Hoe zie je dat dan voor je als ik een e met trema wil? Ik snap het in ieder geval nietquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:07 schreef DevilsAndDust het volgende:
Goodbye, in plaats van moeilijk doen met cijfercombinaties gewoon SHIFT + knop die je moet hebben?.
Nietus! ï ë ö.quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:11 schreef kwakveense het volgende:
heb je een EEEof zo'n andere mini netbook?dan moet je helaasmet t menuutje symbool invoegen werken...
Oh, ik had gister ineens een nieuw dansje bij Zumba (5 weken niet geweest ofzoquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:16 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oe, Italiaaaa! Tof, Kwak!Kijk wel uit he, ze schijnen een hittegolf te hebben daar!
En oe oe, ik kan natuurlijk ook nog vandaaag thuis zumba doen! Als mn eten op tijd zakt! Whoop whoop![]()
En ja, ik heb net een mini filmpje gekeken en daar word ik altijd blij van
Picture this. Je nichtjes hebben in je auto gezeten met fruit. Je gaat op vakantie, laat de auto daarom anderhalve week staan en je komt terug. Hoeveel fruitvliegjes zitten er dan in je auto? Dat was mijn dag vandaag.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef Tinkepink het volgende:Als ik rationeel ga nadenken over kinderen wil ik ze ook niet
En ik heb er twee.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het hebben van kinderen erger is dan je ergste fantasie/nachtmerrie en tegelijkertijd ook zoveel leuker/mooier/etc. dan je je ooit voor kunt stellen. Je kunt er gewoon niets zinnigs over zeggen
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:29 schreef loveli het volgende:
Terugleespost.
[..]
Picture this. Je nichtjes hebben in je auto gezeten met fruit. Je gaat op vakantie, laat de auto daarom anderhalve week staan en je komt terug. Hoeveel fruitvliegjes zitten er dan in je auto? Dat was mijn dag vandaag.
Nadat ik uit het vliegtuig en de trein stapte, that is. Nu ff verder lezen en jet-lag overwinnen.
Ik kan zo even niks ontdekken, maar dat kan ook aan het licht liggenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:37 schreef Syrena het volgende:
Ieuwuwuwuwuwwwww Loveli![]()
Goodbye, er moeten ook ergens cijfers op de zijkanten van de toetsen staan, samen met de FN kun je die dan als je numlockpad gebruiken. Kan zijn dat je die cijfers niet heel goed ziet, op mijn lappie zijn ze blauw ipv wit.
Je hebt dan twee functies in 1 toets, bv. de komma en met de fn is het de 1 ofzo (zit nu niet op de laptop, dus ik ken de exacte combi niet).
I'm afraid your water is mistaken! Ik was mn hamsterhok aan het schoonmakenquote:Op donderdag 20 augustus 2009 20:52 schreef Goodbye het volgende:
Even eenvoor Maria, die nu vast aan het Zumbaën is
dat voel ik aan m'n water.
quote:Op donderdag 20 augustus 2009 21:05 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
I'm afraid your water is mistaken! Ik was mn hamsterhok aan het schoonmakenHamsters genderen was moeilijk, volgens mij hebben we, naast Mamster, minstens een vrouwtje, en de andere twee babies waren zo druk dat ik ze onmogelijk van de onderkant kon bekijken
Morgen nog maar eens proberen dus
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.en daarom ga ik zo lekker een galiameloen in stukjes snijden voor Mr.MoBlo en mezelf...Lijstje van vandaag slaat ook weer nergens op, zelfs een kroket die daar niets te zoeken heeft
![]()
als het eind september nog niet naar mijn zin gaat ga ik eens zien of ik bij het sportcentrum een voedings-/sportdeskundige kan vinden
Ja doei.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |