abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:10:15 #151
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_72051744
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_72051762
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goodbye, in plaats van moeilijk doen met cijfercombinaties gewoon SHIFT + knop die je moet hebben? .
Hoe zie je dat dan voor je als ik een e met trema wil? Ik snap het in ieder geval niet
Stay with me, let's just breathe.
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:11:34 #153
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_72051801
heb je een EEEof zo'n andere mini netbook?dan moet je helaasmet t menuutje symbool invoegen werken...
pi_72051851
Gewoon, eerst SHIFT + " indrukken, dan de 'e'.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_72051864
Een Toshiba A100.

En ach, dan hier maar zonder trema's en dergelijke
It's funny how the colors of the real world only seem really real when you viddy them on the screen.
pi_72051898
ë
pi_72051908
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:11 schreef kwakveense het volgende:
heb je een EEEof zo'n andere mini netbook?dan moet je helaasmet t menuutje symbool invoegen werken...
Nietus! ï ë ö.
Acer Aspire One.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_72051936
pi_72051956
Goed gedaan. .
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:15:51 #160
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_72052019
oh! ik moest laatst typen op zo'n ding en die kon het niet...

mijn spatiebalk is trouwens kapot, hij doet t alleen als je heel hard ramt op de linkerkant

en nu ga ik er vandoor. even naar t feestje en daarna weer inpak en overdrachtstress...
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:16:02 #161
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72052027
Oe, Italiaaaa! Tof, Kwak! Kijk wel uit he, ze schijnen een hittegolf te hebben daar!

En oe oe, ik kan natuurlijk ook nog vandaaag thuis zumba doen! Als mn eten op tijd zakt! Whoop whoop
En ja, ik heb net een mini filmpje gekeken en daar word ik altijd blij van
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:18:37 #162
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_72052119
ik neem1000jurkjes, halveleggings,rokjes, tshirtjes en hemdjesmee...(argh die spatiebalk!!)komthelemaal goed!
pi_72052141
Goodbye, heb je geen knopje FN? Indien ja, dan moet je die indrukken en dan ALT en dan heb je ook ergens toetsen met nummertjes op de zijkant. Zo werkt het iig op m'n Delletje.
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72052303
Oh, dat heb ik inderdaad Syrena!

Of tenminste, als ik Fn Alt E intik krijg ik een é. Maar hoe moet dat dan als ik een e met trema of streepje naar links wil?
pi_72052368
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, Italiaaaa! Tof, Kwak! Kijk wel uit he, ze schijnen een hittegolf te hebben daar!

En oe oe, ik kan natuurlijk ook nog vandaaag thuis zumba doen! Als mn eten op tijd zakt! Whoop whoop
En ja, ik heb net een mini filmpje gekeken en daar word ik altijd blij van
Oh, ik had gister ineens een nieuw dansje bij Zumba (5 weken niet geweest ofzo ) en die was zó leuk, werd er helemaal blij van!
  Vis een optie? donderdag 20 augustus 2009 @ 20:29:20 #166
70532 loveli
N
pi_72052570
Terugleespost.
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef Tinkepink het volgende:
Als ik rationeel ga nadenken over kinderen wil ik ze ook niet En ik heb er twee.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het hebben van kinderen erger is dan je ergste fantasie/nachtmerrie en tegelijkertijd ook zoveel leuker/mooier/etc. dan je je ooit voor kunt stellen. Je kunt er gewoon niets zinnigs over zeggen
Picture this. Je nichtjes hebben in je auto gezeten met fruit. Je gaat op vakantie, laat de auto daarom anderhalve week staan en je komt terug. Hoeveel fruitvliegjes zitten er dan in je auto? Dat was mijn dag vandaag.
Nadat ik uit het vliegtuig en de trein stapte, that is. Nu ff verder lezen en jet-lag overwinnen.
crap in = crap out
  donderdag 20 augustus 2009 @ 20:33:44 #167
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_72052724
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:29 schreef loveli het volgende:
Terugleespost.
[..]

Picture this. Je nichtjes hebben in je auto gezeten met fruit. Je gaat op vakantie, laat de auto daarom anderhalve week staan en je komt terug. Hoeveel fruitvliegjes zitten er dan in je auto? Dat was mijn dag vandaag.
Nadat ik uit het vliegtuig en de trein stapte, that is. Nu ff verder lezen en jet-lag overwinnen.
Je auto kwam vanzelf naar je toe gevlogen?
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_72052864
Ieuwuwuwuwuwwwww Loveli

Goodbye, er moeten ook ergens cijfers op de zijkanten van de toetsen staan, samen met de FN kun je die dan als je numlockpad gebruiken. Kan zijn dat je die cijfers niet heel goed ziet, op mijn lappie zijn ze blauw ipv wit.
Je hebt dan twee functies in 1 toets, bv. de komma en met de fn is het de 1 ofzo (zit nu niet op de laptop, dus ik ken de exacte combi niet).
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_72052949
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:37 schreef Syrena het volgende:
Ieuwuwuwuwuwwwww Loveli

Goodbye, er moeten ook ergens cijfers op de zijkanten van de toetsen staan, samen met de FN kun je die dan als je numlockpad gebruiken. Kan zijn dat je die cijfers niet heel goed ziet, op mijn lappie zijn ze blauw ipv wit.
Je hebt dan twee functies in 1 toets, bv. de komma en met de fn is het de 1 ofzo (zit nu niet op de laptop, dus ik ken de exacte combi niet).
Ik kan zo even niks ontdekken, maar dat kan ook aan het licht liggen Bedankt voor de tip in ieder geval!

Lekker thuiskomen Loveli!
pi_72053456
Even een voor Maria, die nu vast aan het Zumbaën is dat voel ik aan m'n water.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:05:39 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72053954
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 20:52 schreef Goodbye het volgende:
Even een voor Maria, die nu vast aan het Zumbaën is dat voel ik aan m'n water.
I'm afraid your water is mistaken! Ik was mn hamsterhok aan het schoonmaken Hamsters genderen was moeilijk, volgens mij hebben we, naast Mamster, minstens een vrouwtje, en de andere twee babies waren zo druk dat ik ze onmogelijk van de onderkant kon bekijken Morgen nog maar eens proberen dus
pi_72054041
quote:
Op donderdag 20 augustus 2009 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

I'm afraid your water is mistaken! Ik was mn hamsterhok aan het schoonmaken Hamsters genderen was moeilijk, volgens mij hebben we, naast Mamster, minstens een vrouwtje, en de andere twee babies waren zo druk dat ik ze onmogelijk van de onderkant kon bekijken Morgen nog maar eens proberen dus

Wat is het hier rustig voor een avond zeg! Heb ik eens alle tijd om de hele avond lui op de bank te hangen
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:18:15 #173
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_72054426
No worries missus! Ik ga zo Zumbaën, promise! Vriendje gaat zo onder de douche dus heeft ie geen last van mn gehups en dan is ie klaar als ik eronder wil
pi_72055363
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
en daarom ga ik zo lekker een galiameloen in stukjes snijden voor Mr.MoBlo en mezelf... Lijstje van vandaag slaat ook weer nergens op, zelfs een kroket die daar niets te zoeken heeft

als het eind september nog niet naar mijn zin gaat ga ik eens zien of ik bij het sportcentrum een voedings-/sportdeskundige kan vinden
Ja doei.
  donderdag 20 augustus 2009 @ 21:46:30 #175
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_72055428
Mootje, ik ben geen rocket scientist, maar ik weet wel dat de uitkomst nooit positief is als je na een paar warme dagen gaat kijken of je nog net zo dun/licht bent als daarvoor ivm vocht vasthouden enzo.
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')