Volgens mij is dat inderdaad het gevalquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef Razztwizzle het volgende:Mijn maag doet trouwens nog steeds zeer, en ik heb nooit maagpijn o.i.d.
ik snap er niets van. Wordt je hele maag/darmgebeuren gevoeliger als je ineens niet meer snoept ofzo
.
Noooo. Dat is echt evil - ik snoep niet meer, en eet gezond en krijg daardoor maagpijn. That's it, Magnums, here I comequote:Op maandag 10 augustus 2009 23:01 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Volgens mij is dat inderdaad het geval
quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:04 schreef Syrena het volgende:
Nou, zal ik dan aankomende zaterdag maar even in de dorpskroeg langsgaan, en degene die nog recht staat na 03.00 mee naar huis slepen?
En zonder enge ziektes onder zijn leden...quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:05 schreef Syrena het volgende:
Oke, degene die nog recht staat en een beetje om aan te zien is dan wel
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
Mja, onder het naar huis rijden moet ik ook even mijn moeder bellen en zijn achternaam doorgeven, zodat die me kan vertellen of er nog erfelijke of andere rare dingen voorkomen in z'n familie.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
En zonder enge ziektes onder zijn leden...
Doe je gewoon lowfat.quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:12 schreef Merel het volgende:Anyway, on topic, de komende tijd wordt qua lijstjes een ramp want ik bent blut door de shopactie van afgelopen week! Al denk ik bij nader inzien dat ik maar aan de goedkope stamppotten ga, dat is gezond én goedkoop. Wel flink veel carbs natuurlijk, maar alles beter dan pizza en patat toch?
Oh. Daar zeg je zowatquote:
ik mot sju over m'n stamppotquote:
En een worsie erbij!quote:
Ja ik weet op zich wel hoe ik goedkoop kan doen hoor, alleen zit ik zo met m'n tijd te goochelen dat meestal alleen de AH nog open is en dan wil ik ook nog snel eten en dan kies ik weer iets duurs en slechtsquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:19 schreef Syrena het volgende:
Oh Merel, er is ooit een heel knierten en cul topic geweest! IS IE DAN: Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic!
Staan veel goeie tips in.
Oh en er is al een tweede deel: Het grote Knierten-en-Krenten-Culi-Topic! (2)
Die ijzerpillen heb ik gemixte verhalen over gehoord. Wat je in ieder geval kunt doen: een glas jus bij je avondeten nemen, icm vitamine C wordt ijzer namelijk veel beter opgenomen!quote:Op maandag 10 augustus 2009 21:04 schreef Chicolate het volgende:
Ik ben alweer afgekeurd voor bloeddonaties vanwege een laag hb en nu mag ik pas over een halfjaar weer en voel ik me echt![]()
. Het is niet leuk om steeds te horen dat je lijf het niet goed genoeg doet, en ik had mn voedsel (rood vlees met name) er al wat op aangepast en dan is het alsnog niet goed ... ik overweeg nu zelfs ijzerpillen oid
.
@Co: dat zou ik ook wel willen weten. Misschien heeft ze geen tijd meer voor internet of post ze nu onder een ander account? Geen idee wie dat dan zou moeten zijn
Ik heb ook het geluid uitgezet en ben wat anders gaan doen. Maar nu weet ik weer niet wanneer de reclame komt!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:35 schreef Syrena het volgende:
Heu, komt er nog reclame voordat ik naar sex van anderen moet kijken?
Hier staat het nog aanquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:40 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik heb ook het geluid uitgezet en ben wat anders gaan doen. Maar nu weet ik weer niet wanneer de reclame komt!!
Trusten moppie, toch bedankt hoor!!quote:Op maandag 10 augustus 2009 23:48 schreef Syrena het volgende:
Nee dus. Sorry Cootje, misschien morgen? Want ik ga nu toch maar slapen
Mn hb is ook niet ongezond laag! Soms/vaak wel, bij bloedprikken voor knieoperatie had ik een whooping 6.9, dit was al een verbeteringquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:26 schreef cyclechick het volgende:
[..]
Die ijzerpillen heb ik gemixte verhalen over gehoord. Wat je in ieder geval kunt doen: een glas jus bij je avondeten nemen, icm vitamine C wordt ijzer namelijk veel beter opgenomen!
wel balen dat het te laag was, weet je ook wat de oorzaak daarvan is?
Ik heb vanavond bami gegeten, dus alsnog veel carbsmaar had dan ook wel 2 uur flink gefietst. en nu alweer honger, gauw slapen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jeej ik ben weer vrolijk en ik heb geen idee waarom. Oh wacht, jawel, mijn sollicitatie voor een bijbaan volgend jaar was nog op tijd
, mn vriend kwam vanavond langs
en ik heb waarschijnlijk een analoge camera 'gewonnen' in een van de asielactiekraampjes
.
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
nou dat dusquote:Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef Tinkepink het volgende:
Als ik rationeel ga nadenken over kinderen wil ik ze ook niet
En ik heb er twee.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het hebben van kinderen erger is dan je ergste fantasie/nachtmerrie en tegelijkertijd ook zoveel leuker/mooier/etc. dan je je ooit voor kunt stellen. Je kunt er gewoon niets zinnigs over zeggen
Dat is snel!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |