gastquote:Op zondag 17 oktober 2010 03:06 schreef Ellatjuh het volgende:
laatst een natte scheet gelaten in bed.
dacht dat het nog niet zo erg was en toen was ie toch wel erg nat.![]()
![]()
gelijk mn bed kunnen verschonen
Nog erger: vrouwquote:
Wist je wel 100% zeker dat het bankje een vriend van je was?quote:Op zondag 17 oktober 2010 16:43 schreef fairytalessuck het volgende:
- Ook op het station, er zat een jongen op een bankje waarvan ik zeker wist dat het een vriend van me was. Dus ik heel uitbundig zwaaien en die jongen keek me maar raar aan. Toen ik dichterbij kwam, zag ik dat het een totale vreemde was. Heb maar gedaan alsof ik zwaaide naar iemand die achter hem stond, maar daar was helemaal niemand.
Zoiets dergelijks heb ik met een stripboek gehad, ik knoeide er wat cola over.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:22 schreef Roguee het volgende:
Ik was een keer op een housewarming van kennissen van ons. Ik was een jaartje of zeven geloof ik, we gingen daar met z'n allen eten enzo. Op gegeven moment loop ik naar de keuken om een hapje te halen en ik dacht goh laat ik even een lekkere tomaat nemen. Dus ik sta in de deuropening van hun spiksplinternieuwe keuken met prachtige wit gesausde muren, neem een hap van die tomaat....flatsch, de hele inhoud van de tomaat tegen de muur aan. Ik kijk om me heen, zie niemand die mij ziet en ben naar boven geglipt om daar braaf een stripboek te gaan zitten lezen...
Ja hij zat me keihard uit te lachen.quote:Op zondag 17 oktober 2010 17:07 schreef Catkiller het volgende:Je broertje heeft zich dus wel vermaakt
Laat me raden, de Arena in Den Bosch?quote:Op woensdag 9 juni 2010 19:42 schreef Lady_1989 het volgende:
nog een van mijn vriendin![]()
In de stad hebben we een winkelcentrum in de vorm van een arena. Boven winkels en beneden winkels. Beneden heb je ook een terrasje en van die roosters in de grond, waar dan water omhoog komt, fonteintjes dus. Kinderen rennen in de zomer daar telkens over heen/doorheen.
Ik zat daar met mijn vriendin, mijn vriendin besloot er ook doorheen te rennen. Mijn vriendin staat op, trekt een blij gezicht en rent er doorheen. Gaat ze vol onderuit![]()
quote:Op zondag 17 oktober 2010 21:00 schreef Roomsnoes het volgende:
Ik werkte bij AH achter de servicebalie en een jongen van een jaar of 15 wilde batterijen hebben. Vraag ik: Varta of Durex?
Had ik met een bierflesje die ik open wilde maken door de dop om een hoek van een baksteenmuur te zetten en te duwen. Handgranaat-effectquote:Op maandag 18 oktober 2010 11:03 schreef Intrepidity het volgende:
Hartje zomer, even een biertje in de vriezer gelegd met het idee, ik haal 'm er na 10 minuten wel weer uit.
2 uur later: "oh, fuck!". Biertje er uit gehaald, zag er nog vloeibaar uit, niks aan de hand. Dus ik plof op de bank neer, zet de flesopener op de dop. *PLOF* Hele gezicht én woonkamer onder het bevroren bier.
Ohja, iets met hoge druk en niet bevriezen...
Jij bent na 3 kwartier nog niet droog? Wat ben jij voor een fossielquote:Op zondag 10 oktober 2010 23:40 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Zoiets vertel je toch juist, zodat je er samen om kunt lachen?
On topic: ik heb wel eens erg veel stoom in het badkamertje van mijn eerste appartementje laten ontstaan, zo veel dat ik het steeds benauwder kreeg terwijl ik shampoo in mijn haar smeerde. Ik spoelde zo snel mogelijk alles uit, deed de kraan dicht, en stapte de badkamer uit (waarbij ik tegelijk de schone handdoek oppakte die klaarlag), maar dit was blijkbaar niet snel genoeg... Ik herinner me dat ik de badkamer uitstapte en daarna is er een gat in mijn geheugen van drie kwartier ofzo. Opeens werd ik wakker, ik lag een paar meter van de badkamer vandaan half op mijn bed, met mijn voeten op de vloer, nog helemaal nat van het douchen, en met mijn handdoek in mijn hand. Ik was gewoon out gegaan, ik denk door zuurstoftekort. FAIL.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |