quote:
Op woensdag 9 juni 2010 19:42 schreef Lady_1989 het volgende:nog een van mijn vriendin
In de stad hebben we een winkelcentrum in de vorm van een arena. Boven winkels en beneden winkels. Beneden heb je ook een terrasje en van die roosters in de grond, waar dan water omhoog komt, fonteintjes dus. Kinderen rennen in de zomer daar telkens over heen/doorheen.
Ik zat daar met mijn vriendin, mijn vriendin besloot er ook doorheen te rennen. Mijn vriendin staat op, trekt een blij gezicht en rent er doorheen. Gaat ze vol onderuit
Laat me raden, de Arena in Den Bosch?

Heb er al zo vaak kinderen onderuit zien gaan idd, of mensen die niet opletten met waar ze lopen en perongeluk in zo'n straal lopen
Zelf trouwens ooit meegemaakt, nog zo'n leuk kots verhaal.
We waren aan het verhuizen, jaartje of 4 geleden, dus de overloop stond vol met kartonnen dozen en plastic bakken.
Ik was die dag al ontzettend ziek, inc. het kotsen, schijten, het gebruikelijke problemenpakket.
Nu wil het, dat ik midden in de nacht wakker werd, en meteen voelde dat ik moest kotsen. Ik stond dus op van mijn bed, om er vervolgens achter te komen dat ik zo duizelig was als maar kon.
Ik liep met moeite naar mijn deur, om op de overloop te komen en al wat dozen omver liep. Ik haalde gelukkig de badkamerdeur, om er achter te komen dat deze niet open wilde!
Ik deed nog moeite om de deur open te krijgen, maar tevergeefs, en de kots vloog over de deur, de muur, en zelfs over de lichtschakelaar, en in het stopcontact.
MAAR daar houdt het niet op, want toen ik terug wilde lopen naar mijn kamer, werd de duizeligheid mij te veel, en viel ik flauw, midden tussen alle dozen en de kots

De volgende ochtend werd ik gevonden door mijn ouders, met mijn hoofd in een plastic bak, helemaal onder de kots, en overal dozen met spullen over me heen ( gelukkig waren een aantal nog niet gevuld, maar zaten er alleen van die schuimdingetjes in om op te vullen ).
Dat was echt de ergste verhuizing allertijden