Jij las in SEX!quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:38 schreef conleche het volgende:
[ afbeelding ]
Kijk nou wat ik in een ander topic tegenkwam.Als ik al een kind zou willen, dan wil ik er zo éen.
Beide foto's staan op pagina 1 bij google afbeeldingen "ugly baby"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:07 schreef P.F het volgende:
Ik kwam hem ergens tegen en vond hem zo lelijk dat ik hem wel op moest slaan.
Nietus!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:07 schreef Greys het volgende:
[..]
Jij las in SEX!![]()
allemaal, ik lees jullie nog steeds regelmatig hoor!
Nu naar bedje
Je kan ook een badpak kopenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:29 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog 10 dagen om bikiniproof te worden, nou ja eigenlijk 9. O noes!!
Dat kan best. Iedere dag buikspieroefeningen, konttraining en gezond eten en je komt een heel eind!!quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:29 schreef P.F het volgende:
Ik heb nog 10 dagen om bikiniproof te worden, nou ja eigenlijk 9. O noes!!
sexyquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:33 schreef neen het volgende:
[..]
Je kan ook een badpak kopen
[ afbeelding ]
Srsly? Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven, maar vlak daarna ben ik ook weer jarig dus dat is ook een goed streven.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:34 schreef conleche het volgende:
[..]
Dat kan best. Iedere dag buikspieroefeningen, konttraining en gezond eten en je komt een heel eind!!
Echt! Tegen iemand die 10 kilo teveel weegt zou ik dat niet zeggen en misschien dat je geen 6pack kan bewerkstelligen in 9 dagen, maar je kan wel echt resultaat zien. (Dan moet je wel serieus bezig gaan hè en niet halfslachtig 20 situps doen of zo)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:36 schreef P.F het volgende:
[..]
Srsly? Ik had de hoop eigenlijk al opgegeven, maar vlak daarna ben ik ook weer jarig dus dat is ook een goed streven.
quote:
Als jij het zegt, dan geloof ik dat natuurlijk! Maar ik dacht dat je pas na een maandje sporten echt resultaat zou zienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 00:39 schreef conleche het volgende:
[..]
Echt! Tegen iemand die 10 kilo teveel weegt zou ik dat niet zeggen en misschien dat je geen 6pack kan bewerkstelligen in 9 dagen, maar je kan wel echt resultaat zien. (Dan moet je wel serieus bezig gaan hè en niet halfslachtig 20 situps doen of zo)
http://www.caloriechecker.nl/quote:Op maandag 3 augustus 2009 23:16 schreef de_boswachter het volgende:
Nee gewoon van die Mediterraanse
Is er trouwens een fijne site (NL) waarop je kan bijhouden wat je eet, mag hebben etc?
Tijd om er weer eens wat kgs af te krijgen nl...
Heb je die Philadelphia Light met paprika en andere kruiden?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 07:36 schreef Merel het volgende:
Ik heb me trouwens netjes aan m'n lijstje van gisteren houden en bij het avondeten zelfs twee minipistoletjes met philadelphia light toegevoegd omdat dat van CF moest voor de calorieënVandaag zal het een vergelijkbaar lijstje worden, met brood met gebakken eieren als avondeten
reeds gedaan, ze gelooft 't nietquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:52 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Goedemorgen allen.
Moblo, misschien moet je er nog eens een verzoenend mailtje tegenaan gooien?
Excuses aanbieden aan het meisje in kwestie omdat je onbedoeld verkeerd over bent gekomen ofzo?
Tsja, als ze het niet gelooft houdt het op natuurlijk.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:53 schreef motorbloempje het volgende:
reeds gedaan, ze gelooft 't nieten ik ga niet smeken
dat heb ik al lang gezegd tegen beide. We gaan alshet goed is donderdag wat samen doen.. eindelijk weer... heb hem een maand al niet gezienquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 08:56 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Tsja, als ze het niet gelooft houdt het op natuurlijk.
Misschien gewoon een simpel mailtje sturen waarin je haar een fijn verblijf in het buitenland wenst?
Ze gaat heel binnenkort al weg toch? Kan goed zijn dat ze daarom veel tijd samen willen doorbrengen en je beste vriend nu gewoon even wat minder tijd voor jou heeft.
Oh, maar dat is toch wel positief.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 09:00 schreef motorbloempje het volgende:
We gaan alshet goed is donderdag wat samen doen.. eindelijk weer... heb hem een maand al niet gezien
hmmm misschien moet je het dan iets anders brengen dan "die kúnnen helemaal niet werken"quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 04:21 schreef zwahiel het volgende:
How how dames, ik bedoelde niet dat elke WO-er geen praktijk ervaring heeft!
[knipje lang verhaal]
veel succes en plezier bij je oudersquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:02 schreef Viking84 het volgende:
Mijn moeder smste net om te vragen of ik zin heb om thuis te komen. Nee, niet echt. Ik ga eind van de week wel
.
Lijstje:
O: twee boterhammen met smeerworst + glas melk
T: nada
L: yoghurt met frambozen
T: ijsje
T: appel
D: weet nog niet
Anders stel je je even een keer niet zo aan om allerhande kleine dingetjes en geef je jezelf eens een schop onder de reet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:53 schreef P.F het volgende:
Ik wil dus gaan roeien na de zomer, maar ik durf nu al niet meer. Ik ben echt een chicken wat betreft nieuwe dingen. Maar ik ga wel want ik moet van mijzelf
miauw...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Anders stel je je even een keer niet zo aan om allerhande kleine dingetjes en geef je jezelf eens een schop onder de reet.
En nu ben ik weg. Fijne dag allen.
Ik denk dat roeien wel goed bij je past, beetje dezelfde typetjesquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:53 schreef P.F het volgende:
Ik wil dus gaan roeien na de zomer, maar ik durf nu al niet meer. Ik ben echt een chicken wat betreft nieuwe dingen. Maar ik ga wel want ik moet van mijzelf
Teamsport is wel goed denk ik, dan is het moeilijker om niet te gaan als je lekker op de bank hangt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:53 schreef P.F het volgende:
Amenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 11:58 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Anders stel je je even een keer niet zo aan om allerhande kleine dingetjes en geef je jezelf eens een schop onder de reet.
Wat voor types zijn dat danquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:26 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ik denk dat roeien wel goed bij je past, beetje dezelfde typetjes
En verder is het natuurlijk gezond
M'n zus zat ook bij een roeivereniging, hardstikke gezellig daar. Genoeg te drinken. (studentenroeivereniging was dat)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat voor types zijn dat dan?
De enige teamsport zonder bal en evenwicht. Moet goed komen zou je denken.
Beetje kak, veel feesten, erg met uiterlijk bezigquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:32 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat voor types zijn dat dan?
De enige teamsport zonder bal en evenwicht. Moet goed komen zou je denken.
dat ligt er echt aan welke roeivereniging! in leiden heb je er 2! de ene is een heel stuk kakkeriger dan de andere (de leukste van de twee is een dwarsdoorsnede van de gemiddelde grote studie, echt van alles wat, en zeker geen kakclub)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Beetje kak, veel feesten, erg met uiterlijk bezig
Nee johhhhquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:34 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Beetje kak, veel feesten, erg met uiterlijk bezig
Dan ben ik jammer genoeg het afgelopen jaar de verkeerde tegen gekomenquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:46 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Nee johhhh
Ik heb in Delft gestudeerd, daar had je twee roeiverenigingen: eentje die gerelateerd was aan het corps, en een onafhankelijke. Die van het corps, daar zaten wel wat van de typetjes die jij beschrijft (maar aan de andere kant: roeien is topsport, veel trainen, naast je best zware studie. De dames die in een hoge klasse roeiden, waren kei-serieus!). Maar zeker de onafhankelijke roeivereniging, dat waren dus echt geen tut-meisjes! Meer van die uber-sportievelingen. Dus daar past PF best bij
wat ik net zei: vaak wordt dat door algemene competenties wel weer ingehaald en dan heb je ineens iemand die én een groptere basis heeft én de praktijkgerichtheid heeft ingehaald...quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:45 schreef zwahiel het volgende:
Dat ze niet kunnen werken is niet zo nee, maar dat ze minder praktijk gericht zijn door hun opleiding is wel gewoon zo. Kunnen we niet omheen. Daarom begrijp ik ook niet waarom ze voor echt praktische banen nu ineens wo-ers willen hebben.
Het is een beetje 't zelfde als vroeger met 't kassameisje die ineens havo moest hebben om achter de kassa te zitten bij veel supermarkten zeg maar
Overigens ben ik al een tijdje bezig met een leuke baan, maar ja vakantietijd iedereen is op vakantie nu dus dat ligt even stil.
Zwahiel, ik heb in mijn werk veel met HBO'ers gewerkt, en ik ben het met je eens dat er in bedrijven plaatsen zijn die 'typisch HBO' zijn, en plaatsen die 'typisch WO' zijn. Maar aan de andere kant: geef bedrijven eens ongelijk dat ze liever WO'ers aannemen! Tegenwoordig voor een HBO-salaris, met de slechte markt. Een WO'er kan meestal in no-time datgene leren wat de HBO'er al kan, andersom is dat niet het geval. En dan is een bedrijf toch niet gek als ze voor hetzelfde geld liever een WO'er hebben?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:45 schreef zwahiel het volgende:
Dat ze niet kunnen werken is niet zo nee, maar dat ze minder praktijk gericht zijn door hun opleiding is wel gewoon zo. Kunnen we niet omheen. Daarom begrijp ik ook niet waarom ze voor echt praktische banen nu ineens wo-ers willen hebben.
ik zou in A'dam niet bij de corps gerelateerde roeivereniging gaan...tenzij je een innerlijk kaksletje hebt (want daar lopen ze wel rond heur...)quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:46 schreef P.F het volgende:
Die waar ik bij is vooral op de OC/medailles gericht. Maar ik heb niet echt een specifieke voorkeur. Het lijkt mij gewoon wel leuk om te sporten met een aantal vaste mensen en aangezien ik altijd als laatste werd gekozen met gym vind ik dat best wel spannend.
Weet niet of het nuttig is als ik me ook nog in de discussie meng, maar er is wel meer verschil tussen HBO en WO dan alleen praktijk vs theorie. Wel jammer dat jij de dupe wordt van de voorkeur voor WO-ers, zeker omdat je de capaciteiten blijkbaar wel hebt.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:45 schreef zwahiel het volgende:
Hm..... Ik heb vorig jaar bij Skoll gekeken en die leek mij niet zo heel leuk eigenlijk? En dan heb je Nereus en Okeanos.. Ik ga sowieso nog wel even bij die kennismakingsdagen kijken, maar daar zet iedereen natuurlijk zijn beste beentje voor..quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:54 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik zou in A'dam niet bij de corps gerelateerde roeivereniging gaan...tenzij je een innerlijk kaksletje hebt (want daar lopen ze wel rond heur...)
wat miss s bedoelt zijn de vereniginge als "Laga"(delft) "nereus" (a dam) "njord" (leiden)
wat cf en ik bedoelen zijn proteus-eretes (delft) skoll (a'dam) asopos (leiden)
hja, okeanos! die was ik vergeten. die zijn ws. wel leuker dan skoll....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:57 schreef P.F het volgende:
[..]
Hm..... Ik heb vorig jaar bij Skoll gekeken en die leek mij niet zo heel leuk eigenlijk? En dan heb je Nereus en Okeanos.. Ik ga sowieso nog wel even bij die kennismakingsdagen kijken, maar daar zet iedereen natuurlijk zijn beste beentje voor..
Ik weet eigenlijk niet eens hoe het corps in Adam heet?!
Maar ik had een studievriendinnetje dat wedstrijden roeide bij Laga, en dat was bepaald geen nuffig tuttebelletjequote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:54 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ik zou in A'dam niet bij de corps gerelateerde roeivereniging gaan...tenzij je een innerlijk kaksletje hebt (want daar lopen ze wel rond heur...)
wat miss s bedoelt zijn de vereniginge als "Laga"(delft) "nereus" (a dam) "njord" (leiden)
wat cf en ik bedoelen zijn proteus-eretes (delft) skoll (a'dam) asopos (leiden)
quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zwahiel, ik heb in mijn werk veel met HBO'ers gewerkt, en ik ben het met je eens dat er in bedrijven plaatsen zijn die 'typisch HBO' zijn, en plaatsen die 'typisch WO' zijn. Maar aan de andere kant: geef bedrijven eens ongelijk dat ze liever WO'ers aannemen! Tegenwoordig voor een HBO-salaris, met de slechte markt. Een WO'er kan meestal in no-time datgene leren wat de HBO'er al kan, andersom is dat niet het geval. En dan is een bedrijf toch niet gek als ze voor hetzelfde geld liever een WO'er hebben?
Ik heb WO gedaan en ik vond 't niks. Kon qua niveau prima mee, totaal geen probleem. Maar het theoretische stond me tegen. Bij Communicatiewetenschappen hadden we behalve wat veldonderzoeken echt verder niks praktisch. Alleen maar lezen lezen, paper schrijven, lezen lezen, tentamen. Ja en mijn opleiding bestaat ook niet in wo, dus mijn hbo opleiding.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:54 schreef P.F het volgende:
Plus iedereen die WO kan doet toch liever WO?
Tenzij je mode doet oid, dan kan het niet.
Phocas is idd wel een beetje kak en wannabe corpsquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:48 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan ben ik jammer genoeg het afgelopen jaar de verkeerde tegen gekomen
Maar ja, een baan is een baan. Ook voor een WO'erquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:01 schreef zwahiel het volgende:
WO-ers voor HBO-er functies sjah, leuk voor de wo-ers maar ik zou persoonlijk gek worden door continue onder je niveau te werken, of het moet wel heel leuk zijn. Of totaal iets anders, zoals ik nu bij de horeca doe. Maar dat moet ik ook niet elke dag doen. Al schijn ik geboren te zijn met een horecasmile.
Vind 't nog steeds opmerkelijk dat bijvoorbeeld voor managementfuncties juist wo-ers gevraagd worden die eigenlijk in veel gevallen helemaal geen managementstijlen of handvaten gehad hebben...
ja dat heb je bij njord ook: jaap schouten is de grote jongen daar (lichtgewicht want skiffeur, dat wel) die wk's en worldcups enz. wint.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:02 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Maar ik had een studievriendinnetje dat wedstrijden roeide bij Laga, en dat was bepaald geen nuffig tuttebelletjeDie sportte 7 dagen in de week, dronk/feestte wel af en toe maar maakte het nooit laat, en studeerde net-niet-nominaal cum laude af. Maar goed, je hebt natuurlijk ook de recreatieve roeiers daar, en dat zijn soms wel een beetje van die typische corpsmiepjes
eenschquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:50 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Zwahiel, ik heb in mijn werk veel met HBO'ers gewerkt, en ik ben het met je eens dat er in bedrijven plaatsen zijn die 'typisch HBO' zijn, en plaatsen die 'typisch WO' zijn. Maar aan de andere kant: geef bedrijven eens ongelijk dat ze liever WO'ers aannemen! Tegenwoordig voor een HBO-salaris, met de slechte markt. Een WO'er kan meestal in no-time datgene leren wat de HBO'er al kan, andersom is dat niet het geval. En dan is een bedrijf toch niet gek als ze voor hetzelfde geld liever een WO'er hebben?
Hier volg ik je even niet meer.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:05 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja dat heb je bij njord ook: jaap schouten is de grote jongen daar (lichtgewicht want skiffeur, dat wel) die wk's en worldcups enz. wint.
er zitten heel serieuze roeiers, hele aardige mensen, en dan een clubje mislukte corpsleden die maar bij een sub zijn gegaan omdat clubje nul geen voldoening gaf...
ik vind de algemene verenigingen vaak wat breder en leuker...
Bij het samenstellen van jaarclubjes bij corpora blijven er altijd wat mensen over die niemand erbij wil, die vormen dan maar hun eiegen jaarclubje: clubje nulquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:04 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Phocas is idd wel een beetje kak en wannabe corps
serieuze roeirers: de dames en heren die de helft van t jaar een vroeg slapen, geen alcohol, 6 dagen per week keihard trainen regime hebbenquote:
Ik vind het sowieso erg interessant dat je aanneemt dat je als starter (zeker met deze markt) in een managementfunctie komtquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:08 schreef zwahiel het volgende:
Ben 't ook wel met je eens CF, baan is een baan, en als je meer kunt krijgen voor minder snap ik.
Maar adverteer daar dan mee, misleid niet zo.
En sorry maar voor fatsoenlijke managementskills zijn twee cursussen ook als starter echt niet voldoende. Heb d'r zelf ook een aantal cursussen voor gehad maar die cursussen legde 't stuk voor stuk af tegen mijn opleiding.
* zwahiel gaat zo maar 's worstelen met een kronkelende 'net gemaakt door de garage' benzine slang van mijn auto
in sommige kringen vinden ze alles beneden clubje 3 al clubje 0quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:08 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Bij het samenstellen van jaarclubjes bij corpora blijven er altijd wat mensen over die niemand erbij wil, die vormen dan maar hun eiegen jaarclubje: clubje nul
Ga het je proberen vanavond uit te leggen, zit nu op mijn werkquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 12:34 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik vraag mij af waar ik dit aan verdiend heb?!
ga nou maar gewoon kijken, en waar je t leuk vindt daar ga je heen. image van een club doet er uiteindelijk niet toe....quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:14 schreef P.F het volgende:
Ik begrijp hier echt niets van
Ik wil gewoon af en toe roeien. Klaar.
Het zal in Leiden allicht een stuk erger zijn dan in Delft; de vereniging is namelijk ook lang niet zo oud (toch?).quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:13 schreef kwakveense het volgende:
[..]
in sommige kringen vinden ze alles beneden clubje 3 al clubje 0dus meer dan de overblijvertjes zijn het dan ook de mensen die "niet het juiste soort geld"niet de "juiste historie" of "de juiste kennissen" hebben...
![]()
die hele informele rangorde bij t corps vind ik veel erger dan de openbare pikorde en de ontgroeningen enzo....
how how, ik ben zeker niet beter opgeleid dan een wo-er. Dat hoor je mij niet zeggen. Dat ben ik helemaal niet.quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:12 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind het sowieso erg interessant dat je aanneemt dat je als starter (zeker met deze markt) in een managementfunctie komtEn dat je blijkbaar denkt dat WO'ers diezelfde cursussen niet kunnen volgen. In Delft werden die cursussen gegeven als keuzevakken. Leuk, maar niet teveel punten waard.
Kijk, ik snap dat je gefrustreerd wordt van de markt op het moment, maar als ik ergens knetter-kriegel van word, is het van HBO'ers die oprecht denken dat ze beter zijn opgeleid dan WO'ers. Want dat is zeer zelden het geval.
Blijf je wel in Amsterdam studeren?quote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:14 schreef P.F het volgende:
Ik begrijp hier echt niets van
Ik wil gewoon af en toe roeien. Klaar.
Beter is een relatief begripquote:Op dinsdag 4 augustus 2009 13:17 schreef zwahiel het volgende:
[..]
how how, ik ben zeker niet beter opgeleid dan een wo-er. Dat hoor je mij niet zeggen. Dat ben ik helemaal niet.
Enige waar ik wel tegenop box is dat wo-ers in mijn omgeving automatisch aannemen dat zij beter zijn, en daar kan ik dan weer niet goed tegen. En dat bedrijven dat nu overnemen. Iedereen is anders en de bagage die die persoon meeneemt is vaak belangrijker en waardevoller als dat diploma.
En ik wil ook helemaal niet in een management functie als starter. Maar de cursussen die jij krijgt binnen een bedrijf zijn wel even wat anders dan de keuzevakken op school
![]()
ColdFeet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |