abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 oktober 2010 @ 14:16:26 #256
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_87417568
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:43 schreef Ace-of-Spades het volgende:

[..]

Ik voel je pijn ;) Ik kreeg ooit eens voor ik in de spits de trein in stapte een fijne kwak duivenstront op mn schouder (niet mn hoofd gelukkig) en dat spul stinkt, believe you me. Je gaat het wel ruiken op gegeven moment en dan zit je dus meurend in een overvolle trein wanhopig met een spits krantje duivenstront van je schouder te vegen. Openbaar voor lul lopen is kind of my thing :7

Hehehehe die is ook kut.
Ik had soortgelijk iets laatst ook nog op de verjaardag van de neef van mijn vriend.
Stonden slagroom soesjes op tafel en ik had er twee gepakt. Ik had een beetje gemorst over mijn hand, maar meer niet. (Dacht ik :') )
Rook op een gegeven moment de hele tijd al zo'n rare slagroomgeur, maar het lampje begon nog niet te branden helaas :')
Toen gingen we later op de avond naar 2 vrienden van ons, en ook daar rook ik die geur nog en begon er misserlijk van te worden (kan niet goed tegen zo'n zurige slagroomgeur :') )
Dus ik keek, zat er dus op mijn truitje bij mijn schouder een vet grote witte vlek, en mijn haren die daar hingen waren hard geworden :')
Dus had de hele avond met fucking slagroom op mijn truitje gelopen, plus in me haren :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 11 oktober 2010 @ 14:17:32 #257
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87417617
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:16 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hehehehe die is ook kut.
Ik had soortgelijk iets laatst ook nog op de verjaardag van de neef van mijn vriend.
Stonden slagroom soesjes op tafel en ik had er twee gepakt. Ik had een beetje gemorst over mijn hand, maar meer niet. (Dacht ik :') )
Rook op een gegeven moment de hele tijd al zo'n rare slagroomgeur, maar het lampje begon nog niet te branden helaas :')
Toen gingen we later op de avond naar 2 vrienden van ons, en ook daar rook ik die geur nog en begon er misserlijk van te worden (kan niet goed tegen zo'n zurige slagroomgeur :') )
Dus ik keek, zat er dus op mijn truitje bij mijn schouder een vet grote witte vlek, en mijn haren die daar hingen waren hard geworden :')
Dus had de hele avond met fucking slagroom op mijn truitje gelopen, plus in me haren :')
_O- _O-
With my pack on my back, down the road I will stray.
pi_87560930
KICK :<
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:00:50 #259
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_87570065
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:50 schreef dekilo het volgende:
Lang geleden biij een schoolles technisch tekenen was ik een bepaald potlood kwijt waar ik er maar 1 van bij me had.
10 minuten aan het zoeken geweest.
Bleek ik het achter mijn oor gestopt te hebben :'(
Zo heb ik veel te veel tijd besteed met zoeken naar mijn bril...
En vervolgens tot de ontdekking komen dat ik wel erg scherp zie en hem al op mijn neus heb :@
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:18:23 #260
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_87570782
Toen ik 10 was zat ik in m'n eentje met een bus aanstekervloeistof te kloten. Had een hele wolk van dat spul in de lucht gespoten en ik hield er een aansteker bij. Ik zat er met m'n hoofd boven en m'n wenkbrauwen waren bijna volledig weggebrand. Ook een deel van m'n haar.

Faal
wat is dit
pi_87570952
OV-chipkaart in hand en dan nog vergeten uit te checken. (x3)
life goes by...
pi_87571229
Ik weet er nog een, ik heb echt vaak van dit soort dingen maar dit was wel een van de toppunten..

Wij waren met school op skireis in Oostenrijk, en waren die dag net klaar met skien. Wij moesten met zon skibus naar een dorpje beneden, en daar nog even wachten op de bus.
Ik had zo'n grote helm op natuurlijk dus deze doe ik af, en houd ik vast in mijn handen..
Na een bepaald moment komt er een volle bus langs en iedereen gaat er naast staan. Het bleek dus dat het onze bus helemaal niet was. Dus iedereen draait zich om en gaat weer zitten.
Ik ook, maar die helm glipt dus uit mijn handen. Ik hoorde de motor van de bus opeens heel hard draaien. Ik draai om, mijn helm ligt voor de achterband van die bus...
Die bus start en geeft gas en ja hoor, mijn helm rolt mee... Iedereen die van onze school mee was stond hard te lachen. (de leraren stonden verderop te roken :') )
En ik ren achter die bus aan, hij neemt een afslag en mijn helm rolt de andere kant op. Ik pak die helm op en ja hoor helemaal vol met krassen en deuken :')
Dus ik neem die helm mee en gooide hem toen we weer in het pension waren in die helmenbak.
Paar dagen later heeft iemand anders serieus die helm op :') Ik moest toen wel lachen.. :D
Nooit meer iets gehoord van die helm gelukkig.
404 - Not Found
pi_87571296
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:30 schreef Zwappel het volgende:
Ik weet er nog een, ik heb echt vaak van dit soort dingen maar dit was wel een van de toppunten..

Wij waren met school op skireis in Oostenrijk, en waren die dag net klaar met skien. Wij moesten met zon skibus naar een dorpje beneden, en daar nog even wachten op de bus.
Ik had zo'n grote helm op natuurlijk dus deze doe ik af, en houd ik vast in mijn handen..
Na een bepaald moment komt er een volle bus langs en iedereen gaat er naast staan. Het bleek dus dat het onze bus helemaal niet was. Dus iedereen draait zich om en gaat weer zitten.
Ik ook, maar die helm glipt dus uit mijn handen. Ik hoorde de motor van de bus opeens heel hard draaien. Ik draai om, mijn helm ligt voor de achterband van die bus...
Die bus start en geeft gas en ja hoor, mijn helm rolt mee... Iedereen die van onze school mee was stond hard te lachen. (de leraren stonden verderop te roken :') )
En ik ren achter die bus aan, hij neemt een afslag en mijn helm rolt de andere kant op. Ik pak die helm op en ja hoor helemaal vol met krassen en deuken :')
Dus ik neem die helm mee en gooide hem toen we weer in het pension waren in die helmenbak.
Paar dagen later heeft iemand anders serieus die helm op :') Ik moest toen wel lachen.. :D
Nooit meer iets gehoord van die helm gelukkig.
En van die persoon die het helm op had? :')
life goes by...
pi_87572168
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:31 schreef Wing het volgende:

[..]

En van die persoon die het helm op had? :')
Die had hem expres opgezet :')
404 - Not Found
pi_87572563
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:53 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Die had hem expres opgezet :')
Ja, maar leeft hij nog?
life goes by...
pi_87572950
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:02 schreef Wing het volgende:

[..]

Ja, maar leeft hij nog?
Ja.
404 - Not Found
pi_87573273
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:30 schreef Lastpost het volgende:
Gisteren ook wel beschamend, eerste dag als postbezorger bij de TNT.
Geloof het tiende huis dat ik moest bezorgen, letterlijk 40 kaarten en er staat een man in de deuropening.
Ik dus al die brieven bij elkaar pakken en zeg "Zo, populair iemand in huis" en krijg als reactie terug "Ze is zondag overleden ..." ... dát is pas beschamend, zeker als je dan ineens alle zwarte randen om die enveloppen ziet. :')
_O_
pi_87573529
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:57 schreef heiden6 het volgende:
Eerste dag bij nieuw baantje, zitten te praten in de pauze met wat anderen die ook nieuw zijn. Op de radio is iets over Desi Bouterse, waardoor we ons collectief afvragen wat mensen in Suriname bezielt en proberen te verklaren waarom ze op zo'n kerel stemmen. Ik zeg dat ze in heel Latijns-Amerika een handje hebben van foute figuren aan de macht te helpen, en ik zeg 'op de Antillen een paar jaar terug ook zo'n foute criminele gast hadden verkozen, die Anthony Godett, echt een mongool eerste klas, maar dat lijkt niet uit te maken ofzo'. Nieuwe collega (half-Antilliaans): dude, dat is mijn oom, en mijn hele familie heeft hem nog geholpen met zijn campagne. :{ :') :') :')
Wat zei je, "ik dacht al wat trekjes van Down bij je te zien" ?
pi_87620029
Jaren geleden was ik met mn vader naar duitsland geweest, op de terugweg sliep ik en toen ik wakker werd moest ik pissen. Dus mijn pa vond een wc langs de snelweg en gaf me wat geld zodat ik een eventuele betaling kon maken. Dus toen ik terug kwam vroeg hij:"heb je betaald?" en ik zei:"betaald? ik heb al het geld gepakt, er stond niemand." dus toen moest ik het geld terugzetten en mijn vader was teleurgesteld in me maar moest wel hard lachen later. Er hing overigens wel een camera dacht ik.
En de tijdelijke buit was rond de 25 eu.
  zondag 17 oktober 2010 @ 00:40:01 #270
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_87621798
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:21 schreef Insane- het volgende:
Jaren geleden was ik met mn vader naar duitsland geweest, op de terugweg sliep ik en toen ik wakker werd moest ik pissen. Dus mijn pa vond een wc langs de snelweg en gaf me wat geld zodat ik een eventuele betaling kon maken. Dus toen ik terug kwam vroeg hij:"heb je betaald?" en ik zei:"betaald? ik heb al het geld gepakt, er stond niemand." dus toen moest ik het geld terugzetten en mijn vader was teleurgesteld in me maar moest wel hard lachen later. Er hing overigens wel een camera dacht ik.
En de tijdelijke buit was rond de 25 eu.
Dat is niet beschamend. Je had het gewoon niet aan je pa moeten vertellen.
wat is dit
pi_87623834
laatst een natte scheet gelaten in bed.
dacht dat het nog niet zo erg was en toen was ie toch wel erg nat. :{ :r
gelijk mn bed kunnen verschonen
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:53:19 #272
286730 Ace-of-Spades
Money for nothing
pi_87626220
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:06 schreef Ellatjuh het volgende:
Dude :{
Chicks for free.
''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Explore. Dream. Discover.'' Mark Twain
pi_87626936
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 00:40 schreef Dhaha het volgende:

[..]

Dat is niet beschamend. Je had het gewoon niet aan je pa moeten vertellen.
Dude ik was 7 ofzo. :p
  zondag 17 oktober 2010 @ 11:57:07 #274
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_87627508
Ik weet iets waarbij ik allesbehalve in mijn eentje was... ;(

Voor de beeldvorming, we waren in Openluchttheater Caprera te Bloemendaal:
.
Zoals jullie zien, is er vóór de eerste rij een vijver.

Anyway. Wij waren dus bij een voorstelling van de Lama's. Alles plaatsen waren zo goed al bezet, dus wij gingen vóór de eerste rij zitten, daar zit een soort stoeprand. Aan het einde van de voorstelling waren er een paar mensen die door het water naar het podium liepen (water is wel ondiep, onder de knie). Lama's vonden het niet erg, beveiliging greep daarom ook niet in, dus mijn nichtje en ik zagen onze kans schoon. Wij gingen ook.
Wij zetten 1 stap in het water en glijden vervolgens synchroon uit. :{w. We schijnen echt exact dezelfde beweging gemaakt te hebben. Wij zaten dus tot ons nek in het water. :'( . Ik was vergeten mijn tas af te doen, ik heb mijn elleboog open gehaald (moest een tetanusprik halen), en IE-DE-REEN hoorde je uitroepen: "OOOooooooo....... :o ". Telefoon verzopen, tas kapot, enz enz...
Daarentegen ben ik wel uit het water gevist door Jeroen van Koningsbruggen 8-)

Er is zelfs een filmpje op Youtube waarop het gebeurt. Gelukkig is er niks te zien, omdat het te donker is op die plek, maar je hoort het wel, en de camera schiet naar rechts naar de plek waar wij dus onderuit gingen
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_87628289
Toen ik nog klein was (jaar of 7) had ik een grote hond waarmee ik en mijn moeder gingen wandelen.
Leuk dus maar die hond reageert als een debiel als het iets ziet lopen wat op een kat lijkt. Ik heel trots met de riem wandelen en ziet de hond ineens een konijn op het grasveld waar we waren.

Dat beest schiet naar voren, de hond erachteraan en ik werd meegesleurd want ik hield die riem vast.

Ik werd zo`n 30 meter meegesleurd voordat ik eindelijk losliet.

Mijn moeder _O-
ik :@
Twiddel
pi_87629613
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:06 schreef Ellatjuh het volgende:
gast :r
Jah Rastafari Pride
Haile Selassie (23 juli 1892 – 27 augustus 1975)
Jah Bless! 400Years, 400Years.
http://www.theconsoleplace.co.uk/
pi_87636229
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 13:08 schreef feesbeeest het volgende:

[..]

gast :r
Nog erger: vrouw :r
Cause I'm a motherlover,
You're a motherlover.
We should fuck each others mothers
pi_87636710
Ik heb er nog een paar van afgelopen week.

- Ik stond op het station te wachten op m'n trein, begint ineens de jongen die naast me staat heel vrolijk tegen me te praten. Dus ik vroeg aan hem: ken ik jou? Net op dat moment loopt er een meisje langs me af, naar die jongen toe. Had hij het helemaal niet tegen mij en hij stond me echt raar aan te kijken. Ik ben maar met m'n telefoon gaan spelen toen.

- Ook op het station, er zat een jongen op een bankje waarvan ik zeker wist dat het een vriend van me was. Dus ik heel uitbundig zwaaien en die jongen keek me maar raar aan. Toen ik dichterbij kwam, zag ik dat het een totale vreemde was. Heb maar gedaan alsof ik zwaaide naar iemand die achter hem stond, maar daar was helemaal niemand. ;(

- Ik fietste gisteren naar een vriendinnetje van me toe, normaal is dat 20 minuten fietsen. M'n broertje wist wel een kortere weg zei hij. Dus ik ben gefietst zoals hij het gezegd heeft. Ik ben een uur onderweg geweest, heb door allemaal enge bospaadjes gefietst, ben 3x op dezelfde plek teruggekomen en ik heb echt delen van de stad gezien waar ik nog nooit geweest was.

- Ik werk in een bakkerij en was de broden aan het snijden, maar ik pakte het gesneden brood iets te enthousiast op. HOPPAA alles lag door de bakkerij heen.

- Op school hebben we van die draaideuren bij de hoofdingang, die vanzelf stilstaan als er teveel mensen in lopen. Ik liep vooraan, wil vrolijk die draaideur uitlopen, stopt ie ineens. Ik liep echt vol tegen dat glas aan.

En dit is alleen van afgelopen week, zo gaat het ongeveer altijd bij mij.
Zwaar leven. ;(

[ Bericht 7% gewijzigd door fairytalessuck op 17-10-2010 17:00:53 ]
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:07:56 #279
179899 Catkiller
We sail into the black
pi_87637509
_O- Je broertje heeft zich dus wel vermaakt :')
Op zaterdag 9 maart 2019 17:21 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat voor een mongool ben jij nou weer. Klojo.
[/quote]
pi_87637938
Ik was een keer op een housewarming van kennissen van ons. Ik was een jaartje of zeven geloof ik, we gingen daar met z'n allen eten enzo. Op gegeven moment loop ik naar de keuken om een hapje te halen en ik dacht goh laat ik even een lekkere tomaat nemen. Dus ik sta in de deuropening van hun spiksplinternieuwe keuken met prachtige wit gesausde muren, neem een hap van die tomaat....flatsch, de hele inhoud van de tomaat tegen de muur aan. Ik kijk om me heen, zie niemand die mij ziet en ben naar boven geglipt om daar braaf een stripboek te gaan zitten lezen...
Dat zou jij wel willen weten.
  zondag 17 oktober 2010 @ 17:40:45 #281
8760 Beavis
Proud to be South African!
pi_87638525
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 16:43 schreef fairytalessuck het volgende:
- Ook op het station, er zat een jongen op een bankje waarvan ik zeker wist dat het een vriend van me was. Dus ik heel uitbundig zwaaien en die jongen keek me maar raar aan. Toen ik dichterbij kwam, zag ik dat het een totale vreemde was. Heb maar gedaan alsof ik zwaaide naar iemand die achter hem stond, maar daar was helemaal niemand. ;(
Wist je wel 100% zeker dat het bankje een vriend van je was?
pi_87638589
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:22 schreef Roguee het volgende:
Ik was een keer op een housewarming van kennissen van ons. Ik was een jaartje of zeven geloof ik, we gingen daar met z'n allen eten enzo. Op gegeven moment loop ik naar de keuken om een hapje te halen en ik dacht goh laat ik even een lekkere tomaat nemen. Dus ik sta in de deuropening van hun spiksplinternieuwe keuken met prachtige wit gesausde muren, neem een hap van die tomaat....flatsch, de hele inhoud van de tomaat tegen de muur aan. Ik kijk om me heen, zie niemand die mij ziet en ben naar boven geglipt om daar braaf een stripboek te gaan zitten lezen...
Zoiets dergelijks heb ik met een stripboek gehad, ik knoeide er wat cola over.
Stripboek dichtgedaan en toen het redelijk opgedroogd was, terug in de kast.
Zoooo, niets gebeurd. :@
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
  Redactie Frontpage / Spellchecker zondag 17 oktober 2010 @ 17:51:06 #283
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_87638863
Blikje openmaken, eerste gaatje met de blikopener laat meteen de inhoud eruit spuiten.

Dat werd raam wassen :(
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
&lt;a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow"&gt;http://bijenzonderzorgen.nl/&lt;/a&gt; beslist geen BIJ-zaak!
pi_87639281
Toen ik nog jong was, was ik een keer op een soort van kinderdisco. Toen ik even naar de wc's wou zag ik dat 1 van de (glazen) tussenschotten van de pisbakken niet helemaal goed in de houder stond. Ik tilde hem iets op enja, kadeng.. Daar lag het glas in duizend stukjes op de grond. Even later stond ongeveer de hele disco bij de herenwc's te kijken. Dat was echt :@

Mja, ik was (gelukkig) nog zoooo jong. Kan me niet meer herrinderen hoe het is afgelopen. Mijn ouders hebben een paar dagen daarna een brief gekregen volgens mij.
pi_87640236
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 17:07 schreef Catkiller het volgende:
_O- Je broertje heeft zich dus wel vermaakt :')
Ja hij zat me keihard uit te lachen. :(
Out of sentimental gain I wanted you to feel my pain, but it came back in return to sender.
pi_87640594
quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:42 schreef Lady_1989 het volgende:
nog een van mijn vriendin :')
In de stad hebben we een winkelcentrum in de vorm van een arena. Boven winkels en beneden winkels. Beneden heb je ook een terrasje en van die roosters in de grond, waar dan water omhoog komt, fonteintjes dus. Kinderen rennen in de zomer daar telkens over heen/doorheen.
Ik zat daar met mijn vriendin, mijn vriendin besloot er ook doorheen te rennen. Mijn vriendin staat op, trekt een blij gezicht en rent er doorheen. Gaat ze vol onderuit :') _O-
Laat me raden, de Arena in Den Bosch? :P Heb er al zo vaak kinderen onderuit zien gaan idd, of mensen die niet opletten met waar ze lopen en perongeluk in zo'n straal lopen :')

Zelf trouwens ooit meegemaakt, nog zo'n leuk kots verhaal.

We waren aan het verhuizen, jaartje of 4 geleden, dus de overloop stond vol met kartonnen dozen en plastic bakken.
Ik was die dag al ontzettend ziek, inc. het kotsen, schijten, het gebruikelijke problemenpakket.
Nu wil het, dat ik midden in de nacht wakker werd, en meteen voelde dat ik moest kotsen. Ik stond dus op van mijn bed, om er vervolgens achter te komen dat ik zo duizelig was als maar kon.
Ik liep met moeite naar mijn deur, om op de overloop te komen en al wat dozen omver liep. Ik haalde gelukkig de badkamerdeur, om er achter te komen dat deze niet open wilde!
Ik deed nog moeite om de deur open te krijgen, maar tevergeefs, en de kots vloog over de deur, de muur, en zelfs over de lichtschakelaar, en in het stopcontact. :')
MAAR daar houdt het niet op, want toen ik terug wilde lopen naar mijn kamer, werd de duizeligheid mij te veel, en viel ik flauw, midden tussen alle dozen en de kots :'(
De volgende ochtend werd ik gevonden door mijn ouders, met mijn hoofd in een plastic bak, helemaal onder de kots, en overal dozen met spullen over me heen ( gelukkig waren een aantal nog niet gevuld, maar zaten er alleen van die schuimdingetjes in om op te vullen ).
Dat was echt de ergste verhuizing allertijden :')
  zondag 17 oktober 2010 @ 19:39:04 #287
277319 Tinos85
Gewoon lekker
pi_87642203
Eentje van een aantal jaren geleden.

Ik had een tentamen maar had me verslapen. Snel naar het station gefietst en naar perron 6 gelopen. Daar ging de trein naar Amsterdam. Ik rennen want ik zag dat de trein er nog stond. Spring de trein in en ga zitten. Poeh, opluchting trein gehaald.

Toen gingen de deuren dicht en ging de trein rijden. "He, Amsterdam is toch de andere kant op?"
Bleek ik nog ruim op tijd op het station te zijn en in de trein te zijn gesprongen die naar Uitgeest ging :') Tentamen niet meer gehaald :')
pi_87646255
Ik werkte bij AH achter de servicebalie en een jongen van een jaar of 15 wilde batterijen hebben. Vraag ik: Varta of Durex?

En laatst zat ik in de trein en wilde wat drinken uit een flesje, maar ik kantelde het flesje nog voor het aan mijn mond zat: alles over mijn eigen schoot gegoten..

|:(
pi_87664279
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 21:00 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik werkte bij AH achter de servicebalie en een jongen van een jaar of 15 wilde batterijen hebben. Vraag ik: Varta of Durex?
_O-

veel herkenbare dingen zoals bril en afval e.d.
pi_87664439
Hartje zomer, even een biertje in de vriezer gelegd met het idee, ik haal 'm er na 10 minuten wel weer uit.
2 uur later: "oh, fuck!". Biertje er uit gehaald, zag er nog vloeibaar uit, niks aan de hand. Dus ik plof op de bank neer, zet de flesopener op de dop. *PLOF* Hele gezicht én woonkamer onder het bevroren bier.
Ohja, iets met hoge druk en niet bevriezen...
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:05:28 #291
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87664490
quote:
Op maandag 18 oktober 2010 11:03 schreef Intrepidity het volgende:
Hartje zomer, even een biertje in de vriezer gelegd met het idee, ik haal 'm er na 10 minuten wel weer uit.
2 uur later: "oh, fuck!". Biertje er uit gehaald, zag er nog vloeibaar uit, niks aan de hand. Dus ik plof op de bank neer, zet de flesopener op de dop. *PLOF* Hele gezicht én woonkamer onder het bevroren bier.
Ohja, iets met hoge druk en niet bevriezen...
Had ik met een bierflesje die ik open wilde maken door de dop om een hoek van een baksteenmuur te zetten en te duwen. Handgranaat-effect :X
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 18 oktober 2010 @ 11:06:48 #292
58560 Oksel
Gezellig.
pi_87664534
Godverdomme goed topic dit.. _O_
pi_87682956
Met mobiel in de hand tegen glazen deur lopen. ;(
Twiddel
pi_87683706
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 23:40 schreef heiden6 het volgende:

[..]

Zoiets vertel je toch juist, zodat je er samen om kunt lachen?

On topic: ik heb wel eens erg veel stoom in het badkamertje van mijn eerste appartementje laten ontstaan, zo veel dat ik het steeds benauwder kreeg terwijl ik shampoo in mijn haar smeerde. Ik spoelde zo snel mogelijk alles uit, deed de kraan dicht, en stapte de badkamer uit (waarbij ik tegelijk de schone handdoek oppakte die klaarlag), maar dit was blijkbaar niet snel genoeg... Ik herinner me dat ik de badkamer uitstapte en daarna is er een gat in mijn geheugen van drie kwartier ofzo. Opeens werd ik wakker, ik lag een paar meter van de badkamer vandaan half op mijn bed, met mijn voeten op de vloer, nog helemaal nat van het douchen, en met mijn handdoek in mijn hand. Ik was gewoon out gegaan, ik denk door zuurstoftekort. FAIL. :')
Jij bent na 3 kwartier nog niet droog? Wat ben jij voor een fossiel :D
edit: Is al gepost zie ik :')
pi_99269255
Gekke / rare bekken trekken in de weerspiegeling van de treinruit en er dan achter komen dat je toch niet alleen in de coupe zit.
Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
pi_99270640
Een paar weken terug kon ik mijn riem niet vinden, dus ik tien minuten zoeken, om er vervolgens achter te komen dat ik hem al om had... :')

[ Bericht 1% gewijzigd door FreakyStyley op 10-07-2011 11:33:07 ]
Op zondag 25 september 2011 16:29 schreef Dimens het volgende:
Je bent een voorbeeld voor de meeste onder ons.
Op dinsdag 4 oktober 2011 01:23 schreef Zenato het volgende:
Jij bent 1 van de FOK!kers die aanbeden moet worden
pi_99278983
Ik kwam gisteren op de fiets iemand tegen die ik ken, dus even zwaaien en vriendelijk lachen.. Lette niet echt meer op de weg en viel ik half over de drempel met mijn fiets :') gelukkig keek ze niet meer maar wel beschamend :')
  Moderator zondag 10 juli 2011 @ 15:19:56 #298
9859 crew  Karina
Woman
pi_99279365
Teruggezwaaid naar iemand die helemaal niet naar mij zwaaide :@
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 10 juli 2011 @ 15:30:46 #299
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_99279939
zwembroek thuis aandoen naar waterplolo. schone onderbroek vergeten wat een faal was dat.
BAM dit is 3KB
pi_99280611
Ooit toen ik 8 of 9 was en we net terugkwamen van een maand vakantie werd ik 's nachts wakker omdat ik naar de wc moest. Maar was dus de eerste nacht dat ik weer thuis was dus ik was volkomen gedesorienteerd. Na 5 minuten zoeken naar het licht in de broek gepist... En het is een oud huis met houten vloeren dus het liep naar beneden waarop mijn zus, die onder mij slaapt, vroeg waarom het regende. Geen best moment dus
  zondag 10 juli 2011 @ 15:51:44 #301
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_99281011
ha ha das best wel een schaam moment ja
BAM dit is 3KB
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')