Ik vond het wel passen bij het gesprek waar Mo over begonquote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:48 schreef Viking84 het volgende:
Saaie TT hoor.
De nagels van mijn middelste vingers zijn ook veel langer dan de rest.
Goedzo Kwakquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:15 schreef kwakveense het volgende:
happy beurfdee voor PPP
en WB Razz!
ik ben dus zojuist weer met Streep je Slanken begonnen...heb ook al een half uur grondoefeningen gedaan...tsjakka... nu huis opruimen en schoonmaken, dan douchen, insmeren en in kibini met een boekje de tuin in. heerlijk zo'n snipperdag!
det waren wat oefeningen van de streep je slank site: gewoon van die standaard callanetics/pilates-achtige dingen en wat met gewichtjes. omdat ik nog steeds zo'n spierpijn heb van het tuinieren maandag heb ik wat gedaan om mn benen te stretchen, mn heupspieren soepel te maken, wat lage buikspieren, wat armen en scouers me tgewichtjes, wat borstoefeningen, opdrukken tegen de muur, dat soort dingen, ohja en nog wat lunges met gewichtjes...quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:20 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Goedzo Kwak
Wat voor grondoefeningen doe je?
Goed plan, maar 10 euro zag ikquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:15 schreef Syrena het volgende:voor de herintreders
Ik heb buikpijnwaarschijnlijk gisteren iets fout gegaan op het terras, maar geen idee wat. Inmiddels ben ik wel slimmer geworden, dus ik heb een ibuprofen genomen ipv maar af te wachten of het vanzelf over gaat.
En nu ga ik snel even de stad in om een Stieg Larsson te scoren en nog wat dingetjes en dan snel naar mijn ouders om daar met een boekje neer te zijgen. Het is toch te heet om iets anders te doen![]()
O: Drie knackebrot met kaas
T: Zou meloen zijn, maar die neem ik mee, misschien niet zo slim om dat nu te eten met m'n buik
L: Boterhams denk ik
D: ?
Het gaat puik
Het gaat bij mij al helemaal mis bij de Salsa (geloof ik)quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:29 schreef MariaEtcetera het volgende:
Zumba is nie alleen hopsen hoor Kwakkert, ook pasjes enzo! Ik vind de introductie merengue voor vrouwen (die doe ik meestal want zij is niet zo irritant en de pasjes zijn wel leuk) wel vrij intensief maar niet erg hopsig!
Maar callanetics/pilates is ook awesome natuurlijk! Respectszors
Ik heb de salsapasjes nu best goed door intussen! Het gracieus erbij hipshaken is meer hetgeen waaraan nog gewerkt moet wordenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:31 schreef SiTu het volgende:
[..]
Het gaat bij mij al helemaal mis bij de Salsa (geloof ik)Pfft. Maar ik vind het nog wel een potentieel leuke sport
Ja, dat merk ik nu al, sommige woordspelingen/opmerkingen komen geloof ik totaal niet over.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
En weebee Razztwizzle!Succes!! Je lijstje ziet er iig best wel netjes uit! En ja, speklappen koop je dan gewoon voorlopig niet
SiTu: is Zadie Smith in vertaling niet heel erg jammer?Lijkt mij zo! Maar fijn dat je het leuk vindt! Heb je White Teeth al gelezen?
Ik denk dat een spiegel ook al een hoop zou schelenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:34 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik heb de salsapasjes nu best goed door intussen! Het gracieus erbij hipshaken is meer hetgeen waaraan nog gewerkt moet worden![]()
Groepslesjes > dvds, dat wel
Er liggen er nu nog vier in de vriezer, en daarna gaan we weer over op kip en vis en magere gegrillde burgersquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:30 schreef MariaEtcetera het volgende:
En weebee Razztwizzle!Succes!! Je lijstje ziet er iig best wel netjes uit! En ja, speklappen koop je dan gewoon voorlopig niet
Nee hoorquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb trouwens net pas voor het eerst ramen gelapt sinds we hier wonen (6 maart). Ik ben echt de slechtste huisvrouw ever.
Ik ben afgehaakt, hoor. Het ziet er echt niet uit bij mij; ik kan nog beter buikdansen dan zumba'en. Ik zag mezelf in de spiegel en dacht: neequote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:36 schreef SiTu het volgende:
[..]
Ik denk dat een spiegel ook al een hoop zou schelenDe pasjes op zich gaan bij mij ook redelijk, tot ik die verleidelijke heupswings er in wil brengen. Meestal gaat dat vanzelf, maar bij dat ritme wil het gewoon niet
Ik heb in 5 jaar tijd slechts één keer de ramen gelapt. Beat thatquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:40 schreef Razztwizzle het volgende:
Ik heb trouwens net pas voor het eerst ramen gelapt sinds we hier wonen (6 maart). Ik ben echt de slechtste huisvrouw ever.
Ik heb nog nooit de ramen gelapt hierquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:40 schreef Razztwizzle het volgende:
De zeester!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:42 schreef conleche het volgende:Feli PPP*G*
![]()
Ik heb ook zumba gelowndoad en op het eerste gezicht lijkt het erg op mijn salsa-aeobiclesjes van de zondagmiddag. Heb alleen nog de introductie-les bekeken though, waarin ieder stapje echt heel grondig wordt uitgelegd.
O en m'n nieuwe bed slaapt heerlijk.En omdat het kan, heb ik geen kant gekozen, maar lig ik gewoon breeduit in het midden.
![]()
Als je nog naar buiten kunt kijken is het volstrekt niet nodigquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:43 schreef SiTu het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit de ramen gelapt hierDe verhuurder laat het 2x per jaar doen, de binnenkant heb ik niet meer aangeraakt sinds ik hier woon (anderhalf jaar). Ik zie het nut ook niet zo als ze niet zichtbaar vies zijn
Ook nog een welkom van mij, trouwens
yep dat kan! thanks.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:28 schreef ColdFeet het volgende:
PPP, gefeliciteeeeeerd
Belana, het blijft lastig. Vandaag heb je allemaal keurige producten, maar nu is het weer echt te weinig, tel maar eens na! Kun je niet wat brood bij je soep nemen?
Echt ja? Misschien hangt het ook van de instructrice / instructeur af! Ik vind het wel leuk! Vooral dat stuk met Loaded van Ricky Martinquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:52 schreef Belana het volgende:
Razz,niet dat ik je al ken
want ik ben zelf harstikke nieuw, maar hallo dus
Ik was vanmorgen naar een bodyjam les....naaaah...niks voor mijveels te veel choreografie
maargoed, het was ook gewoon even tussendoor.
doe mij maar zumba, hoewel ik ook niet zo gracieus ben hoor, maar ik vind het leuk
Hier anderhalfquote:Op donderdag 6 augustus 2009 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee hoor
wij wonen er een jaar bijna, en hebben het ook nog nooit gedaan![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |