abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 juni 2010 @ 23:24:44 #126
184652 thewhiteguy
Poink Poink
pi_82473988
Met me slaperige kop op de scooter naar me werk (al te laat) vol gas.
Kom ik bij een bocht die vol ligt met blaadjes, moet ik vol in de remmen. Ga ik dus lekker op mijn plaat (vrij hard). Kijk ik op, staan er 10 scholieren en 4 mensen voor het raam naar me te kijken...
Bier en tieten!!
pi_82527772
quote:
Op maandag 7 juni 2010 22:17 schreef e-wok het volgende:
Ik wou dus posten dat ik wel eens iets verknipt heb en met schaar en papier naar de container liep. Heb dezelfde dag nog meerdere keren naar de schaar gezocht...Ik had blijkbaar even een brainfreeze, en vroeg me af wat ik ook al weer met dat papier wilde doen (de schaar lag al in de container)... Blijkbaar ben ik niet de enige met zo'n ervaring
Ik vond vorige week mijn voorgekookte aardappelen terug in de bestekla i.p.v. in de koelkast en haalde een dag later een bakblik van 200 graden voorzichtig met een ovenhandschoen uit de oven om hem vervolgens 5 sec later met mijn blote hand te willen verplaatsen. Geen getuigen gelukkig.
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:49:46 #128
177699 La_Vita
Coo coo ca-choo
pi_82529025
quote:
Op dinsdag 8 juni 2010 23:27 schreef Westsidee het volgende:

[..]

Ik vond vorige week mijn voorgekookte aardappelen terug in de bestekla
wtf
My mama didn't raise no fool
  dinsdag 8 juni 2010 @ 23:56:58 #129
156981 bijdehand
bijdevoet
pi_82529380
Wegrennen voor iemand, uit het zicht zijn, het prikkeldraad insprinten, denken dat het bramenstruiken zijn, weg proberen te duwen, handen en gezicht open Was wel 's nachts
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_82531185
In de trein in slaap gevallen. Tegenover me zat een gozer. Dus op een gegeven moment schrok ik wakker toevallig net op het moment bij het station waar ik moest wezen. Maar iedereen was al bijna uitgestapt. Dus ik heel nonchalant weglopen net alsof het zo gepland was dat ik dan wakker zou worden eruit gestapt.

Dit heb ik ook een keer in de bus gehad, alleen toen was ik veel verder dan de halte waar ik moest wezen. En dan toch doen net alsof er niets aan de hand is en uitstappen

Of een keer dat ik in de bus sliep. Was echt kapot moe. En ik sliep gewoon met mijn mond open + kwijl etc. Schrok ik weer wakker en dat was niet fijn. GElukkig heb niemand het gezien! Denk ik.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  woensdag 9 juni 2010 @ 00:37:07 #131
286730 Ace-of-Spades
Money for nothing
pi_82531316
Niet echt beschamend voor mij, maar toch ..

Ik was boodschappen aan het doen en had al wat spulletjes bij elkaar verzameld in m'n mandje. Er liep een stelletje, beiden een jaar of 35/40, vlakbij. Zie ik de man weglopen en hoor m iets mompelen. Zal wel iets als 'ik ga ff bij 't bier kijken, moppie' geweest zijn. Ik pak wortels, zij pakt bloemkool en legt 'm in mijn mandje. Vervolgens pakt ze de wortels en zegt: 'dat hebben we toch helemaal niet nodig'. Toen ze door liep ben ik erachteraan gegaan om te kijken wanneer ze het door kreeg. Een pak Douwe Egberts en koffiekoeken later keek ze toch maar eens op waarom 'haar man' zo stil was. Toen vroeg ik maar of ik nu wel wortels mocht gaan pakken Zelden iemand zo'n kleur zien krijgen.

Oh en vandaag ook nog tegen de glazen deur bij de tandarts gelopen. Ik keek echt meteen om me heen of iemand het gezien had. In de wachtkamer ging ik mezelf maar uitlachen. Iemand moet het doen .....
Chicks for free.
''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Explore. Dream. Discover.'' Mark Twain
  woensdag 9 juni 2010 @ 01:08:09 #132
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_82532174
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 00:33 schreef Burakius het volgende:
In de trein in slaap gevallen. Tegenover me zat een gozer. Dus op een gegeven moment schrok ik wakker toevallig net op het moment bij het station waar ik moest wezen. Maar iedereen was al bijna uitgestapt. Dus ik heel nonchalant weglopen net alsof het zo gepland was dat ik dan wakker zou worden eruit gestapt.

Dit heb ik ook een keer in de bus gehad, alleen toen was ik veel verder dan de halte waar ik moest wezen. En dan toch doen net alsof er niets aan de hand is en uitstappen

Of een keer dat ik in de bus sliep. Was echt kapot moe. En ik sliep gewoon met mijn mond open + kwijl etc. Schrok ik weer wakker en dat was niet fijn. GElukkig heb niemand het gezien! Denk ik.
Jij bent grappig
pi_82532193
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 00:37 schreef Ace-of-Spades het volgende:
Niet echt beschamend voor mij, maar toch ..

Ik was boodschappen aan het doen en had al wat spulletjes bij elkaar verzameld in m'n mandje. Er liep een stelletje, beiden een jaar of 35/40, vlakbij. Zie ik de man weglopen en hoor m iets mompelen. Zal wel iets als 'ik ga ff bij 't bier kijken, moppie' geweest zijn. Ik pak wortels, zij pakt bloemkool en legt 'm in mijn mandje. Vervolgens pakt ze de wortels en zegt: 'dat hebben we toch helemaal niet nodig'. Toen ze door liep ben ik erachteraan gegaan om te kijken wanneer ze het door kreeg. Een pak Douwe Egberts en koffiekoeken later keek ze toch maar eens op waarom 'haar man' zo stil was. Toen vroeg ik maar of ik nu wel wortels mocht gaan pakken Zelden iemand zo'n kleur zien krijgen.

Oh en vandaag ook nog tegen de glazen deur bij de tandarts gelopen. Ik keek echt meteen om me heen of iemand het gezien had. In de wachtkamer ging ik mezelf maar uitlachen. Iemand moet het doen .....
hehe zulke momentjes dat niemand het ziet en dat je iets stoms hebt gedaan zijn het mooist. Kan je lekker lachen in je eentje .

Wat ik ook wel leuk vond. Bij de huisarts moet iedereen altijd vet lang wachten. Ik was dit keer een beetje later. Het was super heet en iedereen was gestresst van het wachten. Ik zat er letterlijk net 10 seconden en werd ik opgeroepen. Toen moest ik echt keihard lachen in mijzelf. Ik had echt zo een vieze grijns en iederen zag het wel denk ik.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_82532211
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 01:08 schreef walk-man het volgende:

[..]

Jij bent grappig
Right back at ya!
  woensdag 9 juni 2010 @ 01:50:52 #135
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_82532860
Flauwe bui, doordat mijn vriend meerdere keren na elkaar mij opbelt.
Kort daarna gaat de telefoon weer. Ik neem op met "ha gehaktbal" in de veronderstelling dat het natuurlijk mijn vriend is.
Is het de directeur van mijn pas nieuw verworven baan
Gelukkig reageerde hij humorvol en droog met "ik ben al vanalles genoemd maar nog nooit gehaktbal" hahaha

In een andere baan bij een industrieel bedrijf waren speciaal 2 ZZP-ers ingehuurd, al vele maanden vantevoren omdat ze er zeker van wilden zijn dat die beschikbaar waren voor een bepaalde klus die pas een half jaar later zou beginnen.
Belt de contactpersoon van deze ZZP-ers mij op een gegeven moment op, om mij mee te delen dat deze ZZP-ers er per direct mee ophouden omdat ze een project in China gingen doen.
Ik heel enthousiast reageren met ohwww wat leukkkk, ja kan ik me voorstellen.
Helemaal niet nadenkend dat deze mensen speciaal voor een missie bij ons waren ingehuurd.
Moest ik dus na afloop van het gesprek in de kamer naast mij, mijn manager inlilchten dat die 2 ZZP-ers hadden afgehaakt.
Muren waren nogal gehorig daar dus mijn enhousiaste gesprek was wel duidelijk overgekomen
Rayen 2½ jaar!
pi_82542520
Ging laatst weer fietsen, had dit al een half jaar niet gedaan omdat mijn fiets gestolen was, dus ik doe de sleutels in het slot zodat die open ging en probeer ze daarna weer eruit te halen in de veronderstelling dat je dat gelijk moet doen. Nog 5 minuten zitten kloten totdat ik besefte dat de sleutels altijd erin blijven als het slot open is..
Eindelijk gelukt dus ik naar de supermarkt fietsen. Fiets ik volop tegen een paaltje aan. Gelukkig zag niemand het.

Verkeerde dingen weggooien ook vaak genoeg gehad. Ik had eten gekocht, wilde de verpakking weggooien, gooi ik het wisselgeld weg..

En laatst met uitgaan. Ik had aardig wat gedronken. Ik loop door de klapdeuren, ga half op me bek, kon me half vasthouden aan iets aan de muur maar lag wel voor de helft al op de grond. Kijk ik voor me, zijn ze net aan het filmen...
pi_82542942
Proberen zo leuk mogelijk de trap op te lopen.. terwijl die ene leuke gast de trap afliep, en volop op me bek gaan. Hij was wel heel lief voor me
I solemnly swear i'm up to no good
pi_82544384
Denken dat er nog een klein slokje drinken in mijn glas zit en mijn glas al helemaal schuin tegen mijn mond zetten, waardoor mijn drinken op mijn trui, wangen en kin zit
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
  woensdag 9 juni 2010 @ 12:53:44 #139
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_82544540
Ik fiets graag en veel en meestal op rustige weggetjes en tja dan hoef je natuurlijk niet op de weg te letten maar zijn plantjes in berm, vogeltjes in de lucht en beestjes veel belangrijker

Gevolg dat ik wel eens paaltjes of dikke kuilen in de weg over het hoofd zie en vervolgens van de fiets afstuiter...
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_82544562
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:09 schreef J09 het volgende:
Ging laatst weer fietsen, had dit al een half jaar niet gedaan omdat mijn fiets gestolen was, dus ik doe de sleutels in het slot zodat die open ging en probeer ze daarna weer eruit te halen in de veronderstelling dat je dat gelijk moet doen. Nog 5 minuten zitten kloten totdat ik besefte dat de sleutels altijd erin blijven als het slot open is..
Eindelijk gelukt dus ik naar de supermarkt fietsen. Fiets ik volop tegen een paaltje aan. Gelukkig zag niemand het.

Verkeerde dingen weggooien ook vaak genoeg gehad. Ik had eten gekocht, wilde de verpakking weggooien, gooi ik het wisselgeld weg..

En laatst met uitgaan. Ik had aardig wat gedronken. Ik loop door de klapdeuren, ga half op me bek, kon me half vasthouden aan iets aan de muur maar lag wel voor de helft al op de grond. Kijk ik voor me, zijn ze net aan het filmen...
Ik ken wel iemand die een slot had waar je de sleutels uit kon halen wanneer het slot open stond...
pi_82545169
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Lady_1989 het volgende:
Denken dat er nog een klein slokje drinken in mijn glas zit en mijn glas al helemaal schuin tegen mijn mond zetten, waardoor mijn drinken op mijn trui, wangen en kin zit
Herkenbaar
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  woensdag 9 juni 2010 @ 15:06:26 #142
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_82552284
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:09 schreef J09 het volgende:

faalslut.

Ik mis nog net dat ene stukje ''werd ik wakker naast een neger...''
  woensdag 9 juni 2010 @ 16:06:49 #143
292681 User_Tinus
Kijk rechts -->
pi_82555266
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:54 schreef Fes1-2 het volgende:

[..]

Ik ken wel iemand die een slot had waar je de sleutels uit kon halen wanneer het slot open stond...
Écht waar? Wow, ik zou ook wel zo iemand willen kennen

Ontopic:
Toerde laatst rustig op me snorfiets, maar helaas begon deze om de paar minuten te haperen, waardoor ie een stuk langzamer ging. Natuurlijk moest dit toevallig gebeuren toen ik een ouder echtpaar op de fiets aan het inhalen was. Ik kwam wel langszij, maar had vervolgens niet voldoende vaart om er daadwerkelijk voorbij te gaan. Toen heb ik maar net gedaan alsof de telefoon ging, deze uit me zak gehaald en heel sneaky er weer achter gaan rijden terwijl ik naar mijn telefoon keek.

Voelde me redelijk dom toen en vroeg me af of dat vrouwtje het door had, ze keek me in ieder geval wel vaag aan toen ik probeerde zo nochalant mogelijk weer er achter te gaan rijden.
pi_82556174
Wat ik zelf altijd een hilarisch verhaal blijf vinden is toen mijn vriendin en ik op vakantie gingen en we naar een waterpark gingen. Ze haat water, omdat ze (vind dat) ze niet goed kan zwemmen.
Wij het zwembad in, en toen kwam de golven, zij lichtelijk in paniek, ik zeg kom we zwemmen naar achter en houden daar de stang vast, en kan je zo leuk mee omgoog gaan als een golf komt. Nu was dat geen succes want de golven gingen megahard Ik verzoop zelf bijna. De kracht was best hard en je moest je heel goed aan die stang vasthouden. Dus ik liet los en zwom een stukje terug om gewoon in de golven te zwemmen, dat was beter. Ik zeg tegen mijn vriendin, kom hier is het beter. Zij laat los, schrikt en begint al half te verdrinken, ik lag zelf in een deuk, heel erg , want ze zag er heel grappig uit, ze zwemt naar het trapje, waar nog iemand was, maar ze wilde zo graag uit het zwembad dat ze dacht dat ze al ver genoeg naar het trapje reek, maar greep mis, ik nog harder lachen toen nog een poging: trok ze aan iemand zijn zwembroek die jongen reageerde gelukkig snel, en trok hem snel omhoog, maar mijn vriendin zou en moest dat trapje beklimmen, dus had nog steeds die broek gewoon vast en haar andere hand op het trapje en die gast keek haar echt zo aan van wtf doe jij
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
  † In Memoriam † woensdag 9 juni 2010 @ 16:47:52 #145
187254 Giertje
lets all make believe
pi_82557308
stomdronken douchen en dan tegen de douchedeur aanleunen en vervolgens de douche uitvallen
Life is what happens when youre busy making other plans
Det Som En Gang Var
I dont give a fuck about any fucker its me who comes first
pi_82558523
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:24 schreef Lady_1989 het volgende:
Wat ik zelf altijd een hilarisch verhaal blijf vinden is toen mijn vriendin en ik op vakantie gingen en we naar een waterpark gingen. Ze haat water, omdat ze (vind dat) ze niet goed kan zwemmen.
Wij het zwembad in, en toen kwam de golven, zij lichtelijk in paniek, ik zeg kom we zwemmen naar achter en houden daar de stang vast, en kan je zo leuk mee omgoog gaan als een golf komt. Nu was dat geen succes want de golven gingen megahard Ik verzoop zelf bijna. De kracht was best hard en je moest je heel goed aan die stang vasthouden. Dus ik liet los en zwom een stukje terug om gewoon in de golven te zwemmen, dat was beter. Ik zeg tegen mijn vriendin, kom hier is het beter. Zij laat los, schrikt en begint al half te verdrinken, ik lag zelf in een deuk, heel erg , want ze zag er heel grappig uit, ze zwemt naar het trapje, waar nog iemand was, maar ze wilde zo graag uit het zwembad dat ze dacht dat ze al ver genoeg naar het trapje reek, maar greep mis, ik nog harder lachen toen nog een poging: trok ze aan iemand zijn zwembroek die jongen reageerde gelukkig snel, en trok hem snel omhoog, maar mijn vriendin zou en moest dat trapje beklimmen, dus had nog steeds die broek gewoon vast en haar andere hand op het trapje en die gast keek haar echt zo aan van wtf doe jij
Wat is dat voor horror waterpark ?
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_82559032
Keihard met half open bek kwijlen in de bus omdat ik er niks van merk door de nog niet uitgewerkte kaakchirurgverdoving, iedereen naar me staren en ik maar denken "heb ik iets van ze aan ofzo?"

Andere keer in een pretpark met zo een glazen doolhof attractie bij de tweede keer denken dat je de route wel kent en erdoorheen proberen te rennen ----> vol tegen een glazen wand onder toezicht van iedereen... best stevig spul trouwens
pi_82561287
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 22:04 schreef heiden6 het volgende:
Een glas cola inschenken en een stuk chocolade uit de verpakking halen, met het glas en het papiertje in je hand naar de vuilnisbak lopen, en het glas cola erin pleuren.

Afgeleid raken tijdens het bellen omdat je tevergeefs om je heen kijkt en zoekt, en denkt dat je je telefoon kwijt bent. Dit vervolgens opmerken tegen je gesprekspartner.
pi_82565378
nog een van mijn vriendin
In de stad hebben we een winkelcentrum in de vorm van een arena. Boven winkels en beneden winkels. Beneden heb je ook een terrasje en van die roosters in de grond, waar dan water omhoog komt, fonteintjes dus. Kinderen rennen in de zomer daar telkens over heen/doorheen.
Ik zat daar met mijn vriendin, mijn vriendin besloot er ook doorheen te rennen. Mijn vriendin staat op, trekt een blij gezicht en rent er doorheen. Gaat ze vol onderuit
  woensdag 9 juni 2010 @ 20:26:50 #150
305343 walk-man
Somewhere only we know
pi_82568040
@ doos hierboven wat snap je niet aan de TT?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')