abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_87411297
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 21:33 schreef Qaox het volgende:
Lekker aan het fietsen met, willen stoppen voor het stoplicht. Vervolgens proberen je voet weg te zetten op de stoeprand maar er af schuiven. Gevolg: in slow motion omvallen. Midden in de spits op een vol kruispunt.
Ik heb toen maar gedaan of ik nokkie was gegaan:') door te blijven liggen met mijn ogen dicht zonder te bewegen. 2 Auto's gestopt en iemand die al 112 belde omdat ik ''niet meer bij kwam'' Na de mensen bedankt te hebben doorgefietst met een knalrooie kop.
_O- _O-
-- When you open your mouth, make sure the sound you make is better than silence --
-- People do not resist change, they resist being changed --
pi_87415385
Liep een keer door de gang op werk, met in een hand mn telefoon en in de andere een maatbeker koffie. Gaat mn telefoon over, doe ik zo die maatbeker tegen mn oor: "Hallo?" Halve maatbeker koffie stroomde over mn rug, had het pas na een paar seconden door. :')
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:13:49 #253
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87415452
quote:
Op donderdag 3 september 2009 09:33 schreef Jimbo het volgende:
na 2 dagen die hard shadow complex te spelen heb ik een 2d view van deze wereld ;( :')
Shadow Complex _O_
With my pack on my back, down the road I will stray.
  maandag 11 oktober 2010 @ 13:18:19 #254
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87415583
Een keer een vriendin willen laten schrikken op straat door haar met twee armen vast te pakken en "WHAAAH!" te schreeuwen. Ik lachen natuurlijk, draait dat mens zich om en bleek het die vriendin helemaal niet te zijn. :@ :@

Die vrouw wel helemaal in paniek even. _O-
pi_87416190
een keer op de noordzee aan het zeilen.
windkracht 6, flinke golven en ik moest heel nodig naar de wc.
dus ik naar binnen en met moeite krijg ik het allemaal in die wc.
op dat moment roept er iemand iets buiten en ik dacht dat ik buiten moest komen
dus ik ga naar buiten en vergeet die wc leeg te pompen daarna helemaal niet meer aan gedacht.
eind van de dag erachter gekomen dat alles eruit was geklotst en alles onder mijn pis zat
daar was de rest niet echt blij mee.

ik moet het nog vaak horen dat ik niet moet vergeten het weg te pompen
  maandag 11 oktober 2010 @ 14:16:26 #256
266754 VeerEli
Nee, ik ben niet Pools.
pi_87417568
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 10:43 schreef Ace-of-Spades het volgende:

[..]

Ik voel je pijn ;) Ik kreeg ooit eens voor ik in de spits de trein in stapte een fijne kwak duivenstront op mn schouder (niet mn hoofd gelukkig) en dat spul stinkt, believe you me. Je gaat het wel ruiken op gegeven moment en dan zit je dus meurend in een overvolle trein wanhopig met een spits krantje duivenstront van je schouder te vegen. Openbaar voor lul lopen is kind of my thing :7

Hehehehe die is ook kut.
Ik had soortgelijk iets laatst ook nog op de verjaardag van de neef van mijn vriend.
Stonden slagroom soesjes op tafel en ik had er twee gepakt. Ik had een beetje gemorst over mijn hand, maar meer niet. (Dacht ik :') )
Rook op een gegeven moment de hele tijd al zo'n rare slagroomgeur, maar het lampje begon nog niet te branden helaas :')
Toen gingen we later op de avond naar 2 vrienden van ons, en ook daar rook ik die geur nog en begon er misserlijk van te worden (kan niet goed tegen zo'n zurige slagroomgeur :') )
Dus ik keek, zat er dus op mijn truitje bij mijn schouder een vet grote witte vlek, en mijn haren die daar hingen waren hard geworden :')
Dus had de hele avond met fucking slagroom op mijn truitje gelopen, plus in me haren :')
B-b-b-bird, Bird, The Bird is the word.
  maandag 11 oktober 2010 @ 14:17:32 #257
230109 Id_do_her
Overal en nergens.
pi_87417617
quote:
Op maandag 11 oktober 2010 14:16 schreef VeerEli het volgende:

[..]

Hehehehe die is ook kut.
Ik had soortgelijk iets laatst ook nog op de verjaardag van de neef van mijn vriend.
Stonden slagroom soesjes op tafel en ik had er twee gepakt. Ik had een beetje gemorst over mijn hand, maar meer niet. (Dacht ik :') )
Rook op een gegeven moment de hele tijd al zo'n rare slagroomgeur, maar het lampje begon nog niet te branden helaas :')
Toen gingen we later op de avond naar 2 vrienden van ons, en ook daar rook ik die geur nog en begon er misserlijk van te worden (kan niet goed tegen zo'n zurige slagroomgeur :') )
Dus ik keek, zat er dus op mijn truitje bij mijn schouder een vet grote witte vlek, en mijn haren die daar hingen waren hard geworden :')
Dus had de hele avond met fucking slagroom op mijn truitje gelopen, plus in me haren :')
_O- _O-
pi_87560930
KICK :<
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:00:50 #259
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_87570065
quote:
Op vrijdag 21 augustus 2009 11:50 schreef dekilo het volgende:
Lang geleden biij een schoolles technisch tekenen was ik een bepaald potlood kwijt waar ik er maar 1 van bij me had.
10 minuten aan het zoeken geweest.
Bleek ik het achter mijn oor gestopt te hebben :'(
Zo heb ik veel te veel tijd besteed met zoeken naar mijn bril...
En vervolgens tot de ontdekking komen dat ik wel erg scherp zie en hem al op mijn neus heb :@
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
  vrijdag 15 oktober 2010 @ 14:18:23 #260
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_87570782
Toen ik 10 was zat ik in m'n eentje met een bus aanstekervloeistof te kloten. Had een hele wolk van dat spul in de lucht gespoten en ik hield er een aansteker bij. Ik zat er met m'n hoofd boven en m'n wenkbrauwen waren bijna volledig weggebrand. Ook een deel van m'n haar.

Faal
wat is dit
pi_87570952
OV-chipkaart in hand en dan nog vergeten uit te checken. (x3)
life goes by...
pi_87571229
Ik weet er nog een, ik heb echt vaak van dit soort dingen maar dit was wel een van de toppunten..

Wij waren met school op skireis in Oostenrijk, en waren die dag net klaar met skien. Wij moesten met zon skibus naar een dorpje beneden, en daar nog even wachten op de bus.
Ik had zo'n grote helm op natuurlijk dus deze doe ik af, en houd ik vast in mijn handen..
Na een bepaald moment komt er een volle bus langs en iedereen gaat er naast staan. Het bleek dus dat het onze bus helemaal niet was. Dus iedereen draait zich om en gaat weer zitten.
Ik ook, maar die helm glipt dus uit mijn handen. Ik hoorde de motor van de bus opeens heel hard draaien. Ik draai om, mijn helm ligt voor de achterband van die bus...
Die bus start en geeft gas en ja hoor, mijn helm rolt mee... Iedereen die van onze school mee was stond hard te lachen. (de leraren stonden verderop te roken :') )
En ik ren achter die bus aan, hij neemt een afslag en mijn helm rolt de andere kant op. Ik pak die helm op en ja hoor helemaal vol met krassen en deuken :')
Dus ik neem die helm mee en gooide hem toen we weer in het pension waren in die helmenbak.
Paar dagen later heeft iemand anders serieus die helm op :') Ik moest toen wel lachen.. :D
Nooit meer iets gehoord van die helm gelukkig.
404 - Not Found
pi_87571296
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:30 schreef Zwappel het volgende:
Ik weet er nog een, ik heb echt vaak van dit soort dingen maar dit was wel een van de toppunten..

Wij waren met school op skireis in Oostenrijk, en waren die dag net klaar met skien. Wij moesten met zon skibus naar een dorpje beneden, en daar nog even wachten op de bus.
Ik had zo'n grote helm op natuurlijk dus deze doe ik af, en houd ik vast in mijn handen..
Na een bepaald moment komt er een volle bus langs en iedereen gaat er naast staan. Het bleek dus dat het onze bus helemaal niet was. Dus iedereen draait zich om en gaat weer zitten.
Ik ook, maar die helm glipt dus uit mijn handen. Ik hoorde de motor van de bus opeens heel hard draaien. Ik draai om, mijn helm ligt voor de achterband van die bus...
Die bus start en geeft gas en ja hoor, mijn helm rolt mee... Iedereen die van onze school mee was stond hard te lachen. (de leraren stonden verderop te roken :') )
En ik ren achter die bus aan, hij neemt een afslag en mijn helm rolt de andere kant op. Ik pak die helm op en ja hoor helemaal vol met krassen en deuken :')
Dus ik neem die helm mee en gooide hem toen we weer in het pension waren in die helmenbak.
Paar dagen later heeft iemand anders serieus die helm op :') Ik moest toen wel lachen.. :D
Nooit meer iets gehoord van die helm gelukkig.
En van die persoon die het helm op had? :')
life goes by...
pi_87572168
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:31 schreef Wing het volgende:

[..]

En van die persoon die het helm op had? :')
Die had hem expres opgezet :')
404 - Not Found
pi_87572563
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 14:53 schreef Zwappel het volgende:

[..]

Die had hem expres opgezet :')
Ja, maar leeft hij nog?
life goes by...
pi_87572950
quote:
Op vrijdag 15 oktober 2010 15:02 schreef Wing het volgende:

[..]

Ja, maar leeft hij nog?
Ja.
404 - Not Found
pi_87573273
quote:
Op woensdag 2 september 2009 09:30 schreef Lastpost het volgende:
Gisteren ook wel beschamend, eerste dag als postbezorger bij de TNT.
Geloof het tiende huis dat ik moest bezorgen, letterlijk 40 kaarten en er staat een man in de deuropening.
Ik dus al die brieven bij elkaar pakken en zeg "Zo, populair iemand in huis" en krijg als reactie terug "Ze is zondag overleden ..." ... dát is pas beschamend, zeker als je dan ineens alle zwarte randen om die enveloppen ziet. :')
_O_
pi_87573529
quote:
Op zondag 10 oktober 2010 15:57 schreef heiden6 het volgende:
Eerste dag bij nieuw baantje, zitten te praten in de pauze met wat anderen die ook nieuw zijn. Op de radio is iets over Desi Bouterse, waardoor we ons collectief afvragen wat mensen in Suriname bezielt en proberen te verklaren waarom ze op zo'n kerel stemmen. Ik zeg dat ze in heel Latijns-Amerika een handje hebben van foute figuren aan de macht te helpen, en ik zeg 'op de Antillen een paar jaar terug ook zo'n foute criminele gast hadden verkozen, die Anthony Godett, echt een mongool eerste klas, maar dat lijkt niet uit te maken ofzo'. Nieuwe collega (half-Antilliaans): dude, dat is mijn oom, en mijn hele familie heeft hem nog geholpen met zijn campagne. :{ :') :') :')
Wat zei je, "ik dacht al wat trekjes van Down bij je te zien" ?
pi_87620029
Jaren geleden was ik met mn vader naar duitsland geweest, op de terugweg sliep ik en toen ik wakker werd moest ik pissen. Dus mijn pa vond een wc langs de snelweg en gaf me wat geld zodat ik een eventuele betaling kon maken. Dus toen ik terug kwam vroeg hij:"heb je betaald?" en ik zei:"betaald? ik heb al het geld gepakt, er stond niemand." dus toen moest ik het geld terugzetten en mijn vader was teleurgesteld in me maar moest wel hard lachen later. Er hing overigens wel een camera dacht ik.
En de tijdelijke buit was rond de 25 eu.
  zondag 17 oktober 2010 @ 00:40:01 #270
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_87621798
quote:
Op zaterdag 16 oktober 2010 23:21 schreef Insane- het volgende:
Jaren geleden was ik met mn vader naar duitsland geweest, op de terugweg sliep ik en toen ik wakker werd moest ik pissen. Dus mijn pa vond een wc langs de snelweg en gaf me wat geld zodat ik een eventuele betaling kon maken. Dus toen ik terug kwam vroeg hij:"heb je betaald?" en ik zei:"betaald? ik heb al het geld gepakt, er stond niemand." dus toen moest ik het geld terugzetten en mijn vader was teleurgesteld in me maar moest wel hard lachen later. Er hing overigens wel een camera dacht ik.
En de tijdelijke buit was rond de 25 eu.
Dat is niet beschamend. Je had het gewoon niet aan je pa moeten vertellen.
wat is dit
pi_87623834
laatst een natte scheet gelaten in bed.
dacht dat het nog niet zo erg was en toen was ie toch wel erg nat. :{ :r
gelijk mn bed kunnen verschonen
Wie een kuil graaft voor een ander is in ieder geval geen egoïst
  zondag 17 oktober 2010 @ 10:53:19 #272
286730 Ace-of-Spades
Money for nothing
pi_87626220
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 03:06 schreef Ellatjuh het volgende:
laatst een natte scheet gelaten in bed.
dacht dat het nog niet zo erg was en toen was ie toch wel erg nat. :{ :r
gelijk mn bed kunnen verschonen
Dude :{
Chicks for free.
''Twenty years from now you will be more disappointed by the things that you didn't do than by the ones you did do. Explore. Dream. Discover.'' Mark Twain
pi_87626936
quote:
Op zondag 17 oktober 2010 00:40 schreef Dhaha het volgende:

[..]

Dat is niet beschamend. Je had het gewoon niet aan je pa moeten vertellen.
Dude ik was 7 ofzo. :p
  zondag 17 oktober 2010 @ 11:57:07 #274
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_87627508
Ik weet iets waarbij ik allesbehalve in mijn eentje was... ;(

Voor de beeldvorming, we waren in Openluchttheater Caprera te Bloemendaal:
.
Zoals jullie zien, is er vóór de eerste rij een vijver.

Anyway. Wij waren dus bij een voorstelling van de Lama's. Alles plaatsen waren zo goed al bezet, dus wij gingen vóór de eerste rij zitten, daar zit een soort stoeprand. Aan het einde van de voorstelling waren er een paar mensen die door het water naar het podium liepen (water is wel ondiep, onder de knie). Lama's vonden het niet erg, beveiliging greep daarom ook niet in, dus mijn nichtje en ik zagen onze kans schoon. Wij gingen ook.
Wij zetten 1 stap in het water en glijden vervolgens synchroon uit. :{w. We schijnen echt exact dezelfde beweging gemaakt te hebben. Wij zaten dus tot ons nek in het water. :'( . Ik was vergeten mijn tas af te doen, ik heb mijn elleboog open gehaald (moest een tetanusprik halen), en IE-DE-REEN hoorde je uitroepen: "OOOooooooo....... :o ". Telefoon verzopen, tas kapot, enz enz...
Daarentegen ben ik wel uit het water gevist door Jeroen van Koningsbruggen 8-)

Er is zelfs een filmpje op Youtube waarop het gebeurt. Gelukkig is er niks te zien, omdat het te donker is op die plek, maar je hoort het wel, en de camera schiet naar rechts naar de plek waar wij dus onderuit gingen
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_87628289
Toen ik nog klein was (jaar of 7) had ik een grote hond waarmee ik en mijn moeder gingen wandelen.
Leuk dus maar die hond reageert als een debiel als het iets ziet lopen wat op een kat lijkt. Ik heel trots met de riem wandelen en ziet de hond ineens een konijn op het grasveld waar we waren.

Dat beest schiet naar voren, de hond erachteraan en ik werd meegesleurd want ik hield die riem vast.

Ik werd zo`n 30 meter meegesleurd voordat ik eindelijk losliet.

Mijn moeder _O-
ik :@
Twiddel
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')