abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71620122
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:26 schreef motorbloempje het volgende:
ik wilde ook wel uit eten, maar René was niet bijster enthousiast?
Dacht dat mijn vriend het ook niet zou willen maar nu begon hij er zelf weer over dus daar was ik erg blij mee
pi_71620140
ik ga 't gewoon doen
donderdag de 27ste ofzo

denk dat 't ochtendhumeur is
Ja doei.
pi_71620310
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:28 schreef motorbloempje het volgende:
ik ga 't gewoon doen
donderdag de 27ste ofzo

denk dat 't ochtendhumeur is
Kom je ook naar Scheveningen dan
pi_71620517
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:36 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Kom je ook naar Scheveningen dan
neen gewoon in Nijmegen!
Ja doei.
pi_71620701
maar nu lekker de stad in, pakken shoppen voor 't bestuur
Ja doei.
pi_71620872
is het mogelijk je eerste jaar op de uni in het bestuur van een studievereninging te komen moblo? Of weet je niet?
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
pi_71620918
Neen, je krijgt dan sowieso geen bestuursmaanden (geld) en volgens mij kun je dan ook niet officieel een bestuursfunctie bekleden
Ja doei.
pi_71620948
quote:
Oporto is geweldig! Goede keus.

Wat is er met die natte kat gebeurd Vik?
pi_71620964
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:00 schreef motorbloempje het volgende:
Neen, je krijgt dan sowieso geen bestuursmaanden (geld) en volgens mij kun je dan ook niet officieel een bestuursfunctie bekleden
hmmz.... Dan word ik wel een actief lid om dan in mijn 2e jaar een bestuursfunctie te kunnen bekleden
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:03:46 #136
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71620996
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 12:58 schreef Californium het volgende:
is het mogelijk je eerste jaar op de uni in het bestuur van een studievereninging te komen moblo? Of weet je niet?
bij onze studentenvereniging gebeurt het wel, omdat we in januari bestuurswissel hebben, en dan studeren de eerstejaars al een half jaar (en de eerstejaarsleden die dat doen zijn vaak geen eerstejaars student, bedenk ik me net) maar er zijn in Leiden i.e.g. geen regels dat je dan geen beurs kunt krijgen ofzo (maar goed, onze bestuursleden stoppen ook niet met studeren en krijgen sowieso maar 3 maanden per persoon).

of t aan te raden is om te doen in je eerste jaar is weer een ander verhaal
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_71621072
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:

[..]

Oporto is geweldig! Goede keus.

ja? Puik!

Ik wilde nog wel om meningen vragen, maar het zag er zo goed uit en ik was bang dat het volgeboekt zou zijn anders

We gaan wrsch voor de portugese tapa's
Ja doei.
pi_71621081
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:03 schreef kwakveense het volgende:

[..]

bij onze studentenvereniging gebeurt het wel, omdat we in januari bestuurswissel hebben, en dan studeren de eerstejaars al een half jaar (en de eerstejaarsleden die dat doen zijn vaak geen eerstejaars student, bedenk ik me net) maar er zijn in Leiden i.e.g. geen regels dat je dan geen beurs kunt krijgen ofzo (maar goed, onze bestuursleden stoppen ook niet met studeren en krijgen sowieso maar 3 maanden per persoon).

of t aan te raden is om te doen in je eerste jaar is weer een ander verhaal
Ik ben dan ook technisch geen eerstejaars student Maar 1e, 2e en 3e jaars maar wel eerste jaar op de uni zelf afin.... Ligt dus overal anders... Ik wacht het dan wel even af

thx!
pi_71621291
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:06 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

ja? Puik!

Ik wilde nog wel om meningen vragen, maar het zag er zo goed uit en ik was bang dat het volgeboekt zou zijn anders

We gaan wrsch voor de portugese tapa's
Je kunt toch niet kiezen?
quote:
Het Restaurant Week menu is een drie gangen verrassingsmenu.

Elk restaurant serveert een ander menu.

Op het reserveringsformulier kunt u aangeven of u vegetarisch bent of dat u bepaalde ingrediënten niet wenst te eten.
Ik heb daar een keer zo'n 9-gangenhapjesmenu gedaan. Was heel erg lekker. Wel avondvullend.
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:27:31 #140
331 Merel
Be here now.
pi_71621651
Lijstje voor vandaag:

O: magere yoghurt met aardbeien en zoetstoef
L: bruin pistoletje filet americain met een hardgekookt eitje, bakje rouwkostsalade, bakje mona boordevol citroen
T: banaan
D: tomatentaart met zoete ui - een kinderrecept zie ik nu maar wel erg lekker
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  woensdag 5 augustus 2009 @ 13:36:46 #141
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71621888
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 13:02 schreef vergeetmewelletje het volgende:
Hoosbui .
Niet meer actief op Fok!
pi_71622066
Lijstje:

O: Brinta
T: géén ijsje - vriendlief kocht een Magnum
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, gekookt ei
T: we gaan zo naar de Hoornse Plas en nemen mee: een ananas, een bak aardbeien, appels en flesjes water
D: spinazierisotto met een karbonaadje
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  Vis een optie? woensdag 5 augustus 2009 @ 14:06:26 #143
70532 loveli
N
pi_71622719
Volgende week een trouwerij, net een Jurk gescoord. In de uitverkoop. Met 70% korting nog >100 euro

O ja, maat XS (maar halter), dus ik loop de hele tijd met ingehouden buik en kan niet ademen
crap in = crap out
pi_71622798
loveli, tof! En maat XS!! Waar heb je de jurk gekocht? En hoe obvious: dit schreeuwt natuurlijk om een foto!
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71622922
Loveli, dat schreeuwt om een foto Slankerd

Zo. Terug van de tandarts, klein gaatje, grote verdoving. Maar dat is hier standaard, bllijkbaar. In ieder geval een prettige tandarts
*drinkt ranja met een rietje
pi_71622984
Holy mac, zelfs mijn halve rechteroor slaapt
pi_71623021
CF, heldin! Je hebt het overleefd! Kleine gaatjes wil mijn tandarts vaak zonder verdoving doen, want dat is sneller, goedkoper en je mag meteen weer eten en drinken (als je een witte vulling krijgt). En als het pijn gaat doen boort hij steeds maar 5 tellen en stopt tussendoor. Heel lief.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71623286
Phaidra, dit was m'n eerste keer bij de Vlaamse tandarts (in DH had ik een heule enge Russische ) en ze vertelde me dat het hier standaard verdoofd wordt; het scheelt maar heel weinig in de kosten en het werkt veel prettiger voor de tandarts. Nou ja, ik klaag niet Sowieso: ik vind de gezondheidszorg in Vlaanderen echt helemaal Veel beter georganiseerd, goedkoper en patientvriendelijker.

Dat niet eten en drinken, dat is toch enkel omdat je anders zo gaat kwijlen?
pi_71623419
MoBlo je kan toch helemaal niet kiezen?
  woensdag 5 augustus 2009 @ 14:30:54 #150
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71623435
quote:
Op woensdag 5 augustus 2009 14:25 schreef ColdFeet het volgende:
Phaidra, dit was m'n eerste keer bij de Vlaamse tandarts (in DH had ik een heule enge Russische ) en ze vertelde me dat het hier standaard verdoofd wordt; het scheelt maar heel weinig in de kosten en het werkt veel prettiger voor de tandarts. Nou ja, ik klaag niet Sowieso: ik vind de gezondheidszorg in Vlaanderen echt helemaal Veel beter georganiseerd, goedkoper en patientvriendelijker.

Dat niet eten en drinken, dat is toch enkel omdat je anders zo gaat kwijlen?
die van mij doen dat ook, meteen al bij kinderen ook: dan wennen ze aan t idee dat verdoving niet eng is, en pijnloze/vrijwel pijnloze tandartsbezoeken zorgen voor veel minder tandarts angst.

ik krijg bij elke ingreep verdoving en een soort rubber lap door mn mond gespannen waar ze de te behandelen kiezen en tanden doorheen doen, daardoor krijg ik ook geen vieze spatten enzo in mn mond. ik ben panisch voor naalden maar nog panischer voor pijn, dus ik ben er wel fan van!

niet eten en drinken is alleen omdat je kans loopt je mond te verbranden of je wang stuk te bijten of je te verslikken als je niks voelt. ik mag altijd meteen weer alles, alleen zegt ze "ik weet niet of je t meteen al wilt, met dat gekwijl"
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')