abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_82601109
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 18:02 schreef Marissaatje het volgende:
Ooit jaren geleden een keer met fietsen gehad dat de veters van m'n beide schoenen tegelijk zo om/tussen m'n trappers/kettingkast draaiden, maar ook echt héél strak en heel erg in de knoop. Toen ik het doorkreeg, probeerde ik m'n veters nog los te krijgen maar dat lukte niet en ze zaten inmiddels zó ver om de trappers heen dat ik ze niet meer los kon krijgen noch verder kon trappen en er niets anders opzat dan naar één kant te hellen en mezelf zo met fiets en al om te gooien in de berm. En daar lag ik dan aan m'n fiets vastzittend in het gras om vervolgens wel even bezig te zijn om met veel gedoe en getrek mn veters los te krijgen.. Toen was ik wel blij dat niemand dat zag..
Hahaha! De meesten hier brachten een lichte glimlach op m'n gezicht maar hier moest ik zeer zeker wel om lachen .

Zelf ben ik maar liefst twee keer tegen een geparkeerde auto aangefietst
Verwijder het achterwiel niet.
  donderdag 10 juni 2010 @ 09:38:08 #155
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_82603668
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:24 schreef Lady_1989 het volgende:
Wat ik zelf altijd een hilarisch verhaal blijf vinden is toen mijn vriendin en ik op vakantie gingen en we naar een waterpark gingen. Ze haat water, omdat ze (vind dat) ze niet goed kan zwemmen.
Wij het zwembad in, en toen kwam de golven, zij lichtelijk in paniek, ik zeg kom we zwemmen naar achter en houden daar de stang vast, en kan je zo leuk mee omgoog gaan als een golf komt. Nu was dat geen succes want de golven gingen megahard Ik verzoop zelf bijna. De kracht was best hard en je moest je heel goed aan die stang vasthouden. Dus ik liet los en zwom een stukje terug om gewoon in de golven te zwemmen, dat was beter. Ik zeg tegen mijn vriendin, kom hier is het beter. Zij laat los, schrikt en begint al half te verdrinken, ik lag zelf in een deuk, heel erg , want ze zag er heel grappig uit, ze zwemt naar het trapje, waar nog iemand was, maar ze wilde zo graag uit het zwembad dat ze dacht dat ze al ver genoeg naar het trapje reek, maar greep mis, ik nog harder lachen toen nog een poging: trok ze aan iemand zijn zwembroek die jongen reageerde gelukkig snel, en trok hem snel omhoog, maar mijn vriendin zou en moest dat trapje beklimmen, dus had nog steeds die broek gewoon vast en haar andere hand op het trapje en die gast keek haar echt zo aan van wtf doe jij

Hahahaha de tranen over mijn wangen
Rayen 2½ jaar!
pi_82604664
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:24 schreef Lady_1989 het volgende:
Wat ik zelf altijd een hilarisch verhaal blijf vinden is toen mijn vriendin en ik op vakantie gingen en we naar een waterpark gingen. Ze haat water, omdat ze (vind dat) ze niet goed kan zwemmen.
Wij het zwembad in, en toen kwam de golven, zij lichtelijk in paniek, ik zeg kom we zwemmen naar achter en houden daar de stang vast, en kan je zo leuk mee omgoog gaan als een golf komt. Nu was dat geen succes want de golven gingen megahard Ik verzoop zelf bijna. De kracht was best hard en je moest je heel goed aan die stang vasthouden. Dus ik liet los en zwom een stukje terug om gewoon in de golven te zwemmen, dat was beter. Ik zeg tegen mijn vriendin, kom hier is het beter. Zij laat los, schrikt en begint al half te verdrinken, ik lag zelf in een deuk, heel erg , want ze zag er heel grappig uit, ze zwemt naar het trapje, waar nog iemand was, maar ze wilde zo graag uit het zwembad dat ze dacht dat ze al ver genoeg naar het trapje reek, maar greep mis, ik nog harder lachen toen nog een poging: trok ze aan iemand zijn zwembroek die jongen reageerde gelukkig snel, en trok hem snel omhoog, maar mijn vriendin zou en moest dat trapje beklimmen, dus had nog steeds die broek gewoon vast en haar andere hand op het trapje en die gast keek haar echt zo aan van wtf doe jij
Hahaha
pi_82614175
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 10:07 schreef VonHinten het volgende:

[..]

Hahaha
jouw naam in combinatie met die post
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:42:00 #158
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_82614398
Nog een mooie
Fietste langs een schooltje, maar op zo'n manier dat je 'staand' fietst, dus niet met mijn reet op het zadel, maar staand trappen, zodat je sneller gaat ofzo
En vliegt me dus ineens de ketting eraf, dus ik ga echt loeihard onderuit.
Komt er zo'n klein ventje die op dat schoolplein aan het spelen was naar me toe: 'gaat het goed mevrouw?´
Ik ging er zelf helemaal stuk om

Nog een dat ik viel.
Was bij me vriend, stond in zijn kamer op een vierkant 'poefje' om iets van de kast te pakken. Hij stond in de keuken met 2 vrienden.
En ik ga echt zowat in slowmotion naar achteren en val zo plat op de grond
Hun hoorde de klap en kwamen eraan, stonden hun in de deuropening en lag ik daar op de grond

En nog een dat ik viel
Was spekglad en ik fietste, komt er links een politieauto aan en omdat het zo glad was wou ik niet het risico lopen dat hij misschien doorreed en ik dan volop moest remmen. Dus ik stopte, maar hij stopte dus ook omdat ik voorrang had. Dus ik fiets alsnog door, maak de bocht naar links, en ga zo vol onderuit echt één meter voor die politie auto Zat er ook nog een jonge politieman in van in de 20

[ Bericht 23% gewijzigd door VeerEli op 10-06-2010 13:47:16 ]
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  donderdag 10 juni 2010 @ 13:45:24 #159
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_82614545
Oh en deze was ook droog.
's Nachts wakker geworden, en kon me kussen ineens nergens meer vinden.
Liep ik naar me vaders slaapkamer om te melden dat ik mijn kussen kwijt was.
Liep hij mee naar mijn kamer, lag me kussen gewoon op me bed
  donderdag 10 juni 2010 @ 14:44:50 #160
292681 User_Tinus
Kijk rechts -->
pi_82617394
Net nog op stage:
Ik loop de gang op om even een kleine boodschap te doen. De deur naar de WC's is echter naast een deur die naar de volgende gang leidt. Op het moment dat ik bij de WC kwam, liep er dus net iemand door die deur naar de andere gang en houdt deze, heel galant, voor mij open. Ik kwam zo snel niet op het idee om te zeggen dat ik daar niet heen moest, dus ben maar doorgelopen alsof ik daar zijn moest. Vervolgens gewacht tot de betreffende persoon verdwenen was, en toen snel weer terug de goede gang in.
pi_82663831
Op vakantie in Spanje, in een heel oud pension, hadden ze echt hele hoge bedden, zonder bedrand. Ook zakte het matras een beetje in.
Met als gevolg dat ik midden in de nacht, omrol, die rand van het matras inzakt, en ik zo op de grond val mijn zus lag in het andere bed en onderdrukte haar lach, en vroeg of het wel ging. Ik zat met handen en knieën op de grond en zei, ja ik denk het... ik... ben.. uit bed gevallen En toen begon ze natuurlijk heel hard te lachen om vervolgens dit verhaal tegen iedereen te vertellen die het maar horen wil, hoe ik als 16 jarige nog uit bed viel
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_82664315
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:48:31 #163
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_82722464
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Lady_1989 het volgende:
Denken dat er nog een klein slokje drinken in mijn glas zit en mijn glas al helemaal schuin tegen mijn mond zetten, waardoor mijn drinken op mijn trui, wangen en kin zit
Herkenbaar (+2)
Extra leuk met drank dat vlekt, zoals chocolademelk of koffie
  zaterdag 12 juni 2010 @ 21:53:55 #164
179488 Stevennn
Hé waar bist jong?
pi_82722723
quote:
Op vrijdag 11 juni 2010 13:56 schreef Lady_1989 het volgende:
Op vakantie in Spanje, in een heel oud pension, hadden ze echt hele hoge bedden, zonder bedrand. Ook zakte het matras een beetje in.
Met als gevolg dat ik midden in de nacht, omrol, die rand van het matras inzakt, en ik zo op de grond val mijn zus lag in het andere bed en onderdrukte haar lach, en vroeg of het wel ging. Ik zat met handen en knieën op de grond en zei, ja ik denk het... ik... ben.. uit bed gevallen En toen begon ze natuurlijk heel hard te lachen om vervolgens dit verhaal tegen iedereen te vertellen die het maar horen wil, hoe ik als 16 jarige nog uit bed viel
geil verhaaltje.

meer van dit soort spul graag
Jonge, ik bin op de weaze
  zaterdag 12 juni 2010 @ 22:37:43 #165
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_82724740
Ik moest pasgeleden de haren tussen de voetkussentjes van mn hond wegknippen(anders glijdt ie uit) maar hij is nogal bang van de schaar en trok dus elke keer zn pootje weg. Ik wilde hem niet per ongeluk pijn doen dus was heel geconcentreerd bezig, knip ik echt vól in mn vinger Dus ik slaak een kreet en de hond zat me echt zo aan te kijken met een kop van Wat the fuck doe jij nou
Mijn moeder waarschuwt me nu elke keer als ik een schaar pak dat ik maar 10 vingers heb en dus voorzichtig moet knippen
1 Minuut stilte voor de storm
pi_82725780
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:44 schreef User_Tinus het volgende:
Net nog op stage:
Ik loop de gang op om even een kleine boodschap te doen. De deur naar de WC's is echter naast een deur die naar de volgende gang leidt. Op het moment dat ik bij de WC kwam, liep er dus net iemand door die deur naar de andere gang en houdt deze, heel galant, voor mij open. Ik kwam zo snel niet op het idee om te zeggen dat ik daar niet heen moest, dus ben maar doorgelopen alsof ik daar zijn moest. Vervolgens gewacht tot de betreffende persoon verdwenen was, en toen snel weer terug de goede gang in.
pi_82726918
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 14:44 schreef User_Tinus het volgende:
Net nog op stage:
Oh ja, zoiets zou ik ook doen
Don't you love her madly?
  zondag 13 juni 2010 @ 02:08:30 #168
303309 CooleVoorwerpNaam
Waarom lees je dit?
pi_82730791
Tegen het einde van een uitgaansavond met een paar vrienden kom ik erachter dat ik mijn OV kwijt ben.
Natuurlijk is dit HEEL erg kut, maar op dat moment besef ik het nog niet geheel (dronken).

Ik wil terug naar binnen om mijn OV kaart te zoeken, maar 2 aardig gespierde kerels houden mij tegen.
Ik was volgens hen te dronken om naar binnen te gaan. Ik probeer dus duidelijk te praten en vertel ze: "Mijn OV kaart is kwijt en ik vind dit discriminatie omdat ik alleen maar even wil zoeken!".
Dit was niet zo'n succes omdat ik het eerder zo zei: "Mag ik ov kaaaaaaaaaaaart zoeken, die is kwijt... ligt zeker hier ergéééns. Dit is discrimííínatieeee hoor."
De 2 aardige mannen vinden dat ik gelijk heb, maar ze wilden mij niet binnen laten . Na 5min te overlegd te hebben met deze kerels mocht ik toch even naar binnen om te zoeken!

Mijn kaart was jammer genoeg niet te vinden, dus ik was weer terug naar buiten gelopen en vertelde mijn stappartners dat we toch maar naar huis gingen (bleef slapen bij een vriend).

De volgende ochtend word ik wakker en warempel ben ik OOK mijn bankpas nog kwijt...

Nu dus lekker 1 week wachten op een papieren formulier in de huidige digitale samenleving om daarna NOG EENS 3 weken te wachten op een nieuwe kaart.

PS: Ik ga deze week dus een goede portemonnee kopen, verdomme.
  zondag 13 juni 2010 @ 02:38:27 #169
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_82731290
quote:
Op vrijdag 5 februari 2010 15:47 schreef VeerEli het volgende:
Ik had laatst een mooie.
Het was zo spekgelad en ik fietste naar huis. Ik moest een bocht naar links maken, en van links kwam er een politie auto aan. Ik remde voorzichtig af want wist niet zeker of hij ging remmen, wat hij dus wel deed. Dus ik weer trappen en de bocht maken, maar doordat ik dus afgeleid raakte door die politie auto, lette ik niet op en maakte ik de bocht wat te snel ofzo, want ik gleed zo uit en ik ging net-niet helemaal onderuit, maar wel zo goed als Had een laptoptas plus gewoon tasje aan me linkerschouder hangen die dus ook afdonderde. Stond zo knullig want het gebeurde echt een halve meter van die politieauto Keek ik dus naar binnen, was het ook nog eens een jonge politie agent die ik wel van gezicht kende
quote:
Op donderdag 10 juni 2010 13:42 schreef VeerEli het volgende:
En nog een dat ik viel
Was spekglad en ik fietste, komt er links een politieauto aan en omdat het zo glad was wou ik niet het risico lopen dat hij misschien doorreed en ik dan volop moest remmen. Dus ik stopte, maar hij stopte dus ook omdat ik voorrang had. Dus ik fiets alsnog door, maak de bocht naar links, en ga zo vol onderuit echt één meter voor die politie auto Zat er ook nog een jonge politieman in van in de 20
Was je nou wel of niet gevallen?
  zondag 13 juni 2010 @ 13:33:34 #170
297136 Dreamyheadz
.....zen.....
pi_82738971
nog 'n mooie fietsblunder van toen ik klein was: ik fietste door de straat, en het leek me wel leuk om mijn benen op het stuur van de fiets te leggen. Ik dat dus doen, en kom vervolgens tot de ontdekking dat ik ze er niet meer af kreeg.... daar ga je dan steeds langzamer, wetend dat je keihard op je bek gaat...
  zondag 13 juni 2010 @ 16:17:51 #171
301731 t0sti
met ketchup
pi_82745936
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 20:45 schreef Bilmiyorem het volgende:
Ik fiets met heel gare muziek en ik denk dat ik m'n oortjes in heb.... niet dus
heel herkenbaar zit ik in de bus, oortjes in, mobiel in broekzak. die muziek is alleen zo zacht, dus ik dat ding op zn hardst gezet, denkend dat mn oortjes rot zijn ofzo. stap ik uit de bus, zie ik dat het stekkertje er niet in zit en mijn mobiel dus keihard muziek afspeeld door de speakers
The only things that start on time are those that you're late for.
  maandag 14 juni 2010 @ 03:53:19 #172
157306 De_Groentenboer
Ein kilo roflkartoffeln bitte
pi_82773481
Gisteren, met m'n zatte harses heel de douche gesloopt, ik heb zo'n schuifdeur in m'n douche.

Ik ging daar dus naar binnen, donderstraalt zo heel die deur uit de rails, welke meteen de douchekop meepakt en het water overal rondspuit, en ik zelf met m'n poot door het glas heen stamp(geen wond gelukkig).

Gaf vast een hels kabaal, kost me iig weer genoeg dit.
'sup.
  maandag 14 juni 2010 @ 09:58:30 #173
298794 VictoriaIntegrity7
..with a ninja mind
pi_82776640
Een paar weken geleden had ik een gesprekje met de kleuterjuf van mijn zoontje.
Op de een of andere manier vinden kleuterjuffen het leuk om die gesprekjes te doen terwijl je op van die kleuterstoeltjes zit.

Ik was een beetje nerveus, zoontje schijnt namelijk zijn eigen zin door te drijven.
Zo kreeg ik te horen dat hij gewoon van zijn stoeltje was opgestaan, met vingers in zijn oren, onder het zingen in de kring. Hij had gezegd: 'nah, dit vind ik echt niet mooi hoor' . En liep vervolgens naar de LEGO-doos om daar een mooie auto in elkaar te knutselen. (verder vind ze hem trouwens een leuk en slim ventje, met een knap koppie )

Maar anyway...ergens dacht ik dat het gesprek klaar was dus stond ik op. Ik weet nog steeds niet hoe ik daar bijkwam maar de juf bleef gewoon zitten op haar ukkiestoeltje. Waardoor ik de laatste 5 minuten staand heb doorgekletst met een steeds rooier wordende kop Intussen probeerde ik nog 'ongezien' weer te gaan zitten. Want ze moest haar hoofd bijna in haar nek leggen om met mij te kunnen spreken . Ik maakte net een beweging met een been naar voren en toen stond de juf op waardoor we 10 cm van elkaar afstonden..hierdoor schoot ik naar achter en kon me met vreemde moves nog net redden van een val over het stoeltje achter mij ..
I can't see through walls.. but I can kick your ass.
  maandag 14 juni 2010 @ 10:27:32 #174
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_82777406
quote:
Op maandag 14 juni 2010 03:53 schreef De_Groentenboer het volgende:
Gisteren, met m'n zatte harses heel de douche gesloopt, ik heb zo'n schuifdeur in m'n douche.

Ik ging daar dus naar binnen, donderstraalt zo heel die deur uit de rails, welke meteen de douchekop meepakt en het water overal rondspuit, en ik zelf met m'n poot door het glas heen stamp(geen wond gelukkig).

Gaf vast een hels kabaal, kost me iig weer genoeg dit.
kut, mijn inlevingsvermogen
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_82777421
quote:
Op maandag 14 juni 2010 09:58 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:
Een paar weken geleden had ik een gesprekje met de kleuterjuf van mijn zoontje.
Op de een of andere manier vinden kleuterjuffen het leuk om die gesprekjes te doen terwijl je op van die kleuterstoeltjes zit.

Ik was een beetje nerveus, zoontje schijnt namelijk zijn eigen zin door te drijven.
Zo kreeg ik te horen dat hij gewoon van zijn stoeltje was opgestaan, met vingers in zijn oren, onder het zingen in de kring. Hij had gezegd: 'nah, dit vind ik echt niet mooi hoor' . En liep vervolgens naar de LEGO-doos om daar een mooie auto in elkaar te knutselen. (verder vind ze hem trouwens een leuk en slim ventje, met een knap koppie )

Maar anyway...ergens dacht ik dat het gesprek klaar was dus stond ik op. Ik weet nog steeds niet hoe ik daar bijkwam maar de juf bleef gewoon zitten op haar ukkiestoeltje. Waardoor ik de laatste 5 minuten staand heb doorgekletst met een steeds rooier wordende kop Intussen probeerde ik nog 'ongezien' weer te gaan zitten. Want ze moest haar hoofd bijna in haar nek leggen om met mij te kunnen spreken . Ik maakte net een beweging met een been naar voren en toen stond de juf op waardoor we 10 cm van elkaar afstonden..hierdoor schoot ik naar achter en kon me met vreemde moves nog net redden van een val over het stoeltje achter mij ..
Haha, je zoontje heeft dat (voortijdig) opstaan dan blijkbaar niet van een vreemde...!
NEE tegen elke vorm van religieus fundamentalisme.
JA tegen mensenrechten, vrije individuele keuzes en gelijkwaardige behandeling.
pi_82778117
een heel weekend fastfood gegeten en bier gezopen en maandags de hele dag druk terwijl ik flink moest schijtten.
aangezien ik de bui al zag hangen durfde ik niet op het werk te gaan en eenmaal thuis d8 ik slim te zijn en te wachten totdat al mijn huisgenoten sliepen/danwel op hun kamer waren terug getrokken.

dus ik sneak naar de wc, mobiel mee en muziekje erop.
en daar kwam het, 20 minuten lang onder luid trompet geluid zitten en de hele pot vol.

trots en voldaan spoel ik door....twee keer omdat het in 1 keer niet lukte.

ik loop de wc uit en wil mijn handen wassen en zie dat opeens alle huisgenoten bezig waren met tanden poetsen en zo.

een geweldige putlucht achtervolgde mij en liet mijn huisgenoten kokhalzen.

de bovenwc is een dag niet door de anderen gebruikt
  maandag 14 juni 2010 @ 10:55:21 #177
155016 Pien85
Manipulatief kutwijf
pi_82778353
Ovenschaal met nog rauwe zalmtaart in de koelkast zetten, en het kartonnen doosje met de resten spinazie in de oven doen
En ze leefde nog lang en... Nou gewoon met ups en downs.
  maandag 14 juni 2010 @ 11:41:26 #178
..with a ninja mind
pi_82780148
quote:
Op maandag 14 juni 2010 10:28 schreef Scootmobiel het volgende:

[..]

Haha, je zoontje heeft dat (voortijdig) opstaan dan blijkbaar niet van een vreemde...!
hah ja idd ..
jammer dat ik niet meer met mijn vingers in mijn oor uit een vervelende vergadering durf te lopen...'nah, dit vind ik niet leuk hoor. '
  maandag 14 juni 2010 @ 11:44:30 #179
..with a ninja mind
pi_82780247
quote:
Op zondag 13 juni 2010 13:33 schreef Dreamyheadz het volgende:
nog 'n mooie fietsblunder van toen ik klein was: ik fietste door de straat, en het leek me wel leuk om mijn benen op het stuur van de fiets te leggen. Ik dat dus doen, en kom vervolgens tot de ontdekking dat ik ze er niet meer af kreeg.... daar ga je dan steeds langzamer, wetend dat je keihard op je bek gaat...
Haha herkenbaar...
of blijven hangen met je jas aan het zadel op een nog te grote fiets,terwijl je weet dat je moet stoppen. Om dan vervolgens heel droog wanneer de fiets stilstaat op een megadruk kruispunt om te kieperen in de prikkelbosjes .

[ Bericht 5% gewijzigd door VictoriaIntegrity7 op 14-06-2010 11:45:25 (zpelvaut) ]
  maandag 14 juni 2010 @ 11:50:44 #180
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_82780477
quote:
Op maandag 14 juni 2010 11:44 schreef VictoriaIntegrity7 het volgende:

[..]

Haha herkenbaar...
of blijven hangen met je jas aan het zadel op een nog te grote fiets,terwijl je weet dat je moet stoppen. Om dan vervolgens heel droog wanneer de fiets stilstaat op een megadruk kruispunt om te kieperen in de prikkelbosjes .
Lang geleden, met korte beentjes en een klein fietsje:

Enthousiast naar links wijzend en kijkend: 'Kijk mama! Koeien!'
En rechts was een sloot. Metertje of twee de diepte in. Droge sloot, maar vol brandnetels...

Ik was ff heel zielig

[ Bericht 0% gewijzigd door Turbomuis op 14-06-2010 12:00:48 ]
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
pi_82780716
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 16:47 schreef Giertje het volgende:
stomdronken douchen en dan tegen de douchedeur aanleunen en vervolgens de douche uitvallen
Die komt mij redelijk bekend voor Of toen we thuis nog een douchegordijn hadden Ook proberen tegenaan te leunen.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_82781093
Moe zijn, weinig gegeten en dan helemaal kapot zijn van 2 biertjes.
pi_82781365
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:06 schreef -Datdus- het volgende:
Ook herkenbaar Meestal ben ik wel een stevige drinker. Maar een tijd geleden ging ik direct uit werk mee een kroeg in. Ik was na 2 of 3 bier echt helemaal weg.
pi_82781970
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:14 schreef internal het volgende:

[..]

Ook herkenbaar Meestal ben ik wel een stevige drinker. Maar een tijd geleden ging ik direct uit werk mee een kroeg in. Ik was na 2 of 3 bier echt helemaal weg.
Moet je dan proberen een drank wedstrijd te houden. Na 2 uur stomdronken weggelopen en bijna de gracht ingeflikkerd, heb wel mijn wijze les geleerd, altijd eten voor het drinken
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_82782576
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:29 schreef dreamzk het volgende:

[..]

Moet je dan proberen een drank wedstrijd te houden. Na 2 uur stomdronken weggelopen en bijna de gracht ingeflikkerd, heb wel mijn wijze les geleerd, altijd eten voor het drinken
Ik ga nu ook altijd even wat te eten halen voor het uitgaan. Die avond is mij toen niet heel erg goed bevallen
  maandag 14 juni 2010 @ 13:02:24 #186
294859 Beat1987
Omdat het kan.
pi_82783152
Ik heb ook nog wel een erg dom moment: Toen ik een jaar of zes/zeven was stond er in onze keuken een soort van hangbar, met bijbehorende barkrukken met tussen de poten van die spijlen. M'n moeder stond te koken en ik verveelde me, dus ging erbij staan en bij die krukken te kloten. Ik was kleiner dan de kruk, en kon erg mooi mn been achter zo'n spijl. Toen dacht ik, slim als ik toen al was, als er 1 been achter past, past die ander er vast ook achter. Tegelijkertijd zette ik mn armen ook vast tussen de krukpoten zodat ik met vrijwel alles behalve mn hoofd in de kruk zat.. En toen kwam ik erachter dat ik zwaarder was dan de kruk en hoe zwaartekracht werkt ik viel vol op mn bek en heb een jaar rondgelopen met mn voortanden (gelukkig melk) die compleet naar achteren waren geslagen.
  maandag 14 juni 2010 @ 14:30:58 #187
303309 CooleVoorwerpNaam
Waarom lees je dit?
pi_82786707
quote:
Op maandag 14 juni 2010 12:06 schreef -Datdus- het volgende:
herkenbaar.... had ik vorige week ook (niet na 2 biertjes dan, maar was al wel fucking moe )
  maandag 14 juni 2010 @ 14:44:19 #188
293171 Surf_Bunny
fan di na kha
pi_82787485
quote:
Op maandag 14 juni 2010 13:02 schreef Beat1987 het volgende:
Auch! Nog een geluk dat het je melktanden waren.
Zo heeft mn zus weleens klem gezeten onder/tussen een stoel, ze schaamde zich zo dat ze niks durfde te zeggen totdat de visite weg was. Ze heeft ruim een uur klem gezeten
1 Minuut stilte voor de storm
  maandag 14 juni 2010 @ 15:34:54 #189
108725 e-wok
niet mokken, lekker fokken
pi_82789952
Een kameraad van mij heeft ooit eens een zuignap zo'n zonnescherm voor in de auto op z'n voorhoofd gezet. Het beschamende moment duurde voor hem zeker een week
  maandag 14 juni 2010 @ 17:41:17 #190
241739 Koopsie
Very nice
pi_82795383
In een vliegtuig zitten naar Roemenie heel erg nodig naar de wc moeten..
Huh.. wc klemt beetje, nog harder aan schuifdeurtje trekken. bam deur open vrouw op wc boos
"Dubbelop alsof ik een quote citeer"
  maandag 14 juni 2010 @ 18:29:34 #191
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_82797094
quote:
Op zondag 13 juni 2010 02:38 schreef Beavis het volgende:

[..]

[..]

Was je nou wel of niet gevallen?
Ja, met vol onderuit gaan bedoel ik vallen ja
  maandag 14 juni 2010 @ 18:39:30 #192
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_82797496
quote:
Op maandag 14 juni 2010 18:29 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Ja, met vol onderuit gaan bedoel ik vallen ja
Ok, dat bleek niet uit je eerste vertelling waarin je zei "en ik ging net-niet helemaal onderuit"
Of heb je twee ervaringen met een gladde linkerbocht, een politie auto en een jong agentje? Dat kan ook.
  maandag 14 juni 2010 @ 19:18:21 #193
273652 JendaB
Beter laat, dan nooit!
pi_82799384
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 23:12 schreef Neurodrive het volgende:

[..]

HOLY FUCKING SHIT ik moet gewoon janken van het lachen om dat verhaal in die link.
Heb me echt dood gelachen om die link! En dan die paints erbij...!
Ken ik jou niet ergens van?
  maandag 14 juni 2010 @ 20:04:17 #194
306925 Bloempje.
You're A-W-E-S-O-M-E
pi_82802032
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:18 schreef JendaB het volgende:

[..]

Same here. Veel dingen klinken reuze bekend hier, er komen nog wel eens wat verhalen van mij. Het zijn er alleen wat veel... Ik heb zo vaak een moment dat ik denk: huh? deed ik dat echt?
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me.
pi_82816265
quote:
Op maandag 14 juni 2010 19:18 schreef JendaB het volgende:

[..]

Oud als de wereld, maar:

pi_82818223
Ik was een paar jaar geleden aan het werk in een supermarkt, en daar hadden wij een vulploegleider. Hij was nogal een klootzak, dus toen we hoorden dat hij weg zou gaan was iedereen blij. Een paar weken later was hij er niet, en ik en een college gingen boven pauze houden. Ik vroeg aan de desbetreffende college waar de leider die avond was, en of die klootzak al weg was. Mijn collega antwoordde daarop dat die eikel waarschijnlijk de week ervoor voor het laatst gewerkt had en dat hij hem niet zou missen. Er zaten nog twee andere vrouwen, waarvan er eentje een beetje begon te giechelen. Ik vroeg vervolgens of zij de leider ook zo'n klootzak vonden. Daarop antwoordde giechelende vrouw dat de vrouw die naast haar zat de echtgenote was van de leider.
Ik ben nog nooit zo blij geweest dat de pauze was afgelopen:)
Fantasie is belangrijker dan kennis, want kennis is begrensd.
pi_82819929
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 12:50 schreef Lady_1989 het volgende:
Denken dat er nog een klein slokje drinken in mijn glas zit en mijn glas al helemaal schuin tegen mijn mond zetten, waardoor mijn drinken op mijn trui, wangen en kin zit
. Ik heb dat eens gehad met Vifit. Op het middelbare schoolplein .
  dinsdag 15 juni 2010 @ 11:32:38 #198
165861 Ronados
simply add the hash
pi_82826838
- Heel veel jaartjes vroegaaaah kwam ik bij een schoolvriendje weg, ik moest naar huis voor het eten. Al fietsend zie ik een uitdagend leeg blikje cola op de straat liggen en ik kwam op het geniale idee deze eens te pletten met mijn voorband.Dit had helaas tot gevolg dat het ijzeren blik om mijn voorwiel heen mepte en het wiel instant geblokkeerd was. Na flink wat zand happen in de berm (gelukkig geen stoep), had ik verder niets. Beschamend om mij heen gekeken of er geen getuigen waren...

- Jaar of wat terug, toen had je nog die "geniale" foptelefoons. Kon je heen bellen en iemand flink in de maling nemen met een bandje dat werd afgespeeld. Weer zo'n geniaal idee om mijn nicht eens flink te laten schrikken. Ze had namelijk net haar rijbewijs en er was dus een fopgesprek dat ging over dat het rijbewijs ongeldig was etc. Ik bellen, haar telefoonnummer opgeven, bandje selecteren en meeluisteren maar
Tijdens het gesprek werd dus verteld dat het rijbewijs ongeldig werd verklaard en toen barstte de bom. Tot huilens toe smeekte ze het niet te doen en dat ze al opgelicht was door die rij-instructeur
Ik wist echt niet wat te doen en heb maar opgehangen uit schrik. Steeds als ik haar spreek voel ik me echt zo kut
pi_82826855
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 02:59 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

. Ik heb dat eens gehad met Vifit op het middelbare schoolplein .
Idd beschamende situatie.

- Een paar jaar terug reed ik 's nachts naar huis op de fiets met een paar biertjes op. Omdat ik precies op de middellijn reed van het fietspad, viel het me op dat ik de dikke stippellijn prima kon voelen aan mijn stuur....hobbel hobbel hobbel hobbel....na een tijdje kwam ik zo op het 'briljante' idee dat ik ook wel met mijn ogen dicht zou moeten kunnen fietsen, zolang ik op de lijn bleef fietsen. Ik dus proberen....hobbel hobbel hobbel hobbel....dat ging best even goed tot ik geen gehobbel meer voelde en ik het gevoel had dat ik iets teveel naar rechts had gestuurt. Toen besloot ik dus naar links bij te sturen tot ik weer de stippellijn zou voelen, maar ik voelde daarna de middellijn nog steeds niet, dus stuurde ik nog wat verder bij, maar voelde weer niks. Eindresultaat: Ik rij vol de berm in en zie nog net een lantaarnpaal op 10cm van mijn hoofd voorbij scheren. Daarna snel weer opgestapt , om me heen gekeken en doorgereden of er niks was gebeurd. Ik zag het helemaal voor me dat ze me daar bewusteloos tegen een lantaarnpaal zouden vinden en geen flauw hadden gehad hoe ik in godsnaam vol tegen die paal had kunnen rijden.

[ Bericht 27% gewijzigd door Westsidee op 15-06-2010 12:13:00 ]
pi_82845697
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 17:24 schreef Henno het volgende:
Keihard met half open bek kwijlen in de bus omdat ik er niks van merk door de nog niet uitgewerkte kaakchirurgverdoving, iedereen naar me staren en ik maar denken "heb ik iets van ze aan ofzo?"

Andere keer in een pretpark met zo een glazen doolhof attractie bij de tweede keer denken dat je de route wel kent en erdoorheen proberen te rennen ----> vol tegen een glazen wand onder toezicht van iedereen... best stevig spul trouwens
Tiens, ben jij mij? heb die alle twee ook al voor gehad. Ben toen zwaar tegen de vloer aangeknald omdat die glazen wanden idd erg hard zijn
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_82853133
Toen ik klein was en het sneeuwde, was ik met een paar mensen in de speeltuin achter mijn huis. We kregen het geniale idee om van de glijbaan af te sleeën, en al snel kregen we daar skill in. Toen dacht ik dat ik het ook staand kon, glijbaan af oke, vervolgens geen controle en met een aardig vaartje kopte ik een lantaarnpaal waarna ik knock out ging.
  dinsdag 15 juni 2010 @ 21:20:56 #202
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_82853602
Ik in de winter wakker worden om eens effe lekker te douchen en daarna snel naar stage te gaan! Ik dus lekker mijn hele ganz geile body gereinigd en vervolgens mijn lenzen in doen. Broek aan doen en een lekker geurtje op! Vervolgens zet ik een blik op de klok en was het 03:00 uur
pi_82854022
quote:
Op dinsdag 15 juni 2010 21:20 schreef RickoKun het volgende:
Ik in de winter wakker worden om eens effe lekker te douchen en daarna snel naar stage te gaan! Ik dus lekker mijn hele ganz geile body gereinigd en vervolgens mijn lenzen in doen. Broek aan doen en een lekker geurtje op! Vervolgens zet ik een blik op de klok en was het 03:00 uur
Erg fijn is dat idd, had het nog mooier toen ik nog thuis woonde. Ging lekker douchen en me aankleden voor school. Merk ik ineens dat mn ouders nog niet wakker zijn, dus ik naar boven rennen, overal licht aanzetten en hen wakker schreeuw dat we ons moeten haasten. Erg blij waren ze niet toen ik doorkreeg dat het nog maar 4.30u was
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_82856499
Mijn meest beschamende moment is toen ik nog in groep 5 zat.

Ik fietste samen met mijn vader terug van go. (bordspel). Ik was een beetje aan het nadenken over het potje wat ik net gespeeld had. Ik zal dus totaal niet op te letten op de weg. Op een begeven moment wordt mijn aandacht getrokken door een groepje 50 jarige mensen in een school gebouw 15 meter verder op waar mensen, waarschijnlijk leraren, ritmisch aan het klappen waren Ik was volledig afgeleid en had niet door dat we een fietspad opgingen. Op het moment dat zij stoppen met klappen rijdt ik vol tegen een paaltje aan, dit ook nog eens op ritme. Het eerste wat ik opmerk is dat al die mensen/ leraren naar buiten kijken met een brede glimlach en mijn vader zich kapot lacht. . Heel de weg naar huis en de weken daarna nog aangehoord.

Ik schiet nu nog in de lach als ik er aan denk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')