abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 augustus 2009 @ 22:42:17 #1
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71774936
Het vorige deel: Slank de zomer door #828 8% !!

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71775002
Yo tvp
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71775073
Kinderwensdingen zijn lastig. Mijn lief wil heel graag. Ik nog niet. En wanneer ik wel wil weet ik niet. En rationeel uitleggen waarom nog niet ook niet.

Maar D&D - wil je vriend nooit kinderen, of nu niet?
pi_71775374
Razz: Hij zegt niet dat 'ie nooit kinderen wil. Hij vraagt zich af of 'ie een goede vader zou zijn en een eventueel kind wel genoeg te bieden heeft. Natuurlijk vraag ik mijzelf dat ook af, maar ik ben een stuk zekerder geworden wat dat betreft sinds m'n oudste nichtje geboren is en m'n zus en zwager me zo vaak hebben laten oppassen. Ik vind het ook echt heel fijn dat ze zo duidelijk vertrouwen in me hebben (m'n zus heeft zelfs gezegd dat ze graag zou willen dat ik de voogdij kreeg over hun meisjes mocht er iets met haar en m'n zwager gebeuren).

Trouwens, ik zie ook wel in dat nú kinderen krijgen geen goed idee is. Daarvoor is er nog te veel onzeker in ons leven. Eerst maar eens afstuderen, verhuizen uit het studentenhuis en nog een poosje van elkaar genieten.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
pi_71775405
Hola
pi_71775434
Nou, er is op de BBC2 weer een heerlijke docu over drie meiden van 16, waarvan er eentje een baby heeft en eentje zwanger is

Waarom kijk ik dat toch ook

Oh en dan nog het verhaal van de achterburen. Of meer van hun zoon. Kreeg vriendin, ging aan de drugs samen met de vriendin, kregen desondanks samen 3 kinderen. Jongste werd meteen uit huis geplaats bij opa en oma (=onze achterburen). De twee anderen volgenden twee jaar geleden. Hij mag ze wel zien, maar is uit zijn huis gezet wegens dealen. Deze week zien we hem uit de auto stappen en daarachteraan zijn nieuwe vriendin. Zwanger En zijn nieuwe vriendin heeft zelf al twee kinderen.

Oh, op de BBC is de eerste van de meiden die een baby had inmiddels ook zwanger van de tweede.
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71775517
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:44 schreef Syrena het volgende:
Yo tvp
Yo!! Second that!!
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:00:01 #8
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71775534
Als ik rationeel ga nadenken over kinderen wil ik ze ook niet En ik heb er twee.
Uit ervaring kan ik je vertellen dat het hebben van kinderen erger is dan je ergste fantasie/nachtmerrie en tegelijkertijd ook zoveel leuker/mooier/etc. dan je je ooit voor kunt stellen. Je kunt er gewoon niets zinnigs over zeggen
pi_71775543
Syrena, erg is dat he. Wil je een kind adopteren dan moet je haast heilig zijn, alles perfect doen, helemaal gezond zijn, jaren wachten, je suf betalen en allerlei tests doorstaan (ik heb een collega die dat nu allemaal aan het doen is en het is echt niet mals, die hele procedure). Maar elke mafkees die wel vruchtbaar is mag er zomaar onbeperkt kinderen uitpoepen .

Mijn maag doet trouwens nog steeds zeer, en ik heb nooit maagpijn o.i.d. ik snap er niets van. Wordt je hele maag/darmgebeuren gevoeliger als je ineens niet meer snoept ofzo .
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:01:23 #10
231895 MariaEtcetera
President Vanellope
pi_71775593
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 22:59 schreef conleche het volgende:

[..]

Yo!! Second that!!
Fo' shizzle, third that!
"Dijenkletserextravaganza!" - V1z
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:01:24 #11
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71775594
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:00 schreef Razztwizzle het volgende:Mijn maag doet trouwens nog steeds zeer, en ik heb nooit maagpijn o.i.d. ik snap er niets van. Wordt je hele maag/darmgebeuren gevoeliger als je ineens niet meer snoept ofzo .
Volgens mij is dat inderdaad het geval
pi_71775620
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:01 schreef Tinkepink het volgende:

[..]

Volgens mij is dat inderdaad het geval
Noooo. Dat is echt evil - ik snoep niet meer, en eet gezond en krijg daardoor maagpijn. That's it, Magnums, here I come .
pi_71775702
En het zijn ook nog allemaal meisjes (bij de achterburen en op TV). En straks ben ik aan de beurt en dan zijn alle meisjes op Krijg ik zo'n stinkjongen

Grapje Half

Maar wat ik dan ook erg vind, is dat wat Razz zegt, alle mafkezen er zomaar een kind uitpoepen, maar als je als weldenkend mens (vrouw) je eicellen alvast wil laten invriezen, neueueueueh dat kan echt niet hoor
Nou, zal ik dan aankomende zaterdag maar even in de dorpskroeg langsgaan, en degene die nog recht staat na 03.00 mee naar huis slepen?
pi_71775736
Oke, degene die nog recht staat en een beetje om aan te zien is dan wel
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:08:02 #15
331 Merel
Be here now.
pi_71775835
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:04 schreef Syrena het volgende:

Nou, zal ik dan aankomende zaterdag maar even in de dorpskroeg langsgaan, en degene die nog recht staat na 03.00 mee naar huis slepen?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:08:50 #16
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_71775864
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:05 schreef Syrena het volgende:
Oke, degene die nog recht staat en een beetje om aan te zien is dan wel
En zonder enge ziektes onder zijn leden...
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_71775887
Degene die nog recht staat, een beetje om aan te zien is, niet rookt en recent een SOA-test heeft gedaan?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_71775933
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:08 schreef mazaru het volgende:

[..]

En zonder enge ziektes onder zijn leden...
Mja, onder het naar huis rijden moet ik ook even mijn moeder bellen en zijn achternaam doorgeven, zodat die me kan vertellen of er nog erfelijke of andere rare dingen voorkomen in z'n familie.
pi_71775970
TVP
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:12:14 #20
331 Merel
Be here now.
pi_71775987
Ik weet ook heel zeker dat ik later kinderen wil. Ik dacht een tijd geleden zelfs dat ik ze op dat moment al wilde, totdat ik opeens heel onrustig werd en dacht aan alle dingen die ik eerst nog wil doen. Nu zou ook niet de goede tijd ervoor zijn, maar ik heb wel echt het oergevoel dat zegt dat er ooit kinderen moeten komen. En aangezien het toch niet meer tien jaar moet duren voordat dat ook daadwerkelijk gebeurt, zou wel of niet kinderen willen krijgen wel een dealbreaker in een relatie zijn. Stom dat je daar al zo over moet nadenken, zelfs al is het nu nog helemaal niet aan de orde, maar het zit wel in m'n achterhoofd..

Anyway, on topic, de komende tijd wordt qua lijstjes een ramp want ik bent blut door de shopactie van afgelopen week! Al denk ik bij nader inzien dat ik maar aan de goedkope stamppotten ga, dat is gezond én goedkoop. Wel flink veel carbs natuurlijk, maar alles beter dan pizza en patat toch?
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:13:31 #21
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71776025
Je vergeet ...en 'm omhoog krijgt
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:14:35 #22
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71776067
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:12 schreef Merel het volgende:Anyway, on topic, de komende tijd wordt qua lijstjes een ramp want ik bent blut door de shopactie van afgelopen week! Al denk ik bij nader inzien dat ik maar aan de goedkope stamppotten ga, dat is gezond én goedkoop. Wel flink veel carbs natuurlijk, maar alles beter dan pizza en patat toch?
Doe je gewoon lowfat.
pi_71776076
Oja, ontopic was ik vanmorgen 61.7! En net mijn auto gewassen als lichaamsbeweging
Morgen nog 'm nog uitzuigen en de ramen wassen en dan bellen voor de APK en hopen dat ie nog een jaartje wordt goedgekeurd.
pi_71776136
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:13 schreef Tinkepink het volgende:
Je vergeet ...en 'm omhoog krijgt
Oh. Daar zeg je zowat Nog nooit meegemaakt eiks Nou ja, hij mag tot 's ochtends wel blijven dan.
  maandag 10 augustus 2009 @ 23:16:40 #25
331 Merel
Be here now.
pi_71776153
quote:
Op maandag 10 augustus 2009 23:14 schreef Tinkepink het volgende:

Doe je gewoon lowfat.
ik mot sju over m'n stamppot
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')