Dacht dat mijn vriend het ook niet zou willen maar nu begon hij er zelf weer overquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde ook wel uit eten, maar René was niet bijster enthousiast?
Kom je ook naar Scheveningen danquote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga 't gewoon doen
donderdag de 27ste ofzo
denk dat 't ochtendhumeur is
Oporto is geweldig! Goede keus.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:44 schreef motorbloempje het volgende:
http://www.restaurantweek(...)d/restaurants/oporto
quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
Neen, je krijgt dan sowieso geen bestuursmaanden (geld) en volgens mij kun je dan ook niet officieel een bestuursfunctie bekleden
bij onze studentenvereniging gebeurt het wel, omdat we in januari bestuurswissel hebben, en dan studeren de eerstejaars al een half jaar (en de eerstejaarsleden die dat doen zijn vaak geen eerstejaars student, bedenk ik me net) maar er zijn in Leiden i.e.g. geen regels dat je dan geen beurs kunt krijgen ofzo (maar goed, onze bestuursleden stoppen ook niet met studeren en krijgen sowieso maar 3 maanden per persoon).quote:Op woensdag 5 augustus 2009 12:58 schreef Californium het volgende:
is het mogelijk je eerste jaar op de uni in het bestuur van een studievereninging te komen moblo? Of weet je niet?
ja? Puik!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Oporto is geweldig! Goede keus.![]()
Wat is er met die natte kat gebeurd Vik?
Ik ben dan ook technisch geen eerstejaars studentquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:03 schreef kwakveense het volgende:
[..]
bij onze studentenvereniging gebeurt het wel, omdat we in januari bestuurswissel hebben, en dan studeren de eerstejaars al een half jaar (en de eerstejaarsleden die dat doen zijn vaak geen eerstejaars student, bedenk ik me net) maar er zijn in Leiden i.e.g. geen regels dat je dan geen beurs kunt krijgen ofzo (maar goed, onze bestuursleden stoppen ook niet met studeren en krijgen sowieso maar 3 maanden per persoon).
of t aan te raden is om te doen in je eerste jaar is weer een ander verhaal
Je kunt toch niet kiezen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:06 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
ja? Puik!
Ik wilde nog wel om meningen vragen, maar het zag er zo goed uit en ik was bang dat het volgeboekt zou zijn anders
We gaan wrsch voor de portugese tapa's
Ik heb daar een keer zo'n 9-gangenhapjesmenu gedaan. Was heel erg lekker. Wel avondvullend.quote:Het Restaurant Week menu is een drie gangen verrassingsmenu.
Elk restaurant serveert een ander menu.
Op het reserveringsformulier kunt u aangeven of u vegetarisch bent of dat u bepaalde ingrediënten niet wenst te eten.
Hoosbuiquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Wat is er met die natte kat gebeurd Vik?
die van mij doen dat ook, meteen al bij kinderen ook: dan wennen ze aan t idee dat verdoving niet eng is, en pijnloze/vrijwel pijnloze tandartsbezoeken zorgen voor veel minder tandarts angst.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
Phaidra, dit was m'n eerste keer bij de Vlaamse tandarts (in DH had ik een heule enge Russische) en ze vertelde me dat het hier standaard verdoofd wordt; het scheelt maar heel weinig in de kosten en het werkt veel prettiger voor de tandarts. Nou ja, ik klaag niet
Sowieso: ik vind de gezondheidszorg in Vlaanderen echt helemaal
Veel beter georganiseerd, goedkoper en patientvriendelijker.
Dat niet eten en drinken, dat is toch enkel omdat je anders zo gaat kwijlen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |