Hehehehe die is ook kut.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:43 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Ik voel je pijnIk kreeg ooit eens voor ik in de spits de trein in stapte een fijne kwak duivenstront op mn schouder (niet mn hoofd gelukkig) en dat spul stinkt, believe you me. Je gaat het wel ruiken op gegeven moment en dan zit je dus meurend in een overvolle trein wanhopig met een spits krantje duivenstront van je schouder te vegen. Openbaar voor lul lopen is kind of my thing
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hehehehe die is ook kut.
Ik had soortgelijk iets laatst ook nog op de verjaardag van de neef van mijn vriend.
Stonden slagroom soesjes op tafel en ik had er twee gepakt. Ik had een beetje gemorst over mijn hand, maar meer niet. (Dacht ik)
Rook op een gegeven moment de hele tijd al zo'n rare slagroomgeur, maar het lampje begon nog niet te branden helaas![]()
Toen gingen we later op de avond naar 2 vrienden van ons, en ook daar rook ik die geur nog en begon er misserlijk van te worden (kan niet goed tegen zo'n zurige slagroomgeur)
Dus ik keek, zat er dus op mijn truitje bij mijn schouder een vet grote witte vlek, en mijn haren die daar hingen waren hard geworden
Dus had de hele avond met fucking slagroom op mijn truitje gelopen, plus in me haren
Zo heb ik veel te veel tijd besteed met zoeken naar mijn bril...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:50 schreef dekilo het volgende:
Lang geleden biij een schoolles technisch tekenen was ik een bepaald potlood kwijt waar ik er maar 1 van bij me had.
10 minuten aan het zoeken geweest.
Bleek ik het achter mijn oor gestopt te hebben
En van die persoon die het helm op had?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:30 schreef Zwappel het volgende:
Ik weet er nog een, ik heb echt vaak van dit soort dingen maar dit was wel een van de toppunten..
Wij waren met school op skireis in Oostenrijk, en waren die dag net klaar met skien. Wij moesten met zon skibus naar een dorpje beneden, en daar nog even wachten op de bus.
Ik had zo'n grote helm op natuurlijk dus deze doe ik af, en houd ik vast in mijn handen..
Na een bepaald moment komt er een volle bus langs en iedereen gaat er naast staan. Het bleek dus dat het onze bus helemaal niet was. Dus iedereen draait zich om en gaat weer zitten.
Ik ook, maar die helm glipt dus uit mijn handen. Ik hoorde de motor van de bus opeens heel hard draaien. Ik draai om, mijn helm ligt voor de achterband van die bus...
Die bus start en geeft gas en ja hoor, mijn helm rolt mee... Iedereen die van onze school mee was stond hard te lachen. (de leraren stonden verderop te roken)
En ik ren achter die bus aan, hij neemt een afslag en mijn helm rolt de andere kant op. Ik pak die helm op en ja hoor helemaal vol met krassen en deuken![]()
Dus ik neem die helm mee en gooide hem toen we weer in het pension waren in die helmenbak.
Paar dagen later heeft iemand anders serieus die helm opIk moest toen wel lachen..
![]()
Nooit meer iets gehoord van die helm gelukkig.
Die had hem expres opgezetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:31 schreef Wing het volgende:
[..]
En van die persoon die het helm op had?
quote:Op woensdag 2 september 2009 09:30 schreef Lastpost het volgende:
Gisteren ook wel beschamend, eerste dag als postbezorger bij de TNT.
Geloof het tiende huis dat ik moest bezorgen, letterlijk 40 kaarten en er staat een man in de deuropening.
Ik dus al die brieven bij elkaar pakken en zeg "Zo, populair iemand in huis" en krijg als reactie terug "Ze is zondag overleden ..." ... dát is pas beschamend, zeker als je dan ineens alle zwarte randen om die enveloppen ziet.
Wat zei je, "ik dacht al wat trekjes van Down bij je te zien" ?quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:57 schreef heiden6 het volgende:
Eerste dag bij nieuw baantje, zitten te praten in de pauze met wat anderen die ook nieuw zijn. Op de radio is iets over Desi Bouterse, waardoor we ons collectief afvragen wat mensen in Suriname bezielt en proberen te verklaren waarom ze op zo'n kerel stemmen. Ik zeg dat ze in heel Latijns-Amerika een handje hebben van foute figuren aan de macht te helpen, en ik zeg 'op de Antillen een paar jaar terug ook zo'n foute criminele gast hadden verkozen, die Anthony Godett, echt een mongool eerste klas, maar dat lijkt niet uit te maken ofzo'. Nieuwe collega (half-Antilliaans): dude, dat is mijn oom, en mijn hele familie heeft hem nog geholpen met zijn campagne.![]()
![]()
![]()
Dat is niet beschamend. Je had het gewoon niet aan je pa moeten vertellen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:21 schreef Insane- het volgende:
Jaren geleden was ik met mn vader naar duitsland geweest, op de terugweg sliep ik en toen ik wakker werd moest ik pissen. Dus mijn pa vond een wc langs de snelweg en gaf me wat geld zodat ik een eventuele betaling kon maken. Dus toen ik terug kwam vroeg hij:"heb je betaald?" en ik zei:"betaald? ik heb al het geld gepakt, er stond niemand." dus toen moest ik het geld terugzetten en mijn vader was teleurgesteld in me maar moest wel hard lachen later. Er hing overigens wel een camera dacht ik.
En de tijdelijke buit was rond de 25 eu.
Dudequote:Op zondag 17 oktober 2010 03:06 schreef Ellatjuh het volgende:
laatst een natte scheet gelaten in bed.
dacht dat het nog niet zo erg was en toen was ie toch wel erg nat.![]()
![]()
gelijk mn bed kunnen verschonen
Dude ik was 7 ofzo. :pquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:40 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Dat is niet beschamend. Je had het gewoon niet aan je pa moeten vertellen.
gastquote:Op zondag 17 oktober 2010 03:06 schreef Ellatjuh het volgende:
laatst een natte scheet gelaten in bed.
dacht dat het nog niet zo erg was en toen was ie toch wel erg nat.![]()
![]()
gelijk mn bed kunnen verschonen
Nog erger: vrouwquote:
Wist je wel 100% zeker dat het bankje een vriend van je was?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:43 schreef fairytalessuck het volgende:
- Ook op het station, er zat een jongen op een bankje waarvan ik zeker wist dat het een vriend van me was. Dus ik heel uitbundig zwaaien en die jongen keek me maar raar aan. Toen ik dichterbij kwam, zag ik dat het een totale vreemde was. Heb maar gedaan alsof ik zwaaide naar iemand die achter hem stond, maar daar was helemaal niemand.
Zoiets dergelijks heb ik met een stripboek gehad, ik knoeide er wat cola over.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:22 schreef Roguee het volgende:
Ik was een keer op een housewarming van kennissen van ons. Ik was een jaartje of zeven geloof ik, we gingen daar met z'n allen eten enzo. Op gegeven moment loop ik naar de keuken om een hapje te halen en ik dacht goh laat ik even een lekkere tomaat nemen. Dus ik sta in de deuropening van hun spiksplinternieuwe keuken met prachtige wit gesausde muren, neem een hap van die tomaat....flatsch, de hele inhoud van de tomaat tegen de muur aan. Ik kijk om me heen, zie niemand die mij ziet en ben naar boven geglipt om daar braaf een stripboek te gaan zitten lezen...
Ja hij zat me keihard uit te lachen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:07 schreef Catkiller het volgende:Je broertje heeft zich dus wel vermaakt
Laat me raden, de Arena in Den Bosch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:42 schreef Lady_1989 het volgende:
nog een van mijn vriendin![]()
In de stad hebben we een winkelcentrum in de vorm van een arena. Boven winkels en beneden winkels. Beneden heb je ook een terrasje en van die roosters in de grond, waar dan water omhoog komt, fonteintjes dus. Kinderen rennen in de zomer daar telkens over heen/doorheen.
Ik zat daar met mijn vriendin, mijn vriendin besloot er ook doorheen te rennen. Mijn vriendin staat op, trekt een blij gezicht en rent er doorheen. Gaat ze vol onderuit![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:00 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik werkte bij AH achter de servicebalie en een jongen van een jaar of 15 wilde batterijen hebben. Vraag ik: Varta of Durex?
Had ik met een bierflesje die ik open wilde maken door de dop om een hoek van een baksteenmuur te zetten en te duwen. Handgranaat-effectquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:03 schreef Intrepidity het volgende:
Hartje zomer, even een biertje in de vriezer gelegd met het idee, ik haal 'm er na 10 minuten wel weer uit.
2 uur later: "oh, fuck!". Biertje er uit gehaald, zag er nog vloeibaar uit, niks aan de hand. Dus ik plof op de bank neer, zet de flesopener op de dop. *PLOF* Hele gezicht én woonkamer onder het bevroren bier.
Ohja, iets met hoge druk en niet bevriezen...
Jij bent na 3 kwartier nog niet droog? Wat ben jij voor een fossielquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zoiets vertel je toch juist, zodat je er samen om kunt lachen?
On topic: ik heb wel eens erg veel stoom in het badkamertje van mijn eerste appartementje laten ontstaan, zo veel dat ik het steeds benauwder kreeg terwijl ik shampoo in mijn haar smeerde. Ik spoelde zo snel mogelijk alles uit, deed de kraan dicht, en stapte de badkamer uit (waarbij ik tegelijk de schone handdoek oppakte die klaarlag), maar dit was blijkbaar niet snel genoeg... Ik herinner me dat ik de badkamer uitstapte en daarna is er een gat in mijn geheugen van drie kwartier ofzo. Opeens werd ik wakker, ik lag een paar meter van de badkamer vandaan half op mijn bed, met mijn voeten op de vloer, nog helemaal nat van het douchen, en met mijn handdoek in mijn hand. Ik was gewoon out gegaan, ik denk door zuurstoftekort. FAIL.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |