Hmm.. eieren staan tegenwoordig ook in de koeling, misschien staat het wel op het flesje!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:15 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, want dat hoef je niet gekoeld te bewaren. het staat alleen in t koelvak bij alle andere boter omdat mensen het anders niet kunnen vinden volgens mij...
oranjekoeke, maar dan wel met spijs en botercreme...niet met slagroomquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Oranjekoek met veel slagroom.. ooooowgwww "kwijl"
Gefeliciteerd Zwahiel
Wij gaan even een rondje van 20 km fietsen, we zijn beide vol van heerlijk gelukt eten
Ik ben ook in Beetsterzwaag getrouwd!! We tekenden per ongeluk toen het gedeelte onder de streep. Dat was het scheidingsgedeelte. Vooruitziende blik!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Beetsterzwaag, die chineesLekker
Ben er ook getrouwd
Ja, hequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi corset, Miss_S! Staan best leuke dingen op die site (samen met heel veel heel lelijke dingen, trouwens).
ik vind de stad in de zomer juist zo'n fijne plek om te zijn!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:18 schreef P.F het volgende:
Co, had je mijn post nog gezien?
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik weer naar Amsterdam ga, heb het idee dat ik er helemaal niets te zoeken heb met dit mooie weer!!
Wilde ik ook nog zeggen (dat jij daar getrouwd bent dus), maar ik wist niet of dat wel gepast wasquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben ook in Beetsterzwaag getrouwd!! We tekenden per ongeluk toen het gedeelte onder de streep. Dat was het scheidingsgedeelte. Vooruitziende blik!!
Ja heb het gezien!! Ik was in Ikea/A'dam, da's 10 minuten bij mij vandaan. Ik moet komende maand nogal veel werken, want mijn compagnon gaat een maand op vakantie. Daar heb ik zó geen zin in!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:18 schreef P.F het volgende:
Co, had je mijn post nog gezien?
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik weer naar Amsterdam ga, heb het idee dat ik er helemaal niets te zoeken heb met dit mooie weer!!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:22 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind de stad in de zomer juist zo'n fijne plek om te zijn!
Zodat jij mij kunt volproppen met groentetjes zeker?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Vik, als je eens een tussenstop maakt bij Leek dan kom je hier maar eens
Hahaha, toch nog Frankrijk! Maar toch minder ver rijden dan de oorspronkelijke bestemming. Hopelijk slaap je een beetje behoorlijk op de hobbelige ondergrond...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:09 schreef Tinkepink het volgende:
Gefeliciteerd Zwahiel![]()
En wij zijn weer in Noord-Frankrijk belandAlle Belgische campings in de omgeving waar wij wilden staan waren vol. Dus toen maar 1,5 uur doorgereden naar een camping die wel plaats zou hebben. Komen we er aan, hebben we de keus uit drie schuine, kleine en hobbelige plaatsjes.
Maar goed, we hebben het beste plekje uitgezocht en de tent opgebouwd. Tijd voor wat drank en eten. Geen daglijstje vandaag, heb schandalig gegetenZo erg dat mijn man zelfs op mijn buikje begon te kloppen met de boodschap dat ik nu toch echt moest stoppen
Ja vond ik ook al... al... al...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die is ook leukmaar niet voor mijn lichaam
Wat is het hier stil trouwens...
wat liefquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
*verstoort de stilte*
KIJK! PANDABROOD!![]()
![]()
![]()
http://www.notquitenigella.com/2009/08/04/panda-bread/
Ahwww ze zijn vast heel schattig en lief! ben benieuwd naar de foto;s als mama dat straks toelaatquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lief he!![]()
Ik heb hamsters geteld (last count: nog steeds maar 3 babies!) en ga nu pitten! Adieu mes amis!
Ja, je moet er wel echt een modellenlichaam of zo voor hebben...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die is ook leukmaar niet voor mijn lichaam
Wat is het hier stil trouwens...
das mooi! dan kunnen we allemaal lief tegen elkaar zin op de meetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:19 schreef motorbloempje het volgende:
tvp
had heul ruzie met beste vriend enzo en was heul verdrietig enzo en enmaar inmiddels is 't uitgepraat
en nu komt het hopelijk met de vriendin-van ook weer goed
morgen blijf ik lekker thuis van werk (zou toch maar half dagje) want heb heel veel rosé open nu maar slapen...
mooie dromen allemaal!
Muesli: veel carbs, maar soit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:48 schreef Belana het volgende:
O: biogarde met muesli, bambu
S: Spinning 3 kwartier, spiertraining en half uur lopen
T: 3 plakken volkoren ontbijtkoek
L: 2 volkoren boterhammen met 30+ kaas en komkommer
D: BBQ bij mijn ouders
Je bent niet de enige die het gemist heeft.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Uitgenodigd voor gesprek Vik?
Dat heb ik gemist! Gefeli.![]()
Waar is het voor?
Wanneer heb je het gezegd dan? En waar is het door ondergesneeuwd, hamsters?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die het gemist heeft.
* Viking84 kijkt de Slankies ietwat misprijzend aan.
Het is voor een werkervaringsplek van een half jaar bij een communicatiebureau in Utrecht. Helaas zijn er ook meerdere geïnteresseerden.
* Viking84 leest even terug:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wanneer heb je het gezegd dan? En waar is het door ondergesneeuwd, hamsters?![]()
Volgende week dodag om 11 uurquote:Maar klinkt leuk.![]()
Wanneer mag je komen babbelen?
Kijk maar op de ingredientenlijst, suiker (of glucose-fructosestroop) staat bovenaan. Soms vervangen ze een procentje of 2 van de suiker door een voedingsvezel, maar er zijn honderd dingen die je huisarts je beter kan aanraden dan ontbijtkoek. Het gaat niet alleen om de kcals.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ontbijtkoek als T is toch juist wel goed, veel vezels enzo... volgens mij zijn die niet verwaarloosbaar hoor, het werd mij ook aangeraden door de huisarts toen ik last had van obstipatie. En als je de ligt versie neemt, is het maar 58 kcal per stuk.. dus dan kun je er best 2 nemen. Ik neem het wel altijd zonder boter, dat dan weer wel.
Ja, nothing beats my bed.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 leest even terug:
Door verjaardagen, taart en bedden.
[..]
Volgende week dodag om 11 uur.
@ Phaidra: o ja jij wel ja![]()
.
Whehehehe. Ik lust bijna alles, behalve BLEEKSELDERIJ getverderrie, wat vies.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:53 schreef kwakveense het volgende:
ik was zo blij toen ik er chter kam dat t helemaal niet zo ubergezond was, toen hoefde ik t niet meer te eten omdat het "gezond was" en mocht ik het weer lekker links laten liggen
ontbijtkoekdoe mij maar bleekselderij
(edit: niet dat er ook maar íets in bleekselderij zit behalve water en vezel... haha)
En ik was al blij dat je iets lusttequote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:56 schreef kwakveense het volgende:
waarom denken jullie dat ik bleekselderij noemde...het was een garpje
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:23 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen! Hebben jullie al op buienradar gekeken? Kijk eens naar Frankrijk, Belgie en Nederland en dan precies naar de plaats van de enige regenwolk? Daar zitten wij![]()
dittoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:14 schreef conleche het volgende:
[..]
En ik was al blij dat je iets lustte![]()
PF, bestond jouw lattenbodem ook uit dúizend latjes?? Fuck a duck. Ik dacht een lattenbodem te hebben van 10 cm per lat of zo. Zijn ze nauwelijks 2 cm per stuk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:04 schreef P.F het volgende:
Noes, ik heb mij verslapenMijn wake up call heeft niet gebeld
Gisteravond had ik best een oké lijstje - tot ik naar een vriendin ging en hamka's, ribbelchips en snoep ging eten. Hmz.
Je ziet de lattenbodem toch in de IKEA?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:09 schreef conleche het volgende:
[..]
PF, bestond jouw lattenbodem ook uit dúizend latjes?? Fuck a duck. Ik dacht een lattenbodem te hebben van 10 cm per lat of zo. Zijn ze nauwelijks 2 cm per stuk.Ik heb de boel maar buiten in de zon gelegd. Projectje van vandaag. Ik heb er wel de bikini bij aangetrokken.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:15 schreef P.F het volgende:
Heb jij zo een dure lattenbodem gekocht? Als je al een binnenveringsmatras hebt, heb je daar niet zo veel aan...
Als je 2x80cm of 70cm van die lattenbodem van 8 euro per stuk koopt, gooi je hem er zo in. Je hebt ook een dure, die heeft de BF met 100.000 latjes. Daar ben je nog wel even mee bezig...
Nee het was een pakket. Ik dacht dat daar latten in zouden zitten van 10 cm. per stuk of zo. In plaats van de eetstokjes die ze er nu in hebben gedaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je ziet de lattenbodem toch in de IKEA?
O ik ben expert met Ikea. Ik heb zelfs een electrisch schroefpistool!! Die knoppen erop schroeven hadden ze wel heel stom beschreven overigens, ging veel beter als je eerst de schroef in de knop deed en en het dan in zijn geheel erop schroefde.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:18 schreef P.F het volgende:
En ik vond het vrij lastig om van dit bed een goede rechthoek te maken, het werd meer een ruit (gemeten met de haak..)
En lees GOED de instructies door... Ik was een beetje afwezig voor het eerst en deze was best lastig.. (Je moet als eerste die suffe pootjes er onder doen, niet als laatst...)
Ik wil nog twee van die poefjes voor mijn bed, dat lijkt mij echt fijn!
Ik snapte al niet hoe je 800 euro uit kon geven,quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:18 schreef conleche het volgende:
[..]
ja haske duur!! 79 euro per stuk, Had er 2 nodig. De beddenmeneer z'n schuld. Hij heeft het bonnetje voor me gemaakt. Nou ja. Ik ga nu ook niet meer terug. Jeetje, meestal ben ik niet zo stom. (ik zie ook nu net pas dat ze zo duur zijn)
Hm.. Ik was een beetje afwezig want het was al laat....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
O ik ben expert met Ikea. Ik heb zelfs een electrisch schroefpistool!! Die knoppen erop schroeven hadden ze wel heel stom beschreven overigens, ging veel beter als je eerst de schroef in de knop deed en en het dan in zijn geheel erop schroefde.
Nou ik ga weer door. Koffiepauze is over.![]()
welke poefjes??
hohoho! ik lust graaaaaaag rauwe bleekselderij! alleen het garpje was omdat jullie het allemaal vies vinden, daarom nam ik het als voorbeeld... als tegenovergestelde van mijn ontbijtkoekquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:14 schreef conleche het volgende:
[..]
En ik was al blij dat je iets lustte![]()
Ja, frame 100, lattenbodems 160, matras 289 en een spiegel van 90 en dan nog beddengoed (waaronder een moltonquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik snapte al niet hoe je 800 euro uit kon geven,
dat frame is 100? en een goed matras... 200?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gips mocht van zijn enkel afquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:16 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Wat ga je doen in het zkh, Miss_S?
Ik moet om half een, dus ik vrees idd dat het hier ook zo'n dag wordt. Ah well, we zullen zien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:35 schreef Phaidra het volgende:
Afslanktechnisch is de tandarts wel heel fijn. Eerst heb ik geen honger door buikpijn door de zenuwen, rond lunchtijd zit ik op De Stoel, en daarna mag ik waarschijnlijk ook een paar uur niet eten.
Naar de bios kan ook wel met een gebroken been toch? Moet je invalidenplaatsen nemen, doe ik ook altijd als ik met mijn zusje ga, daar kun je met de lift komen en ze zijn ruimer.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het gips mocht van zijn enkel af
Ben zo blij, zou eigenlijk nog 1x 2 weken moeten maar nu was het al goed genoeg geheeld
Hopelijk dit weekend kunnen we dan ook naar de bios en picknicken misschien
Klopt, maar zijn voet laten hangen was erg onprettig (zeker voor 2 uur lang)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Naar de bios kan ook wel met een gebroken been toch? Moet je invalidenplaatsen nemen, doe ik ook altijd als ik met mijn zusje ga, daar kun je met de lift komen en ze zijn ruimer.(althans, hier in Spijkenisse in de bios en in Pathé in Rotterdam).
Oja dat is vervelend.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn voet laten hangen was erg onprettig (zeker voor 2 uur lang)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
Dacht dat mijn vriend het ook niet zou willen maar nu begon hij er zelf weer overquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde ook wel uit eten, maar René was niet bijster enthousiast?
Kom je ook naar Scheveningen danquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga 't gewoon doen
donderdag de 27ste ofzo
denk dat 't ochtendhumeur is
Oporto is geweldig! Goede keus.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.restaurantweek(...)d/restaurants/oporto
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
Neen, je krijgt dan sowieso geen bestuursmaanden (geld) en volgens mij kun je dan ook niet officieel een bestuursfunctie bekleden
bij onze studentenvereniging gebeurt het wel, omdat we in januari bestuurswissel hebben, en dan studeren de eerstejaars al een half jaar (en de eerstejaarsleden die dat doen zijn vaak geen eerstejaars student, bedenk ik me net) maar er zijn in Leiden i.e.g. geen regels dat je dan geen beurs kunt krijgen ofzo (maar goed, onze bestuursleden stoppen ook niet met studeren en krijgen sowieso maar 3 maanden per persoon).quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:58 schreef Californium het volgende:
is het mogelijk je eerste jaar op de uni in het bestuur van een studievereninging te komen moblo? Of weet je niet?
ja? Puik!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oporto is geweldig! Goede keus.![]()
Wat is er met die natte kat gebeurd Vik?
Ik ben dan ook technisch geen eerstejaars studentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
bij onze studentenvereniging gebeurt het wel, omdat we in januari bestuurswissel hebben, en dan studeren de eerstejaars al een half jaar (en de eerstejaarsleden die dat doen zijn vaak geen eerstejaars student, bedenk ik me net) maar er zijn in Leiden i.e.g. geen regels dat je dan geen beurs kunt krijgen ofzo (maar goed, onze bestuursleden stoppen ook niet met studeren en krijgen sowieso maar 3 maanden per persoon).
of t aan te raden is om te doen in je eerste jaar is weer een ander verhaal
Je kunt toch niet kiezen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja? Puik!
Ik wilde nog wel om meningen vragen, maar het zag er zo goed uit en ik was bang dat het volgeboekt zou zijn anders
We gaan wrsch voor de portugese tapa's
Ik heb daar een keer zo'n 9-gangenhapjesmenu gedaan. Was heel erg lekker. Wel avondvullend.quote:Het Restaurant Week menu is een drie gangen verrassingsmenu.
Elk restaurant serveert een ander menu.
Op het reserveringsformulier kunt u aangeven of u vegetarisch bent of dat u bepaalde ingrediënten niet wenst te eten.
Hoosbuiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat is er met die natte kat gebeurd Vik?
die van mij doen dat ook, meteen al bij kinderen ook: dan wennen ze aan t idee dat verdoving niet eng is, en pijnloze/vrijwel pijnloze tandartsbezoeken zorgen voor veel minder tandarts angst.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
Phaidra, dit was m'n eerste keer bij de Vlaamse tandarts (in DH had ik een heule enge Russische) en ze vertelde me dat het hier standaard verdoofd wordt; het scheelt maar heel weinig in de kosten en het werkt veel prettiger voor de tandarts. Nou ja, ik klaag niet
Sowieso: ik vind de gezondheidszorg in Vlaanderen echt helemaal
Veel beter georganiseerd, goedkoper en patientvriendelijker.
Dat niet eten en drinken, dat is toch enkel omdat je anders zo gaat kwijlen?
Goedzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, dat schreeuwt om een fotoSlankerd
Zo. Terug van de tandarts, klein gaatje, grote verdoving. Maar dat is hier standaard, bllijkbaar. In ieder geval een prettige tandarts![]()
*drinkt ranja met een rietje
Ik herinner me dat van de amalgaamvullingen ook nog wel hoor. Dan moest je 3 uur wachten ofzo. Vroegahquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:32 schreef Phaidra het volgende:
Hmmm, nu zegt kwak ook dat het alleen voor verdoving is. Nou ja, dit is wat mijn tandarts me vertelde in ieder geval.
Yup, helaas wel. Blij dat ik die troep niet in m'n mond heb. Ik ken mensen die na het verwijderen van hun kwikvullingen zo ontzettend opknapten qua gezondheid, brrr.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:53 schreef Phaidra het volgende:
Ik denk niet dat ik de moed kan opbrengen om vrijwillig 4 gaatjes te laten uitboren. Zouden de donkere vullingen altijd van amalgaam zijn?
Van wikipedia. Best wel schokkend eigenlijk!quote:Tussen amalgaamvullingen met verschillende samenstelling in de mond kan een potentiaalverschil ontstaan en kunnen elektrische stroompjes gaan lopen. Door het spanningsverschil kunnen er metalen vrijkomen uit het amalgaam.
Amalgaamvullingen geven dagelijks kwik af. Per dag komt gemiddeld 3 tot 7 microgram kwik vrij uit amalgaamvullingen. In extreme gevallen kan dit oplopen tot 100 microgram kwik per persoon per dag[2]. Het drinken van hete dranken, het kauwen van eten, kauwgom e.d., tandenknarsen, verhogen de afgifte van kwik.
Wat zij zegtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:58 schreef Phaidra het volgende:
Wauw, loveli!Ontzettend mooi jurkje en het staat je prachtig!
Dat dus, ben blij dat ik ze nooit gehad heb.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:55 schreef loveli het volgende:
Yup, helaas wel. Blij dat ik die troep niet in m'n mond heb. Ik ken mensen die na het verwijderen van hun kwikvullingen zo ontzettend opknapten qua gezondheid, brrr.
En nu ook nog even op kwikvergiftiging zoeken en dan snap je waarom je ze liever niet in je mond wilt hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Van wikipedia. Best wel schokkend eigenlijk!
hoera, dan heb je er straks weer gevoel in!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
Is wel zo kwakveense, je kiezen kunnen er wel gevoelig van worden. Maar de combi van gezondheidsredenen en esthetische overwegingen maken de keus toch nog steeds erg makkelijk bij mij
Kriebelende onderlip
Dit kan voorkomen worden als de tandarts de vulling in laagjes laat uitharden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:28 schreef kwakveense het volgende:
nadeel van composiet is dat het nog tot een jaar!! na vulling kan blijven krimpen en uitzettenj onder invloed van warmte en kou, en je dus ook tot een jaar na dato nog klachten van druk en of pijn kunt hebben en ze bijna altijd wat gevoelig blijven...
Awwquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:23 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag naar de babypoes bij mijn vriend wezen kijken
[ afbeelding ]
Ja, da's amalgaam. Maar ze moeten vast vanzelf vervangenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:50 schreef Miss_S het volgende:
Mijn laatste vullingenen zijn ook alweer snel 7 tot 10 jaar geleden dus weet niet wat hij op dit moment doet en zijn alle vullingen die niet wit zijn dan amalgaamvullingen?
Wie gaat dat betááááálen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, da's amalgaam. Maar ze moeten vast vanzelf vervangen
Viking, gewoon doen, joh. Leuke patroontjes ook?
Avondvullend is goedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je kunt toch niet kiezen?
[..]
Ik heb daar een keer zo'n 9-gangenhapjesmenu gedaan. Was heel erg lekker. Wel avondvullend.
ja... maar.... die kun je dus niet kiezen met de restaurantweek... das een "set menu" van 3 gangen...toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Avondvullend is goed![]()
We zagen die 9 en 12 gangen al staan
We hebben pakken voor het bestuur!
Ik een agenda, 3 studieboeken bij De Slegte voor aardig wat minder dan nieuw, sushirijst en Djintan
En geen bier op!
het keuzemenu en de hapjes stonden beide op d site van de restaurantweek, dus ik neem aan van welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja... maar.... die kun je dus niet kiezen met de restaurantweek... das een "set menu" van 3 gangen...toch?
Hmmm, raarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het keuzemenu en de hapjes stonden beide op d site van de restaurantweek, dus ik neem aan van wel
Wat heb je allemaal laten doen dan?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:43 schreef P.F het volgende:
Ik ben naar de schoonheidsspecialiste geweest, voor het eerst!
Deed wel pijn
Maar ik denk dat het wel de moeite waard was
Pijn?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:43 schreef P.F het volgende:
Ik ben naar de schoonheidsspecialiste geweest, voor het eerst!
Deed wel pijn
Maar ik denk dat het wel de moeite waard was
- eerst lange vragenlijstquote:
Azuleenoliequote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:48 schreef P.F het volgende:
- eerst schoonmaken met een soort olie
Brrr.. Dat wil die van mij ook altijd zo graag. Niet aan beginnen, je wenkbrauwen hebben een prima vorm van zichzelf. Als je een beetje gevoelig bent krijg je bultjes waar ze het epileert, of erger, kleine ontstekingen. Alleen epileren als je een monobrauw hebt of als ze 3 cm dik zijn.quote:Oja en als je wil ging ze je wenkbrauwen epileren maar dat wilde ik niet.
Was het leuk @ de Hoornse Plas? (is het daar nou druk op zo'n dag?)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ik ben nog aan het bijlezen, maar ik wilde loveli heeel lief vragen om een pm?.
Kun je zelf ook doen met een pincetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:57 schreef Miss_S het volgende:
Ik heb wel last van echt losse haartjes bij mijn wenkbrauwen en dat ziet er niet uit dus die worden eens in de zoveel tijd weggehaald
Ja, maarja als je toch al ligt te wachten voor je haarmasker is het net zo handig als iemand het even voor je doetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Kun je zelf ook doen met een pincet. Doe ik altijd
.
Het was er heel druk, maar vooral bij het strandje en het speeltoestel. Als je gewoon lekker onder de bomen gaat liggen merk je niets van al die mensen. We hebben ook nog even gezwommen!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:57 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Was het leuk @ de Hoornse Plas? (is het daar nou druk op zo'n dag?)
Haarmaskerquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:59 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ja, maarja als je toch al ligt te wachten voor je haarmasker is het net zo handig als iemand het even voor je doet
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Zodat jij mij kunt volproppen met groentetjes zeker?.
Nee, maar is goed. Alleen rijd ik altijd langs Leek op weg naar Drachten (Q-liner 304), maar stap ik nooit uit
.
dankjewel hoor, ik kan alle tips gebruiken, ik snap er nog niet veel van geloof ikquote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:06 schreef Majesteit het volgende:
Oh en Belana, het is allemaal niet lullig bedoeld hoor, maar wat betreft je T's kan je betere keuzes maken dan die ontbijtkoek. Per plak is het toch al snel 60 - 80 kcals en dat keer 3, dat is toch wel vrij veel voor een T. Bovendien kun je na spinning beter iets eiwitrijks eten voor de spieropbouw.
/terug in lurkstand gaat
puik!quote:
nog puiker!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 18:48 schreef MariaEtcetera het volgende:
Én paste gewoon door de brievenbus!
Want ik was niet thuis en heb hem toch![]()
En dat XL shirtje zit awesome (lijkt niet XL) en die maat 42 zit heerlijk comfy (wel wat ruim, maar who cares voor een luie zondag!)
![]()
![]()
Ik ga zo centjes overmaken voor het versturen!
klerenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:27 schreef Viking84 het volgende:
Deelt MoBlo pakketjes uit? Wattan?.
Ik zal superhard voor je duimen dat jij ook snel resultaat ziet!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:29 schreef Belana het volgende:
Maria, wat lekker!!fijn om eindelijk resultaat te zien!! (wil ik ook!)
Ik ga even heel zielig doen en een reep chocola opeten en dan vanaf morgen aan een verse start beginnenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:33 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ik zal superhard voor je duimen dat jij ook snel resultaat ziet!![]()
En voor mezelf, dat het er niet net zo hard weer aan zit![]()
Mo
nog even dit danquote:Op woensdag 5 augustus 2009 20:08 schreef uniekhoorn het volgende:
Zo, terug van een rondje fietsen, lekker hoor.
Nu nog even douchen en dan weer naar bedde...
Zo, heb zonet even 6000E uitgegevenNou maar hopen dat het over anderhalf week goed komt met mijn lensimplantaten
Bewolkte avond waarop je in een zacht stinkende natuurplas door de muggen kunt worden opgevroten.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 21:10 schreef loveli het volgende:
Heerlijke avond om in een natuurplas te gaan liggen om naar de volle maan te kijken.
ik heb het ook gedaan! eerste 12 kilo mee afgevallen, en toen was ik het zat om steeds in beeld te krijgen dat ik te veel of te weinig at (ik gebruik geen zuivel dus ik zat altijd buiten mijn vakjes) en ik vond 1300 kcal een beetje weinig (ik at rond 1500)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 19:04 schreef cinnamongirl het volgende:
Hee Slankies!
Wegens tijdgebrek kom ik afentoe even binnenvallen met puur slank-gerelateerde shite.
Ik ben sinds vorige week bezig met het Margriet streep-je-slankprogramma. Kort gezegd houdt het in dat je 130 vakjes per dag mag eten die verdeeld zijn over 5 voedselgroepen. Een vakje staat voor 10 kcal, je mag dus 1300 kcal per dag. Wat werkt dit voor mij goed!
Ik heb namelijk op zich wel een calorie-bewustzijn, maar ik kijk net ietsje te vaak de andere kant op en dan hoppa, dan eet ik zo 2500+ kcal per dag, meerdere keren per week.
Nu ik alles invul zie ik echt in dat ik totaal niet uitgebalanceerd en veel te veel at.
Ik móet nu wel magere yoghurt, mager broodbeleg, weinig pasta/rijst eten, want anders komt het niet 'uit' met de vakjes. Je mag dus alles eten, maar slechte dingen met mate. Dat is fijn, want zodra ik iets niet mag eten verlang ik er juist enorm naar.
Iemand hier ook ervaring met dit programma?
Idd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:48 schreef kwakveense het volgende:
nope, ik maak wel wat verkeerde keuzes in broodbeleg enzo besfte ik toen ik het vandaag op een rijtje zette...
ik weet dat ik kan afvallen, dus het gaat ook wel weer lukken, maar dat t beter gaat met MIJ is nóg net iets belangrijker, en ik denk dat t dan ook afvaltechnisch wel weer beter zal gaan...
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:48 schreef kwakveense het volgende:
nope, ik maak wel wat verkeerde keuzes in broodbeleg enzo besfte ik toen ik het vandaag op een rijtje zette...en ik snoep gewoon te veel. t is zó simpel allemaal...
ik weet dat ik kan afvallen, dus het gaat ook wel weer lukken, maar dat t beter gaat met MIJ is nóg net iets belangrijker, en ik denk dat t dan ook afvaltechnisch wel weer beter zal gaan...
Ik zit nog steeds rond de 70 nu, en voor ik op vakantie ging op 69.5 dus het is niet debiel meer (heb helaas maar 1 keer de 66,3 gezien).quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:44 schreef Miss_S het volgende:
Ow Kwakwat jammer van je gewicht
Maarja gewoon door gaan met zo gezond mogelijk blijven te eten en met bewegen![]()
En een schop voor MoBloaangezien je nogal geschrokken reageerde toen mijn gewicht 2 kilo geklommen was ben ik eigenlijk benieuwd wat je nu zelf voelt? Je zat eerst toch rond de 68?
Dan is het goedquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
die discussie hebben we toen al gehad, en er was niets aanvallends of negatiefs aanen meer ga ik daar nu niet weer over zeggen
Het was van mij een bewuste keuze om niet te sporten in de vakantie, aangezien ik dan elke keer weer opnieuw met dezelfde Evy-les kan beginnen als er weer wat tussenkomt, ik heb ook vakantie. Maar dan kan ik er nog wel van balen dat ik niet sport en dus even wat zwaarder weeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan is het goed
En misschien was het niet aanvallend of negatief gebeurt maar 'het zal mij nooit overkomen' kwam wel zo over.
Ok, het laatste wat ik er over zeg want het is een oude discussiequote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het was van mij een bewuste keuze om niet te sporten in de vakantie, aangezien ik dan elke keer weer opnieuw met dezelfde Evy-les kan beginnen als er weer wat tussenkomt, ik heb ook vakantie. Maar dan kan ik er nog wel van balen dat ik niet sport en dus even wat zwaarder weeg.
Jaaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:55 schreef Miss_S het volgende:
Gefelicitieerd PPP
En een verrassingsetentjeklinkt gezellig
Je hebt wel een goede dag uitgekozen om jarig te zijnlekker strandweer inderdaad
Ok, het laatste wat ik er over zeg, en wat ik hier nooit heb gezegd:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ok, het laatste wat ik er over zeg want het is een oude discussie
Maar het ging erover dat jij nooit 2 kilo zou aankomen (en ik had het dan nog over een periode van jaren waarin het gebeurt is) en nu ben je gewoon bijna 4 kilo aangekomen in een paar maanden.
Beterquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:59 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Jaa![]()
Maar dat is elk jaar hoor, het heeft nog nooit geregend op mijn verjaardag!Meestal zaten we echt in de hitte in de tuin de hele dag.. nu heb ik het afgelopen zaterdag al gevierd (toen was het ook 27 graden
), dus kan vandaag lekker stranden.
Ja idd. Overdag probeer ik het sowieso rustig te houden, aangezien ik anders 's avonds nooit een voorgerecht + hoofdgerecht meer op krijg (sinds ik weer wat strenger lijn, zit ik ook sneller vol, dat is best prettig!). Ik probeer dus iig niet te snacken, hoewel dat wel lastig zal worden aangezien iedereen altijd chips e.d. meeneemt naar het strand..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Miss_S, kom op joh, we hoeven toch geen ouwe koeien uit de sloot te halen
Gefeliciteerd PPP! Op je verjaardag hoef je niet aan de lijn te denken. Maar ook niet je hele hoofd meteen vol te proppen. Gewoon genieten!
Herkenbaar..daarom ben ik hier ook een tijdje even weg geweest, het is best moeilijk om het onder controle te houden en er tegelijk niet obsessief mee om te gaan. Mooi dat het nu weer goed gaat!quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Ok, het laatste wat ik er over zeg, en wat ik hier nooit heb gezegd:
ik moet er blij om zijn, want ik begon namelijk verdacht weinig te eten. De lijstjes die ik hier postte waren vaak wat aangevuld met T's die er helemaal niet waren, om maar geen commentaar te krijgen. De weegschaal werd een obsessie en uit angst weer een kg omhoog te gaan ipv naar beneden heb ik vaak genoeg overdag op 3 rijstwafels en een appel geleefd, zodat ik maar gewoon avondeten kon doen.. dat was niet continu, maar wel te vaak (vooral op de dag dat de weegschaal niet lief was).. en daar was ik me terdege van bewust. De spiegel is nog steeds prima, maar m'n getalletje op de weegschaal niet, en ik wil niet dat dat een obsessie wordt. Dat is inmiddels weer, sinds een maand of 2, op de rails, na 3 maanden van te weinig eten en obsessief naar de weegschaal staren als er weer 2 ons bij was
Daarom was m'n reactie op XM ook zo heftig, omdat ik het maar al te goed herkende en bang was net zo weinig te gaan eten.. Maar inmiddels zit ik weer op de 70 (vanochtenddie 70,8 was gewoon vocht) en moet ik het met sporten richting de 63 kunnen krijgen, maar dan wel gewoon met gezond en genoeg eten.
Ik ben niet erg veel afgevallen hoor, ik heb ook nooit meer gewogen dan 68.8 (bij een lengte van 1.73). Het komt bij mij gewoon door een onredelijke angst om dik te worden, ik weet best dat dat niet het einde van de wereld is, maar het lijkt me zó erg.. Dus dan heb ik het idee 'hoe verder ik daarvan (van het dik zijn) af zit, hoe beter'.. maw hoe minder ik weeg, hoe beter.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Denk dat dat geobsedeerde vooral voorkomt bij mensen die erg veel zijn afgevallen. Dan is een paar kilo aankomen natuurlijk enorm schrikken, want stel je voor dat alles er weer aan vliegt!!!
Ik heb nooit méér gewogen dan 72,5 kilo, en na mijn puberteit nooit minder dan 60. En nu weeg ik alweer een jaar of 10 tussen de 68 en de 72,5. Dus als ik wat aankom raak ik niet in paniek. Ik ben ervan overtuigd dat ik NOOIT meer dan 72,5 zal wegen (muv een evt. zwangerschap).
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
*uit de lurkstand schiet en Mo eengeeft. En ook een
voor kwak. En een
voor PPP want die is jarig!
*terug in lurkstand
Die zekerheid van je lichaam lijkt me wel erg fijn om te hebbenquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:18 schreef cinnamongirl het volgende:
Denk dat dat geobsedeerde vooral voorkomt bij mensen die erg veel zijn afgevallen. Dan is een paar kilo aankomen natuurlijk enorm schrikken, want stel je voor dat alles er weer aan vliegt!!!
Ik heb nooit méér gewogen dan 72,5 kilo, en na mijn puberteit nooit minder dan 60. En nu weeg ik alweer een jaar of 10 tussen de 68 en de 72,5. Dus als ik wat aankom raak ik niet in paniek. Ik ben ervan overtuigd dat ik NOOIT meer dan 72,5 zal wegen (muv een evt. zwangerschap).
Hoe is het met je!!?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
*uit de lurkstand schiet en Mo eengeeft. En ook een
voor kwak. En een
voor PPP want die is jarig!
*terug in lurkstand
Dat heb ik ook wel, mijn grens is BMI van 25. Erop of erover beschouw ik als 'dik' en dan grijp ik altijd in.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:21 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Ik ben niet erg veel afgevallen hoor, ik heb ook nooit meer gewogen dan 68.8 (bij een lengte van 1.73). Het komt bij mij gewoon door een onredelijke angst om dik te worden, ik weet best dat dat niet het einde van de wereld is, maar het lijkt me zó erg.. Dus dan heb ik het idee 'hoe verder ik daarvan (van het dik zijn) af zit, hoe beter'.. maw hoe minder ik weeg, hoe beter.
Dat dat laatste niet goed is, weet ik ook, en ik kan het nu redelijk onder controle houden, maar soms schiet ik weer even door.
Op een rare manier kijk ik ook wel uit naar mijn 30er/40er jaren als het om mijn uiterlijk gaat.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:29 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
Dat heb ik ook wel, mijn grens is BMI van 25. Erop of erover beschouw ik als 'dik' en dan grijp ik altijd in.
@Miss-s: ik denk dat je na verloop van tijd jouw huidige gewicht als 'normaal' zult beschouwen en dat je gewicht in je puberteit een vage herinnering zal zijn! Hoe langer je op gewicht blijft, hoe meer je het vertrouwen krijgt dat je nieuwe gewicht nu je 'set-point' is.
Ik zag je voor en na foto weer in het dieet topic, dat verdient echt een schouderklopje. Wat zeg ik, twee schouderklopjes! En ik denk dat je mentaal ook een vergelijkbaar grote verandering hebt meegemaakt in die tijd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:33 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Op een rare manier kijk ik ook wel uit naar mijn 30er/40er jaren als het om mijn uiterlijk gaat.
Misschien juist om dan de puberteit zo ver achter me ligt.
Dankjewelquote:Op donderdag 6 augustus 2009 09:37 schreef loveli het volgende:
[..]
Ik zag je voor en na foto weer in het dieet topic, dat verdient echt een schouderklopje. Wat zeg ik, twee schouderklopjes! En ik denk dat je mentaal ook een vergelijkbaar grote verandering hebt meegemaakt in die tijd.
watzijzei..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:10 schreef SiTu het volgende:
Ooh, daar had ik overheen gelezen. Fijne verjaardag PPP!Geniet van het
strand
Heb je wel een basecoat eronder dan? En je nagels vetvrij gemaakt vantevoren?quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:40 schreef Miss_S het volgende:
Gisterenavond kon ik niet slapen dus heb ik maar mijn nagels (ook mijn teennagels maar daar maar geen foto van gemaakt) gedaan
[ afbeelding ]:
Jammer dat het nu alweer loslaat op sommige stukjes
Yes, maar diegene die loslaat heb ik volgens mij te hoog zitten en komt bijna boven mijn nagel uit, daardoor blijf ik soms 'haken'quote:Op donderdag 6 augustus 2009 10:44 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je wel een basecoat eronder dan? En je nagels vetvrij gemaakt vantevoren?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |