1: Weinig of geen training, kantoorwerk --- x 1.2quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:07 schreef Belana het volgende:
kan iemand mij trouwens uitleggen wat dat activiteitsniveau nou is, wat je dan moet invullen op deze site?
ik dacht dat ik het snapte, maar krijg steeds een melding dat ie tussen 1 en 5 moet zitten
http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm
Als het je troost: ik begreep de vraag directquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:13 schreef Belana het volgende:
op mijn laatste vraag had ik al antwoord,
Hebbie dat zelf gemaakt??quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een terugvindcupcakeje dan maar!
[ afbeelding ]
Toch maar de noodgreep?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:17 schreef DevilsAndDust het volgende:
Een terugvindcupcakeje dan maar!
[ afbeelding ]
Dat vind ik eigenlijk een beetje zonde, in een studentenhuiskeuken. Ik wacht liever even met het kopen van een nieuwe tot we écht samen wonen, zeg maar.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:23 schreef sigme het volgende:
[..]
Toch maar de noodgreep?
Ziet er fraai uit. Kan je niet een nieuwe oven kopen?
Is er ergens een knopje dat je ingedrukt kan houden en er dan allerlei tekentjes tevoorschijn komen, en op zo'n knopje 'naar beneden' drukken voor de volgende 9? Oid? Zo'n knopje vond ik afgelopen week op mn Samsung (en mn Nokia had er volgens mij ook eentje) ... Ach, ik heb die telefoon ook pas een jaar of 4quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
Weet iemand hier hoe je in een nokiatelefoon een underscore intikt (jeweets, zo'n _ streepje)
Oeh, hoe was dat ook alweer. Zit ie niet onder de 1? En dan meerdere keren indrukken?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:30 schreef Tinkepink het volgende:
Weet iemand hier hoe je in een nokiatelefoon een underscore intikt (jeweets, zo'n _ streepje)
Mja 1 meerdere keren indrukken (maar dan mis ik heel veel tekens, daar staat de underscore niet bij) of de toets helemaal rechts onder (rij onder de 7/8/9) langer ingedrukt houden (behoorlijk lang, daarom kon ik hem nooit vinden).quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:39 schreef Greys het volgende:
[..]
Oeh, hoe was dat ook alweer. Zit ie niet onder de 1? En dan meerdere keren indrukken?
En anders onder de toets helemaal linksonder? Ik had altijd een Nokia en nu net niet meer en ik weet het nu al niet meer!Even kijken of ik mijn oude telefoon kan vinden, momentje...
@Moblo, dat kost in het weekend 23,50 en doordeweeks 20 euro geloof ik.
Zie alle info op www.shabushabu.nl ook de menukaart met alle opties die je kunt nemen
Je mag vijf (!) dingen per persoon nemen, per ronde. En er zijn vier rondes.
Heer G haalde ronde vier niet eens, ik ronde drie niet eens
Ik ben alleen in die in Zoetermeer geweest en het was best massaal ja, eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
hm.. en je moet met een bestelkaartje bestellen zag ik..
is het niet heel 'massaal'? Of valt dat mee door de inrichting?Wil het zeker een keer proberen
en de sushi met tonijnsalade (tonijn uit blik, lente-ui en een klein beetje mayo) was ook echt héél lekker in de maki
niet dat ik weet, maargoed.. als jij een adres hebtquote:Op zaterdag 8 augustus 2009 21:54 schreef Tinkepink het volgende:
Zit zo'n zelfde sushibar niet in Arnhem?
Sushi sáái qua smaak?quote:Op zaterdag 8 augustus 2009 23:44 schreef uniekhoorn het volgende:
Vind sushi een beetje saai smaken ofzo...
Hoi Ewelina, klote dat je shirtje al kapot is... bah!
Vriend heeft nachtdienst, saai hoor!
Klopt, maar ik zei toch ook helemaal niet dat jullie een sixpack wilden? Ik gaf het alleen maar aanquote:een strakkere buik staat niet meteen gelijk aan een sixpack willen
Ja de stofwisseling zit bij een man van 18 op een hoger pitje, ben ik mij bewust van.quote:
Bij mannen van 18 werkt de stofwisseling een tikje anders dan bij vrouwen van 30.
Bij de weg, de laatste keer dat mijn vetpercentage werd gemeten, zat ik boven de 32%. No way in hell dat ik er nog fatsoenlijk uitzie bij een vetpercentage van 15%.
Wil je advies of niet? Ik zei alleen maar dat de vrouwen in de bladen rond een vetpercentage van 8-10% zitten. Persoonlijk heb ik liever een vrouw met 15%~ hoorquote:het gaat hier over VROUWEN...
en ja, goh, 'welkom' hier, maar meteen zo wijsneuzerig doen vind ik persoonlijk niet écht briljant, vooral niet als je gaat beweren dat vrouwen het best met 8 tot 10% zouden kunnen doen
Ja dat zijn ook boeven, jullie geloven zeker ook allemaal in Sonja Bakker? Voedingsschema's die zeer goed werken en bovendien "junkdagen" bevatten in een dieet, verkopen nou eenmaal slecht, terwijl ze toch echt werken. Verder zal ik maar niet ingaan op de rest, weet niet waar je dat vandaan haalt opeens (de ziektes)? Verder bedoelde ik alleen maar dat als je een sixpack als man zijnde wilt je toch echt rond de 8% moet zitten, sorry hoor.quote:Ja, boeven zijn het, die mensen van die 'gezondheidssites' !
Who cares over uitblijven menstruatie, verlaagde vruchtbaarheid, verhoogde kans op borstkanker, botontkalking of overgroeiing van het baarmoederslijmvlies! Als je maar een sixpack hebt, toch?
Nogmaals, Loveli heb dit zeer waarschijnlijk laten meten met zo'n apparaatje wat je in je handen moet vasthouden of waar je met je voeten moet op staan, 30% is namelijk helemaal niet slank.quote:Het hoeft toch niet zo fel?
We kunnen toch gewoon vragen hoe hij aan die percentages komt ipv hem meteen weer het topic uit te jagen?
Hij had het over percentages vet waarbij je een wasbordje/sixpack goed ziet he, niet over 'gemiddelde vetpercentages' zoals in de lijstjes hierboven.
Dan nog lijkt het me inderdaad aan de vreselijk lage kant, wat hij noemde, dus ik ben wel benieuwd of hij dat kan onderbouwen juist. Als een superslank iemand als Loveli al rond de 30% zit! :0
Hoezo heb je iets tegen het bodybuild gedoe? Denk niet dat wanneer een jongen aan "bodybuilding" gaat doen dat hij binnen no-time een "beest" is, dit kost jarennnn en gaat niet vanzelf, goede kennis van voeding is een must om uberhaupt ver te komen in het "bodybuilden".quote:sorry, maar ik heb gewoon iets tegen het 'bodybuild' gedoe zeg maar..
maar idd... onderbouwingen zijn welkom
Moet m'n uitspraak toch herzien, voor een vrouw is een hoger vetpercentage toch wat beter, 15% is dan zeg maar ideaalquote:was niet in het algemeen bedoeld he, dat je als vrouw gewoon gemiddeld rond die percentages moet zitten.
Dat was als antwoord op de vraag bij welk percentage je een sixpack goed ziet.
(Al lijkt het me alsnog onmogelijk hoor, maar daarom ben ik zo benieuwd naar een onderbouwing! )
Ik heb het idee dat veel vrouwen die buikspieroefeningen doen denken dat ze hier een strakke buik van krijgen, maar zeker met een vetpercentage van boven de 20% zul je hier niks van terugzien, het beste is dan gewoon om in vetpercentage te dalen.quote:het gaat mij om het idee, dat men al snel denkt dat je er afgetrained uit wilt zien zodra je de term buikspieroefeningen gebruikt..
Goede reden, maar mag ik vragen hóé je ze traint? Velen doen dit verkeerd!quote:k doe buikspieroefeningen omdat ik altijd al slappe buikspieren gehad heb en dat is er na het krijgen van 2 kinderen niet bter op geworden. zelfs zonder vet zou ik een dikke buik hebben, simpelweg omdat mijn buikspieren slap en uitgerekt zijn, dus daarom train ik ze, zodat ik mijn buik in het gareel kan houde
Sorry ik ben de mannen vet-percentages gewend, maar voor een vrouw is 15% al heel mooi natuurlijk. (En niet 30% zoals eerder werd genoemd, dit is dan een foute meting!).quote:Mijn 2-cents: kan me de reacties best een beetje voorstellen eigenlijk. Mijnheer komt net het topic inrollen en doet alsof hij de wijsheid in pacht heeft. Daarnaast is de algemene tendens hier toch een beetje "gezond" afvallen en "gezond" leven en daar horen vetpercentages van 8% m.i. niet echt bij.
Hiermee wil ik niet zeggen dat afwijkende meningen niet kunnen, maar het is natuurlijk ook wel een beetje hoe je het brengt, of niet? Zeker in het geval van XM. Ze heeft net het licht gezien ( ) en dan gooien dit soort opmerkingen mogelijk een beetje roet in het eten.
Verder: welkom Diabox! En sterkte in het kippenhok
Als ik recente foto's van Madonna zie dan lijkt het eerder op een vetpercentage van rond de 6% hoor! Dat is zeker geen 18!quote:Madonna heeft een vetpercentage dat nog hoger ligt schat ik in (ergens rond de 18%?), de meeste vrouwen zouden er toch niet zo uit willen zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 1% gewijzigd door Diabox op 09-08-2009 02:55:42 ]
Nop. Dat was een vietpuntsmeting, voor- en achterkant bovenarm, onder schouderblad en bij de heup. Volgens zo'n ongeloofwaardige weegschaal zit ik op 27%. 1.78, +/-65 kilo.quote:Op zondag 9 augustus 2009 02:23 schreef Diabox het volgende:
32%? Laat me raden, dit heb je laten meten op één van de volgende manieren:
Je handen op een soort apparaat en dan gestrekt voor je uit
óf
Staand met je voeten op een apparaat.
Beide geven zéér onjuiste resultaten. 32% is een bierbuik! Met 15% zie je er zeker wel goed uit, twijfel je aan me?
Sonja B wordt hier bepaald uitgejouwd. Weer een foute aanname. Als je geen helderziende bent, probeer dan geen gedachten te lezen.quote:Ja dat zijn ook boeven, jullie geloven zeker ook allemaal in Sonja Bakker? Voedingsschema's die zeer goed werken en bovendien "junkdagen" bevatten in een dieet, verkopen nou eenmaal slecht, terwijl ze toch echt werken. Verder zal ik maar niet ingaan op de rest, weet niet waar je dat vandaan haalt opeens (de ziektes)? Verder bedoelde ik alleen maar dat als je een sixpack als man zijnde wilt je toch echt rond de 8% moet zitten, sorry hoor.
Hulp is welkom, alleen zou het je sieren als je wat minder aannames doet voor je vertelt wat we fout doen. De insteek van de meesten hier is om te genieten van het leven en daarbij zo goed mogelijk in ons vel te zitten. We weten allemaal dat centimeters belangrijker zijn dan kilo's en dat jezelf uithongeren met Sonja weinig zinvol is. En zo nu en dan delen we recepten voor cheesecake. Life's good.quote:Even ter verduidelijking, jullie zitten allemaal heel leuk te kutten op mij, maar de vetpercentages die bij jullie zijn gemeten zijn gedaan met van die jip&janneke apparatuur. Vandaar dat het hoger uitvalt en waardoor wij een verschillende kijk op vetpercentages hebben. Ik hanteer vetpercentages die gemeten zijn met huidplooimeter etc. Als ik 15% zeg, moeten jullie dit waarschijnlijk zien als 20%Ik probeer voor de rest alleen maar te helpen.
quote:het gemiddelde fotomodel, dat tegen de 14 procent aan zit. bron
dit zijn wel tienermeisjes met een cup A en onderontwikkelde heupen, belangrijk om te onthouden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 08:07 schreef sigme het volgende:
Ik dacht dat de dames fotomodel in de bladen wel iets hoger zaten dan 8-10%
Dit is dus very lean (12-16%:quote:The competitive male bodybuilder (at least the successful ones) carry around 3-5% body fat on stage. Women can go as low as 8-11%. These, however, are “peak” body fat levels that are usually maintained for a few days (or even a few hours)
The average male carries about 16-20% body fat while the average female carries 20-25%. A lean male would carry about 11-15% and a female would have 17-20%.
Very lean males have 6-10% body fat and females 12-16%.
Zo'n laag vetpercentage komt niet alleen door weinig vet, maar ook door veel spieren. Een vrouw met evenveel vet maar een 'normale' hoeveelheid spieren, heeft een hoger vetpercentage. Ik schat dat Madonna toch wel wat hoger zit dan 8%.quote:
quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:51 schreef Viking84 het volgende:
CC, heb je al wat van die laatste sollicitatie gehoord?
quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:22 schreef kwakveense het volgende:
jaa, maar diabox heb t allemaal gehoort op de sportschool en weet het allemaal heel veel beter, want hij traind al een jaar!
Je bent een zoetje, jijquote:klink ik zuur? oh wacht... dat ben ik ook.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:55 schreef conleche het volgende:
Diabox is 18 hè. Cut him some slack. Nuanceren is dan nog een beetje moeilijk.Hoeft hij niet direct weggejouwd te worden.
Psies!! Man, je had mij moeten horen toen ik 15 was!! Vréselijk!!quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:57 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik 18 was dacht ik ook nog de wijsheid in pacht te hebben.
dat denk je toch nog steeds?quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:57 schreef Viking84 het volgende:
Toen ik 18 was dacht ik ook nog de wijsheid in pacht te hebben.
quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:07 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
dat denk je toch nog steeds?
*kussiekroel*
jamaar jamaarjamaar.... ik hou niet van wassen...behalve als t om oren gaat...quote:Op zondag 9 augustus 2009 09:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Mijn idee. Hij's 18 en bodybuilder. Daar hoeven de volwassen dames met veelal academisch werk- en denkniveau de oren niet van te wassen.
ik zeg niet doen.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, weet iemand van jullie wat het "Cohen-dieet" inhoudt? Mijn mams zit weer een beetje met haar gewicht te tobben. Ze heeft diabetes en is om haar klachten en de diabetes te verminderen vier jaar geleden in een jaar 35 kilo afgevallen, van 120 naar 85 kilo met een heel verantwoord dieet van een diëtiste. Heel knap, want mijn moeder heeft in haar leven zowat alle diëten die er zijn uitgeprobeerd.
Ze zit nu echter volop in de overgang, haar diabetes is erger geworden dus ze moet nu medicijnen slikken en omdat ze dankzij die medicijnen minder op haar eten en suikerspiegel hoeft te letten is het er sluipenderwijs weer bij aan het komen. Het is nog niet zo erg maar ze kan het "knopje" voor gezond eten niet meer vinden en zat nu een beetje tegen dat Cohen-dieet aan te hikken.
Het enige dat ik weet is dat het 750 euro kost () en dat ik hard zou wegrennen bij alle diëten die zoveel geld vragen
. Maar ze weet het dus nog niet en is gewoon een beetje wanhopig. Iemand er beter bekend mee? Ik word van de site niet echt veel wijzer wat voor dieet het nou precies is, alleen dat "het hele programma is gebaseerd op uw unieke bloedprofiel dat geanalyseerd wordt via kleine, specifieke bloedtests. Daarom is het eetprogramma dat voor u wordt samengesteld specifiek voor u bestemd", wat ik gewoon erg vaag vind.
De huisarts van m'n moeder zei dat het bij vrouwen in de overgang juist andersom werkte, dat je er makkelijker van aankwamquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:48 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik zeg niet doen.
laat haar als ze houvast nodig heeft gewoon gaan weight watchen of streep-je-slanken, of een ander dieet van de dietiste ofzo... dit soort dieten zijn meestal echt gewoon crap...
(mijn vader viel door zijn suikermedicatie juist weer af (zelfde verhaal: te dik, suiker, dieet onder controle, maar werd lanzgaam weer zwaarder al voordat hij medizijnen kreeg): hij heeft minder eetlust erdoorafvallen was een bekende bijwerking zei de huisarts...)
Een heel veel topics geleden kwam (volgens mij was het loveli) met een dieet speciaal voor diabetici, ontwikkeld door een vent die zelf diabeet was in een tijd waarin je daar dood aan kon gaan/ging. Ik zou zelf geen geld gaan betalen voor zo'n dieet, dan nog liever naar een normale dietist waar je de consults nog deels vergoed krijgt. En ik vind de omschrijving wat ... wazig.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Ohja, weet iemand van jullie wat het "Cohen-dieet" inhoudt? Mijn mams zit weer een beetje met haar gewicht te tobben. Ze heeft diabetes en is om haar klachten en de diabetes te verminderen vier jaar geleden in een jaar 35 kilo afgevallen, van 120 naar 85 kilo met een heel verantwoord dieet van een diëtiste. Heel knap, want mijn moeder heeft in haar leven zowat alle diëten die er zijn uitgeprobeerd.
Ze zit nu echter volop in de overgang, haar diabetes is erger geworden dus ze moet nu medicijnen slikken en omdat ze dankzij die medicijnen minder op haar eten en suikerspiegel hoeft te letten is het er sluipenderwijs weer bij aan het komen. Het is nog niet zo erg maar ze kan het "knopje" voor gezond eten niet meer vinden en zat nu een beetje tegen dat Cohen-dieet aan te hikken.
Het enige dat ik weet is dat het 750 euro kost () en dat ik hard zou wegrennen bij alle diëten die zoveel geld vragen
. Maar ze weet het dus nog niet en is gewoon een beetje wanhopig. Iemand er beter bekend mee? Ik word van de site niet echt veel wijzer wat voor dieet het nou precies is, alleen dat "het hele programma is gebaseerd op uw unieke bloedprofiel dat geanalyseerd wordt via kleine, specifieke bloedtests. Daarom is het eetprogramma dat voor u wordt samengesteld specifiek voor u bestemd", wat ik gewoon erg vaag vind.
Ik geloof dat met de medicijnen die ze nu slikt het suiker zo gereguleerd wordt dat als je koolhydraatarm gaat eten je in een hypo terecht zou kunnen komen. Het dieet van de diëtiste destijds was er wel op gebaseerd dat je je suikerspiegel gelijk houdt (dus geen enorme pieken of dalen). Dus wel koolhydraten, maar dan langzame en geen loze suikers.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:04 schreef conleche het volgende:
@Razz: ik begin een beetje als Atkins te klinken, maar feit is dat veel diabetici baat hebben bij een koolhydraatarm dieet. Misschien iets om te overwegen?
En @XM, welk plan de campagne heb je nu met de mevroi??
Ja, ik weet er ook het fijne niet van, maar er werd inderdaad wel gezegd dat je in het geval van diabetes, een KH-arm dieet onder begeleiding moest doen, of in samenspraak met een arts, omdat er grote kans was dat je medicijnen aangepast zouden moeten worden.quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:08 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik geloof dat met de medicijnen die ze nu slikt het suiker zo gereguleerd wordt dat als je koolhydraatarm gaat eten je in een hypo terecht zou kunnen komen. Het dieet van de diëtiste destijds was er wel op gebaseerd dat je je suikerspiegel gelijk houdt (dus geen enorme pieken of dalen). Dus wel koolhydraten, maar dan langzame en geen loze suikers.
Hoe dan ook, ik vind naar een diëtiste gaan, zeker als je medicijnen slikt, beter dan een vaag Cohen-dieet of zelf wat aanmodderen.
Tip: die van de Aldi zijn dezelfde, maar wel veel goedkoper.quote:Op zondag 9 augustus 2009 10:31 schreef Razztwizzle het volgende:
T: Festini perenijsje.
Ha, da's een goedequote:Op zondag 9 augustus 2009 11:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tip: die van de Aldi zijn dezelfde, maar wel veel goedkoper.
Lijkt me een slim plan, als ze ooit als een met de hulp van een diëtiste netjes is afgevallen, zou ik dat gewoon nu weer zo doenquote:Op zondag 9 augustus 2009 10:58 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik had haar net aan de telefoon en ze ging toch gewoon weer een afspraak maken met de diëtiste. Ben ik blij mee, ik houd niet van enge diëten.
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:38 schreef SiTu het volgende:
Oh, waar is Chico eigenlijk?Ging die ook op vakantie?
Ik vond het een slechte filmquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:44 schreef Miss_S het volgende:
Goedemorgen, vandaag gaat het hem ook niet worden als het gaat over balansdagen
Mijn vriendje neemt me mee uit eten en daarna naar de film van Harry Potter in het VIP gedeelte dus daar krijgen we champagne en tapas
quote:Op zondag 9 augustus 2009 11:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik vond het een slechte filmmaar ik hoop wel dat je een leuke dag gaat hebben. Klinkt leuk, zo'n VIP gedeelte. Weer eens wat anders dan popcorn. Maar is dat dan ook zo'n gedeelte waar ze langskomen bij je? Want dat vond ik zo vervelend in de bioscoop waar m'n ouders wonen, dan dimt het licht namelijk niet helemaal en raak ik nooit "in" de film
.
Mijn ouders en broertjes zijn een week niet thuisquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:51 schreef Razztwizzle het volgende:
[..]
Ik vond het een slechte filmmaar ik hoop wel dat je een leuke dag gaat hebben. Klinkt leuk, zo'n VIP gedeelte. Weer eens wat anders dan popcorn. Maar is dat dan ook zo'n gedeelte waar ze langskomen bij je? Want dat vond ik zo vervelend in de bioscoop waar m'n ouders wonen, dan dimt het licht namelijk niet helemaal en raak ik nooit "in" de film
.
Chico, ik weet niet of een cakeblik houdt, maar ik zou 't gewoon proberen. Niet helemaal voldoen met deeg en dan kijken wat 't wordt. En kook jij nou de hele week voor je ouders? Want je woont nog thuis toch? Ik mocht dat nooit van m'n moeder, die is net zo'n controlfreak als ik en ik mocht niets in haar keuken.
In Delft had je vroeger een bioscoop waar je mocht roken en waar er bediening was enzoquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:51 schreef Razztwizzle het volgende:
Maar is dat dan ook zo'n gedeelte waar ze langskomen bij je? Want dat vond ik zo vervelend in de bioscoop waar m'n ouders wonen, dan dimt het licht namelijk niet helemaal en raak ik nooit "in" de film.
Ik 'mag' nog 2 kg afvallen, maar eigenlijk is de missie nu zelf uitproberen wat mijn lijf kan handelen en zorgen dat ik een jaar op gewicht blijfquote:Op zondag 9 augustus 2009 11:04 schreef conleche het volgende:
En @XM, welk plan de campagne heb je nu met de mevroi??
Daar heb ik ook een paar afleveringen van gezien, lijkt me wel wat voor jullie ja!quote:Op zondag 9 augustus 2009 12:11 schreef motorbloempje het volgende:
Mr.MoBlo en ik hebben weer een nieuwe serie:
"By Any Means" van Charley Boorman
Reizen van Ierland naar Sydney met allerlei soorten transportmiddelen.. zo briljant gemaakt weer, zelfde producer als Long Way Round, Long Way Down en Race to Dakar...
Alleen is er pas één aflevering binnen, en die hebben we al gekeken
ik leef echt helemaal mee bij die serieus, soms tot jankens toequote:Op zondag 9 augustus 2009 12:27 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Daar heb ik ook een paar afleveringen van gezien, lijkt me wel wat voor jullie ja!![]()
Zou dit een goed recept voor volkorenbrood zijn? Je kan dan zelfs brinta gebruiken ipv volkorenmeelhttp://www.grootgezin.nl/themas290903x.php
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |