wowquote:Op woensdag 19 augustus 2009 22:21 schreef cyclechick het volgende:
Hooi!![]()
![]()
Ik ben nog niet bijgelezen maar wilde even melden dan ik weer thuis ben!
Gister Utrecht - Zwolle- Assen - Groningen gefietst (205km totaal!)
en vandaag Winschoten - Assen (50km) en de rest met de treinHet was gister echt goed zwaar af en toe, maar ben blij dat ik het gehaald heb! Een persoonlijk record, had nog nooit zo ver gefietst (en al helemaal niet in mijn eentje)
Nu maar lekker slapen en morgen lees ik wel even bij!![]()
Ik weet het.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:15 schreef Tinkepink het volgende:
PPP, jij eet al een hele tijd erg weinig hoor! Niet alleen als het warm is.
En cc: jij bent mijn heldin. Wat een end!
Zie je wel dat je die excuses (die niemand gelooftquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:27 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik weet het.![]()
Ik moet even weer beseffen dat zo min mogelijk eten niet goed is.. ik ga me morgenochtend wegen, hopelijk is het resultaat goed, dan kan ik weer rustig een beetje gaan opbouwen.
Ik wéét het ook wel, maar zo kan ik het voor mezelf nog een beetje goedpratenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:32 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Zie je wel dat je die excuses (die niemand gelooft) helemaal niet nodig hebt. Je weet zelf wel dat je verkeerd bezig bent. Overigens kan je ook best wat meer gaan eten als je niet het gehoopte resultaat hebt behaald. Als je wat meer eet, val je sneller af én blijven de kilo's er ook af. Crashen is zo zinloos.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Still a little bit of your face I haven't kissed.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Jamaar ik mekker er al zo vaak overquote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:15 schreef conleche het volgende:
Lief Indiaantje: dat hoeft echt niet onder een spoiler. Ben jij nu gek. Dat is nu net waar dit topique voor bedoeld is!!
Maar je bent van geen sport, naar best veel sport gegaan toch? Spieren wegen écht behoorlijk meer dan vet! Post nog eens een lijstje, dat ik er eens kritisch naar kijk???
Ja, ongeveer 1400 kcal, ervan uitgaande dat m'n stuk fruit een banaan is. Is dat te weinig?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:18 schreef ColdFeet het volgende:
Mogge! Ik plak helemaal3 km fietsen en ik ben al helemaal bezweet
DaD, keurige gezonde lijst, maar ik denk dat het wel een klein beetje weinig eten is! Heb je 't ongeveer geteld?
Die Eat Natural dingen vullen als een tierelier (ook wel veel kcals) dus misschien is vervanging geen slecht ideequote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:27 schreef conleche het volgende:
Ik vind het helemaal geen gek lijstje. Misschien die mueslireep vervangen door fruit. Die roomkaas heb je ook in de lightvariant: is best te doen, dus als je dat lekker vindt.......
En die limo, is dat gewone met suiker? Heb je wel eens Fanta zero geprobeerd? Best lekker!
En ik zie op foto's ook dat je strakker bent. Dat je het zelf niet ziet, is omdat je er iedere dag met je neus bovenop staat. Heb je jezelf gecentimeterd toen je begon? En zie je daar nu wel verschil mee?
Oei, ehm let's see...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:43 schreef ColdFeet het volgende:
Maria, je eet nog wel best veel suiker! Special K, mueslireep (vergis je niet! lees de verpakking), vanilleyoghurt... Kan dat eventueel minder?
als je salade je maaltijd is zou ik de dressing er niet af laten hoor crientj! anders wordt je maaltijd wel erg klein! als je een salade als lunch eet kun je wel bezuinigen op dingen als kaas/pasta/dressing in de salade...quote:Op woensdag 19 augustus 2009 20:24 schreef Crientj het volgende:
Ik heb pringles onder mn bed liggen.
Moeter
vanaf
blijven.
Lijstje;
O/L: 2 boterhammen, een met ham, een met pindakaas.
T: Veel drinken, 2x een flesje met weinig(!) siroop.
T: 1 rijstwafel, met pindakaas, 2 waterijsjes.
D: Maaltijdsalade, met nog een flesje drinken.
Toetje: Ijsje van de italiaan, maar we zijn gaan lopen. Volgens mn moeder hebben we de helft van dat ijsje al verbrand door te gaan lopen. Hihi, dat geloof ik graag.
Und erg jammie zo'n bak sla!, wel jammer van de mango/peper dressing. Die vind ik niet lekker.
Verder was het een bak vol met sla, stukjes appel en druif(jammie, jammie), pastaen kalkoen.
Moet ook makkelijk zelf te maken zijn volgens mn moeder, keertje doen dan. Heerlijk.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 09:40 schreef Razztwizzle het volgende:
[knip]
@ PPP - Ik heb ook snel de neiging om te denken dat heel weinig eten = afvallen, maar het helpt echt niet, en dan krijg ik ook nog als ik te lang te weinig eet zo'n enorme zin in ongezonde dingen, zoals gisteravond. Dan kan ik maar beter over de hele linie iets meer eten, om dat te voorkomen.
[knip]
Lijstje voor vandaag:
O: Geroosterde boterham met pindakaas, komkommer, thee.
T: Nectarine
L: Kwark met bessen en aardbeien, handje muesli.
T: Festini ijsje.
D: Courgettefrittata met ham en wat kaas eroverheen, rucolasalade, stokbrood (voor lief en ouders).
En vanavond naar Paul de Leeuw
helaas, das gewoon ook heel veel suiker. relatief meer fruitsuikers dan glucosestroop misschien, maar toch echt suiker...quote:Op donderdag 20 augustus 2009 10:58 schreef shinydiscoball het volgende:
Ik had gister ook limo, maar dan heb je bijvoorbeeld van karvan cevitam met 70% natuurlijk fruit ofzo, ik heb niet gekeken hoeveel maar ik denk dat dat al minder suiker is. En als tussendoortje misschien een beetje yoghurt met fruit? Dat vult namelijk goed en dan eet je wat minder carbs.
Growing up in Spaaaaanish Harleeeeem, she's having a magnificent bobbelbips, Mariiiihiiiiaaaaaaaaaaquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:35 schreef Muis006 het volgende:
Maria mariaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, reminds me of a west side storyyyyyyyyyy
OH en bobbelbipsen roeleren!
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:39 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Growing up in Spaaaaanish Harleeeeem, she's having a magnificent bobbelbips, Mariiiihiiiiaaaaaaaaaa![]()
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:49 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maria mariaaaaaaaaaaaaaaahahahaha
She fell in loove with her vetjeeeeees
Always dancing, always zumbaaaaa
That's very netjeeeeeeeeeees tududududududud
50 gram is best veel! Nou ja, aan calorieen en suikers enzo. Niet in je bakjequote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:03 schreef MariaEtcetera het volgende:
@CF: ik heb een portie gewogen en ik eet ongeveer 50 gram! Das 10 gram meer dan de verpakking ziet als 'normale portie'. Maar ik ga idd eens zien wat er verder te bedenken is!![]()
Whoera voor de verminderde cellulitis!Ik ga mn bobbelbips maar eens analyseren binnenkort
![]()
Ik heb geen leuk jurkje aan en ik plak ookquote:Op donderdag 20 augustus 2009 11:39 schreef kwakveense het volgende:
gelukkig heb ik wel een leuk jurkje aanmaar dude wat is t heet, en plakkerig, en ieuw
Kloptquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:06 schreef Mini_rulez het volgende:
Ik moet ook flink opruimen als mijn ouders komen hoor, en als ik dan klaar ben is het nog best rommelig, maar dat zijn ze van me gewend. Als het maar hygiënisch is en iedereen kan zitten.Hoe kleiner je woning is, hoe sneller het er rommelig uitziet volgens mij.
Begrijpelijk, dan kun je het beter met de verhuizing in één keer goed doen. Zolang het leefbaar is, that is.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:09 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Klopt.
Mijn flessen shampoo en douchegel staan in de boekenkast. Staat niet erg gezellig, maar goed. Ik heb ook geen zin om echt fatsoenlijk schoon te maken en op te ruimen, want als het even meezit ben ik op korte termijn toch vertrokken
.
waarom geen yoghurt met muesli dan maria? das wel lekker! en ik doe met biogarde, die is zachter dan yoghurt en kan makkelijk zonder suikerquote:Op donderdag 20 augustus 2009 13:56 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb idd ook lang met weetabix in mn handen gestaan! Maar dan neem ik die misschien ter afwisseling, als de brinta bevalt![]()
Ik heb een flesje vloeibare zoetstof, misschien probeer ik dat wel!
Muesli hou ik niet zo van, omdat het meestal gewoon harde stukjes in je melk zijn![]()
Al kom ik wel eens bij de Groene Winkel in Utrecht, daar kan ik ook eens kijken!
![]()
Bonjour, Crientj!![]()
![]()
Vik: groot gelijk dat je dat niet doet!
Hèt magische ingrediënt in pastasalades en - sauzen zijn halfgedroogde tomaatjesquote:Op donderdag 20 augustus 2009 14:16 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ik ben nog een beetje op zoek naar het magische ingrediënt dat mijn pastasalade minder saai maakt. We hebben nu tonijn, augurk, zilveruitjes, tomaat en komkommer maar het klinkt zo nog niet echt appetijtelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:48 schreef Syrena het volgende:
En mijn gesprek bij de Hypotheker was euh![]()
weer typisch iets voor mij.
Ik weet nu in elk geval wat ik maximaal kan spenderen aan een huis en ik had bijna een date gehad
Whahaha heb jij weerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Pick up line van het jaar: "Heujjjjjj, hypotheekje doen?"
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
Ik ben nog niet zo heel ver (pagina 100) en eerst dacht ik: bleeh suf, suf financiële wanpraktijken verhaalquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:42 schreef Syrena het volgende:
Vik, hoe bevalt je het boek van Larsson?? Ik moet er nog aan beginnen, maar bewaar 'm voor als ik weer naar Voorburg moet met de trein.
Ik vind dat ook echt superveel! Ik zou dan de hele dag door moeten eten ofzo, als ik het uit 100% gezonde dingen zou willen laten bestaanquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef Syrena het volgende:
Ik begin langzamerhand ook te denken dat die richtlijnen van 2200 kcals per dag gewoon niet kloppen. Dat dat veel te veel is. Of die kcals tabellen kloppen niet. Of ik moet echt eens mijn porties gaan afmeten 's avonds.
Mja, werkelijk. Ik kreeg een beetje spijt dat ik niet mijn moeder of vader had meegenomenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:51 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Whahaha heb jij weer![]()
![]()
Pick up line van het jaar: "Heujjjjjj, hypotheekje doen?"
En dat is het codewoordquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik vind dat ook echt superveel! Ik zou dan de hele dag door moeten eten ofzo, als ik het uit 100% gezonde dingen zou willen laten bestaan![]()
Ik vind 1700-1800 voor een dag dat ik sport wel naisMaarja dan moet ik er wel aan komen
Ha, mooi dat Larsson bevalt, ik moet dus in 't begin ff doorzettenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:53 schreef Viking84 het volgende:
Hahaha, Syrena, briljant. En is dat serieus, van die Griek?
.
Hij was ook eerlijk over die bonusquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:21 schreef Tinkepink het volgende:
@Syrena: ik was er niet bij en kan de intenties van de hypotheekadviseur natuurlijk niet goed inschatten, maar ik zou je toch willen adviseren een tweede (en eventueel een derde) advies te vragen.
Waarschijnijk vindt hij je écht leuk, maar hij is ook een verkoper die alles in zal zetten om zijn bonus te halen.
Niets. Helaas.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Waarom staat er wodka in de tt. Niet echt een mager drankje.
Wat is nou wel caloriearm en procentueel sterk?
Niks, want alcohol zelf bevat al redelijk veel calorieën.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:37 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Waarom staat er wodka in de tt. Niet echt een mager drankje.
Wat is nou wel caloriearm en procentueel sterk?
Als ie vrijdag per ongeluk komt opdagen zal ik heus wel met 'm pratenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:30 schreef Tinkepink het volgende:
Oke. Vond jíj hém eigenlijk leuk? Zo van; etentje oke maar meer niet? Dan zou ik gewoon met hem gaan eten. Goede oefening voor meer serieuze dates
Kon je me dat niet 10 jaar geleden vertellenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 16:09 schreef Muis006 het volgende:
Toptip: als je gaat klussen (verf en lijm van de trap afsteken enzo), sla een dagje over als het die dag 35 graden wordt.
Ik vind jou echt zó schattig!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 15:55 schreef Syrena het volgende:
[..]
Mja, werkelijk. Ik kreeg een beetje spijt dat ik niet mijn moeder of vader had meegenomenIk bedoel, het was best een aardige kerel, maar waarom kan ik dat soort dingen niet gewoon meteen netjes afkappen
![]()
"Ik wil een hypotheek en geen gescheiden dude met kinderen"![]()
Ik moet echt eens van de people-pleaser gedoe af. Zéker als ik ooit weer eens ga daten.
WTFquote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:13 schreef motorbloempje het volgende:
argh!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben zó boos
nu heb ik dus 3 6 weken geleden mijn pasfoto ingeleverd voor de OV-Chipkaart, wellicht zelfs al langer, dus ik ga eens kijken wanneer ik 'm kan verwachten, staat er HELAAS, UW PASFOTO IS NOG NIET IN ONS BEZIT!!!![]()
dit is al de DERDE foto
Mutsie!!!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:17 schreef Muis006 het volgende:
Noooooooooo niet Greys in de grillpan doen!
Ohhhh gaaf!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Mutsie!!!![]()
Dat doet me denken: ik heb vanochtend je blousje op de post gedaan!!!!
Mwehehehe!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:18 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Maak een foto van je blote kont en stuur die op
Heb je wel kans dat zo'n conducteur zegt: "Nee, lama zien." Dan kijk je toch raar.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Mwehehehe!![]()
En dan als de conducteur vraagt: "Bent u dit echt?" heel verontwaardigd terugvragen "Heeft u mijn kont dan wel es in het echt gezien!?"
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:17 schreef Muis006 het volgende:
Noooooooooo niet Greys in de grillpan doen!
Hoe weet jij hoe mijn kont kijkt!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je wel kans dat zo'n conducteur zegt: "Nee, lama zien." Dan kijk je toch raar.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:29 schreef conleche het volgende:
[..]
Heb je wel kans dat zo'n conducteur zegt: "Nee, lama zien." Dan kijk je toch raar.
Hebben ze bij 't Hoekje niks anders dan friet?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:33 schreef Viking84 het volgende:
[..].
Wij zouden hier ook bbq'en, maar het wordt toch friet van 't Hoekje.
Jawel hoor, ze hebben ook kroketten, frikandellen, bamischijven etc etc.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 17:43 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hebben ze bij 't Hoekje niks anders dan friet?![]()
Ik eet teveel ijsjes en ik beweeg eigenlijk te weinig, met dit weer heb ik daar echt geen zin inquote:Op donderdag 20 augustus 2009 18:23 schreef MariaEtcetera het volgende:
Schrikken, Uniek!![]()
Ewelina: veel plezier! Gaat het bij jou een beetje met gezond doen ondanks het stuffy weer?
Dat is ook zo, maar ik heb nogal de neiging om na één keer snoepen "los te gaan"quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:42 schreef Tinkepink het volgende:
Zo'n drama is een magnum nu ook weer niet hoor goodbye! Volgens mij kom je nog niet eens boven de 1600 kcal uit.
Thuis Zumba, hoe doe je dat?quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
CFert, wat een mietjessportschool! Tof dat jij stoerderder bent dan de sportschoolmensen, HA!.
Speaking of which. Vriendje was laat - laat eten - nu plofbuik en het regentIk heb besloten morgen thuis te gaan Zumbaën, want morgen ben ik vrij! Dus dan mis ik alsnog niks en hoef ik nu niet mn (overigens erg lekkere!) salade eruit te shaken
Sportkleertjes aan, DVD in de speler, bank aan de kant en gaaaaaan!quote:
Op dvd! Oh, wat handigggggg! Waar heb je dat gekocht, ik ga het ook kopen!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:54 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Sportkleertjes aan, DVD in de speler, bank aan de kant en gaaaaaan!![]()
Er zijn best leuke DVDs! Ik vind Zumba Cardio Workout leuk, en de 20-minute Express DVD!
PM!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 19:57 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Op dvd! Oh, wat handigggggg! Waar heb je dat gekocht, ik ga het ook kopen!Kan ik op zondagen ook sporten
Ik heb nog niks?quote:
Veel plezier/succes/sterkte/watjeooknodighebt de komende tijd en tot de 30e!quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:04 schreef kwakveense het volgende:
in plaats van een fijne vrije dag om rustig op te ruimen en in te pakken heb ik vandaag mn aars eraf gehaast, van hot naar her gefietst, en keihard bestuurden nu is t een rotzooi, moet ik nog inpakken/paklijst maken/lunch voor morgen in de bus maken/bestuurstaken overdragen
en ik ga zo weg om afscheid te nemen van een lief vriendinnetje die een jaar naar t buitenland gaat.
bah ik vind vandaag helemaal niet leuk!
weet niet of ik nog online kom vanavond later... morgen zit ik in elk geval om 10 uur in de trein en om 12 uurin de bus op weg naar Imola...kom de dertigste weer terug...
Hoe zie je dat dan voor je als ik een e met trema wil? Ik snap het in ieder geval nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goodbye, in plaats van moeilijk doen met cijfercombinaties gewoon SHIFT + knop die je moet hebben?.
Nietus! ï ë ö.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:11 schreef kwakveense het volgende:
heb je een EEEof zo'n andere mini netbook?dan moet je helaasmet t menuutje symbool invoegen werken...
Oh, ik had gister ineens een nieuw dansje bij Zumba (5 weken niet geweest ofzoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, Italiaaaa! Tof, Kwak!Kijk wel uit he, ze schijnen een hittegolf te hebben daar!
En oe oe, ik kan natuurlijk ook nog vandaaag thuis zumba doen! Als mn eten op tijd zakt! Whoop whoop![]()
En ja, ik heb net een mini filmpje gekeken en daar word ik altijd blij van
Picture this. Je nichtjes hebben in je auto gezeten met fruit. Je gaat op vakantie, laat de auto daarom anderhalve week staan en je komt terug. Hoeveel fruitvliegjes zitten er dan in je auto? Dat was mijn dag vandaag.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef Tinkepink het volgende:Als ik rationeel ga nadenken over kinderen wil ik ze ook niet
En ik heb er twee.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het hebben van kinderen erger is dan je ergste fantasie/nachtmerrie en tegelijkertijd ook zoveel leuker/mooier/etc. dan je je ooit voor kunt stellen. Je kunt er gewoon niets zinnigs over zeggen
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:29 schreef loveli het volgende:
Terugleespost.
[..]
Picture this. Je nichtjes hebben in je auto gezeten met fruit. Je gaat op vakantie, laat de auto daarom anderhalve week staan en je komt terug. Hoeveel fruitvliegjes zitten er dan in je auto? Dat was mijn dag vandaag.
Nadat ik uit het vliegtuig en de trein stapte, that is. Nu ff verder lezen en jet-lag overwinnen.
Ik kan zo even niks ontdekken, maar dat kan ook aan het licht liggenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:37 schreef Syrena het volgende:
Ieuwuwuwuwuwwwww Loveli![]()
Goodbye, er moeten ook ergens cijfers op de zijkanten van de toetsen staan, samen met de FN kun je die dan als je numlockpad gebruiken. Kan zijn dat je die cijfers niet heel goed ziet, op mijn lappie zijn ze blauw ipv wit.
Je hebt dan twee functies in 1 toets, bv. de komma en met de fn is het de 1 ofzo (zit nu niet op de laptop, dus ik ken de exacte combi niet).
I'm afraid your water is mistaken! Ik was mn hamsterhok aan het schoonmakenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:52 schreef Goodbye het volgende:
Even eenvoor Maria, die nu vast aan het Zumbaën is
dat voel ik aan m'n water.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
I'm afraid your water is mistaken! Ik was mn hamsterhok aan het schoonmakenHamsters genderen was moeilijk, volgens mij hebben we, naast Mamster, minstens een vrouwtje, en de andere twee babies waren zo druk dat ik ze onmogelijk van de onderkant kon bekijken
Morgen nog maar eens proberen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en daarom ga ik zo lekker een galiameloen in stukjes snijden voor Mr.MoBlo en mezelf...Lijstje van vandaag slaat ook weer nergens op, zelfs een kroket die daar niets te zoeken heeft
![]()
als het eind september nog niet naar mijn zin gaat ga ik eens zien of ik bij het sportcentrum een voedings-/sportdeskundige kan vinden
Ja doei.
Dat weet ik wel hoor, ik zei ook niet dat het gezond was. Alleen dat er minder toegevoegde suikers bijzaten. Ik moet er wel bij zeggen dat ik dat soort dingen zelf nooit in huis haal trouwens, het stond bij de mensen bij wie ik aan het eten wasquote:Op donderdag 20 augustus 2009 12:09 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
50 gram is best veel! Nou ja, aan calorieen en suikers enzo. Niet in je bakje
SDB, fruitsuiker is ook suiker natuurlijk. Ik zou toch eens kritisch de etiketten bekijken
Mootje:quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:51 schreef motorbloempje het volgende:
het is niet alleen de warmte, ik ben echt vet geworden in de vakantie, en niet eens omdat ik excessief veel eet, maar ik beweeg gewoon niet![]()
en da's gewoon stom en dat weet ik wel, en ik dacht dat ik het niet zo erg zou vinden.
Ik hoop nu dat ik dit aankomen even nodig heb/had om vervolgens weer aan de slag te kunnen op naar de 64 ofzo..
denk ik..
Eitjes zijn gezond, maar iedere dag 2 is best veel hoor! Verder is het inderdaad best moeilijk om gezond te (blijven) eten op je werk. Ik breek me de kop ook al hoe ik het straks aan moet pakken, want:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:05 schreef Belana het volgende: gisteren heb ik 's middags bij de lunch maar 2 eitjes meegenomen voor later 's middags, dus dat ga ik maar doen voortaan.
Je gaat steeds harder hè?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 07:22 schreef sigme het volgende:
Vandaag werk ik thuis, dat scheelt een boel reistijd. En dan hoef ik dus ook geen 2x40minuten te fietsen. Ter compensatie een klein rondje gerend: 5,2 km. Wel héél hard gerend, 11,9 km/u.
Geen salade zeg je, en daarna som je salades op. Wat bedoel je met geen salade?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 08:42 schreef Tinkepink het volgende:
Wie heeft zin om mee te denken? Ben op zoek naar gerechten die
ik makkelijk meenemen kan (desnoods in een koelbox)
niet persé hoef op te warmen
snel zijn klaar te maken (max. 10 minuutjes 's morgens of de avond ervoor, liever minder)
géén brood
gezond
géén salade
Ik kom nu uit op
- salade van bladsla met diverse ingredienten (max. 2 x per week)
- salade van andere groente met dressing
- koude gevulde wraps
- sushi (kan je sushi eigenlijk invriezen?)
- yoghurt met vruchten
- koude groentetaart
- ....
Omdat ik zelf ook al op het idee van salades kwam en niet meer dan 2 x per week bladgroentes wil etenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:16 schreef sigme het volgende:
[..]
Geen salade zeg je, en daarna som je salades op. Wat bedoel je met geen salade?
Omelet schijnt ook prima koud eetbaar - kan ook veel groente in verstopt worden.
Pannekoekjes (denk ook aan pannekoekentaart: kan hartig en zoetig, goed pletten, invriezen per punt, punt mee)
Ik hou erg van koude rijst, eindeloos combineerbaar.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:44 schreef motorbloempje het volgende:Dat klinkt erg herkenbaar. Als mijn kleren me niet lekker zitten, wil ik ook de deur niet uit. Dat levert nog wel eens een drama op, al ga ik meestal uiteindelijk wel gewoon naar zo'n feestje. Je maakt het alleen erger voor jezelf door thuis te blijven sikkeneuren, en je vrienden kan het niets schelen of je een paar kilo zwaarder bent.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit gezegd hebbende: ik heb vanavond een bruiloftsfeestje en ik kijk er zo tegenop. Ik dacht altijd dat zwanger zijn een goed excuus was om je buik niet in te houden en vrede te hebben met je curves. Niets is minder waar. Ik zit al dagen in 'Ik heb niets om aan te trekken!'-modus. Gister heb ik in een uiterste wanhoopspoging maar wat jurkjes besteld die hopelijk nog het beste maken van mijn formaatje walvis.
Ik verlang zo naar mijn oude lichaam. Als ik de stapel spijkerbroeken in mijn kast zie dan kan ik wel janken. Ik kan me niet eens herinneren wanneer de laatste keer was dat ik er nog een paste. (Maart? April?) Een ding weet ik zeker: als ik de kleine eruit gewerkt heb ga ik NOOIT meer klagen over sporten. Ik snak naar intensieve lichaamsbeweging. Omdraaien in bed voelt nu al als een krachtsinspanning van Olympische proporties.
Heerlijk, zelfmedelijden.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
4 november. Dat klinkt nog heel ver weg, maar over 1 week heb ik vakantie (voor 3 weken) en daarna hoef ik nog maar 2 weken te werken tot mijn verlof.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:39 schreef cyclechick het volgende:
Claudia, wanneer ben je uitgerekend?
k heb geen idee hoe het voelt om zwanger te zijn, maar als het ook nog eens zo warm is, lijkt het me wel lastiger!
Sterkte, in ieder geval!
Ja. Wees jezelf. Volg je gevoel.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:35 schreef cyclechick het volgende:
couscous!! dat is ook lekker!
Ik heb maandag mijn eerste sollicitatiegesprek! voor een baan die niet boven aan mijn lijstje staan van de brieven die ik heb verstuurd, maar ja, als ik niets te kiezen heb, dan toch echt maar deze..
3 september nog een tweede gesprek van een baan die me leuker lijkt, maar die wel een eind reizen is..
dit weekend dus maar voorbereiden; iemand nog tips?
Halverwege?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:50 schreef Tinkepink het volgende:
En Claudia: gelukkig zit je pas halverwege de zwangerschap! Hoogzwanger is het nu echt niet uit te houdenWat betreft je figuur: het komt echt wel weer goed
Met een beetje geluk en training ben je straks nog mooier dan voor je zwangerschap.
Ik ben bang dat je te weinig hebt gegeten en dat je lichaam in de spaarstand staat.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:54 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Goedemorgen.. net dus eindelijk weer eens gewogen, 64.8, dat is 2.9 kilo erbij in 2.5 maand.
Ik baal best wel, maar minder erg dan ik had gedacht, want:
- Het zal wel deels vocht zijn, mijn buik is ook wat opgezwollen
- Ik had het wel min of meer verwacht
- Ik kijk met een redelijk tevreden gevoel in de spiegel + mijn kleren zitten niet strakker
- Misschien zijn het wat spieren? De laatste drie weken heb ik veel gesport, maar weet niet of dat al zo snel kan?
Ik ga dit weekend netjes eten, en dan maandag nog eens wegen, de warme dagen zijn iig over, dus vocht moet dan wel weer weg zijn.
Bah.
Nouja, de eerste 2 maanden tellen niet mee qua buik vind ik (wel qua misselijkheid helaas). Dus dan heb je nog 7 maanden om maatje luchtballon te bereiken.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:57 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Halverwege?![]()
Over 3 dagen zit ik precies op 7 maanden. Ik ben aan het aftellen!
Meer nog dan mijn figuur mis ik denk ik het kunnen sporten. Ik had dat nooit verwacht, want ik zie mezelf niet echt als een sporter. Nou ja, zoals ik al zei: mij hoor je er na mijn zwangerschap niet meer over klagen.
Hmm, zó weinig is het nu toch ook weer niet? Kwam steeds op zo'n 1200 kcal. Wat zou jij aanraden nu dan, voor het weekend ?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:58 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je te weinig hebt gegeten en dat je lichaam in de spaarstand staat.
Dat kan ik niet zo zonder wat extra info (en een rekenprogrammaatje onlinequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:01 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Hmm, zó weinig is het nu toch ook weer niet? Kwam steeds op zo'n 1200 kcal. Wat zou jij aanraden nu dan, voor het weekend ?
Ik heb geen concrete tips, maar het heeft mij wel geholpen om te beseffen dat solliciteren een wisselwerking is. Het gaat er niet alleen om dat jou de baan leuk/geschikt lijkt, maar je toekomstige werkgever wil ook iemand die in die functie/dat bedrijf past. Het kan zo zijn dat je denkt dat je droombaan aan een ander vergeven is, terwijl die baan echt niks voor jou zou zijn geweest. Zo ben ik uiteindelijk op een project terechtgekomen dat ik vantevoren nooit zelf uitgekozen had. Achteraf begrijp ik pas hoeveel geluk ik hiermee heb gehad. Het project waar ik aanvankelijk op gesolliciteerd had was niets voor mij geweest. Onze begeleiders hadden dat veel beter door dan wijzelf.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:35 schreef cyclechick het volgende:
couscous!! dat is ook lekker!
Ik heb maandag mijn eerste sollicitatiegesprek! voor een baan die niet boven aan mijn lijstje staan van de brieven die ik heb verstuurd, maar ja, als ik niets te kiezen heb, dan toch echt maar deze..
3 september nog een tweede gesprek van een baan die me leuker lijkt, maar die wel een eind reizen is..
dit weekend dus maar voorbereiden; iemand nog tips?
Ben 1.73 (na een jaartje pilates hoop ik 1.75quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:04 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Dat kan ik niet zo zonder wat extra info (en een rekenprogrammaatje online) Hoe lang ben je, hoe zwaar ben je en hoe vaak sport je in de week? En je was nog best jong geloof ik hè?
Gewicht (kg) 65quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:07 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ben 1.73 (na een jaartje pilates hoop ik 1.75), weeg nu dus 64.8 en ik sport minimaal twee keer per week, meestal drie keer. En ik ben 22.
Nee, juist minderquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en wat betreft Brinta: ik weet weer precíes waarom ik vroeger toen ik nog een MiniMaria was wel altijd om Brinta vroeg aan mn mams, maar dan uiteindelijk tergend langzaam at, tussen de kokhalzingen door![]()
Ik vind het namelijk best wel heel lekker.
Maar de textuur is zo slimey als de neten.
Zou het helpen om er extra melk bij te doen?
Jamaar tis nu al zo lobbigquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:16 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee, juist minderDan wordt het steviger.
Pfoe, 1700quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewicht (kg) 65
Lengte (cm) 173
Leeftijd 22
Activiteitsniveau 2
Je BMR 1487 kcal
Onderhoud 2054
Dit betekent dat je in principe dus nooit onder de 1500 kcal mag komen omdat je anders je basale stofwisseling kapot maakt. Daarnaast gaat je lichaam spieren "opeten" en word je dus niet strakker, alleen slapper.
Waar stond dat lijstje ook al weer waarin stond wat er met je lichaam gebeurt als je onder je BMR gaat zitten?
Waarom ga je niet gewoon op minimaal 1700 kcal zitten en gericht sporten? Je maakt je lichaam zo kapot. Volgens mij is het namelijk niet zo dat je af moet vallen, maar dat je moet trainen. Spieren zijn de oplossing, niet het verliezen van kilo's.
Sjuist. Je zei eerder ergens weetabix te overwegen als alternatief als Brinta bevalt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oh en wat betreft Brinta: ik weet weer precíes waarom ik vroeger toen ik nog een MiniMaria was wel altijd om Brinta vroeg aan mn mams, maar dan uiteindelijk tergend langzaam at, tussen de kokhalzingen door![]()
Waar bereken je dit, Tink? Ik ben ook wel benieuwd naar mijn BMR eigenlijk.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:13 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Gewicht (kg) 65
Lengte (cm) 173
Leeftijd 22
Activiteitsniveau 2
Je BMR 1487 kcal
Onderhoud 2054
Ja, dat wil ik op zich wel, maar het zijn de grote boodschappen en ik heb de auto niet overdagquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:28 schreef MariaEtcetera het volgende:
PPP: eerder boodschapjes doen en dan een extra T of twee inplannen?![]()
Sigme: Orly? Whoop! Ik wou alleen dat ik probeer-hoeveelheden mee kon nemen uit de super, zometeen staat mn kast vol met ontbijtgranenNon-slijmerige brinta-achtige substantie klinkt wel tof, dus misschien maar even weetabix halen toch...
Ik hou ook wel van Brinta! En tegelijk vind ik het viesj
Hier: http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htmquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:26 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Waar bereken je dit, Tink? Ik ben ook wel benieuwd naar mijn BMR eigenlijk.
Extra Brinta juist, zodat het bijna beton wordt.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
Dus eigenlijk zou ik:quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hier: http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm
En dan de tweede formule.
Ik zie net dat ik bij PPP nog te laag zat met het activiteitsniveau . Om niet aan te komen zou PPP zelfs 2305 kcal mogen eten.
Je bedoelt: als je niet wilt aankomen mag je tot 2207.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:36 schreef MariaEtcetera het volgende:
Razzt: stimmt!En als je niet wilt afvallen mag je tot 2207
![]()
wat raar?quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:17 schreef Tinkepink het volgende:
Shit, de sushirijst is mislukt. Te gaar. Hoe kan dat, als ik me precies aan de kooktijd heb gehouden
Euh ja dattequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:38 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Je bedoelt: als je niet wilt aankomen mag je tot 2207.
Ok, dan is het goed.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:39 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
@ Mini: dat weet ik, het ging om het idee.
@ de rest: ik vind het ook wel erg veel klinken hoor, als ik 2300 kcal per dag zou eten, zou ik écht wel aankomen volgens mij.
Ik moest lachen hoorquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:41 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Ok, dan is het goed.
Misschien is je stofwisseling dan al niet meer zo snel als hij zou kunnen zijn, des te meer reden om langzaam wat meer te gaan eten, dan kun je het misschien weer wat opvoeren (voeren, whehe).
Ik ga proberen het me niet te laten ontmoedigen, maar daarom ga ik het ook langzaam opvoeren, dan kan mijn lichaam er ook aan wennen. En ik ga voor allemaal awesome gezond voer.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
PPP: het kan zijn dat je terwijl je lichaam went aan de nieuwe energie-hoeveelheden eerst even zwaarder wordt. Laat dat je niet ontmoedigen! Uiteindelijk is het tegen de evil jojo-factor en voor je eigen hawt body
Dat is wel heel koud hoor 's winters zeg ik uit ervaringquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 10:50 schreef Syrena het volgende:
Oh en ik had gisteren gebeld voor 2 huizen, krijg ik vanmorgen een mail dat 1 al is verkocht. Wel onder voorbehoud van financiering. Als de koop niet doorgaat bellen ze me alsnog voor een bezichtiging.
(Dat was het huis twee straten van mijn ouders af, heeft geen CV maar gashaarden, hence de fijne prijs)
I wish I knew!quote:
Ja dat wel maar ligt er aan hoe de isolatie is in het huis ook anders gaat dat weer niet op.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:35 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik vond gashaarden juist altijd wel fijn.![]()
Het wordt altijd lekker snel warm als je de haard aansteekt en het is ook nog eens veel goedkoper stoken dan met CV (als je niet alle kamers verwarmt).
quote:De eksi koekoe is bekend als de eiercake, en is de topper in de surinaamse keuken. Lekkere luchtige taart, bestrooid met muisjes. Heerlijk om uit te delen op feestjes.
Zwangerschap vereist wel een andere manier van kleden ja! Maar als je de knop omzet van 'spijkerbroek' naar 'jurk' scheelt het al een hoop. Ik had tijdens mijn zwangerschap (van 58 naar 83 kiloquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 09:31 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat klinkt erg herkenbaar. Als mijn kleren me niet lekker zitten, wil ik ook de deur niet uit. Dat levert nog wel eens een drama op, al ga ik meestal uiteindelijk wel gewoon naar zo'n feestje. Je maakt het alleen erger voor jezelf door thuis te blijven sikkeneuren, en je vrienden kan het niets schelen of je een paar kilo zwaarder bent.
Dit gezegd hebbende: ik heb vanavond een bruiloftsfeestje en ik kijk er zo tegenop. Ik dacht altijd dat zwanger zijn een goed excuus was om je buik niet in te houden en vrede te hebben met je curves. Niets is minder waar. Ik zit al dagen in 'Ik heb niets om aan te trekken!'-modus. Gister heb ik in een uiterste wanhoopspoging maar wat jurkjes besteld die hopelijk nog het beste maken van mijn formaatje walvis.
Ik verlang zo naar mijn oude lichaam. Als ik de stapel spijkerbroeken in mijn kast zie dan kan ik wel janken. Ik kan me niet eens herinneren wanneer de laatste keer was dat ik er nog een paste. (Maart? April?) Een ding weet ik zeker: als ik de kleine eruit gewerkt heb ga ik NOOIT meer klagen over sporten. Ik snak naar intensieve lichaamsbeweging. Omdraaien in bed voelt nu al als een krachtsinspanning van Olympische proporties.
Heerlijk, zelfmedelijden.
Leuk juist! Steeds een of twee nieuwe producten kopen en op internet opzoeken wat je ermee moetquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 11:39 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben net in de geweldigste toko van Groningen geweest.. Van driekwart van de producten zou ik niet weten wat ik er mee moest, maar goed.
.
Je krijgt nog best veel huis voor dat geld!! Dat huis van het eerste linkje spreekt mij geloof ik meer aan.....maar je hebt misschien niet zo'n zin om zo dicht bij je ouders te wonen??quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:44 schreef Syrena het volgende:
Oh popjes, huis twee blijkt ook al verkocht, onder voorbehoud van financieringTermijn loopt tot 15 september.
Die paupers in het Zuiden moeten eens ophouden met die huizen voor mijn neus weg te kapen![]()
Co, ze staan niet op Funda. Dus ik hoop dat de linkjes werken
Huis 1 http://www.johndriessens.nl/index.php?ct=2&sdet=385&nf=1 (mijn vader was al gaan kijken en in gedachten de struiken uit de voortuin aan het rukken). Deze is dus twee straten van hen af.
Huis 2 http://www.estate-ware.com/dev/getportaldv2.asp?params=&submap=100077&key=1000770488MZK56O
(mijn voorkeur)
"Gefeliciteerd met de aankoop van uw garagebox", stond er op een van de offertes die ik kreeg van notarissenquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:00 schreef conleche het volgende:
Ik geloof dat in Amsterdam je daar alleen nog een garage voor kan kopen.
Het bruist hier ook! Tot 11 uur 's avonds meestalquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:29 schreef Mini_rulez het volgende:
Whehe, er staat een huis op Funda dat precies hetzelfde is als dat van mijn ouders, een paar deuren verder. Grappig om te lezen wat ze erover zeggen.
"De rust van het heuvellandschap is op slechts enkele autominuten te vinden, net zoals de bruisende steden Heerlen, Aken, Sittard en Maastricht."
Heerlen-Stein is maar 20 kmquote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:31 schreef Syrena het volgende:
En in de Parkstad (Heerlen en omg) nog veel meer. Maar ik wil daar echt niet wonen, te ver weg van de fam, werk en vrienden.
Ik heb hem gehuurd, voor een maand. 600 dollar. Het goedkoopste wat ik kon krijgen. Hij levert me ook problemen op, maar de eigenaar komt rustig om alles op te lossen. Gister en vanmorgen wou hij niet starten, gisternacht had ik een licht laten branden dus dat was niet gek, maar vannacht niet. Misschien is er iets mis met de accu. Maar, de eigenaar komt gelijk als ik bel en lost alles op. Wel fijn, voordat ik er ergens in de middle of nowhere mee strand. Nu nog leren een band te vervangen, en ik kan op pad!quote:
huldequote:Op vrijdag 21 augustus 2009 13:43 schreef uniekhoorn het volgende:
Hoi,
Lijst;
Br: meergranenbolletje met tomaat, komkommer en sla, sneetje met roomkaas light, gekookt ei, beschuit metappelstroop.
T: appel
T: koekje bij de koffie denk ik
T: wat lekker bij moeders
D: jullienesoep met balletjes, hamburger van tartaar, gekookte sperziebonen, rode kool
Ben 27.5 kg afgevallenDamn
Mensen die uit Limburg naar de Randstad trekken en nooit meer terugkomen.quote:Op vrijdag 21 augustus 2009 14:38 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Heerlen-Stein is maar 20 kmDa's toch vlakbij?
Mini, hoe bedoel je 'mensen zoals wij'? Degenen die in de Randstad blijven plakken vanwege de werkgelegenheid?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |