abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:42:17 #1
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71774936
Het vorige deel: Slank de zomer door #828 8% !!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71775002
Yo tvp
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71775073
Kinderwensdingen zijn lastig. Mijn lief wil heel graag. Ik nog niet. En wanneer ik wel wil weet ik niet. En rationeel uitleggen waarom nog niet ook niet.

Maar D&D - wil je vriend nooit kinderen, of nu niet?
pi_71775374
Razz: Hij zegt niet dat 'ie nooit kinderen wil. Hij vraagt zich af of 'ie een goede vader zou zijn en een eventueel kind wel genoeg te bieden heeft. Natuurlijk vraag ik mijzelf dat ook af, maar ik ben een stuk zekerder geworden wat dat betreft sinds m'n oudste nichtje geboren is en m'n zus en zwager me zo vaak hebben laten oppassen. Ik vind het ook echt heel fijn dat ze zo duidelijk vertrouwen in me hebben (m'n zus heeft zelfs gezegd dat ze graag zou willen dat ik de voogdij kreeg over hun meisjes mocht er iets met haar en m'n zwager gebeuren).

Trouwens, ik zie ook wel in dat nú kinderen krijgen geen goed idee is. Daarvoor is er nog te veel onzeker in ons leven. Eerst maar eens afstuderen, verhuizen uit het studentenhuis en nog een poosje van elkaar genieten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71775405
Hola
pi_71775434
Nou, er is op de BBC2 weer een heerlijke docu over drie meiden van 16, waarvan er eentje een baby heeft en eentje zwanger is

Waarom kijk ik dat toch ook

Oh en dan nog het verhaal van de achterburen. Of meer van hun zoon. Kreeg vriendin, ging aan de drugs samen met de vriendin, kregen desondanks samen 3 kinderen. Jongste werd meteen uit huis geplaats bij opa en oma (=onze achterburen). De twee anderen volgenden twee jaar geleden. Hij mag ze wel zien, maar is uit zijn huis gezet wegens dealen. Deze week zien we hem uit de auto stappen en daarachteraan zijn nieuwe vriendin. Zwanger En zijn nieuwe vriendin heeft zelf al twee kinderen.

Oh, op de BBC is de eerste van de meiden die een baby had inmiddels ook zwanger van de tweede.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71775517
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:44 schreef Syrena het volgende:
Yo tvp
Yo!! Second that!!
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:00:01 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71775534
Als ik rationeel ga nadenken over kinderen wil ik ze ook niet En ik heb er twee.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het hebben van kinderen erger is dan je ergste fantasie/nachtmerrie en tegelijkertijd ook zoveel leuker/mooier/etc. dan je je ooit voor kunt stellen. Je kunt er gewoon niets zinnigs over zeggen
pi_71775543
Syrena, erg is dat he. Wil je een kind adopteren dan moet je haast heilig zijn, alles perfect doen, helemaal gezond zijn, jaren wachten, je suf betalen en allerlei tests doorstaan (ik heb een collega die dat nu allemaal aan het doen is en het is echt niet mals, die hele procedure). Maar elke mafkees die wel vruchtbaar is mag er zomaar onbeperkt kinderen uitpoepen .

Mijn maag doet trouwens nog steeds zeer, en ik heb nooit maagpijn o.i.d. ik snap er niets van. Wordt je hele maag/darmgebeuren gevoeliger als je ineens niet meer snoept ofzo .
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:01:23 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71775593
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Yo!! Second that!!
Fo' shizzle, third that!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:01:24 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71775594
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef Razztwizzle het volgende:Mijn maag doet trouwens nog steeds zeer, en ik heb nooit maagpijn o.i.d. ik snap er niets van. Wordt je hele maag/darmgebeuren gevoeliger als je ineens niet meer snoept ofzo .
Volgens mij is dat inderdaad het geval
pi_71775620
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Volgens mij is dat inderdaad het geval
Noooo. Dat is echt evil - ik snoep niet meer, en eet gezond en krijg daardoor maagpijn. That's it, Magnums, here I come .
pi_71775702
En het zijn ook nog allemaal meisjes (bij de achterburen en op TV). En straks ben ik aan de beurt en dan zijn alle meisjes op Krijg ik zo'n stinkjongen

Grapje Half

Maar wat ik dan ook erg vind, is dat wat Razz zegt, alle mafkezen er zomaar een kind uitpoepen, maar als je als weldenkend mens (vrouw) je eicellen alvast wil laten invriezen, neueueueueh dat kan echt niet hoor
Nou, zal ik dan aankomende zaterdag maar even in de dorpskroeg langsgaan, en degene die nog recht staat na 03.00 mee naar huis slepen?
pi_71775736
Oke, degene die nog recht staat en een beetje om aan te zien is dan wel
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:08:02 #15
331 Merel
Be here now.
pi_71775835
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:04 schreef Syrena het volgende:

Nou, zal ik dan aankomende zaterdag maar even in de dorpskroeg langsgaan, en degene die nog recht staat na 03.00 mee naar huis slepen?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:08:50 #16
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_71775864
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:05 schreef Syrena het volgende:
Oke, degene die nog recht staat en een beetje om aan te zien is dan wel
En zonder enge ziektes onder zijn leden...
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_71775887
Degene die nog recht staat, een beetje om aan te zien is, niet rookt en recent een SOA-test heeft gedaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71775933
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:08 schreef mazaru het volgende:

[..]

En zonder enge ziektes onder zijn leden...
Mja, onder het naar huis rijden moet ik ook even mijn moeder bellen en zijn achternaam doorgeven, zodat die me kan vertellen of er nog erfelijke of andere rare dingen voorkomen in z'n familie.
pi_71775970
TVP
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:12:14 #20
331 Merel
Be here now.
pi_71775987
Ik weet ook heel zeker dat ik later kinderen wil. Ik dacht een tijd geleden zelfs dat ik ze op dat moment al wilde, totdat ik opeens heel onrustig werd en dacht aan alle dingen die ik eerst nog wil doen. Nu zou ook niet de goede tijd ervoor zijn, maar ik heb wel echt het oergevoel dat zegt dat er ooit kinderen moeten komen. En aangezien het toch niet meer tien jaar moet duren voordat dat ook daadwerkelijk gebeurt, zou wel of niet kinderen willen krijgen wel een dealbreaker in een relatie zijn. Stom dat je daar al zo over moet nadenken, zelfs al is het nu nog helemaal niet aan de orde, maar het zit wel in m'n achterhoofd..

Anyway, on topic, de komende tijd wordt qua lijstjes een ramp want ik bent blut door de shopactie van afgelopen week! Al denk ik bij nader inzien dat ik maar aan de goedkope stamppotten ga, dat is gezond én goedkoop. Wel flink veel carbs natuurlijk, maar alles beter dan pizza en patat toch?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:13:31 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71776025
Je vergeet ...en 'm omhoog krijgt
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:14:35 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71776067
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:12 schreef Merel het volgende:Anyway, on topic, de komende tijd wordt qua lijstjes een ramp want ik bent blut door de shopactie van afgelopen week! Al denk ik bij nader inzien dat ik maar aan de goedkope stamppotten ga, dat is gezond én goedkoop. Wel flink veel carbs natuurlijk, maar alles beter dan pizza en patat toch?
Doe je gewoon lowfat.
pi_71776076
Oja, ontopic was ik vanmorgen 61.7! En net mijn auto gewassen als lichaamsbeweging
Morgen nog 'm nog uitzuigen en de ramen wassen en dan bellen voor de APK en hopen dat ie nog een jaartje wordt goedgekeurd.
pi_71776136
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:13 schreef Tinkepink het volgende:
Je vergeet ...en 'm omhoog krijgt
Oh. Daar zeg je zowat Nog nooit meegemaakt eiks Nou ja, hij mag tot 's ochtends wel blijven dan.
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:16:40 #25
331 Merel
Be here now.
pi_71776153
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:14 schreef Tinkepink het volgende:

Doe je gewoon lowfat.
ik mot sju over m'n stamppot
pi_71776188
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:16 schreef Merel het volgende:

[..]

ik mot sju over m'n stamppot
En een worsie erbij!
pi_71776280
Oh Merel, er is ooit een heel knierten en cul topic geweest! IS IE DAN: Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic!
Staan veel goeie tips in.

Oh en er is al een tweede deel: Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)
pi_71776371
Op RTL5 heb je bij tijdens reclame iedere keer een voorstukje van CSI. Daar draaien ze een muziekje onder en ik wil desperately weten wat dat is. Heeft iemand een idee??

long shot......
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:24:45 #29
331 Merel
Be here now.
pi_71776429
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:19 schreef Syrena het volgende:
Oh Merel, er is ooit een heel knierten en cul topic geweest! IS IE DAN: Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic!
Staan veel goeie tips in.

Oh en er is al een tweede deel: Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)
Ja ik weet op zich wel hoe ik goedkoop kan doen hoor, alleen zit ik zo met m'n tijd te goochelen dat meestal alleen de AH nog open is en dan wil ik ook nog snel eten en dan kies ik weer iets duurs en slechts Maar morgenavond heb ik niks te doen, dus dan ga ik weer netjes een weeklijstje maken en naar de Lidl, dan ben ik voor een paar euro voor de hele week klaar!
pi_71776485
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 21:04 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben alweer afgekeurd voor bloeddonaties vanwege een laag hb en nu mag ik pas over een halfjaar weer en voel ik me echt . Het is niet leuk om steeds te horen dat je lijf het niet goed genoeg doet, en ik had mn voedsel (rood vlees met name) er al wat op aangepast en dan is het alsnog niet goed ... ik overweeg nu zelfs ijzerpillen oid .

@Co: dat zou ik ook wel willen weten. Misschien heeft ze geen tijd meer voor internet of post ze nu onder een ander account? Geen idee wie dat dan zou moeten zijn
Die ijzerpillen heb ik gemixte verhalen over gehoord. Wat je in ieder geval kunt doen: een glas jus bij je avondeten nemen, icm vitamine C wordt ijzer namelijk veel beter opgenomen!

wel balen dat het te laag was, weet je ook wat de oorzaak daarvan is?

Ik heb vanavond bami gegeten, dus alsnog veel carbs maar had dan ook wel 2 uur flink gefietst. en nu alweer honger, gauw slapen
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
pi_71776502
Ik laf mijn Lidl. Als het kon, wilde ik daar babies van

Co, ik heb nu RTL5 opstaan, moet alleen ff wachten tot het reclame is.
En ik begin keelpijn te krijgen.....aaaah..... *knor*
pi_71776588
Wat was je Hb-waarde, Chico? Te laag voor bloedgeven hoeft niet per sé 'te laag om gezond te zijn' te betekenen, meende ik me te herinneren?
pi_71776796
Heu, komt er nog reclame voordat ik naar sex van anderen moet kijken?
pi_71776964
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:35 schreef Syrena het volgende:
Heu, komt er nog reclame voordat ik naar sex van anderen moet kijken?
Ik heb ook het geluid uitgezet en ben wat anders gaan doen. Maar nu weet ik weer niet wanneer de reclame komt!!
pi_71777027
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:40 schreef conleche het volgende:

[..]

Ik heb ook het geluid uitgezet en ben wat anders gaan doen. Maar nu weet ik weer niet wanneer de reclame komt!!
Hier staat het nog aan Ik heb veel voor je over Co!
In tegenstelling tot de kerel waar het over gaat. Gelukkig zijn de deskundigen het met mee eens.

EN NU WIL IK RECLAMEEEEEE!
pi_71777110
Goddank. Zul je zien dat ze niks van CSI laten zien
pi_71777183
Fuck!! Geen CSI en nu weer lelijke mensen die sex hebben
pi_71777185
Nee dus. Sorry Cootje, misschien morgen? Want ik ga nu toch maar slapen
pi_71777255
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:48 schreef Syrena het volgende:
Nee dus. Sorry Cootje, misschien morgen? Want ik ga nu toch maar slapen
Trusten moppie, toch bedankt hoor!!
pi_71777307
You're welcome
pi_71777666
is het weer veilig?

tvp en truste!!
Ja doei.
pi_71778771
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:26 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Die ijzerpillen heb ik gemixte verhalen over gehoord. Wat je in ieder geval kunt doen: een glas jus bij je avondeten nemen, icm vitamine C wordt ijzer namelijk veel beter opgenomen!

wel balen dat het te laag was, weet je ook wat de oorzaak daarvan is?

Ik heb vanavond bami gegeten, dus alsnog veel carbs maar had dan ook wel 2 uur flink gefietst. en nu alweer honger, gauw slapen
Mn hb is ook niet ongezond laag! Soms/vaak wel, bij bloedprikken voor knieoperatie had ik een whooping 6.9, dit was al een verbetering . Maar de oorzaak: geen idee. Het zit op zich wel in de familie van mn moeder. In theorie zou ik nu juist een hoog hb moeten hebben, omdat ik op vakantie ben geweest en we in de bergen zaten (ver boven zeeniveau is de lucht ijler, dus maakt je lijf meer rode bloedcellen aan om zuurstof te vervoeren. En laat hemoglobine (hb) nu het eiwit zijn dat in rode bloedcellen zit ). Maarja, ik zie wel weer, hoef me hier toch pas over een halfjaar weer druk over te maken .
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jeej ik ben weer vrolijk en ik heb geen idee waarom . Oh wacht, jawel, mijn sollicitatie voor een bijbaan volgend jaar was nog op tijd , mn vriend kwam vanavond langs en ik heb waarschijnlijk een analoge camera 'gewonnen' in een van de asielactiekraampjes .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 07:23:23 #43
24188 Belana
kloon van belana
pi_71780773
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef Tinkepink het volgende:
Als ik rationeel ga nadenken over kinderen wil ik ze ook niet En ik heb er twee.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het hebben van kinderen erger is dan je ergste fantasie/nachtmerrie en tegelijkertijd ook zoveel leuker/mooier/etc. dan je je ooit voor kunt stellen. Je kunt er gewoon niets zinnigs over zeggen
nou dat dus die moest ik wel even quoten
stormy waters...
sailin'
pi_71780791
het is nog steeds niet veilig

mogge!
Ja doei.
pi_71781197
Goedemorgen!

Ben weer aan het werk, dus ook weer wat regelmaat.
Mijn geplande lijstje voor vandaag:
O: schaaltje magere kwark met vanilleyoghurt
T: banaan
L:2 bruine boterhammen kip pesto salade
T: bruine boterham gatenkaas+boter
T: stukje komkommer en een tomaat met beetje basilicum
D: geen idee, zusje komt eten, mss maak ik wel wraps

Tips zijn altijd welkom. Gisteren ben ik weer begonnen met Evy-hardlopen en ik ga vanavond bij een tweedehands racefiets kijken.
Everything which is not impossible, will eventually happen
pi_71781210
ik zit weer op 70

hoera.

Lijstje voor vandaag:

O: 2 rijstwafels met pindakaas/sambal
T: appel
L: 2 kampioentjes met philadelphia paprika/kruiden en slankie
T: magere kwark met stukjes banaan
D: groentenschotel uit de wok (gewoon, snijden, wokken, knoflookie erbij) met kippenvleugeltjes uit de oven
Ja doei.
pi_71781287
Goed bezig!

Ik heb binnenkort een bruiloft en ging daar zaterdag een jurkje voor kopen. Heel optimistisch heb ik in de winkel maat 42 van een heel duur maar heel mooi jurkje uit het rek gepakt. Erg mooi inderdaad, maar hij zat niet zo mooi. Op advies van de verkoopster maar een maat 40 gepakt, en dat was inderdaad beter. Maar 38 was nog mooier . Toen kon ik hem natuurlijk helemaal niet meer laten hangen . Hij staat op de site van steps (www.steps.nl) bij dresses en heet Bushra Satin.
pi_71781625
Goedemorgen.
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 08:22 schreef motorbloempje het volgende:
ik zit weer op 70
Dat is snel!

Quinazoline, maat 38!

Planning voor vandaag Resultaat van gisteren:
O: salade van stronk witlof en 2 gekookt ei
T: salade van veldsla, spinazie, ovengedroogde tomaatjes, olijven en mozarella met een balsamicodressing
L: yoghurt met lijnzaad
T: kliekje knolselderijpuree, rode kool, quornhachee
D: melanzane

Planning voor vandaag:
O: salade van paprika, tomaat, turkse kaas en gemalen chili
T: salade van veldsla, spinazie, ovengedroogde tomaatjes, olijven, mozarella en gegrillde aubergine met een balsamicodressing
L: yoghurt met lijnzaad
T: kliekje melanzane
D: halve groenteomelet met spinazie
S: anderhalf uur trainen
T: halve groenteomelet
pi_71781669
ja en gisteren gewoon 2 tortilla's op

moet gewoon weer ff normaal doen en geen magnums eten en teveel brood bij een BBQ en dat soort meuk

en voor de maat 38 van Q.!
Ja doei.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:14:44 #50
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71781816
Goedemorgen .

Yay voor Moblo .
Hier gaat het ook weer de goede kant op . Was zondagochtend 72,3 en nu weer 70,1 . Dus nu weer zorgen dat ik onder de 70 kom en blijf . Ik ga ook buikspieroefeningen doen.

[ Bericht 35% gewijzigd door Viking84 op 11-08-2009 09:26:41 ]
Niet meer actief op Fok!
pi_71782006
wat een hoop blijheid hier!

voor iedereen

O: yoghurt met meloen
L: als ik tijd heb, bak ik n groente omelet. Anders brood met pindakaas/komkommer
T: amandelen
D: pastasalade
S: 2u spinning
T: glas jus
pi_71782022
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:14 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen .

Yay voor Moblo .
Hier gaat het ook weer de goede kant op . Was zondagochtend 72,3 en nu weer 70,1 . Dus nu weer zorgen dat ik onder de 70 kom en blijf . Ik ga ook buikspieroefeningen doen.
hoe vaak ga je die doen? misschien moet ik nog een poging wagen mee te doen

Het zou bewolkt maar droog zijn, en nu regent het hier.. Dat klopt niet!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:32:15 #53
24188 Belana
kloon van belana
pi_71782085
maat 38 wat heerlijk lijkt dat me. maar ik ben al tevreden met een 40 hoor ben ook geen 18 meer
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:33:40 #54
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71782108
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:28 schreef cyclechick het volgende:

[..]

hoe vaak ga je die doen? misschien moet ik nog een poging wagen mee te doen

Het zou bewolkt maar droog zijn, en nu regent het hier.. Dat klopt niet!
je deed toch al aan buikspieroefeningen? Ik ga ze dagelijks doen. Ik weet niet hoe vaak. Wat is 'normaal'? En hoe lang duurt het voor je resultaat ziet? Ik zie vooral op tegen de schuine oefeningen. Volgens mij kan ik daar niks van .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:34:02 #55
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71782113
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:32 schreef Belana het volgende:
maat 38 wat heerlijk lijkt dat me. maar ik ben al tevreden met een 40 hoor ben ook geen 18 meer
Second that.
Niet meer actief op Fok!
pi_71782119
ik ben ook al 3 keer begonnen met buikspieroefeningen, en met hardlopen weer, en met fitness

ik ben een faler, maar 2009-2010 wordt een knaljaar
Ja doei.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 09:38:03 #57
24188 Belana
kloon van belana
pi_71782183
op de sportschool doen we een kwartier lang buikspieroefeningen, is wel te doen overigens.
16 rechte, 16 rechte in 2 keer omhoog, 2 keer naar beneden, dan bovenin vasthouden en korte stukjes 16 keer. dit ook voor de schuine. kom je een heel eind mee. bij dagelijks doen zie je vrij snel resultaat vind ik
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:06:34 #58
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71782762
(Buikspier)oefeningen is gewoon een kwestie van doen. Ik doe ze vaak tijdens het aankleden: onderbroek aan - 20 x recht, bh aan - 20 x schuin, broek aan - push ups etc. Dan kost het voor je gevoel ook niet zo veel tijd

Dagplanning
o. weetabix met melk
t. fruit of yoghurt
l. bloemkool met hamlampje in rozemarijnmarinade + pelkartoffeln + ijsje
t. rijstwafel denk ik
d. uit eten of brood en sport
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:12:15 #59
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71782902
Whoera, wat is men hier goed bezig!

En Mo is geen faler, maar kan kick-ass hard goed sporten als ze genoeg tijd heeft! Dus!

Zal ik er ook maar een jubel ingooien dan?
Ik zit nou weliswaar op ongeveer hetzelfde gewicht als waar ik een tijd terug stabiel op zat (tussen het jojoën door ), maar ik heb wel het idee dat mn buik minder blubber is! Afgezien van de rol als ik zit dan. Maar toch! En Body Jam gaat steeds beter! Whoop whoop.
pi_71782923
Goeiemorgen allemaal...
Are you pondering what I'm pondering?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:22:14 #61
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71783110
Zo! Net voor de laatste keer RPM gedingest voor de vakantie . Nu inpakken. Altijd fijn als je spullen moet meenemen in de range 5 graden - 25 graden .
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:28:28 #62
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71783216
veel plezier XM!

goedemorgen. mijn teen doet al minder auw maar ik kan nog geen schoenen aan, dus nog een dagje teenslippers... moet zo naar "mijn" mevrouw (zo eentje voor je hoofd, niet voor mn dagmenu)... en ik ben een beetje niksig vandaag. zo van dat je denkt "hm... ik denk niks"...en "hm... ik wil niks wel en niks niet" en ik heb dus ook niks echt te melden

tvp dus eigenlijk

ohja, ben vannacht om 3 uur kletsnat geregend in mn jurkje en mn vestje op de fiets echt súpertof!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71783217
Post-vakantie-update: 3 kilo aangekomen in 3 weken maar wel heerlijk gegeten. Nu gaan we weer fijn gezond doen met salades en veel sporten.

Hoe is het met iedereen hier?
pi_71783290
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:33 schreef Viking84 het volgende:

[..]

je deed toch al aan buikspieroefeningen? Ik ga ze dagelijks doen. Ik weet niet hoe vaak. Wat is 'normaal'? En hoe lang duurt het voor je resultaat ziet? Ik zie vooral op tegen de schuine oefeningen. Volgens mij kan ik daar niks van .
Ik heb ze welgeteld 2x gedaan sindsdien ;')
maar ik doe ze liever niet dagelijks, maar om de dag ofzo en dan wel even echt goed. Alleen denk ik dan meestal "ik doe ze morgen wel' faalhaas

ik heb geen idee hoe lang het duurt voor je resultaat ziet eigenlijk.. paar weken?
pi_71783312
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zo! Net voor de laatste keer RPM gedingest voor de vakantie . Nu inpakken. Altijd fijn als je spullen moet meenemen in de range 5 graden - 25 graden .
Heerlijk hè, als je niet weet hoe het weer wordt. Wij hadden ook echt een shitload aan spullen bij ons. Maarja, als je eenmaal weg bent ben je blij dat je het bij je hebt. Topjes + vestjes FTW...
Veel plezier alvast!
pi_71783327
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:28 schreef kwakveense het volgende:
veel plezier XM!

goedemorgen. mijn teen doet al minder auw maar ik kan nog geen schoenen aan, dus nog een dagje teenslippers... moet zo naar "mijn" mevrouw (zo eentje voor je hoofd, niet voor mn dagmenu)... en ik ben een beetje niksig vandaag. zo van dat je denkt "hm... ik denk niks"...en "hm... ik wil niks wel en niks niet" en ik heb dus ook niks echt te melden

tvp dus eigenlijk

ohja, ben vannacht om 3 uur kletsnat geregend in mn jurkje en mn vestje op de fiets echt súpertof!
het was niet echt koud toch? Ik vind dat -zeker als ik onderweg naar huis ben- wel lekker, zo'n zomers buitje.

succes bij de mevrouw!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:34:26 #67
24188 Belana
kloon van belana
pi_71783340
ik doe ze altijd voor ik ga douchen 's avonds, zit in de gewoonte inmiddels, dat helpt.

Maria you rock babe! Ik ben vandaag niet gaan spinnen, nog wat last van mijn rug, even rust houden. ik denk donderdagavond extra zumba lesje
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:36:14 #68
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71783375
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:33 schreef cyclechick het volgende:

[..]

het was niet echt koud toch? Ik vind dat -zeker als ik onderweg naar huis ben- wel lekker, zo'n zomers buitje.

succes bij de mevrouw!
t was in t begin wel koud hoor, had nogal een groot decolletee en een laag itgesneden vestje erover, dus alles regende zo naar binnen maar ik was wel weer een beetje nuchter ja, na die bui, dat was best lekker.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:36:57 #69
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71783385
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:36 schreef kwakveense het volgende:

[..]

t was in t begin wel koud hoor, had nogal een groot decolletee en een laag itgesneden vestje erover, dus alles regende zo naar binnen maar ik was wel weer een beetje nuchter ja, na die bui, dat was best lekker.
Ach, scheelt weer douchen .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:37:39 #70
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71783401
Na zo'n plensbui ga ik juist douchen. Brr.
XM, waar gaat de reis ook alweer naartoe? . Iig alvast veel plezier .
Niet meer actief op Fok!
pi_71783425
Goedemorgen!

Lastig, dat je vriend geen kinderen wil, dad!

Ik heb er mijn vorige relatie (mede) om uitgemaakt. Mijn zusje (en mijn inmiddels overleden zusje had het ook) heeft een ernstige erfelijke ziekte, waarvan niet zeker is of ik het kan doorgeven. Ik ben getest op mijn 18e, en er kwam uit dat ik een kans van 10-15% heb om het door te geven. Hier heb je alleen helemaal niets aan: het is teveel om te zeggen 'nou, dan doe ik het gewoon', maar te weinig om te zeggen 'ik doe het niet'.

Ik weet nog steeds niet helemaal wat ik wil, hoewel ik wel heel duidelijk een kinderwens heb. Ik heb mijn ex-vriend toen wel duidelijk gemaakt dat het er misschien niet in zat, en hij kon daar absoluut niet mee leven. Daar is het toen mede door stukgelopen.

Even ontopic, een lijstje voor vandaag:

O: vanilleyoghurt met cruesli
L: twee boterhammen met ham
T: een boterham met ham
D: rijst met courgette en nasi/bamivlees, met een beetje zoetzure saus

Tis weer niet veel, maar ik doe mijn best. RPM gister vond ik wel erg leuk, en ik vond het zwaarder dan het spinnen vorige week . Terwijl ik van iedereen hoor dat het minder zwaar is.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:39:26 #72
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71783440
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:42:33 #73
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71783504
@ XM: *jaloers* .

Over die kinderenkwestie: rennen mannen niet heel hard weg als je tijdens (één van de eerste) date(s) al over kinderen begint? Ik snap wel dat je dat je als vrouw met kinderwens zsm wilt weten of een man in is voor kinderen, maar hoe en wanneer kaart je zoiets nou aan? Mannen denken 'help! ze gaat wel erg snel!', terwijl de vrouw gewoon rekening houdt met de toekomst .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:44:43 #74
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71783550
Mrrrrr Noorwegen Purdy.

Naar je lichaam luisteren is goed, Belana! Hoe vaak doe jij lesjes per week?
Ik heb me gisteren alvast op de wachtlijst laten zetten voor Zumba op maandag en donderdag Nu kom ik alsnog gewoon opdagen (met het risico dat als er teveel mensen zijn ik de fitness in of naar huis moet) maar tot nu toe kon ik steeds gewoon mee doen, dus wachtlijst - wudevver

Als het goed is kan ik dan met het gewone rooster (nu is zomerrooster) volgende week 3 keer per week Zumba doen en 1 keer per week Body Jam!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:45:18 #75
24188 Belana
kloon van belana
pi_71783567
RPM is toch spinnen?

jeetje Maria, you fanatic
goed hoor!

Ik sport in ieder geval 2 keer in de week en probeer 3 keer. dinsdagochtend spinning en dan fitness apparaten en half uur lopen en zaterdag zumba en fitness en lopen en dan probeer ik dus nog een les. maar ik ben een ochtend sporter en dat is gewoon lastig dus.
zeker als ik per 1 september 32 uur ga werken. maargoed, voor iemand die nooit gesport heeft is dit heel fanatiek
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:46:40 #76
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71783603
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:45 schreef Belana het volgende:
RPM is toch spinnen?

Is spinnen van Les Mills, die ook Body Pump/Jam/Step/Balance etc. doen!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:48:06 #77
24188 Belana
kloon van belana
pi_71783634
ja precies, want dat is wat ik doe dus
stormy waters...
sailin'
pi_71783640
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:42 schreef Viking84 het volgende:
@ XM: *jaloers* .

Over die kinderenkwestie: rennen mannen niet heel hard weg als je tijdens (één van de eerste) date(s) al over kinderen begint? Ik snap wel dat je dat je als vrouw met kinderwens zsm wilt weten of een man in is voor kinderen, maar hoe en wanneer kaart je zoiets nou aan? Mannen denken 'help! ze gaat wel erg snel!', terwijl de vrouw gewoon rekening houdt met de toekomst .
Ik heb het wel vrij snel aangekaart, maar bij mij kwam het ook eigenlijk gewoon als vanzelf ter sprake.. ik woonde nog thuis toen ik mijn huidige vriend leerde kennen, dus moest hem toch voorbereiden op het feit dat mijn zusje gehandicapt is. Van het een kwam het ander, we hadden het er al vrij snel (kende m een maand denk ik) over. Nu moet ik wel zeggen dat het bij ons echt vanaf de eerste minuut goed zat, we wisten eigenlijk allebei meteen dat we met elkaar verder wilden. Het was dus ook niet zo moeilijk om er over te beginnen.
pi_71783642
Wow Maria, 4x per week... Respect!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:49:30 #80
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71783666
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:46 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Is spinnen van Les Mills, die ook Body Pump/Jam/Step/Balance etc. doen!
RPM is wat 'gestructureerder'. Bij spinning is het vaak de keuze van de docent. RPM volg je 3 maanden hetzelfde programma met dezelfde muziek. Hoewel er bij ons na 2 maanden wordt begonnen met mixen.
pi_71783684
Ik sport minimaal twee ker per week: ik geef me nu elke week op voor rpm/spinning (het is echt anders, ze geven ook twee verschillende lessen op de sportschool hier!), en voor bodybalance. Ik wil langzaam aan ook andere dingen gaan proberen, zoals bodyjam enzo.. en af en toe tussendoor gewoon fitnessen. Misschien dat ik dat standaard ga doen voorafgaand aan bodybalance, maar ik wil eerst even afwachten of dat erg intensief is.
pi_71783707
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:39 schreef XcUZ_Me het volgende:
[ afbeelding ]
wow
Ja doei.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:51:09 #83
24188 Belana
kloon van belana
pi_71783709
ow bij ons zit er heel veel variatie in het spinnen, zowel kwa muziek als wat we doen
nou ja, dat maakt ook niet uit, het is gewoon lekker
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 10:53:29 #84
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71783765
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:48 schreef Mini_rulez het volgende:
Wow Maria, 4x per week... Respect!
Ho ho! Ik WIL 4 keer per week gaan! In de praktijk heb ik de afgelopen weken steeds 2/3 keer gesport ofzo (okay die donderdagles is er nu ook niet ). Behalve als je thuis-Zumbaën meetelt, dan wel 4 keer de afgelopen twee weken Ik merk aan mezelf dat ik gemotiveerder blijf als ik het vaker doe dus het is ook een vorm van mezelf indekken

Nu heb ik nog vrij (op bijbaan na) dus kan het makkelijk! Hopelijk hou ik alles vol als ik weer volop aan de studie + bijbaan ga Maar ik heb goede hoop!
pi_71783770
hihi, ik ben as we speak bezig om een nieuwe les in elkaar te draaien voor spinning.

Hoop klimmen vanavond
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:00:35 #86
24188 Belana
kloon van belana
pi_71783907
dat is jouw werk dus cycle?
stormy waters...
sailin'
pi_71783966
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:00 schreef Belana het volgende:
dat is jouw werk dus cycle?
Bijbaantje, jep! Ze vroegen me vorig jaar (ik spinde gewoon zelf vaak) of ik les wilde gaan geven inmiddels ook een officiele training gehad, en sinds eind vorig jaar bezig met lesgeven. gaat steeds beter hoop ik. Is in ieder geval erg leuk!
pi_71783980
maarrree als jullie dus leuke nummers horen op de sportschool bij het spinnen/rpm, ik zeg paas ze vooral door
pi_71784077
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 10:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ho ho! Ik WIL 4 keer per week gaan! In de praktijk heb ik de afgelopen weken steeds 2/3 keer gesport ofzo (okay die donderdagles is er nu ook niet ). Behalve als je thuis-Zumbaën meetelt, dan wel 4 keer de afgelopen twee weken Ik merk aan mezelf dat ik gemotiveerder blijf als ik het vaker doe dus het is ook een vorm van mezelf indekken

Nu heb ik nog vrij (op bijbaan na) dus kan het makkelijk! Hopelijk hou ik alles vol als ik weer volop aan de studie + bijbaan ga Maar ik heb goede hoop!
Dan nog, ik vind het een nobel streven.
Ik ben al blij als ik om de dag ga fitnessen, maar in de praktijk is 2 keer per week al veel omdat we steeds weg moeten ofzo (weekendjes naar ouders etc.). Maar goed, nu is het gewone leven weer begonnen dus zou er niets meer in de weg moeten staan.

Lijstje voor vandaag:
O: 2 sneetjes brood met Slankie en curryketchup
T: bakje Activia vijg (125g)
L: 2 sneetjes brood met een plakje chocolade
T: bakje (150g) halfvolle yoghurt met druiven en cruesli
S: fitness
D: couscoussalade met tomaat, komkommer, roerbakgroente, feta en cashewnoten, met een wijntje erbij

Lekker zomerse D's deze week, om het vakantiegevoel toch nog een beetje vast te houden. Iedereen om ons heen heeft nog wel vrij, dus wij gaan de vakantie gewoon 's avonds en in het weekend voortzetten.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:09:15 #90
24188 Belana
kloon van belana
pi_71784093
leuk cycle! Ben je dan ook zo lekker " Kom aaaaaaaan" aan het roepen en "ga dooooorrrrrr"
dat helpt wel vind ik
Ik zal op de muziek gaan letten!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:12:35 #91
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71784170
En wat roept je Argentijn allemaal, Belana?
pi_71784257
Goedemorgen allemaal ('t is al bijna middag zie ik, ik kom ook m'n nest eens uitrollen ). X_M - veel plezier op vakantie! Noorwegen is prachtig hoor ik van lief, we willen daar volgend jaar heen op huwelijksreis .

Mijn maagpijn is weer over gelukkig, al ben ik nog wel wat opgezet. Vandaag is 't plan:

O: Geroosterde boterham met kaas, bieslook en komkommer, gekookt eitje, thee
T: Smoothie van nectarine/yoghurt
L: Magere kwark met appel/muesli/noten
T: Festini perenijsje
D: Tomaat/Uien/Kaasbrood met een hamburger en witlofsalade
T: Smoothie restje.

En vandaag begin ik voor 't eerst ook weer voor school. Heb er kriebels van, mijn tweede jaar voor de klas wordt echt spannend - voor het eerst een mentorklas, voor het eerst een eindexamenklas, en twee leerjaren die nieuwe boeken krijgen.

Ohja, en wat een fanatieke sporters allemaal hier . Ik HAD een abbo op de sportschool, maar niet meer wat ik ging nooit. Ik werd er heel nerveus van, al die spierbonken en magere meisjes . Ik wil wel graag beginnen met yoga, dus daar ga ik maar eens naar op zoek, en vanavond dus Evy les 1.

[ Bericht 22% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2009 11:16:55 ]
pi_71784258
Ik heb maar een abonnement voor 2 keer per week sporten, maar ik ga stiekem wel eens drie keer (oeh, living on the edge!). Dan doe ik krachttraining en cardio, en als er een les Pilates is doe ik die daar dan nog voor.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:16:29 #94
24188 Belana
kloon van belana
pi_71784272
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
En wat roept je Argentijn allemaal, Belana?
die schudt voornamelijk met zijn billen
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:18:45 #95
24188 Belana
kloon van belana
pi_71784330
lijstje:

O: yoghurt met muesli, bambu 2 stuks
T: stukje 30+ kaas
L: courgettesoep, boterham met kaas en komkommer, rAUwkost
T: appel ofzo
D: kippepoten van de gril met couscous en gemengde groenten
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:20:37 #96
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71784380
Oehoeeee!

@Razzt: misschien eens een andere sportschule proberen? Ik ben blij met die waar ik nu ben: mensen van alle soorten, maten en leeftijden En ze zijn nog vrolijk ook! Yoga lijkt me ook wel tof! Daar vind je denk ik ook minder spierbundels
pi_71784451
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oehoeeee!

@Razzt: misschien eens een andere sportschule proberen? Ik ben blij met die waar ik nu ben: mensen van alle soorten, maten en leeftijden En ze zijn nog vrolijk ook! Yoga lijkt me ook wel tof! Daar vind je denk ik ook minder spierbundels
Ja, die vorige was in Hilversum en ik ben intussen dus verhuisd, maar ik ben voorlopig echt een beetje klaar met de sportschool eigenlijk, sowwy werd er echt naar van op het laatst. Daarom zoek ik 't ook in Evy en dan eventueel nog yoga.
pi_71784557
zondag gaan we alles vastleggen bij de trouwlocatie

dus dan moet de gastenlijst wel voor 90% vastliggen
Ja doei.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:30:05 #99
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71784626
Moet je geen sorry zeggen als het niks voor jou is, is dat zo! Klaar En Evy en yoga is ook tof!

Spannend Mo!
pi_71784725
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:27 schreef motorbloempje het volgende:
zondag gaan we alles vastleggen bij de trouwlocatie

dus dan moet de gastenlijst wel voor 90% vastliggen
Oeh, dan wordt het wel concreet allemaal.
Welke locatie hadden jullie ook alweer uitgezocht?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:36:28 #102
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71784780
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:15 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik heb maar een abonnement voor 2 keer per week sporten, maar ik ga stiekem wel eens drie keer (oeh, living on the edge!). Dan doe ik krachttraining en cardio, en als er een les Pilates is doe ik die daar dan nog voor.
.
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 11:39:24 #103
24188 Belana
kloon van belana
pi_71784864
spannend mo, mooie locatie ook!
stormy waters...
sailin'
pi_71784866
whehe
Ja doei.
pi_71785211
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:35 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.hetreirinck.nl/
Mooi.
Overnachten jullie daar dan ook met de gasten?
pi_71785246
iedereen die wil kan er blijven slapen, want ze hebben 100 slaapplekken wel tegen betaling, dat dan weer wel
Ja doei.
pi_71785583
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 11:52 schreef motorbloempje het volgende:
iedereen die wil kan er blijven slapen, want ze hebben 100 slaapplekken wel tegen betaling, dat dan weer wel
Oh, dat lijkt me echt heel leuk. Kun je lekker doorfeesten en dan val je 's ochtends niet in zo'n zwart gat omdat iedereen opeens weg is.
Zo wil ik ook wel trouwen.
pi_71785853
feest is tot half 1 ofzo en dan slapen
Ja doei.
pi_71785953
Jeej ik heb ook eindelijk een keer uitgeslapen . Of eigenlijk, gewoon in mn bed blijven liggen terwijl ik al half wakker was. Ik denk dat ik vandaag weer naar de stad wil, ben opeens veel smaller dan eerst en dan wil ik weer kleren passen en kopen .
pi_71785989
Oh en aardappeltjes tegelijk met een brood in de oven is geen succes, mn brood rook naar knoflook . Hij was verder wel erg lekker: heel compact brood, heel klein beetje zoetig (ik had 1 schepje suiker, maar dat moest voor 2 broden en niet in 1 ) en volgende keer neem ik de hoeveelheden x1,5 zodat de vorm goed vol zit . Maar experiment is geslaagd .
pi_71786068
Razz, ik ben erg voor yoga Maar als 'sport' telt het nauwelijks, dan kun je beter pilates doen. Met yoga versterk je je rugspieren wel iets, en je wordt er lenig en zen van, maar that's it.
pi_71786134
Chico, wat voor recept heb je gebruikt?
Ik had laatst ook brood gebakken, maar dat was ook meer formaat cake geworden, en het was niet eens erg compact. Beter recept nodig dus.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 12:23:18 #113
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71786159
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:12 schreef motorbloempje het volgende:
feest is tot half 1 ofzo en dan slapen
Right.
Niet meer actief op Fok!
pi_71786171
http://www.grootgezin.nl/themas290903x.php

En dan 66.2. De verhoudingen kloppen gewoon goed, ik kreeg een heerlijk kneedbaar deeg dat niet plakte maar ook niet te droog was .
pi_71786266
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:23 schreef Chicolate het volgende:
http://www.grootgezin.nl/themas290903x.php

En dan 66.2. De verhoudingen kloppen gewoon goed, ik kreeg een heerlijk kneedbaar deeg dat niet plakte maar ook niet te droog was .
Thanks! *bookmarkt*
Van de week toch weer eens proberen.
pi_71786310
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:19 schreef ColdFeet het volgende:
Razz, ik ben erg voor yoga Maar als 'sport' telt het nauwelijks, dan kun je beter pilates doen. Met yoga versterk je je rugspieren wel iets, en je wordt er lenig en zen van, maar that's it.
Oh, maar dat weet ik ook wel hoor . Qua sport houd ik het ook bij hardlopen, wat ik dus met Evy wil gaan trainen. Truth is, ik heb gewoon een poephekel aan sporten. Echt, ik heb dat gefitness een tijdje volgehouden, heb getennist vroeger, gedanst, gebadmintont, gesoftbald.. maar ik haal er gewoon geen plezier uit. Evy heb ik twee jaar geleden gedaan en daar werd ik wel heel blij van, op het moment dat ik het ook echt een tijdje vol kon houden. Helaas kreeg ik toen last van m'n knie en m'n scriptie, dus toen ben ik gestopt en nooit meer begonnen.

Yoga is meer in het rijtje rust - structuur - balans wat ik een beetje probeer te krijgen. Ik ben ook weer begonnen met elke dag 2x mediteren, 's morgens 10 minuten en 's avonds 10 minuten. Omdat ik een soort onrust voel die ik niet echt kan verklaren. Ik houd geen activiteit langer dan 5 minuten vol en dan wil ik iets anders doen, of ik kan apathisch een uur op de bank zitten en niks doen en me daar dan later rot over voelen .

Heel eerlijk: Ik wil weer aan 't werk . Ik mis de structuur van 't lesgeven, van school, van het druk hebben. Die vakantie heeft me lang genoeg geduurd.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2009 12:30:50 ]
pi_71786500
Oh OK. Dan heb ik niets gezegd
Ik doe allebei, yoga en pilates. Pilates voor de strakke abs en yoga voor de zen En ik heb geen zin om weer les te gaan geven Nou ja, eigenlijk wel, maar het kost zoveel tijd
pi_71786552
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:35 schreef ColdFeet het volgende:
Oh OK. Dan heb ik niets gezegd
Ik doe allebei, yoga en pilates. Pilates voor de strakke abs en yoga voor de zen En ik heb geen zin om weer les te gaan geven Nou ja, eigenlijk wel, maar het kost zoveel tijd
't Was ook wel een heel verhaal wat ik postte poeh, sorry! Moest ik even kwijt denk ik. En 't was ook goed advies van je hoor! Niet dat ik dat de grond in wilde boren, hoop dat dat niet verkeerd overkwam.
pi_71786664
Oh neeee. Zo ontstaan misverstanden op internet

Ik las onterecht in je post van eerder dat je hardlopen en yoga ging doen, als sport in het afvalplan. Maar dat bedoelde je dus helemaal niet. Nou ja. Niets mis verder
pi_71787416
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 12:23 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Right.
ja, ik ga er van uit dat we te moe zijn om te neuken, dan kan het alleen maar meevallen
Ja doei.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:14:04 #121
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_71787459
hoi!

Langzamerhand begin ik op te knappen. HOe is het met iedereen hier?
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_71787477
Nyn! Wat fijn!

weet je al wat je hebt?
Ja doei.
pi_71787480
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:12 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja, ik ga er van uit dat we te moe zijn om te neuken, dan kan het alleen maar meevallen
Nouja, het kan altijd erger. Ik las laatst in de Margriet (denk ik? Ik zat te wachten bij de dierenarts ) in zo'n klaagstukje dat man en vrouw na het feest naar hun hotelkamer gingen, maar dat het hubby uitgebreid de tijd ging nemen om alle enveloppen open te maken, te gaan tellen en de boel alvast naar inkomen te gaan verdelen .
pi_71787481
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 09:34 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Second that.
Me2 hoor. Dat ik 'ambiteus' voor een 42 ging zegt al wel genoeg hoor. Meestal heb ik tegenwoordig maat 40/42 ofzo, en daar ben ik erg tevreden mee .

De T banaan is trouwens veranderd in een gevulde koek omdat mijn collegas eindelijk iets afhadden en ze speciaal gehaald hadden en daarop trakteerden en ze ook wel erg lekker zijn. Die banaan eet ik morgen dan wel op.

Sporten vind ik trouwens ook pas sinds kort echt leuk. Wel altijd van alles geprobeerd te doen, maar pas sinds een paar maanden doe ik het voor mijn lol. Maar nog steeds heb ik daar niet altijd zin in.
pi_71787503
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:15 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Nouja, het kan altijd erger. Ik las laatst in de Margriet (denk ik? Ik zat te wachten bij de dierenarts ) in zo'n klaagstukje dat man en vrouw na het feest naar hun hotelkamer gingen, maar dat het hubby uitgebreid de tijd ging nemen om alle enveloppen open te maken, te gaan tellen en de boel alvast naar inkomen te gaan verdelen .
wtf?
Ja doei.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:16:05 #126
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71787506
quote:

[..]

ja, ik ga er van uit dat we te moe zijn om te neuken de liefde te bedrijven, dan kan het alleen maar meevallen

Whooop ik had nog feta en spinazie over gisteren dus ik ga een soort spanakopita maken voor later vanmiddag

Dan wordt mijn lijstje:

O: Special K met melk
L: twee sneetjes met rosbief
S: Thuis zumba
T: spanakopita
D: ovenschotel met andijvie, tomaat en kaaskorst van DML
T: stuk watermeloen
pi_71787545
quote:

[..]

ja, ik ga er van uit dat we te moe zijn om te neukenhet huwelijk te consumeren, dan kan het alleen maar meevallen
pi_71787555
Ja doei.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:18:31 #129
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71787572
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:17 schreef Quinazoline het volgende:

[..]

kijk es boven je?

GMTA
pi_71787618
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:18 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

kijk es boven je?

GMTA
GMTA idd

Dat stukje in Margriet had ik ook gelezen ja, . bij m'n schoonmoeder
pi_71787784
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:20 schreef Quinazoline het volgende:

Dat stukje in Margriet had ik ook gelezen ja, . bij m'n schoonmoeder
Erg he . Ik denk dat ik meteen het huwelijk maar weer ontbonden had als m'n lief dat zou doen.
pi_71787794
quote:

[..]

Omg...

Zouden/gaan jullie eigenlijk in gemeenschap van goederen trouwen?
pi_71787816
quote:

[..]

Schaaaater

Nou ja, ik weet niet wat je plannen zijn wb jurk enzo, MoBlo, maar ik vond het hele bruidslingerie-concept wat tegenvallen; ik dacht altijd dat dat toch redelijk sexy zou zijn, dat je die jurk uittrekt, en dan een pracht verfijnd setje eronder draagt en je je Meneer acuut verleidt.
SPOILER
pi_71787875
CF, had je daar dan uberhaupt nog energie voor na zo'n dag? Ik kan me goed voorstellen dat ik na zo'n hele dag en ook nog een feest alleen maar zou willen slapen, zeker met wat drank op.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:28:23 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71787895
Omg .

En MoBlo: 'neuken' kan écht niet meer .
Niet meer actief op Fok!
pi_71787912
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:25 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Schaaaater

Nou ja, ik weet niet wat je plannen zijn wb jurk enzo, MoBlo, maar ik vond het hele bruidslingerie-concept wat tegenvallen; ik dacht altijd dat dat toch redelijk sexy zou zijn, dat je die jurk uittrekt, en dan een pracht verfijnd setje eronder draagt en je je Meneer acuut verleidt.
SPOILER

daar heb ik heul niet over nagedacht, en zowel de redenering van mij als Mr.MoBlo is ' het gaat toch uit ' als er nog iets van komt dus
Ja doei.
pi_71787919
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:28 schreef Viking84 het volgende:
Omg .

wel hoor
Ja doei.
pi_71787930
Ik wil geen witte bruidsjurk, dus dat valt alweer mee . En wij gaan niet in gemeenschap van goederen trouwen maar op huwelijkse voorwaarden, o.a. vanwege een erfenis later en m'n lief die plannen heeft voor een eigen bedrijf.
pi_71787941
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

daar heb ik heul niet over nagedacht, en zowel de redenering van mij als Mr.MoBlo is ' het gaat toch uit ' als er nog iets van komt dus
Ja maar ja maar, het gaat toch altijd uit - koop je nooit een leuk mooi setje voor hem dan ?

ik bedoel dus een mooi setje voor jezelf wat je dan dus aan doet voor hem
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:30:21 #140
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71787942
quote:

[..]

Saai stel zijn jullie zeg! .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:30:41 #141
24188 Belana
kloon van belana
pi_71787950
torselet onder trouwjurk: check
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:30:49 #142
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71787956
Ik voel een Bridget Jones-onderbroek aankomen
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:31:16 #143
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_71787976
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:15 schreef motorbloempje het volgende:
Nyn! Wat fijn!

weet je al wat je hebt?
Nee, geen idee. Maar goed, whatever it was, t gaat vanzelf weer over!
pi_71788011
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:28 schreef Viking84 het volgende:
Omg .

Hoe weet jij dat nou weer?
Enneh, hoe moeten we het dan noemen?
Verder: wat Moblo zegt.
pi_71788064
Ik heb voor mijn trouwdag een jurkje in de uitverkoop gehaald (¤ 22,90).
Daar gaat ongetwijfeld een felgekleurde string onder, maar ik weet nog niet welke kleur.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:34:53 #146
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71788084
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Daar gaat ongetwijfeld een felgekleurde string onder, maar ik weet nog niet welke kleur.
Ik stem voor groen!
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:35:45 #147
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71788107
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:34 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Ik zeg: neongroen!

Ik ben benieuwd naar je jurkje!
pi_71788108
quote:

[..]

Dat is ook altijd de reactie van mijn vriend als ik hem iets over ondergoed vraag .
pi_71788113
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:30 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Ja maar ja maar, het gaat toch altijd uit - koop je nooit een leuk mooi setje voor hem dan ?

nee, ik heb geen 'lingerie', alleen ondergoed
Ja doei.
pi_71788121
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:27 schreef Mini_rulez het volgende:
CF, had je daar dan uberhaupt nog energie voor na zo'n dag? Ik kan me goed voorstellen dat ik na zo'n hele dag en ook nog een feest alleen maar zou willen slapen, zeker met wat drank op.
Hoewel ik normaalgesproken een redelijke zuipschuit ben, heb ik op m'n eigen bruiloft niet zoveel gedronken. Hoge hakken + dansen + weinig eten want gespannen en witte jurk + drank lijkt me een gevaarlijke combi En je hebt het toch wel leuk, ook zonder alcohol Ik weet niet, het was gewoon niet nodig.

Ik ben trouwens wel getrouwd in gemeenschap van goederen. Huwelijkse voorwaarden vonden we niet zo nodig, in onze situatie.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:36:09 #151
24188 Belana
kloon van belana
pi_71788123
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik voel een Bridget Jones-onderbroek aankomen
neuh!
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:37:14 #152
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71788149
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik zeg: neongroen!

GMTA .

Ik verveul me. Net een sollicitatiebrief de deur uit gedaan en verder maar even afwachten tot ik dodag dat gesprek heb .
Niet meer actief op Fok!
pi_71788158
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

nee, ik heb geen 'lingerie', alleen ondergoed

Wat praktisch
pi_71788198
vind het gewoon niet zo bijzonder en Mr.MoBlo ook niet
Ja doei.
pi_71788202
Ik heb wel lingerie, maar dat draag ik bijvoorbeeld niet naar mijn werk. Hoe doen jullie dat? Elke dag sexy?
pi_71788222
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:36 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Hoewel ik normaalgesproken een redelijke zuipschuit ben, heb ik op m'n eigen bruiloft niet zoveel gedronken. Hoge hakken + dansen + weinig eten want gespannen en witte jurk + drank lijkt me een gevaarlijke combi En je hebt het toch wel leuk, ook zonder alcohol Ik weet niet, het was gewoon niet nodig.

Ik ben trouwens wel getrouwd in gemeenschap van goederen. Huwelijkse voorwaarden vonden we niet zo nodig, in onze situatie.
Hm, daar heb je wel een punt ja...
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:40:15 #157
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_71788267
goed, lieve ladies..ik geloof dat ik jullie weer ga verlaten! Fijne dag nog!
pi_71788280
Bij lingerie stel ik me heel ongemakkelijke setjes met kant enzo voor, dat heel erg kriebelt en zo snel mogelijk uit moet . En wanneer moet je zoiets aantrekken? "Wil je even de slaapkamer uitgaan dan kan ik mn lingerie aantrekken?" Want neem toch aan dat je daar niet de hele dag mee gaat rondlopen op je werk enzo?
pi_71788283
Ik heb wel lingerie (heel weinig), maar ik weet niet goed wat ik ermee moet want ik vind het zonde om het aan te trekken als ik ga werken/boodschappen doen/whatever, maar ik ga me ook niet als ik thuiskom nog omkleden. In de praktijk draag ik het dus nooit.
Hoe doen jullie dat dan?

Oh, wat Chico zegt dus eigenlijk...
pi_71788305
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:40 schreef AKnynke het volgende:
goed, lieve ladies..ik geloof dat ik jullie weer ga verlaten! Fijne dag nog!
Dag Nynke Hoop dat je snel weer helemaal fit bent
pi_71788310
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:31 schreef AKnynke het volgende:

[..]

Nee, geen idee. Maar goed, whatever it was, t gaat vanzelf weer over!
daar gaan we van uit

doeg! Beterschap!
Ja doei.
pi_71788334
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:35 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik ben benieuwd naar je jurkje!
klik
Wat eruit ziet als grijs is meer een groengrijs en hij valt bij mij wat langer en wijder.
Maatje 38!
Ik heb er bij Mexx in de uitverkoop een rozepaars boleroknoopvestje bijgekocht.
Verder heb ik er schoenen bij in exact hetzelfde groengrijs en met een lila randje.

Neongroen is vragen om problemen.
Ik denk dat het felroze gaat worden.

Edit: stomme linkje doet het niet, dus losplaatje1 en losplaatje2

[ Bericht 5% gewijzigd door vergeetmewelletje op 11-08-2009 13:48:27 ]
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:42:55 #163
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71788343
Ik draag bijna alleen nog maar Marlies Dekkers-bh's . Slipjes heb ik een paar van haar (5) maar die vind ik in verhouding erg duur. Maar ik draag ze wel gewoon. Voor de rest heb ik veel lage heupstrings .

Kant houd ik niet zo van. Kriebelt. En ik word chaggo van tierelantijntjes en friebeltjes.
pi_71788373
Naar mijn werk draag ik gewoon voorgevormde BH's en bips-bedekkende slips of hipsters. Als ik mooie lingerie aantrek, doe ik dat nadat ik gedoucht heb, maar wel met het idee om het snel weer uit te trekken. In de praktijk: bijvoorbeeld na het hardlopen op zondagmiddag/avond

Oh wat ben ik toch praktisch
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:44:28 #165
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71788397
Ik knip ook altijd direct het strikje van BH's af dat meestal voorop zit geborduurd.
pi_71788413
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:44 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik knip ook altijd direct het strikje van BH's af dat meestal voorop zit geborduurd.
Oh brrr ja. En helemaaal van slips/strings
pi_71788422
Die marlies dekkers dingen met die 'touwtjes' die je overal bovenuit ziet vind ik echt mega-lelijk
Ja doei.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:45:38 #168
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71788429
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:45 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Oh brrr ja. En helemaaal van slips/strings
Inderdaad. Ik word erg agressief van die strikjes .
pi_71788446
Zeg, wie gaan er hier nu allemaal precies trouwen en wanneer? . Razz, VMW, MoBlo...? Heb ik dan iedereen?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:46:21 #170
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71788448
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
Die marlies dekkers dingen met die 'touwtjes' die je overal bovenuit ziet vind ik echt mega-lelijk
Smaken verschillen . Heb er ook een paar waar je het bijna niet aan ziet. Dan is er alleen in de nek iets anders ofzo. Maar heb er ook een paar met touwtjesgeweld .
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:46:29 #171
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71788457
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:42 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

klik
Wat eruit ziet als grijs is meer een groengrijs en hij valt bij mij wat langer en wijder.
Maatje 38!
Ik heb er bij Mexx in de uitverkoop een rozepaars boleroknoopvestje bijgekocht.
Verder heb ik er schoenen bij in exact hetzelfde groengrijs en met een lila randje.

Neongroen is vragen om problemen.
Ik denk dat het felroze gaat worden.
Je linkje doet het niet! Al kan ik wel al zeggen dat ik vind dat esprit vaak leuke jurkjes heeft!

Wat betreft ondergoed: ik heb wel wat leuke dingies! Jurkjes, dingetjes, kanten gevalletjes. Maarrrrr strings vind ik een verschrikking, dus die draag ik sowieso nooit. Ik moet dan nog iedere keer denken aan een vriendin van mij die zei: "Aah, een string! Kan je flossen na het poepen! " En in de praktijk draag ik al die leuke dingetjes niet zo vaak
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:46:48 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71788469
En weer verder met inpakken
pi_71788473
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Zeg, wie gaan er hier nu allemaal precies trouwen en wanneer? . Razz, VMW, MoBlo...? Heb ik dan iedereen?
22 juli 2010 zelfde datum als Duderinnetje, maar dan een jaar later
Ja doei.
pi_71788483
quote:
Ik ook . Dacht dat ik een van de weinigen was. Maar bij mn huidige moet ik het nog doen. Daar zit zelfs een lang touwtje aan het strikje dat zo lekker gaat kriebelen .
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:47:23 #175
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71788485
Ik vind die Marlies Dekkers-dingen ook lelijk . Maar goed, ik heb maar één lingeriesetje en verder saaie oma-beha's . Maar ik heb dan ook niemand om me voor uit te kleden .
Niet meer actief op Fok!
pi_71788492
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:45 schreef motorbloempje het volgende:
Ik ook ja! Ben ik nou heel ouderwets als ik het gewoon ordinair vind als iedereen je bh kan zien?

Hm, na het sporten lingerie aantrekken is wel een optie ja...
pi_71788583
28 augustus.
Vorige post geedit ivm niet werkende link.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 13:52:30 #178
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71788661
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:50 schreef vergeetmewelletje het volgende:
28 augustus.
Vorige post geedit ivm niet werkende link.
Hij is leuk, VMW! Past ook helemaal bij het beeld wat ik van je heb (als in: niet truttig, beetje hippie-chic, no-nonsense?)

En de 28e is al best snel!
pi_71788704
Dat is al gauw, VMW! Hoe gaat jullie dag eruit zien?
pi_71788762
Ik draag eigenlijk altijd mooi ondergoed, heb meestal wel iets aan met kant oid.. Heb wel wat simpele bh's en slipjes voor bijvoorbeeld sporten.

Echte lingerie (heb wel veel, vooral van die mooie see-through jurkjes enzo), doe ik gewoon f snel aan als mr. ppp tv aan het kijken is ofzo, in de badkamer. Dan doet hij de tv wel uit hoor .
pi_71788764
Leuk jurkje VMW! De 28e komt inderdaad al dichtbij, ben je er al helemaal klaar voor?
pi_71788929
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:53 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dat is al gauw, VMW! Hoe gaat jullie dag eruit zien?
Heel gauw.

Alleen familie en beste vrienden, lekker klein groepje dus.
Op locatie bij mijn ouders achter in de tuin, tussen de kippen en de varkens.
De helft van de gasten komt uit Groningen, dus ze krijgen eerst een lunch, dan volgt de plechtigheid en daarna borrelen en barbecuen.
Wie wil blijven slapen kan een tent op het land zetten.
Geen gedoe dus.
pi_71789066
Klinkt gezellig & no-nonsense, VMW Ik vind je jurkje leuk! Lief, maar niet té zoet.
pi_71789733
Is de plechtigheid zelf ook in de tuin? Dat is wel heel tof!

Ook over trouwen zijn m'n vriend en ik het nog niet eens. .
pi_71789839
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:31 schreef DevilsAndDust het volgende:
Is de plechtigheid zelf ook in de tuin? Dat is wel heel tof!

Ook over trouwen zijn m'n vriend en ik het nog niet eens. .
Wil hij ook niet trouwen?
pi_71789909
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:35 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Wil hij ook niet trouwen?
Nee, eigenlijk niet. Hij klinkt een beetje dwars zo, hè? .
pi_71789979
Och, hij mag natuurlijk vinden wat hij wil maar het moet wel samengaan met wat jij vindt en dat klinkt zo wel een beetje lastig allemaal.
pi_71790003
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:41 schreef Mini_rulez het volgende:
Och, hij mag natuurlijk vinden wat hij wil maar het moet wel samengaan met wat jij vindt en dat klinkt zo wel een beetje lastig allemaal.
Eens idd. Jullie zijn het niet echt eens volgens mij..
pi_71790024
ik ken ook zo'n stel.. zij wil wel graag trouwen, hij niet
zij wil volgens mij wel kinderen, hij zeker niet

en toch zijn ze heel blij samen en komen ze er vast wel uit, hoop ik
Ja doei.
pi_71790088
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:42 schreef motorbloempje het volgende:
ik ken ook zo'n stel.. zij wil wel graag trouwen, hij niet
zij wil volgens mij wel kinderen, hij zeker niet

en toch zijn ze heel blij samen en komen ze er vast wel uit, hoop ik
Lijkt me wel lastig. Zijn toch twee behoorlijk belangrijke dingen in je leven, ik vind trouwen iig erg belangrijk, zou het echt vreselijk vinden als mijn vriend dat niet wilde.

Niet vervelend bedoeld hoor, dad, ik hoop dat jullie er wel uitkomen .
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:46:19 #191
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71790126
Lololol. Ik wacht ruim twee maanden op een pakje uit Amerika (shirtjes) en ik had ze pas weer gecontacteerd en nu gingen ze een nazending doen

En nu stond er net een dude met een pakje uit het buitenland voor mn neus Krijg ik nou alle shirtjes dubbel? Hij komt morgen terug want ik moet 22.75 invoerrechten betalen en dat had ik niet contant
pi_71790148
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:44 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Lijkt me wel lastig. Zijn toch twee behoorlijk belangrijke dingen in je leven, ik vind trouwen iig erg belangrijk, zou het echt vreselijk vinden als mijn vriend dat niet wilde.

Niet vervelend bedoeld hoor, dad, ik hoop dat jullie er wel uitkomen .
jullie? wij gaan trouwen en willen beide geen kinderen..

is een ander stel dat we kennen
Ja doei.
pi_71790173
Om een verder geweldige relatie stuk te laten lopen op het feit dat de één wel wil trouwen en de ander niet, vind ik echt te ver gaan.
pi_71790188
Oh men, I have shit for brains today. Wil ik Evy alvast nu gaan doen, les 1, gemotiveerd enzo, is m'n iPod hartstikke dood. Dus die ligt nu op te laden, en nu doe ik Evy toch maar vanavond.

Ik ga Wii-Sports maar weer eens uit de kast trekken, lekker sneu in de woonkamer hupsen .
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:48:58 #195
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71790194
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Om een verder geweldige relatie stuk te laten lopen op het feit dat de één wel wil trouwen en de ander niet, vind ik echt te ver gaan.
Agreed! Trouwen is een leuk extraatje als je dat allebei wilt Kinderen liggen iets problematischer
pi_71790198
Zou PPP niet DaD bedoelen, MoBlo?
pi_71790212
quote:
Trouwen of niet trouwen maakt in je dagelijks leven misschien niet eens zo veel uit. Wel of geen kinderen natuurlijk wel.
pi_71790224
Oh ja, voor wie het vroeg, ik ga volgend jaar trouwen met m'n lief, heul klein en intiem en geen jurk en geen taart enzo, maar wel fijn in de zomer op 30 juli en ik wil een feestelijk flodderjurkje. M'n moeder is zwaar teleurgesteld, die had echt gehoopt me in een witte jurk te zien, en schoonmams is boos dat we lief z'n neef en nicht niet uitnodigen, dus 't wordt vast een onwijs gezellige dag .
pi_71790297
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:49 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Trouwen of niet trouwen maakt in je dagelijks leven misschien niet eens zo veel uit. Wel of geen kinderen natuurlijk wel.
Ook daarbij had ik al gezegd dat het bij m'n vriend geen definitief 'nee' is. Hij wil nú geen kinderen nee, maar dat zegt niet dat 'ie ze nooit wil.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:52:44 #200
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71790301
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:47 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Ik ook ja! Ben ik nou heel ouderwets als ik het gewoon ordinair vind als iedereen je bh kan zien?
En bedankt .

Je ziet bij mij hooguit 2 zwarte koordjes over mn borst naar m'n schouders lopen. Had net zo goed een gek topje kunnen zijn.

Ik vind dit echt niet ordinair . Vind mezelf ook niet ordinair eigenlijk...

Edit: bovenstaand model heb ik dus ook .
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:53:26 #201
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71790325
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:49 schreef Razztwizzle het volgende:
Oh ja, voor wie het vroeg, ik ga volgend jaar trouwen met m'n lief, heul klein en intiem en geen jurk en geen taart enzo, maar wel fijn in de zomer op 30 juli en ik wil een feestelijk flodderjurkje. M'n moeder is zwaar teleurgesteld, die had echt gehoopt me in een witte jurk te zien, en schoonmams is boos dat we lief z'n neef en nicht niet uitnodigen, dus 't wordt vast een onwijs gezellige dag .
En ze hebben allebei niks te willen want het is júllie dag Maar dat zal op de dag zelf vast wel goed komen Neem aan dat schoonmams dan niet de hele tijd zit van "oh, dit had je neef zó leuk gevonden! "
pi_71790362
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En bedankt .

Je ziet bij mij hooguit 2 zwarte koordjes over mn borst naar m'n schouders lopen. Had net zo goed een gek topje kunnen zijn.

[ afbeelding ]

Oh maar dat bedoel ik ook niet! Bandjes zie je wel vaker zitten. Ik bedoel meer van die draadjes die horizontaal in je decolleté lopen, zoals bijv. de dames van Krezip hadden op Pinkpop.
pi_71790486
Ik bedoelde idd DaD .

En ik vind het wel belangrijk, trouwen. Het is voor mij echt iets waar ik al naar uit kijk sinds mijn 2e ofzo, ik wil écht heel graag trouwen, met alles erop en eraan (groot feest, witte jurk, lekker de hele dag in het middelpunt van de aandacht staan ).

Daarbij komt nog dat ik ouderwets ben in het feit dat ik graag eerst wil trouwen en dan pas kinderen krijgen, ik zou niet graag ongetrouwd kinderen krijgen (ik vind het geen punt als dat bij andere mensen zo is hoor, maar ik zou het zelf niet willen).

Dus ja, ik zou het echt heel vervelend vinden als mijn vriend het niet zou willen, maar dat probleem hebben we gelukkig niet, hij vindt het ook belangrijk.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 14:58:36 #204
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71790493
quote:
Dat wel.
Maar een kinderwens kan wel echt een struikelblok zijn.
Niet meer actief op Fok!
pi_71790514
Razz, geloof me, ook als je groots uitpakt met witte jurk en kasteel en taart met zoveel lagen, hebben schoonouders nog wel wat te mekkeren Als jij en je lief het maar met elkaar eens zijn

XM, hebben die touwtjes nu nog een ondersteunende functie? Ik vind het eerlijkgezegd ook niet zo mooi, Marlies-DekkersBH's met van die vlechtwerken in je décolleté
pi_71790522
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:53 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

En ze hebben allebei niks te willen want het is júllie dag Maar dat zal op de dag zelf vast wel goed komen Neem aan dat schoonmams dan niet de hele tijd zit van "oh, dit had je neef zó leuk gevonden! "
Ik neem wel een rol Duct-tape mee voor de zekerheid . Maar ze is best gepikeerd erover, dus je weet maar nooit. Jullie waren wel bij hun bruiloften, het is toch familie, het is je enige neef en nicht, als het te duur is om ze uit te nodigen dan betaal ik het wel.. dat soort gedoe. Zucht.
We trekken ons er niets van aan hoor, en m'n moeder begint ook al bij te draaien, dus 't zal wel loslopen. We maken er gewoon een fijn feestje van . En dan het liefst op de dag zelf nog vertrekken op huwelijksreis naar Noorwegen, dat zou helemaal perfect zijn.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-08-2009 15:00:47 ]
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:01:27 #207
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71790565
Gelukkig hebben DaD & Mister DaD nog jaaaren om erover na te denken! kan me wel voorstellen dat het niet echt een goed idee lijkt als 1 vd 2 nog studeert en jullie nog niet zoveel ruimte e.d. hebben.
Tot die tijd: lekker je neefjes en nichtjes vertroetelen
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:03:32 #208
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71790616
Ik ga even boodschappen doen .

m'n CI lag in een laatje en ik moest eerst een veiligheidsspeld, een pincet en een nagelknipper van de magneet losrukken
Niet meer actief op Fok!
pi_71790647
Magere Franse Kwark met stukjes banaan
Ja doei.
pi_71790721
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:03 schreef Viking84 het volgende:

m'n CI lag in een laatje en ik moest eerst een veiligheidsspeld, een pincet en een nagelknipper van de magneet losrukken
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:08:10 #211
331 Merel
Be here now.
pi_71790797
Leuk al die trouwplannen! Ik heb zo'n zin in dit weekend, als de eerste uit mijn vriendenkring gaat trouwen, dat vind ik echt wel speciaal! Dat wordt wel een echt traditionele bruiloft, en dat heeft toch ook wel wat. Niet dat ik het één beter vindt dan het ander, iedereen moet gewoon doen waar ze zich lekker bij voelt, maar bij dit stel past zo'n traditionele bruiloft ook echt

Ik mag alleen de rest van de week niks eten waar m'n buik van opblaast, want dan past m'n jurkje niet
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:08:35 #212
331 Merel
Be here now.
pi_71790807
Oh en McOffLimits is terug naar vakanties en daar heb ik de kriebels van
pi_71790812
zijn er al pics van dat jurkje?
Ja doei.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:10:23 #214
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71790863
Spanakopita
pi_71790890
Mn vriend is het wbt trouwen, samenwonen en kinderen met me eens . Dat samenwonen ook pas sinds een paar weken, maargoed .
pi_71791017
Wat valt er dan eens te zijn over samenwonen, Chico?

Hier waarschijnlijk ook eerst trouwen en dan kinderen, alleen al omdat ik best nu al zou willen trouwen maar nog lang geen kinderen hoef. Als we dan eindelijk van de studentenkamer af zijn en wat meer te besteden hebben wil ik daar ook nog wel even met zijn tweetjes van genieten.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:32:22 #217
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71791582
*blurp* ik moet binnenkort écht naar de kapper want mn haahr gaat dood. Maar ik weet nog steeds niet wat ik wil En ja, ik ben weegschaal

Nu vindt vriendje dat ik vandaag moet beslissen en dan morgen naar de kapper moet Uh-oh.
pi_71791661
Helleu!! Ik kom even langsgesjeest tussen klussen en inpakken door!

Mijn vriend heeft niets met trouwen, hij vindt het erg veel geld voor zo'n papiertje. Mij lijkt het wel heel bijzonder en romantisch, maar zeker geen must. We hebben sinds een week wel een samenlevingscontract (en een koophuis) dus we zitten praktisch net zo aan elkaar verbonden als bij trouwen . Misschien dat er wel getrouwd wordt als er kinderen komen, maar dat zien we tegen die tijd wel. Over kinderen zijn we het geloof ik wel eens, ze zijn welkom alleen liever nu nog niet. Wat de termijn van mijn lief is, weet ik dan weer niet .

Mijn zus had trouwens het dilemma. Haar vriend wilde niet per se kinderen, zij eigenlijk wel. Maar ze vond hun relatie te fijn om op een kinderwens stuk te laten lopen. Maar vorig jaar draaide haar vriend ineens bij, opeens zag hij zichzelf wel als vader. Nu is zuslief in blijde verwachting van haar eerste kindje en zijn ze helemaal gelukkig .

Eten is hier redelijk, ik probeer in ieder geval een gezond O (kwark met muesli), L (brood met beleg) en D (veel groente, niet te veel werk) te eten. Dat gaat wel, alleen de T's zijn vaak struikelblokken. Maar er wordt wel hard genoeg gewerkt om niet aan te komen, denk ik!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71791666
Maria, kun je het niet gewoon een beetje laten bijpunten? Of moet er echt meer af?
pi_71791683
Mr.MoBlo was gisteren ook helemaal en toen we bij de ringen zaten en daarna weer naar buiten liepen

wat een softy is 't ook
Ja doei.
pi_71791757
Mijn lunch net hartjesvormpjes gekocht bij de action

Beetje jammer dat ik mijn arm verbrand heb aan de pan zometeen sushi maken
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:41:43 #222
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_71791834
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:38 schreef Miss_S het volgende:
Mijn lunch net hartjesvormpjes gekocht bij de action
[ afbeelding ]

Beetje jammer dat ik mijn arm verbrand heb aan de pan zometeen sushi maken
Het is net een clowntje!
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_71791863
clowns

nu je het zegt
Ja doei.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:42:45 #224
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71791865
Awww Mr Mo
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:35 schreef Mini_rulez het volgende:
Maria, kun je het niet gewoon een beetje laten bijpunten? Of moet er echt meer af?
Nouja dat moet sowieso, maar ik vind mn haar al een tijdje best wel saai en wil wat anders Een lok ofzo. Of een schuine pony. Of laagjes. Maar ik ben een held op sokken en kan geen beslissingen nemen
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:42:47 #225
148689 Muis006
pi_71791867
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:03 schreef Viking84 het volgende:

Slim. Dat kan je programma dus ontregelen he. Heb je geen houder om hem in te doen
pi_71791883
De biologische yoghurt van AH is echt lekker.
pi_71791884
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:41 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Het is net een clowntje!

nu vind ik hem eng, ben blij dat ik hem al op heb
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:43:50 #228
148689 Muis006
pi_71791892
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:43 schreef Miss_S het volgende:

[..]

nu vind ik hem eng, ben blij dat ik hem al op heb
Ahaha sorry!

Wassie wel lekker verder?
pi_71791936
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:43 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ahaha sorry!

Wassie wel lekker verder?
geeft niet en hij was zeker lekker
pi_71791940
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Awww Mr Mo
[..]

Nouja dat moet sowieso, maar ik vind mn haar al een tijdje best wel saai en wil wat anders Een lok ofzo. Of een schuine pony. Of laagjes. Maar ik ben een held op sokken en kan geen beslissingen nemen
Eh, misschien kun je beginnen met de optie die het makkelijkst weer ongedaan te maken is?
Laagjes zal er nooit drastisch lelijker uitzien dan gewoon recht haar, en dat kun je ook nog eens leuk combineren met een schuine pony.
pi_71792122
Mr.Mo is echt een schatje
Ja doei.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:54:43 #232
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71792205
Zo, terug.

*hijg puf*. Kwam ik daar, wilde ik pinnen: "O nee, m'n pinpas is stuk". Dus ik kon eerst weer terug naar huis om Marks pinpas achter te laten. Kwam ik onderweg ook nog m'n middelbare schooljuf tegen waar ik jaren smóór op ben geweest. Zo bizar. Ik had me een tijdje terug voorgenomen om haar te groeten als ik haar weer zag, maar zodra ik doorhad dat zij het was, keek ik meteen de andere kant op en heb ook niet meer omgekeken Vroeger kon ik een hele dag van slag zijn van zoiets, maar nu niet meer. Wel bizar dat ze in 12 jaar gewoon geen spat veranderd is .
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 15:55:07 #233
33954 ElisaB
ook in zwart verkrijgbaar!
pi_71792218
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:27 schreef Mini_rulez het volgende:
Second that!

Ik was zó blij dat ik eindelijk lag
Muil houwe of ik sjoel d'r eentje in!
pi_71792389
whehe, dat vermoeden hebben wij dus ook, dat dat ons ook gaat overkomen
Ja doei.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:05:09 #235
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71792511
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:42 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Slim. Dat kan je programma dus ontregelen he. Heb je geen houder om hem in te doen
Jawel, maar dan moet ik hem helemaal uit elkaar halen en dan moet ik het draadje op een rare manier buigen (stomme doos). Ik wil hem liever in een zakje ofzo gaan doen.
Niet meer actief op Fok!
pi_71792616
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:55 schreef ElisaB het volgende:

[..]

Second that!

Ik was zó blij dat ik eindelijk lag
Ik was fysiek wel moe, maar ook nog wel helemaal hyper van de dag
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:10:03 #237
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71792659
Hoi, mijn trouwdag was erg traditioneel maar daarna nog doorgefeest met de echte vrienden tot 7 uur 's ochtends.
Daarna toch nog sex

Maar zoals een goed huwelijk betaamt:Geen sex na het huwelijk

Trouwens, scheiden is in meeste gevallen duurder dan trouwen, dat jullie het even weten
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:10:26 #238
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71792671
Ik heb een vreetmonster De hele dag al honger Dus nu heb ik al special k, twee broodjes, twee spanakopitas en 1 bio-mueslireep op Gelukkig geen heel zwaar avondeten gepland
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:45 schreef Mini_rulez het volgende:

[..]

Eh, misschien kun je beginnen met de optie die het makkelijkst weer ongedaan te maken is?
Laagjes zal er nooit drastisch lelijker uitzien dan gewoon recht haar, en dat kun je ook nog eens leuk combineren met een schuine pony.
Zoiets is 't plan! Maar ik ben een controlfreak en wil precies een idee hebben
pi_71792858
Lijst, trouwens. Om even bij het topic te blijven

O: grote bak volle yoghurt (bijna een halve liter, denk ik ) met een klein scheutje siroop
L: 4 knackebrod met pindakaas
T: 2 sinaasappels
D: soba noodles (boekweit is dat) met groentjes, ei en sojasaus
S: pilatesles, uur
T: glas wijn oid, paar blokjes hollandse kaas met mosterd
pi_71792897
voor m'n gevoel heb ik al heel veel op .. zit helemaal vol

maar heb me tot nu toe gewoon aan mn lijstje gehouden..
Ja doei.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:22:30 #241
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71793017
Zo, even nieuwe pinpas aangevraagd. Kan ik nu wel geld ophalen met m'n oude? Ik denk niet dat Mark het leuk vindt als ik 5 werkdagen lang boodschappen doe met zijn pinpas .
Niet meer actief op Fok!
pi_71793058
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
Lijst, trouwens. Om even bij het topic te blijven

O: grote bak volle yoghurt (bijna een halve liter, denk ik ) met een klein scheutje siroop
L: 4 knackebrod met pindakaas
T: 2 sinaasappels
D: soba noodles (boekweit is dat) met groentjes, ei en sojasaus
S: pilatesles, uur
T: glas wijn oid, paar blokjes hollandse kaas met mosterd
Hm, op het eerste gezicht leek het best weinig maar met volle yoghurt en pinda's/noten kom je natuurlijk toch een heel eind. Wel weer lekker gevarieerd.
pi_71793145
Mini, volle yoghurt is bepaald geen calorieenbom met 55 kcal/100 ml Die pindakaas tikt wel aan, ja. En ik heb 200 kcal ongeveer aan amandelen.
Ik ben niet helemaal tevreden over het lijstje, teveel vet. Allez, dat is weleens prettig voor m'n darmen Maar ik heb echt zin in noodles vandaag
pi_71793233
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:27 schreef ColdFeet het volgende:
Mini, volle yoghurt is bepaald geen calorieenbom met 55 kcal/100 ml Die pindakaas tikt wel aan, ja. En ik heb 200 kcal ongeveer aan amandelen.
Ik ben niet helemaal tevreden over het lijstje, teveel vet. Allez, dat is weleens prettig voor m'n darmen Maar ik heb echt zin in noodles vandaag
Dat valt inderdaad wel mee. Een halve liter is dan rond de 250 kcal, da's wel goed voor een ontbijt.
pi_71793304
Inclusief siroop 300, denk ik. En daar kan ik wel even van leven, dan Ik wéét dat magere yoghurt een betere keus zou zijn, maar dat vind ik veel minder lekker.
pi_71793330
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:22 schreef Viking84 het volgende:
Zo, even nieuwe pinpas aangevraagd. Kan ik nu wel geld ophalen met m'n oude? Ik denk niet dat Mark het leuk vindt als ik 5 werkdagen lang boodschappen doe met zijn pinpas .
ja

je oude wordt pas gedeactiveerd zodra je je nieuwe gebruikt
Ja doei.
pi_71793370
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:22 schreef Viking84 het volgende:
Maar je oude is toch stuk?
Je kan wel geld ophalen met je paspoort/ID-kaart/rijbewijs bij 't loket van de bank.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:36:24 #248
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71793402
Lijst:
O: kom magere yoghurt met nog wat rabarber, glas optimel ananas drink
T: 2 x appel
T: tomaat
T: boterham sandwichspread
L: Kom tomatensoep, 2 sneetjes met gekookt ei, minneola
T: boterham met varkenslever
T: blokje choco
T: Cola-wodka
D: Bloemkool en komkommersalade en 150 gram gebakken kipfilet.
T: tuc koekjes met selleriesalade denk ik
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:41:58 #249
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71793554
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]

Zoiets is 't plan! Maar ik ben een controlfreak en wil precies een idee hebben
ik snap dat nooit zo, wat betreft haar het groeit sowieso weer heel snel aan, dus als t niet bevalt ben je er over een maand of drie weer vanaf als je niks al te radicaals doet. toch?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:42:23 #250
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71793562
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:35 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Maar je oude is toch stuk?
Je kan wel geld ophalen met je paspoort/ID-kaart/rijbewijs bij 't loket van de bank.
Hij doet het niet meer, maar ik kan hem wel laten zien ofzo. Ga morgen wel even cash halen met ID-bewijs erbij .
Niet meer actief op Fok!
pi_71793565
O: muesli met Yoghurt
L: 1 volkoren boterham met 1 of andere spread Kwark met necatine (niet zoveel honger want 1 uur na O
S: 20 minuten lopen naar station en 2 keer overstappen op een andere trein met een behoorlijk zware tas en daarna gelijk even boodschappen gedaan
T: Toen had ik honger dus een kinder gekocht (maar de grote Cote d'Or repen laten liggen bij de AH)
T: appel
D: geeeeeen idee... ga met vriendin eten die houd van lekker eten en toetjes dus dat wordt wel wat
T: afhankelijk wat we gaan meenemen
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 16:48:15 #252
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71793701
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:41 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik snap dat nooit zo, wat betreft haar het groeit sowieso weer heel snel aan, dus als t niet bevalt ben je er over een maand of drie weer vanaf als je niks al te radicaals doet. toch?
Ik zei ook nooit dat het een rationeel bezwaar was

Ik ben gewoon niet zo'n held Ik vind het al verschrikkelijk om bij een kapsalon te moeten binnenstappen, en dan dat geneuzel over vakanties oids te moeten aanhoren en uiteindelijk met ontploft haar weg te lopen Dus ik neem graag een uitgebreide voorbereiding

Neemt niet weg dat je wel gelijk hebt hoor
pi_71794710
tvp!
pi_71794729
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:

[..]

Ik zei ook nooit dat het een rationeel bezwaar was

Ik ben gewoon niet zo'n held Ik vind het al verschrikkelijk om bij een kapsalon te moeten binnenstappen, en dan dat geneuzel over vakanties oids te moeten aanhoren en uiteindelijk met ontploft haar weg te lopen Dus ik neem graag een uitgebreide voorbereiding

Neemt niet weg dat je wel gelijk hebt hoor
ik ben ook altijd wel bang voor de kapper en allergisch voor het verplichte gebabbel
Ja doei.
pi_71794755
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ik ben ook altijd wel bang voor de kapper en allergisch voor het verplichte gebabbel
Daarom ga ik altijd met mijn moeder, kan die mooi de kapsters bezig houden die kletst wel graag
De sushi was lekker alleen veel te veel dus morgen weer sushi
Nu de foto's uploaden
pi_71794823
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:31 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Als je niets zegt, houden ze snel genoeg op..

Mijn kapster is een heel lief meisje, maar weet ondertussen wel dat ze gewoon niks hoeft te zeggen of met haar collega's kan praten..
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:35:25 #257
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71794835
Mijn kapper babbelt nooit, want ik leg m'n hoorapparaat / CI pontificaal op het kaptafeltje.
Maar ik vind het wel jammer. Ik wil op zich wel babbelen, maar zonder CI hoor ik niks en als ik hem inhoud ben ik bang dat ze in m'n CI knipt .
Niet meer actief op Fok!
pi_71794862
ik ga altijd naar een andere kapper, ligt eraan waar er plek is dus heb geen vaste.. dus elke keer weer

'studeeeeeeeeer je hier?'

'oh leuk! wat?'

...

..

Ja doei.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 17:37:32 #259
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71794877
Die van mij vroeg laatst of ik een collegevrije dag had . Uh ja .
Niet meer actief op Fok!
pi_71794893
Voor het eerst dat ik gekookt heb en het eten klaar was toen mijn ouders thuis kwamen van het werk nu is het wel alleen maar sushi maar toch...

Rijst koken

Alle klaar zetten

Sushi rollen

Nieuwe vormpjes uitproberen

Omelet over

Heel veel sushi

En mango voor erbij
pi_71794902
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:23 schreef conleche het volgende:
Op RTL5 heb je bij tijdens reclame iedere keer een voorstukje van CSI. Daar draaien ze een muziekje onder en ik wil desperately weten wat dat is. Heeft iemand een idee??

long shot......

CSI is meestal The Who..
pi_71795246
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:30 schreef PurePoisonPerfume het volgende:

[..]

Goed idee!
*noteert op vakantie meeneem lijstje
pi_71795274
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 13:40 schreef Chicolate het volgende:
Bij lingerie stel ik me heel ongemakkelijke setjes met kant enzo voor, dat heel erg kriebelt en zo snel mogelijk uit moet . En wanneer moet je zoiets aantrekken? "Wil je even de slaapkamer uitgaan dan kan ik mn lingerie aantrekken?" Want neem toch aan dat je daar niet de hele dag mee gaat rondlopen op je werk enzo?
!!

Uh.. Ik haat effen en witte dingen. Bijna alles is met kant.. En dat draag ik iedere dag ! Zit prima!
pi_71795304
Ziet er lekker uit Miss_S!

En veeeeel!
pi_71795314
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 17:58 schreef P.F het volgende:

[..]

!!

Uh.. Ik haat effen en witte dingen. Bijna alles is met kant.. En dat draag ik iedere dag ! Zit prima!
Me too
Heb trouwens net voor het eerst een jarretelgordel + kousen besteld (ook voor op vakantie dus)
Ben benieuwd eerst paste het sowieso niet omdat mijn benen te dik waren.
pi_71795370
@ vergeetmewelletje. Is dat je trouwjurk? Nais! Wil je dan een aanfoto laten zien of hoort dat niet bij trouwjurken?
pi_71795388
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:00 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Me too
Heb trouwens net voor het eerst een jarretelgordel + kousen besteld (ook voor op vakantie dus)
Ben benieuwd eerst paste het sowieso niet omdat mijn benen te dik waren.
Ik kreeg nog die kousen van het vriendje. ( is hij alleen vast vergeten..)
Want ik heb heel veel van die stomme gordels maar geen een kous! Waar heb jij ze besteld?
pi_71795412
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Want ik heb heel veel van die stomme gordels maar geen een kous! Waar heb jij ze besteld?
Bij de Pabo
pi_71795416
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:

[..]

En bedankt .

[ afbeelding ]

Edit: bovenstaand model heb ik dus ook .
Ik vind hem tof! Al zou ik dit model niet meer willen door dat ik er veel 45+ers in heb zien lopen en.. hm.. dat stond bij veel niet zo
pi_71795422
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Bij de Pabo
Zijn ze duur? Linkje ?!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:06:16 #272
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71795449
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:05 schreef P.F het volgende:

[..]

Zijn ze duur? Linkje ?!
Wat zij zegt
Niet meer actief op Fok!
pi_71795459
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb van die kousen gekocht bij de bijenkorf een keer.
pi_71795495
quote:
Het lijken net gewone stay ups? Ik zie geen gaatjes voor de jarretels?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:09:55 #275
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71795532
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:08 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik ook niet? Hoe werkt het eigenlijk precies? . Moet je die jarretels los kopen en vastmaken aan je string oid?
Niet meer actief op Fok!
pi_71795535
quote:
Ik heb volgens mij geen bh of slipje waar geen strikje op zit (en veel kant)
Ik heb geen ondergoed, alleen lingerie
En MD vind ik niet echt mooi....en te duur
pi_71795553
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:08 schreef P.F het volgende:

[..]

Je kan ze er aan vast klippen (dat is geen goed woord maar weet niet hoe ik het beter uitkan leggen )
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:12:40 #278
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71795599
Ik vind een goed passend zwart boxertje bij mij beter staan dan een kanten niemandalletje, vaak! Iets met vlaggen en modderschuiten

Jurkjes vind ik wel erg leuk
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:13:37 #279
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71795629
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:11 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je kan ze er aan vast klippen (dat is geen goed woord maar weet niet hoe ik het beter uitkan leggen )
Ah, dus je koopt gewoon kousen die bij je lingeriesetje passen, jarretels in dezelfde kleur en je kunt de jarretels zowel aan je string en aan je kousen vastmaken?
Niet meer actief op Fok!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:14:12 #280
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71795642
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik vind een goed passend zwart boxertje bij mij beter staan dan een kanten niemandalletje, vaak! Iets met vlaggen en modderschuiten

Ik moet ook geen string aan doen, maar je hebt ook wel kanten boxertjes hoor .
Niet meer actief op Fok!
pi_71795664
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:13 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ah, dus je koopt gewoon kousen die bij je lingeriesetje passen, jarretels in dezelfde kleur en je kunt de jarretels zowel aan je string en aan je kousen vastmaken?
Yes
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:17:07 #282
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71795721
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:14 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Ik moet ook geen string aan doen, maar je hebt ook wel kanten boxertjes hoor .
Die heb ik ook! Maar de meesten zitten als een halve string
pi_71795733
Ik heb ook zomerinkopen gedaan ! 3 jurkjes, ik hou er 2
en een shirtje..
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:41:40 #285
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71796348
quote:
O is die van Metallica een cover? .

Ik zit rond te kijken voor een nieuwe foon. LG Arena lijkt me op zich wel wat (heb het allerliefst een iPhone maar die is te duur)
Niet meer actief op Fok!
pi_71796354
Ik vind sommige MD bh's wel mooi, ik heb er zelf ook een paar. Lingerie... I love it Ik heb trouwens wel spul uit het hele spectrum: van kant tot effen tot touwtjes. Enige wat er niet inkomt zijn kwart-bh's waar de tepel uit koekeloert. Maar die zijn er toch niet in mijn maat

Goed. Ik hunker naar chocola

Verder eet ik vanavond pasta bolognese
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:42:30 #287
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71796366
quote:

Ik ben in mijn middelbare schooltijd twee keer met mn zus en een Ierse vriendin naar een concert geweest! En nog een keer backstage ook Kick arrrrrse! The Dubliners zijn zo blij
pi_71796389
ga je mee? 7 oktober
Ja doei.
pi_71796395
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:41 schreef Viking84 het volgende:

[..]

O is die van Metallica een cover? .
Ja doei.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:47:38 #290
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71796476
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:43 schreef motorbloempje het volgende:
ga je mee? 7 oktober
Ah, ze komen weer? Waaaar?

In South Australia I was born, heave away, haul away
In South Australia, 'round the Cape Horn, we're bound for South Australia
pi_71796481
Paradiso
Ja doei.
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 18:48:57 #292
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71796504
Heu! Da's dichtbij! Ik ga es kijken of ik kan, I'll keep you posted
pi_71796559
Ja doei.
pi_71796582
even eten/tv kijken
Ja doei.
pi_71796880
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:41 schreef Ewelina het volgende:
. Enige wat er niet inkomt zijn kwart-bh's waar de tepel uit koekeloert. Maar die zijn er toch niet in mijn maat

Zo eentje had ik bijna besteld samen met de jarretelgordel/kousen maar toch maar niet gedaan, te weinig geld over
Lijkt me wel mooi als slaapkamersetje
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:11:28 #296
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71797118
Zowww die andijvie-tomaat-kaas ovenschotel-suggestie van DML is lekkerrrr Alleen weer beetje veel gemaakt, want nu heb ik 400 gram (ongekookt) andijvie op in mn upje En had de kaaskorst maar met 1 ei gemaakt Ik twijfelde over de tomaat/andijvie combi maar het is erg lekker!
pi_71797127
Weet iemand nog een lekker cupcake/muffin recept?
Volgens mij had PF er pas een gepost?
  dinsdag 11 augustus 2009 @ 19:14:22 #298
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71797191
Amaretto-cupcakes van CF!
pi_71797200
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 15:15 schreef Mini_rulez het volgende:
Wat valt er dan eens te zijn over samenwonen, Chico?
Nou, dat we dat gaan doen, en als het mogelijk is (kamer vinden enzo) over 2 jaar al, in Amsterdam .
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 18:12 schreef MariaEtcetera het volgende:

*proest*

Mijn nieuwe bh heeft een soort van kant/is niet effen en ik heb er elke dag nog ruzie mee. Sowieso zie je het door mn shirts heen .
pi_71797225
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:11 schreef Miss_S het volgende:
Weet iemand nog een lekker cupcake/muffin recept?
Volgens mij had PF er pas een gepost?
Ja! Dat was eigenlijk van een cake, dus dan moet je zelf een beetje gokken, bij mij is nog nooit iets mislukt met koken dus ik weet niet hoe veel vertrouwen je hebt, anders zou ik gewoon een echt muffin recept maken..
pi_71797247
quote:
Op dinsdag 11 augustus 2009 19:14 schreef MariaEtcetera het volgende:
Amaretto-cupcakes van CF!
Amaretto is goed
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')