Ahahaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:43 schreef Miss_S het volgende:
[..]nu vind ik hem eng, ben blij dat ik hem al op heb
quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:43 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Ahahasorry!
Wassie wel lekker verder?
Eh, misschien kun je beginnen met de optie die het makkelijkst weer ongedaan te maken is?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:42 schreef MariaEtcetera het volgende:
Awww Mr Mo![]()
[..]
Nouja dat moet sowieso, maar ik vind mn haar al een tijdje best wel saai en wil wat andersEen lok ofzo. Of een schuine pony. Of laagjes. Maar ik ben een held op sokken en kan geen beslissingen nemen
Second that!quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 13:27 schreef Mini_rulez het volgende:
CF, had je daar dan uberhaupt nog energie voor na zo'n dag? Ik kan me goed voorstellen dat ik na zo'n hele dag en ook nog een feest alleen maar zou willen slapen, zeker met wat drank op.
Jawel, maar dan moet ik hem helemaal uit elkaar halen en dan moet ik het draadje op een rare manier buigen (stomme doos). Ik wil hem liever in een zakje ofzo gaan doen.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:42 schreef Muis006 het volgende:
[..]
Slim. Dat kan je programma dus ontregelen he. Heb je geen houder om hem in te doen
Ik was fysiek wel moe, maar ook nog wel helemaal hyper van de dagquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:55 schreef ElisaB het volgende:
[..]
Second that!
Ik was zó blij dat ik eindelijk lag
Zoiets is 't plan! Maar ik ben een controlfreak en wil precies een idee hebbenquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 15:45 schreef Mini_rulez het volgende:
[..]
Eh, misschien kun je beginnen met de optie die het makkelijkst weer ongedaan te maken is?
Laagjes zal er nooit drastisch lelijker uitzien dan gewoon recht haar, en dat kun je ook nog eens leuk combineren met een schuine pony.
Hm, op het eerste gezicht leek het best weinig maar met volle yoghurt en pinda's/noten kom je natuurlijk toch een heel eind. Wel weer lekker gevarieerd.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:17 schreef ColdFeet het volgende:
Lijst, trouwens. Om even bij het topic te blijven
O: grote bak volle yoghurt (bijna een halve liter, denk ik) met een klein scheutje siroop
L: 4 knackebrod met pindakaas
T: 2 sinaasappels
T: amandelen
D: soba noodles (boekweit is dat) met groentjes, ei en sojasaus
S: pilatesles, uur
T: glas wijn oid, paar blokjes hollandse kaas met mosterd
Dat valt inderdaad wel mee.quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:27 schreef ColdFeet het volgende:
Mini, volle yoghurt is bepaald geen calorieenbom met 55 kcal/100 mlDie pindakaas tikt wel aan, ja. En ik heb 200 kcal ongeveer aan amandelen.
Ik ben niet helemaal tevreden over het lijstje, teveel vet. Allez, dat is weleens prettig voor m'n darmenMaar ik heb echt zin in noodles vandaag
jaquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:22 schreef Viking84 het volgende:
Zo, even nieuwe pinpas aangevraagd. Kan ik nu wel geld ophalen met m'n oude? Ik denk niet dat Mark het leuk vindt als ik 5 werkdagen lang boodschappen doe met zijn pinpas.
Maar je oude is toch stuk?quote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:22 schreef Viking84 het volgende:
Zo, even nieuwe pinpas aangevraagd. Kan ik nu wel geld ophalen met m'n oude? Ik denk niet dat Mark het leuk vindt als ik 5 werkdagen lang boodschappen doe met zijn pinpas.
ik snap dat nooit zo, wat betreft haarquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:10 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Zoiets is 't plan! Maar ik ben een controlfreak en wil precies een idee hebben
Hij doet het niet meer, maar ik kan hem wel laten zien ofzo. Ga morgen wel even cash halen met ID-bewijs erbijquote:Op dinsdag 11 augustus 2009 16:35 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Maar je oude is toch stuk?
Je kan wel geld ophalen met je paspoort/ID-kaart/rijbewijs bij 't loket van de bank.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |