Ik zei ook nooit dat het een rationeel bezwaar wasquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:41 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik snap dat nooit zo, wat betreft haarhet groeit sowieso weer heel snel aan, dus als t niet bevalt ben je er over een maand of drie weer vanaf als je niks al te radicaals doet. toch?
ik ben ook altijd wel bang voor de kapper en allergisch voor het verplichte gebabbelquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zei ook nooit dat het een rationeel bezwaar was![]()
Ik ben gewoon niet zo'n heldIk vind het al verschrikkelijk om bij een kapsalon te moeten binnenstappen, en dan dat geneuzel over vakanties oids te moeten aanhoren en uiteindelijk met ontploft haar weg te lopen
Dus ik neem graag een uitgebreide voorbereiding
![]()
Neemt niet weg dat je wel gelijk hebt hoor
Daarom ga ik altijd met mijn moeder, kan die mooi de kapsters bezig houdenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben ook altijd wel bang voor de kapper en allergisch voor het verplichte gebabbel
Als je niets zegt, houden ze snel genoeg op..quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:31 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ik ben ook altijd wel bang voor de kapper en allergisch voor het verplichte gebabbel
CSI is meestal The Who..quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:23 schreef conleche het volgende:
Op RTL5 heb je bij tijdens reclame iedere keer een voorstukje van CSI. Daar draaien ze een muziekje onder en ik wil desperately weten wat dat is. Heeft iemand een idee??
long shot......
Goed idee!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:30 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ja maar ja maar, het gaat toch altijd uit - koop je nooit een leuk mooi setje voor hem dan ?![]()
ik bedoel dus een mooi setje voor jezelf wat je dan dus aan doet voor hem
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:40 schreef Chicolate het volgende:
Bij lingerie stel ik me heel ongemakkelijke setjes met kant enzo voor, dat heel erg kriebelt en zo snel mogelijk uit moet. En wanneer moet je zoiets aantrekken? "Wil je even de slaapkamer uitgaan dan kan ik mn lingerie aantrekken?" Want neem toch aan dat je daar niet de hele dag mee gaat rondlopen op je werk enzo?
Me tooquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 17:58 schreef P.F het volgende:
[..]!!
Uh.. Ik haat effen en witte dingen. Bijna alles is met kant.. En dat draag ik iedere dag! Zit prima!
Ik kreeg nog die kousen van het vriendje. (quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:00 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Me too
Heb trouwens net voor het eerst een jarretelgordel + kousen besteld (ook voor op vakantie dus)
Ben benieuwd eerst paste het sowieso niet omdat mijn benen te dik waren.
Bij de Paboquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kreeg nog die kousen van het vriendje. (is hij alleen vast vergeten..)
Want ik heb heel veel van die stomme gordels maar geen een kous! Waar heb jij ze besteld?
Ik vind hem tof! Al zou ik dit model niet meer willen door dat ik er veel 45+ers in heb zien lopen en.. hm.. dat stond bij veel niet zoquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 14:52 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
En bedankt.
Je ziet bij mij hooguit 2 zwarte koordjes over mn borst naar m'n schouders lopen. Had net zo goed een gek topje kunnen zijn.
[ afbeelding ]
Ik vind dit echt niet ordinair. Vind mezelf ook niet ordinair eigenlijk...
Edit: bovenstaand model heb ik dus ook.
Ik heb van die kousen gekocht bij de bijenkorf een keer.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:03 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik kreeg nog die kousen van het vriendje. (is hij alleen vast vergeten..)
Want ik heb heel veel van die stomme gordels maar geen een kous! Waar heb jij ze besteld?
Het lijken net gewone stay ups? Ik zie geen gaatjes voor de jarretels?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:05 schreef Miss_S het volgende:
http://www.pabo.nl/shopping/34535/Jarretellenkousen-255935980000.html?mid=1760&action=einzel&cid=204&svAffiliate=1222&VID=td5ob67o66ljvjupnnd6fqrqi5
Maar dan in het zwart
En 12 euro vind ik niet zo duur
Ik ook niet? Hoe werkt het eigenlijk precies?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 18:08 schreef P.F het volgende:
[..]
Het lijken net gewone stay ups? Ik zie geen gaatjes voor de jarretels?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |