Idd.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:48 schreef kwakveense het volgende:
nope, ik maak wel wat verkeerde keuzes in broodbeleg enzo besfte ik toen ik het vandaag op een rijtje zette...
ik weet dat ik kan afvallen, dus het gaat ook wel weer lukken, maar dat t beter gaat met MIJ is nóg net iets belangrijker, en ik denk dat t dan ook afvaltechnisch wel weer beter zal gaan...
quote:Op donderdag 6 augustus 2009 00:48 schreef kwakveense het volgende:
nope, ik maak wel wat verkeerde keuzes in broodbeleg enzo besfte ik toen ik het vandaag op een rijtje zette...en ik snoep gewoon te veel. t is zó simpel allemaal...
ik weet dat ik kan afvallen, dus het gaat ook wel weer lukken, maar dat t beter gaat met MIJ is nóg net iets belangrijker, en ik denk dat t dan ook afvaltechnisch wel weer beter zal gaan...
Ik zit nog steeds rond de 70 nu, en voor ik op vakantie ging op 69.5 dus het is niet debiel meer (heb helaas maar 1 keer de 66,3 gezien).quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:44 schreef Miss_S het volgende:
Ow Kwakwat jammer van je gewicht
Maarja gewoon door gaan met zo gezond mogelijk blijven te eten en met bewegen![]()
En een schop voor MoBloaangezien je nogal geschrokken reageerde toen mijn gewicht 2 kilo geklommen was ben ik eigenlijk benieuwd wat je nu zelf voelt? Je zat eerst toch rond de 68?
Dan is het goedquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:51 schreef motorbloempje het volgende:
die discussie hebben we toen al gehad, en er was niets aanvallends of negatiefs aanen meer ga ik daar nu niet weer over zeggen
Het was van mij een bewuste keuze om niet te sporten in de vakantie, aangezien ik dan elke keer weer opnieuw met dezelfde Evy-les kan beginnen als er weer wat tussenkomt, ik heb ook vakantie. Maar dan kan ik er nog wel van balen dat ik niet sport en dus even wat zwaarder weeg.quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Dan is het goed
En misschien was het niet aanvallend of negatief gebeurt maar 'het zal mij nooit overkomen' kwam wel zo over.
Ok, het laatste wat ik er over zeg want het is een oude discussiequote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:55 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Het was van mij een bewuste keuze om niet te sporten in de vakantie, aangezien ik dan elke keer weer opnieuw met dezelfde Evy-les kan beginnen als er weer wat tussenkomt, ik heb ook vakantie. Maar dan kan ik er nog wel van balen dat ik niet sport en dus even wat zwaarder weeg.
Jaaquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:55 schreef Miss_S het volgende:
Gefelicitieerd PPP
En een verrassingsetentjeklinkt gezellig
Je hebt wel een goede dag uitgekozen om jarig te zijnlekker strandweer inderdaad
Ok, het laatste wat ik er over zeg, en wat ik hier nooit heb gezegd:quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
Ok, het laatste wat ik er over zeg want het is een oude discussie
Maar het ging erover dat jij nooit 2 kilo zou aankomen (en ik had het dan nog over een periode van jaren waarin het gebeurt is) en nu ben je gewoon bijna 4 kilo aangekomen in een paar maanden.
Beterquote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:59 schreef PurePoisonPerfume het volgende:
[..]
Jaa![]()
Maar dat is elk jaar hoor, het heeft nog nooit geregend op mijn verjaardag!Meestal zaten we echt in de hitte in de tuin de hele dag.. nu heb ik het afgelopen zaterdag al gevierd (toen was het ook 27 graden
), dus kan vandaag lekker stranden.
Ja idd. Overdag probeer ik het sowieso rustig te houden, aangezien ik anders 's avonds nooit een voorgerecht + hoofdgerecht meer op krijg (sinds ik weer wat strenger lijn, zit ik ook sneller vol, dat is best prettig!). Ik probeer dus iig niet te snacken, hoewel dat wel lastig zal worden aangezien iedereen altijd chips e.d. meeneemt naar het strand..quote:Op donderdag 6 augustus 2009 08:59 schreef cinnamongirl het volgende:
Miss_S, kom op joh, we hoeven toch geen ouwe koeien uit de sloot te halen
Gefeliciteerd PPP! Op je verjaardag hoef je niet aan de lijn te denken. Maar ook niet je hele hoofd meteen vol te proppen. Gewoon genieten!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |