Hm.. Ik was een beetje afwezig want het was al laat....quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:23 schreef conleche het volgende:
[..]
O ik ben expert met Ikea. Ik heb zelfs een electrisch schroefpistool!! Die knoppen erop schroeven hadden ze wel heel stom beschreven overigens, ging veel beter als je eerst de schroef in de knop deed en en het dan in zijn geheel erop schroefde.
Nou ik ga weer door. Koffiepauze is over.![]()
welke poefjes??
hohoho! ik lust graaaaaaag rauwe bleekselderij! alleen het garpje was omdat jullie het allemaal vies vinden, daarom nam ik het als voorbeeld... als tegenovergestelde van mijn ontbijtkoekquote:Op woensdag 5 augustus 2009 10:14 schreef conleche het volgende:
[..]
En ik was al blij dat je iets lustte![]()
Ja, frame 100, lattenbodems 160, matras 289 en een spiegel van 90 en dan nog beddengoed (waaronder een moltonquote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:25 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik snapte al niet hoe je 800 euro uit kon geven,
dat frame is 100? en een goed matras... 200?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het gips mocht van zijn enkel afquote:Op woensdag 5 augustus 2009 08:16 schreef Viking84 het volgende:
Goedemorgen.
Wat ga je doen in het zkh, Miss_S?
Ik moet om half een, dus ik vrees idd dat het hier ook zo'n dag wordt. Ah well, we zullen zien.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:35 schreef Phaidra het volgende:
Afslanktechnisch is de tandarts wel heel fijn. Eerst heb ik geen honger door buikpijn door de zenuwen, rond lunchtijd zit ik op De Stoel, en daarna mag ik waarschijnlijk ook een paar uur niet eten.
Naar de bios kan ook wel met een gebroken been toch? Moet je invalidenplaatsen nemen, doe ik ook altijd als ik met mijn zusje ga, daar kun je met de lift komen en ze zijn ruimer.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:45 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Het gips mocht van zijn enkel af
Ben zo blij, zou eigenlijk nog 1x 2 weken moeten maar nu was het al goed genoeg geheeld
Hopelijk dit weekend kunnen we dan ook naar de bios en picknicken misschien
Klopt, maar zijn voet laten hangen was erg onprettig (zeker voor 2 uur lang)quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:49 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Naar de bios kan ook wel met een gebroken been toch? Moet je invalidenplaatsen nemen, doe ik ook altijd als ik met mijn zusje ga, daar kun je met de lift komen en ze zijn ruimer.(althans, hier in Spijkenisse in de bios en in Pathé in Rotterdam).
Oja dat is vervelend.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 11:51 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Klopt, maar zijn voet laten hangen was erg onprettig (zeker voor 2 uur lang)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niet meer actief op Fok!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |