Hmm.. eieren staan tegenwoordig ook in de koeling, misschien staat het wel op het flesje!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:15 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, want dat hoef je niet gekoeld te bewaren. het staat alleen in t koelvak bij alle andere boter omdat mensen het anders niet kunnen vinden volgens mij...
oranjekoeke, maar dan wel met spijs en botercreme...niet met slagroomquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Oranjekoek met veel slagroom.. ooooowgwww "kwijl"
Gefeliciteerd Zwahiel
Wij gaan even een rondje van 20 km fietsen, we zijn beide vol van heerlijk gelukt eten
Ik ben ook in Beetsterzwaag getrouwd!! We tekenden per ongeluk toen het gedeelte onder de streep. Dat was het scheidingsgedeelte. Vooruitziende blik!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Beetsterzwaag, die chineesLekker
Ben er ook getrouwd
Ja, hequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi corset, Miss_S! Staan best leuke dingen op die site (samen met heel veel heel lelijke dingen, trouwens).
ik vind de stad in de zomer juist zo'n fijne plek om te zijn!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:18 schreef P.F het volgende:
Co, had je mijn post nog gezien?
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik weer naar Amsterdam ga, heb het idee dat ik er helemaal niets te zoeken heb met dit mooie weer!!
Wilde ik ook nog zeggen (dat jij daar getrouwd bent dus), maar ik wist niet of dat wel gepast wasquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben ook in Beetsterzwaag getrouwd!! We tekenden per ongeluk toen het gedeelte onder de streep. Dat was het scheidingsgedeelte. Vooruitziende blik!!
Ja heb het gezien!! Ik was in Ikea/A'dam, da's 10 minuten bij mij vandaan. Ik moet komende maand nogal veel werken, want mijn compagnon gaat een maand op vakantie. Daar heb ik zó geen zin in!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:18 schreef P.F het volgende:
Co, had je mijn post nog gezien?
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik weer naar Amsterdam ga, heb het idee dat ik er helemaal niets te zoeken heb met dit mooie weer!!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:22 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind de stad in de zomer juist zo'n fijne plek om te zijn!
Zodat jij mij kunt volproppen met groentetjes zeker?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Vik, als je eens een tussenstop maakt bij Leek dan kom je hier maar eens
Hahaha, toch nog Frankrijk! Maar toch minder ver rijden dan de oorspronkelijke bestemming. Hopelijk slaap je een beetje behoorlijk op de hobbelige ondergrond...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:09 schreef Tinkepink het volgende:
Gefeliciteerd Zwahiel![]()
En wij zijn weer in Noord-Frankrijk belandAlle Belgische campings in de omgeving waar wij wilden staan waren vol. Dus toen maar 1,5 uur doorgereden naar een camping die wel plaats zou hebben. Komen we er aan, hebben we de keus uit drie schuine, kleine en hobbelige plaatsjes.
Maar goed, we hebben het beste plekje uitgezocht en de tent opgebouwd. Tijd voor wat drank en eten. Geen daglijstje vandaag, heb schandalig gegetenZo erg dat mijn man zelfs op mijn buikje begon te kloppen met de boodschap dat ik nu toch echt moest stoppen
Ja vond ik ook al... al... al...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die is ook leukmaar niet voor mijn lichaam
Wat is het hier stil trouwens...
wat liefquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
*verstoort de stilte*
KIJK! PANDABROOD!![]()
![]()
![]()
http://www.notquitenigella.com/2009/08/04/panda-bread/
Ahwww ze zijn vast heel schattig en lief! ben benieuwd naar de foto;s als mama dat straks toelaatquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lief he!![]()
Ik heb hamsters geteld (last count: nog steeds maar 3 babies!) en ga nu pitten! Adieu mes amis!
Ja, je moet er wel echt een modellenlichaam of zo voor hebben...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die is ook leukmaar niet voor mijn lichaam
Wat is het hier stil trouwens...
das mooi! dan kunnen we allemaal lief tegen elkaar zin op de meetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:19 schreef motorbloempje het volgende:
tvp
had heul ruzie met beste vriend enzo en was heul verdrietig enzo en enmaar inmiddels is 't uitgepraat
en nu komt het hopelijk met de vriendin-van ook weer goed
morgen blijf ik lekker thuis van werk (zou toch maar half dagje) want heb heel veel rosé open nu maar slapen...
mooie dromen allemaal!
Muesli: veel carbs, maar soit.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:48 schreef Belana het volgende:
O: biogarde met muesli, bambu
S: Spinning 3 kwartier, spiertraining en half uur lopen
T: 3 plakken volkoren ontbijtkoek
L: 2 volkoren boterhammen met 30+ kaas en komkommer
D: BBQ bij mijn ouders
Je bent niet de enige die het gemist heeft.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:04 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Uitgenodigd voor gesprek Vik?
Dat heb ik gemist! Gefeli.![]()
Waar is het voor?
Wanneer heb je het gezegd dan? En waar is het door ondergesneeuwd, hamsters?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:14 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die het gemist heeft.
* Viking84 kijkt de Slankies ietwat misprijzend aan.
Het is voor een werkervaringsplek van een half jaar bij een communicatiebureau in Utrecht. Helaas zijn er ook meerdere geïnteresseerden.
* Viking84 leest even terug:quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:17 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Wanneer heb je het gezegd dan? En waar is het door ondergesneeuwd, hamsters?![]()
Volgende week dodag om 11 uurquote:Maar klinkt leuk.![]()
Wanneer mag je komen babbelen?
Kijk maar op de ingredientenlijst, suiker (of glucose-fructosestroop) staat bovenaan. Soms vervangen ze een procentje of 2 van de suiker door een voedingsvezel, maar er zijn honderd dingen die je huisarts je beter kan aanraden dan ontbijtkoek. Het gaat niet alleen om de kcals.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:36 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
Ontbijtkoek als T is toch juist wel goed, veel vezels enzo... volgens mij zijn die niet verwaarloosbaar hoor, het werd mij ook aangeraden door de huisarts toen ik last had van obstipatie. En als je de ligt versie neemt, is het maar 58 kcal per stuk.. dus dan kun je er best 2 nemen. Ik neem het wel altijd zonder boter, dat dan weer wel.
Ja, nothing beats my bed.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:27 schreef Viking84 het volgende:
[..]
* Viking84 leest even terug:
Door verjaardagen, taart en bedden.
[..]
Volgende week dodag om 11 uur.
@ Phaidra: o ja jij wel ja![]()
.
Whehehehe. Ik lust bijna alles, behalve BLEEKSELDERIJ getverderrie, wat vies.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:53 schreef kwakveense het volgende:
ik was zo blij toen ik er chter kam dat t helemaal niet zo ubergezond was, toen hoefde ik t niet meer te eten omdat het "gezond was" en mocht ik het weer lekker links laten liggen
ontbijtkoekdoe mij maar bleekselderij
(edit: niet dat er ook maar íets in bleekselderij zit behalve water en vezel... haha)
En ik was al blij dat je iets lusttequote:Op woensdag 5 augustus 2009 09:56 schreef kwakveense het volgende:
waarom denken jullie dat ik bleekselderij noemde...het was een garpje
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:23 schreef Tinkepink het volgende:
Goedemorgen! Hebben jullie al op buienradar gekeken? Kijk eens naar Frankrijk, Belgie en Nederland en dan precies naar de plaats van de enige regenwolk? Daar zitten wij![]()
dittoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:14 schreef conleche het volgende:
[..]
En ik was al blij dat je iets lustte![]()
PF, bestond jouw lattenbodem ook uit dúizend latjes?? Fuck a duck. Ik dacht een lattenbodem te hebben van 10 cm per lat of zo. Zijn ze nauwelijks 2 cm per stuk.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:04 schreef P.F het volgende:
Noes, ik heb mij verslapenMijn wake up call heeft niet gebeld
Gisteravond had ik best een oké lijstje - tot ik naar een vriendin ging en hamka's, ribbelchips en snoep ging eten. Hmz.
Je ziet de lattenbodem toch in de IKEA?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:09 schreef conleche het volgende:
[..]
PF, bestond jouw lattenbodem ook uit dúizend latjes?? Fuck a duck. Ik dacht een lattenbodem te hebben van 10 cm per lat of zo. Zijn ze nauwelijks 2 cm per stuk.Ik heb de boel maar buiten in de zon gelegd. Projectje van vandaag. Ik heb er wel de bikini bij aangetrokken.
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:15 schreef P.F het volgende:
Heb jij zo een dure lattenbodem gekocht? Als je al een binnenveringsmatras hebt, heb je daar niet zo veel aan...
Als je 2x80cm of 70cm van die lattenbodem van 8 euro per stuk koopt, gooi je hem er zo in. Je hebt ook een dure, die heeft de BF met 100.000 latjes. Daar ben je nog wel even mee bezig...
Nee het was een pakket. Ik dacht dat daar latten in zouden zitten van 10 cm. per stuk of zo. In plaats van de eetstokjes die ze er nu in hebben gedaan.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:16 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Je ziet de lattenbodem toch in de IKEA?
O ik ben expert met Ikea. Ik heb zelfs een electrisch schroefpistool!! Die knoppen erop schroeven hadden ze wel heel stom beschreven overigens, ging veel beter als je eerst de schroef in de knop deed en en het dan in zijn geheel erop schroefde.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:18 schreef P.F het volgende:
En ik vond het vrij lastig om van dit bed een goede rechthoek te maken, het werd meer een ruit (gemeten met de haak..)
En lees GOED de instructies door... Ik was een beetje afwezig voor het eerst en deze was best lastig.. (Je moet als eerste die suffe pootjes er onder doen, niet als laatst...)
Ik wil nog twee van die poefjes voor mijn bed, dat lijkt mij echt fijn!
Ik snapte al niet hoe je 800 euro uit kon geven,quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:18 schreef conleche het volgende:
[..]
ja haske duur!! 79 euro per stuk, Had er 2 nodig. De beddenmeneer z'n schuld. Hij heeft het bonnetje voor me gemaakt. Nou ja. Ik ga nu ook niet meer terug. Jeetje, meestal ben ik niet zo stom. (ik zie ook nu net pas dat ze zo duur zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |