abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:12:00 #1
24188 Belana
kloon van belana
pi_71716340
Het vorige deel: Slank de zomer door #827 Bruine vetjes ogen slanker

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden
stormy waters...
sailin'
pi_71716345
fipo!!

Uiteindelijk lijstje:
L: 4 crackers, 2 met filet A. en 2 met philadelphia light.
T: op terrasje in de zon: 1 wodka met 3 bitterballen
D: wokprutje met rijst. Toe: 2 bolletjes ijs van een ijsboer in de Jordaan die niet onder doet voor die bij mij in de buurt, terwijl ik dacht dat die veruit de beste was.

Nu lekker in bad en ik denk dat ik er vroeg inkruip met een boek.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:13:06 #3
24188 Belana
kloon van belana
pi_71716359
op mijn laatste vraag had ik al antwoord,
stormy waters...
sailin'
pi_71716377
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:07 schreef Belana het volgende:
kan iemand mij trouwens uitleggen wat dat activiteitsniveau nou is, wat je dan moet invullen op deze site?
ik dacht dat ik het snapte, maar krijg steeds een melding dat ie tussen 1 en 5 moet zitten

http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm
1: Weinig of geen training, kantoorwerk --- x 1.2
2: Lichte training/sport 1-3 dagen per week --- x 1.375
3: Gemiddelde training/sport 3-5 dagen per week --- x 1.55
4: Zware training/sport 6-7 dagen per week --- x 1.725
5: Zware dagelijkse training/sport plus lichamelijk werk of twee keer per dag trainen, marathon, voetbalkamp, wedstrijd, etcetera --- x 1.9

Je vult 1,2,3,4 of 5 in, afhankelijk van welke beschrijving achter dat nummertje bij jou past.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71716385
vetvindpost!
Ja doei.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:14:33 #6
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71716388
In antwoord op je vraag Belana: als je niets doet zit je op 1, sport je 2x per week normaal dan zit je ongeveer op 2, intensiever sporten op 3 etc.

Oh, had ik jullie de rest van de ramspoed al gemeld? Ik heb een dikke snee in mijn voet en kan nog nauwelijks lopen (in het zwembad op een verdwaalde scherpe steen gaan staan ) en mijn man heeft zijn hand verbrand aan een hete pan.

Dat brengt mij op de volgende vraag: wie doet er hier aan voodoo
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71716389
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:13 schreef Belana het volgende:
op mijn laatste vraag had ik al antwoord,
Als het je troost: ik begreep de vraag direct .
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71716405
Tink!

ik was 't niet!

Wat erg! zo erg dat 't bijna om te lachen is.. dit kán iemand niet overkomen in die mate
Ja doei.
pi_71716445
Een terugvindcupcakeje dan maar!

Still a little bit of your face I haven't kissed.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:18:13 #10
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71716459
3409 zou mijn onderhoud moeten zijn.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:19:13 #11
24188 Belana
kloon van belana
pi_71716484
ah sigme, wel een beetje onduidelijk he? nou ja, ik ben er uit.

thanks ook tink en jeetje zeg, wat hebben jullie een pech
stormy waters...
sailin'
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:19:32 #12
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71716486
Ach, we lachen er nog steeds om hoor
En ik heb wel erge rampspoed meegemaakt, dit valt allemaal in de categorie "klein leed" (afgezien van de tekenbeet dan ben ik bang). Het is in ieder geval een vakantie om nooit te vergeten
Wat ik erger vind: heb te weinig boeken mee en het W-LAN gaat hier om 22.00 "dicht". Moet nog snel even een spelletje downloaden voor op mijn handy. Voor sex of spelletjes zijn we te moe
pi_71716490
een Wlan die dicht gaat

Ja doei.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:22:53 #14
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71716540
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:

[ afbeelding ]
Hebbie dat zelf gemaakt??
Ziet er goed uit

Najib is ervoor op Ned. 1 best leuk
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71716551
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:

[ afbeelding ]
Toch maar de noodgreep?

Ziet er fraai uit . Kan je niet een nieuwe oven kopen?
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:24:30 #16
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71716576
Tink... Tis wel heel erg met jullie... En niet teveel zorgen maken over de tekenbeet hoor, in de gaten houden en anders antibiotica, het is bijna nooit erg
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71716615
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:23 schreef sigme het volgende:

[..]

Toch maar de noodgreep?

Ziet er fraai uit . Kan je niet een nieuwe oven kopen?
Dat vind ik eigenlijk een beetje zonde, in een studentenhuiskeuken. Ik wacht liever even met het kopen van een nieuwe tot we écht samen wonen, zeg maar.

Voor lasagnes en zo doet 'ie het ook nog prima hoor, maar als het er echt op aankomt kan ik dat ding wel door het raam gooien. En dat was vandaag dus even zo. .
pi_71716661
'k Zag een huisje te huur staan in Rolde. Niks voor jou en DO2?
pi_71716677
Rolde? . Ik weet niet eens waar het ligt! .

Edit: Maar googlemaps weet dat gelukkig wel. Is iets te ver, aangezien we allebei werken in stad en allebei geen rijbewijs hebben. . Maar ik vind het wel lief dat je eraan dacht!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:30:26 #20
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71716692
Weet iemand hier hoe je in een nokiatelefoon een underscore intikt (jeweets, zo'n _ streepje)
pi_71716771
Help ik loop vandaag over van de plannen en dingen die ik wil doen en dingen die leuk zijn enzo ... Wil naar allemaal dingen op reis, dingen leren (EHBO cursus, programmeren, bijbaantjes waar ik nog niets over gehoord heb) en 'doelen' halen (sportprestaties) en daar heb ik helemaal geen tijd voor . Kreeg deze vakantie nog commentaar van vriendje dat ik te weinig tijd voor hem maak en te druk met andere dingen bezig ben. En gelijk heeft ie

En die 8% kan ik zeker op mn buik schrijven, ik had 23% oid bij een BMI van rond de 20? Maar wel de bovenste 2 buikspieren duidelijk zichtbaar. De rest van mn buikspieren heeft een lief bolletje vet eroverheen (letterlijk een bolletje, erboven/naast/onder is het plat).
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_71716845
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
Weet iemand hier hoe je in een nokiatelefoon een underscore intikt (jeweets, zo'n _ streepje)
Is er ergens een knopje dat je ingedrukt kan houden en er dan allerlei tekentjes tevoorschijn komen, en op zo'n knopje 'naar beneden' drukken voor de volgende 9? Oid? Zo'n knopje vond ik afgelopen week op mn Samsung (en mn Nokia had er volgens mij ook eentje) ... Ach, ik heb die telefoon ook pas een jaar of 4 .
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:39:17 #23
163650 Greys
pi_71716858
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
Oeh, hoe was dat ook alweer. Zit ie niet onder de 1? En dan meerdere keren indrukken?
En anders onder de toets helemaal linksonder? Ik had altijd een Nokia en nu net niet meer en ik weet het nu al niet meer! Even kijken of ik mijn oude telefoon kan vinden, momentje...

@Moblo, dat kost in het weekend 23,50 en doordeweeks 20 euro geloof ik.
Zie alle info op www.shabushabu.nl ook de menukaart met alle opties die je kunt nemen

Je mag vijf (!) dingen per persoon nemen, per ronde. En er zijn vier rondes.
Heer G haalde ronde vier niet eens, ik ronde drie niet eens
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:42:14 #24
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71716902
Bedankt voor de tips! Het is niet gelukt, maar ik probeer het morgen nog wel even. Dat streepje moet toch ergens te vinden zijn. Morgen gaan we weer naar huis. Duimen jullie voor ons dat we zonder ongelukken aankomen en dat ook ons huis nog in orde is?
pi_71716910
hm.. en je moet met een bestelkaartje bestellen zag ik..

is het niet heel 'massaal'? Of valt dat mee door de inrichting? Wil het zeker een keer proberen

en de sushi met tonijnsalade (tonijn uit blik, lente-ui en een klein beetje mayo) was ook echt héél lekker in de maki
Ja doei.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')