abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_71683874
Het vorige deel: Slank & Gezond #826

Speciaal voor Mo !

Voor wie is "Slank de herfst in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

Mocht je door de slowchat de afvaltips niet meer zien? Dan is dit jouw topic!

Het meet topic: [Slank-meettopic] Koken & eten

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! Ozzurwais wie must kill joe !!
De OP is hier te vinden.
pi_71683887
Bruine vetjes ftw!
"Why does being a librarian make her even hotter?"
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71683910
voor de zon en mooie slanke lichamen
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:21:18 #4
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71683964
Wat een tt
* uniekhoorn wacht op rijbewijsbingo met nr. 7
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71683965
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:04 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Je weet dat zo'n weegschaal niet echt nauwkeurig is met dat soort metingen
Ja dat weet ik wel, maar het klonk gewoon zo positief !

Via google kwam ik net op dit topic, hmm, schijnt dus helemaal niets te zeggen..

Weegschaal met vet- en waterpercentage
pi_71684020
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:21 schreef uniekhoorn het volgende:
Wat een tt
* uniekhoorn wacht op rijbewijsbingo met nr. 7
Qmusic
En PF zolang het je goed laat voelen over je lichaam is het altijd fijn toch
pi_71684021
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:21 schreef P.F het volgende:

[..]

Ja dat weet ik wel, maar het klonk gewoon zo positief !

Via google kwam ik net op dit topic, hmm, schijnt dus helemaal niets te zeggen..

Weegschaal met vet- en waterpercentage
Ik heb zo'n youw8 weegschaal gehad via buzzer maar vond het weinig zeggen die percentages.
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_71684053
Ja hoi, eigenlijk niet zo leuk om te melden als het met anderen wat minder waus gaat, maar
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eetlijst:
O: 2 eitjes
L: 4 knackebrod pindakaas
T: flinke hand hazelnoten
T: appel
T: danio-kwark vanille/rabarber
S: half uur hardlopen
D: spicy bonenburgers
T: rauwkost met dip, amarulaatje
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:26:31 #9
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71684112
gefeliciteerd CF! mooie prestatie!
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:27:17 #10
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71684134
Netjes CF! Goed gedaan!

Daar was nr. 7 al

Hey DML

Aknynke zag ik vanmorgen ook voorbij komen, hoe gaat het?
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
pi_71684156
Goedzo CF en daar mag je toch gewoon trots op zijn
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:29:58 #12
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71684194
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:03 schreef P.F het volgende:

[..]

Fijn!! Ik word ook al zo moeilijk bruin, maar ik kan echt niet tegen die geur van zelfbruiner Het is oneerlijk verdeeld in de wereld !
het stinkt helemaal niet het ruikt een beetje naar abrikoos, maar dat rook mijn nivea shimmer bodylotion zonder zelfbruiner ook...
pi_71684250
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:29 schreef kwakveense het volgende:

[..]

het stinkt helemaal niet het ruikt een beetje naar abrikoos, maar dat rook mijn nivea shimmer bodylotion zonder zelfbruiner ook...
Ik heb een hele gevoelige neus

Als ik op zolder zit dan ruik ik als mijn moeder beneden komkommer snijdt
pi_71684298
Heel goed CF!! 17 kilo!1 Goed man!!

Tevens een TVP door middel van een lijstje.

O:niks.
L: 2 crackers filet A.
T: appel.

rest geen idee. Geen eetlust whatsoever.
pi_71684558
Bruin ? ;{

Ik kan niet bruin kleuren (rood haar); en bruiningscreme. Brrrr.
Nee, ik blijf liever wit
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:49:02 #16
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71684723
áls ik bruin word dan is t best een mooie kleur, dus ik wil best bruin worden en naar abrikoos meuren de hele dag

net een vrije dag geregeld voor maandag heerlijk, een échte officiele, niks thuis nog werken ofzo...
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:50:46 #17
163650 Greys
pi_71684781
Meisje met de borstjes-avatar, het linkje in je lapo in het vorige topic wijst naar het vorige topic

Kwak, welk merk bruiningscreme? Want ik heb het ook wel eens geprobeerd op mijn benen, maar dat werd altijd oranje-achtig en vlekkerig, zelfs met scrubben van te voren. Heb jij dus niet?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 15:54:39 #18
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71684897
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:50 schreef Greys het volgende:
Meisje met de borstjes-avatar, het linkje in je lapo in het vorige topic wijst naar het vorige topic

Kwak, welk merk bruiningscreme? Want ik heb het ook wel eens geprobeerd op mijn benen, maar dat werd altijd oranje-achtig en vlekkerig, zelfs met scrubben van te voren. Heb jij dus niet?
nope. ik heb gisteren van dove gebruikt met een glimmertje erin (omdat ik nog naar een terrasje ging na het douchen en smeren) en vandaag garnier zonder glimmers. die vind ik fijner smeren (ik kon niet kiezen in de winkel maar neem als deze op zijn ws. garnier.)

ze ruiken verder precies hetzelfde, en mn huid is bij beiden even zacht. en nee, geen vlekken, alleen een beetje bij de bandjes van mn sandalatjes van gisteren (te snel aangedaan, en dan krijg je daar een soort creme ophoping) en bii mn horlogebandje (ook zweten en cremeophoping)

ik heb niet eens gescrubt. heb wel de hele lichte versie genomen, en ik smeer echt heel erg goed uit....
pi_71684944
ColdFeet Gefelicizonderchocoladeofzuivelnatuurlijkwanthetistewarmtaart! Wat ontzettend knap zeg, echt een prestatie. Je zet ook altijd van die uberlekkere lijstjes neer hier, ik wou dat ik zo kook-crea was als jij. En dan ook nog afvallen, dude. Knap heur.

Ik kleur oranje van zelfbruiner. Ik heb echt vier verschillende merken geprobeerd, maar het werd steeds oranje . En het stonk inderdaad altijd echt megachemisch. Wel merk gebruik jij, Kwak? Ik vertrouw nu maar gewoon op m'n eigen bruinwordtmogelijkheden en zo niet, dan niet. Gelukkig blijf ik altijd wel lang bruin, dat scheelt weer.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2009 15:57:26 ]
pi_71684979
tvp

gister mooie balans dag gehad en vandaag word er blijkbaar ook zoiets... geen ontbijt want pas om 1 uur uit mijn nest en mams kan nog steeds niet meer dan een boterham wegwerken dus vanavond beetje restjes eten

de weegschaal bij mams (weeg me alleen als ik hier ben) gaf vanmorgen tussen 63.5 en 65.5 aan (beetje oude weegschaal enzo ) dat klinkt allemaal prima ik ben blij met mezelf in de spiegel dusse
Op donderdag 4 juni 2009 15:52 schreef Disorder het volgende:
Mannen van Nederland: Neuk niet met Californium.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:05:30 #21
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71685211
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:56 schreef Razztwizzle het volgende:
ColdFeet Gefelicizonderchocoladeofzuivelnatuurlijkwanthetistewarmtaart! Wat ontzettend knap zeg, echt een prestatie. Je zet ook altijd van die uberlekkere lijstjes neer hier, ik wou dat ik zo kook-crea was als jij. En dan ook nog afvallen, dude. Knap heur.

Ik kleur oranje van zelfbruiner. Ik heb echt vier verschillende merken geprobeerd, maar het werd steeds oranje . En het stonk inderdaad altijd echt megachemisch. Wel merk gebruik jij, Kwak? Ik vertrouw nu maar gewoon op m'n eigen bruinwordtmogelijkheden en zo niet, dan niet. Gelukkig blijf ik altijd wel lang bruin, dat scheelt weer.
garnier en dove. heb in t verleden nivea gebruikt maa rik vind het allemala hetzelfde ruiken (wel lekker ) en het effect is van allemaal hetzelfde...

ik word er echt niet oranje van, terwijl ik heel wit ben...goed uitsmeren en neit te dik smeren is wel key...
pi_71685284
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:05 schreef kwakveense het volgende:

[..]

garnier en dove. heb in t verleden nivea gebruikt maa rik vind het allemala hetzelfde ruiken (wel lekker ) en het effect is van allemaal hetzelfde...

ik word er echt niet oranje van, terwijl ik heel wit ben...goed uitsmeren en neit te dik smeren is wel key...
Dat deed ik allemaal! Ik ben van mezelf geliger trouwens, misschien is dat het wel. Mijn vriend is roze/wit en ik ben altijd gelig/bruinig, ook in de winter. Niet Chinees-geel.. nouja jullie snappen wel wat ik bedoel neem ik aan . Ik verbrand ook nooit in de zon en word snel bruin, als ik in de zon ga zitten.

Nah, dit klinkt te vaag allemaal ik ga m'n boodschappen opruimen en een perenijsje eten en in m'n boek lezen.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:17:09 #23
24188 Belana
kloon van belana
pi_71685601
coldfeet, wat goed zeg! 17 kilo!

Ik ben vandaag geen eter, ik heb gewoon echt geen trek met die warmte zeg
zometeen lekker spinaziesla met kipfilet, lekker

beetje offday...
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:17:22 #24
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71685609
Hi.
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:18:32 #25
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71685653
bij nader inzien zitten er toch een paar vlekjes

morgen maar even scrubben voor het volgende laagje.

jezus wat heb ik een nutteloze dag gehad zeg. er is werkelijk waar NIKS productiefs uit mn handen gekomen. nauwelijks gescand, geen nuttige teksten uitgekregen, een balk word document voor mn neus waar ik al tien keer een zin in heb gezet en weer gewist gatverdamme...het wíl gewoon niet vandaag

*gaat naar huis, en vanavond west wing kijken met een scriptieschrijvend vriendinnetje*
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:19:20 #26
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71685682
ik wou trouwens dat ik van dit weer geen trek kreeg... ik heb áltijd trek, vooral in vet en zoet en zout...
pi_71685720
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:18 schreef kwakveense het volgende:
bij nader inzien zitten er toch een paar vlekjes

morgen maar even scrubben voor het volgende laagje.

jezus wat heb ik een nutteloze dag gehad zeg. er is werkelijk waar NIKS productiefs uit mn handen gekomen. nauwelijks gescand, geen nuttige teksten uitgekregen, een balk word document voor mn neus waar ik al tien keer een zin in heb gezet en weer gewist gatverdamme...het wíl gewoon niet vandaag

*gaat naar huis, en vanavond west wing kijken met een scriptieschrijvend vriendinnetje*

Troost je met de gedachte dat ik zo'n zelfde dag had maar wel 8 uur tijd moet schrijven op klanten
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_71685724
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 15:50 schreef Greys het volgende:

Ik ben nog steeds gewoon P.F hoor
pi_71685781
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:19 schreef kwakveense het volgende:
ik wou trouwens dat ik van dit weer geen trek kreeg... ik heb áltijd trek, vooral in vet en zoet en zout...
Ik ook, vandaag echt superraar gegeten (zelfs voor mijn doen)
Niet vergeten om liga's te verbannen als ik maandag weer echt begin (en ja ik weet dat je nooit pas op maandag moet beginnen, maar ben nog steeds ongesteld dus sporten gaat nu sowieso niet)
Maandag ook weer hardlopen en misschien zelfs even zumba al proberen.
pi_71685960
Belana, ik ken het, hoor. Ik heb ook helemaal geen trek in eten met dit weer, en ik zit ook supersnel vol. Ik wil alleen maar water drinken

Jongens, ik ben gewoon een beetje van slag van die weegschaal en het afvallen. Ik had gisteren een kort rokje aan en zag mezelf in de spiegel en vond het eigenlijk wel een soort kunnen Mijn benen zijn stevig, maar ook wel redelijk strak. En ik had nooit gedacht dat ik echt zoveel kon afvallen Bij een BMI van >30 lijkt dat zooo onrealistisch en ver weg! En het gaat ook nog eens superlangzaam (dankzij mijn copieuze lijstjes, Razz ).
Nou. Vandaag ben ik gewoon even heel erg tevreden met mezelf
pi_71686188
CF, goed zo! . En dat hoef je niet in een spoiler te zetten hoor, dat mag je gewoon lekker duidelijk neerzetten hier!

Ik handle de hitte niet zo goed vandaag. Ik voel me alsof ik elk moment kan flauwvallen of zo.
Still a little bit of your face I haven't kissed.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:36:26 #32
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71686268
en terecht CF dat mag ook gewoon, blij zijn met jezelf!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:38:05 #33
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71686328
Ik vind het helemaal niet zo warm? Ik heb een lange broek aan en m'n moeder zit te mekkeren dat ik een rokje aan moet doen, maar ik zweet niet eens (ben dus weer thuis, want morgen naar bd van broer en schoonzus)
Niet meer actief op Fok!
pi_71686381
Wat is bd, Viking?
pi_71686404
birthday?
pi_71686417
Ik zit in een bikini (wel een nieuwe ) en ik zweet me dood. .
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:41:27 #37
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71686430
birthday idd .

En CF!
Niet meer actief op Fok!
pi_71686456
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:34 schreef DevilsAndDust het volgende:
CF, goed zo! . En dat hoef je niet in een spoiler te zetten hoor, dat mag je gewoon lekker duidelijk neerzetten hier!

Ik handle de hitte niet zo goed vandaag. Ik voel me alsof ik elk moment kan flauwvallen of zo.
Even iets met suiker eten of drinken! Dat helpt meestal wel. Stuk fruit, glas sap of cola.

Ik ben in de galerie ook een beetje naar adem aan het happen. Heb net de hele tijd met schilderijen lopen sjouwen. Had ik misschien beter tot morgen kunnen bewaren.

Verder bijna 3 uur aan de telefoon gehangen met een goede vriend. (wel af en toe met een pauze als er een klant binnenkwam, maar dat zijn er met dit weer niet veel) Het is heel jammer dat ik hem niet op een andere manier zie. Hij zou perfect zijn. Mijn eigen leeftijd, kan er mee lachen, slim, ziet er goed uit, is in voor allerlei avonturen, lekker lijf. En ik zie het niet. Ik bedoel, ik zíe het wel, maar ik voel het niet. Soms vind ik mezelf echt, echt stom.
pi_71686479
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:40 schreef Miss_S het volgende:
birthday?
Smart thinking CF Het succes is me naar het hoofd gestegen
Is je extra kilo van vorige week er alweer af, Vik?
pi_71686521
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:41 schreef Viking84 het volgende:
birthday idd .
Goed geraden dus

Ik heb ook een (zwarte) lange broek aan met een topje, binnen is het niet warm met de airco aan
Hopelijk is het volgende week ook nog lekker weer want wil nog wel bijkleuren
pi_71686541
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ach ik wil wel ruilen hoor
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:47:01 #42
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71686603
Tja Co, gevoelens kan je nou eenmaal niet sturen helaas.
Maar als je er goed over na denkt is dat best wel een beetje vreemd ja.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:49:32 #43
24188 Belana
kloon van belana
pi_71686665
CF, het is toch ook gewoon heerlijk

conleche, soms heb je dat gewoon , alles leuk en perfect, maarja, de spark he...
hij komt vast nog wel voorbij wandelen ergens.
stormy waters...
sailin'
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 16:51:28 #44
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71686711
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:42 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Nee. En morgen gaan we bbq'en, dus dat wordt ook niks . Zondag nieuwe start .
Niet meer actief op Fok!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:04:09 #45
331 Merel
Be here now.
pi_71687012
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 16:42 schreef conleche het volgende:

Verder bijna 3 uur aan de telefoon gehangen met een goede vriend. (wel af en toe met een pauze als er een klant binnenkwam, maar dat zijn er met dit weer niet veel) Het is heel jammer dat ik hem niet op een andere manier zie. Hij zou perfect zijn. Mijn eigen leeftijd, kan er mee lachen, slim, ziet er goed uit, is in voor allerlei avonturen, lekker lijf. En ik zie het niet. Ik bedoel, ik zíe het wel, maar ik voel het niet. Soms vind ik mezelf echt, echt stom.
Stuur maar door naar mij

Zolang McOffLimits nog op vakantie is mag ik doen wat ik wil Maar eigenlijk wil ik natuurlijk dat ie zo snel mogelijk terugkomt en we eens verder kunnen kijken hoe leuk we elkaar vinden

Eten met dit weer is hier echt een ramp! Ik heb vandaag twee gevulde koeken en een patatje met op, en dat was 't. Echt niet normaal
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:13:51 #46
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71687231
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:04 schreef Merel het volgende:

[..]

Stuur maar door naar mij

Zolang McOffLimits nog op vakantie is mag ik doen wat ik wil Maar eigenlijk wil ik natuurlijk dat ie zo snel mogelijk terugkomt en we eens verder kunnen kijken hoe leuk we elkaar vinden

Eten met dit weer is hier echt een ramp! Ik heb vandaag twee gevulde koeken en een patatje met op, en dat was 't. Echt niet normaal
ja, in zulk eten heb ik dus ook gewoon zin.
maar ik heb vandaag zo ontzettend braaf gedaan al...

ik moest een half uur wahcten tot t postkantoor weer open ging (deur dicht voor de lunchsluiting voor mn neus dus lunchpauze daar op ene bankje doorgebracht) en ik ben níet naar de bakker gegaan, ik heb wat appels gekocht (waarvan ik een tweede nog op de planning heb staan)....

ik heb mezekf al tien keer fagepraat van het naar de automaat lopen...

de enige reden dat t lukt is dat ik weet dat ik dan vanavond een magnum mini mag, samen met een vriendinnetje die op bezoek komt...en tegelijkertijd vind ik dat maar stomme kleine rotijsjes die helemaal niet aan de behoefte voldoen...

(eetbui momentje dit... gatver)
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:22:29 #47
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71687434
ennn hij is weer voorbij. de welbekende tien kutminuten....
pi_71687454
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:13 schreef kwakveense het volgende:

[..]
...en tegelijkertijd vind ik dat maar stomme kleine rotijsjes die helemaal niet aan de behoefte voldoen...

(eetbui momentje dit... gatver)
Kan je niet iets verzinnen dat je dan wel echt lekker vind?
pi_71687487
Goed zo kwak! .

Ik heb een groot stuk watermeloen gegeten, een bakje kwark en wat slokken cola van m'n vriend gehad, ik voel me weer veel beter. Thanks co!
pi_71688000
tvp.

Mijn D is inmiddels bekend: veldsla met gegrillde geitenkaas, gegrillde rode en gele paprika, pijnboompitjes en balsamicosiroop.
De balsamico is in aan het dikken as we speak, en de oven is aan het heaten voor de paprika's.
Heb er zin in.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 17:56:31 #51
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71688217
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:23 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Kan je niet iets verzinnen dat je dan wel echt lekker vind?
ik vind het ook echt lekker alleen ben ik geloof ik een van de weinige mensen op deze aardbol die een full-size magnum niet "veel te groot" vindt, en er met gemak twee op zou kunnen... een magnum mini stop ik in mn holle kies.

nu vind ik dat helemaal niet erg, want ik geniet er van vanavond, maar tijdens die eetbui van net (waarik niet aan heb toegegeven) word ik dan heel erg boos van dingen die niet zijn wat ik het liefst zou willen "groot vet en zout of zoet"

snapje?
pi_71688278
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:56 schreef kwakveense het volgende:

[..]

ik vind het ook echt lekker alleen ben ik geloof ik een van de weinige mensen op deze aardbol die een full-size magnum niet "veel te groot" vindt, en er met gemak twee op zou kunnen... een magnum mini stop ik in mn holle kies.

Eensch is . En dan het liefst eerst zo'n hele pure en dan een witte. Voor de nasmaak, zeg maar. Hmmm.

*Gauw weer een cherrytomaatje eet *

[ Bericht 13% gewijzigd door #ANONIEM op 07-08-2009 18:00:11 ]
pi_71688352
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 17:56 schreef kwakveense het volgende:

[..]

nu vind ik dat helemaal niet erg, want ik geniet er van vanavond, maar tijdens die eetbui van net (waarik niet aan heb toegegeven) word ik dan heel erg boos van dingen die niet zijn wat ik het liefst zou willen "groot vet en zout of zoet"

snapje?
Ik snap

(alleen snap ik inderdaad niet dat je er 2 op kan die grote eet ik alleen maar de chocola en een paar hapjes van de binnekant en dan gaat ie de vuilnisbak in of naar mijn vriend)
pi_71688431
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:01 schreef Miss_S het volgende:

(alleen snap ik inderdaad niet dat je er 2 op kan die grote eet ik alleen maar de chocola en een paar hapjes van de binnenkant en dan gaat ie de vuilnisbak in of naar mijn vriend)
Zo enorm groot is een normale magnum toch helemaal niet . Ik ken ook eigenlijk niemand die 'm niet op kan. Maar misschien kom ik uit een rare ijs-eet omgeving. Mijn schoonmoeder stond helemaal versteld toen ik DRIE bolletjes italiaans ijs op m'n hoorntje wilde laatst. DRIE. Stel je voor. Wat een enorme berg ijs. DRIE bolletjes, DAAR krijg je dikke billen van. Zij deed er netjes twee. Beschaafd en opgevoed enzo.

En dan 's avonds wel een halve appeltaart opeten, maar soit.
pi_71688657
Ik ken er eigenlijk net zoveel mensen die het wel op krijgen als die het niet op krijgen
Maar met gemak 2? Dat is wel veel
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:14:34 #56
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71688675
2 magnums? Hahaha, ik krijg rustig 2 pizza's en een magnum weg.
Dan ben ik daarna wel vol, dat wel:P
pi_71688715
magnums...

er liggen er nog 6 in de vriezer..
Ja doei.
pi_71688933
Magnums.. ik houd niet zo van dat ijs, meestal eet ik alleen het chocola erom weg
quote:
Katten zijn een goede test om te kijken of je klaar bent voor kinderen . Sinds ik katten heb, ben ik me veel meer bewust van m'n omgeving. Of ramen en deuren dicht zijn, dat ik geen eten of gevaarlijke dingen laat rondslingeren etc .
oei, ik heb al 2 katten gehad die zijn doodgegaan, Moet maar blij wezen dat ik geen kinderen heb dan?

CF 17 kilo, wauwww!!

Ik heb toch wel spierpijn vandaagm in mijn bovenarmen en schouders had ik niet verwacht. verder nergens last van, en zelfs een fietsenmaker gevonden die mijn fiets snel wil maken
Op maandag 12 oktober 2009 12:20 schreef loveli het volgende:
Kortom, eet ook broccoli.
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:23:48 #59
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71688963
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:04 schreef Razztwizzle het volgende:

[..]

Zo enorm groot is een normale magnum toch helemaal niet . Ik ken ook eigenlijk niemand die 'm niet op kan. Maar misschien kom ik uit een rare ijs-eet omgeving. Mijn schoonmoeder stond helemaal versteld toen ik DRIE bolletjes italiaans ijs op m'n hoorntje wilde laatst. DRIE. Stel je voor. Wat een enorme berg ijs. DRIE bolletjes, DAAR krijg je dikke billen van. Zij deed er netjes twee. Beschaafd en opgevoed enzo.

En dan 's avonds wel een halve appeltaart opeten, maar soit.
haha, ja, t ligt bij mij er aan wat voor ijs. van de australian krijg ik 1 boleltje wel op, met slagroom, twee net niet. van de ijsboer in t dorp zou ik wel 4 bollen met slagroom kunnen eten.

ik ken alleen slanke mensen die roepen dat een magnum zo groot is en dat ze m niet op kunnen misshcien zit t m daarin dat ik én dik ben en er twee op kan

net gezumbaat, 20 minuutjes maar, de zmba express video, maar mén ik glim van t zweet... effe lekker douchen, kleertjes in de was, schone kleertjes aan en dan eten maken.

voel me helemaal lekker en blij van t zumba-en
als ik mn soportkaart heb ga ik ook maar eens naar een echte les.

maria: heb jij ook dat je als je er niet over nadenkt je helemaal goed swingt met je heupen, en dan als je kijkt lukt t helemaal niet meer?
pi_71689012
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:23 schreef kwakveense het volgende:

[..]
ik ken alleen slanke mensen die roepen dat een magnum zo groot is en dat ze m niet op kunnen misshcien zit t m daarin dat ik én dik ben en er twee op kan
Ik weet dat ik soms genegeerd word (grapje mensen)
Maar ik ben toch zeker niet slank en kan hem ook niet op
Maarja kan wel 2 pizza's op.........volgens mij zie ik het probleem alweer
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:28:42 #61
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71689101
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:25 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik weet dat ik soms genegeerd word (grapje mensen)
Maar ik ben toch zeker niet slank en kan hem ook niet op
Maarja kan wel 2 pizza's op.........volgens mij zie ik het probleem alweer
ik vind idereen met een bmi onder de 27 slank, dus het hele topic excl. mezelf
pi_71689125
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:28 schreef kwakveense het volgende:

[..]

Vraag me af of ik daar onder zit op het moment
Maar jij komt ook wel weer bij het clubje hoe staat het met streep je slank?
pi_71689320
Kledingkast uitgezocht misschien dat er nog iets voor jullie tussen zit: [TK] Topjes (maat 38/40/42) voor maar 2,50 euro excl
pi_71689326
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:28 schreef kwakveense het volgende:

[..]

dat is natuurlijk niet eerlijk he kwakskie, want mensen met een bmi van 27 zijn misschien wel dunner dan jij, maar niet slank. dussuh, niet met 2 maten meten en een beetje liefde voor jezelf
pi_71689415
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:36 schreef Miss_S het volgende:
Kledingkast uitgezocht misschien dat er nog iets voor jullie tussen zit: [TK] Topjes (maat 38/40/42) voor maar 2,50 euro excl
Dat twee na laatste shirtje heb ik ook, om in te slapen! Hij schijnt alleen nogal door en m'n borsten vallen er steeds uit. .
pi_71689446
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Dat twee na laatste shirtje heb ik ook, om in te slapen! Hij schijnt alleen nogal door en m'n borsten vallen er steeds uit. .
noem je dat slapen? als je tieten eruit vallen?
Ja doei.
pi_71689462
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:39 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Nooit aangehad maar ik geloof je
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:42:13 #68
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71689484
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:14 schreef uniekhoorn het volgende:
2 magnums? Hahaha, ik krijg rustig 2 pizza's en een magnum weg.
Dan ben ik daarna wel vol, dat wel:P
Ik ook
*kauwt op een patatje en neemt nog geen slokje poire

en ik ben weer weg.
Geen zorgen voor de dag van morgen.
pi_71689486
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:40 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

noem je dat slapen? als je tieten eruit vallen?
Als ik op m'n zij lig. .
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 7 augustus 2009 @ 18:45:20 #70
163650 Greys
pi_71689551
Ik krijg niet eens één hele pizza op, nooit!
En ook geen hele Magnum. Als het zou moeten zou het wel lukken, maar ik heb na drie happen Magnum altijd genoeg en dan blijft er nog veel te veel binnenkant over
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:06:44 #71
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71690126
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:45 schreef Greys het volgende:
Ik krijg niet eens één hele pizza op, nooit!
En ook geen hele Magnum. Als het zou moeten zou het wel lukken, maar ik heb na drie happen Magnum altijd genoeg en dan blijft er nog veel te veel binnenkant over
ja maar kijk, mensen zoals ik zuigen dan gedachteloos die binnenkant van het stokje, of we nou vol zouden moeten zitten of niet. ik herken mijn "vol" en hongergevoel nauwelijks (tenzij ik barstensvol zit dat mn maag er zeer van doet.)

een hele pizza vind ik ook lastig, maar vooral omdat ik niet zo van pizza houd ik kan ook in mn eentje wel 250 gram pasta eten bijvoorbeeld, of een pond gehakt. gewoon omdat t lekker is. kán he...ik doe het niet
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 19:07:22 #72
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71690143
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:29 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Vraag me af of ik daar onder zit op het moment
Maar jij komt ook wel weer bij het clubje hoe staat het met streep je slank?
gaat goed, al ben ik pas op dag 2. ik eet wel wat meer dan 1300 kcal per dag hoor, maar ik beweeg er ook wel meer bij dan normaal om beter met mn vakjes uit te komen, en dat werkt denk ik wel!
pi_71690306
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:07 schreef kwakveense het volgende:

[..]

gaat goed, al ben ik pas op dag 2. ik eet wel wat meer dan 1300 kcal per dag hoor, maar ik beweeg er ook wel meer bij dan normaal om beter met mn vakjes uit te komen, en dat werkt denk ik wel!
klinkt goed hopelijk werkt het inderdaad ook goed (en snel)
pi_71690900
Ik ben ook net een kliko. Ik heb een keer een paar mannen eruitgegeten met spareribs.
Een pizza gaat altijd schoon op.
Mijn streep-je-slanken gaat goed:

O: magere yoghurt met rood fruit
L: 2 boterhammen met 30+ kaas en tomaat en basilicum en
T: bak rauwkost met beetje dressing en tonijn
D: 3 kleine tortilla's met mexico-mix, creme fraiche en tonijn
T: zakje ultra-light chips (99 kcal per 25 gram)

En dat is 1300 kcal, en toch zit ik bomvol.
pi_71690950
Ziet er ook goed uit cinnamongirl
Maar 3 kleine tortilla's dat zit toch al snel op 600-800 kcal?
pi_71691240
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:35 schreef Miss_S het volgende:
Ziet er ook goed uit cinnamongirl
Maar 3 kleine tortilla's dat zit toch al snel op 600-800 kcal?
Op 't pak staat 371 kcal per 100 gram, en 1 tortilla is 35 gram, 't zijn van die kleintjes!
Dus zit ik op een kleine 400 kcal.
Ik weeg echt alles na en reken het nauwkeurig uit, zodat ik zeker weet dat het klopt.
Het kan nl. nogal verneukeratief zijn, dat tellen, heb ik gemerkt.
pi_71691295
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:44 schreef cinnamongirl het volgende:

[..]

Op 't pak staat 371 kcal per 100 gram, en 1 tortilla is 35 gram, 't zijn van die kleintjes!
Dus zit ik op een kleine 400 kcal.
Ik weeg echt alles na en reken het nauwkeurig uit, zodat ik zeker weet dat het klopt.
Het kan nl. nogal verneukeratief zijn, dat tellen, heb ik gemerkt.
Ok ik schrik altijd erg van hoeveel er in die kleine dingen zitten maar kennelijk heb je dan 'gezondere' gevonden
pi_71691415
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 19:46 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ok ik schrik altijd erg van hoeveel er in die kleine dingen zitten maar kennelijk heb je dan 'gezondere' gevonden
Ja deze zijn van het AH huismerk. Het valt me op dat er per 100 gr. net zoveel kcal inzitten als in 100 gr. ongekookte pasta gemaakt van witmeel. En ook rijst bevat een vergelijkbare hoeveelheid energie.
Een portie zou wel wat kleiner mogen zijn, van pasta neem ik zeker nooit 100 gram ongekookt, maar eerder 70 gram.

En nu komt het ergste: ik ben home alone en er staat een blik dikke vette fudgebrokjes in allerlei smaakjes uit Schotland
pi_71693635
Oh my Cinna, dat is verleidelijk. Ik had ook lekkere fudge, het meeste snoep gooi ik gewoon weg, maar deze heb ik netjes elke dag een of twee opgegeten

Zo. Hardlopen: epic fail Het is echt te heet. Rende ik op mijn normale tempo, dan raakte ik oververhit (hart op hol, superheet, enorm zweten), maar vertraagde ik om dat effect tegen te gaan, dan kreeg ik superzere benen Welk een pracht-dilemma
Afijn, met een paar stukjes kort wandelen heb ik er nog ongeveer 4 km uit weten te persen. Faaaaaal

MoBlo, ik vind de burgers een succes! Het bonenprutje is verrassend stevig, dus mooie burgers, en smakelijk. Als je ze heet bakt, worden ze ook nog wel iets crispy
pi_71693691
Puik!

Je hebt ze in de grillpan gedaan?
Ja doei.
pi_71694037
Nee, in de koekenpan, omdat ik niet helemaal zeker was van de stevigheid. Maar bij nader inzien was de grillpan ook OK geweest en was het wrs zelfs op de BBQ nog wel goed gegaan!
Puik recept. Wordt nog beter van stevige, zelfgemaakte knoflooksaus
pi_71694389
Zo, half 10, ik zit nog steeds in bikini, en het wordt eindelijk iets koeler. .

Lijstje:

O: Brinta
L: 2 geroosterde volkoren boterhammen met appelstroop, gekookt ei
T: stuk watermeloen, bakje kwark, paar slokken cola
D: farfalle met pesto (zelfgemaakt), rucola en kip gebakken in knoflook
pi_71694452
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:22 schreef ColdFeet het volgende:
Nee, in de koekenpan, omdat ik niet helemaal zeker was van de stevigheid. Maar bij nader inzien was de grillpan ook OK geweest en was het wrs zelfs op de BBQ nog wel goed gegaan!
Puik recept. Wordt nog beter van stevige, zelfgemaakte knoflooksaus
ik ga ze voor volgende week op het menu zetten!
Ja doei.
pi_71694620
Ik kan wel 2 pizza's op En die zelfde dag nog 3 magnums. Die 3e gaat dan wel met enige tegenzin
pi_71694689
@ kwak

magnum mini's zijn ook kleine rot ijsjes. dan eet ik nog veel meer daar naast. Had ik beter meteen een grote kunnen nemen, wat ik meestal ook doe. Want zo veel zit daar ook weer niet in..
pi_71694868
Was het een veggie recept CF?

Ik ben net uit eten geweest bij de Griek !!
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 21:54:23 #87
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71695000
Oeh lekker PF, wat hebbie gegeten?
Die bonenburger klinkt lekker!

Zit nu ook buiten met een cola'beerenburg,wachten tot vriend weer thuis komt
pi_71695257
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:43 schreef P.F het volgende:
Ik kan wel 2 pizza's op En die zelfde dag nog 3 magnums. Die 3e gaat dan wel met enige tegenzin
Waarom ben jij zo dun niet eerlijk
pi_71695289
Hmmmmm. Ik word net wakker. Op de bank in slaap gevallen. Tijdens het eten! Staat nog een half bord bami voor m'n neus. Na ja. Koud ook best lekker.
pi_71695302
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Waarom ben jij zo dun niet eerlijk
Omdat ik dan verder die dag niets eet, en die dag er voor heb ik dan waarschijnlijk ook geen trek gehad/niks gegeten..

Ik overdrijf altijd in mijn hoofd wat ik heb gegeten, dat scheelt al de helft
pi_71695334
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:02 schreef P.F het volgende:

[..]

Omdat ik dan verder die dag niets eet, en die dag er voor heb ik dan waarschijnlijk ook geen trek gehad/niks gegeten..

Ik overdrijf altijd in mijn hoofd wat ik heb gegeten, dat scheelt al de helft
Aha that explains
Je hebt inderdaad wel altijd hele rare lijstjes
pi_71695396
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 21:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Oeh lekker PF, wat hebbie gegeten?
Die bonenburger klinkt lekker!

Zit nu ook buiten met een cola'beerenburg,wachten tot vriend weer thuis komt
Vooraf sardines, maar ik dacht dat sardines ansjovis waren dus ik schrok mij dood
dus 1 sardine en 3 kalamari (geruild met papa)

hoofdgerecht: frietjes + kalamari (er was ook nog rijst en bonen en zo maar dat hoefde ik niet...)

en een beetje feta/tomaat/komkommer van m'n ouders

en als dessert griekse yoghurt met honing

Mijn lievelings eten is 1. frietjes
2. kalamari

dus ik was gelukkig
pi_71695446
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:03 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Aha that explains
Je hebt inderdaad wel altijd hele rare lijstjes
Het schijnt dat dunne mensen exact weten wat ze eten
en dikkere mensen een deel vergeten

(heb ooit zo een onderzoek gelezen, werden mensen gevolgd met verborgen camera's en moesten ze iedere dag opschrijven wat ze hadden gegeten)

dus misschien is dat een soort verklaring? Ik ben wel dikker geweest hoor, maar toen at ik tegen m'n zin, als een soort dwang.
pi_71695557
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:06 schreef P.F het volgende:

[..]

Het schijnt dat dunne mensen exact weten wat ze eten
en dikkere mensen een deel vergeten

(heb ooit zo een onderzoek gelezen, werden mensen gevolgd met verborgen camera's en moesten ze iedere dag opschrijven wat ze hadden gegeten)

dus misschien is dat een soort verklaring? Ik ben wel dikker geweest hoor, maar toen at ik tegen m'n zin, als een soort dwang.
Ik weet niet, jij weet er vast meer af aangezien je het gestudeerd hebt
Ik weet alleen maar de lijstjes die ik hier voor bij zie komen en dan denk ik wel vaak dat je geluk hebt met je lichaam, maar misschien kloppen de lijstjes inderdaad gewoon niet
pi_71695583
Hoi! Vandaag de eerste echte klusdag gehad in het nieuwe huis, en meteen een prachtlijst:
O: vanillekwark met muesli
T: stukje boterkoek
L: 2 boterhammen met fricandeau
T: 1 aardbei
T: halve gevulde koek
T: 2 sultana-koekjes (dus niet het hele pakje)
D: pizza met geitenkaas

Om te voorkomen dat we 3 weken zo gaan eten, heb ik een weekmenu gemaakt t/m woensdag. Morgenochtend eerst boodschappen doen, daarna verder klussen .
Het was trouwens wel erg warm vandaag, en alle zoete troep kwam voornamelijk door trillende benen/slap gevoel en geen alternatieven... Dat kan dus beter.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_71695853
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 22:10 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik weet niet, jij weet er vast meer af aangezien je het gestudeerd hebt
Ik weet alleen maar de lijstjes die ik hier voor bij zie komen en dan denk ik wel vaak dat je geluk hebt met je lichaam, maar misschien kloppen de lijstjes inderdaad gewoon niet
De lijstjes kloppen wel hoor! Ik ga er niet over liegen..

Alleen had ik gister bijvoorbeeld nog wel méér gegeten.

Maar als ik geen eetlust heb/mij niet bezig hou met eten post ik ook geen lijstje. Dan heb ik echt geen flauw idee wat ik gegeten heb. Als ik veel of gezond heb gegeten, dan weet ik het meestal wel en dan post ik een lijstje..
pi_71696035
Vegaburger-recept

Interessante theorie, PF. Maar ik denk dat het alleen geldt voor mensen die bezig zijn met de lijn! En ik maak altijd een mooi braaf plan en eet dan soms in de loop van de dag meer, bijvoorbeeld een paar stukjes chocola of een koekje ofzo. Maar ik val wel af
pi_71697071
Net nog een kilo watermeloen op (give or take ) en morgenochtend weer naar Pilates. Ik voel me de laatste dagen nogal dik, met al die meiden met perfecte figuren bij het meer en zo.

Over twee weken heb ik trouwens weer een fittest op de sportschool, maar ik betwijfel of er al enig resultaat te zien is. .
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:06:37 #99
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_71697356
Magnums... Beuh, soms wel lekker maar geen craving zeg maar.

Ik heb 't met chips, damn dat zou ik echt de hele dag opkunnen eigenlijk.

* zwahiel heeft vandaag geshopt en twee zwembroeken gescoord.
Show je nieuwe kleding # 48

Mijn lijf is nog niet perfect maar 't komt langzaam wel weer goed. Nu is het alleen zaak om na de vakantie te trainen als een gek om de vorm erin te krijgen.
Morgen om 9 uur vertek naar Sziget, wordt veel lopen maar ook veel zuipen ben ik bang

P.F. dat overdrijven wat je gegeten hebt, heb ik ook, handig is dat eigenlijk.
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_71697442
Ik heb besloten morgen alweer te gaan hardlopen yeah baby

Slaap lekker iedereen
  vrijdag 7 augustus 2009 @ 23:57:11 #101
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71698756
ik ga ook slapen, morgen naar mn tante in Anna Paulowna met de trein en zondag naar mn broertje.

welterusten!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:57:17 #102
331 Merel
Be here now.
pi_71700291
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 00:58:42 #103
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71700325
Tissur Merel?
Zie het al
pi_71701786
-edit-

[ Bericht 94% gewijzigd door P.F op 08-08-2009 09:29:26 ]
pi_71701885
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door P.F op 08-08-2009 09:29:40 ]
pi_71701890
-edit-

[ Bericht 90% gewijzigd door P.F op 08-08-2009 09:29:52 ]
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 03:15:22 #107
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_71701910
oke waar gaat het nou om
.se
High Quality is my second name!
Swedish girls #2
pi_71701917
Ga maar gewoon weg.

Doei.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 03:16:36 #109
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_71701920
Crap wilde die foto opslaan nu is die verwijderd uit het topic gelukkig is er temp internet files
.se
Swedish girls #2
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 03:17:13 #110
259273 NoFidea
No Fucking Idea
pi_71701925
Nee PF
.se
Swedish girls #2
pi_71701929
-edit-

[ Bericht 62% gewijzigd door P.F op 08-08-2009 09:29:04 ]
pi_71701935
-edit-

[ Bericht 98% gewijzigd door P.F op 08-08-2009 09:28:50 ]
pi_71701981
-edit-

[ Bericht 96% gewijzigd door P.F op 08-08-2009 09:28:33 ]
pi_71701997
-edit-

[ Bericht 48% gewijzigd door P.F op 08-08-2009 09:28:20 ]
pi_71702360
Toch goedemorgen .

Straks maar een rondje hardlopen, rest v/h weekend wordt niet hardgelopen, gaan een paar daagjes weg (wadden) en nemen geen hardloopkleren mee.
En voor de rest van vandaag staat er inmaken op het programma. Een metselton vol courgettes, er zullen wel weer kílo's bonen zijn, en ik zal de sleedoornen ook maar even bij langs.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71702768
Weer thuis en eens met de TT
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_71702799
Goedemorgen (negeert maar gewoon de posts van vannacht)
Besloten toch maar maandag te beginnen met hardlopen lichaam was het niet met mijn plan eens om vandaag hard te lopen
pi_71702828
Oh, wat ben ik dom. . Wilde naar de Pilatesles van kwart over 10 en dan van te voren nog een uurtje cardio en krachttraining doen, omdat de sportschool toch om 9 uur opengaat. Behalve op zaterdag, dus, zie ik net. .

En wat was er met Merel en wat voor foto was dat? . .
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 08:41:54 #119
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71702837
Even binnenwalst!

20/03/2009: 81.9 kg
08/08/2009: 71.9 kg

Straks naar de mevroi!

[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
pi_71702852
Dat is een mooi resultaat XcuZ_Me
Succes bij de mevrouw
pi_71702876
Wow, XM! Hoe eet je tegenwoordig en hoe voel je je?
pi_71702918
Ik ga over op low carb, per vandaag! moet alleen wel morgen bij een vriendin eten (nou ja, moet.. dat wil ik natuurlijk gewoon) gister mijn portie KH aan alcohol ook wel weer binnen gehad...

mijn o: yoghurt met een stuk fruit erin.
Vanmiddag naar de kapper en naar yoga

en ik vraag me ook af wat dat voor foto was, en hoezo dit nu ter sprake komt terwijl iemand hier al heel lang niet meer rondloopt?
pi_71702922
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 08:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
En dat wil ik ook weten
Succes bij de mevroi vandaag XM!
pi_71702939
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 08:58 schreef cyclechick het volgende:

en ik vraag me ook af wat dat voor foto was, en hoezo dit nu ter sprake komt terwijl iemand hier al heel lang niet meer rondloopt?
Nu snap ik er al helemaal niets meer van. .
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:05:10 #125
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71702946
Hoi XM.
En , mooi resultaat .
Ik ga straks naar m'n broer in Heeten, verjaardag. Zin in .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:09:08 #126
198417 Lastpost
Rotterdammert!
pi_71702967
Goed topic!
Ik ga vanaf volgende week (als t goed is) 20 uur per week bij de TNT werken en buiten dat nog 2 uurtjes in de week een krantenwijk.
Lang leve de beweging!
pi_71702973
Goedemorgen.

Nice, XM!

Wat was dat nu voor gedoe met een foto?

Planning voor vandaag: Resultaat van gisteren
O: salade van stronk witlof, 2 gekookte eieren en een dressing van mayo, mosterd en kerriepoeder
T: salade van tomaat, mozarella en zwarte peper
L: halfvolle yoghurt met lijnzaad
T: salade van groene paprika, turkse kaas en gemalen chili
D: onbekend, waarschijnlijk iets kouds veldsla met gegrillde geitenkaas, gegrillde rode en gele paprika, pijnboompitjes en balsamicosiroop.

Planning voor vandaag:
O: 2 gekookt ei
T: smoothie van yoghurt en bosbessen
L: salade
T: stukje kaas of olijfjes
D: onbekend
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:14:13 #128
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_71702990
Snap d'r ook niks van, zijn d'r posts weg of lult PF gewoon met zichzelf

* zwahiel gaat zo op vakantie
Sziget here I come!

Overigens laatste gewicht was 75,2
As a teacher I enjoy my holidays! 2010: 8 januari boarden @ Willingen | 23 april boarden @ Val Thorens | juli Spanje | 9-16 aug. Sziget festival | 26, 27, 28, 29 aug. 2010 34e Zomerparkfeest Venlo | december 2010 boarden Swiss
pi_71703001
Voor diegene die het niet snappen hebben die al op de smileys van merel gedrukt? Dan is het toch wel duidelijk lijkt me
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:17:05 #130
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71703012
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 09:15 schreef Miss_S het volgende:
Voor diegene die het niet snappen hebben die al op de smileys van merel gedrukt? Dan is het toch wel duidelijk lijkt me
Ja, mij wel. Ben nu wel benieuwd welke foto het was. Of het van de Slankmeet was en wie de anderen waren die erop stonden (ook Slankies als ik het goed begrijp...). Foto van een puppelmeet ofzo? .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:18:07 #131
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71703022
M'n moeder is gisteravond gestoken door een wesp en haar vinger is nog steeds dik . Terwijl het bij mij na een paar uur al over was. Er zitten wespen op mijn oude slaapkamer. Bah, irritant .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:18:15 #132
331 Merel
Be here now.
pi_71703024
Volgens mij hebben mijn smilies niet zo veel met het nachtelijk gebral van PF te maken hoor In het topic waar je terechtkomt als je op die smilies klikt stond een foto van de meeting in Utrecht, met SHE erop en twee andere slankies. Vond ik niet zo netjes.

Goeiemorgen trouwens! Vandaag naar de Efteling, dus ik geloof niet dat het zin heeft om een lijstje te plannen.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:19:27 #133
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71703038
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 09:18 schreef Merel het volgende:
Volgens mij hebben mijn smilies niet zo veel met het nachtelijk gebral van PF te maken hoor In het topic waar je terechtkomt als je op die smilies klikt stond een foto van de meeting in Utrecht, met SHE erop en twee andere slankies. Vond ik niet zo netjes.
Ah, toch van de Slankmeet dus. Maar hoe komen die foto's bij vreemdelingen terecht vraag ik me dan af .
quote:
Goeiemorgen trouwens! Vandaag naar de Efteling, dus ik geloof niet dat het zin heeft om een lijstje te plannen.
Veel plezier .
Niet meer actief op Fok!
pi_71703040
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 09:15 schreef Miss_S het volgende:
Ah, ik wist niet dat die klikbaar waren.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:20:34 #135
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71703045
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 09:20 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

Ah, ik wist niet dat die klikbaar waren.
Daarom staat er een blauw vierkantje omheen .
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:22:58 #136
331 Merel
Be here now.
pi_71703057
Oh en ik kan me zo voorstellen dat de anderen die op de foto staan niet willen dat hun naam aan de foto gekoppeld wordt, zij hebben er niet om gevraagd om met hun hoofd in zo'n topic te komen. En er lezen hier genoeg mensen mee, dus vandaar
pi_71703063
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 09:18 schreef Merel het volgende:

Nee was uiteraard niet tegen jou!

Waren wat mensen van dit topic hierheen gekomen.

Pff, leuk zo een strandfeestje en leuk die stolichnaya maar ik ben wel brak nu
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:28:17 #138
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71703084
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 08:51 schreef DevilsAndDust het volgende:
Afgelopen 2 weken lowcarb en dat was kut . Zometeen dus naar mevroi en dan bespreken hoe we verder gaan. Voel me wel okee, maar ben er nog wel teveel mee bezig. Dat ik dat besef, vind ik al heel wat . Working on it, zeg maar .
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:28:18 #139
331 Merel
Be here now.
pi_71703085
Ik ben ook niet helemaal fris vanochtend Het geen-drank-regime is per gisteren weer afgelopen, en ik voel het!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:29:38 #141
331 Merel
Be here now.
pi_71703098
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 09:28 schreef XcUZ_Me het volgende:

Afgelopen 2 weken lowcarb en dat was kut .
Maar wel effectief blijkbaar! Nu kijken of je langzaamaan een regime kunt ontwikkelen waarbij jij je prettig én dat ook voor jou werkt. Maar het klinkt in ieder geval alsof je stapje voor stapje de goede kant op gaat
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:29:42 #142
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_71703099
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 09:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Of je hebt een mac en je ziet geen vierkantjes
Snapte d'r ook al niks van.

Anyhow, mensen succes hiero ik ga!
pi_71703111
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 09:29 schreef zwahiel het volgende:

[..]

Of je hebt een mac en je ziet geen vierkantjes
Snapte d'r ook al niks van.

Anyhow, mensen succes hiero ik ga!
Ik heb een mac en ik zie wel vierkantjes !
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:32:38 #144
9760 zwahiel
keihard de lekkerste
pi_71703116
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 09:31 schreef P.F het volgende:

[..]

Ik heb een mac en ik zie wel vierkantjes !
ik zie niks
pi_71703123
Ik was er echt van overtuigd dat ik afgevallen was. Spijkerbroek zat wijder, vriendje zag dat het hobbeltje op mn buik minder was ... maar ik ben toch echt een halve kilo aangekomen . Of, optie 2, ik moet nog eens goed naar de wc want dat ging een beetje mis op de camping ... Of, optie 3, de TT is écht waar .

En nu ben ik bijlezen .
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:35:07 #146
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71703133
goedemorgen! wat een nare fototplukkers... brrrr... maar je was wel schattig aan het verdedigen met je dronken hoofde PF

ik ga douchen en anderhalf uur de trein in naar f*kking Anna Palowna

doeiii
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:35:57 #147
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71703137
hej XM
pi_71703160
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 09:35 schreef kwakveense het volgende:
goedemorgen! wat een nare fototplukkers... brrrr... maar je was wel schattig aan het verdedigen met je dronken hoofde PF

ik ga douchen en anderhalf uur de trein in naar f*kking Anna Palowna

doeiii
Wat moet je daar doen? Vriendinnetje van me woont er, moet er nog steeds eens een keer langs
pi_71703162
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 09:29 schreef Miss_S het volgende:
Laatste spam I promise: [TK] Zomerse kleding (S/M/L) 2.50 euro excl
O het is een ander topic!
pi_71703165
XM !!!
pi_71703174
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 09:38 schreef P.F het volgende:

[..]

O het is een ander topic!

Zou ze kunnen samenvoegen maar ben te lui en vraag me af of heel veel kleding in 1 topic wel werkt
pi_71703212
Mogge ladies!

XM, wat een prima resultaat!
Ik weeg vanochtend 68,5. Dat verschilt maar liefst 2,5 kilo met toen ik begon met streep-je-slank. En dit is pas dag 10. Het kan geen vet zijn.
Want ik eet 500 kcal minder dan mijn onderhoudsniveau (1800-500=1300) en een halve kilo vet is 3500 kcal.
In 10 dagen heb ik 5000 kcal bespaard en dat is dus iets meer dan een halve kilo vet. Dus dan moeten die andere 2 kilo wel uit vocht bestaan?!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 09:50:19 #153
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_71703247
@chico: op bezoek bij mijn tante. beetje problematische relatie met haar, maar ik ga er toch maar eens heen...
pi_71703304
WB Chico!!
XM: (zie je wel!!:* )
*En zeer nieuwsgierig naar foto is.
pi_71703326
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 09:44 schreef cinnamongirl het volgende:
Mogge ladies!

XM, wat een prima resultaat!
Ik weeg vanochtend 68,5. Dat verschilt maar liefst 2,5 kilo met toen ik begon met streep-je-slank. En dit is pas dag 10. Het kan geen vet zijn.
Want ik eet 500 kcal minder dan mijn onderhoudsniveau (1800-500=1300) en een halve kilo vet is 3500 kcal.
In 10 dagen heb ik 5000 kcal bespaard en dat is dus iets meer dan een halve kilo vet. Dus dan moeten die andere 2 kilo wel uit vocht bestaan?!
In het beginn verlies je vaak veel vocht, omdat als je gezonder eet ook automatisch minder natrium binnenkrijgt in de meeste gevallen, maar vochtverlies zie je ook hoor! Dat pafferige wat mensen soms hebben is volgens mij ook vaak vocht. Anyhow: heel goed resultaat!!
pi_71703559
Zijn er nog sporten behalve zwemmen waar je het niet heel erg warm van krijgt? Ik wil weer sporten, in de vakantie eigenlijk helemaal niet gedaan, maar iedere keer dat ik het warm krijg/ga zweten zit ik onder de warmte-uitslag en dat is ook stom + mn huid laat daarna los .
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 10:25:19 #157
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71703602
Goedemorgen! Wat een geweldige reslutaten hier allemaal!

In steekwoorden een korte beschrijving van onze vakantie tot nu toe
campings vol - nog meer rijden - schuine plaats
regen
dochter gooit per ongeluk steen op hoofd van ander kind - emmers bloed
teek - domme man - autan - vanaf maandag antibioticakuur en misschien erger
snelweg - dakbox vliegt open - tussen racende auto's door spullen van snelweg halen

Er was nog iets geloof ik, maar dat heb ik verdrongen. Verder hebben we het overigens prima naar ons zin (echt waar)

Daglijstjes zijn niet om over naar huis te schrijven en dat doe ik dan ook niet
pi_71703625
omg Tink!

euh...

jemig!
Ja doei.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 10:28:53 #159
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71703652
Chico: alle sporten met een lage intensiteit. Denk aan wandelen (maar dan wel lang), gymoefeningen...
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 10:30:21 #160
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71703671
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:27 schreef motorbloempje het volgende:
omg Tink!

euh...

jemig!
Maar de stemming is goed
pi_71703681
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:28 schreef Tinkepink het volgende:
Chico: alle sporten met een lage intensiteit. Denk aan wandelen (maar dan wel lang), gymoefeningen...
Wandelen had ik niet eens aan gedacht want ik wandelde daar wel, maar bergop enzo, en dan krijg je het ook te warm .

Jouw vakantie .
pi_71703697
het klinkt als echt een hele slechte film National Lampoons ofzo
Ja doei.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 10:32:41 #163
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71703715
Weet je wat het leuke is van dit soort vakanties? Je hebt wel waar voor je geld De dagen duren hééél lang en je vergeet ze nooit. Kom daar maar eens om bij een rustige vakantie

Ik maak me overigens wel heel erg zorgen om mijn man. De sukkel. Ben zo bang dat hij een enge ziekte heeft opgelopen van die teek.

vorig jaar zaten we trouwens in een week tijd 3 x in het ziekenhuis tijdens onze vakantie, dus we zijn wel wat gewend.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 10:43:16 #164
331 Merel
Be here now.
pi_71703845
Tink, volgens mij hebben jullie een geweldig gezin, als je met elkaar kunt lachen om alles wat zo verschrikkelijk mis gaat

Hopen dat je man inderdaad niks heeft overgehouden aan de teek, maar jullie zijn er in ieder geval op tijd bij om het te herkennen als er toch iets is.
pi_71703854
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:43 schreef Merel het volgende:
Tink, volgens mij hebben jullie een geweldig gezin, als je met elkaar kunt lachen om alles wat zo verschrikkelijk mis gaat

Hopen dat je man inderdaad niks heeft overgehouden aan de teek, maar jullie zijn er in ieder geval op tijd bij om het te herkennen als er toch iets is.
watzijzei
Ja doei.
pi_71703881
quote:
Op vrijdag 7 augustus 2009 18:01 schreef Miss_S het volgende:

[..]

Ik snap

(alleen snap ik inderdaad niet dat je er 2 op kan die grote eet ik alleen maar de chocola en een paar hapjes van de binnekant en dan gaat ie de vuilnisbak in of naar mijn vriend)
Wat zonde!

Ik deel het gevoel van Kwak mbt Magnums. Hoe groter, hoe beter Ik heb nu wel mini's in de vriezer, maar alleen omdat die smaken er niet in grotere versie zijn (double chocolate/dark chocolate). En dan neem ik er dus 2. Wat ook niet helpt is dat ik met dit warme weer eigenlijk nergens trek in heb, behalve dus ijs.

Mijn vriend is er weer Ik heb hem een week moeten missen

CF, gefeliciteerd
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_71703983
Zwahiel, veel plezier in Hongarije, niet teveel pilsjes voor jou, he

Tink, ik dacht dat tekenbeten meestal wel meevallen? Of was ie helemaal dik en met zo'n rooie rand?

En tot slot: Chico, WB! Je kunt met dit weer prima yoga doen
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:00:57 #168
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71704106
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
Tink, ik dacht dat tekenbeten meestal wel meevallen? Of was ie helemaal dik en met zo'n rooie rand?
Ja.
pi_71704363
Merkte hij pas na 24 uur dat hij een teek had? Ik heb best vaak teken gehad, maar meestal merkte ik ze wel vrij snel op. Dik en rood wordt het altijd wel een beetje. Je moet pas echt oppassen als zo'n kreng er langer dan 24 uur in heeft gezeten en/of er een rode kring verschijnt. dus: rood bultje, stuk wit en daar dan een soort halo omheen in het rood.

O en bij het verwijderen van teken nooit alcohol gebruiken oid, want dan kan de maaginhoud alsnog in je bloedbaan terechtkomen.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:31:37 #170
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_71704623
Dat laatste wist ik inderdaad. Maar mijn man dus niet En voordat ik dus met de tekentang aan kwam zetten had hij er al Autan opgesmeerd.
pi_71704677
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 10:53 schreef ColdFeet het volgende:
Zwahiel, veel plezier in Hongarije, niet teveel pilsjes voor jou, he

En tot slot: Chico, WB! Je kunt met dit weer prima yoga doen
Dat ga ik vanmiddag ook weer doen!

Tink, wat een vakantie! maar wat goed dat jullie er met z'n allen om kunnen lachen en alsnog een goede tijd hebben
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:35:49 #172
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_71704680
Wat een verhalen Tink!
pi_71704695
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 09:20 schreef Viking84 het volgende:

[..]

't Zal 'm wel aan mij liggen, maar die staan er niet omheen hier.
pi_71704754
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:36 schreef DevilsAndDust het volgende:

[..]

't Zal 'm wel aan mij liggen, maar die staan er niet omheen hier.
Bij mij ook niet heur.

Lijstje:
O: niks
L: crackers ongetwijfeld.
D: eten bij een vriend
pi_71704763
Tink. . Jemig, wat een verhalen. Wel mooi dat jullie er nog om kunnen lachen, though.

Net een les Pilates gedaan. Ga je ook niet echt van zweten, Chico! . En WB! Waar was je nu ook alweer naartoe geweest?
pi_71704769
wat was er nou loos vannacht? Iemand printscreens?
Ja doei.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:47:49 #177
331 Merel
Be here now.
pi_71704859
Nogmaals, in dit topic stond een foto van de meeting in Utrecht, met SHE erop en twee andere slankies (van wie ik me kan voorstellen dat ze niet willen dat hun naam/nickname aan de foto gekoppeld wordt, want zij hebben er niet om gevraagd om met hun hoofd in zo'n topic te komen). Vond ik niet zo netjes.
pi_71704921
owh, ok
Ja doei.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 11:57:54 #179
24188 Belana
kloon van belana
pi_71705045
zo'n rooie kring kan ziekte van Lyme zijn he, wel laten checken tink!

edit: spuit elf dus

[ Bericht 47% gewijzigd door Belana op 08-08-2009 12:05:54 ]
stormy waters...
sailin'
pi_71705160
13 kilo courgette. Schoon - dus geschild & ontdaan van zaadlijsten.
13 kilo courgette aan plakjes geschaafd.
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_71705191
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:41 schreef conleche het volgende:

[..]

Bij mij ook niet heur.

Lijstje:
O: niks
L: crackers ongetwijfeld.
D: eten bij een vriend

Co, ga eens eten!
pi_71705320
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:41 schreef DevilsAndDust het volgende:
Tink. . Jemig, wat een verhalen. Wel mooi dat jullie er nog om kunnen lachen, though.

Net een les Pilates gedaan. Ga je ook niet echt van zweten, Chico! . En WB! Waar was je nu ook alweer naartoe geweest?
Frankrijk, Correze, in de buurt van Brive/Sarlat. Heerlijk weer gehad, bruin geworden en gemerkt dat ik echt absoluut ongeschikt ben om met andere mensen dan mn vriend samen te leven . Pilates, daar heb ik nog een boek van, ga ik vandaag doen! En maandag misschien maar weer een zwembadkaart kopen, duur maar wel een goede oplossing.

Nog wat gemist verder? Ik ben vandaag een uitrust en zooi opruim dag, waarin ik lekker kan bijlezen.
pi_71705344
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:03 schreef sigme het volgende:
13 kilo courgette. Schoon - dus geschild & ontdaan van zaadlijsten.
13 kilo courgette aan plakjes geschaafd.

Wat ga je doen met 13 kilo (!) aan plakjes geschaafde courgette???
pi_71705390
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:15 schreef conleche het volgende:

[..]

Wat ga je doen met 13 kilo (!) aan plakjes geschaafde courgette???
/\ dat dus
Ja doei.
pi_71705392
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:05 schreef cyclechick het volgende:

[..]

Co, ga eens eten!
Ja mam!!

Lijstje ziet er wat karig uit, maar komt goed. Vriend is een goede kok, dus daar zal ik sws wel veel eten en ontbijt heb ik niet expres overgeslagen, maar ik had de tijd niet goed in de gaten gehouden en moest ineens op de fiets.
pi_71705563
en hoeveel tijd kost het wel niet om 13 kilo te schaven!

Ik heb een supergrote omelet gebouwd, ik deed eerst extra veel groente in de pan, want dat is lekker en gezond. maarja dan moet je ook veel eispul erbij doen, anders bakt het niet, dus nu is er een reuze omelet ontstaan
pi_71705814
Tinkie, ik ben spontaan blij dat ik niet op vakantie ben dit jaar Gelukkig kunnen jullie er nog mee lachen!
En 13 kilo courgette? Dat is heel veel soep Lasagna Geroosterde veggies

Ik vind wandelen 1 van de sporten die ik wel leuk vind, maar het ontbreekt me momenteel aan een wandelmaatje En ik ga toch altijd puffen en een beetje zeuren onderweg vooral als er veel bergop in zit (en dat heb je nogal vaak hier in het zuiden).
"They're keepers of knowledge. She holds the answers to all of our questions..."
pi_71705841
En mijn ontbijt was vanmorgen ouwe muffe nepcornflakes. Yuck. Alles was op. Waardeloos hotel heb ik hier
We gaan zo nieuwe voorraad inslaan.
pi_71706102
Co, wat voor mayo koop jij eigenlijk altijd in Frankrijk? Ik kon me alleen iets met een groene dop herinneren ... en daar waren 10 soorten van in de winkel . Franse mayo is wel echt heel erg lekker trouwens, heb een knijpfles meegenomen, lekker voor bij gebakken aardappeltjes of als basis voor een knoflooksausje . Zo'n lekker nieuw recept daarvoor gehad, ga ik ook eens proberen thuis.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:20:24 #190
148689 Muis006
Unrustle thy jimmies, wench!
pi_71706591
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:18 schreef conleche het volgende:

[..]

Ja mam!!

Lijstje ziet er wat karig uit, maar komt goed. Vriend is een goede kok, dus daar zal ik sws wel veel eten en ontbijt heb ik niet expres overgeslagen, maar ik had de tijd niet goed in de gaten gehouden en moest ineens op de fiets.
Ja, maar met alle seks die jullie daarna gaan hebben verbrand je ook weer, 360 per uur las ik in de Glossy bij de kapper! Dus neem maar een extraatje voor je D
Op zaterdag 4 juni 2016 21:46 schreef KaBuf het volgende:
Ik word graag nog #viezerdik voor jou.
pi_71706611
Muis! Hoe is het?
Ja doei.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:22:31 #192
148689 Muis006
pi_71706626
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:21 schreef motorbloempje het volgende:
Muis! Hoe is het?
Wel goed! En met jou?
pi_71706647
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 11:16 schreef conleche het volgende:
Je moet pas echt oppassen als zo'n kreng er langer dan 24 uur in heeft gezeten en/of er een rode kring verschijnt. dus: rood bultje, stuk wit en daar dan een soort halo omheen in het rood.
even uit de lurkstand: ik heb ook een teek gehad die ik pas na 24 uur bemerkte, incl rode rand, maar het is pas mogelijk lyme als de kring zich naar buiten uitbreidt, dus als de kring groter wordt.
Zo niet, niks aan de hand
pi_71706671
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 12:58 schreef Chicolate het volgende:
Co, wat voor mayo koop jij eigenlijk altijd in Frankrijk? Ik kon me alleen iets met een groene dop herinneren ... en daar waren 10 soorten van in de winkel . Franse mayo is wel echt heel erg lekker trouwens, heb een knijpfles meegenomen, lekker voor bij gebakken aardappeltjes of als basis voor een knoflooksausje . Zo'n lekker nieuw recept daarvoor gehad, ga ik ook eens proberen thuis.
Hmmm, ik ben nu in de galerie. Iets met een B. de lightversie, met blauwe dop. Als ik thuiskom zal ik het merk bekijken. Ik heb nl. 5 flessen meegenomen!!
pi_71706694
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:20 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Ja, maar met alle seks die jullie daarna gaan hebben verbrand je ook weer, 360 per uur las ik in de Glossy bij de kapper! Dus neem maar een extraatje voor je D
Zo'n vriend is het helegaar niet!! Muis toch!!!
pi_71706745
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:22 schreef Muis006 het volgende:

[..]

Wel goed! En met jou?
Puik!
Wisselend, maar op het moment goed
Ja doei.
pi_71706759
13 kg courgette schaven (en eerst te hebben geschild & geschoond) kost een uur of 3, 4, en dan moeten de plakjes met zout een paar uur trekken. Kon ik mooi potjes steriliseren.
En nu kook ik de plakjes in azijn, suiker en wat kruiderij. Ik heb nu al 15 potjes vol, nog 1 pan op het vuur (nu 3 of vier potten), en dan is de eerste emmer leeg.
Nog 1 emmer te gaan.

En dan de rest van het jaar zoetzuur uit pot eten. Met boontjes (16kg in de diepvries). En aardappels (70kg). Daar komen dan nog spruitjes, schaap, bietjes enzovoorts bij, maar die staan nu nog in de frisse buitenlucht.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 13:31:05 #198
148689 Muis006
pi_71706804
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:26 schreef conleche het volgende:

[..]

Zo'n vriend is het helegaar niet!! Muis toch!!!
Vast niet!

pi_71706848
Ik heb de hele week al vakantie, maar op zaterdag vrij zijn is toch wel het allerfijnste! .
pi_71706933
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 13:25 schreef conleche het volgende:

[..]

Hmmm, ik ben nu in de galerie. Iets met een B. de lightversie, met blauwe dop. Als ik thuiskom zal ik het merk bekijken. Ik heb nl. 5 flessen meegenomen!!
Die heb ik ook gezien . Maar ik was ervan overtuigd dat ik groen moest hebben . Heb zelf 1 fles mee (en schoonouders 2 flessen).

Oehhh ik ben een hotel in Antwerpen aan het boeken . Maar er zijn werkzaamheden op het spoor, dus nu moet ik de data weer veranderen enzo . Ik geloof dat ik nu wel bijna alles voor elkaar heb.
pi_71707282
lijstjes

O: beetej meusli met magere yoghurt
T: dropje
L: boterham met banaan en knackertje met een of andere spread
T: dropje
T: yoghurt met kiwi
D: Pasta als mam weer goed kan eten anders soep
T: yoghurt
(T: als ik soep heb gehad heb ik misschien iet meer nodig)
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 14:04:47 #202
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71707446
Wow Sigme dat klinkt weer onzettend goed!

Lijst:
BR: sneetje met osseworst, sneetje met sandwichspread, gekookt ei, beschuit appelstroop.
S: 1 1/2 uur wandelen
T: kommetje magere yoghurt met kiwi
L: heel veel gekookte sperziebonen, gegrilde courgette en een gegrilde tartaar komkommersalade (zout, azijn en zoetstof) en gegrilde tonijn
T: hapjes en cola wodka

[ Bericht 19% gewijzigd door uniekhoorn op 08-08-2009 16:45:51 ]
pi_71707458
O: 2 afbakbroodjes met filet a, 2 eitjes (om 11.00uur)
L: kwark met stukjes banaan
D: sushi
Ja doei.
pi_71708941
MoBlo: te weinig

Mijn lijst voor de dag:
O: spinazie, 2 eitjes
L: pistoletje belegen kaas, kom courgettesoep
T: bakje griekse yoghurt
D: paddestoelenrisotto met spinazie, wijn
T: bramen-amandeltaart
T: wijn, chips.

Zwemmen laat ik vandaag even schieten, geen zin. Misschien vanavond nog even opdrukken. Hoewel, er is visite
pi_71709057
de sushi is echt veel, echt véél...
Ja doei.
pi_71709073
O: Muffe slankcornflakes ofzoiets
T: Vier radijsjes
L: Drie sneetjes puntsterre, 2 met filet en 1 met smeerkaas
D: Italiaanse bol met hamburger Of wraps. OF pasta met geitenkaas (en als het aan m'n moeder ligt alles tegelijk )
pi_71709101
En nu ga ik ergens ver weg van de koekjes en de chips een boek lezen
pi_71709102
Puntsterre?
pi_71709111
Er zijn al 3 taarten mislukt door die stomme kutoven van ons en nu heb ik de pest behoorlijk in. . Ik heb nu als laatste optie nog een batch cupcake's in de oven staan om te decoreren, dus als die ook mislukken... .

En m'n lijstje is ook crap:

O: Brinta
S: Pilates
T: 250 gr kwark
L: 2 volkoren boterhammen met omelet (met peterselie, basilicum, beetje peper/zout, kerstomaatjes, beetje geraspte Parmezaan), 2 geroosterde boterhammen met appelstroop
T: gesnoept uit de diverse beslagkommen, chocoladerolletje (waren bedoeld om te taart mee te decoreren, maar dat wordt 'm dus toch niet meer)
T: hand druiven
D: curry met kipfilet, sperziebonen, aubergine
pi_71709115
vanavond sushi met:

zalm (rauw)
tonijnsalade (vers te maken nog)
surimi
komkommer
avocado
lenteuitjes
japanse omelet

Ja doei.
pi_71709127
Mijn moeder daarnet: "Je bent op de weegschaal geweest? Doet die het dan? Van de week deed ie het niet ..." Fijn
pi_71709147
Van dat vaste, bruine brood? Puntsterre is langwerpig, maar je heb ook ronde, die moet je dan zelf snijden.
pi_71710668
1. Bord Brinta + muesli reep
2. Bord nasi met 2 gebakken eieren
3. Vier broodjes met kipfilet
4. Aardappelen, met groente en kipfilet (en 'n halve makreel)
5. Vier gekookte eieren
6. 500gr Kwark + 30 gr noten

Niet naar voldoening kunnen eten gisteren.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:34:05 #215
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_71711216
Ik ben nu bij mijn broer en we zitten buiten terwijl het fucking koud is zo maar dicht bij de bbq zitten dan :p
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 17:48:24 #216
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71711479
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:34 schreef Viking84 het volgende:
Ik ben nu bij mijn broer en we zitten buiten terwijl het fucking koud is zo maar dicht bij de bbq zitten dan :p
Het is echt koud he? brrr.
We zijn lekker wezen wandelen en onderweg lekker braampjes gegeten, ze groeien weer
pi_71711500
Koud? Ik vond 't heerlijk bij ons!

Lekker naar de supermarkt gelopen, en terug

puur genieten
Ja doei.
  zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:02:44 #218
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_71711715
Wehehe, jij deugt niet Mo

Maak je de sushi zelf?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:05:02 #219
163650 Greys
pi_71711759
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 17:05 schreef Diabox het volgende:
1. Bord Brinta + muesli reep
2. Bord nasi met 2 gebakken eieren
3. Vier broodjes met kipfilet
4. Aardappelen, met groente en kipfilet (en 'n halve makreel)
5. Vier gekookte eieren
6. 500gr Kwark + 30 gr noten

Niet naar voldoening kunnen eten gisteren.
U zijt wellekome (of was je er al en had ik je nog niet eerder gezien ).

allemaal!

Voor XM!

En Muis, stouterd! Wat kan jij toch subtiel ( ) iemand ontboezemingen proberen te ontlokken

Leuk zeg, dat topic, ik stond ook met mijn snavel pontificaal op die onflatteuze foto in dat topic PFje wat ben je toch een schat! Het verbaast me wel hoe zo iemand die mij totaal onbekend is dan aan zo'n klotefoto komt, die volgens mij niet eens hier vorig jaar heeft gestaan?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:05:40 #220
163650 Greys
pi_71711775
Oh en ik zou willen dat het hier koud was
Het is hier bijna net zo warm als gister.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_71711794
@Greys

Nee, ik ben nieuw, ik dieet niet om af te vallen (in tegenstelling tot jullie), maar voor m'n sport. Ik dieet gewoon net zo hard als jullie hoor, ik doe ook gewoon m'n best. Heb veel verstand van (sport)voeding etc. dus ben misschien wel een "aanvulling" voor dit topic.
ben ook 'n man dus ik mag lekker veel meer eten dan jullie
pi_71711997
Greys nog gefeliciteerd met je verjaardag! Daar ben ik nu met bijlezen En als ik je dan toch hier zie posten
pi_71712148
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:06 schreef Diabox het volgende:
Heb veel verstand van (sport)voeding etc. dus ben misschien wel een "aanvulling" voor dit topic.
ben ook 'n man dus ik mag lekker veel meer eten dan jullie
Nieuwelingen zijn altijd welkom, mannen in het bijzonder . en mensen met verstand van eten zéker.

Driedubbel welkom dus.

Wat sport je?
pi_71712320
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:02 schreef uniekhoorn het volgende:
Wehehe, jij deugt niet Mo

Maak je de sushi zelf?

en ja!

Hebben net staan rollen en Mr.MoBlo snijdt ze nu in stukjes.. hij zegt net:

"Dat je het even weet: we hebben heel veel....!"

Ik zal zo even een fotootje maken
Ja doei.
pi_71712438
quote:
Op zaterdag 8 augustus 2009 18:27 schreef sigme het volgende:

[..]

Nieuwelingen zijn altijd welkom, mannen in het bijzonder . en mensen met verstand van eten zéker.

Driedubbel welkom dus.

Wat sport je?
Krachttraining.
pi_71712465
Apparaten of losse stukken ijzer?
pi_71712473
mijn D was spaghetti met pesto rosso cherry tomaatjes en apetina blokjes (light)

wel propjevol nu
pi_71712535
Daglijst

Niet wezen rennen vandaag, geen zin / geen tijd.
  • zak studentenhaver (250gr)
  • 13 kg courgette schaven
  • half uurtje fietsen
  • Côte d'Or pure truffeldingusreep (190gr)
  • her er der een hapje zoetzure courgette
  • Avondeten worden eigengemaakte patat met bitterballen en gekookte bloemkool + broccoli. En iets van yoghurt met fruit toe, denk ik.
  • 1 port
  • ik moet verrassend weinig
    pi_71712595
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 18:43 schreef sigme het volgende:
    Apparaten of losse stukken ijzer?
    Beide.
    Snap niet in hoeverre dit relevant is?
    pi_71712719
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 18:46 schreef sigme het volgende:
    Daglijst

Niet wezen rennen vandaag, geen zin / geen tijd.
  • zak studentenhaver (250gr)
  • 13 kg courgette schaven
  • half uurtje fietsen
  • Côte d'Or pure truffeldingusreep (190gr)
  • her er der een hapje zoetzure courgette
  • Avondeten worden eigengemaakte patat met bitterballen en gekookte bloemkool + broccoli. En iets van yoghurt met fruit toe, denk ik.
  • 1 port
  • Melk en zuivelproducten moet je nooit combineren met fruit, vlees en vis, groenten en zout.
    Die combinaties stagneren de vertering. Dus alle toetjes met fruit zijn niet goed voor het spijsverteringssysteem. Uiteraard is zuivel als tussendoortje wel heel goed.
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:56:11 #231
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71712767
    lijstje

O: yoghurt met muesli
    S: Zumba en buikspieren
    T: huttenkase 50 gram ofzo
    L: grote bak rauwkost met rozijnen en dressing
    T: suikerspin op de kermis
    D: BBQ
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71712774
    .. maar yoghurt met fruit is toch lekkerder dan.... ehm... yoghurt alleen
      Vis een optie? zaterdag 8 augustus 2009 @ 18:59:11 #233
    70532 loveli
    N
    pi_71712855
    Greys, nog bedankt voor het meedenken over het liedje.
    Merel, wow!
    Razz, welcome back!
    @ Aard, Lek en Schakelaar.
    voor de rellers en voor PF en haar uhm.. interessante woordkeus vannacht.
    voor de dateplannen van Co!
    voor het resultaat van CF
    Kudo's voor de tien minuten van Kwak.

Vroeger deed ik probleemloos 3 magnums op een schooldag,meer was ook geen probleem. De magnum-eet wedstrijd is toen niet doorgegaan, maar ik had mezelf op 8 stuks ingeschaald. Voorlopig geen magnums, de jurk moet volgende week aan naar de trouwerij van een neef, na die tijd zie ik wel verder

Volgens mij ben ik nu wel weer bijgelezen.
    crap in = crap out
    pi_71712914
    Welkom Diabox! nieuwe kennis is altijd welkom

Lijstje van vandaag:

O: makreelfilet in tomatensaus ( )
    L: megagrote groenteomelet van 3 eieren
    S: half uurtje fietsen (*O* fiets weer opgehaald van de fietsenmaker!) En anderhalf uur yoga
    D: maaltijdsalade gerookte kip/ananas van de plus met veel te weinig ananas, heb de pasta laten liggen en extra pitjes/zaadjes toegevoegd
    T: boerenyoghurt
    pi_71713032
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 18:56 schreef Belana het volgende:
    lijstje

O: yoghurt met muesli
    S: Zumba en buikspieren
    T: huttenkase 50 gram ofzo
    L: grote bak rauwkost met rozijnen en dressing
    T: suikerspin op de kermis
    D: BBQ
    Als je wilt afvallen is buikspieren niet aan te raden, op de threadmill is dan veel beter. (Een uur lang non-stop buikspieren gebruikt nog geeneens de helft van het aantal kcal van 'n uurtje op de threadmill).
    Heb geen idee wat "Zumba" is.
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:07:09 #236
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_71713062
    Loveli, heb je er een notitieblaadje bij gehad?

Fiets, is je fiets verzekerd? Zijn dure reparaties!

Ik ga koken, honger!
    pi_71713063
    naast afvallen kun je ook een strakkere buik willen
    Ja doei.
    pi_71713100
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:07 schreef motorbloempje het volgende:
    naast afvallen kun je ook een strakkere buik willen
    Dat kan uiteraard, wil ik wel even bij opmerken dat je dan onder een vetpercentage van 15% moet zitten wil je er natuurlijk iets van zien, en je moet natuurlijk je buikspieren goed trainen, anders helpt het niet echt, 100 sit-ups is dus niet goed.
    pi_71713121
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 18:49 schreef Diabox het volgende:

[..]

Beide.
    Snap niet in hoeverre dit relevant is?
    Oh, ruw geschat is 80% van deze topic niet relevant. En dan is vragen naar je sportieve bezigheden nog tamelijk behoorlijk nogal redelijk ontopic. Weet je dat alvast.
      Vis een optie? zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:09:49 #240
    70532 loveli
    N
    pi_71713124
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:07 schreef uniekhoorn het volgende:
    Loveli, heb je er een notitieblaadje bij gehad?

Fiets, is je fiets verzekerd? Zijn dure reparaties!

Ik ga koken, honger!
    Fiets! Hoe kon ik die vergeten! Volgende keer pak ik er echt een blaadje bij
    crap in = crap out
    pi_71713152
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:09 schreef sigme het volgende:

[..]

Oh, ruw geschat is 80% van deze topic niet relevant. En dan is vragen naar je sportieve bezigheden nog tamelijk behoorlijk nogal redelijk ontopic. Weet je dat alvast.
    Weet ik dat ook weer. Doe jij ook nog aan sport?
      Vis een optie? zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:13:13 #242
    70532 loveli
    N
    pi_71713188
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:08 schreef Diabox het volgende:

[..]

Dat kan uiteraard, wil ik wel even bij opmerken dat je dan onder een vetpercentage van 15% moet zitten wil je er natuurlijk iets van zien, en je moet natuurlijk je buikspieren goed trainen, anders helpt het niet echt, 100 sit-ups is dus niet goed.
    Ja, euh.. hoeveel procent als je een vrouw bent?

(Niet dat ik een sixpack wil hoor. Mijn buikspieren heb ik de afgelopen week meer dan genoeg getraind. Nu kap ik ermee, ik neem hoestremmers.)
    crap in = crap out
    pi_71713224
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:13 schreef loveli het volgende:

[..]

Ja, euh.. hoeveel procent als je een vrouw bent?

(Niet dat ik een sixpack wil hoor. Mijn buikspieren heb ik de afgelopen week meer dan genoeg getraind. Nu kap ik ermee, ik neem hoestremmers.)
    Ook als vrouw zijnde moet je onder de 15% zitten, liefst rond de 8-10% dan zie je mooi die definitie Beste manier voor 'n mooi buikje als vrouw zijnde is dus gewoon 'n lager vetpercentage, dus niet buikspieroefeningen.
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:17:43 #244
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_71713337
    En lichaamsbouw...
    Ik krijg nu eng dunne benen, kont en armen (en weg tieten) maar mijn buikvet blijft lekker zitten waar die zit hoor
    pi_71713340
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:14 schreef Diabox het volgende:

[..]

Ook als vrouw zijnde moet je onder de 15% zitten, liefst rond de 8-10% dan zie je mooi die definitie Beste manier voor 'n mooi buikje als vrouw zijnde is dus gewoon 'n lager vetpercentage, dus niet buikspieroefeningen.
    'mooie definitie' je bedoelt toch niet zo'n body builder achtig lichaam en 8% lichaamsvet is voor de meesten onmogelijk....
    pi_71713373
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:11 schreef Diabox het volgende:

[..]

Weet ik dat ook weer. Doe jij ook nog aan sport?
    Ik hardloop. Gewoonlijk op zaterdag een uurtje of twee, op zondag drie kwartier en op maandag iets tussen de 1 en 2 uur. Die verdeling is niet ideaal, maar op de andere dagen kan ik echt niet.
    Op de overige dagen fiets ik minimaal 1 dag heen & weer (2X45 minuten), en dat doe ik maximaal 3 dagen.

Momenteel kom ik niet aan en val ik niet af, en dat is prima. Ik overweeg er nog een kg of drie af te willen (ben 1.70 bij 63kg), maar de reden om ruim een half jaar geleden de boel aan te pakken was mijn garderobe, en ik merk dat er nu opnieuw kleren niet meer goed passen - nu omdat ik dunner wordt dan mijn normale gewicht. Ik ben een zeer stabiel gewicht gewend -afgelopen 20 jaar altijd rond de 66 kg gewogen. In 2008 was daar langzaam 3kg bij aangegroeid vanwege algehele nietsdoenerij.
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:21:47 #247
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71713428
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:06 schreef Diabox het volgende:

[..]

Als je wilt afvallen is buikspieren niet aan te raden, op de threadmill is dan veel beter. (Een uur lang non-stop buikspieren gebruikt nog geeneens de helft van het aantal kcal van 'n uurtje op de threadmill).
    Heb geen idee wat "Zumba" is.
    wat is de threadmill?

Zumba is een aerobic workout op latijns amerikaanse muziek, dus samba, merengue, salsa, van die dingen, maar niet ingewikkeld, vooral heel actief.
    Daarnaast doe ik spinning en fitness (spierversteviging en cardio)
    Ik hoor graag hoe je het snelst vet verbrand heur
    stormy waters...
    sailin'
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:23:20 #248
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71713458
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
    En lichaamsbouw...
    Ik krijg nu eng dunne benen, kont en armen (en weg tieten) maar mijn buikvet blijft lekker zitten waar die zit hoor
    ja, wat is dat toch? Ik ben overal slank, behalve daar
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71713484
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:17 schreef Californium het volgende:

[..]

'mooie definitie' je bedoelt toch niet zo'n body builder achtig lichaam en 8% lichaamsvet is voor de meesten onmogelijk....
    Nee, gewoon zo'n mooi buikie zoals in de bladen, jwz. En 8% lichaamsvet is helemaal niet onmogelijk hoor, heb zelf 'n tijd onder de 4% gezeten, zit nu al 'n tijd op 8% zonder moeite. Zo'n bodybuilder-achtig lichaam krijg je niet zomaar, wees maar niet bang, daar moet je gewoon keihard voor trainen en goed eten.
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:17 schreef uniekhoorn het volgende:
    En lichaamsbouw...
    Waarom dit zo is weet ik zelf nog helemaal niet 100% zeker (ligt niet helemaal aan de lichaamsbouw namelijk, maar veel vrouwen en ook mannen hebben het). Maar wat ik denk, als je snel aankomt, komt het meeste vet bij je buik terecht, en zien de armen en benen er nog redelijk dun uit (ja ook als je 15 kilo aankomt in 'n paar maanden). Maar bij mensen die langzaam aan dikker zijn geworden is de rest ook eveneens "gelijk" dik geworden. Zelfde geldt in mijn ogen voor afvallen, val je snel af, dan zullen je benen, armen en borsten sneller dunner worden dan buik, neemt niet weg, dat als je lang goed blijft eten en dus niet weer dikker wordt, dat dit buikvet ook zal verdwijnen , volhouden dus. Kan het mis hebben, heb me er nooit in verdiept aangezien ik zelf nooit dik ben geweest.
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:18 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik hardloop. Gewoonlijk op zaterdag een uurtje of twee, op zondag drie kwartier en op maandag iets tussen de 1 en 2 uur. Die verdeling is niet ideaal, maar op de andere dagen kan ik echt niet.
    Op de overige dagen fiets ik minimaal 1 dag heen & weer (2X45 minuten), en dat doe ik maximaal 3 dagen.

Momenteel kom ik niet aan en val ik niet af, en dat is prima. Ik overweeg er nog een kg of drie af te willen (ben 1.70 bij 63kg), maar de reden om ruim een half jaar geleden de boel aan te pakken was mijn garderobe, en ik merk dat er nu opnieuw kleren niet meer goed passen - nu omdat ik dunner wordt dan mijn normale gewicht. Ik ben een zeer stabiel gewicht gewend -afgelopen 20 jaar altijd rond de 66 kg gewogen. In 2008 was daar langzaam 3kg bij aangegroeid vanwege algehele nietsdoenerij.
    63 kilo is toch niks mis mee? En volhouden dat sporten natuurlijk, hardlopen is goed. En eh, hoe oud ben je nu dan aangezien je de afgelopen 20 jaar altijd rond de 66kg woog.

@Belena:

http://elitechoice.org/wp-content/uploads/2008/10/threadmill.jpg

Snelste vetverbranden doe je door je kcal-onderhoud te berekenen, vervolgens daar 400-500kcal onder te gaan zitten, 'n voedingsschema op te stellen met 'n goede verhouding van kcal/eiwitten/vetten en om 3-4x in de week 'n uur te rennen op die threadmill. (Simplistisch gezegd is dit de beste manier om snel af te vallen). Kom je rond de 12% vet en je wilt verder blijven zakken in je vetpercentage zul je 'n junkdag moeten invoeren, zodat er een bepaald hormoon (ben de naam vergeten) vrijkomt die ervoor zorgt dat je lichaam niet overgaat in "starvation-mode", waardoor je onderhoud dus minder kcal is.
    pi_71713580
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:24 schreef Diabox het volgende:
    63 kilo is toch niks mis mee? En volhouden dat sporten natuurlijk, hardlopen is goed. En eh, hoe oud ben je nu dan aangezien je de afgelopen 20 jaar altijd rond de 66kg woog.
    63kg is prima, voor mij. Ik ben 36.

Ook een best relevante vraag: hoe oud ben jij?
    pi_71713606
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:28 schreef sigme het volgende:

[..]

63kg is prima, voor mij. Ik ben 36.

Ook een best relevante vraag: hoe oud ben jij?
    36/2
    pi_71713617
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:24 schreef Diabox het volgende:

Snelste vetverbranden doe je door je kcal-onderhoud te berekenen, vervolgens daar 400-500kcal onder te gaan zitten, 'n voedingsschema op te stellen met 'n goede verhouding van kcal/eiwitten/vetten en om 3-4x in de week 'n uur te rennen op die threadmill. (Simplistisch gezegd is dit de beste manier om snel af te vallen). Kom je rond de 12% vet en je wilt verder blijven zakken in je vetpercentage zul je 'n junkdag moeten invoeren, zodat er een bepaald hormoon (ben de naam vergeten) vrijkomt die ervoor zorgt dat je lichaam niet overgaat in "starvation-mode", waardoor je onderhoud dus minder kcal is.
    Raad je nu aan om ónder (minimaal) onderhoud te gaan zitten en eenmaal per week te bunkeren erboven?
    pi_71713647
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:30 schreef sigme het volgende:

[..]

Raad je nu aan om ónder (minimaal) onderhoud te gaan zitten en eenmaal per week te bunkeren erboven?
    Als je rond de 12% vet komt te zitten zal je veel moeilijker afvallen, dit heb te maken doordat je lichaam in een bepaalde mode gaat (je ondervoed je eigen in principe, dus neemt je lichaam maatregelen). Door je lichaam te laten denken dat je jezelf niet ondervoed, zul je een hormoon moeten vrijmaken, maar die komt alleen vrij door boven onderhoud te eten, dus 1 dag in de week zul je moeten bunkeren , ongeveer 500-600kcal boven onderhoud, hormoon komt vrij, lichaam raakt niet in starvation-mode, je fopt je lichaam . En ja dat raad ik aan. Je hoeft het niet te doen hoor als je niet zoveel vertrouwen hebt in mij.
    Dit noemen ze een junkdag
    pi_71713768
    18, zo te zien uit Rotterdam of Den Haag ofzo, en de wijsheid in pacht.

Ah wel, wat maakt 't uit, mannenvlees
      Vis een optie? zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:39:47 #255
    70532 loveli
    N
    pi_71713855
    Er is een verschil tussen het lichaam van een bodybuilder en het lichaam van de man van Halle

Buikvet en insuline staan met elkaar in verband. Heb je aanleg voor suikerziekte, dan heb je ook aanleg voor buikvet. En het is hardnekkig. Snelle koolhydraten gaan ook snel naar je buik. Goed voedsel helpt tegen buikvet.
    crap in = crap out
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:43:18 #256
    163650 Greys
    pi_71713936
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:39 schreef loveli het volgende:
    Er is een verschil tussen het lichaam van een bodybuilder en het lichaam van de man van Halle
    *plop*
    *Oren en ogen open zet*

Man van Halle? Waar?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_71714012
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:48:01 #258
    163650 Greys
    pi_71714035
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:46 schreef sigme het volgende:
    [ afbeelding ]

Jammer alleen dat 'zij' er naast staat, die hebberd
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_71714107
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:36 schreef sigme het volgende:
    18, zo te zien uit Rotterdam of Den Haag ofzo, en de wijsheid in pacht.

Ah wel, wat maakt 't uit, mannenvlees
    Volendam.
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:39 schreef loveli het volgende:

Buikvet en insuline staan met elkaar in verband. Heb je aanleg voor suikerziekte, dan heb je ook aanleg voor buikvet. En het is hardnekkig. Snelle koolhydraten gaan ook snel naar je buik. Goed voedsel helpt tegen buikvet.
    Train nog maar één jaartje dus zie er absoluut niet uit als een échte bodybuilder. Een echte bodybuilder van mijn lengte zit zo rond de 110 kilo. Zit ik voorlopig niet hoor.
    pi_71714205
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Ik ken de hele knul in kwestie niet, maar is 'ie niet te klein voor je? 1.88, zag ik.

PS: zo beter?

PSPS:
    pi_71714257
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:48 schreef Greys het volgende:

[..]

Was ze niet eerst met die stomme sexverslaafde Eric ofzoiets? Zo'n vreemdganger
    Ik gun haar nu wel deze

En een kloon ervan voor mij! MIJ! Hoe oud was Halle trouwens toen ze deze aan de haak sloeg? Kijken of ik een beetje op schema zit
      Vis een optie? zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:56:20 #262
    70532 loveli
    N
    pi_71714262
    Shirtless is een leuke zoekterm

Enne.. selderijstengel.
    crap in = crap out
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:56:51 #263
    163650 Greys
    pi_71714274
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Ik ken de hele knul in kwestie niet, maar is 'ie niet te klein voor je? 1.88, zag ik.

PS: zo beter?
    [ afbeelding ]

PSPS:
    [ afbeelding ]
    Ik kende hem ook niet, tot ik hem op een foto in 'Celebs en hun kids' hier op FOK! spotte!
    Echt een leuke meneer! En ach, te klein... te klein... Heer G en Halle zijn een groter obstakel!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:58:27 #264
    163650 Greys
    pi_71714314
    Die tweede foto uit de post van Loveli, die deed het hem voor me inderdaad in dat Celebs & kids topic!
    Mjam mjam, smek smek *kwijl afveegt*.

Erg he, ik ben er en het gaat meteen over kerels

RABARBER!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      Vis een optie? zaterdag 8 augustus 2009 @ 19:59:22 #265
    70532 loveli
    N
    pi_71714343
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:53 schreef sigme het volgende:

[..]

Die paar centimeter.. who cares.
    crap in = crap out
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:00:02 #266
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71714355
    zou betekenen dat ik op 1000 kcal per dag moet zitten dat lijkt me een beetje weinig heur!
    Ongetwijfeld zal ik daar snel van afvallen, maar dan doe ik er toch liever wat langer over.
    en mischien moet ik wel gewoon accepteren dat dit nu mijn gewicht is, zoals dat 67 kilo was toen ik nog rookte, maar daar ga ik nog niet vanuit!
    stormy waters...
    sailin'
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:00:40 #267
    139516 uniekhoorn
    uniek, zoals ieder ander
    pi_71714371
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 19:58 schreef Greys het volgende:
    Die tweede foto uit de post van Loveli, die deed het hem voor me inderdaad in dat Celebs & kids topic!
    Mjam mjam, smek smek *kwijl afveegt*.

Erg he, ik ben er en het gaat meteen over kerels

RABARBER!

Rabarber idd
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:01:03 #268
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71714381
    Ideale vetpercentages:
    Leeftijd: man vrouw:
    18-29 15% 25%
    30-39 17% 27%
    40> 20% 30%

Bij een te laag vetpercentage bij een vrouw, raakt de hormoonproductie ontregeld.
    Ik begrijp niet dat je hier doodleuk gaat beweren dat 8 - 10% prima is.

Maar goed, just my 2 cents.
    pi_71714403
    MUESLI!

*likt beeldscherm af*
    pi_71714449
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 20:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
    Ideale vetpercentages:
    Leeftijd: man vrouw:
    18-29 15% 25%
    30-39 17% 27%
    40> 20% 30%

Bij een te laag vetpercentage bij een vrouw, raakt de hormoonproductie ontregeld.
    Ik begrijp niet dat je hier doodleuk gaat beweren dat 8 - 10% prima is.

Maar goed, just my 2 cents.
    Die man op die plaatjes van jullie zit ook rond de 8-10% hoor... Met 15% is het zelfs onmogelijk om een six-pack te zien, weet niet wat je bron is, waarschijnlijk zo'n gezondheidssite ofzo

Iniedergeval, ik ga naar 'n verjaardag en daarna de dijk op.
    pi_71714543
    een strakkere buik staat niet meteen gelijk aan een sixpack willen
    Ja doei.
      Vis een optie? zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:07:26 #272
    70532 loveli
    N
    pi_71714549
    Bij mannen van 18 werkt de stofwisseling een tikje anders dan bij vrouwen van 30.

Bij de weg, de laatste keer dat mijn vetpercentage werd gemeten, zat ik boven de 32%. No way in hell dat ik er nog fatsoenlijk uitzie bij een vetpercentage van 15%.
    crap in = crap out
    pi_71714628

Wazig, met Mr.MoBlo

Minder wazig

hebben niet alles opgekregen, gelukkig
    Ja doei.
    pi_71714672
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 20:03 schreef Diabox het volgende:

[..]

Die man op die plaatjes van jullie zit ook rond de 8-10% hoor... Met 15% is het zelfs onmogelijk om een six-pack te zien, weet niet wat je bron is, waarschijnlijk zo'n gezondheidssite ofzo
    het gaat hier over VROUWEN...

en ja, goh, 'welkom' hier, maar meteen zo wijsneuzerig doen vind ik persoonlijk niet écht briljant, vooral niet als je gaat beweren dat vrouwen het best met 8 tot 10% zouden kunnen doen
    Ja doei.
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:15:00 #275
    163650 Greys
    pi_71714786
    Ziet er lekker uit Mo, die sushi!

En verder gaat het hier toch niet persé alleen over vrouwen?
    Mannen zijn toch net zo goed welkom?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:15:48 #276
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71714802
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 20:03 schreef Diabox het volgende:

[..]

Ja, boeven zijn het, die mensen van die 'gezondheidssites' !

Who cares over uitblijven menstruatie, verlaagde vruchtbaarheid, verhoogde kans op borstkanker, botontkalking of overgroeiing van het baarmoederslijmvlies! Als je maar een sixpack hebt, toch?

pi_71714863
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 20:15 schreef Greys het volgende:
    Ziet er lekker uit Mo, die sushi!

En verder gaat het hier toch niet persé alleen over vrouwen?
    Mannen zijn toch net zo goed welkom?

nee, maar het ging XM over dat 8 10% bij VROUWEN niet gezond was, en hij begon dat 'die man die er gepost werd ook rond dat percentage zat'. Ja, prima, maar het ging in deze 'discussie' over vrouwen
    Ja doei.
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:19:49 #278
    55647 XcUZ_Me
    Vileine vrouw
    pi_71714931
    Maar goed, ik ben ook wel op de gezondheidstoer lately, dus daarom ook wat fel in m'n reacties .

Fijne avond allen
      Vis een optie? zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:22:56 #279
    70532 loveli
    N
    pi_71715018
    Fles zelfbruiner er overheen en het oogt al een stuk slanker. Er zijn ook instructievideo's op youtube die je uitleggen hoe je je buik moet make-uppen om een sixpack te faken
    crap in = crap out
    pi_71715047
    en ik had sushi

Ja doei.
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:28:04 #281
    163650 Greys
    pi_71715178
    Het hoeft toch niet zo fel?
    We kunnen toch gewoon vragen hoe hij aan die percentages komt ipv hem meteen weer het topic uit te jagen?

Hij had het over percentages vet waarbij je een wasbordje/sixpack goed ziet he, niet over 'gemiddelde vetpercentages' zoals in de lijstjes hierboven.
    Dan nog lijkt het me inderdaad aan de vreselijk lage kant, wat hij noemde, dus ik ben wel benieuwd of hij dat kan onderbouwen juist. Als een superslank iemand als Loveli al rond de 30% zit! :0
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:28:23 #282
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71715194
    dat ziet er lekker uit moblo
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71715220

sorry, maar ik heb gewoon iets tegen het 'bodybuild' gedoe zeg maar..

maar idd... onderbouwingen zijn welkom
    Ja doei.
    pi_71715232
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 20:28 schreef Belana het volgende:
    dat ziet er lekker uit moblo
    mijn vent of de sushi?
    Ja doei.
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:31:43 #285
    163650 Greys
    pi_71715299
    Deze uitspraak van hem:
    quote:
    Ook als vrouw zijnde moet je onder de 15% zitten, liefst rond de 8-10%
    was niet in het algemeen bedoeld he, dat je als vrouw gewoon gemiddeld rond die percentages moet zitten.
    Dat was als antwoord op de vraag bij welk percentage je een sixpack goed ziet.

(Al lijkt het me alsnog onmogelijk hoor, maar daarom ben ik zo benieuwd naar een onderbouwing! )
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:31:47 #286
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71715300
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 20:29 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

mijn vent of de sushi?

ik vind mijn vent lekkerderder dus ik hou het op de sushi
    stormy waters...
    sailin'
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:32:33 #287
    163650 Greys
    pi_71715322
    Voor hoeveel personen was dat Mo?
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_71715330
    het gaat mij om het idee, dat men al snel denkt dat je er afgetrained uit wilt zien zodra je de term buikspieroefeningen gebruikt..
    Ja doei.
    pi_71715340
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 20:32 schreef Greys het volgende:
    Voor hoeveel personen was dat Mo?
    2

daarom heb ik de rest van de dag zo weinig gegeten
    Ja doei.
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:39:09 #290
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71715524
    ik doe buikspieroefeningen omdat ik altijd al slappe buikspieren gehad heb en dat is er na het krijgen van 2 kinderen niet bter op geworden. zelfs zonder vet zou ik een dikke buik hebben, simpelweg omdat mijn buikspieren slap en uitgerekt zijn, dus daarom train ik ze, zodat ik mijn buik in het gareel kan houden
    stormy waters...
    sailin'
      Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:39:31 #291
    163650 Greys
    pi_71715541
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 20:33 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

2

daarom heb ik de rest van de dag zo weinig gegeten
    Oh! Da's echt véél!
    Nou ja, er zijn ergere dingen om veel van te eten!

Ik ben laatst bij ShabuShabu wezen eten in Zoetermeer (zitten ook in Rotterdam en binnenkort ook in Den Haag). Dat was best een aparte ervaring! Japans-all-you-can-eat! Dus sushi zoveel je wilt, lamskoteletjes, van die lekkere biefstuk-stukjes met die zoetige saus (teppan yaki dingetjes ofzo?) en eendenspiesjes en lamsspiesjes en... teveel om op te noemen gewoon!
    IT'S GREYSIE IT'S PARTY
    pi_71715593
    ik wilde net gaan vragen 'hoe duur is dat!?' en toen zei Mr. MoBlo "goh.. dat zal wel duur zijn.."

Dus, enlighten us!

we moeten toch nog naar Zoetermeer om m'n tante als getuige te vragen
    Ja doei.
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:42:15 #293
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71715633
    Mijn 2-cents: kan me de reacties best een beetje voorstellen eigenlijk. Mijnheer komt net het topic inrollen en doet alsof hij de wijsheid in pacht heeft. Daarnaast is de algemene tendens hier toch een beetje "gezond" afvallen en "gezond" leven en daar horen vetpercentages van 8% m.i. niet echt bij.
    Hiermee wil ik niet zeggen dat afwijkende meningen niet kunnen, maar het is natuurlijk ook wel een beetje hoe je het brengt, of niet? Zeker in het geval van XM. Ze heeft net het licht gezien ( ) en dan gooien dit soort opmerkingen mogelijk een beetje roet in het eten.

Verder: welkom Diabox! En sterkte in het kippenhok
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:43:40 #294
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71715672
    hier in Hoorn kan je dat voor 23,50 doen, toevallig ga ik dat de 22e doen
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71715677
    Ik zit nu op 28%, qua vetpercentage, en kan me mezelf echt niet eens voorstellen met 20% minder. .

En verder ben ik het wel met Tink eens. .
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:45:17 #296
    1062 Tinkepink
    Niet zeuren maar poetsen
    pi_71715721
    Op mijn strakst had ik een vetpercentage van 22%. Nu zit ik op 29 schat ik. Het is tijd weer aan de slag te gaan
    pi_71715749
    quote:
    Op zaterdag 8 augustus 2009 20:07 schreef loveli het volgende:
    Bij mannen van 18 werkt de stofwisseling een tikje anders dan bij vrouwen van 30.

Bij de weg, de laatste keer dat mijn vetpercentage werd gemeten, zat ik boven de 32%. No way in hell dat ik er nog fatsoenlijk uitzie bij een vetpercentage van 15%.
    Madonna heeft een vetpercentage dat nog hoger ligt schat ik in (ergens rond de 18%?), de meeste vrouwen zouden er toch niet zo uit willen zien.
    pi_71715765
    ik werd tijdens de politietest geschat op 33%

da's echt niet waar.. het moet meer zijn
    Ja doei.
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 20:49:41 #299
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71715827
    ik geloof dat ik op 33% zit, waar dat max 31 mag zijn ofzo.
    nou ja, dat het te veel is is me wel duidelijk ja...
    stormy waters...
    sailin'
    pi_71716202
    Kom, de knul is niet eens droog achter de oren, we hoeven 'm de oren dus nog niet te wassen .
      zaterdag 8 augustus 2009 @ 21:07:10 #301
    24188 Belana
    kloon van belana
    pi_71716248
    kan iemand mij trouwens uitleggen wat dat activiteitsniveau nou is, wat je dan moet invullen op deze site?
    ik dacht dat ik het snapte, maar krijg steeds een melding dat ie tussen 1 en 5 moet zitten

http://www.giantpt.com/Voeding/GIANT_Voeding_BMR.htm
    stormy waters...
    sailin'
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')