Hmm.. eieren staan tegenwoordig ook in de koeling, misschien staat het wel op het flesje!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:15 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja, want dat hoef je niet gekoeld te bewaren. het staat alleen in t koelvak bij alle andere boter omdat mensen het anders niet kunnen vinden volgens mij...
oranjekoeke, maar dan wel met spijs en botercreme...niet met slagroomquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 18:18 schreef uniekhoorn het volgende:
Oranjekoek met veel slagroom.. ooooowgwww "kwijl"
Gefeliciteerd Zwahiel
Wij gaan even een rondje van 20 km fietsen, we zijn beide vol van heerlijk gelukt eten
Ik ben ook in Beetsterzwaag getrouwd!! We tekenden per ongeluk toen het gedeelte onder de streep. Dat was het scheidingsgedeelte. Vooruitziende blik!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:07 schreef uniekhoorn het volgende:
Beetsterzwaag, die chineesLekker
Ben er ook getrouwd
Ja, hequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
Mooi corset, Miss_S! Staan best leuke dingen op die site (samen met heel veel heel lelijke dingen, trouwens).
ik vind de stad in de zomer juist zo'n fijne plek om te zijn!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:18 schreef P.F het volgende:
Co, had je mijn post nog gezien?
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik weer naar Amsterdam ga, heb het idee dat ik er helemaal niets te zoeken heb met dit mooie weer!!
Wilde ik ook nog zeggen (dat jij daar getrouwd bent dus), maar ik wist niet of dat wel gepast wasquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:16 schreef conleche het volgende:
[..]
Ik ben ook in Beetsterzwaag getrouwd!! We tekenden per ongeluk toen het gedeelte onder de streep. Dat was het scheidingsgedeelte. Vooruitziende blik!!
Ja heb het gezien!! Ik was in Ikea/A'dam, da's 10 minuten bij mij vandaan. Ik moet komende maand nogal veel werken, want mijn compagnon gaat een maand op vakantie. Daar heb ik zó geen zin in!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:18 schreef P.F het volgende:
Co, had je mijn post nog gezien?
Ik weet eigenlijk niet wanneer ik weer naar Amsterdam ga, heb het idee dat ik er helemaal niets te zoeken heb met dit mooie weer!!
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:22 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik vind de stad in de zomer juist zo'n fijne plek om te zijn!
Zodat jij mij kunt volproppen met groentetjes zeker?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 20:13 schreef uniekhoorn het volgende:
Hey Vik, als je eens een tussenstop maakt bij Leek dan kom je hier maar eens
Hahaha, toch nog Frankrijk! Maar toch minder ver rijden dan de oorspronkelijke bestemming. Hopelijk slaap je een beetje behoorlijk op de hobbelige ondergrond...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 19:09 schreef Tinkepink het volgende:
Gefeliciteerd Zwahiel![]()
En wij zijn weer in Noord-Frankrijk belandAlle Belgische campings in de omgeving waar wij wilden staan waren vol. Dus toen maar 1,5 uur doorgereden naar een camping die wel plaats zou hebben. Komen we er aan, hebben we de keus uit drie schuine, kleine en hobbelige plaatsjes.
Maar goed, we hebben het beste plekje uitgezocht en de tent opgebouwd. Tijd voor wat drank en eten. Geen daglijstje vandaag, heb schandalig gegetenZo erg dat mijn man zelfs op mijn buikje begon te kloppen met de boodschap dat ik nu toch echt moest stoppen
Ja vond ik ook al... al... al...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die is ook leukmaar niet voor mijn lichaam
Wat is het hier stil trouwens...
wat liefquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
*verstoort de stilte*
KIJK! PANDABROOD!![]()
![]()
![]()
http://www.notquitenigella.com/2009/08/04/panda-bread/
Ahwww ze zijn vast heel schattig en lief! ben benieuwd naar de foto;s als mama dat straks toelaatquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Lief he!![]()
Ik heb hamsters geteld (last count: nog steeds maar 3 babies!) en ga nu pitten! Adieu mes amis!
Ja, je moet er wel echt een modellenlichaam of zo voor hebben...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 22:16 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Die is ook leukmaar niet voor mijn lichaam
Wat is het hier stil trouwens...
das mooi! dan kunnen we allemaal lief tegen elkaar zin op de meetquote:Op woensdag 5 augustus 2009 00:19 schreef motorbloempje het volgende:
tvp
had heul ruzie met beste vriend enzo en was heul verdrietig enzo en enmaar inmiddels is 't uitgepraat
en nu komt het hopelijk met de vriendin-van ook weer goed
morgen blijf ik lekker thuis van werk (zou toch maar half dagje) want heb heel veel rosé open nu maar slapen...
mooie dromen allemaal!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |