat ik midden in de nacht, omrol, die rand van het matras inzakt, en ik zo op de grond val mijn zus lag in het andere bed en onderdrukte haar lach, en vroeg of het wel ging. Ik zat met handen en knieën op de grond en zei, ja ik denk het... ik... ben.. uit bed gevallen En toen begon ze natuurlijk heel hard te lachen om vervolgens dit verhaal tegen iedereen te vertellen die het maar horen wil, hoe ik als 16 jarige nog uit bed viel
geil verhaaltje.

meer van dit soort spul graag
Jonge, ik bin op de weaze
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:37:43 #165
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_82724740
Ik moest pasgeleden de haren tussen de voetkussentjes van mn hond wegknippen(anders glijdt ie uit) maar hij is nogal bang van de schaar en trok dus elke keer zn pootje weg. Ik wilde hem niet per ongeluk pijn doen dus was heel geconcentreerd bezig, knip ik echt vól in mn vinger Dus ik slaak een kreet en de hond zat me echt zo aan te kijken met een kop van Wat the fuck doe jij nou
Mijn moeder waarschuwt me nu elke keer als ik een schaar pak dat ik maar 10 vingers heb en dus voorzichtig moet knippen
1 Minuut stilte voor de storm
pi_82725780
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:44 schreef User_Tinus het volgende:
Net nog op stage:
Ik loop de gang op om even een kleine boodschap te doen. De deur naar de WC's is echter naast een deur die naar de volgende gang leidt. Op het moment dat ik bij de WC kwam, liep er dus net iemand door die deur naar de andere gang en houdt deze, heel galant, voor mij open. Ik kwam zo snel niet op het idee om te zeggen dat ik daar niet heen moest, dus ben maar doorgelopen alsof ik daar zijn moest. Vervolgens gewacht tot de betreffende persoon verdwenen was, en toen snel weer terug de goede gang in.
pi_82726918
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:44 schreef User_Tinus het volgende:
Net nog op stage:
Oh ja, zoiets zou ik ook doen
Don't you love her madly?
  zondag 13 juni 2010 @ 02:08:30 #168
303309 CooleVoorwerpNaam
Waarom lees je dit?
pi_82730791
Tegen het einde van een uitgaansavond met een paar vrienden kom ik erachter dat ik mijn OV kwijt ben.
Natuurlijk is dit HEEL erg kut, maar op dat moment besef ik het nog niet geheel (dronken).

Ik wil terug naar binnen om mijn OV kaart te zoeken, maar 2 aardig gespierde kerels houden mij tegen.
Ik was volgens hen te dronken om naar binnen te gaan. Ik probeer dus duidelijk te praten en vertel ze: "Mijn OV kaart is kwijt en ik vind dit discriminatie omdat ik alleen maar even wil zoeken!".
Dit was niet zo'n succes omdat ik het eerder zo zei: "Mag ik ov kaaaaaaaaaaaart zoeken, die is kwijt... ligt zeker hier ergéééns. Dit is discrimííínatieeee hoor."
De 2 aardige mannen vinden dat ik gelijk heb, maar ze wilden mij niet binnen laten . Na 5min te overlegd te hebben met deze kerels mocht ik toch even naar binnen om te zoeken!

Mijn kaart was jammer genoeg niet te vinden, dus ik was weer terug naar buiten gelopen en vertelde mijn stappartners dat we toch maar naar huis gingen (bleef slapen bij een vriend).

De volgende ochtend word ik wakker en warempel ben ik OOK mijn bankpas nog kwijt...

Nu dus lekker 1 week wachten op een papieren formulier in de huidige digitale samenleving om daarna NOG EENS 3 weken te wachten op een nieuwe kaart.

PS: Ik ga deze week dus een goede portemonnee kopen, verdomme.
  zondag 13 juni 2010 @ 02:38:27 #169
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_82731290
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:47 schreef VeerEli het volgende:
Ik had laatst een mooie.
Het was zo spekgelad en ik fietste naar huis. Ik moest een bocht naar links maken, en van links kwam er een politie auto aan. Ik remde voorzichtig af want wist niet zeker of hij ging remmen, wat hij dus wel deed. Dus ik weer trappen en de bocht maken, maar doordat ik dus afgeleid raakte door die politie auto, lette ik niet op en maakte ik de bocht wat te snel ofzo, want ik gleed zo uit en ik ging net-niet helemaal onderuit, maar wel zo goed als Had een laptoptas plus gewoon tasje aan me linkerschouder hangen die dus ook afdonderde. Stond zo knullig want het gebeurde echt een halve meter van die politieauto Keek ik dus naar binnen, was het ook nog eens een jonge politie agent die ik wel van gezicht kende
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:42 schreef VeerEli het volgende:
En nog een dat ik viel
Was spekglad en ik fietste, komt er links een politieauto aan en omdat het zo glad was wou ik niet het risico lopen dat hij misschien doorreed en ik dan volop moest remmen. Dus ik stopte, maar hij stopte dus ook omdat ik voorrang had. Dus ik fiets alsnog door, maak de bocht naar links, en ga zo vol onderuit echt één meter voor die politie auto Zat er ook nog een jonge politieman in van in de 20
Was je nou wel of niet gevallen?
  zondag 13 juni 2010 @ 13:33:34 #170
297136 Dreamyheadz
.....zen.....
pi_82738971
nog 'n mooie fietsblunder van toen ik klein was: ik fietste door de straat, en het leek me wel leuk om mijn benen op het stuur van de fiets te leggen. Ik dat dus doen, en kom vervolgens tot de ontdekking dat ik ze er niet meer af kreeg.... daar ga je dan steeds langzamer, wetend dat je keihard op je bek gaat...
  zondag 13 juni 2010 @ 16:17:51 #171
301731 t0sti
met ketchup
pi_82745936
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik fiets met heel gare muziek en ik denk dat ik m'n oortjes in heb.... niet dus
heel herkenbaar zit ik in de bus, oortjes in, mobiel in broekzak. die muziek is alleen zo zacht, dus ik dat ding op zn hardst gezet, denkend dat mn oortjes rot zijn ofzo. stap ik uit de bus, zie ik dat het stekkertje er niet in zit en mijn mobiel dus keihard muziek afspeeld door de speakers
The only things that start on time are those that you're late for.
  maandag 14 juni 2010 @ 03:53:19 #172
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_82773481
Gisteren, met m'n zatte harses heel de douche gesloopt, ik heb zo'n schuifdeur in m'n douche.

Ik ging daar dus naar binnen, donderstraalt zo heel die deur uit de rails, welke meteen de douchekop meepakt en het water overal rondspuit, en ik zelf met m'n poot door het glas heen stamp(geen wond gelukkig).

Gaf vast een hels kabaal, kost me iig weer genoeg dit.
'sup.
  maandag 14 juni 2010 @ 09:58:30 #173
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_82776640
Een paar weken geleden had ik een gesprekje met de kleuterjuf van mijn zoontje.
Op de een of andere manier vinden kleuterjuffen het leuk om die gesprekjes te doen terwijl je op van die kleuterstoeltjes zit.

Ik was een beetje nerveus, zoontje schijnt namelijk zijn eigen zin door te drijven.
Zo kreeg ik te horen dat hij gewoon van zijn stoeltje was opgestaan, met vingers in zijn oren, onder het zingen in de kring. Hij had gezegd: 'nah, dit vind ik echt niet mooi hoor' . En liep vervolgens naar de LEGO-doos om daar een mooie auto in elkaar te knutselen. (verder vind ze hem trouwens een leuk en slim ventje, met een knap koppie )

Maar anyway...ergens dacht ik dat het gesprek klaar was dus stond ik op. Ik weet nog steeds niet hoe ik daar bijkwam maar de juf bleef gewoon zitten op haar ukkiestoeltje. Waardoor ik de laatste 5 minuten staand heb doorgekletst met een steeds rooier wordende kop Intussen probeerde ik nog 'ongezien' weer te gaan zitten. Want ze moest haar hoofd bijna in haar nek leggen om met mij te kunnen spreken . Ik maakte net een beweging met een been naar voren en toen stond de juf op waardoor we 10 cm van elkaar afstonden..hierdoor schoot ik naar achter en kon me met vreemde moves nog net redden van een val over het stoeltje achter mij ..
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
  maandag 14 juni 2010 @ 10:27:32 #174
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_82777406
quote:
Op maandag 14 juni 2010 03:53 schreef De_Groentenboer het volgende:
Gisteren, met m'n zatte harses heel de douche gesloopt, ik heb zo'n schuifdeur in m'n douche.

Ik ging daar dus naar binnen, donderstraalt zo heel die deur uit de rails, welke meteen de douchekop meepakt en het water overal rondspuit, en ik zelf met m'n poot door het glas heen stamp(geen wond gelukkig).

Gaf vast een hels kabaal, kost me iig weer genoeg dit.
kut, mijn inlevingsvermogen
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_82777421
quote:
Op maandag 14 juni 2010 09:58 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Een paar weken geleden had ik een gesprekje met de kleuterjuf van mijn zoontje.
Op de een of andere manier vinden kleuterjuffen het leuk om die gesprekjes te doen terwijl je op van die kleuterstoeltjes zit.

Ik was een beetje nerveus, zoontje schijnt namelijk zijn eigen zin door te drijven.
Zo kreeg ik te horen dat hij gewoon van zijn stoeltje was opgestaan, met vingers in zijn oren, onder het zingen in de kring. Hij had gezegd: 'nah, dit vind ik echt niet mooi hoor' . En liep vervolgens naar de LEGO-doos om daar een mooie auto in elkaar te knutselen. (verder vind ze hem trouwens een leuk en slim ventje, met een knap koppie )

Maar anyway...ergens dacht ik dat het gesprek klaar was dus stond ik op. Ik weet nog steeds niet hoe ik daar bijkwam maar de juf bleef gewoon zitten op haar ukkiestoeltje. Waardoor ik de laatste 5 minuten staand heb doorgekletst met een steeds rooier wordende kop Intussen probeerde ik nog 'ongezien' weer te gaan zitten. Want ze moest haar hoofd bijna in haar nek leggen om met mij te kunnen spreken . Ik maakte net een beweging met een been naar voren en toen stond de juf op waardoor we 10 cm van elkaar afstonden..hierdoor schoot ik naar achter en kon me met vreemde moves nog net redden van een val over het stoeltje achter mij ..
Haha, je zoontje heeft dat (voortijdig) opstaan dan blijkbaar niet van een vreemde...!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')