Ik heb me verontschuldigd en weggestuurd idd...quote:Op donderdag 3 september 2009 09:40 schreef 91Vos het volgende:
Gelijk weggestuurd zeker en gewacht op je chickie?
WTF, was jij wel eens je handenquote:Op donderdag 3 september 2009 10:35 schreef murphyjenkins het volgende:
op vakantie laatst, ik ff na de hotel kamer om ff te fappen. Vrienden die waren nog bij het zwembad en later gingen we in het restaurant eten , vriend van me : hey man je hebt opgedroogd kwak op je hand
ja , aleen niet goed de buitenkant van me handen gewassen, ik had haast jeweetzquote:Op donderdag 3 september 2009 11:15 schreef AlmightyArjen het volgende:
[..]
WTF, was jij wel eens je handen
Ik had ook een keer zoiets. Als ik op de fiets ben vind ik het geweldig om lekker hard te rijden en iedereen in te halen. Tijdens het inhalen van een groepje kinderen dacht ik slim te zijn door over de stoep te rijden. Helaas had ik te laat gezien dat de stoeptegels een aantal meter verderop waren verwijderd waardoor ik mezelf in een zandbak stortte. In plaats van een mooie inhaalactie stond ik dus in een klap stil.quote:Op zaterdag 11 april 2009 20:43 schreef Renderclippur het volgende:
Tijd geleden hadden ze een keer een kruispunt opengebroken waar ik altijd langs fiets,maar het was altijd mogelijk gemaakt dat je toch via het opengebroken fietspad kon rijden. Ik dus op een dag achter iemand fietsen, zie ik hem afwijken en via de straat omrijden. Ik dacht: "Wtf... waarom doet hij dat nou weer?"
Dus ik rij zo rustig door over het zand, zie ik opeens een grote houten plank uit de grond steken, dus ik shit keihard remmen met een mooi piepend effect. Die gast voor me kijkt zo om en lachen, ik
omrijden.
Ik ookquote:Op vrijdag 5 februari 2010 18:02 schreef Marissaatje het volgende:
Ooit jaren geleden een keer met fietsen gehad dat de veters van m'n beide schoenen tegelijk zo om/tussen m'n trappers/kettingkast draaiden, maar ook echt héél strak en heel erg in de knoop. Toen ik het doorkreeg, probeerde ik m'n veters nog los te krijgen maar dat lukte niet en ze zaten inmiddels zó ver om de trappers heen dat ik ze niet meer los kon krijgen noch verder kon trappen en er niets anders opzat dan naar één kant te hellen en mezelf zo met fiets en al om te gooien in de berm. En daar lag ik dan aan m'n fiets vastzittend in het gras om vervolgens wel even bezig te zijn om met veel gedoe en getrek mn veters los te krijgen.. Toen was ik wel blij dat niemand dat zag..
quote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:04 schreef heiden6 het volgende:
Een glas cola inschenken en een stuk chocolade uit de verpakking halen, met het glas en het papiertje in je hand naar de vuilnisbak lopen, en het glas cola erin pleuren.![]()
Afgeleid raken tijdens het bellen omdat je tevergeefs om je heen kijkt en zoekt, en denkt dat je je telefoon kwijt bent. Dit vervolgens opmerken tegen je gesprekspartner.
Ik heb ongeveer hetzelfde gehad met mijn bril. En ik maar zoeken in de badkamer, kijk ik opeens in de spiegelquote:Op vrijdag 5 februari 2010 22:04 schreef heiden6 het volgende:
Afgeleid raken tijdens het bellen omdat je tevergeefs om je heen kijkt en zoekt, en denkt dat je je telefoon kwijt bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |