quote:Op zondag 10 oktober 2010 21:33 schreef Qaox het volgende:
Lekker aan het fietsen met, willen stoppen voor het stoplicht. Vervolgens proberen je voet weg te zetten op de stoeprand maar er af schuiven. Gevolg: in slow motion omvallen. Midden in de spits op een vol kruispunt.
Ik heb toen maar gedaan of ik nokkie was gegaan:') door te blijven liggen met mijn ogen dicht zonder te bewegen. 2 Auto's gestopt en iemand die al 112 belde omdat ik ''niet meer bij kwam'' Na de mensen bedankt te hebben doorgefietst met een knalrooie kop.
Shadow Complexquote:Op donderdag 3 september 2009 09:33 schreef Jimbo het volgende:
na 2 dagen die hard shadow complex te spelen heb ik een 2d view van deze wereld![]()
Hehehehe die is ook kut.quote:Op maandag 11 oktober 2010 10:43 schreef Ace-of-Spades het volgende:
[..]
Ik voel je pijnIk kreeg ooit eens voor ik in de spits de trein in stapte een fijne kwak duivenstront op mn schouder (niet mn hoofd gelukkig) en dat spul stinkt, believe you me. Je gaat het wel ruiken op gegeven moment en dan zit je dus meurend in een overvolle trein wanhopig met een spits krantje duivenstront van je schouder te vegen. Openbaar voor lul lopen is kind of my thing
quote:Op maandag 11 oktober 2010 14:16 schreef VeerEli het volgende:
[..]
Hehehehe die is ook kut.
Ik had soortgelijk iets laatst ook nog op de verjaardag van de neef van mijn vriend.
Stonden slagroom soesjes op tafel en ik had er twee gepakt. Ik had een beetje gemorst over mijn hand, maar meer niet. (Dacht ik)
Rook op een gegeven moment de hele tijd al zo'n rare slagroomgeur, maar het lampje begon nog niet te branden helaas![]()
Toen gingen we later op de avond naar 2 vrienden van ons, en ook daar rook ik die geur nog en begon er misserlijk van te worden (kan niet goed tegen zo'n zurige slagroomgeur)
Dus ik keek, zat er dus op mijn truitje bij mijn schouder een vet grote witte vlek, en mijn haren die daar hingen waren hard geworden
Dus had de hele avond met fucking slagroom op mijn truitje gelopen, plus in me haren
Zo heb ik veel te veel tijd besteed met zoeken naar mijn bril...quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:50 schreef dekilo het volgende:
Lang geleden biij een schoolles technisch tekenen was ik een bepaald potlood kwijt waar ik er maar 1 van bij me had.
10 minuten aan het zoeken geweest.
Bleek ik het achter mijn oor gestopt te hebben
En van die persoon die het helm op had?quote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:30 schreef Zwappel het volgende:
Ik weet er nog een, ik heb echt vaak van dit soort dingen maar dit was wel een van de toppunten..
Wij waren met school op skireis in Oostenrijk, en waren die dag net klaar met skien. Wij moesten met zon skibus naar een dorpje beneden, en daar nog even wachten op de bus.
Ik had zo'n grote helm op natuurlijk dus deze doe ik af, en houd ik vast in mijn handen..
Na een bepaald moment komt er een volle bus langs en iedereen gaat er naast staan. Het bleek dus dat het onze bus helemaal niet was. Dus iedereen draait zich om en gaat weer zitten.
Ik ook, maar die helm glipt dus uit mijn handen. Ik hoorde de motor van de bus opeens heel hard draaien. Ik draai om, mijn helm ligt voor de achterband van die bus...
Die bus start en geeft gas en ja hoor, mijn helm rolt mee... Iedereen die van onze school mee was stond hard te lachen. (de leraren stonden verderop te roken)
En ik ren achter die bus aan, hij neemt een afslag en mijn helm rolt de andere kant op. Ik pak die helm op en ja hoor helemaal vol met krassen en deuken![]()
Dus ik neem die helm mee en gooide hem toen we weer in het pension waren in die helmenbak.
Paar dagen later heeft iemand anders serieus die helm opIk moest toen wel lachen..
![]()
Nooit meer iets gehoord van die helm gelukkig.
Die had hem expres opgezetquote:Op vrijdag 15 oktober 2010 14:31 schreef Wing het volgende:
[..]
En van die persoon die het helm op had?
quote:Op woensdag 2 september 2009 09:30 schreef Lastpost het volgende:
Gisteren ook wel beschamend, eerste dag als postbezorger bij de TNT.
Geloof het tiende huis dat ik moest bezorgen, letterlijk 40 kaarten en er staat een man in de deuropening.
Ik dus al die brieven bij elkaar pakken en zeg "Zo, populair iemand in huis" en krijg als reactie terug "Ze is zondag overleden ..." ... dát is pas beschamend, zeker als je dan ineens alle zwarte randen om die enveloppen ziet.
Wat zei je, "ik dacht al wat trekjes van Down bij je te zien" ?quote:Op zondag 10 oktober 2010 15:57 schreef heiden6 het volgende:
Eerste dag bij nieuw baantje, zitten te praten in de pauze met wat anderen die ook nieuw zijn. Op de radio is iets over Desi Bouterse, waardoor we ons collectief afvragen wat mensen in Suriname bezielt en proberen te verklaren waarom ze op zo'n kerel stemmen. Ik zeg dat ze in heel Latijns-Amerika een handje hebben van foute figuren aan de macht te helpen, en ik zeg 'op de Antillen een paar jaar terug ook zo'n foute criminele gast hadden verkozen, die Anthony Godett, echt een mongool eerste klas, maar dat lijkt niet uit te maken ofzo'. Nieuwe collega (half-Antilliaans): dude, dat is mijn oom, en mijn hele familie heeft hem nog geholpen met zijn campagne.![]()
![]()
![]()
Dat is niet beschamend. Je had het gewoon niet aan je pa moeten vertellen.quote:Op zaterdag 16 oktober 2010 23:21 schreef Insane- het volgende:
Jaren geleden was ik met mn vader naar duitsland geweest, op de terugweg sliep ik en toen ik wakker werd moest ik pissen. Dus mijn pa vond een wc langs de snelweg en gaf me wat geld zodat ik een eventuele betaling kon maken. Dus toen ik terug kwam vroeg hij:"heb je betaald?" en ik zei:"betaald? ik heb al het geld gepakt, er stond niemand." dus toen moest ik het geld terugzetten en mijn vader was teleurgesteld in me maar moest wel hard lachen later. Er hing overigens wel een camera dacht ik.
En de tijdelijke buit was rond de 25 eu.
Dudequote:Op zondag 17 oktober 2010 03:06 schreef Ellatjuh het volgende:
laatst een natte scheet gelaten in bed.
dacht dat het nog niet zo erg was en toen was ie toch wel erg nat.![]()
![]()
gelijk mn bed kunnen verschonen
Dude ik was 7 ofzo. :pquote:Op zondag 17 oktober 2010 00:40 schreef Dhaha het volgende:
[..]
Dat is niet beschamend. Je had het gewoon niet aan je pa moeten vertellen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |