Goedzoquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:12 schreef ColdFeet het volgende:
Loveli, dat schreeuwt om een fotoSlankerd
Zo. Terug van de tandarts, klein gaatje, grote verdoving. Maar dat is hier standaard, bllijkbaar. In ieder geval een prettige tandarts![]()
*drinkt ranja met een rietje
Ik herinner me dat van de amalgaamvullingen ook nog wel hoor. Dan moest je 3 uur wachten ofzo. Vroegahquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:32 schreef Phaidra het volgende:
Hmmm, nu zegt kwak ook dat het alleen voor verdoving is. Nou ja, dit is wat mijn tandarts me vertelde in ieder geval.
Yup, helaas wel. Blij dat ik die troep niet in m'n mond heb. Ik ken mensen die na het verwijderen van hun kwikvullingen zo ontzettend opknapten qua gezondheid, brrr.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:53 schreef Phaidra het volgende:
Ik denk niet dat ik de moed kan opbrengen om vrijwillig 4 gaatjes te laten uitboren. Zouden de donkere vullingen altijd van amalgaam zijn?
Van wikipedia. Best wel schokkend eigenlijk!quote:Tussen amalgaamvullingen met verschillende samenstelling in de mond kan een potentiaalverschil ontstaan en kunnen elektrische stroompjes gaan lopen. Door het spanningsverschil kunnen er metalen vrijkomen uit het amalgaam.
Amalgaamvullingen geven dagelijks kwik af. Per dag komt gemiddeld 3 tot 7 microgram kwik vrij uit amalgaamvullingen. In extreme gevallen kan dit oplopen tot 100 microgram kwik per persoon per dag[2]. Het drinken van hete dranken, het kauwen van eten, kauwgom e.d., tandenknarsen, verhogen de afgifte van kwik.
Wat zij zegtquote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:58 schreef Phaidra het volgende:
Wauw, loveli!Ontzettend mooi jurkje en het staat je prachtig!
Dat dus, ben blij dat ik ze nooit gehad heb.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:55 schreef loveli het volgende:
Yup, helaas wel. Blij dat ik die troep niet in m'n mond heb. Ik ken mensen die na het verwijderen van hun kwikvullingen zo ontzettend opknapten qua gezondheid, brrr.
En nu ook nog even op kwikvergiftiging zoeken en dan snap je waarom je ze liever niet in je mond wilt hebben.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 14:59 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Van wikipedia. Best wel schokkend eigenlijk!
hoera, dan heb je er straks weer gevoel in!quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:31 schreef ColdFeet het volgende:
Is wel zo kwakveense, je kiezen kunnen er wel gevoelig van worden. Maar de combi van gezondheidsredenen en esthetische overwegingen maken de keus toch nog steeds erg makkelijk bij mij
Kriebelende onderlip
Dit kan voorkomen worden als de tandarts de vulling in laagjes laat uitharden.quote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:28 schreef kwakveense het volgende:
nadeel van composiet is dat het nog tot een jaar!! na vulling kan blijven krimpen en uitzettenj onder invloed van warmte en kou, en je dus ook tot een jaar na dato nog klachten van druk en of pijn kunt hebben en ze bijna altijd wat gevoelig blijven...
Awwquote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:23 schreef Miss_S het volgende:
Vandaag naar de babypoes bij mijn vriend wezen kijken
[ afbeelding ]
Ja, da's amalgaam. Maar ze moeten vast vanzelf vervangenquote:Op woensdag 5 augustus 2009 15:50 schreef Miss_S het volgende:
Mijn laatste vullingenen zijn ook alweer snel 7 tot 10 jaar geleden dus weet niet wat hij op dit moment doet en zijn alle vullingen die niet wit zijn dan amalgaamvullingen?
Wie gaat dat betááááálen?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 16:32 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja, da's amalgaam. Maar ze moeten vast vanzelf vervangen
Viking, gewoon doen, joh. Leuke patroontjes ook?
Avondvullend is goedquote:Op woensdag 5 augustus 2009 13:14 schreef vergeetmewelletje het volgende:
[..]
Je kunt toch niet kiezen?
[..]
Ik heb daar een keer zo'n 9-gangenhapjesmenu gedaan. Was heel erg lekker. Wel avondvullend.
ja... maar.... die kun je dus niet kiezen met de restaurantweek... das een "set menu" van 3 gangen...toch?quote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:27 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Avondvullend is goed![]()
We zagen die 9 en 12 gangen al staan
We hebben pakken voor het bestuur!
Ik een agenda, 3 studieboeken bij De Slegte voor aardig wat minder dan nieuw, sushirijst en Djintan
En geen bier op!
het keuzemenu en de hapjes stonden beide op d site van de restaurantweek, dus ik neem aan van welquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:28 schreef kwakveense het volgende:
[..]
ja... maar.... die kun je dus niet kiezen met de restaurantweek... das een "set menu" van 3 gangen...toch?
Hmmm, raarquote:Op woensdag 5 augustus 2009 17:36 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het keuzemenu en de hapjes stonden beide op d site van de restaurantweek, dus ik neem aan van wel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |